Προς το περιεχόμενο

Aντικατάσταση ελαττωματικών μνημών απο Techstores


akoinonitos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

25 λεπτά πριν, LIGHT1NG είπε

Εγώ αναρωτιέμαι ένα πράγμα βέβαια δεν μου έχει τύχει ακόμα ελαττωματικό προϊόν για να το στείλω πίσω αλλά από αυτά που διαβάζω το Χ σκρουτζ μαγαζί έχει προμηθευτή διαφορετικό από την G.Skill (στην προκειμένη περίπτωση) το οποίο το στέλνει σε εκείνον τον προμηθευτή παρά την G.Skill στο να γίνει το RMA γρήγορα και απλά γιατί μπαίνουν σε αυτές τις περίπλοκες διαδικασίες ακριβώς για να βγάλουν τα μάτια τους ή ελπίζουν να βγάλουν 20 φράγκα? 

Κανενα μικρομεσσαιο μαγαζι του σκρουτζ δεν εχει σαν προμηθευτη μια εταιρία μεγεθους gskill. 

Επισης ειναι και λογιστικοι οι λογοι και λογοι στοκ. 

Δεν εχω να συμβαλω στο θεμα και σορρυ για το offtopic. 

Πλεον επειτα απο παρομοια τραβηγματα σαν του ts, εχω καταληξει οτι καλυτερα αμαζον και ας ειναι πιο ακριβο παρα με τους μπακαλιδες εδω. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 ώρες πριν, korakios είπε

Ίσα-ίσα που οι άνθρωποι σε πρότειναν για άλλη μάρκα για να μη ταλαιπωρείσαι  .Αν απλά σου "επισκεύαζαν" το ίδιο ,οκ , αλλά δε βλέπω κάτι κακό...

Αυτό πιστεύω θα τσούξει ... Άκρη θα βγάλεις , είχα μπλέξει 3 φορές σε περιπτώσεις μη επισκευής λάπτοπ γιατί και καλά είχα αλλάξει μνήμες/σκληρό , μη επισκευής tablet (ερχόταν χαλασμένο από service , 4 φορές πέρα δώθε, φεσώθηκα τα μεταφορικά όμως) και ένα πλυντήριο πιάτων που 8 μήνες περιμέναμε πλακέτα....

Απλά θα πάρει μήνες. Με το που δικαιωθείς απο το συνήγορο ,δε σημαίνει οτι θα πάρεις τα λεφτά πίσω , όμως σε περίπτωση δικαστηρίου 99,99% είσαι καλυμμένος.

Η πλάκα είναι οτι πριν λίγες μέρες έβλεπα σκρουτζομάγαζο να έχει σαν όρους επιστροφής το θεικό οτι αν κάτι χαλάσει κάτι στην εγγύηση ,δεν επιστρέφεται όλο το ποσό αλλά ένα ποσοστό ανάλογα τους μήνες χρήσης ..... οτι να'ναι...

Μα δεν υπήρχε κάτι κακό, αυτό λέω. Η δική μου εμπειρία με το συγκεκριμένο μαγαζί ήταν πολύ καλή. Αυτό που λέω είναι ότι μετά από αυτά που έγιναν με τον ts είμαι πιο επιφυλακτικός με το συγκεκριμένο μαγαζί. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, akoinonitos είπε

Έκανα καταγγελία και στο greca στο οποιο φιγουραρει σαν μελος τον εν λογω καταστημα. Αμα εχετε  και κανεναν αλλο οργανισμο κατα νου ριχτε το :lol:

https://el.wikipedia.org/wiki/Κοινωνία_των_Εθνών

8 ώρες πριν, Tigio13 είπε

 με το κατάστημα του Μοσχάτου

Νομίζω έχει ξανα(ξανα)αλλάξει διεύθυνση και βρίσκεται πλέον στην Καισαριανή.

Ωραίο θα ήταν να μπορούσαμε να διασταυρώσουμε αν αλλάζει και ΑΦΜ κάθε φορά που αλλάζει διεύθυνση.

Επεξ/σία από DiaperCh@nger101
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, DiaperCh@nger101 είπε

https://el.wikipedia.org/wiki/Κοινωνία_των_Εθνών

Νομίζω έχει ξανα(ξανα)αλλάξει διεύθυνση και βρίσκεται πλέον στην Καισαριανή.

Ωραίο θα ήταν να μπορούσαμε να διασταυρώσουμε αν αλλάζει και ΑΦΜ κάθε φορά που αλλάζει διεύθυνση.

Η έδρα είναι Μοσχάτο, αλλά έχει πολλά καταστηματα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως τελικά πρέπει να αρχίσουμε να αγοράζουμε μαζικά προς Amazon μεριά;

Τουλάχιστον στο high end κομμάτι. Και δεν το λέω εκδικητικά.

Προφανώς οι άνθρωποι δε μπορούν να αντέξουν το κόστος της εγγύησης στα χαλασμένα προϊόντα, ενώ ένα τέρας όπως το Amazon έχει άλλες δυνατότητες.

Και σε μορφή πιστωτικού να σου γυρίσουν τα χρήματα, αγοράζεις ότι θες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, thanosAIAS είπε

Μήπως τελικά πρέπει να αρχίσουμε να αγοράζουμε μαζικά προς Amazon μεριά;

Τουλάχιστον στο high end κομμάτι. Και δεν το λέω εκδικητικά.

Προφανώς οι άνθρωποι δε μπορούν να αντέξουν το κόστος της εγγύησης στα χαλασμένα προϊόντα, ενώ ένα τέρας όπως το Amazon έχει άλλες δυνατότητες.

Και σε μορφή πιστωτικού να σου γυρίσουν τα χρήματα, αγοράζεις ότι θες.

Εννοείται ότι δεν πρέπει κανείς να τσιγγουνευτεί ένα μικρό premium στην τιμή όταν αγοράζει ακριβά πράγματα.

Η μόνη περίπτωση που έχω ακούσει για καθυστέρηση αποστολής της αντικατάστασης, είναι σε περιόδους που γίνεται της μουρλής στις gpu.

Είτε λόγω mining, είτε στην πρώτη κυκλοφορία κάποιου πολύ δημοφιλούς μοντέλου πχ 1070.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

  

13 hours ago, Fulgore said:

Η αληθεια ειναι οτι τετοιες συμπεριφορες,ουτε οι μεγαλες αλυσιδες(που εχουν αλλα ακουσει)δεν κανουν.

Μοιάζει πολύ με την περίπτωση του Corsair PSU μεγάλης αλυσίδας που αναφέρθηκε σε άλλο topic τις προάλλες...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, ThReSh είπε

  

Μοιάζει πολύ με την περίπτωση του Corsair PSU μεγάλης αλυσίδας που αναφέρθηκε σε άλλο topic τις προάλλες...

Στο μονο που μοιαζουν οι 2 περιπτωσεις ειναι στο οτι ειχαν και οι δυο τους τραβηγματα,αν και στην περιπτωση των μνημων εδω το μανικι ειναι πολυ πιο χοντρο

α)στην περιπτωση του Corsair τροφοδοτικου εγινε ολοκληρο το ποσο επιστροφη και οχι μερικο

β)του προτειναν κανονικα αντικατασταση με καποιο απο τα διαθεσιμα που ειχαν αν ηθελε(ασχετως αν δεν τον βολευαν αυτα προφανως)

γ)δεν συνεχιζαν να πουλανε το τροφοδοτικο αυτο ενω πιο πριν ειχαν αρνηθει αντικατασταση

δ)δεν επαιζε ρολο στο rma η αξιολογηση σε skroutz(fail)

ε)του προτειναν να του κανουν το rma του τροφοδοτικου στην εταιρεια αλλα εκεινος αρνηθηκε και το εκανε ο ιδιος

''Πήγα λοιπόν στο κατάστημα και μίλησα με τον διευθυντή ο οποίος μετά απο επικοινωνία με τα κεντρικά μου πρότεινε να κάνουν αυτοί το RMA για εμένα.Γυρίσαμε δηλαδή στο σημείο μηδέν.

'Ετσι και εγώ πήρα το τροφοδοτικό μου πίσω διότι δεν ήθελα να χάσω άλλο χρόνο και επικοινώνησα με την Corsair.''

Οπως και να χει δυστηχως για την εδω περιπτωση των μνημων κατι παραπανω εμεις σαν τριτοι δεν μπορουμε να πουμε μιας και τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα στο τι πρεπει να γινει.

 

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τις κινήσεις που κάνεις το σίγουρο είναι πως θα δικαιωθείς σίγουρα αργά ή γρήγορα.

Μου φαίνεται αδύνατον να το τραβήξουν στα άκρα.Απλά όπως έχω γράψει αρκετές φορές για τα μαγαζιά της ελληνικής αγοράς,τα κάνουν εκεί που τους παίρνει.Γενικά δοκιμάζουν τις αντοχές και την όρεξη του πελάτη να ασχοληθεί.

Φανταστείτε πόσα τέτοια περιστατικά,αφήνονται από τον πελάτη στο έλεος των καταστηματαρχών.

Μακάρι όλοι να κάναν όπως εσύ με καταγγελίες κλπ,μπας και βάζαν μυαλό και τα μαγαζιά ή όσα δεν μπορούσαν ας έκλειναν. 

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Fulgore είπε

Στο μονο που μοιαζουν οι 2 περιπτωσεις ειναι στο οτι ειχαν και οι δυο τους τραβηγματα,αν και στην περιπτωση των μνημων εδω το μανικι ειναι πολυ πιο χοντρο

α)στην περιπτωση του Corsair τροφοδοτικου εγινε ολοκληρο το ποσο επιστροφη και οχι μερικο

β)του προτειναν κανονικα αντικατασταση με καποιο απο τα διαθεσιμα που ειχαν αν ηθελε(ασχετως αν δεν τον βολευαν αυτα προφανως)

γ)δεν συνεχιζαν να πουλανε το τροφοδοτικο αυτο ενω πιο πριν ειχαν αρνηθει αντικατασταση

δ)δεν επαιζε ρολο στο rma η αξιολογηση σε skroutz(fail)

ε)του προτειναν να του κανουν το rma του τροφοδοτικου στην εταιρεια αλλα εκεινος αρνηθηκε και το εκανε ο ιδιος

''Πήγα λοιπόν στο κατάστημα και μίλησα με τον διευθυντή ο οποίος μετά απο επικοινωνία με τα κεντρικά μου πρότεινε να κάνουν αυτοί το RMA για εμένα.Γυρίσαμε δηλαδή στο σημείο μηδέν.

'Ετσι και εγώ πήρα το τροφοδοτικό μου πίσω διότι δεν ήθελα να χάσω άλλο χρόνο και επικοινώνησα με την Corsair.''

Οπως και να χει δυστηχως για την εδω περιπτωση των μνημων κατι παραπανω εμεις σαν τριτοι δεν μπορουμε να πουμε μιας και τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα στο τι πρεπει να γινει.

Φαίνεται ότι έχεις διαβάσει λάθος το τοπικ με το τροφοδοτικό. Σου ξανά λέω λοιπόν φιλε μου ότι το Πλαίσιο είχε προτείνει στο παλικάρι να κάνει το RMA εκ μέρους του πελάτη και έπειτα τον ενημέρωσε ότι η CORSAIR δίνει για αντικατάσταση το RM750x. Ανάγνωση στο δημοτικό κάναμε, αλίμονο αν βαριέσαι να το διαβάσεις το τοπικ από την αρχή και γραφεις Φανταστικά πράγματα.

Δηλαδη του είπαν θα σου κάνουμε το RMA και λέει η Corsair τους είπε θα τους δώσουν κατώτερο τροφοδοτικό από αυτό που έστελνε ο πελάτης. Σου μοιάζει λογικό αυτό; 
 

Εγω του είπα πάρε το τροφοδοτικό πίσω και κάνε το RMA μόνος σου και πήρε ίδιο σφραγισμενο πίσω. Όχι κάποιο RMx.

«Πηγαίνω λοιπόν το psu στο τεχνικό τμήμα όπου διαπιστώθηκε βλάβη και με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο άλλο hx750i και μου προσέφεραν είτε επιστροφή χρημάτων είτε CX750M παρακαλω είτε αντικατάσταση απο την Corsair σε 14 εργάσιμες.Φυσικά χωρίς σκέψη διάλεξα την 3η επιλογή αφού με διαβεβαίωσαν ότι θα έχω αντικατάσταση και αγόρασα ένα καινούργιο τροφοδοτικό για  τη προσωρινή λειτουργία του PC μου.
 

Σήμερα με ενημέρωσαν ότι τελικά έγινε πιστωτικό.Μετά απο αλεπάλληλα τηλεφωνήματα φτάσαμε στο σημείο να μου λένε οτι μίλησαν με την Corsair και η Corsair προτείνει αντικατάσταση με rm750x την οποια αρνήθηκα διότι απουσιάζουν τα platinum efficiency και software control/monitoring.«
 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, ο τύπος με το τροφοδοτικό δεν ξέρω πως θα βγάλει άκρη.

Ακριβής αντικαταστάτης του παλιού HXi δεν υπάρχει.Υπάρχει η σειρά HX που είναι 80+ Platinum αλλά δεν έχει monitoring και υπάρχει και η σειρά RMi που έχει monitoring αλλά είναι 80+ Gold. Μόνη σειρά που έχει και τα δύο είναι η Titanium AX που ξεκινάει από 200+ €.

Βέβαια το πονηρό Πλαίσιο πρότεινε τριςχειροτερο PSU και η Corsair (αν πραγματικά το πρότεινε αυτή) το επίσης χειρότερο RMx.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνώμη ρε παιδιά αλλα αυτό με το πιστωτικό που περιγράφεται το κάνει εδώ και χρονια το πλαίσιο συστηματικά. Εγώ τους λέω ότι δεν το αποδέχομαι και ζητάω τα στοιχεια των υπαλληλων για να κάνω καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και ως διά μαγείας λύνεται το πρόβλημα !!!.

Για το techstores τώρα έχω κάνει 3 αγορές οι 2 ήταν απροβλημάτιστες η τελευταία είχα πάρει μια κεραία και παρατήρησα ότι η συσκεασία είχε ανοιχτή στο πλάι. Μιλάμε σίγουρα έπεσε μαχαίρι γιατί κόπηκε το πλαστικό, σκέφτηκα να πάρω να τους το πω και να κάνω και καταγγελία skroutz αλλα να πω την αλήθεια βαριόμουνα την όλη διαδικασία και δοκίμασα την κεραία δούλεψε οποτε ok.... Αλλα ναι δύσκολα θα ξαναγοράσω από το συγκεκριμένο μαγαζί θεωρώ απαρέδεκτο να μου αποστέλλουν προϊόν το οποιο είναι ανοιγμένο για κάποιο λόγο άρα θα μπορούσε να είναι και μεταχειρισμένο.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Καλά, ο τύπος με το τροφοδοτικό δεν ξέρω πως θα βγάλει άκρη.

Ακριβής αντικαταστάτης του παλιού HXi δεν υπάρχει.Υπάρχει η σειρά HX που είναι 80+ Platinum αλλά δεν έχει monitoring και υπάρχει και η σειρά RMi που έχει monitoring αλλά είναι 80+ Gold. Μόνη σειρά που έχει και τα δύο είναι η Titanium AX που ξεκινάει από 200+ €.

Βέβαια το πονηρό Πλαίσιο πρότεινε τριςχειροτερο PSU και η Corsair (αν πραγματικά το πρότεινε αυτή) το επίσης χειρότερο RMx.

Φίλε μου ο τύπος έβγαλε άκρη μπαμ μπαμ. Όπως τον συμβούλεψα πήγε πήρε το τροφοδοτικό πίσω και το έκανε RMA μόνος του στην Corsair. Πήρε πίσω ένα σφραγισμενο HX750i. 
 

Ποιος σας έχει πει ότι έχει σταματήσει η παραγωγή του; Και το Πλαίσιο το είχε αλλά είχε την 850 Watt έκδοση. Που νομικά έπρεπε να του δώσει αυτό αν δεν κάνω λάθος. 
 

Η Corsair μπορεί να κάνει αντικατάσταση και σε εξάρτημα εκτός εγγύησης εφόσον έχει λήξει πολύ πρόσφατα αυτή. Υπάρχουν περιπτώσεις στο φόρουμ της γραμμένες όπου έγινε κάτι τέτοιο. 
 

Η ίδια Corsair δεν πρότεινε ποτέ το RM750x στο Πλαίσιο. Τέχνασμα του καταστήματος ήταν, δε θέλει πολύ μυαλό να το καταλάβει κάποιος αυτό. 
 

https://www.corsair.com/us/en/Categories/Products/Power-Supply-Units/hxi-series-config/p/CP-9020072-NA

Επεξ/σία από thetiesthatbind
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, thetiesthatbind είπε

Φαίνεται ότι έχεις διαβάσει λάθος το τοπικ με το τροφοδοτικό. Σου ξανά λέω λοιπόν αδαή φιλε μου ότι το Πλαίσιο είχε προτείνει στο παλικάρι να κάνει το RMA εκ μέρους του πελάτη και έπειτα τον ενημέρωσε ότι η CORSAIR δίνει για αντικατάσταση το RM750x. Ανάγνωση στο δημοτικό κάναμε, αλίμονο αν βαριέσαι να το διαβάσεις το τοπικ από την αρχή και γραφεις Φανταστικά πράγματα.

α)Οι προσωπικοιο χαρακτηρισμοι και οι ειρωνιες αλλου(και απαγορευονται και απο τους κανονες του forum).

β)μια χαρα διαβασα ολο το θεμα και ανεφερα συγκεκριμενα το τελευταιο σχολιο του συμφορουμιτη που ειχε με το εκει καταστημα το οποιο μετεφερα κιολας. Επισης το τονισα και στο σχολιο μου ουτως ή αλλως οτι ο συμφορουμιτης και στην περιπτωση του Πλαισιου ειχε τρεχαματα.

Το θεμα εδω ομως αφορα αλλο περιστατικο για αλλο καταστημα και για αλλο προιον το οποιο μαλιστα το καταστημα που δεν του εκανε αντικατασταση,συνεχιζει και το πουλαει.

Αρα εχεις να γραψεις κατι επι του θεματος ή μπηκες απλα για να ειρωνευτεις?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...