Προς το περιεχόμενο

Aντικατάσταση ελαττωματικών μνημών απο Techstores


akoinonitos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, gerokost είπε

και όλο αυτό το διάστημα έκατσες χωρίς pc/μνήμες ?

Αγόρασα άλλες 

35 λεπτά πριν, Inler είπε

Από τη στιγμή που τα περισσότερα αν όχι όλα τα μαγαζιά στέλνουν στον προμηθευτή και η διαδικασία τραβάει μήνα και παραπάνω γιατί να μην προτιμήσει κάποιος ευρωπαικό μαγαζί και αν χρειαστεί rma να στείλει ο ίδιος;Εγώ προσωπικά όσες φορές χρειάστηκα rma/επιστροφή από Amazon με 1-2 μηνύματα στο chat και σε 10-12 ημέρες είχα ξεμπερδέψει.Επιπλέον σε περίπτωση που χρειαστεί rma μετά από 1-1.5 χρόνο αν η αγορά έχει γίνει από μαγαζί στο skroutz πιθανότατα δεν θα υπάρχει το ίδιο προιόν για άμεση αντικατάσταση όποτε μπλέκει κανείς με την επιλογή του πιστωτικού(με αρχική η μειωμένη αξία) και τη δέσμευση για αγορά από το ίδιο μαγαζί με περιορισμένες επιλογές.Επιπλέον υπάρχει κίνδυνος να έχει κλείσει και το ίδιο το μαγαζί.Οπότε δεν υπάρχει καν δίλημμα κατ'εμέ.

Σε μία από τις ελάχιστες αγορές μου από την εγχώρια αγορά τα τελευταία χρόνια συνειδητά έλαβα υπόψιν τις πιθανότητες να ταλαιπωρηθώ αν χρειαστώ rma.

Εγώ θέλω να πιστεύω ότι τελικά θα βγάλεις άκρη.

Το θέμα είναι ότι εντός δύο χρόνων από την αγορά δεν υφίσταται πιστωτικό. Αυτό είναι κόλπο των μαγαζιών και είναι παράνομο. Από το νόμο είναι υποχρεωμένοι αν δεν μπορούν να αντικαταστήσουν η επιδιορθωσουν το προϊόν να σου επιστρέψουν τα χρήματα που έχεις δώσει. Απλά πρέπει κάποια στιγμή να διαβάσουμε και εδώ στην Ελλάδα τα δικαιώματα μας και να τους πάρουμε στο κυνήγι μπας και σταματήσει αυτή η κοροϊδία με τα πιστωτικά.

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, gerokost είπε

φαντάσου να είναι το δικό σου το σετάκι που πωλείται.... :)

Εννοείς αυτό που αντικατέστησε η gskill? Δεν το θεωρώ και απίθανο αλλά αν ισχύει αυτό είναι πονηριά του προμηθευτή. Το κατάστημα μου έστειλε ένα έγγραφο που το πιστωτικό τους το όρισε ο προμηθευτής τους. Ο ίδιος προμηθευτής πουλάει πιο ακριβά από το πιστωτικό που μου έδωσε το εν λόγω κιτ. Φαντάσου τι κοροϊδία πέφτει έτσι.(όσο τα σκέφτομαι συγχιζομαι όλο και περισσοτερο). Παράνομος και ο προμηθευτής δλδ αφού δεν υπακούει και αυτός στον κανονισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Γενικά ο συνδυασμός καταστήματος προμηθευτή είναι τραγικός. 

Για την ιστορία ο προμηθευτής είναι η Api computerhandels gmbh

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eνημέρωσα και την gskill μιας και είχα επικοινωνήσει μαζί τους για το αν υπάρχει διαθεσιμότητα για το κιτ ,για όλο το περιστατικό με το κατάστημα και τους έστειλα και το έγγραφο του προμηθευτή με το υποτιθέμενο πιστωτικό ζητώντας την άποψη τους για το περιστατικο

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το καλυτερο βασικα θα ηταν αν υπηρχε επικοινωνια με την ιδια την G skill στην οποια να ειχε γινει ερωτηση για το εαν το καταστημα ειχε επικοινωνησει μαζι τους για την αποστολη των εν λογω μνημων.

Εαν η Gskill απαντουσε πχ αρνητικα(γιατι πιο πισω εγινε απλα ερωτηση περι διαθεσιμοτητας),τοτε μπορουσε να κινηθει η διαδικασια δικαστικα οχι μονο για να παρεις τα χρηματα σου πισω αλλα και για εξαπατηση καταναλωτη(υποθετωντας παντα οτι τα πραγματα εγιναν ετσι ακριβως).Και εαν υπαρχει και η εν λογω απαντηση για τα περι αξιολογησης του skroutz που παιζει ρολο στην διαδικασια του rma,ειναι ακομα χειροτερα απο το καταστημα.

Η αληθεια ειναι οτι τετοιες συμπεριφορες,ουτε οι μεγαλες αλυσιδες(που εχουν αλλα ακουσει)δεν κανουν.

Περαν τουτου το ''θετικο''της ολης υποθεσης ειναι οτι η ιδια η Gskill δεχεται την αντικατασταση αν σταλθουν σε αυτην οι μνημες,αρα απο το τιποτα κατι ειναι και αυτο αν δεν θες να μπλεκεις με το καταστημα αυτο αλλο.

Γιατι και το Amazon δεν καλυπτει εφ ορου ζωης εγγυηση στις μνημες.Μετα απο καποια χρονικη περιοδο μερικων χρονων,σου λεει να μιλησεις ο ιδιος με τον προμηθευτη(καμια βεβαια σχεση η ολη αντιμετωπιση με το παραπανω).

Ενας απο τους βασικοτερους λογους που προσωπικα αγοραζω απο καταστηματα με εδρα/σημειο παραλαβης στην Αθηνα ειναι και για τετοιες περιπτωσεις.

Γιατι αλλιως ''επικοινωνεις''απο κοντα και αλλιως μεσω chat.

Αλλος βασικοτερος παραγοντας ειναι και η ιδια η εταιρεια τι ρολο βαραει απο πλευρας after sales support(γιαυτο και αγοραζω πχ Corsair προιοντα και ας μην ειναι τα top ή τα φθηνοτερα ή Logitech κλπ)οπως καλη ωρα βλεπουμε σε αυτη την περιπτωση και απο Gskill που δειχνει ενα ενδιαφερον,πραγμα θετικο.

Εγω παντως απορω πως απο το Νοεμβριο δεν τις εστειλες εσυ στην Gskill αφου εβλεπες οτι το καταστημα δεν εδινε σημαδια βοηθειας να ξεμπερδευες.

 

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Το καλυτερο βασικα θα ηταν αν υπηρχε επικοινωνια με την ιδια την G skill στην οποια να ειχε γινει ερωτηση για το εαν το καταστημα ειχε επικοινωνησει μαζι τους για την αποστολη των εν λογω μνημων.

Εαν η Gskill απαντουσε πχ αρνητικα(γιατι πιο πισω εγινε απλα ερωτηση περι διαθεσιμοτητας),τοτε μπορουσε να κινηθει η διαδικασια δικαστικα οχι μονο για να παρεις τα χρηματα σου πισω αλλα και για εξαπατηση καταναλωτη(υποθετωντας παντα οτι τα πραγματα εγιναν ετσι ακριβως).Και εαν υπαρχει και η εν λογω απαντηση για τα περι αξιολογησης του skroutz που παιζει ρολο στην διαδικασια του rma,ειναι ακομα χειροτερα απο το καταστημα.

Η αληθεια ειναι οτι τετοιες συμπεριφορες,ουτε οι μεγαλες αλυσιδες(που εχουν αλλα ακουσει)δεν κανουν.

Περαν τουτου το ''θετικο''της ολης υποθεσης ειναι οτι η ιδια η Gskill δεχεται την αντικατασταση αν σταλθουν σε αυτην οι μνημες,αρα απο το τιποτα κατι ειναι και αυτο αν δεν θες να μπλεκεις με το καταστημα αυτο αλλο.

Γιατι και το Amazon δεν καλυπτει εφ ορου ζωης εγγυηση στις μνημες.Μετα απο καποια χρονικη περιοδο μερικων χρονων,σου λεει να μιλησεις ο ιδιος με τον προμηθευτη(καμια βεβαια σχεση η ολη αντιμετωπιση με το παραπανω).

Ενας απο τους βασικοτερους λογους που προσωπικα αγοραζω απο καταστηματα με εδρα/σημειο παραλαβης στην Αθηνα ειναι και για τετοιες περιπτωσεις.

Γιατι αλλιως ''επικοινωνεις''απο κοντα και αλλιως μεσω chat.

Αλλος βασικοτερος παραγοντας ειναι και η ιδια η εταιρεια τι ρολο βαραει απο πλευρας after sales support(γιαυτο και αγοραζω πχ Corsair προιοντα και ας μην ειναι τα top ή τα φθηνοτερα ή Logitech κλπ)οπως καλη ωρα βλεπουμε σε αυτη την περιπτωση και απο Gskill που δειχνει ενα ενδιαφερον,πραγμα θετικο.

Εγώ έστειλα το έγγραφο στην gskill με τον κωδικό rma που έγραφε επάνω  από τον προμηθευτή, θέλω να πιστεύω ότι θα δείξουν ενδιαφέρον για το περιστατικό γτ είναι και το δικό τους όνομα στην μέση. Καθώς θα στείλω τώρα και ένα mail στο Σκρουτζ για την απαράδεκτη στάση του καταστήματος και την "απειλή" θα μου στείλουν το κιτ χωρίς έξτρα χρέωση αν αφαιρέσω την αρνητική κριτική. Θα τους προωθήσω και το mail από το chat με το κατάστημα για το δουν με τα μάτια τους.

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλα δεν προκειται να ασχοληθουν ιδιαιτερα απο την στιγμη που δεν εγινε η αγορα κατευθειαν απο αυτους.

Κανονικα ο υπευθυνος ειναι αποκλειστικα ο πωλητης μιας και η αγορα εγινε απο αυτον και οχι απο την ιδια την εταιρεια(βλεπε evga πχ).

Θα προσφερθουν να κανουν αντικατασταση αν τους τις στειλεις οπως σου ειπαν(αν θες να ξεμπερδευεις μια και καλη και να μην ξαναασχοληθεις με το καταστημα,αφου κρατησεις την αρνητικη αξιολογηση φυσικα),και αντε να σου πουν εαν μιλησε μαζι τους το καταστημα ή οχι.

Με παραπανω λεπτομερειες δεν ασχολουνται(οπως ειναι και λογικο),γιατι δεν μπορουν να καθονται να ελεγχουν το καθε μικρο καταστημα στην καθε χωρα παγκοσμιως τι ρολο βαραει και απο που τις παιρνει τις μνημες.

Αυτο ισχυει πανω κατω με ολες τις εταιρειες φυσικα.

Αν θες να ξεμπερδεψεις γρηγορα μιας και εχασες ηδη τσαμπα χρονο,τις στελνεις τις μνημες στην G skill και τελειωνει το θεμα.

Αν θες να το τραβηξεις παρα πολυ(μιας και ηδη εχεις κανει καταγγελια οπως ειπες ουτως ή αλλως)δικαστικα για ενα σετακι μνημες ram και πιστευεις οτι αξιζει την ολη διαδικασια,ξερεις τι πρεπει να κανεις.

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με το skroutz αν κάνεις θα τσούξει άσχημα. Το σκρουτζ έχει πολύ αυστηρά κριτήρια για να πάρεις σηματάκι. Σε ένα βράδυ τους πετάνε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το πράγμα που τα μαγαζάκια αυτά αντί να θέλουν να χτίσουν ένα όνομα στην αγορά και σταθερούς πελάτες, έχουν ένα τουπέ αλυσίδας ξερωγω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, valkon είπε

Αυτό το πράγμα που τα μαγαζάκια αυτά αντί να θέλουν να χτίσουν ένα όνομα στην αγορά και σταθερούς πελάτες, έχουν ένα τουπέ αλυσίδας ξερωγω. 

Με μια γρηγορη ματια βλεπω οτι πρωτα απο ολα το techstores εχει 5 καταστηματα ανοιξει αρα να πεις οτι ετυχε σε περιπτωση καποιου καταστηματων/πωλητων δεν ξερω.

Επισης βλεπω οτι σε καποιες εταιρειες ειναι επισημος μεταπωλητης (οχι Pc hardware)αρα δεν το λες ακριβως μαγαζακι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Καλα δεν προκειται να ασχοληθουν ιδιαιτερα απο την στιγμη που δεν εγινε η αγορα κατευθειαν απο αυτους.

Κανονικα ο υπευθυνος ειναι αποκλειστικα ο πωλητης μιας και η αγορα εγινε απο αυτον και οχι απο την ιδια την εταιρεια(βλεπε evga πχ).

Θα προσφερθουν να κανουν αντικατασταση αν τους τις στειλεις οπως σου ειπαν(αν θες να ξεμπερδευεις μια και καλη και να μην ξαναασχοληθεις με το καταστημα,αφου κρατησεις την αρνητικη αξιολογηση φυσικα),και αντε να σου πουν εαν μιλησε μαζι τους το καταστημα ή οχι.

Με παραπανω λεπτομερειες δεν ασχολουνται(οπως ειναι και λογικο),γιατι δεν μπορουν να καθονται να ελεγχουν το καθε μικρο καταστημα στην καθε χωρα παγκοσμιως τι ρολο βαραει και απο που τις παιρνει τις μνημες.

Αυτο ισχυει πανω κατω με ολες τις εταιρειες φυσικα.

Αν θες να ξεμπερδεψεις γρηγορα μιας και εχασες ηδη τσαμπα χρονο,τις στελνεις τις μνημες στην G skill και τελειωνει το θεμα.

Αν θες να το τραβηξεις παρα πολυ(μιας και ηδη εχεις κανει καταγγελια οπως ειπες ουτως ή αλλως)δικαστικα για ενα σετακι μνημες ram και πιστευεις οτι αξιζει την ολη διαδικασια,ξερεις τι πρεπει να κανεις.

Πως να τις στειλω τις μνημες ρε αφου δεν τις εχω. Τις είχα στείλει στο κατάστημα για αντικατασταση. Αυτό που θα επιδιώξω κυρίως με την gskill Είναι καταφέρω να και  αν οι μνημες έφτασαν ποτέ σε αυτούς για rma η το κατάστημα μου λέει ψέματα.

Επεξ/σία από akoinonitos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Πως να τις στειλω τις μνημες ρε αφου δεν τις εχω. Τις είχα στείλει στο κατάστημα για αντικατασταση

Τους επιστρεφεις το πιστωτικο που σου εβαλαν χωρις να σε ρωτησουν και σου επιστρεφουν τις μνημες πισω(ουτως ή αλλως εχεις την αποδειξη η οποια διαφερει απο το πιστωτικο,αρα δεν μπορουν να σου πουν μα μου σου ξου).

Αφου δεν τις εστειλαν στην εταιρεια για αντικατασταση θα τις εχουν ακομα στο καταστημα ετσι δεν ειναι?

Εαν σου το αρνηθουν αυτο,τοτε μπορεις να τους πεις οτι θα τους πας δικαστικως γιατι πουθενα δεν υπεγραψες να σου δωσουν πιστωτικο που εβγαλαν απο το κεφαλι τους,και ξαναγυρναμε σε αυτο που ελεγα πιο πισω οτι παμε σε ενδεχομενο εξαπατησης καταναλωτη/πελατη με ασχημες(για το καταστημα)κυρωσεις.

Το μονο κακο της ολης υποθεσης ειναι οτι απο οτι καταλαβα δεν μενεις Αθηνα να περνουσες μια βολτα να τους πεις τα ''καλαντα''.

 

 

 

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...