Προς το περιεχόμενο

Aντικατάσταση ελαττωματικών μνημών απο Techstores


akoinonitos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

45 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Αφού τους εξήγησα ότι ο νόμος ορίζει επισκευή ή αντικατάσταση με το ίδιο προϊόν αυτός επέμενε στο πιστωτικό, να υπογραμμίσω ότι το συγκεκριμένο PSU είχε κατέβει από το site τους και αφού επέμενα στη θεση μου οτι δε δεχομαι πιστωτικο εφόσον δεν έχεις διαθεσιμο το ιδιο τροφοδοτικο να το αντικαταστήσεις και πρέπει να μου κανεις επιστροφη χρημάτων μου λέει ότι σε μια βδομαδα μπορει να μου έχει ιδιο καινουργιο τροφοδοτικο (χωρις εγω φυσικα να γνωριζω που το βρηκε αυτος). Τελικά καταλήξαμε  να γίνει αντικατάσταση με το Corsair RM750X χωρίς να καλύψω κάποια χρηματική διαφορά και μάλιστα μου επέστρεψε και τα μεταφορικά για το ελατωμματικό όπως μου είχαν πει στο αρχικό τηλεφώνημα. 

Στην περίπτωση μου έχει δράσει νόμιμα το κατάστημα; Επίσης αυτό με το Public που σας έχω πει, τους επιστρέφω ακουστικά εντός 2ετής εγγύησης και μου κόβουν αβέρτα πιστωτικά. Μπορώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω εφόσον κοπεί το πιστωτικό ή υποχρεωτικά θα μου δώσουν απλώς ένα άλλο ζευγάρι ίδιων ακουστικών και ξεμπερδεύουν μαζί μου εφόσον διεκδικίσω την επιστροφή χρημάτων; Γιατί το πιστωτικό έρχεται κατεντολή του προμηθευτή τους και όχι των ίδιων. 

Το καταστημα δεν εδρασε νομιμα στην αρχη με το να επιβαλει με το ζορι πιστωτικο στον πελατη και κακως επεμεναν.

Το Rmx 750 ομως ειναι ενα τροφοδοτικο το οποιο ειναι ιδιας κατηγοριας με το Evga 750 που ειχες(αυτο που λεμε ιδιων χαρακτηριστικων),αρα ειναι πολυ καλυτερο απο το με το ζορι πιστωτικο και νομιμο(μιας και συμφωνησε ο πελατης)και αφου δεν σου ζητησαν και χρηματα απο πανω (οπως καλη ωρα με τις μνημες στο εδω θεμα)και σου πληρωσαν και τα μεταφορικα,τουλαχιστον ηταν σωστοι στο τελος.

Βεβαια και παλι αν εσυ ηθελες επιστροφη χρηματων αφου δεν υπηρχε αλλο evga 750gold στο καταστημα,επρεπε να σου τα δωσουν.

Το ιδιο ισχυει και για το Public.Αγορασες εσυ κατι ακουστικα Sony(πχ Sony 3).Εαν σου χαλασουν και δεν φτιαχνονται,τοτε ή θα σου δωσουν αλλα Sony 3 ακουστικα σφραγισμενα σαν αντικατασταση ή πιστωτικο/επιστροφη χρηματων.

Τα πιστωτικα τα κοβουν αβερτα επιτηδες για τον πολυ απλο λογο να σε αναγκασουν με το ζορι να ξανααγορασεις απο αυτους.

Σαν επιλογη το πιστωτικο δεν ειναι παρανομο,σαν εξαναγκασμος ομως ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, akoinonitos είπε

Μέχρι τους πρώτους 6 μήνες το προϊόν ότι σφάλμα και να βγάλει ο πωλητής έχει την υποχρέωση να το αντικαταστήσει, επισκευάσει η επιστρέψει τα χρήματα ανάλογα τι επιθυμεί ο καταναλωτής (Ελλαδα). Από το πέρας των έξι μηνών και έως και τα 2 χρόνια αν το προϊόν δεν έχει υποστεί το ελαττωμα από το καταναλωτή ισχύει πάλι το ίδιο.

Όπως αναφέρει για την χώρα μας δεν υπάρχει συγκεκριμένη σειρά προτεραιότητας,  αν θες παίρνεις τα λεφτά σου πίσω κατευθείαν. Πιστωτικό στην νομική εγγύηση, δεν ισχύει, αν ισχύει στην εμπορική, στην εγγύηση δλδ μπορεί να δίνουν τα καταστήματα η ο κατασκευαστής αυτή δεν μπορεί να είναι υπεράνω της νομικής εγγύησης, εκτός αν επιθυμεί ο καταναλωτής να επικαλεστεί στην εμπορική εγγύηση για κάποιο λόγο όπως κάποια έξτρα πλεονεκτηματα που μπορεί να δώσει ο έμπορος η ο κατασκευαστής (πράγμα αδύνατο να συμβει)

Με λίγα λόγια μέχρι τα 2 χρόνια αν δεν σου δίνουν το ίδιο και δεν θες κάποιο άλλο η δεν γουστάρεις να σου δώσουν πάλι το ίδιο προϊόν για τον χψ  λόγο, έχεις το δικαίωμα να πάρεις τα λεφτά σου πίσω και να χαιρετήσεις.

Το θέμα είναι οτι αυτά δεν τηρούνται από κανένα σχεδόν κατάστημα στην Ελλάδα από ότι φαίνεται και θα πρέπει να φας ταλαιπωρία για να δικαιωθείς.

Επίσης μέχρι τα 2 πρώτα χρόνια την ευθύνη για το προϊόν φέρει ο πωλητής και μόνο απέναντι στον καταναλωτή. Είναι δικό του θέμα του πωλητή τι θα κάνει με τον προμηθευτή του και δεν αφορά τον καταναλωτή.

Άρα εγώ ακόμη και αν το Παμπλικ μου δίνει το ίδιο προϊόν εφόσον τους πω δεν επιθυμώ το πιστωτικό και αφού τους πω ότι αυτά είναι τα δικαιώματα μου υποχρεούται να μου δώσει τα χρήματα πίσω εφόσον αυτό επιθυμώ και βρίσκομαι εντός εγγύησης; 

1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Το καταστημα δεν εδρασε νομιμα στην αρχη με το να επιβαλει με το ζορι πιστωτικο στον πελατη και κακως επεμεναν.

Το Rmx 750 ομως ειναι ενα τροφοδοτικο το οποιο ειναι ιδιας κατηγοριας με το Evga 750 που ειχες(αυτο που λεμε ιδιων χαρακτηριστικων),αρα ειναι πολυ καλυτερο απο το με το ζορι πιστωτικο και νομιμο(μιας και συμφωνησε ο πελατης)και αφου δεν σου ζητησαν και χρηματα απο πανω (οπως καλη ωρα με τις μνημες στο εδω θεμα)και σου πληρωσαν και τα μεταφορικα,τουλαχιστον ηταν σωστοι στο τελος.

Βεβαια και παλι αν εσυ ηθελες επιστροφη χρηματων αφου δεν υπηρχε αλλο evga 750gold στο καταστημα,επρεπε να σου τα δωσουν.

Το ιδιο ισχυει και για το Public.Αγορασες εσυ κατι ακουστικα Sony(πχ Sony 3).Εαν σου χαλασουν και δεν φτιαχνονται,τοτε ή θα σου δωσουν αλλα Sony 3 ακουστικα σφραγισμενα σαν αντικατασταση ή πιστωτικο/επιστροφη χρηματων.

Τα πιστωτικα τα κοβουν αβερτα επιτηδες για τον πολυ απλο λογο να σε αναγκασουν με το ζορι να ξανααγορασεις απο αυτους.

Σαν επιλογη το πιστωτικο δεν ειναι παρανομο,σαν εξαναγκασμος ομως ειναι.

Ευχαριστω! Άρα μπορούσα να επιμείνω στην επιστροφή που αυτή με έκαιγε ούτως ή αλλως; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Άρα εγώ ακόμη και αν το Παμπλικ μου δίνει το ίδιο προϊόν εφόσον τους πω δεν επιθυμώ το πιστωτικό και αφού τους πω ότι αυτά είναι τα δικαιώματα μου υποχρεούται να μου δώσει τα χρήματα πίσω εφόσον αυτό επιθυμώ και βρίσκομαι εντός εγγύησης; 

Έχω την εντύπωση πως δεν μπορείς να αρνηθείς το ίδιο προϊόν σαν αντικατάσταση. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά από τη στιγμή που το Public κόβει πιστωτικό αυθαίρετα χωρίς να ερωτηθώ εγώ τότε τι γίνεται; 

Για να καταλαβεις είχα επιστρέψει iPhone 8 την ίδια ημέρα της αγοράς, έπρεπε να περιμένω 5 μέρες για να γίνει έλεγχος από την IQ για να κοπεί πιστωτικό στα ίδια χρήματα. Αφού κόπηκε πιστωτικό στα ίδια χρήματα και την ίδια στιγμή ταυτόχρονα είχανε ρίξει 50€ κάτω την τιμη στη συσκευή, μου το χρέωσαν στην τιμη του πιστωτικού και όχι με τα 50€ έκπτωση αντί να γίνει επιστροφή χρημάτων και αυτό ενώ έχω μιλήσει με τον υπεύθυνο καταστήματος και του είπα θέλω τα χρήματα μου πίσω από τη στιγμή που δεν έχεις άμεσα διαθέσιμη τη συσκευή στο κατάστημα και σε 5’ μου εμφάνισε συσκευή σφραγισμένη 

6 λεπτά πριν, mcrae13 είπε

Έχω την εντύπωση πως δεν μπορείς να αρνηθείς το ίδιο προϊόν σαν αντικατάσταση. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mcrae13 είπε

Έχω την εντύπωση πως δεν μπορείς να αρνηθείς το ίδιο προϊόν σαν αντικατάσταση. 

Τα έβαλα πιο πίσω και βέβαια μπορείς ο νόμος σου δίνει το δικαίωμα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Ναι αλλά από τη στιγμή που το Public κόβει πιστωτικό αυθαίρετα χωρίς να ερωτηθώ εγώ τότε τι γίνεται; 

Για να καταλαβεις είχα επιστρέψει iPhone 8 την ίδια ημέρα της αγοράς, 

Ειπαμε το πιστωτικο με το ζορι ειναι παρανομο. Μπορεις να ρωτησεις τους αρμοδιους φορεις να στο επιβεβαιωσουν αυτο.

Το σωστο στην παραπανω περιπτωση θα ηταν ή να σου εδιναν Iphone 8 σφραγισμενο(αφου δεν φτιαχνεται)ως αντικατασταση(εσυ πεφτεις και στο DOA)ή αλλιως επιστροφη χρηματων/πιστωτικο.

Αφου δεν σου εδωσαν αλλο καινουργιο,μπορουσες εαν ηθελες να παρεις τα χρηματα σου πισω,απλα θα σου εβγαζαν και εσενα λιγο το λαδι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λέει το DOA δεν υφίσταται στην Apple γιατι εγώ απαίτησα επιτόπου επιστροφή χρημάτων αφού δεν είχαν άλλο διαθέσιμο από τη στιγμή που το αφήσα στο σερβις δε με αφορούσε να περιμένω έξτρα βδομάδα κλπ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, akoinonitos είπε

Τα έβαλα πιο πίσω και βέβαια μπορείς ο νόμος σου δίνει το δικαίωμα 

αν κατάλαβα καλά είναι αυτό που γράφεις πως ισχύει για Ελλάδα (και καποιες άλλες χώρες) και μπορεί κάποιος να το επιλέξει σαν πρώτη επίλογή? 

Γιατί ακούγεται αστείο,αν ειναι έτσι,εδώ καλά καλά δεν ξέρει κανείς αν θα βγάλει άκρη,σιγά μην σου δώσουν και λεφτά πίσω ενώ έχουν να σου αντικαταστήσουν το προϊόν. 

Δεν αμφιβάλλω πως είναι στα πλαίσια νόμου φυσικά αλλά θα δίνει κάποιος αγώνα για να το πετύχει..

Σε αγορές από έξω,πχ amazon δεν ισχύει έτσι? Μόνο αν δεν έχουν αντικατάσταση φαντάζομαι. Ή ισχύει και εκεί? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, mcrae13 είπε

αν κατάλαβα καλά είναι αυτό που γράφεις πως ισχύει για Ελλάδα (και καποιες άλλες χώρες) και μπορεί κάποιος να το επιλέξει σαν πρώτη επίλογή? 

Γιατί ακούγεται αστείο,αν ειναι έτσι,εδώ καλά καλά δεν ξέρει κανείς αν θα βγάλει άκρη,σιγά μην σου δώσουν και λεφτά πίσω ενώ έχουν να σου αντικαταστήσουν το προϊόν. 

Δεν αμφιβάλλω πως είναι στα πλαίσια νόμου φυσικά αλλά θα δίνει κάποιος αγώνα για να το πετύχει..

Σε αγορές από έξω,πχ amazon δεν ισχύει έτσι? Μόνο αν δεν έχουν αντικατάσταση φαντάζομαι. Ή ισχύει και εκεί? 

Στο Αμαζον σε ρωτάνε οι ίδιοι τι θέλεις, γράφοντας τις εναλλακτικές με 1η την επιστροφή των χρημάτων.

Μόνο όταν δεν έχουν σε στοκ το προϊόν, σου γράφουν απευθείας για refund και μόνο. 

Επεξ/σία από leros2004
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, mcrae13 είπε

αν κατάλαβα καλά είναι αυτό που γράφεις πως ισχύει για Ελλάδα (και καποιες άλλες χώρες) και μπορεί κάποιος να το επιλέξει σαν πρώτη επίλογή? 

Γιατί ακούγεται αστείο,αν ειναι έτσι,εδώ καλά καλά δεν ξέρει κανείς αν θα βγάλει άκρη,σιγά μην σου δώσουν και λεφτά πίσω ενώ έχουν να σου αντικαταστήσουν το προϊόν. 

Δεν αμφιβάλλω πως είναι στα πλαίσια νόμου φυσικά αλλά θα δίνει κάποιος αγώνα για να το πετύχει..

Σε αγορές από έξω,πχ amazon δεν ισχύει έτσι? Μόνο αν δεν έχουν αντικατάσταση φαντάζομαι. Ή ισχύει και εκεί? 

Ναι ετσι ειναι ,βεβαια κανεις δεν προκειται να το τηρήσει οπως ολοι ξερουμε  (εδω δεν τηρουν τα αυτονοητα) αλλα ο κανονισμος ετσι αναφερει.

Σε συνέχεια της περιπτωσης μου ,μου ηρθε σημερα mail απο το skroutz και μπορω να πω οτι εμεινα εκπληκτος. Δεν το περιμενα να ασχοληθει το skroutz μιας και τους ειχα στειλει mail μονο για να ανεφερω την απειλη με την αξιολογηση οχι για να κανουν κατι απο μερους τους.

Καλημέρα από το Skroutz,

Σε ευχαριστούμε για τα σχόλια σου αλλά και για την προτίμηση σου.

Σε συνέχεια του μηνύματος σου, θέλουμε να σε ενημερώσουμε πως θα προβούμε στις απαραίτητες επικοινωνίες με το κατάστημα προκειμένου να βρεθεί λύση στο ζήτημα όπου αντιμετωπίζεις.

Φιλικά,

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, akoinonitos είπε

Ναι ετσι ειναι ,βεβαια κανεις δεν προκειται να το τηρήσει οπως ολοι ξερουμε  (εδω δεν τηρουν τα αυτονοητα) αλλα ο κανονισμος ετσι αναφερει.

Σε συνέχεια της περιπτωσης μου ,μου ηρθε σημερα mail απο το skroutz και μπορω να πω οτι εμεινα εκπληκτος. Δεν το περιμενα να ασχοληθει το skroutz μιας και τους ειχα στειλει mail μονο για να ανεφερω την απειλη με την αξιολογηση οχι για να κανουν κατι απο μερους τους.

Καλημέρα από το Skroutz,

Σε ευχαριστούμε για τα σχόλια σου αλλά και για την προτίμηση σου.

Σε συνέχεια του μηνύματος σου, θέλουμε να σε ενημερώσουμε πως θα προβούμε στις απαραίτητες επικοινωνίες με το κατάστημα προκειμένου να βρεθεί λύση στο ζήτημα όπου αντιμετωπίζεις.

Φιλικά,

Bro, ενημέρωσέ μας για τις ενέργειες του skroutz.

Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η υπόθεση, είμαι δε περίεργος να μάθω τι σκοπεύει να πράξει η ανωτέρω πλατφόρμα.

Καλό θα ήταν να σου στείλουν εγγράφως ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος τις επικοινωνίες (sic) τους με το κατάστημα, ώστε να ξέρεις τι θα υποστηρίξουν οι του techstores.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Λέει το DOA δεν υφίσταται στην Apple

Λαλακιες σου ειπαν.Οταν τα προιοντα της Apple στην χωρα μας ειχαν 2χρονια εγγυηση,το Public επεμενε οτι εχουν 1χρονο,ασε με με τους κολοκυθες.

Με λιγα λογια οποτε μα οποτε σου προσφερουν πιστωτικο για το οτιδηποτε,εχεις το δικαιωμα να το αρνηθεις και να ζητησεις επιστροφη χρηματων.

Θα στο παιξουν δυσκολοι επιτηδες για να παρεις το πιστωτικο(κοινως να ξανααγορασεις απο αυτους με το ζορι),αλλα εχεις δικαιωμα να το αρνηθεις.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/1/2020 στις 11:18 ΠΜ, DiaperCh@nger101 είπε

https://el.wikipedia.org/wiki/Κοινωνία_των_Εθνών

Νομίζω έχει ξανα(ξανα)αλλάξει διεύθυνση και βρίσκεται πλέον στην Καισαριανή.

Ωραίο θα ήταν να μπορούσαμε να διασταυρώσουμε αν αλλάζει και ΑΦΜ κάθε φορά που αλλάζει διεύθυνση.

Επειδή έχω παραλάβει από Καισαριανή. Τα κεντρικά τους είναι στο Μοσχάτο. Στην Καισαριανή συνεργάζονται απλά με ένα μαγαζί για επισκευές κινητών, pc κλπ

Απλά τους αφήνουν τις παραγγελίες με ελτά courier και πας και παραλαμβάνεις από εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, george1807 είπε

Επειδή έχω παραλάβει από Καισαριανή. Τα κεντρικά τους είναι στο Μοσχάτο. Στην Καισαριανή συνεργάζονται απλά με ένα μαγαζί για επισκευές κινητών, pc κλπ

Απλά τους αφήνουν τις παραγγελίες με ελτά courier και πας και παραλαμβάνεις από εκεί.

Αναφέρθηκε νωρίτερα ότι είναι υποκατάστημα/καβάτζα/γιάφκα/τουκουμπάρου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...