imr Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2020 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2020 Τι 10.000 για αλλαγη ελαστικων λετε ? Μονο αν κανεις 10000 σε 5 χρονια και στο ενδιαμεσο εχουν ξεραθει απο τον ηλιο αλλαζεις σε τοσα χιλιομετρα. Η αν τα λιωνεις που δεν νομιζω να γινεται με c1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
li@m Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2020 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2020 Να ρωτήσω κάτι ως ψιλοάσχετος. Εχούμε δανειστεί με την γυναίκα το αυτοκίνητο της πεθεράς μου. Θέλω να αλλάξω λάστιχα καθώς έχουν φθαρεί. Αυτά που φοράει είναι 185/60 R14. Το θέμα μου είναι ΟΚ το 14 δεν το αλλάζεις είναι η διάμετρος της ζάντας που θα το διατηρήσω. Το φάρδος του ελαστικού ή η σχέση ύψους προς φάρδος διατομής μπορεί να αλλάξει; Ευχαριστώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 Μπορεί να αλλάξει αν το επιτρέπει ο κατασκευαστής. Οπότε το πιο σωστό θα ήταν εκεί να ρωτούσες ή αν κάποιος έχει το ίδιο όχημα με το δικό σου και γνωρίζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vamvakoolas Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 12 ώρες πριν, li@m είπε Να ρωτήσω κάτι ως ψιλοάσχετος. Εχούμε δανειστεί με την γυναίκα το αυτοκίνητο της πεθεράς μου. Θέλω να αλλάξω λάστιχα καθώς έχουν φθαρεί. Αυτά που φοράει είναι 185/60 R14. Το θέμα μου είναι ΟΚ το 14 δεν το αλλάζεις είναι η διάμετρος της ζάντας που θα το διατηρήσω. Το φάρδος του ελαστικού ή η σχέση ύψους προς φάρδος διατομής μπορεί να αλλάξει; Ευχαριστώ εχει να κανει με τη ζαντα σου. Αν ειναι εργοστασιακη μπορεις ειτε να ρωτησεις σε αντιπροσωπεια ειτε να γκουγκλαρεις. Αν εχεις aftermarket ζαντα τοτε ειτε ψαχνεις στο σαιτ κατασκευαστη ειτε περνας απο λαστιχα παντως για 14' εγω προσωπικα αυτη τη διασταση δε θα την αλλαζα μιας και τεραστια ποικιλια απο λαστιχα εχεις και συνδιαζει οικονομια/αποδοση (καλυτερα να πηγαινες για 15αρα αλλα ξεφευγει το κοστος) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lastchance88 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 προτείνετε pirelli p1, falken ή conti, για το συγκεκριμένο αμάξι και εντός πόλης εννοείται, φίλοι μου; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
visualizer Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Σε ενα αμαξακι σαν το c1 πρεπει να εισαι " κανιβαλος " για να χασει την αποδοση του το λαστιχο στα 15κ . Πιεση ελενχθηκε ποτε? Ο βαθμος φθορας ποιος ειναι ? Μια φωτογραφια απο τα λαστιχα θα ηταν ενδιαφερουσα! Επισης το οτι στην αρχη δυσκολευεται να ξεκινησει σε ανηφορα ειναι απολυτα φυσιολογικο αν το λαστιχο ειναι παγωμενο . Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2021 από visualizer Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fordakias7 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 13 ώρες πριν, lastchance88 είπε προτείνετε pirelli p1, falken ή conti, για το συγκεκριμένο αμάξι και εντός πόλης εννοείται, φίλοι μου; Falken sincera Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 19 ώρες πριν, visualizer είπε Σε ενα αμαξακι σαν το c1 πρεπει να εισαι " κανιβαλος " για να χασει την αποδοση του το λαστιχο στα 15κ . Πιεση ελενχθηκε ποτε? Ο βαθμος φθορας ποιος ειναι ? Μια φωτογραφια απο τα λαστιχα θα ηταν ενδιαφερουσα! Επισης το οτι στην αρχη δυσκολευεται να ξεκινησει σε ανηφορα ειναι απολυτα φυσιολογικο αν το λαστιχο ειναι παγωμενο . Το Aygo έχει περίεργο στήσιμο, σπινιάρει ευκολα μπροστά και σε απλά φρεναρίσματα μπαίνει πολύ συχνά το ABS, συμπεριφέρεται σαν να ειναι πολύ ελαφρύ μπροστά, για αυτό και νομίζεις ότι φταίνε τα λάστιχα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iml Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 30/12/2019 στις 7:36 ΜΜ, bkran είπε Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά, Μετά από δυόμιση χρόνια και περίπου 15κ χλμ τα Goodyear EfficientGrip του C1 έχουν αρχίσει και γλιστράνε πολύ στο βρεγμένο. Ειδικά τις τελευταίες ημέρες που έχει και κρύο πολύ, το αυτοκίνητο δυσκολεύεται να ξεκινήσει σε ανηφόρα και σπινιαρει. Μου φαίνεται πολύ περίεργο για λάστιχα 2,5 χρόνων, αλλά μάλλον είναι μάπα το καρπούζι. Θα ρωτήσω και το λαστιχά αν έχει νόημα να τα κάνουμε τραμπα μπρος πίσω αλλά με βλέπω για αλλαγή. Σκέφτομαι να πάω σε λάστιχο που να μην είναι τύπου Eco και από καλή εμπειρία σε πιο μεγάλο αυτοκίνητο λέω να βάλω Continental PremiumContact. Θα πάω σε επώνυμα λάστιχα, έτσι κι αλλιώς έχουν πολύ μικρή διαφορά ( 20-30 ευρώ ) και δεν αξίζει. Κανένας με ίδιο ή αντίστοιχο αυτοκίνητο με καμιά γνώμη? Οχι ίδιο ή αντίστοιχο αυτοκίνητο, αλλά επειδή άλλαξα από continental PremiumContact5 σε Ecocontact6, τα δεύτερα σε ελληνικούς δρόμους έχουν διαφορά προς το χειρότερο. Επεξ/σία 30 Δεκεμβρίου 2021 από iml Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bkran Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 Θα συμφωνήσω με τον lary7, έχει πολύ να κάνει και με το αυτοκίνητο. Εγώ πάντως δεν θα βάλω άλλη φορά σε αυτοκίνητο μου efficient grip και τέτοιου τύπου λάστιχο. Continental premium contact 2,5,6, ότι ταιριάζει στη διάσταση και έχω το κεφάλι μου σχετικά ήσυχο. Στο δικό μου προτίμησα να αλλάξω την διάσταση ( πάντα μέσα στις προδιαγραφές του κατασκευαστή ) και να βάλω Conti premium παρά κάτι άλλο ποιο φτηνό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα