Προς το περιεχόμενο

Τεχνολογικός αναλφαβητισμός και όχι μόνο


Φέτα

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, htaccess είπε

Τι ωραίος κόσμος που είμαστε..... και αν δεν είμαστε.... κοντά είμαστε στο να γίνουμε.

Ξυπνάω το πρωί, ανοίγω το laptop και ξεκινάω για εργασία, πριν ξεκινήσω παραγγέλνω το καφεδάκι μου και την ζαμπονοτυρόπιτα μου από το goodmorning.net, κάνω είσοδο στην yourbank.net να πληρώσω τυχόν λογαριασμούς, και μετά κάνω είσοδο στην εταιρία.

Στα 5 λεπτά συνήθως μου έρχεται μήνυμα στο κινητό ότι η παραγγελία μου είναι έτοιμη, και ότι το drone που την φέρνει βρίσκεται έξω από το μπαλκόνι μου.

Συνεχίζω στο laptop ασταμάτητα την εργασία μου (είμαι και δουλευταράς έτσι ??) ώσπου να `ρθει το μεσημέρι, κάπου εδώ έχω αρχίσει να πεινάω.

Σιγά το δύσκολο... laptop .... browser.... www.noonfod.net...  τα υπόλοιπα τα ξέρετε... μήνυμα... drone... κλπ.

Μετά το φαγητό ώρα για ξεκούραση, πάω στο laptop καλώ μέσω του app την γυναίκα μου που εργάζεται στην άλλη άκρη του κόσμου και εργάζεται απ` το σπίτι και αυτή.

Και κάπως έτσι περνάει η μέρα... αααα ξέχασα να σας πω ότι έχω και 10000 φίλους και φίλες στο fb. :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, htaccess είπε

Τι ωραίος κόσμος που είμαστε..... και αν δεν είμαστε.... κοντά είμαστε στο να γίνουμε.

Ξυπνάω το πρωί, ανοίγω το laptop και ξεκινάω για εργασία, πριν ξεκινήσω παραγγέλνω το καφεδάκι μου και την ζαμπονοτυρόπιτα μου από το goodmorning.net, κάνω είσοδο στην yourbank.net να πληρώσω τυχόν λογαριασμούς, και μετά κάνω είσοδο στην εταιρία.

Στα 5 λεπτά συνήθως μου έρχεται μήνυμα στο κινητό ότι η παραγγελία μου είναι έτοιμη, και ότι το drone που την φέρνει βρίσκεται έξω από το μπαλκόνι μου.

Συνεχίζω στο laptop ασταμάτητα την εργασία μου (είμαι και δουλευταράς έτσι ??) ώσπου να `ρθει το μεσημέρι, κάπου εδώ έχω αρχίσει να πεινάω.

Σιγά το δύσκολο... laptop .... browser.... www.noonfod.net...  τα υπόλοιπα τα ξέρετε... μήνυμα... drone... κλπ.

Μετά το φαγητό ώρα για ξεκούραση, πάω στο laptop καλώ μέσω του app την γυναίκα μου που εργάζεται στην άλλη άκρη του κόσμου και εργάζεται απ` το σπίτι και αυτή.

Και κάπως έτσι περνάει η μέρα... αααα ξέχασα να σας πω ότι έχω και 10000 φίλους και φίλες στο fb. :)

Ναι κάπως έτσι πάει το σενάριο σήμερα και με την έλευση του Internet of Things όλα αυτά θα γίνονται αυτοματοποιημένα με smart συσκευές και με επικοινωνία machine to machine χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.

Εκεί το σενάριο πάει αλλιώς:

Το έξυπνο ψυγείο παραγγέλνει ότι λείπει.

Το έξυπνο σύστημα θέρμανσης έχει ανοίξει αυτόματα σύμφωνα με τις απαιτήσεις σου ή την παρουσία σου στο σπίτι.

Η αντίστοιχη έξυπνη συσκευή έχει ταίσει/ξεδιψάσει/διασκεδάσει τη γάτα σου, και έχει συσκευάσει τα περιττώματα της μέσα σε σακούλα.

Το σύστημα ποτισμού έχει ποτίσει τα φυτά σου ανάλογα με τις περιβαλλοντολογικές συνθήκες που έχει λάβει μέσω αισθητήρων.

Ο έξυπνος αισθητήρας σε ενημερώνει ότι ο παππούς σου έχει χαμηλή πίεση ή ότι δεν έχει πάρει τα φάρμακα κλπ.

...και πάει λέγοντας.

Κάποια στιγμή θα θεωρούνται δεδομένα. Οπως θεωρούμε σήμερα δεδομένη την ηλεκτρική κουζίνα/ψυγείο/πλυντήριο....

Επεξ/σία από The_Judas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Topics σαν αυτό, δείχνουν το absolute state of Internet 2020

Insomnia, σου εύχομαι μία τεράστια δεκαετία 2020-2030. Έχουμε να ζήσουμε πολλά μαζί. Παρακαλώ για λιγότερα κλειδώματα, περισσότερη ελευθερία έκφρασης. Καλό κάνει, κακό ποτέ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, The_Judas είπε

Ναι κάπως έτσι πάει το σενάριο σήμερα και με την έλευση του Internet of Things όλα αυτά θα γίνονται αυτοματοποιημένα με smart συσκευές και με επικοινωνία machine to machine χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.

Εκεί το σενάριο πάει αλλιώς:

Το έξυπνο ψυγείο παραγγέλνει ότι λείπει.

Το έξυπνο σύστημα θέρμανσης έχει ανοίξει αυτόματα σύμφωνα με τις απαιτήσεις σου ή την παρουσία σου στο σπίτι.

Η αντίστοιχη έξυπνη συσκευή έχει ταίσει/ξεδιψάσει/διασκεδάσει τη γάτα σου, και έχει συσκευάσει τα περιττώματα της μέσα σε σακούλα.

Το σύστημα ποτισμού έχει ποτίσει τα φυτά σου ανάλογα με τις περιβαλλοντολογικές συνθήκες που έχει λάβει μέσω αισθητήρων.

Ο έξυπνος αισθητήρας σε ενημερώνει ότι ο παππούς σου έχει χαμηλή πίεση ή ότι δεν έχει πάρει τα φάρμακα κλπ.

...και πάει λέγοντας.

Κάποια στιγμή θα θεωρούνται δεδομένα. Οπως θεωρούμε σήμερα δεδομένη την ηλεκτρική κουζίνα/ψυγείο/πλυντήριο....

προς το παρον έχουμε μια σόμπα και παίρνουμε φωτιές :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι λετε ρε παιδια, μιλατε για αναλφαβητισμο.....

Εδώ υπάρχουν μανατζαρέοι , και συγκεκριμένα μανατζαρέοι του ΙΤ, που δεν ξέρουν τι θα πει η λέξη database!!!!!

Εδώ υπάρχουν αφεντικά, που μανατζάρουνε 3-4 εταιρίες, και δεν ξέρουν πως δουλεύει το Office!

Εσεις περιμένετε απο τον παπου και την γιαγια να ξέρει να χρησιμοποιεί το winbank ή ακόμα και το ΑΤΜ?

  • Like 3
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LiquidTroll είπε

Εδώ υπάρχουν μανατζαρέοι , και συγκεκριμένα μανατζαρέοι του ΙΤ, που δεν ξέρουν τι θα πει η λέξη database!!!!!

Μεγάλη αλήθεια. Σε όσες εταιρίες έχω δουλέψει, σπανίως είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με IT head ή γενικά IT manager σε θέση ευθύνης που ένιωθε πραγματικά από τεχνολογία. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο pattern αλλά συνήθως όσο μεγαλύτερος ήταν ο οργανισμός, τόσο πιο φαινομενικά άσχετος ήταν ο εν λόγω μανατζαραίος. Και δεν μιλάμε για εξεζητημένα τεχνικά ζητήματα (πχ. να κάτσεις να συζητήσεις διεξοδικά τα υπέρ/κατά μιας NoSQL DB ή του τάδε συστήματος cloud video conferencing) αλλά να προσπαθείς να του εξηγήσεις τις διαφορές μηχανικών/συμβατικών πληκτρολογίων ή για ποιο λόγο το headset "με noise cancellation " των 15 ευρώ που παράγγειλε είναι εντελώς της πλάκας και να αδυνατεί να καταλάβει.

Επειδή δεν μπορεί να είναι σύμπτωση, το μόνο που μπορώ να συμπεράνω είναι πως η δουλειά τους έχει εντελώς άλλες απαιτήσεις (πχ. συνεχόμενα οκτάωρα conf calls για να συζητήσουν ό,τι είναι να συζητήσουν) και αφήνουν τις καθημερινές τεχνολογικές γνώσεις και την υλοποίηση σε άλλους που απλώς εκτελούν.

Περί του θέματος της συζήτησης πάντως, δεν θα ξεχάσω ποτέ τα τραγελαφικά που είχαν γίνει πριν 1-2 χρόνια στο μικρό χωριό μου. Το (μοναδικό) καφενείο του χωριού έβαλε POS και για πρώτη φορά υπήρξε η δυνατότητα πληρωμής τελών κυκλοφορίας μέσω αυτού. Ο ιδιοκτήτης του καφενείου (συγγενής μου) κάθε μέρα είχε την εξής στιχομυθία με όχι πάντα ηλικιωμένους πελάτες (βλ. ηλικίες 50-70):

- "Και που λες παιδί μου αύριο θα πάω με το ΚΤΕΛ των 11 στο διπλανό χωριό (8 χλμ μακριά) να πληρώσω τα τέλη στην τράπεζα"
- "Μπάρμπα Μήτσο δεν χρειάζεται να περιμένεις στη στάση μέσα στο κρύο και να τρέχεις τόσο μακριά, χώρια που θα έχει μεγάλη ουρά στην τράπεζα. Θα φας τρεις ώρες για το πηγαινέλα"
- "Και τότε πως θα πληρώσω τα τέλη; Λήγουν την άλλη βδομάδα"
- "Θα τα πληρώσουμε εδώ τώρα με το POS"
- "Γίνεται αυτό;"
- "Ναι, θα μου δώσεις τα λεφτά, θα μου πεις τον αριθμό της πινακίδας και το ΑΦΜ και θα στα πληρώσω εγώ σε ένα λεπτό. Ούτε να τρέχεις ούτε τίποτα"
- "Δεν είμαι σίγουρος. Κι άμα δεν δουλέψει τίποτα; Κι άμα μας κλέψουν; Κι άμα γίνει κανά λάθος;"
- "Τι λάθος να γίνει μπάρμπα Μήτσο, τριάντα χρόνια με ξέρεις. Δύο κουμπιά πατάμε και τελειώνει η υπόθεση"
- "Κι άμα μας κρατήσει παραπάνω λεφτά; Κι άμα έχει προμήθεια;"
- "Δεν έχει προμήθεια, όσα σου έχουν βγει να πληρώσεις τόσα θα μου δώσεις και θα πάρεις απόδειξη κανονικά. Ένα λεπτό θα κάνουμε"
- "Άσε καλύτερα, θα πάω αύριο πρωί στην τράπεζα στο διπλανό χωριό"

Αυτός ο διάλογος επαναλαμβανόταν κάθε μέρα για τουλάχιστον δύο εβδομάδες με τους περισσότερους κατοίκους του χωριού. Χρειάστηκαν σχεδόν δύο χρόνια για να πειστούν ότι τα τέλη μπορούν να πληρωθούν και με αυτό τον τρόπο...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, nzeppos είπε

Μεγάλη αλήθεια. Σε όσες εταιρίες έχω δουλέψει, σπανίως είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με IT head ή γενικά IT manager σε θέση ευθύνης που ένιωθε πραγματικά από τεχνολογία. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο pattern αλλά συνήθως όσο μεγαλύτερος ήταν ο οργανισμός, τόσο πιο φαινομενικά άσχετος ήταν ο εν λόγω μανατζαραίος. Και δεν μιλάμε για εξεζητημένα τεχνικά ζητήματα (πχ. να κάτσεις να συζητήσεις διεξοδικά τα υπέρ/κατά μιας NoSQL DB ή του τάδε συστήματος cloud video conferencing) αλλά να προσπαθείς να του εξηγήσεις τις διαφορές μηχανικών/συμβατικών πληκτρολογίων ή για ποιο λόγο το headset "με noise cancellation " των 15 ευρώ που παράγγειλε είναι εντελώς της πλάκας και να αδυνατεί να καταλάβει.

Επειδή δεν μπορεί να είναι σύμπτωση, το μόνο που μπορώ να συμπεράνω είναι πως η δουλειά τους έχει εντελώς άλλες απαιτήσεις (πχ. συνεχόμενα οκτάωρα conf calls για να συζητήσουν ό,τι είναι να συζητήσουν) και αφήνουν τις καθημερινές τεχνολογικές γνώσεις και την υλοποίηση σε άλλους που απλώς εκτελούν.

Περί του θέματος της συζήτησης πάντως, δεν θα ξεχάσω ποτέ τα τραγελαφικά που είχαν γίνει πριν 1-2 χρόνια στο μικρό χωριό μου. Το (μοναδικό) καφενείο του χωριού έβαλε POS και για πρώτη φορά υπήρξε η δυνατότητα πληρωμής τελών κυκλοφορίας μέσω αυτού. Ο ιδιοκτήτης του καφενείου (συγγενής μου) κάθε μέρα είχε την εξής στιχομυθία με όχι πάντα ηλικιωμένους πελάτες (βλ. ηλικίες 50-70):

- "Και που λες παιδί μου αύριο θα πάω με το ΚΤΕΛ των 11 στο διπλανό χωριό (8 χλμ μακριά) να πληρώσω τα τέλη στην τράπεζα"
- "Μπάρμπα Μήτσο δεν χρειάζεται να περιμένεις στη στάση μέσα στο κρύο και να τρέχεις τόσο μακριά, χώρια που θα έχει μεγάλη ουρά στην τράπεζα. Θα φας τρεις ώρες για το πηγαινέλα"
- "Και τότε πως θα πληρώσω τα τέλη; Λήγουν την άλλη βδομάδα"
- "Θα τα πληρώσουμε εδώ τώρα με το POS"
- "Γίνεται αυτό;"
- "Ναι, θα μου δώσεις τα λεφτά, θα μου πεις τον αριθμό της πινακίδας και το ΑΦΜ και θα στα πληρώσω εγώ σε ένα λεπτό. Ούτε να τρέχεις ούτε τίποτα"
- "Δεν είμαι σίγουρος. Κι άμα δεν δουλέψει τίποτα; Κι άμα μας κλέψουν; Κι άμα γίνει κανά λάθος;"
- "Τι λάθος να γίνει μπάρμπα Μήτσο, τριάντα χρόνια με ξέρεις. Δύο κουμπιά πατάμε και τελειώνει η υπόθεση"
- "Κι άμα μας κρατήσει παραπάνω λεφτά; Κι άμα έχει προμήθεια;"
- "Δεν έχει προμήθεια, όσα σου έχουν βγει να πληρώσεις τόσα θα μου δώσεις και θα πάρεις απόδειξη κανονικά. Ένα λεπτό θα κάνουμε"
- "Άσε καλύτερα, θα πάω αύριο πρωί στην τράπεζα στο διπλανό χωριό"

Αυτός ο διάλογος επαναλαμβανόταν κάθε μέρα για τουλάχιστον δύο εβδομάδες με τους περισσότερους κατοίκους του χωριού. Χρειάστηκαν σχεδόν δύο χρόνια για να πειστούν ότι τα τέλη μπορούν να πληρωθούν και με αυτό τον τρόπο...

εμένα πάντως στο δικό μου χωριό το σχετικό pos στο ψιλικατζίδικο έχει πάρει φωτιά , αλλιώς για τράπεζα θες 9χλμ επίσης 

απλά υπάρχει και η ενοχλησούρα να μπαίνει στο taxis και να τυπώνει τα τέλη που είναι οριακά κερδοφόρο (και φυσικά τρώει χρόνο)

ο λογιστής του χωριού από την άλλη που θα μπορούσε να κάνει αυτό τους έχει όλους γραμμένους και όποτε θέλει σηκώνει το τηλέφωνο

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, nzeppos είπε

... αλλά να προσπαθείς να του εξηγήσεις τις διαφορές μηχανικών/συμβατικών πληκτρολογίων ή ..

Ζητήματα ουσίας για τον  IT head ή γενικά IT manager  .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, NT1G είπε

Ζητήματα ουσίας για τον  IT head ή γενικά IT manager  .

Όχι απαραίτητα, αλλά όταν είναι υπ' ευθύνη του να σχεδιάσει και να τρέξει διαγωνισμό για αγορά πληκτρολογίων του προσωπικού, πέφτει στο τραπέζι η ιδέα των μηχανικών πληκτρολογίων και το πόσο μπορούν να επηρεάσουν την αποδοτικότητα θετικά ή αρνητικά (πχ. λόγω θορύβου) και ο IT manager δεν μπορεί να καταλάβει τη διαφορά μεταξύ πλήκτρων με switches και μεμβράνη, τότε μάλλον υπάρχει θέμα. Ειδικά όταν όλα αυτά αφορούν εταιρία πληροφορικής και όχι τις αποθήκες του τάδε σούπερ μάρκετ.

Είναι το αντίστοιχο η τάδε ανταγωνιστική εταιρεία του κλάδου που στοχεύει στο ίδιο εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό με εσένα να επιλέγει συνειδητοποιημένα το νέο Macbook Pro με το τάδε docking station και τις δείνα 5k οθόνες και στην αντίπερα όχθη να λένε "πάρε εκεί κανα πληκτρολόγιο των 20 ευρώ με ποντίκι 2 κουμπιών και λάπτοπ HP refurbished". Σε τέτοιες περιπτώσεις οι αποφάσεις ενός ΙΤ manager μπορούν να έχουν επιπτώσεις στο μέλλον μιας σοβαρής εταιρίας, τόσο στα υλικά assets όσο και στο ηθικό των εργαζομένων. Δεν είναι ο πρώτος λόγος για το attrition rate αυτών των εταιριών, αλλά παραμένει σημαντικός λόγος για να κοιτάξει κάποιος αλλού.

Τελοσπάντων, δεν πάω να βγάλω τους ανθρώπους άχρηστους, αλλά ότι πιθανώς έχουν διαφορετικό αντικείμενο εργασίας συχνά όμως με χτυπητές ελλείψεις σε τομείς που αφορούν/επηρεάζουν τους από κάτω σε καθημερινή βάση. Επίσης δεν ισχύουν όλα τα παραδείγματα παντού και τα συγκεκριμένα μάλλον ξεφεύγουν από το θέμα της συζήτησης περί γενικού τεχνολογικού αναλφαβητισμού. Οπότε πάμε παρακάτω.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα κανει αναλογη συζητηση στην αρχη ξεκινησε να πουλησει μουρη με mac και docking station - στο τελος καταληξαμε σε γυφτοrefurbished των 199 μαζι με οθόνη και ποντίκι 2 κουμπιών :P

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αληθεια ειναι οτι σε μια επιχειρηση που στηριζει το αντικειμενο της στα pcια και το ιντερνετ ενας αργος πεπαλαιωμενος υπολογιστης ειναι κοστος χρονου και χρηματος πολλες φορες.Εχω δει επαγγελματιες να δουλευουν με σωστα τουμπανακια μηχανηματα αλλα και αλλους εν ετει 2019(για το 20 δεν πηγα ακομη για δουλεια) να δουλευουν pentium 4 με xp γιατι εχουν προγραμματα που δεν θελουν να χασουν.Για vm ουτε ερωτηση,εαν τους προτεινεις να τους στησεις το ιδιο μηχανημα σε εικονικο(vm) με ενα κοστος Χ σε εναν υπολογιστη της προκοπης σου λενε "Α! εγω μια χαρα κανω τη δουλεια μου κ με αυτο."Μπορει να θελει 1 ωρα να κανει μια επεξεργασια των 4ων λεπτων για καποιο συγχρονο υπολογιστικο συστημα,μπορει να μας εχει βγαλει 20 φορες τα χρηματα που εχουμε δωσει αλλα μην ριξουμε κανα φραγκο στη δουλεια μας και φτωχυνουμε,μονο σε γουστα εξοδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς όντως στην Ελλάδα υπάρχει τεχνολογικός αναλφαβητισμός. Το θέμα είναι ότι όλοι όσοι στήνονται σε ουρές κτλ.  πρέπει να καταλάβουν γιατί είναι προτιμότερο να κάνουν αγορές, να πληρώνουν λογαριασμούς και οτιδήποτε άλλο που δεν απαιτεί φυσική παρουσία από το σπίτι τους.

Πρέπει να τους εξηγήσουν ότι:

1) Μειώνεται η γραφειοκρατία

2) Μειώνεται η σπατάλη χρήματος (εκτυπώσεις, μελάνι κτλ.)

3) Βοηθάει το περιβάλλον (δεν σπαταλιέται χαρτί αλόγιστα, δεν μετακινείται με αυτοκίνητο για να πάει σε κάποια υπηρεσία, μαγαζί.)

4) Μειώνεται η σπατάλη χρόνου. Ένας υπάλληλος που θα φάει ένα τέταρτο ακόμα και περισσότερο για να εξυπηρετήσει έναν άνθρωπο, πολύ απλά σε εκείνο το χρονικό διάστημα μπορεί να κάνει κάποια άλλη δουλειά μιας και ο πελάτης έχει κάνει μια αγορά, πληρωμή λογαριασμού από το ιντερνετ.

Όμως το πρόβλημα υπάρχει και στο ίδιο το κράτος. Είναι ένα κράτος που δεν προσπαθεί να εκσυγχρονίσει τις υποδομές του αλλά ακόμα και όταν το κάνει το κάνει λάθος. Πόσες φορές έχει ¨πέσει" η σελίδα του taxis ή έχει παρουσιάσει προβλήματα, πόσο λάθος ήταν η οργάνωση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και άλλα πολλά που δείχνουν ότι και το ίδιο το κράτος είναι τεχνολογικά αναλφάβητο.

Φυσικά και ο κόσμος έχει ένα μερίδιο ευθύνης σε όλο το μπάχαλο που επικρατεί. 

Παράδειγμα: Ηλεκτρονικό εισιτήριο - Πόσοι από εσάς έχετε δει ανθρώπους να αγοράζουν ένα εισιτήριο και να το πετάνε αφού το χρησιμοποιήσουν ενώ το ίδιο εισιτήριο μπορούν να το φορτίσουν πολλές φορές. Και δυστυχώς οι περισσότεροι το γνωρίζουν αλλά προτιμούν να επιβαρύνουν το περιβάλλον παρά να κρατήσουν ένα μικρό εισιτήριο στην τσέπη τους. 

Θέλω να καταλήξω ότι είναι ένας φαύλος κύκλοςδυστυχώς. Ένα κράτος τεχνολογικά αναλφάβητο προσπαθεί να "επιβάλλει" την τεχνολογία σε έναν τεχνολογικά αναλφάβητο κόσμο τον οποίο δεν έχει προετοιμάσει κατάλληλα και τόσα χρόνια τον έχει μάθει να ενεργεί με τελείως αντίθετη λογική.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Δυστυχώς όντως στην Ελλάδα υπάρχει τεχνολογικός αναλφαβητισμός. Το θέμα είναι ότι όλοι όσοι στήνονται σε ουρές κτλ.  πρέπει να καταλάβουν γιατί είναι προτιμότερο να κάνουν αγορές, να πληρώνουν λογαριασμούς και οτιδήποτε άλλο που δεν απαιτεί φυσική παρουσία από το σπίτι τους.

Πρέπει να τους εξηγήσουν ότι:

1) Μειώνεται η γραφειοκρατία

2) Μειώνεται η σπατάλη χρήματος (εκτυπώσεις, μελάνι κτλ.)

3) Βοηθάει το περιβάλλον (δεν σπαταλιέται χαρτί αλόγιστα, δεν μετακινείται με αυτοκίνητο για να πάει σε κάποια υπηρεσία, μαγαζί.)

4) Μειώνεται η σπατάλη χρόνου. Ένας υπάλληλος που θα φάει ένα τέταρτο ακόμα και περισσότερο για να εξυπηρετήσει έναν άνθρωπο, πολύ απλά σε εκείνο το χρονικό διάστημα μπορεί να κάνει κάποια άλλη δουλειά μιας και ο πελάτης έχει κάνει μια αγορά, πληρωμή λογαριασμού από το ιντερνετ.

Όμως το πρόβλημα υπάρχει και στο ίδιο το κράτος. Είναι ένα κράτος που δεν προσπαθεί να εκσυγχρονίσει τις υποδομές του αλλά ακόμα και όταν το κάνει το κάνει λάθος. Πόσες φορές έχει ¨πέσει" η σελίδα του taxis ή έχει παρουσιάσει προβλήματα, πόσο λάθος ήταν η οργάνωση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και άλλα πολλά που δείχνουν ότι και το ίδιο το κράτος είναι τεχνολογικά αναλφάβητο.

Φυσικά και ο κόσμος έχει ένα μερίδιο ευθύνης σε όλο το μπάχαλο που επικρατεί. 

Παράδειγμα: Ηλεκτρονικό εισιτήριο - Πόσοι από εσάς έχετε δει ανθρώπους να αγοράζουν ένα εισιτήριο και να το πετάνε αφού το χρησιμοποιήσουν ενώ το ίδιο εισιτήριο μπορούν να το φορτίσουν πολλές φορές. Και δυστυχώς οι περισσότεροι το γνωρίζουν αλλά προτιμούν να επιβαρύνουν το περιβάλλον παρά να κρατήσουν ένα μικρό εισιτήριο στην τσέπη τους. 

Θέλω να καταλήξω ότι είναι ένας φαύλος κύκλοςδυστυχώς. Ένα κράτος τεχνολογικά αναλφάβητο προσπαθεί να "επιβάλλει" την τεχνολογία σε έναν τεχνολογικά αναλφάβητο κόσμο τον οποίο δεν έχει προετοιμάσει κατάλληλα και τόσα χρόνια τον έχει μάθει να ενεργεί με τελείως αντίθετη λογική.

Εγώ θα πρόσθετα ότι μειώνονται και οι θέσεις εργασίας  άρα και η αύξηση της ανεργίας.

Επίσης θα έλεγα μην τα βάζετε με τον κάθε παππού επειδή γουστάρει να πάει στο γκισέ να πάρει τη σύνταξη , να πληρώσει το ρεύμα , τον ΕΝΦΙΑ , τα τέλη κυκλοφορίας,να ανανεώσει το χρόνο ομιλίας. Έτσι έμαθε από πιτσιρικάς να το κάνει δεν μπορεί τώρα στα γεράματα να αλλάξει χούγια.Σα να ζητάμε από το γέρικο μουλάρι να αλλάξει περπατησιά.Γίνεται;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Γούστο του και καπέλο του.Εξάλλου έχει χρόνο.Και άλλοι έχουν χρόνο αλλά τον χαραμίζουν στο καφέ , στο γυμναστήριο , στο στοιχηματζίδικο,στο ίντερνετ παίζοντας παιχνίδι ή σαχλαμαρίζοντας μέσω facebook , twiter κ.λ.π. αυτός γουστάρει να τον χαραμίζει στο γκισέ γιατί έτσι του αρέσει ή γιατί του έχει γυαλίσει η ταμίας και θέλει να τη βλέπει 2-3-5 φορές το μήνα.

Και εγώ ΕΝΦΙΑ και τέλη κυκλοφορίας πήγα και τα πλήρωσα στο μηχάνημα της Τράπεζας και όχι από το σπίτι.Έχω αυτόν το διάολο το e-banking αλλά δεν το γουστάρω μου γυρίζει τα άντερα άλλους λογαριασμούς όπως ΔΕΗ , τηλέφωνο , ανανέωση κοσμοκάρτας την κάνω από υπολογιστή αλλά αυτό δεν το χρησιμοποιώ και πηδάτε μέχρι τον ουρανό ή βγάλτε άφτρες.

Έλεγα να μη μιλήσω αλλά με σκάσατε 8 σελίδες με την τεχνολογία σας και εμάς τους αναλφάβητους.:P

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Εγώ θα πρόσθετα ότι μειώνονται και οι θέσεις εργασίας  άρα και η αύξηση της ανεργίας.

Επίσης θα έλεγα μην τα βάζετε με τον κάθε παππού επειδή γουστάρει να πάει στο γκισέ να πάρει τη σύνταξη , να πληρώσει το ρεύμα , τον ΕΝΦΙΑ , τα τέλη κυκλοφορίας,να ανανεώσει το χρόνο ομιλίας. Έτσι έμαθε από πιτσιρικάς να το κάνει δεν μπορεί τώρα στα γεράματα να αλλάξει χούγια.Σα να ζητάμε από το γέρικο μουλάρι να αλλάξει περπατησιά.Γίνεται;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Γούστο του και καπέλο του.Εξάλλου έχει χρόνο.Και άλλοι έχουν χρόνο αλλά τον χαραμίζουν στο καφέ , στο γυμναστήριο , στο στοιχηματζίδικο,στο ίντερνετ παίζοντας παιχνίδι ή σαχλαμαρίζοντας μέσω facebook , twiter κ.λ.π. αυτός γουστάρει να τον χαραμίζει στο γκισέ γιατί έτσι του αρέσει ή γιατί του έχει γυαλίσει η ταμίας και θέλει να τη βλέπει 2-3-5 φορές το μήνα.

Και εγώ ΕΝΦΙΑ και τέλη κυκλοφορίας πήγα και τα πλήρωσα στο μηχάνημα της Τράπεζας και όχι από το σπίτι.Έχω αυτόν το διάολο το e-banking αλλά δεν το γουστάρω μου γυρίζει τα άντερα άλλους λογαριασμούς όπως ΔΕΗ , τηλέφωνο , ανανέωση κοσμοκάρτας την κάνω από υπολογιστή αλλά αυτό δεν το χρησιμοποιώ και πηδάτε μέχρι τον ουρανό ή βγάλτε άφτρες.

Έλεγα να μη μιλήσω αλλά με σκάσατε 8 σελίδες με την τεχνολογία σας και εμάς τους αναλφάβητους.:P

Οι θέσεις εργασίας δεν μειώνονται λόγω τεχνολογίας αλλά κακής κοινωνικής και οικονομικής πολιτικής. Αν μειώνονταν οι θέσεις έτσι απλά τότε όλες οι ευρωπαϊκές χώρες θα είχαν πολύ μεγαλύτερα ποσοστά ανεργίας λόγω τεχνολογίας. Η συγκεκριμένη λογική είναι ίδια με την λογική τα μηχανήματα θα μας φάνε τις δουλειές...

Δεύτερον από αυτά που έγραψα δεν κατάλαβες ούτε τα μισά και απαντάς σε μένα για σχόλια άλλων ανθρώπων. Διάβασε την τελευταία πρόταση μου για να καταλάβεις γιατί δεν θεωρώ ότι ο παππούς κάνεις λάθος που πηγαίνει στην τράπεζα και όπου αλλού πάει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...