Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα, καθ ότι κ Courier άς παλαιότερα, γνωρίζω κάποια πράγματα που τους καίνε, κ Δεν επιτρέπεται να φέρονται έτσι όπως φέρονται. Η κάθε εταιρεία Courier κάνει δική της συμφωνία με τον πελάτη. . . Αλλά εγώ προσωπικά πιστεύω, ότι τα λένε  μεταξύ τους (κάπου κρυφά) για να έχουν ένα κοινό μέτωπο αντιμετώπισης κ να τα παίρνουν όταν πρέπει. Γιατί, για φανταστείτε Αύριο να δηλώσουν στάση υπηρεσιών όλες οι εταιρείες μαζί !!! Χαμός θα γίνει !!! Το μεγάλο κόλπο βρίσκεται Εδώ 》》 Μια οποιαδήποτε εταιρεία Courier για να έρθει να κάνει παραλαβή κ παράδοση, παίρνει 3€. Όταν όμως είναι αντικαταβολή, παίρνει 5€. Ουσιαστικά ! το γράμμα/φάκελος/ή πακέτο, κάνει τη διαδρομή που ήταν να κάνει, Δεν αλλάζει κάτι, το μόνο που αλλάζει είναι η extra χρέωση, επειδή θα πάρει τα λεφτά από σένα να τα πάει στον πελάτη. Όλα αυτά τα ποσά καταγράφονται κατά τη διάρκεια των παραλαβών - παραδώσεων, κ την άλλη μέρα το πρωί στέλνονται τα ποσά είσπραξης στον κάθε δικαιούχο. Η μπινιά που κάνουν που είναι λοιπόν, Δεν έρχονται σπίτι σου με σκοπό να σου παραδώσουν αυτό που πρέπει κ να πληρωθούν, όπως γράψανε παραπάνω κι άλλοι, βγάζουν 1 παπάκι, έρχεται, σου αφήνει το σημείωμα να πας από τα γραφεία τους για την παραλαβή, . . Αλλά όταν πληρώνεις, πληρώνεις κανονική παράδοση στο σπίτι σου με αντικαταβολή. Ενώ Δεν στο έφεραν σπίτι σου, πηγές εσύ κ το πήρες. Το κέρδος τους είναι 2Χ, 1ον Δεν σου το έφεραν, 2ον πήραν κ την αντικαταβολή, επειδή την άλλη μέρα το πρωί θα κάνουν μια συνολική μεταφορά, μέσω web banking. Για υπολογίστε πόσα 2ευρα παίρνουν. Μην κάνοντας κάτι ουσιαστικό !!! Η ACS που ανέφερε πάρα πάνω ένας φίλος, παρέλαβε φάκελό μου από την Αθήνα, Τετάρτη κ μου στέλνει μήνυμα ότι η παράδοση θα γίνει την Παρασκευή. Όλα συμφωνημένα με την εταιρεία, αντικαταβολή (πληρωμή με κάρτα) για να έχει μαζί του POS. Έρχεται την Παρασκευή, μου τον φέρνει, κ όταν του δίνω την κάρτα (μου λέει) μας δουλεύεις ρε φίλε??? Δεν κατάλαβα του λέω, τι εννοείς ? Που να το βρω το μηχάνημα ? μου λεει, Δεν έχεις 33 € να μου δώσεις? Κ του λέω 1ον έτσι έχω συμφωνήσει με την εταιρεία, να είχες μηχάνημα μαζί σου, για να πληρωθείς, Δεν φταίω εγώ !!! Κ μου λέει.. καλά αφού είναι έτσι φεύγω κ θα ξανάρθω τη Δευτέρα. Και έφυγεεεε. Την Δευτέρα λοιπόν Ξαναέρχεται, μου δίνει τον φάκελο, κ αφού Δεν έχει POS βγάζω και του δίνω 50 €. Κ μου ξανά λέει, πάλι τα ίδια ? Τι είναι πάλι ρε μεγάλε ? του λέω ! Και γω που θα βρω ψιλά, μου λέει τώρα, περίπτερο με πέρασες ? Του ξαναδίνω τον φάκελο, και του λέω. Δεν πειράζει αγορίνα μου, έλα αύριο, κ κοίτα να έχεις ψιλά, γιατι κ αύριο 50άρικο θα έχω. Το απόγευμα παίρνω τηλ. Στη εταιρεία αποστολής, τους λέω τι έχω τραβήξει για 1 φάκελο, κ μου έδωσαν λογ. τραπέζης κ κατέθεσα το ποσο των 33 €. Η εταιρεία την άλλη μέρα πρωι-πρωι παίρνει τηλ. Την COURIER κ της λέει, . . Παρακαλώ να μας επιστρέψετε την αντικαταβολή, γιατι ο παραλήπτης μας πλήρωσε, απλά να παραδωθεί το πακέτο. Πρωί πρωί 08:30 μου έρχεται ο τύπος λέγοντάς μου . . Καλά ρε φίλε τι έκανες? Το πλήρωσες? Και του λέω, αυτό είναι δική μου δουλειά ! Με θες κάτι άλλο εκτός από το να μου παραδώσεις τον φάκελο? του λέω, Όχι όχι μου λέει, ορίστε. Κ έφυγε με την ουρά κάτω από τα σκέλια, κ μουτρωμένος. Έτσι πρέπει να φερόμαστε σε κάποιες εταιρίες που με τα τεχνάσματά τους θέλουν ντε και καλά να μας τα παίρνουν, χωρίς να προσφέρουν τα συμφωνηθέντα. 

Σας κούρασα, αλλά πιστεύω ότι πολλοί από αυτούς που θα το διαβάσουν, θα ξέρουν τι να προσέξουν. 👍🙂

 

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Για τις τελευταίες εβδομάδες η εμπειρία μου είναι η εξής για παράδοση στα Βριλήσσια.Από ΕΛΤΑ courier ήρθε την δεύτερη εργάσιμη.ACS μια εβδομάδα ακριβώς μετά απο τηλέφωνο στο κατάστημα Χαλανδρίου.Απο Γενική Ταχυδρομική το είχαν στα χερια τους Δευτέρα και την Παρασκευη που επικοινώνησα μαζί τους μου είπαν απο Δευτερα και βλέπουμε λόγω έλλειψης προσωπικού οπότε αναγκάστηκα και πήγα και το πήρα απο το κατάστημα της Πεντέλης.Όλα ήταν μικροδεματα.Καταλαβαίνω οτι είναι και αυτοί πιεσμένοι αλλα κάπου χάνεται η έννοια της ταχυμεταφοράς. Στο κάτω-κατω αφού αυτό τον καιρό εχει αυξηθεί τοσο η κίνηση τους αρα και τα κέρδη τους ας προσλάβουν έξτρα προσωπικό

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα παραγγείλει ένα χαλί παιδικό από περιφέρεια να μου το φέρουν Αθήνα καπου στα μέσα Οκτωβρίου. 15-20 μέρες μετά ξεκίνησα τα τηλέφωνα με το μαγαζί που το είχα παραγγείλει. Αυτοί το είχαν στείλει άμεσα και ήταν στη speedex. Αρχίζουν τα τηλέφωνα με speedex. Δεν έβγαινε γραμμή ούτε για πλάκα. Επειδή δεν το είχαμε πολύ ανάγκη ήμασταν στη φάση θα τους σπάσουμε τα νεύρα να δούμε πότε θα το φέρουν. 

Άρχισα να παίρνω στα κεντρικά της speedex που εκεί το σηκώνουν και να τους λέω τι συμβαίνει με το συγκεκριμένο κατάστημα και κάθε φορά να μου λένε σε λίγο θα σας καλέσουν να κανονίσετε για την παράδοση. ΠΟΤΕ δεν έγινε αυτό. 

Μίλησα πάλι με το κατάστημα που είχε γίνει η αγορά και τους είπα πως τελικά δε θα το πάρω και ότι θα πάρω τα χρήματα μου πίσω στο τέλος. 

Με αυτά και μ αυτά είχαμε φτασει Χριστούγεννα... Λέω καλά γιορτές είναι άσε να περάσουν και βλέπουμε από του χρόνου. 

31 Δεκεμβρίου γύρω στις 19:00 το απόγευμα και χωρίς καμία προειδοποίηση βγαίνοντας από το σπίτι βλέπουμε στην εξώπορτα τον κουριερ με το χαλί στο χέρι......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πονεμενη ιστορια οι κουριερ στην ελλαδα. ακομη και οι "μεγαλες" για γελια ειναι αν κρινω απτην εμπειρια μου. απο που να ξεκινησω? απτην speedex που ψαχναμε να βρουμε το δεμα μου?αλλα ελεγε το tracking αλλα ελεγαν τα κεντρικα αλλο η αποθηκη.απο την acs ? που καθημερινη σε γραφειο και μαλιστα διπλα απο τo καταστημα στελνει μηνυμα ΄΄δεν σας βρηκαμε?΄΄, απο τα ελτα κουριερ να πω την αληθεια δεν εχω παραπονο σε παραλαβες αλλα σε αποστολη.... να μου λεει ναι εξυπηρετει κανονικα στο ταδε χωριο.... ελα που δεν εξυπηρετουσε και  χρεωθηκα κουριερ και τελκα παραδοθηκε σε 1.5 εβδομαδα με ελτα... καλα για την ups που περιμενα ενα δεμα και μου λενε ''το δεμα θα παραδοθει 9-17'' παιρνω τηλεφωνο για πιο συγκεκριμενα μου λενε δυστηχως δεν μπορουμε να σας πουμε πιο συγκεκριμενη ωρα... και τελικα οταν ηρθε ο κουριερ δεν ειχε POS.... υποτιθεται η μεγαλυτερη κουριερ και δεν εχει POS τι να πω....το κακο ειναι οτι τα ακουν οι υπαληλοι και οι κουριερ που σε πολλες περιπτωσεις δεν φταινε αλλα τι να κανουμε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ στα Χανιά αποφασίζουν μόνοι τους. Ούτε καν τηλέφωνο έστω να ενημερώσουν ότι δεν προλαβαίνουν σήμερα και αν θέλετε ελάτε εσείς για παραλαβή. 

Screenshot_20200403_123031_com.android.chrome.jpg.9794dd305c936d436f39ab58dc19fc48.jpg

Επεξ/σία από Hlias--
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lumghalghs είπε

Και το δικό μου ακριβώς τα ίδια αλλά με ώρα 14:06. Αν ήξερα πως το Πλαίσιο στέλνει με Γενική δεν θα παρήγγειλα. Στο μεταξύ οι απατεώνες ούτε μια ανακοίνωση στο site ούτε τίποτα, δοκίμασα να κάνω καινούργια παραγγελία και δίνει πάλι παράδοση σε 2-3 εργάσιμες. Η κοροϊδία με έχει εκνευρίσει και όχι η καθυστέρηση.

Επικοινώνησα μαζί τους και με ενημέρωσαν ότι θα το παραλάβουν από Δευτέρα. Καλά κρασιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/4/2020 στις 10:08 ΜΜ, Jorvik είπε

παραγγελια 31/03 αποστολη με γενικη ταχυδρομικη, δεν δειχνει καν τον αριθμο αποστολης στην αναζητηση.

Κι εγώ έχω μια παραγγελία με γενική και δεν αναγνωρίζει τον αριθμό. Έχουν πρόβλημα ακόμα;

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, SocialNetUsr είπε

Μήπως πρέπει σε κάθε περίπτωση να κάνουμε και καταγγελία στον ΕΕΤΤ?

ΟΚ και εγώ δεν πιστεύω ότι θα γίνουν πολλά αλλά τα γραπτά μένουν!

Και το ρωτάς φίλε;
Εγώ έκανα κατευθείαν καταγγελία στην ΕΕΤΤ, παραθέτοντας τα mail που έστειλα και δεν έλαβα ΠΟΤΕ απάντηση, καθώς και το ιστορικό κλήσεων προς το υποκατάστημα που φαίνεται ότι είμαι σε αναμονή 10+ λεπτά και δεν μου απάντησαν ποτέ.
Μην υποτιμάτε την δύναμη σας σαν καταναλωτές και μην παίρνετε ως νόρμα την μη εξυπηρέτηση.
Πληρώνουμε 2-3€ μεταφορικά ανά παραγγελία για να έρθει στο ΣΠΙΤΙ μας. Όχι για να πάμε από εκεί, όχι για να μην σηκώνουν τα τηλέφωνα, όχι για να υποτιμούν την νοημοσύνη μας.
Η καταγγελία σε τέτοιες συμπεριφορές είναι μονόδρομος και δεν παίρνει πάνω από 3-5 λεπτά να συμπληρώσετε την απλούστατη φόρμα της ΕΕΤΤ.
Και για να μην λέμε μόνο για τις courier, καταγγελίες πρέπει να κάνουμε γενικά και σε eshops, σε παρόχους σταθερής κτλ όταν παραβιάζουν αυτά που έχουμε πληρώσει και δεν τηρούν τις υποχρεώσεις τους απέναντι στον νόμο επειδή απλά πιστεύουν ότι "έλα μωρέ, τι θα μου κάνει , σιγά μην καθίσει να ασχοληθεί".
Αυτά τα προβλήματα διαιωνίζονται απλά επειδή δεν μπαίνουμε στον κόπο να διεκδικήσουμε τα χρήματα/δικαιώματα μας. Πλέον αφού γίνονται όλα ηλεκτρονικά δεν μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει την δικαιολογία "έλα μωρέ θα χάσω Χ χρόνο, θα μπλέξω, χαρτούρα κτλ", μιλάμε για ζήτημα 3-5 λεπτών.

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία μου από Κώτσο 1/4/20 ήταν στο κατάστημα της Γενικής. Κλασσικά αδυναμία παραδόσης 2 μέρες τώρα στο tracking.

Σήμερα πρωί πήγα από εκεί και η απάντηση ήταν η παραγγελία σας δεν έχει κατέβει ακόμα από τις παλέτες.. Θα σας πάρουμε τηλέφωνο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, thedrpapa είπε

Και το ρωτάς φίλε;
Εγώ έκανα κατευθείαν καταγγελία στην ΕΕΤΤ, παραθέτοντας τα mail που έστειλα και δεν έλαβα ΠΟΤΕ απάντηση, καθώς και το ιστορικό κλήσεων προς το υποκατάστημα που φαίνεται ότι είμαι σε αναμονή 10+ λεπτά και δεν μου απάντησαν ποτέ.
Μην υποτιμάτε την δύναμη σας σαν καταναλωτές και μην παίρνετε ως νόρμα την μη εξυπηρέτηση.
Πληρώνουμε 2-3€ μεταφορικά ανά παραγγελία για να έρθει στο ΣΠΙΤΙ μας. Όχι για να πάμε από εκεί, όχι για να μην σηκώνουν τα τηλέφωνα, όχι για να υποτιμούν την νοημοσύνη μας.
Η καταγγελία σε τέτοιες συμπεριφορές είναι μονόδρομος και δεν παίρνει πάνω από 3-5 λεπτά να συμπληρώσετε την απλούστατη φόρμα της ΕΕΤΤ.
Και για να μην λέμε μόνο για τις courier, καταγγελίες πρέπει να κάνουμε γενικά και σε eshops, σε παρόχους σταθερής κτλ όταν παραβιάζουν αυτά που έχουμε πληρώσει και δεν τηρούν τις υποχρεώσεις τους απέναντι στον νόμο επειδή απλά πιστεύουν ότι "έλα μωρέ, τι θα μου κάνει , σιγά μην καθίσει να ασχοληθεί".
Αυτά τα προβλήματα διαιωνίζονται απλά επειδή δεν μπαίνουμε στον κόπο να διεκδικήσουμε τα χρήματα/δικαιώματα μας. Πλέον αφού γίνονται όλα ηλεκτρονικά δεν μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει την δικαιολογία "έλα μωρέ θα χάσω Χ χρόνο, θα μπλέξω, χαρτούρα κτλ", μιλάμε για ζήτημα 3-5 λεπτών.

Η ΕΕΤΤ για να ασχοληθεί, σύμφωνα με αυτά που γράφει στην σελίδα της, είναι να έχει προηγηθεί επικοινωνία σου με την εταιρεία που έχεις θέμα ΚΑΙ να έχουν περάσει 20 ημέρες χωρίς απάντηση

Spoiler

(Πριν απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ, οι καταναλωτές οφείλουν να υποβάλλουν κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία πρώτα στον πάροχό τους, ο οποίος υποχρεούται να απαντά εγγράφως εντός 20 ημερολογιακών ημερών ή 40 ημερολογιακών ημερών, εφόσον απαιτηθούν πρόσθετα στοιχεία.)

Οπότε πολύ φοβάμαι ότι αν δεν ισχύουν τα ανωτέρω, η καταγγελία πάει στον κάλαθο των αχρήστων από πλευράς τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, prototypegr είπε

Η ΕΕΤΤ για να ασχοληθεί, σύμφωνα με αυτά που γράφει στην σελίδα της, είναι να έχει προηγηθεί επικοινωνία σου με την εταιρεία που έχεις θέμα ΚΑΙ να έχουν περάσει 20 ημέρες χωρίς απάντηση

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

(Πριν απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ, οι καταναλωτές οφείλουν να υποβάλλουν κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία πρώτα στον πάροχό τους, ο οποίος υποχρεούται να απαντά εγγράφως εντός 20 ημερολογιακών ημερών ή 40 ημερολογιακών ημερών, εφόσον απαιτηθούν πρόσθετα στοιχεία.)

Οπότε πολύ φοβάμαι ότι αν δεν ισχύουν τα ανωτέρω, η καταγγελία πάει στον κάλαθο των αχρήστων από πλευράς τους.

Πολύ σωστή η παρατήρηση σου και σε ευχαριστούμε!!

Κάπου εδώ χάνω κάθε ελπίδα ☹️

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τους φάγατε ρε βουρβούλακες στην ACS έκανε ντού πρίν απο λίγο κλιμάκιο της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή και της οικονομικής αστυνομίας.Θα πέσει γερό κανόνι για να δούμε θα βελτιωθούν οι υπηρεσίες τους;

Αφορμή για το πέσιμο καταγγελίες για ανατιμήσεις στις υπηρεσίες τους.

Δεν ξέρω κατα πόσο έχει σημασία η εταιρία ανήκει στον πρόεδρο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...