Προς το περιεχόμενο

Aντικατάσταση ελαττωματικών μνημών απο Techstores


akoinonitos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπήκα να δώσω τέλος στην αβάντα και την παραπληροφόρηση που προωθείς υπέρ του Πλαισίου γιατι τα ίδια γραφεις και στο τοπικ με το Msystems. Δεν είναι χαρακτηρισμός το γεγονός ότι φαίνεσαι αδαής, πραγματικότητα είναι. Γραφεις σα να μη διάβασες προσεκτικά το τοπικ. Σου έχω βάλει ακριβώς το απόσπασμα που αναφέρομαι. Δε ξέρω γιατι εθελοτυφλείς. Καμία απολύτως ειρωνία. Στις προηγούμενες σελίδες έχω γράψει τι μπορεί να κάνει ο TS στην περίπτωση του. Εδώ μπορεί να διεκδικήσει πολλά παραπάνω από τα 314€ εφόσον το θελήσει. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, thetiesthatbind είπε

Μπήκα να δώσω τέλος στην αβάντα και την παραπληροφόρηση που προωθείς υπέρ του Πλαισίου γιατι τα ίδια γραφεις και στο τοπικ με το Msystems.

Ποια ειναι η παραπληροφορηση υπερ του Πλαισιου και σε τι ακριβως πραγμα?

Εγραψα πουθενα οτι κακως ο ts δεν δεχτηκε απο το Πλαισιο κατωτερο τροφοδοτικο απο αυτο που αγορασε ή που κακως δεν δεχτηκε το πιστωτικο που ειναι κατωτερο απο την αξια του τροφοδοτικου? Τις διαφορες της μιας με την αλλη περιπτωση ανεφερα.

Ξερεις ποσα τετοια περιστατικα εχω φαει στην μαπα απο πιστολι απο Ελληνικα καταστηματα προς αλλα ατομα εδω και 8χρονια που εχουν αναφερθει στο forum? DigitalMaster,VisionStudio,Eshop,Πλαισιο,MrSmith,Xcite,Public,Γερμανος,Quickshop,FoxStore,Κωτσοβολος,A-mobiles ειναι ορισμενα απο αυτα που μου ερχονται στο μυαλο.

Κανε μας την χαρη σε παρακαλω που θα μας πεις και για αδαη ατομα λες και ειμαστε καινουργιοι στις λαμογιες των καταστηματων.

 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραθέτω οτι μου έτυχε με rma τροφοδοτικού από πλαίσιο, παρόμοια περίπτωση πριν λίγα χρόνια.  Είναι copy paste από άλλο φόρουμ που το είχα ποστάρει.

"Είχα ένα 750tx των 130 ευρώ και εντός εγγύησης κάηκε, το πάω πίσω και μου λένε θα γίνει άμεση αντικατάσταση με ένα CX750 των 70 ευρώ γιατί λέει η Corsair ότι το 750TX τόσο τιμολογείται στον ειδικό κατάλογο τιμών που έχουν...αυτολεξεί όλα αυτά. Τους λέω ότι το RM750 είναι το αντίστοιχο του 750tx και μου ζήτησαν διαφορά τιμής. Οπότε περνάω στο παρασύνθημα και τους λέω δλδ ή θα πάρω το CX750 ή θα σας αναγκάσω να στείλετε το 750tx πίσω στην Corsair ώστε να μου δώσουν το ίδιο ή άλλο αντίστοιχο? Και μου λέει ο επαγγελματίας παπαρολόγος ότι "α ναι αν θες το στέλνουμε με RMA αλλά θα αργήσει 1-2 μήνες κλπ". Οπότε και φεύγω με το καμένο τροφοδοτικό και κανονίζω RMA μόνος μου με την Corsair, τους ανέφερα επίσης τι μου είπε το πλαίσιο περί χαμηλής κοστολόγησης παλιών μοντέλων και το αρνήθηκαν και μου ζήτησαν τα στοιχεία του μαγαζιού. Το θέμα είναι ότι η Corsair μου έστειλε ένα ίδιο σε 2 βδομάδες με ΟΛΑ τα μεταφορικά δικά τους. Κοινώς το πλαίσιο πήγε να με ΚΛΕΨΕΙ δίνοντας μου για αντικατάσταση ένα τροφοδοτικό 70 ευρώ ενώ το δικό μου είχε 130, μετά θα έστελνε το δικό μου για RMA και θα το έπαιρνε πίσω ολοκαίνουργιο. Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να το πουλήσει μέσω του καταστήματος αλλά προφανώς θα εκμεταλλεύοταν το γεγονός ότι έδωσε 70 ευρώ τροφοδοτικό και πήρε πίσω ένα με 130. Βγάλτε τα συμπεράσματα σας και φανταστείτε σε ΠΟΣΟ κόσμο το έχει κάνει.

 

Παιδιά απλά είναι τα πράγματα μην τα κάνετε δύσκολα..απλά ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ από το πλαίσιο και το πιο βασικό από όλα..ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΟΥΤΕ ΚΑΡΦΙΤΣΑ ΣΤΟ SERVICE τους. Μόνο έτσι λύνονται τα προβλήματα. Μόνο αν βιάζεστε πάρα πολύ να πάρετε κάτι και δεν το βρίσκετε αλλού, αλλιώς μακρυά. Οι άνθρωποι είναι εδώ και χρόνια ένα κλίκ πρίν να γίνουν επίσημα απατεώνες, μαυρίστε τους να τελειώνουμε. Δε φταίει κανένας υπάλληλος, οι εξυπνάκηδες που κρύβονται πίσω από τους υπαλλήλους φταίνε. Τραβάει χρόνια αυτή η κολώνια, αρκετά λέμε."

 

Βρείτε τις ομοιότητές με άλλες περιπτώσεις και κερδίστε πλούσια δώρα!

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Fulgore είπε

 

β)του προτειναν κανονικα αντικατασταση με καποιο απο τα διαθεσιμα που ειχαν αν ηθελε(ασχετως αν δεν τον βολευαν αυτα προφανως)

γ)δεν συνεχιζαν να πουλανε το τροφοδοτικο αυτο ενω πιο πριν ειχαν αρνηθει αντικατασταση

ε)του προτειναν να του κανουν το rma του τροφοδοτικου στην εταιρεια αλλα εκεινος αρνηθηκε και το εκανε ο ιδιος

Εδώ είναι η παραπληροφόρηση. Το β) είναι απατεωνιά. γ) υπήρχε διαθέσιμο τουλάχιστον το 850W HXi άρα τυπικά θα έπρεπε να ανέβουν εκεί αφού πρέπει να δοθεί ίσης ή καλύτερης ποιότητας από αυτό που επιστρέφεται, με επιφύλαξη αυτό όμως.  Και το (ε) είναι το σημείο που παραπληροφορείς ολοφάνερα γιατι παραθέτεις αυθαίρετα ένα ποστ του TS αγνοώντας εσκεμμένα το αρχικό του ποστ όπου λέει ότι το κατάστημα ανέλαβε να κάνει το ίδιο το RMA και ισχυρίστηκε ότι η Corsair πρότεινε αντικατάσταση με το RMx. Πράγμα που γνωρίζουμε και οι 2 ότι δε θα έκανε ποτέ η εταιρία.
 
Κάνε μου εσυ λοιπόν τη χάρη και πρόσεχε τι αναφέρεις και πως το παρουσιάζεις. 

 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή γενικότερα λοιπόν εδώ και αρκετά χρόνια στο rma φαίνεται να ισχύουν όπως έχει αναφερθεί και αυτές οι πρακτικές και επειδή είναι ελάχιστοι αυτοί που γνωρίζουν και έχουν διάθεση να το κυνηγήσουν περισσότερο σε σχέση με την πλειοψηφία ο καθένας αποφασίζει που θα δώσει τα χρήματα του.Όταν υπάρχουν μαγαζιά στο skroutz με υψηλό βαθμό αρνητικών αξιολογήσεων και συνεχίζει ο κόσμος να ψωνίζει από αυτά διαιωνίζεται μια κατάσταση.Αυτό παίρνει μπάλα και σοβαρά μαγαζιά που χάνουν υποψήφιους πελάτες.

Επεξ/σία από Inler
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

 

για να μην το κουραζουμε πολυ,ο συμφορουμιτης(Thresh) στον οποιο απαντησα και μιλησε για συγκριση περιστατικων δεν ρωτησε να μαθει ολη την ιστορια.Την εχει διαβασει ηδη εξου και για ποιο λογο την ανεφερε.

Το εγραψα πιο πισω οτι το σχολιο μου αφορουσε αποκλειστικα στην ιδια την καταληξη του ενος περιστατικου με το αλλο,μην το κουραζουμε αλλο αυτο το θεμα ειδικα μιας και εκλεισε.

1 ώρα πριν, kpap251 είπε

Παιδιά απλά είναι τα πράγματα μην τα κάνετε δύσκολα..απλά ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ από το πλαίσιο και το πιο βασικό από όλα..ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΟΥΤΕ ΚΑΡΦΙΤΣΑ ΣΤΟ SERVICE τους. Μόνο έτσι λύνονται τα προβλήματα. Μόνο αν βιάζεστε πάρα πολύ να πάρετε κάτι και δεν το βρίσκετε αλλού, αλλιώς μακρυά. Οι άνθρωποι είναι εδώ και χρόνια ένα κλίκ πρίν να γίνουν επίσημα απατεώνες, μαυρίστε τους να τελειώνουμε. Δε φταίει κανένας υπάλληλος, οι εξυπνάκηδες που κρύβονται πίσω από τους υπαλλήλους φταίνε. Τραβάει χρόνια αυτή η κολώνια, αρκετά λέμε."

Βρείτε τις ομοιότητές με άλλες περιπτώσεις και κερδίστε πλούσια δώρα!

Επειδη ειχα και εγω το tx750(γενικα προβληματικη παρτιδα)αναφερεσαι στο παλιο που ηταν bronze eff. ή στην νεωτερη σειρα που ηταν τα Gold?

Εγω σε αντιστοιχη περιπτωση με προβληματικο προιον στο Πλαισιο,το μονο που εκανα επειδη μου μασαγανε τα λογια ηταν να τους δειξω το email επικοινωνιας με την ιδια την κατασκευαστρια εταιρεια του προιοντος,και εκει η αλλαγη εγινε χωρις πολλα πολλα.

Περαν τουτου δεν ειναι λυση καθε φορα που εμφανιζεται ενα θεμα με αρνητικη εμπειρια καποιου με ενα καταστημα να γραφονται σχολια του τυπου''μην αγοραζετε απο το ταδε καταστημα,παρτε μονο απο Amazon'',ουτως ή αλλως δεν βοηθαει και καπου τον αλλο που ανοιγει το θεμα.

Ο καθενας πρεπει πρωτα απο ολα να γνωριζει τα δικαιωματα του ειτε προκειται να αγορασει απο Ελλαδα,ειτε απο εξωτερικο. Οι περισσοτεροι στην Ελλαδα καλως ή κακως δεν τα γνωριζουν και δεν τους ενδιαφερουν μεχρι να την παθουν(ναι ακομα και οι υπαλληλοι καταστηματων αν χρειαστει να αγορασουν κατι απο καπου αλλου).

Ο συμφορουμιτης που ανοιξε το εδω θεμα,τα γνωριζει τα δικαιωματα του και τι πρεπει να κανει,αρα θα βγαλει ακρη.

Εμεις ουτως ή αλλως κατι παραπανω δεν μπορουμε να πουμε για να βοηθησουμε στο προβλημα που εχει.

 

 

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με το κίτρινο label ήταν δλδ το bronze. Το 2014 το Δεκέμβριο πήγα στο πλαίσιο και τότε τα RM ήταν φρέσκα ακόμη. Το RM το ζήτησα ως αντικατάσταση γιατί είχε παρόμοια τιμή με το TX, το ότι ήταν Gold δεν είναι επιχείρημα να μην μου το δώσουν γιατί δεν είναι ίδιων προδιαγραφών. Όπως και να χει δεν έχει σημασία πλέον, το θέμα είναι ότι η λύση για κάθε κατάστημα που εκμεταλλεύεται τους αδαείς είναι να δημοσιεύεται προς αποφυγή. Αυτοί που γνωρίζουν έχουν υποχρέωση απέναντι στους υπόλοιπους να τους διαφωτίζουν. Ούτε εγώ συμφωνώ να αγοράζεις από amazon, υπάρχουν αρκετά καταστήματα στην ελλάδα που τιμούν τον πελάτη. Απλά μην περιμένετε να πάρετε κάτι που έχει μέσο όρο τιμής 100 πχ από το μαγαζί που το έχει 89,90 και να έχετε και απαιτήσεις. Στην φτήνια δεν υπάρχουν απαιτήσεις, wake the fuck up επιτέλους. Εξαίρεση αποτελεί για ακόμη μια φορά το πλαίσιο που είναι το ακριβότερο ως επι των πλείστων και το χειρότερο ταυτόχρονα, πώς το έχουν καταφέρει αυτό πραγματικά...είναι για όσκαρ.

Επεξ/σία από kpap251
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, kpap251 είπε

 Όπως και να χει δεν έχει σημασία πλέον, το θέμα είναι ότι η λύση για κάθε κατάστημα που εκμεταλλεύεται τους αδαείς είναι να δημοσιεύεται προς αποφυγή. 

Απαντησα πιο πισω σε αυτο το κομματι.

Εχω πετυχει στο forum εδω και κοντα 7χρονια να αναφερονται και αλλα παρομοια περιστατικα με αυτο για αλλα τεχνολογικα προιοντα(μητρικες,κινητα,μνημες,καρτες γραφικων,επεξεργαστες,pc cases,σκληρους δισκους κλπ).Που ειναι τωρα αυτα διαθεσιμα να τα βρει καποιος για να ξερει τι να προσεξει απο τα διαφορα καταστηματα?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Ο συμφορουμιτης που ανοιξε το εδω θεμα,τα γνωριζει τα δικαιωματα του και τι πρεπει να κανει,αρα θα βγαλει ακρη.

Και εγώ το ελπίζω αλλά γιατί για κάτι αυτονόητο πρέπει να τραβήξει τέτοια ταλαιπωρία; Δηλαδή γιατί πρέπει ο καθένας να προσκομίζει ένα σωρό χαρτιά (όπως email επικοινωνίας με την εταιρεία ή ευρωπαϊκή οδηγία για εγγύηση τουλάχιστον 2 χρόνων) να κάνει επίδειξη γνώσεων και να κινείται δικαστικά για να ολοκληρωθεί στο ακέραιο η διαδικασία του rma σε περιπτώσεις που δεν τηρείται;

 

Επεξ/σία από Inler
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Inler είπε

Γιατί πρέπει ο καθένας να προσκομίζει ένα σωρό χαρτιά (όπως email επικοινωνίας με την εταιρεία ή ευρωπαϊκή οδηγία για εγγύηση τουλάχιστον 2 χρόνων) να κάνει επίδειξη γνώσεων και να κινείται δικαστικά για να ολοκληρωθεί στο ακέραιο η διαδικασία του rma σε περιπτώσεις που δεν τηρείται;

Γιατι...μπορουν και τα κανουν ή τους παιρνει και τα κανουν(εις βαρος μας προφανως),οπως εν μερη και ο ιδιος ο απλο κοσμο στις αγγελιες(πχ τους τυπαδες που πανε και αγοραζουν επιτηδες προιοντα σε προσφορες/εγκαινια καταστηματος )και τα πουλανε μετα ακριβοτερα. Να σου θυμισω οτι δεν ειναι τυχαιος ο λογος που το Amazon πριν λιγα χρονια ξεκινησε να ριχνει μαυρο συγκεκριμενα σε Ελλαδα και πλεον ορισμενες παραγγελιες δεν στελνονται καθολου. Καποιοι εκμεταλλευονταν την πολιτικη του rma του amazon σε βαθμο καταχρησης,και τωρα την πληρωνουμε ολοι. Γενικα ολα αυτα κυκλος ειναι δυστηχως.

Ενταξυ τωρα στην περιπτωση του θεματος με τις μνημες μιλαμε και για θρασος να μην του γινονται αντικαταστη/αποστολη οι μνημες,την ιδια στιγμη που συνεχιζει να πουλαει το ιδιο μοντελο το καταστημα.

Η δε αξιολογηση στο skroutz εμεινε χωρις απαντηση(σε σχεση με την αμεσως πιο κατω).Ουτε βγηκαν να απαντησουν οτι αυτα που αναφερονται δεν ισχυουν(και τωρα που το βλεπω υπαρχει και αλλη προσφατη αρνητικη αξιολογηση που αφορα για παραγγελια σε μνημες ram).

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

Στις 4/1/2020 στις 3:45 ΜΜ, akoinonitos είπε

Θα ηθελα να μοιραστω ....

 

Απαράδεκτοι όσο δεν πάει σαν κατάστημα....δεν καταλαβαίνω σε τι πραγματικά αποσκοπούν όλες αυτές οι κινήσεις που προβαίνουν απέναντί σου..ας σου έκαναν πίστωση στον λογαριασμό σου το ποσό που τις είχες αγοράσει και τελείωνε εκεί το πράγμα και από την ώρα που έχει εγκριθεί το rma από gskill.....απλά απαράδεκτοι και αυτοί και ο προμηθευτής τους....έχεις κινηθεί άψογα και ζητάς τα αυτονόητα και αυτά που πραγματικά δικαιούσαι (τα χρήματα ακριβώς που έδωσες).Θα βρεις σίγουρα το δίκιο σου και ελπίζω το συντομότερο δυνατό bro!

Επεξ/σία από BabisTs
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Εδώ είναι η παραπληροφόρηση. Το β) είναι απατεωνιά. γ) υπήρχε διαθέσιμο τουλάχιστον το 850W HXi άρα τυπικά θα έπρεπε να ανέβουν εκεί αφού πρέπει να δοθεί ίσης ή καλύτερης ποιότητας από αυτό που επιστρέφεται, με επιφύλαξη αυτό όμως.  Και το (ε) είναι το σημείο που παραπληροφορείς ολοφάνερα γιατι παραθέτεις αυθαίρετα ένα ποστ του TS αγνοώντας εσκεμμένα το αρχικό του ποστ όπου λέει ότι το κατάστημα ανέλαβε να κάνει το ίδιο το RMA και ισχυρίστηκε ότι η Corsair πρότεινε αντικατάσταση με το RMx. Πράγμα που γνωρίζουμε και οι 2 ότι δε θα έκανε ποτέ η εταιρία.
 
Κάνε μου εσυ λοιπόν τη χάρη και πρόσεχε τι αναφέρεις και πως το παρουσιάζεις. 

Nα πω κατι σχετικα με το ίσης η καλυτερης. Ο κανονισμος δεν αναφερει τπτ τετοιο που τον διαβασα. 3 λυσεις υπαρχουν ,επισκευη αν δεν επισκευαζεται αντικατασταση με το ιδιο προιον αλλιως επιστροφη χρηματων. Αυτα για τα 2 ετη υποχρεωτικης εγγυησης. Περα απο τα δυο ετη ισως και να ισχυει αυτο που λετε αλλα εντος δυο ετων ειναι συγκεκριμενα τα πραγματα. Εκτος βεβαια αν γινεται με συναίνεση του καταναλωτη. Δεν μπορει ο εμπορος να σε υποχρεωσει να παρεις κατι αλλο.  Ο καταναλωτης εχει το δικαιωμα αν δει οτι η αντικατασταση ή η επιδιορθωση ειναι σε χρονο περαν του φυσιλογικου εχει το δικαιωμα απο το νομο να υπαναχωρησει και να ζητησει επιστροφη χρηματων.

 

Για να υπαρχει ,αυτα αφορουν την 2ετη νομικη εγγυηση που ειναι υποχρεωτικη σε ολες τις χωρες της Ε.Ε και υπερισχυει της εμπορικης εγγυησης

Ποια είναι τα δικαιώματα των καταναλωτών σε περίπτωση έλλειψης συμμόρφωσης;Στην περίπτωση μη συμμόρφωσης, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ δύο επανορθωτικών μέτρων, σε αυτήν την ορισμένη σειρά (ιεραρχία επανορθωτικών μέτρων). Η επιλογή του επανορθωτικού μέτρου ανήκει στον καταναλωτή:                                                                                                                                                                                          1.επισκευή ή αντικατάστασηηεπιλογή μεταξύ αυτών των πρώτων εναλλακτικών ανήκει στον καταναλωτή                                      2.καταγγελία σύμβασης ή έκπτωσηη επιλογή μεταξύ αυτών των δεύτερων εναλλακτικών ανήκει στον καταναλωτή Ο καταναλωτής έχει καταρχάς, το δικαίωμα να ζητήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του μη συμμορφούμενου προϊόντος και μπορεί να επιλέξει μεταξύ των δύο εναλλακτικών, εκτός αν η επιδιόρθωση/αντικατάσταση είναι αδύνατη ή δυσανάλογη σε σχέση με άλλα μέτρα επανόρθωσης.                                                                                                                                                                                 Δεύτερον, στην περίπτωση που: η διόρθωση ή αντικατάσταση είναι αδύνατη ή δυσανάλογη σε σχέση με άλλα μέτρα επανόρθωσης ή αν ο πωλητής δεν έχει ολοκληρώσει την επανόρθωση εντός εύλογου χρόνου, ή ο πωλητής ολοκλήρωσε την επανόρθωση αλλά προκάλεσε σημαντική ενόχληση του καταναλωτή, ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει την καταγγελία της σύμβασης ή την μείωση του καταβληθέντος τιμήματος για το προϊόν που αποκτήθηκε.Πρέπει να σημειωθεί ότι ενώ η πλειοψηφία των κρατών μελών ακολουθούν αυτή την ιεραρχία των επανορθωτικών μέτρων, σε κάποιες χώρες όπως η Κροατία, Ελλάδα, Λιθουανία, Πορτογαλία και Σλοβενία, οι καταναλωτές έχουν την ελευθερία επιλογής μεταξύ των επανορθωτικών μέτρων. Συνεπώς δεν ισχύει η προαναφερόμενη ιεραρχία μέτρων.                                                                                                                                                                                           ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ («ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ»)Ο πωλητής πρέπει να παραδίδει στον καταναλωτή προϊόντα που είναι σύμφωνα προς τους όρους της σύμβασης πώλησης.Κατά συνέπεια ...... αυτός που υπέχει ευθύνη για τα νόμιμα δικαιώματα του καταναλωτή («Νόμιμη Εγγύηση») είναι πάντα ο τελικός πωλητής και όχι οποιοσδήποτε άλλος (πχ. κατασκευαστής, προμηθευτής). Συνεπώς, κατά την άσκηση των δικαιωμάτων του καταναλωτή, δεν μπορείτε να παραπέμπετε τους καταναλωτές/πελάτες σας σε οποιονδήποτε άλλον για ελάττωμα που έχει παρουσιαστεί σε προϊόν που του έχετε πωλήσει εσείς. Σε σχέση με το πιο πάνω, εάν το ελάττωμα απορρέει από πράξη ή παράλειψη του παραγωγού, ενός προηγούμενου πωλητή ή οποιουδήποτε άλλου ενδιάμεσου, ο Νόμος διευκρινίζει ότι ο τελικός πωλητής δεν χάνει το δικαίωμά του να στραφεί κατά του υπευθύνου ή των υπευθύνων στην αλυσίδα αυτή των συμβάσεων, με βάση τις γενικές διατάξεις περί συμβατικής ή εξωσυμβατικής ευθύνης. Σε κάθε περίπτωση όμως αυτός που υπέχει ευθύνη έναντι του καταναλωτή είναι ο τελικός πωλητής.                                                                                                                                                                                                ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ                                                                      Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή, όταν το ελάττωμα εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση του προϊόντος.Κατά συνέπεια ...... για οποιοδήποτε ελάττωμα εκδηλωθεί στο προϊόν μετά τα 2 έτη από τη χρονική στιγμή που παραδόθηκε το προϊόν στον καταναλωτή, ο πωλητής δεν φέρει ευθύνη.Σημαντικό ...... η περίοδος των 2 ετών κατά την οποία εφαρμόζονται τα δικαιώματα του καταναλωτή (νόμιμη εγγύηση) αρχίζει από τη στιγμή παράδοσης του προϊόντος, δηλαδή από τη στιγμή που ο καταναλωτής πήρε στα χέρια του το προϊόν και όχι από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.                                                               ΕΠΙΣΚΕΥΗ Ή ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;Αρχικά, ο καταναλωτής πρέπει να ζητήσει την επισκευή ή την αντικατάσταση του πωληθέντος προϊόντος από τον πωλητή. Η επισκευή και η αντικατάσταση είναι μορφές επανόρθωσης του προϊόντος, ώστε να ανταποκρίνεται στους όρους της σύμβασης.«Επισκευή» σημαίνει αποκατάσταση του προϊόντος ώστε αυτό να είναι σύμφωνο προς τους όρους της σύμβασης πώλησης. Πρόκειται δηλαδή για την πλήρη άρση του προβλήματος.«Αντικατάσταση» είναι η παράδοση πανομοιότυπου προϊόντος στον καταναλωτή αντί του αρχικώς παραδοθέντος. Σημαντικό ...... η παράδοση παρόμοιου προϊόντος δεν αποτελεί «αντικατάσταση», εκτός εάν ο καταναλωτής τη δεχτεί ως τέτοια, διότι η σύμβαση αφορά την πώληση συγκεκριμένου προϊόντος με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Η παράδοση παρόμοιου, αντί για πανομοιότυπου, προϊόντος αποτελεί είτε πρόταση τροποποίησης της υπάρχουσας σύμβασης είτε πρόταση σύναψης νέας σύμβασης προς αντικατάσταση της παλιάς. Σε καμία από τις δύο περιπτώσεις, ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να δεχθεί την πρόταση.Όταν το προϊόν παρουσιάσει ελάττωμα, ο πωλητής μπορεί να προτείνει στον καταναλωτή, εν είδει διακανονισμού, οποιαδήποτε διαθέσιμη επανόρθωση, δηλαδή επιδιόρθωση ή αντικατάσταση. Εναπόκειται στον καταναλωτή να αποφασίσει εάν θα δεχτεί ή θα απορρίψει την πρόταση. Ωστόσο, ο πωλητής μπορεί να ισχυριστεί και να αποδείξει ότι η μορφή επανόρθωσης που επέλεξε ο καταναλωτής συνεπάγεται υπερβολικά μεγάλο κόστος για αυτόν και άρα είναι δυσανάλογη, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τους πιο κάτω παράγοντες: (α) την αξία που θα είχε το προϊόν, εάν δεν υπήρχε έλλειψη συμμόρφωσης,(β) τη σημασία της έλλειψης συμμόρφωσης, και(γ) το κατά πόσον ο εναλλακτικός τρόπος επανόρθωσης θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς σημαντική ενόχληση του καταναλωτή.Στην περίπτωση αυτή, δηλαδή εάν ο πωλητής αποδείξει ότι η επανόρθωση που επέλεξε ο καταναλωτής είναι δυσανάλογη, τότε ο πωλητής μπορεί να παράσχει στον καταναλωτή την εναλλακτική μορφή επανόρθωσης (δηλ. επισκευή αντί για αντικατάσταση, και αντίστροφα).Εάν είναι δυνατή μόνο η μία από τις δύο μορφές επανόρθωσης (πχ. μόνο επισκευή ή μόνο αντικατάσταση), τότε ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να προβεί σε αυτήν ανεξαρτήτως κόστους
 
Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν να σας πω και εγώ την εμπειρία μου και να μου πείτε τι θα μπορούσα να κάνω ή εάν συμπεριφέρθηκε σωστά το κατάστημα.

Αναφέρομαι στο E-GOD.gr. Είχα πάρει ένα EVGA SuperNova G3 750W το οποίο είχε ελάττωμα που δε φαινόταν στο γυμνό μάτι. Όταν έβαζα το PC σε sleep mode δε ξανά έδινε signal στην οθόνη το PC ενώ και τα φωτάκια της GPU (EVGA 1080) έμεναν αναμένα αλλά το θεωρούσα νορμαλ. Πλην του Sleep Mode αλλά δεν είχα κάποιο αλλο PSU να το ελέγξω ούτε τη διάθεση να ασχοληθω παραπάνω αφού δουλεύε το τροφοδοτικό κανονικά.

Μετά από 7 μηνες μου τη βάρεσε να γυρίσω στην CORSAIR σε τροφοδοτικό αφου την εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια στα PSU και έτσι διαπίστωσα ότι όντως η συμπεριφορά του SuperNOVA ήταν προβληματική. Επικοινώνησα πρώτα με την EVGA η οποία μου πρότεινε RMA και τους ρώτησα αν θα μπορούσα να το επιστρέψω στο κατάστημα αγοράς. Μου είπαν ναι και ότι θα μπορούσε το κατάστημα να κανει το RMA για λογαριασμό μου επίσης. Με τα πολλά στέλω το κομμάτι με δικά μου έξοδα αποστολής στην Αλεξανδρούπολη (έδρα τους) και αρχικά δε βρίσκαν θέμα, μετά τους έστειλα την επικοινωνία με την EVGA που το αναγνώριζε σαν πρόβλημα και μετά από 3-5 μέρες κατέληξαν στο γεγονός ότι πράγματι υπάρχει πρόβλημα και ότι θα επιστρέψουν τα χρήματα. Στο επόμενο τηλεφώνιμα που δέχτηκα από αυτούς μου μίλησαν για πιστωτικό  διότι πέρασαν οι 6 μήνες κατά τους οποίους ο αγοραστής μπορεί να υπαναχωρήσει από τη συμβάση εφόσον παρουσιαστεί ελάττωμα στο προϊόν. Έτσι επικοινώνησα με τη γραμματεία καταναλωτή που μου είπαν για επιστροφή χρημάτων και αυτοί αν θυμάμαι καλά γιατί πέρασαν και δύο χρόνια. Αν δεν κάνω λαθος η κυρια στο τηλεφωνο μου ειπε οτι το καταστημα μπορει να το αντικαταστήσει με ίδιας ποιότητας εξάρτημα ή και καλύτερης πάλι με καλύπτει αρκεί να είμαι και εγω σε θεση να κρινω αν  ειναι αυτό το τροφοδοτικό ανάλογων επιδόσεων με αυτό που επιστρέφω. Αφού ενημέρωσα το κατάστημα μου είπαν ότι επικοινώνησαν και αυτοί με τη γραμματεία για να το διασταυρώσουν και μου είπαν ότι ισχύει το πιστωτικό στην περίπτωση μου. Αφού τους εξήγησα ότι ο νόμος ορίζει επισκευή ή αντικατάσταση με το ίδιο προϊόν αυτός επέμενε στο πιστωτικό, να υπογραμμίσω ότι το συγκεκριμένο PSU είχε κατέβει από το site τους και αφού επέμενα στη θεση μου οτι δε δεχομαι πιστωτικο εφόσον δεν έχεις διαθεσιμο το ιδιο τροφοδοτικο να το αντικαταστήσεις και πρέπει να μου κανεις επιστροφη χρημάτων μου λέει ότι σε μια βδομαδα μπορει να μου έχει ιδιο καινουργιο τροφοδοτικο (χωρις εγω φυσικα να γνωριζω που το βρηκε αυτος). Τελικά καταλήξαμε  να γίνει αντικατάσταση με το Corsair RM750X χωρίς να καλύψω κάποια χρηματική διαφορά και μάλιστα μου επέστρεψε και τα μεταφορικά για το ελατωμματικό όπως μου είχαν πει στο αρχικό τηλεφώνημα. 

Στην περίπτωση μου έχει δράσει νόμιμα το κατάστημα; Επίσης αυτό με το Public που σας έχω πει, τους επιστρέφω ακουστικά εντός 2ετής εγγύησης και μου κόβουν αβέρτα πιστωτικά. Μπορώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω εφόσον κοπεί το πιστωτικό ή υποχρεωτικά θα μου δώσουν απλώς ένα άλλο ζευγάρι ίδιων ακουστικών και ξεμπερδεύουν μαζί μου εφόσον διεκδικίσω την επιστροφή χρημάτων; Γιατί το πιστωτικό έρχεται κατεντολή του προμηθευτή τους και όχι των ίδιων. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Λοιπόν να σας πω και εγώ την εμπειρία μου και να μου πείτε τι θα μπορούσα να κάνω ή εάν συμπεριφέρθηκε σωστά το κατάστημα.

Αναφέρομαι στο E-GOD.gr. Είχα πάρει ένα EVGA SuperNova G3 750W το οποίο είχε ελάττωμα που δε φαινόταν στο γυμνό μάτι. Όταν έβαζα το PC σε sleep mode δε ξανά έδινε signal στην οθόνη το PC ενώ και τα φωτάκια της GPU (EVGA 1080) έμεναν αναμένα αλλά το θεωρούσα νορμαλ. Πλην του Sleep Mode αλλά δεν είχα κάποιο αλλο PSU να το ελέγξω ούτε τη διάθεση να ασχοληθω παραπάνω αφού δουλεύε το τροφοδοτικό κανονικά.

Μετά από 7 μηνες μου τη βάρεσε να γυρίσω στην CORSAIR σε τροφοδοτικό αφου την εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια στα PSU και έτσι διαπίστωσα ότι όντως η συμπεριφορά του SuperNOVA ήταν προβληματική. Επικοινώνησα πρώτα με την EVGA η οποία μου πρότεινε RMA και τους ρώτησα αν θα μπορούσα να το επιστρέψω στο κατάστημα αγοράς. Μου είπαν ναι και ότι θα μπορούσε το κατάστημα να κανει το RMA για λογαριασμό μου επίσης. Με τα πολλά στέλω το κομμάτι με δικά μου έξοδα αποστολής στην Αλεξανδρούπολη (έδρα τους) και αρχικά δε βρίσκαν θέμα, μετά τους έστειλα την επικοινωνία με την EVGA που το αναγνώριζε σαν πρόβλημα και μετά από 3-5 μέρες κατέληξαν στο γεγονός ότι πράγματι υπάρχει πρόβλημα και ότι θα επιστρέψουν τα χρήματα. Στο επόμενο τηλεφώνιμα που δέχτηκα από αυτούς μου μίλησαν για πιστωτικό  διότι πέρασαν οι 6 μήνες κατά τους οποίους ο αγοραστής μπορεί να υπαναχωρήσει από τη συμβάση εφόσον παρουσιαστεί ελάττωμα στο προϊόν. Έτσι επικοινώνησα με τη γραμματεία καταναλωτή που μου είπαν για επιστροφή χρημάτων και αυτοί αν θυμάμαι καλά γιατί πέρασαν και δύο χρόνια. Αν δεν κάνω λαθος η κυρια στο τηλεφωνο μου ειπε οτι το καταστημα μπορει να το αντικαταστήσει με ίδιας ποιότητας εξάρτημα ή και καλύτερης πάλι με καλύπτει αρκεί να είμαι και εγω σε θεση να κρινω αν  ειναι αυτό το τροφοδοτικό ανάλογων επιδόσεων με αυτό που επιστρέφω. Αφού ενημέρωσα το κατάστημα μου είπαν ότι επικοινώνησαν και αυτοί με τη γραμματεία για να το διασταυρώσουν και μου είπαν ότι ισχύει το πιστωτικό στην περίπτωση μου. Αφού τους εξήγησα ότι ο νόμος ορίζει επισκευή ή αντικατάσταση με το ίδιο προϊόν αυτός επέμενε στο πιστωτικό, να υπογραμμίσω ότι το συγκεκριμένο PSU είχε κατέβει από το site τους και αφού επέμενα στη θεση μου οτι δε δεχομαι πιστωτικο εφόσον δεν έχεις διαθεσιμο το ιδιο τροφοδοτικο να το αντικαταστήσεις και πρέπει να μου κανεις επιστροφη χρημάτων μου λέει ότι σε μια βδομαδα μπορει να μου έχει ιδιο καινουργιο τροφοδοτικο (χωρις εγω φυσικα να γνωριζω που το βρηκε αυτος). Τελικά καταλήξαμε  να γίνει αντικατάσταση με το Corsair RM750X χωρίς να καλύψω κάποια χρηματική διαφορά και μάλιστα μου επέστρεψε και τα μεταφορικά για το ελατωμματικό όπως μου είχαν πει στο αρχικό τηλεφώνημα. 

Στην περίπτωση μου έχει δράσει νόμιμα το κατάστημα; Επίσης αυτό με το Public που σας έχω πει, τους επιστρέφω ακουστικά εντός 2ετής εγγύησης και μου κόβουν αβέρτα πιστωτικά. Μπορώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω εφόσον κοπεί το πιστωτικό ή υποχρεωτικά θα μου δώσουν απλώς ένα άλλο ζευγάρι ίδιων ακουστικών και ξεμπερδεύουν μαζί μου εφόσον διεκδικίσω την επιστροφή χρημάτων; Γιατί το πιστωτικό έρχεται κατεντολή του προμηθευτή τους και όχι των ίδιων. 

Μέχρι τους πρώτους 6 μήνες το προϊόν ότι σφάλμα και να βγάλει ο πωλητής έχει την υποχρέωση να το αντικαταστήσει, επισκευάσει η επιστρέψει τα χρήματα ανάλογα τι επιθυμεί ο καταναλωτής (Ελλαδα). Από το πέρας των έξι μηνών και έως και τα 2 χρόνια αν το προϊόν δεν έχει υποστεί το ελαττωμα από το καταναλωτή ισχύει πάλι το ίδιο.

Όπως αναφέρει για την χώρα μας δεν υπάρχει συγκεκριμένη σειρά προτεραιότητας,  αν θες παίρνεις τα λεφτά σου πίσω κατευθείαν. Πιστωτικό στην νομική εγγύηση, δεν ισχύει, αν ισχύει στην εμπορική, στην εγγύηση δλδ μπορεί να δίνουν τα καταστήματα η ο κατασκευαστής αυτή δεν μπορεί να είναι υπεράνω της νομικής εγγύησης, εκτός αν επιθυμεί ο καταναλωτής να επικαλεστεί στην εμπορική εγγύηση για κάποιο λόγο όπως κάποια έξτρα πλεονεκτηματα που μπορεί να δώσει ο έμπορος η ο κατασκευαστής (πράγμα αδύνατο να συμβει)

Με λίγα λόγια μέχρι τα 2 χρόνια αν δεν σου δίνουν το ίδιο και δεν θες κάποιο άλλο η δεν γουστάρεις να σου δώσουν πάλι το ίδιο προϊόν για τον χψ  λόγο, έχεις το δικαίωμα να πάρεις τα λεφτά σου πίσω και να χαιρετήσεις.

Το θέμα είναι οτι αυτά δεν τηρούνται από κανένα σχεδόν κατάστημα στην Ελλάδα από ότι φαίνεται και θα πρέπει να φας ταλαιπωρία για να δικαιωθείς.

Επίσης μέχρι τα 2 πρώτα χρόνια την ευθύνη για το προϊόν φέρει ο πωλητής και μόνο απέναντι στον καταναλωτή. Είναι δικό του θέμα του πωλητή τι θα κάνει με τον προμηθευτή του και δεν αφορά τον καταναλωτή.

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...