Προς το περιεχόμενο

Προμήθεια εγγραφής Winbank


tasarass77

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λίγο άσχετο αλλά μιας που είπατε για χρεώσεις καρτών να πω πως ανανέωσα κάρτα της alpha που είχε λήξει και δε με χρέωσε με τα 5-6€.

Αυτό έγινε Νοέμβριο αν θυμάμαι καλά.

Βέβαια δεν έχω χρησιμοποιήσει την κάρτα. Δε ξέρω αν μου τραβήξει το ποσό με την πρώτη χρήση. Την έχω ενεργοποιήσει πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 354
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σχετικά με το "bug" γνωρίζετε αν ισχύει το ίδιο και για όσους είδαν χρέωση σήμερα στις 02/01/2020 και όχι την 01/01/2020;

Περίεργο μου φαίνεται που κάποιοι χρεώθηκαν την μία μέρα και κάποιοι άλλοι την άλλη...

Update: Μόλις μίλησα μαζί τους. Ανέφεραν ότι πρόκειται για συστημικό λάθος και ανεξάρτητα της ημερομηνίας χρέωσης τα ποσά θα επιστραφούν. Αυτή τη στιγμή το τεχνικό τους τμήμα επεξεργάζεται την διαδικασία του "σφάλματος" και ευελπιστούν ότι θα επιλυθεί εντός της ημέρας. Είδωμεν!

18 λεπτά πριν, Γιαούρτι είπε

Λίγο άσχετο αλλά μιας που είπατε για χρεώσεις καρτών να πω πως ανανέωσα κάρτα της alpha που είχε λήξει και δε με χρέωσε με τα 5-6€.

Αυτό έγινε Νοέμβριο αν θυμάμαι καλά.

Βέβαια δεν έχω χρησιμοποιήσει την κάρτα. Δε ξέρω αν μου τραβήξει το ποσό με την πρώτη χρήση. Την έχω ενεργοποιήσει πάντως.

Εξαρτάται την Τράπεζα και τον τρόπο που χρεώνει η καθεμιά. Το τέλος ενεργοποίησης της κάρτας έχει εφαρμοστεί από την Τράπεζα της Ελλάδος σύμφωνα με κοινοτικές οδηγίες Ε.Ε. ή τουλάχιστον αυτό με είχαν ενημερώσει από την Πειραιώς όταν είδα την χρέωση.

Επεξ/σία από DiVi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εν τω μεταξύ η χρέωση του τάληρου σε μένα δεν έγινε στον κύριο λογαριασμό ταμιευτηρίου της κάρτας αν και υπήρχαν κάποια χρήματα μέσα ,αλλά σε άλλο συνδεδεμένο λογαριασμό.
Το εχω ετσι υποτίθεται για λόγους ασφαλείας ,όταν κάνω αγορές με την χρεωστική αλλά δεν υπολόγιζα οτι το bugαρισμένο χέρι της τράπεζας δεν θα καταλάβαινε απο τέτοιους περιορισμούς.

Ενα άλλο θεματάκι είναι η τηλεφωνική εξυπηρέτηση το τελευταίο 3μηνο απο την συγκεκριμένη σκουπιδοτράπεζα στην ουσία δεν υφίσταται λόγω του τεράστιου χρόνου που σε κρατάνε σε αναμονή,εγείροντας έτσι θέμα ασφάλειας σε περίπτωση απώλειας/κλοπής κάποιας πιστωτικής κτλ

Επειδή θα τους κάνω καταγγελία και για το τάληρο,για το οτι το τραβήξανε απο άλλο λογαριασμό εκτός του κυρίου, αλλά και για το θέμα της τηλεφωνικής αναμονής,ξέρουμε αν αρμόδιο για να δεχθεί την καταγγελία είναι το υπουργείο αναπτυξης μέσω της φόρμας για τους καταναλωτές ή υπάρχει κάποια άλλη ελεγκτική αρχή τραπεζών που δέχεται τέτοιες καταγγελίες ?
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι άσχετο. Η ανανέωση της χρεωστικής γίνεται αυτόματα στην Πειραιώς;

Γιατί εμένα λήγει τον Ιανουάριο του 2020 και ακόμη δεν έχω πάρει καμία ειδοποίηση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Κάτι άσχετο. Η ανανέωση της χρεωστικής γίνεται αυτόματα στην Πειραιώς;

Γιατί εμένα λήγει τον Ιανουάριο του 2020 και ακόμη δεν έχω πάρει καμία ειδοποίηση...

Επειδή το έχω πρόσφατο θα σου έρθει μέσα στις 2 πρώτες βδομάδες του μηνός που λήγει και μπορείς να χρησιμοποιείς κανονικά την τωρινή σου καρτα κανονικά μέχρι το τέλος του μήνα  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, Malthador είπε

Α, εντάξει τότε, μια χαρά no prob. Αφού θα τα πιστώσουν πίσω δεν πειράζει, ας αδειάσουν τους λογαριασμούς μας να κλείσουν τις τρύπες τους και σε καμιά βδομάδα ας τα βάλουν πίσω, φιλαράκια είμαστε. Βέβαια, άμα καθυστερήσεις κανά δυο μερούλες να πληρώσεις την πιστωτική σου, τον τρως τον τόκο, τώρα φαντάζομαι θα τα επιστρέψουν με το νόμιμο τόκο, σωστά;

Τι λένε οι συμφωνηθέντες όροι, φίλε; Ότι σου σηκώνουν λεφτά όποτε θέλουν «λόγω λάθους»; Και τι φάση μετά, τα λάθη δεν πληρώνονται;*

Δηλαδή αν δεν ήταν €5 και ήταν €5000 θα ήταν ίδια η άποψή σου;

Νομίζω ότι η λογική της αυτοματοποίησης είναι να μην επεμβαίνει ανθρώπινο χέρι, αλλά δεν παίρνω κι όρκο!

*Επίσης, έχει τύχει να κάνω καταλάθος πληρωμή σε άλλο λογαριασμό και όταν τους είπα να το διορθώσουν, μου είπαν «δεν γίνεται, ψάξε να τον βρεις». Ο υπάλληλος της τράπεζας προφανώς υπακούει σε άλλους νόμους και τα διορθώνει τα λάθη του χωρίς τίμημα. Εννοείται καταγγελία όποιος έχει δει χρεώση στο λογαριασμό του.

Όχι δεν θα είχα την ίδια αντίδραση εάν είχαν αφαιρέσει 5000 ευρώ. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.

Αλλά στο παρόν σενάριο είναι εμφανές ότι κάποιο task έτρεξε αυτόματα, οπότε και χρέωσε κάποιους/ορισμένους λογαριασμούς.

Επίσης όταν υπογράψαμε τους όρους, μπορούσαμε να τους διαβάσουμε και να αρνηθούμε ευγενικά. Αλλά δυστυχώς συμφωνήσαμε. Το ποσό θα αντιλογιστει βάσει των συμφωνηθέντων. 

Βέβαια λαγωνικά είστε, οπότε αν αποδείξετε δόλο στο παραπάνω γεγονός, προχωράτε σε καταγγελία.

Επεξ/σία από christakos07
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημερωση

Αγαπητοί συνεργάτες,

Σας ενημερώνουμε ότι την 1/1/20 εκ παραδρομής πραγματοποιήθηκαν χρεώσεις σε κατόχους winbank που αφορούν στη χρέωση συνδρομών εγγραφής στην υπηρεσία αλλά και ορισμένες στην ανανέωση συσκευών extraPIN Generator.

Πρόκειται για τεχνικό πρόβλημα που διαχειριζόμαστε και σύντομα θα πραγματοποιηθούν οι σχετικοί αντιλογισμοί στους λογαριασμούς των πελατών

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ASFE είπε

Ενημερωση

Αγαπητοί συνεργάτες,

Σας ενημερώνουμε ότι την 1/1/20 εκ παραδρομής πραγματοποιήθηκαν χρεώσεις σε κατόχους winbank που αφορούν στη χρέωση συνδρομών εγγραφής στην υπηρεσία αλλά και ορισμένες στην ανανέωση συσκευών extraPIN Generator.

Πρόκειται για τεχνικό πρόβλημα που διαχειριζόμαστε και σύντομα θα πραγματοποιηθούν οι σχετικοί αντιλογισμοί στους λογαριασμούς των πελατών

Σου ήρθε σε email αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

TP.ΠEIPAIΩΣ: ΘA ΘEΛAME NA ΣAΣ ENHMEPΩΣOYME OTI ΘA ΓINEI ANTIΛOΓIΣMOΣ TΩN XPEΩΣEΩN EΓΓPAΦHΣ WINBANK KAI TOKEN. ΣAΣ ZHTAME ΣYΓΓNΩMH KAI EYXAPIΣTOYME ΓIA THN KATANOHΣH.
 

Μολις μου ηρθε σε μηνυμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Spect~ είπε

Το συγκεκριμένο δεν ισχύει, μου ακύρωσαν την καρτα πριν λίγες βδομάδες και 31/12 πηγα έβγαλα καινούρια χωρίς χρέωση..

Πάντως σε φιλικό μου πρόσωπο που τσίμπησε τον χρέωσαν από ότι μου είπε. Τώρα αν μετά τους κράξανε και τις σταματήσανε τις χρεώσεις δεν το γνωρίζω! Στην δικιά μου δεν υπήρχε θέμα...

ΥΓ. Οδηγία της ΤΤΕ και της ΕΚΤ και...μάντολες, είναι γνωστό οτι πάνε να βγάλουν τα σπασμένα με κάθε κόστος!

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, alet είπε

Ενα άλλο θεματάκι είναι η τηλεφωνική εξυπηρέτηση το τελευταίο 3μηνο απο την συγκεκριμένη σκουπιδοτράπεζα στην ουσία δεν υφίσταται λόγω του τεράστιου χρόνου που σε κρατάνε σε αναμονή,εγείροντας έτσι θέμα ασφάλειας σε περίπτωση απώλειας/κλοπής κάποιας πιστωτικής κτλ

Σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας, δίνουν προτεραιότητα αν πεις π.χ. "κλοπή κάρτας" όταν σε ρωτάει το σύστημα και το σηκώνουν σχεδόν άμεσα. Είναι και ένα καλό τρικ για να μην περιμένεις 1 ώρα στην αναμονή.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
19 minutes ago, christakos07 said:

Όχι δεν θα είχα την ίδια αντίδραση εάν είχαν αφαιρέσει 5000 ευρώ. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.

Αλλά στο παρόν σενάριο είναι εμφανές ότι κάποιο task έτρεξε αυτόματα, οπότε και χρέωσε κάποιους/ορισμένους λογαριασμούς.

Επίσης όταν υπογράψαμε τους όρους, μπορούσαμε να τους διαβάσουμε και να αρνηθούμε ευγενικά. Αλλά δυστυχώς συμφωνήσαμε. Το ποσό θα αντιλογιστει βάσει των συμφωνηθέντων. 

Βέβαια λαγωνικά είστε, οπότε αν αποδείξετε δόλο στο παραπάνω γεγονός, προχωράτε σε καταγγελία.

Για άλλη μια φορά, σε ποιόν όρο αναφέρεσαι; 

Δεν χρειάζεται δόλος για καταγγελία, αρκεί η ανικανότητα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, christakos07 είπε

 

Επίσης όταν υπογράψαμε τους όρους, μπορούσαμε να τους διαβάσουμε και να αρνηθούμε ευγενικά. Αλλά δυστυχώς συμφωνήσαμε. Το ποσό θα αντιλογιστει βάσει των συμφωνηθέντων. 

Βέβαια λαγωνικά είστε, αν αποδείξετε δόλο στο παραπάνω γεγονός, η καταγγελία σας περιμένει. Μέχρι τότε τα ξαναλεμε


Δεν είναι έτσι οπως τα γράφεις.
Μια σύμβαση παροχής υπηρεσιών δεν αποτελεί άλλοθι σε ενέργειες και  υποχρεώσεις που μπορεί να έχει ο οποιοσδήποτε και προκύπτουν απο την νομοθεσία,οδηγίες κτλ

Η καταγγελία για να γίνει απο που και εως που προϋποθέτει οτι υπήρξε δόλος?
Σου είπε κανένας οτι θέλει να πάει την τραπεζα κατηγορούμενη σε δικαστήριο?

Η καταγγελία θα πρέπει να γίνει απο οποιονδήποτε έχει την όρεξη αφ ενος για να υπάρξει γνωστοποίηση του γεγονότος αρμοδίως και να επιβληθούν τυχόν κυρώσεις στην τράπεζα αν συντρέχουν λόγοι αλλα και για να αλλάξει η κουλτούρα του πολίτη αυτής της χωρας.
Βγάλει δεν βγάλει αποτέλεσμα,οταν κοιταχτείς στον καθρεφτη θα ξέρεις οτι έκανες το χρέος σου και απέβαλες την μιζέρια του σ"σετικοσμοθαφερουμεταπαιδιαμαςνικοτσαμτσίκα"  και του "τινακανουμεκαιεμειςαφουοιαρμοδιοιδενκανουντιποτα"
 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...