Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

ναι γιατί πήγατε πανεπιστήμιο για να γίνετε  κούριερ; 

Διαφωνείς ότι το e-shop κάνει το ίδιο την δουλειά του κούριερ για τις παραγγελίες του; γενικά που διαφωνείς γιατι δεν κατάλαβα; 

Υ.Γ όταν λέω e-shop μιλάω για το e-shop.gr οχι για σκρουτζομάγαζο γενικά 

Τα ξερουμε απο πρωτο χερι,ενω εσυ απλα λες οτι εχεις ακουσει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

8 λεπτά πριν, apos2008 είπε

ολα τα υπολοιπα πανε στη μαμα εταιρεια και καποια απο αυτα στο γραφειο που παρελαβε απο το e-shop το δεμα. το ποιο πολυ κερδος παει στη μαμα εταιρεια παντως

Δεν ξερω τι λέχθηκε πριν απο άλλους γιατί ειναι 100 και ταμπλέτες και βαριέμαι να τα διαβάσω όλα αλλά εγώ προσωπικά δεν διαφώνησα με αυτό και ούτε ισχυρίστηκα ότι οι κούριερ (δηλαδή οι υπάλληλοι) αισχροκερδούν εις βάρους των πελατών όταν μίλησα για κούριερ εννοούσα τις εταιρίες και την όποια κακοδιαχείριση κάνουν. 

11 λεπτά πριν, apos2008 είπε

Τι σχεση εχει το e-shop.gr ?

το είχες βάλει με παύλα και χωρίς τελικό s (eshops) e-shop  και πήγε το μυαλό μου στο κατάστημα με αυτό το όνομα. 

 

 

12 λεπτά πριν, apos2008 είπε

πχ στα 100 δεματα αν κανει επιδοση βγαζει 40 ευρω

με πετρέλαια κτλ πληρωμένα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Δεν ξερω τι λέχθηκε πριν απο άλλους γιατί ειναι 100 και ταμπλέτες και βαριέμαι να τα διαβάσω όλα αλλά εγώ προσωπικά δεν διαφώνησα με αυτό και ούτε ισχυρίστηκα ότι οι κούριερ (δηλαδή οι υπάλληλοι) αισχροκερδούν εις βάρους των πελατών όταν μίλησα για κούριερ εννοούσα τις εταιρίες και την όποια κακοδιαχείριση κάνουν. 

το είχες βάλει με παύλα και χωρίς τελικό s (eshops) e-shop  και πήγε το μυαλό μου στο κατάστημα με αυτό το όνομα. 

με πετρέλαια κτλ πληρωμένα; 

Ειναι η στανταρ προμηθεια . που παιρνει το πρακτορειο παραλαβης . απο 1 δεμα που κανει επιδοση. αυτα τα 40 λεπτα εγω σου λεω αυτη ειναι η στανταρ προμηθεια που ειναι απο  ηλεκτρονικες παραγγελιες . Τωρα για μη συνεργατες η προμηθεια βγαινει παραπανω. το ποσο δε ξερω ακριβως να στο πω . Και σκεψου απο αυτο το σχετικα μικρο κερδος πρεπει να πληρωσει εφορια εργαζομενους βενζινες .κλπ κλπ . Τουλαχιστον το ποιο μεγαλο κερδος ειναι απο τις παραλαβες απο τις επιδοσεις ειναι πολυ μικρο .

Επεξ/σία από apos2008
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, apos2008 είπε

Ειναι η στανταρ προμηθεια . που παιρνει το πρακτορειο παραλαβης . απο 1 δεμα που κανει επιδοση. αυτα τα 40 λεπτα εγω σου λεω αυτη ειναι η στανταρ προμηθεια που ειναι απο  ηλεκτρονικες παραγγελιες . Τωρα για μη συνεργατες η προμηθεια βγαινει παραπανω. το ποσο δε ξερω ακριβως να στο πω . Και σκεψου απο αυτο το σχετικα μικρο κερδος πρεπει να πληρωσει εφορια εργαζομενους βενζινες .κλπ κλπ . Τουλαχιστον το ποιο μεγαλο κερδος ειναι απο τις παραλαβες απο τις επιδοσεις ειναι πολυ μικρο .

E να εδώ φαίνεται η κακή διαχείριση ουσιαστικά στήνουν τζαμπέ φρανσάιζ ψάχνουν κάποιον να τους τρέχει το μαγαζάκι ότι βγάλει αυτός απο τις αποστολές που έρχονται στην πόρτα του γραφείου κρατάει κέρδος και απο οτιδήποτε άλλο που απλά περνάει απο την αποθήκη του παίρνει ψίχουλα και μετά ας τα βγάλει αυτός πέρα... 

 

Ο στόλος πρέπει να ειναι της εταιρίας όλα τα χιλιόμετρα καταγεγραμμένα και αιτιολογημένα όλα τα κέρδη πρέπει να πάνε στην εταιρία όλα τα λειτουργικά έξοδα στην εταιρία και το κάθε πρατήριο πρέπει απλά να έχει ένα baseline έσοδο κάθε μήνα (γιατί πρέπει να έχει η εταιρία πρατήριο εκεί) και απο εκει και πέρα bonus έσοδα ανάλογα με τον όγκο των συναλλαγών που επιβαρύνεται το αντίστοιχο πρατήριο 

 

 

Ενώ έτσι όπως είναι τώρα ο κάθε ταλιμπάν ή φουκαράς που έχει κάποια χρήματα στην άκρη προσπαθεί να ανοίξει ένα πρατήριο και απο εκεί και πέρα κόβει τον λαιμό του να δει πως θα πληρώσει νοίκια υπαλλήλους ηλεκτρικό πετρέλαια δόσεις αυτοκινήτων κτλ εννοείται ότι θα είναι αχταρμάς μετα... και φαντάζομαι η "εκπαίδευση" για τους ενδιαφερόμενους συνεργάτες ειναι βασικότατη και τυπική... 

 

Πρέπει να υπάρχει κεντροποίηση όχι αποκεντροποίηση σε τέτοιου είδους επιχειρήσεις 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

E να εδώ φαίνεται η κακή διαχείριση ουσιαστικά στήνουν τζαμπέ φρανσάιζ ψάχνουν κάποιον να τους τρέχει το μαγαζάκι ότι βγάλει αυτός απο τις αποστολές που έρχονται στην πόρτα του γραφείου κρατάει κέρδος και απο οτιδήποτε άλλο που απλά περνάει απο την αποθήκη του παίρνει ψίχουλα και μετά ας τα βγάλει αυτός πέρα... 

Ο στόλος πρέπει να ειναι της εταιρίας όλα τα χιλιόμετρα καταγεγραμμένα και αιτιολογημένα όλα τα κέρδη πρέπει να πάνε στην εταιρία όλα τα λειτουργικά έξοδα στην εταιρία και το κάθε πρατήριο πρέπει απλά να έχει ένα baseline έσοδο κάθε μήνα (γιατί πρέπει να έχει η εταιρία πρατήριο εκεί) και απο εκει και πέρα bonus έσοδα ανάλογα με τον όγκο των συναλλαγών που επιβαρύνεται το αντίστοιχο πρατήριο 

Ενώ έτσι όπως είναι τώρα ο κάθε ταλιμπάν ή φουκαράς που έχει κάποια χρήματα στην άκρη προσπαθεί να ανοίξει ένα πρατήριο και απο εκεί και πέρα κόβει τον λαιμό του να δει πως θα πληρώσει νοίκια υπαλλήλους ηλεκτρικό πετρέλαια δόσεις αυτοκινήτων κτλ εννοείται ότι θα είναι αχταρμάς μετα... και φαντάζομαι η "εκπαίδευση" για τους ενδιαφερόμενους συνεργάτες ειναι βασικότατη και τυπική... 

Πρέπει να υπάρχει κεντροποίηση όχι αποκεντροποίηση σε τέτοιου είδους επιχειρήσεις 

Ισως και επρεπε να ηταν καπως ετσι οπως τα λες δεν ξερω. Για μενα η καθε εταιρεια επρεπε να παρειχε τα οχηματα εστω και τον εξοπλισμο στους πρακτορες. Τωρα βαθυτερα το τι συμφωνια υπαρχει δε ξερω. ξερω ομως οτι υπαρχει καποια εγγυητικη αν καποιος πρακτορας θελησει και σταματησει μεχρι να βρεθει αλλος η εταιρεια του δινει ενα ποσο αποζημιωσης. Αν εισαι φεσωμενος και σου χρωσταν απο τις αποστολες οι συνεργατες φευγεις και η εταιρεια βαζει αλλον. Αρκει να εχει ενα ποσο στην ακρη. με μια μικρη εκπαιδευση η μαθαινει απο τον προηγουμενο.αλλα μιλαμε αναλογα την εταιρεια. Για την ACS εχω ακουσει οτι τους κανουν σεμηναρια πριν αναλαβουν ενα πρακτορειο. και γενικα που και που κανονιζουν καποιο ενημερωτικο συνδεριο οπου παν οι πρακτορες και τους ενημερωνουν διαφορα. 

Επεξ/σία από apos2008
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Jumbo,πλαισιο, αλλα και my shoe και zaras,γιατι αν δεν ψωνιζεις ρουχα και παπουτσια στο lockdown,ποτε θα τα ψωνισεις;

Και για να εχετε μια εικονα,το 1/3 αυτων των δεματων θα ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ, και αυτο ειναι 1000% σιγουρο.

Μετα σας φταινε οι κουριερ..

 

couriers.jpg

  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ χθες πήρα δύο πραγματακια από plaisio και σήμερα ήρθαν, σε 24 ώρες δηλ.

Έβλεπα την ενημέρωση της παραγγελίας στο μέιλ και έλεγα πολύ αισιόδοξοι είναι αλλά τελικά ότι έγραφαν ήταν σωστό!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, suspiria είπε

Εγώ χθες πήρα δύο πραγματακια από plaisio και σήμερα ήρθαν, σε 24 ώρες δηλ.

Έβλεπα την ενημέρωση της παραγγελίας στο μέιλ και έλεγα πολύ αισιόδοξοι είναι αλλά τελικά ότι έγραφαν ήταν σωστό!!!

Δική τους μεταφορική να φανταστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, suspiria είπε

Δε ξέρω.Λες;

Αν είναι έτσι μπράβο τους γιατί έμαθαν από το προηγούμενο lockdown και έπραξαν ανάλογα.

Respect

Εντος αθηνων νομιζω εχουν δικα τους βανακια.εκτος χρησιμοπιουν κουριερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, StamTheMan είπε

Jumbo,πλαισιο, αλλα και my shoe και zaras,γιατι αν δεν ψωνιζεις ρουχα και παπουτσια στο lockdown,ποτε θα τα ψωνισεις;

Και για να εχετε μια εικονα,το 1/3 αυτων των δεματων θα ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ, και αυτο ειναι 1000% σιγουρο.

Μετα σας φταινε οι κουριερ..

couriers.jpg

Σορυ κιόλας που οι καταναλωτές αγοράζουν και δίνουν δουλειά στις κούριερ. Και που ξέρεις εσύ και η κάθε κούριερ τι περνάει ο άλλος, τι αγοράζει και πόσο ανάγκη το έχει για να το πάρει. Δεν είναι δουλειά τους να κρίνουν, δουλειά τους είναι να τηρούν τη συμφωνία και να παραδίδουν το οτιδήποτε μέσα στο συμφωνημένο χρονικό πλαίσιο με επαγγελματισμό, πολύ παραπάνω αυτές τις μέρες. Δεν είναι δυνατόν να γίνονται τόσα παράπονα από πελάτες εδώ και χρόνια (το πρόβλημα απλά εντάθηκε με τα lockdown, υπήρχε και πολύ πριν αυτού). Επιχειρήσεις να παραπονιούνται επειδή πελάτες τους δίνουν ψωμί να φάνε, θα τρελαθούμε τελείως. Φυσικά και μου φταίνε οι κούριερ που με εξαίρεση 1-2 εταιρείες που είναι υποδειγματικές, όλες οι άλλες συνήθεις συστηματικά και για χρόνια εμφανίζουν την ίδια απαράδεκτη συμπεριφορά.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, StamTheMan είπε

Jumbo,πλαισιο, αλλα και my shoe και zaras,γιατι αν δεν ψωνιζεις ρουχα και παπουτσια στο lockdown,ποτε θα τα ψωνισεις;

Και για να εχετε μια εικονα,το 1/3 αυτων των δεματων θα ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ, και αυτο ειναι 1000% σιγουρο.

Μετα σας φταινε οι κουριερ..

couriers.jpg

Ε με τέτοιο χάλι πως να βγάλεις άκρη; Φυσικά, και φταίνε οι εταιρίες κούριερ που επιτρέπουν τέτοιο χάλι μη εφαρμόζοντας κάποιο σύστημα που να αποτρέπει τέτοια ρεζιλίκια! 

 

Στην Γερμανία οι αποθήκες (που έχουν πολλά περισσότερα δέματα) είναι κάπως έτσι 

 

maxresdefault.jpg

 

και τα στέλνουν στην ώρα τους και αυθημερόν και φθηνότερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dr_Pepper είπε

Ε με τέτοιο χάλι πως να βγάλεις άκρη; Φυσικά, και φταίνε οι εταιρίες κούριερ που επιτρέπουν τέτοιο χάλι μη εφαρμόζοντας κάποιο σύστημα που να αποτρέπει τέτοια ρεζιλίκια! 

Στην Γερμανία οι αποθήκες (που έχουν πολλά περισσότερα δέματα) είναι κάπως έτσι 

maxresdefault.jpg

και τα στέλνουν στην ώρα τους και αυθημερόν και φθηνότερα. 

καταρχην η φωτο που εστειλες ειναι απο ενα ΚΔ η παραπανω φωτο του Stam ειναι απο πρακτορειο. το οποιο καταντησε να γινει αποθηκη. Μην ανυσηχεις και η DHL δεν ειναι και η καλυτερη εταιρεια. Οταν εστελνε δεματα με Speedex στα Voucher δεν εβαζε επανω στοιχεια το ονομα παραληπτη με ????? κακογραμμενη διευθυνση χωρις αριθμο τηλ καποια. κ αυτο επειδη αυτο γινοταν με ελληνικα γραμμενα οι παραγγελιες. αυτοι δεν ηξεραν που βγαζαν να τα διαβασουν που εβγαζαν τη φορτωτικη . ενω επρεπε Greeklish

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...