Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όταν ακούω ACS και Λάρισα μου ανάβουν τα λαμπάκια.

Ενώ από τις 18/05 το δέμα μου φαίνεται να είναι στο κατάστημα δεν είναι , πηγαίνω κάθε μέρα από εκεί και μου λένε το ίδιο , είναι στις αποθήκες μας εκτός Λάρισας θα σας έρθει σήμερα , και εννοείται οτι δεν έρχεται ποτέ.

Screenshot_1.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, diamand είπε

Αφού έφυγε από Αθήνα, ίσως στη Γερμανία να μην είχαν σύστημα tracking. Εδω όμως πάντα το επόμενο πρωι εμφανιζόταν στο σύστημα όποτε έρχοταν πακέτο στη Λάρισα. Τώρα να έχει τέτοιο φόρτο εργασίας λόγο κορονοιού και ήδη είναι η 3η μέρα, δεν ξέρω με αγχώνει γι αυτό ρώτησα αν έχει κάποιος άλλος τώρα πρόσφατη εμπειρία..  

Τουλάχιστον έπρεπε να είχε κλείσει το τρακινγκ με ενα παραδόθηκε... κατι τέλος πάντων που να υποδεικνύει οτι κινήθηκε η κατάσταση  .. αν δεν είχα επιβεβαίωση ο ιδιος απο την αλλη μεριά οτι το πακέτο μου έφτασε ( που ειναι και αξιας ) που ξέρω εγω τι μπορεί να εχει γίνει?

Κατα τα αλλα.. παντού  ( σε όλες της περιοχές ) χάλια η Acs , προ κορωνοιου,  κατά την διάρκεια  του  και το πιθανότερο να είναι και μετα  αυτου .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, diamand είπε

Παραγγελία ξεκίνησε προχτές 18-5-2020 από Αθήνα με acs από το hub διαλογής Π. Ράλλη για Λάρισα. Έκτοτε καμία μεταβολή στο tracking, το θεωρείτε φυσιολογικό;

Από 18/5 και ανησυχείς; Κοίτα την παρακάτω οδύσσεια από ΕΛΤΑ COURIER...

 

elta.png.4bf54ed4af54d19e5764f6fb9d9396c0.png

Επεξ/σία από damdim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα στάλθηκε η παραγγελία μου με ΕΛΤΑ κουριερ. Πάντως όσες φορές έχει φύγει κάτι από Αθήνα δεν αργεί να μου έρθει, ενώ αν είναι κάποιο κατάστημα εκτός Αθήνας/Θεσσαλονίκης, συνήθως κάνει καμία 1-2 εργάσιμες παραπάνω. Πάντως για την ώρα, που το συγκρίνω με παλιότερο τρακινγκ των ΕΛΤΑ, είναι στην ίδια φάση και δεν φαίνεται να καθυστερεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παράγγειλα μια χαρά όλα καλά το laptop Μου μου το στείλανε με DHL φυσικά έχω προ πληρώσει τελωνείο 

Μου ζητάνε ΑΦΜ , και επειδή είμαι λίγο *@*@@@Σ το έστειλα λάθος τώρα μου ζητάνε αυτά εδώ

Αυτό που βλέπεται στης φωτογραφίες , θέλω να ρωτήσω , πρέπει να κάνω και τα 2? Η ΤΟ ένα? Δηλαδή πχ Να δώσω εξουσιοδοτηση μόνο?

 

 

1dhl.PNG

2dhl.PNG

Επεξ/σία από astoere
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή την εβδομάδα παρέλαβα 4 πακέτα με ACS, ένα εντός Αττικής και τα άλλα 3 από επαρχία (Κέρκυρα, Κρήτη, Σέρρες) προς Αττική. Σε όλες τις περιπτώσεις παρέλαβα σε 1 εργάσιμη (λιγότερο από 24 ώρες).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εν τέλει παρέλαβα με ΕΛΤΑ κουριερ σε 16 ώρες από την αποστολή. 

Επισης, να συμπληρώσω, ότι με το κατάστημα είχα συνεννοηθεί ότι αν φύγει Δευτέρα το δέμα να σταλεί σε άλλη διεύθυνση. Από ασυνεννοησία, κατάλαβαν ότι έπρεπε να το είχαν στείλει εκεί τελικά και όταν πήγα 10 το πρωί ΕΛΤΑ, ήδη εκτύπωναν ετικέτα για αποστολή στην άλλη διεύθυνση. 

Οπότε για εμένα κανένα πρόβλημα με τα ΕΛΤΑ. 

Screenshot_20200523-114514_Opera.jpg

Επεξ/σία από SabotazNic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα την άποψη σας για την καταγγελία που έκανα στην ΕΕΤΤ για καθυστέρηση δέματος εν μέσω καραντίνας . Παρήγγειλα καφέ απο το TAF (αλεσμένο) στον Αγίο Στέφανο στις 1/4/20 έφυγε απο εκει 2/4/20 και παρέλαβα 14/4/20 μέχρι να έρθει ο καφές είχε γίνει σκ@@@@ δεν πινοταν απο την μπαγιατίλα. Σήμερα με κάλεσε μια δικηγόρος της Γενικής Ταχυδρομικής να μου δικαιολογηθεί οτι ξέρετε ολα καθυστερουσαν κλπ ενω της τόνισα οτι ήταν ευπαθές προϊόν οτι έχω κατανόηση  χρονική 3-4  μέρες παραπάνω  κλπ κ οτι δεν ευθύνεται το κατάστημα  καθώς τήρησε τους χρόνους της τιμολογιακης πολιτικής  που είναι αυτοί:

"Η Taf φροντίζει για την φρεσκάδα των κόκκων. Επομένως, η εταιρία μας εκτελεί τις παραγγελίες των καφέδων μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία της παραγγελίας. Εάν παραγγείλετε κάποιο προϊόν, που δεν είναι διαθέσιμο, θα σας ειδοποιήσουμε για την καθυστέρηση της παράδοσης του ή για την ημερομηνία που θα είναι διαθέσιμο μόλις λάβουμε την παραγγελία σας. Η Γενική Ταχυδρομική με την οποία συνεργάζεται η Taf εγγυάται την αποστολή των καφέδων μέσα σε ένα 24ωρο (εκτός από δυσπρόσιτες περιοχές).

Με ξαναπήρε λοιπόν η κυρία από το δικηγορικό τμήμα της Γενικής Ταχυδρομικής κ μου είπε οτι δεν αναλαμβανουμε να μεταφέρουμε τρόφιμα κλπ ενω μου ειχε αναφέρει στο τηλ.  οτι  μέσω καραντίνας έκαναν μεταφορά φαρμάκων βηματοδοτών κλπ και οτι ο καφές δεν είναι ευπαθές προϊόν οπως δήλωσα στην καταγγελία μου στην ΕΕΤΤ και οτι αποζημίωση δικαιούται ο αποστολέας και όχι ο παραλήπτης (δλδ εγω).

Και ερωτώ αφού εφυγε από το κατάστημα το προϊόν τον προκαθορισμενο χρόνο όπου δηλώνουν ποιος ευθύνεται ? και πως να κινηθώ ...? Να κυνηγήσω το TAF δεν στέκει γιατι τηρησε τους χρονους της τιμολογιακης πολιτικής του.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

πρόσφατη εμπειρία

αγορά από κατάστημα μέσω αντικαταβολής και έκδοσης τιμολογίου

USB Token για ψηφιακή υπογραφή (είναι απαραίτητο για την εταιρεία)

γίνεται η παραγγελία στο κατάστημα και επειδή δεν υπήρχε απόθεμα μου λένε θα έρθει από 28/05 και μετά

τελικά το έχουν νωρίτερα από την ημερομηνία που μου είπαν δηλαδή στις 25/05

αλλά ξέχασαν να με ενημερώσουν ότι έστειλαν το τιμολόγιο μέσω email το οποίο αναφέρει τον κωδικό voucher για την αναζήτηση της αποστολής και το γεγονός ότι η εταιρεία ταχυμεταφορών "Γενική Ταχυδρομική" θα το φέρει η οποία νόμιζαν από το κατάστημα ότι θα στείλει γραπτό μήνυμα για την παραγγελία/παράδοση (πράγμα που δεν ίσχυε φυσικά καθώς έχουν πάρα πολύ δουλειά) ούτε τα τηλέφωνα δεν σηκώνουν

το δέμα έρχεται στις 26/05 εγώ όμως έπρεπε να είμαι εκτός γραφείου μιας και δεν είχα ενημερωθεί έτσι με την σειρά μου δεν είχα ενημερώσει την υποδοχή

έρχεται ο διανομέας του λένε περάστε αύριο καθώς δεν γνωρίζουμε κάτι

φεύγει ο διανομέας και συμπληρώνει "άρνηση παράδοσης" - "επιστροφή στον αποστολέα"

γυρνάω στο γραφείο μου λένε τι έγινε από την υποδοχή πάω στο mail βρίσκω τα σχετικά , μιλάω με το κατάστημα , μιλάω με την εταιρεία ταχυμεταφορών (το κατάστημα από όπου ξεκίνησε η διαδικασία) τους λέω ότι θέλω το δέμα/πακέτο

και αφού τελικά το δέμα/πακέτο έκανε το γύρο της αθήνας σήμερα 28/5 το παρέλαβα...

τα συμπεράσματα / σχόλια δικά σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Δεν ξέρω τι γίνεται εσχάτως με τις ιδιωτικές εταιρείες ταχυμεταφορών, τα ΕΛΤΑ courier πάντως έχουν τραγικές καθυστερήσεις. Αξίζει να αναφέρουμε πως οι εμπλοκές σημειώνονται στο τελευταίο στάδιο, από το κέντρο διαλογής προς τον τελικό προορισμό.

Παρήγγειλα ένα set ΑΑ & ΑΑΑ μπαταριών από κατάστημα ηλεκτρολογικού εξοπλισμού της Λάρισας. Σε μία μέρα το δέμα (βάρους ~1,2 kg αν θυμάμαι καλά, όχι τίποτα βαρύ ή μεγάλων διαστάσεων) είχε ήδη αφιχθεί στο «Κέντρο Διαλογής Αττικής» (όπου και αν βρίσκεται αυτό). Δεν ξέρω πως το κατάφεραν, αλλά χρειάστηκαν 14 μέρες μέχρι την παράδοση. 14 μέρες!!!

1408631338_ELTACourier.png.87d7eefe7f415962bb286194d8c6daa5.png

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω παραγγείλει κάτι και έρχεται με ACS. Μου εστειλαν ένα μήνυμα ότι είναι στο κατάστημα Χ και γράφει για παράδοση σε επόμενη ημερομηνία και έχει ένα λινκ για να δείξω αν θέλω σημείο παραλαβής. 

Αυτό σημαίνει ότι δεν πρόκειται να μου το φέρουν σπίτι; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς το ίδιο έγινε και με δική μου παραγγελία πριν μια εβδομάδα. Δεν χρειάστηκε να επικοινωνήσω μαζί τους ή να κάνω κάτι, μου το έφεραν 2 εργάσιμες ημέρες μετά. Συνήθως στέλνουν αυτό το μήνυμα όταν υπάρχει φόρτος εργασίας και δεν παραδίδεται την ίδια μέρα με την άφιξή του στο τελικό κατάστημα.

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, slk200gr said:

ετσι και σε μενα και ηρθε την αλλη μερα σπιτι χωρις να τους παρω τηλ

 

30 minutes ago, conqueror06 said:

Ακριβώς το ίδιο έγινε και με δική μου παραγγελία πριν μια εβδομάδα. Δεν χρειάστηκε να επικοινωνήσω μαζί τους ή να κάνω κάτι, μου το έφεραν 2 εργάσιμες ημέρες μετά. Συνήθως στέλνουν αυτό το μήνυμα όταν υπάρχει φόρτος εργασίας και δεν παραδίδεται την ίδια μέρα με την άφιξή του στο τελικό κατάστημα.

Ευχαριστώ παιδιά. Απλά έτσι οπως το λένε είναι σαν να λένε ότι δεν πρόκειται να το φέρουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...