Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παιδια εγω εδω εχω πληρωσει μια μνημη pc με καρτα και εχει φυγει απο αθηνα για θεσσαλονικη αμεσα την ιδια μερα την επομενη στο καταστημα εδω και μου λενε οτι περιμενουν να σπασουν οι παλετες για να δουνε τα δεματα τους απο τις 28/4 μεχρι σημερα το συστημα εχει κολησει εκει στο καταστημα και δεν ενημερωνεται...και καθε μερα τηλ τουλαχιστον να παω να το παρω εγω και μου λενε οτι περιμενουμε να σπασουνε τις παλετες με τα πραγματα...ποσο καιρο μπορει να το εχει στο καταστημα και να μην το δηλωνει οτι το παρελαβε αναρωτιεμαι...λετε να το εχασαν και να κανουν την παπια?γενικη ταχυδρομικη..και καλα λογω φορτο εργασιας...σε σχετικα χωριο μενουμε...

Επεξ/σία από skiathos7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Να ενημερώσω κι εγώ πως από 22/4 δεν έχω παραλάβει δέμα που στάλθηκε από Περιστέρι με προορισμό τον Βύρωνα με ΕΛΤΑ κούριερ και στις 2/5 ανανεώθηκε σε "Διανομή κομβικού Αθήνας". Απαράδεκτες τακτικές των αφεντικών που δεν προσλαμβάνουν ούτε έναν υπάλληλο να εξυπηρετήσουν και τους πελάτες τους αλλά να βοηθήσουν και τους εργαζομένους που βαράνε 12ωρα. Η εμπιστοσύνη έχει χαθεί τελείως από τις κούριερ πια. Μόλις τελειώσει όλο αυτό, παραλαβή από το κατάστημα ΜΟΝΟ. Ποτέ ξανά κούριερ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, suspiria είπε

Ποτε υπολογιζεται να ομαλοποιηθει η κατασταση στις εταιρειες ταχυμεταφορων;

Αυτο ειναι και δικη μου απορια...

Ακομη ομως δεν εχουν ανοιξει ολα τα καταστηματα λιανικης. Ανοιξαν αρκετα, αλλα οχι ολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα έχω κάνει μία παραγγελία από παμπλικ και η κατάσταση αποστολή είναι "έχει αποσταλεί" δεν έχω πάρει ακόμη όμως κάποιο κωδικό αποστολής, θα ρθει με acs(ασχολίαστο). Το παμπλικ έλεγε μεχρι 11/5 και 15/5 είναι οι ημερομηνίες που ενδέχεται να φτάσει αλλά σε αυτή τη φάση δεν έπρεπε να έχει έρθει κάποιος κωδικό. Επίσης η κούριερ το έχει παραλάβει από ότι μου είπαν στο πάμπλικ που ρώτησα. Άρα και τηλεφωνο στην κουριερ να πάρω εφόσον δεν το εχουν καταγράψει δεν θα έχουν  κωδικό αποστολή. Σε τέτοια περίπτωση τι γίνεται  

edit: τελικά ήρθε ο κωδικός στο σαιτ τους

Επεξ/σία από pano21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικη Ταχυδρομικη παντως γτπ site για tracking της παραγγελιας εχω ενα δεμα που φαινεται εδω και 6 μερες "arrival at pick up point" στο Ηρακλειο Κρητης ενω εχω βαλει προφανως παραδοση σπιτι και χωρις κανενα αλλα στοιχειο,ουτε σε ποιο καταστημα ειναι δεν ξερω να παω να το παρω εγω η αν ειναι μεσα σε καμια αποθηκη.

 

Επεξ/σία από greengr21
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μ' αυτα και μ' αυτα ειχα εμπειρια με 5 διαφορετικες εταιρειες κουριερ επι κορωνοιου. 15 Απριλιου Απογευμα έκανα 4 διαφορετικες παραγγελιες απο 4 διαφορετικα καταστηματα. Και τέλη του μήνα άλλη μια.

Απο τις πρωτες 4, οι εταιρειες κουριερ που χρησιμοποιηθηκαν ηταν: easy-mail, tas-courier, acs, speedex. Την ιδια μερα (15/04) αποσταλθηκαν τα πακετε με easy-mail και  speedex, και την επομενη (16/04) τα πακετα με tas-courier και acs. Αυτη απο τα τελη του μηνα μεχρι να συγκεντρωθουν τα αντικειμενα, αποσταλθηκε στις 30/4 με Γενικη Ταχυδρομικη.

Και ετσι, η tas-courier μου παρεδωσε σε 1 μερα (17/04) το δεμα, η Γενικη Μεταφορική σε 2 μέρες απο την αποστολή του (2/5), η easy-mail σε 6 μερες (21/04), η acs σε 13 μερες (29/04) και η speedex τρεχει ακομα, το tracking εχει κολλησει σε 

ΕΞΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, 27/04/2020 στις 16:28

 και το τηλεφωνο εξυπηρετησης ειναι κατηλειμμενο.

(Στις διαρκειες ημερων μπορουν να αφαιρεθουν οι 3 μερες αργιας του πασχα και η πρωτομαγια). 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν λεει καποιος το αυτονόητο η κουτο -πονηρια δεν σας αφηνει,, η βολεμενος η τα παιρνει  η εχει συμφέρων οχι μελισσοκομος ειμαι και εχω 30-40 το χρόνο επιστροφές που παραγγελνουν και απλα δεν εχουν σκοπο να πανε να τα παρουν ετσι για να σε χρεώσουν αλλα οταν δεν μπαινει στον κο.....ο σου δεν σε νοιαζεςι ετσι ειναι ο ελληνας    

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, suspiria είπε

Ποτε υπολογιζεται να ομαλοποιηθει η κατασταση στις εταιρειες ταχυμεταφορων;

Καλημερα... Μαλλον αυτο θα γινει μεχρι τελος Μαιου... Σιγα -σιγα... Εχω περασει απο πολλα καταστηματα curier εδω στην Αττικη...Εχουν απιστευτη δουλεια ακομα...Εχουν παρει αρκετα ατομα   εχουν νοικιασει αποθηκες αλλα υπαρχει πολυ μεγαλο stock ακομα!!!! Αλλα υπαρχει και μεγαλο stock ακομα  στις κεντρικες αποθηκες... Γιατι δεν υπηρχε τοσο χωρος για να παραλαβουν τοσα πολλα δεματα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο εδω και περα θα ειναι καλυτερα τα πραγματα,αν δεν υπαρξει παλι lockdown

Το Πασχα με τα δωρα εφυγε,τα μαγαζια ανοιξαν,οι μετακινησεις επιτρεπονται και...σε λιγο δεν θα εχει λεφτα ο κοσμος για να ψωνιζει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/4/2020 στις 11:21 ΠΜ, SocialNetUsr είπε

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι δεν παίζει το κουριερ γενικά και η μόνη λύση είναι να πηγαίνεις να το παραλαμβάνεις μόνος από το υποκατάστημα.

Παραθέτω φωτογραφίες της κατάστασης του δέματος.....σίγουρα παίξανε 1 ημίχρονο μπαλίτσα με το δέμα!!!!

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

UPDATE!!

Για την ιστορία... η παραγγελία μου κολλημένη απο τις 19/03 στο υποκατάστημα Αμαρουσίου παραδόθηκε 01/04.

Στο ενδιάμεσο,  πολλές ώρες αναμονής στο τηλέφωνο, ψέματα απο υπαλλήλους, υποβολή παραπόνων στην μητρική εταιρεία και παραλαβή δέματος στην κατάσταση που βλέπετε.

Τελικά είχα κάνει και καταγγελία στην ΕΕΕΤ.  Απ' ότι φαίνεται η ΕΕΕΤ προχώρησε το θέμα μου και σήμερα με πήραν τηλέφωνο απο την ACS για συγνώμες και τέτοια και αν θέλω να μου παρέχουν κάποια υπηρεσία τους δωρεάν. Βασικά αρνήθηκα ευγενικά γιατί αυτό μου με νοιάζει είναι μπας και συμμορφωθούν κάποιοι που χρεώνουν υπηρεσίες  courier ενώ δεν έχουν την δυνατότητα να την παρέχουν.

Τώρα περιμένω την επίσημη απάντηση της ACS προς την ΕΕΕΤ. 

Κάντε καταγγελία και εσείς, είναι για το καλό του καταναλωτή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, SocialNetUsr είπε

UPDATE!!

Για την ιστορία... η παραγγελία μου κολλημένη απο τις 19/03 στο υποκατάστημα Αμαρουσίου παραδόθηκε 01/04.

Στο ενδιάμεσο,  πολλές ώρες αναμονής στο τηλέφωνο, ψέματα απο υπαλλήλους, υποβολή παραπόνων στην μητρική εταιρεία και παραλαβή δέματος στην κατάσταση που βλέπετε.

Τελικά είχα κάνει και καταγγελία στην ΕΕΕΤ.  Απ' ότι φαίνεται η ΕΕΕΤ προχώρησε το θέμα μου και σήμερα με πήραν τηλέφωνο απο την ACS για συγνώμες και τέτοια και αν θέλω να μου παρέχουν κάποια υπηρεσία τους δωρεάν. Βασικά αρνήθηκα ευγενικά γιατί αυτό μου με νοιάζει είναι μπας και συμμορφωθούν κάποιοι που χρεώνουν υπηρεσίες  courier ενώ δεν έχουν την δυνατότητα να την παρέχουν.

Τώρα περιμένω την επίσημη απάντηση της ACS προς την ΕΕΕΤ. 

Κάντε καταγγελία και εσείς, είναι για το καλό του καταναλωτή. 

η ΕΕΤΤ ειναι αψογη αυτο πρεπει να κανουν ολοι να δεις μετα πως στρώνουν χαρακτηρα  στις courier

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...