Προς το περιεχόμενο

Aντικατάσταση ελαττωματικών μνημών απο Techstores


akoinonitos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Τους επιστρεφεις το πιστωτικο που σου εβαλαν χωρις να σε ρωτησουν και σου επιστρεφουν τις μνημες πισω(ουτως ή αλλως εχεις την αποδειξη η οποια διαφερει απο το πιστωτικο,αρα δεν μπορουν να σου πουν μα μου σου ξου).

Αφου δεν τις εστειλαν στην εταιρεια για αντικατασταση θα τις εχουν ακομα στο καταστημα ετσι δεν ειναι?

Εαν σου το αρνηθουν αυτο,τοτε μπορεις να τους πεις οτι θα τους πας δικαστικως γιατι πουθενα δεν υπεγραψες να σου δωσουν πιστωτικο που εβγαλαν απο το κεφαλι τους,και ξαναγυρναμε σε αυτο που ελεγα πιο πισω οτι παμε σε ενδεχομενο εξαπατησης καταναλωτη/πελατη με ασχημες(για το καταστημα)κυρωσεις.

Το μονο κακο της ολης υποθεσης ειναι οτι απο οτι καταλαβα δεν μενεις Αθηνα να περνουσες μια βολτα να τους πεις τα ''καλαντα''.

Oχι δεν μένω Αθήνα, στην πράξη δεν έχω καποιο πιστωτικό, ούτε έχει πιστωθεί στο λογαριασμό μου στο κατάστημα το ποσό ούτε μου έχουν επιστραφεί τα 199 ευρώ, ένα mail μου ήρθε που λέει έχετε πιστωτικό 199 ευρώ για επόμενες αγορές σας από το κατάστημα. Αυτοί όπως μου είπαν έχουν στείλει τις μνήμες στη  εταιρία αλλά μια μου λένε  στη gskill μια στο  προμηθευτή τους, ούτε αυτοί δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Θα περιμένω με το καλό την οποία έκβαση με τον συνήγορο του καταναλωτή και μετά βλέπουμε και πράττουμε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Θα στείλεις καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή

Αυτοί ΔΕΝ είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν.

Αν απαντήσουν ΔΕΝ είναι υποχρεωμένοι να βρουν λύση.

Θα πουν παραμύθια της Χαλιμάς, να είσαι προετοιμασμένος.

Αν σου ζητήσουν πιστωτικό, θα αρνηθείς. Θα ζητήσεις το ποσό που πλήρωσες και ας βάλουν τις μνήμες εκεί που ξέρουν.

Δεν θα δεχτείς καμμία μνήμη, μιας και δεν έχεις τι να την κάνεις πλέον και θα είσαι αναγκασμένος να την πουλήσεις στο όποιο insomnia σε χαμηλότερη τιμή από την εμπορική της αξία

Αν έχεις όρεξη, τρέξε τους και δικαστικώς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, cacofonix-3 είπε

Θα στείλεις καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή

Αυτοί ΔΕΝ είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν.

Αν απαντήσουν ΔΕΝ είναι υποχρεωμένοι να βρουν λύση.

Θα πουν παραμύθια της Χαλιμάς, να είσαι προετοιμασμένος.

Αν σου ζητήσουν πιστωτικό, θα αρνηθείς. Θα ζητήσεις το ποσό που πλήρωσες και ας βάλουν τις μνήμες εκεί που ξέρουν.

Δεν θα δεχτείς καμμία μνήμη, μιας και δεν έχεις τι να την κάνεις πλέον και θα είσαι αναγκασμένος να την πουλήσεις στο όποιο insomnia σε χαμηλότερη τιμή από την εμπορική της αξία

Αν έχεις όρεξη, τρέξε τους και δικαστικώς

Όπως έγραψα έχω ήδη κάνει καταγγελία στο  συνήγορο του καταναλωτή από την στιγμή που μου είπαν για το πιστωτικό των 199ευρω. Έστειλα και συμπληρωματική καταγγελία για το "θα σας στείλουμε το κιτ χωρίς έξτρα χρέωση αν αφαιρέσετε την αρνητική αξιολόγηση στο σκρουτζ" ,όπως έστειλα και mail με την συνομιλία στο ίδιο το skroutz καθώς έκρινα ότι προσβάλει και το ίδιο το Σκρουτζ αυτή η απάντηση. 

 

Προφανώς και πλέον δεν δέχομαι τπτ λιγότερο από τη  επιστροφή των χρημάτων μου. 

Ο λόγος του θέματος είναι η ενημέρωση και άλλων καταναλωτών για την συμπεριφορά του καταστήματος αυτού.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Δεν θα δεχτείς καμμία μνήμη, μιας και δεν έχεις τι να την κάνεις πλέον και θα είσαι αναγκασμένος να την πουλήσεις στο όποιο insomnia σε χαμηλότερη τιμή από την εμπορική της αξία

Αν έχεις όρεξη, τρέξε τους και δικαστικώς

Δεν ισχυει το παραπανω(ενω στα αλλα εχεις δικιο). Επιλογη του ηταν που αγορασε νεες μνημες,ασχετως του τραγικου περιστατικου με το καταστημα.

Δεν αναγραφεται πουθενα το παραπανω που λες και αν ρωτησει και τους αρμοδιους φορεις φυσικα,θα του δωσουν την ιδια απαντηση.

Δηλαδη εαν τις εστελνε το καταστημα εξ αρχης στην Gskill και του εστελναν αλλες,δεν θα τις δεχοταν για τον παραπανω λογο?

Η διαδικασια του RMA ειναι ξεκαθαρη:

α)Επισκευη του προιοντος εαν γινεται

β)αν οι μνημες δεν φτιαχνονται τοτε γινεται αντικατασταση με νεες(ιδιο μοντελο προφανως,οχι χειροτερο) αν υπαρχουν, σφραγισμενες προφανως

γ)εαν δεν μπορει να γινει αντικατασταση,τοτε γινεται επιστροφη χρηματων ή πιστωτικο(στην κριση του πελατη ειναι τι θα διαλεξει,δεν μπορει να του το επιβαλει το καταστημα με το ζορι)το οποιο βεβαια αντιστοιχει στην αποδειξη αγορας/αρχικο ποσο πληρωμης.

Απο την στιγμη που οπως αναφερθηκε πιο πισω η Gskill δεχεται την αντικατασταση ή επισκευη,τοτε ισχυει ενα απο τα α ή β.

Προφανως τα 199ευρω πιστωτικο κιολας του καταστηματος,δεν υπαρχουν καν σαν επιλογη μιας και ειναι μονο ενα κακογουστο αστειο.

 

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Ο λόγος του θέματος είναι η ενημέρωση και άλλων καταναλωτών για την συμπεριφορά του καταστήματος αυτού.

Για να γινει κατι τετοιο στην πραξη πρεπει ειτε να δημιουργηθει ενα νεο θεμα το οποιο να εχει μαζεμενα ολα αυτα τα περιστατικα που βρισκονται διασπαρτα στο forum(και να γινει sticky)ή να γινουν τα ιδια τα θεματα sticky στις κατηγοριες που ανεβαινουν.

Σε λιγο καιρο το θεμα αυτο(οπως και τα αλλα παρομοια που εχουν ανοιχτει για αλλα καταστηματα/αλλα περιστατικα),θα θαφτει στις πιο πισω σελιδες που γενικα οι περισσοτεροι δεν διαβαζουν/ασχολουνται(εδω οι περισσοτεροι ουτε τις αρνητικες κριτικες στο skroutz δεν διαβαζουν αν ειναι λιγες σε σχεση με τις θετικες).

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Για να γινει κατι τετοιο στην πραξη πρεπει ειτε να δημιουργηθει ενα νεο θεμα το οποιο να εχει μαζεμενα ολα αυτα τα περιστατικα που βρισκονται διασπαρτα στο forum(και να γινει sticky)ή να γινουν τα ιδια τα θεματα sticky στις κατηγοριες που ανεβαινουν.

Σε λιγο καιρο το θεμα αυτο(οπως και τα αλλα παρομοια που εχουν ανοιχτει για αλλα καταστηματα/αλλα περιστατικα),θα θαφτει στις πιο πισω σελιδες που γενικα οι περισσοτεροι δεν διαβαζουν/ασχολουνται(εδω οι περισσοτεροι ουτε τις αρνητικες κριτικες στο skroutz δεν διαβαζουν αν ειναι λιγες σε σχεση με τις θετικες).

Θα προσπαθήσω να το κρατήσω ενήμερο το θέμα, εγω το χρέος μου στους συμφορουμιτες για να μην την πατήσουν και αυτοί από αυτό το κατάστημα το έκανα όσο μπορούσα. 

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Θα προσπαθήσω να το κρατήσω ενήμερο το θέμα, εγω το χρέος μου στους συμφορουμιτες για να μην την πατήσουν και αυτοί από αυτό το κατάστημα το έκανα όσο μπορούσα. 

Εσενα αυτο που σε απασχολει ειναι να βγαλεις ακρη με την περιπτωση σου.

Πρωτα αυτο εχει σειρα(γιατι ακομα δεν εχεις βγαλει ακρη),και μετα για τα αλλα βλεπουμε.

Και για τις μεγαλες αλυσιδες(βαζουμε μεσα και Eshop)εχουν γραφτει εδω και χρονια ποσα πραγματα και εχουν ανοιχτει επισης ποσα θεματα με περιστατικα(οπως το προσφατο διπλα με το τροφοδοτικο απο το Πλαισιο πχ),αλλα οπως βλεπεις ο κοσμος συνεχιζει να αγοραζει απο εκει.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτη την αλητεια με πιστωτικο μικροτερο της αξιας και το ιδιο να το εχουν αλλα να στο πουλανε με περισσοτερα  στο πλαισιο / eshop την κανουν καθε μερα τωρα . Ευτυχως που τα εχεις και γραπτα και ειναι και στο  skroutz η κριτικη σε κοινη θεα . Παλια με ενα mrsmith δε βρηκα ακρη οταν μου χαλασαν οι μνημες το μαγαζι ειχε εξαφανιστει οποτε τις εχω ακομα να τις βλεπω και να θυμαμαι :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τραγικό αυτό που σου συνέβη αλλά μιας και έχω κάνει κάποιες συναλλαγές με το κατάστημα του Μοσχάτου ας πω και εγώ την εμπειρία μου. Την μια φορά που είχα πρόβλημα με ένα τροφοδοτικό στις 5 μέρες από την αγορά του μου έκαναν άμεση αντικατάσταση. Το επόμενο ίδιο τροφοδοτικό που πήρα τα παίξε στο 4μηνο. Το πήγα στο κατάστημα και ύστερα από κάποιο διάστημα (δεν θυμάμαι πόσο) πήρα πάλι ίδιο καινούριο χωρίς πολλά πολλά και μου είχαν πει πως αν ξανά χαλάσει το καλύτερο θα ήταν να διαλέξω άλλο τροφοδοτικό μήπως ήταν κακή παρτίδα αλλά δεν έκανα ποτέ συζήτηση για το πόσο θα ήταν το πιστωτικό και τι θα έπαιρνα. Μέχρι στιγμής καλά τα παει... Για την ιστορία είναι ένα thermaltake. 

Πριν δω αυτό το θέμα αν κάποιος με ρωτούσε για το συγκεκριμένο κατάστημα θα του έλεγα τα καλύτερα, τώρα η αλήθεια είναι πως διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις πλέον. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Tigio13 είπε

Τραγικό αυτό που σου συνέβη αλλά μιας και έχω κάνει κάποιες συναλλαγές με το κατάστημα του Μοσχάτου ας πω και εγώ την εμπειρία μου. Την μια φορά που είχα πρόβλημα με ένα τροφοδοτικό στις 5 μέρες από την αγορά του μου έκαναν άμεση αντικατάσταση. Το επόμενο ίδιο τροφοδοτικό που πήρα τα παίξε στο 4μηνο. Το πήγα στο κατάστημα και ύστερα από κάποιο διάστημα (δεν θυμάμαι πόσο) πήρα πάλι ίδιο καινούριο χωρίς πολλά πολλά και μου είχαν πει πως αν ξανά χαλάσει το καλύτερο θα ήταν να διαλέξω άλλο τροφοδοτικό μήπως ήταν κακή παρτίδα αλλά δεν έκανα ποτέ συζήτηση για το πόσο θα ήταν το πιστωτικό και τι θα έπαιρνα. Μέχρι στιγμής καλά τα παει... Για την ιστορία είναι ένα thermaltake. 

Πριν δω αυτό το θέμα αν κάποιος με ρωτούσε για το συγκεκριμένο κατάστημα θα του έλεγα τα καλύτερα, τώρα η αλήθεια είναι πως διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις πλέον. 

Ίσα-ίσα που οι άνθρωποι σε πρότειναν για άλλη μάρκα για να μη ταλαιπωρείσαι  .Αν απλά σου "επισκεύαζαν" το ίδιο ,οκ , αλλά δε βλέπω κάτι κακό...

 

4 ώρες πριν, akoinonitos είπε

............... Καθώς θα στείλω τώρα και ένα mail στο Σκρουτζ για την απαράδεκτη στάση του καταστήματος και την "απειλή" θα μου στείλουν το κιτ χωρίς έξτρα χρέωση αν αφαιρέσω την αρνητική κριτική. Θα τους προωθήσω και το mail από το chat με το κατάστημα για το δουν με τα μάτια τους.

Αυτό πιστεύω θα τσούξει ... Άκρη θα βγάλεις , είχα μπλέξει 3 φορές σε περιπτώσεις μη επισκευής λάπτοπ γιατί και καλά είχα αλλάξει μνήμες/σκληρό , μη επισκευής tablet (ερχόταν χαλασμένο από service , 4 φορές πέρα δώθε, φεσώθηκα τα μεταφορικά όμως) και ένα πλυντήριο πιάτων που 8 μήνες περιμέναμε πλακέτα....

Απλά θα πάρει μήνες. Με το που δικαιωθείς απο το συνήγορο ,δε σημαίνει οτι θα πάρεις τα λεφτά πίσω , όμως σε περίπτωση δικαστηρίου 99,99% είσαι καλυμμένος.

Η πλάκα είναι οτι πριν λίγες μέρες έβλεπα σκρουτζομάγαζο να έχει σαν όρους επιστροφής το θεικό οτι αν κάτι χαλάσει κάτι στην εγγύηση ,δεν επιστρέφεται όλο το ποσό αλλά ένα ποσοστό ανάλογα τους μήνες χρήσης ..... οτι να'ναι...

Επεξ/σία από korakios
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν περάσει τόσα χρόνια και ακόμα οι ίδιες απατεωνιές συμβαίνουν στην αγορά. Αυτό με το πιστωτικό λιγότερης αξίας και να στο δίνουν λες και σου κάνουν και χάρη το έχω ζήσει μπορεί και 10 χρόνια πριν που ήταν της μόδας σκληροί 500-640gb.

Καλά έκανες και μας ενημέρωσες, μια τέτοια κριτική μετράει πολύ περισσότερο από ότι πολλές θετικές στο σκρουτζ που είναι εκεί απλά επειδή παρέλαβαν.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα καταγγελία και στο greca στο οποιο φιγουραρει σαν μελος τον εν λογω καταστημα. Αμα εχετε  και κανεναν αλλο οργανισμο κατα νου ριχτε το :lol:

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα έπρεπε να έσβηνες την κριτική (προσωρινά) για  να πάρεις της μνήμες. Εννοείται στη συνέχεια θα έγραφες πάλι την κριτική πιο ολοκληρωμένα (κουτοπονηριά σε κουτοπονηριά :P). Μακάρι με αυτές τις καταγγελίες να δικαιωθείς γρήγορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αναρωτιέμαι ένα πράγμα βέβαια δεν μου έχει τύχει ακόμα ελαττωματικό προϊόν για να το στείλω πίσω αλλά από αυτά που διαβάζω το Χ σκρουτζ μαγαζί έχει προμηθευτή διαφορετικό από την G.Skill (στην προκειμένη περίπτωση) το οποίο το στέλνει σε εκείνον τον προμηθευτή παρά την G.Skill στο να γίνει το RMA γρήγορα και απλά γιατί μπαίνουν σε αυτές τις περίπλοκες διαδικασίες ακριβώς για να βγάλουν τα μάτια τους ή ελπίζουν να βγάλουν 20 φράγκα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...