Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Strigla είπε

Οι εταιρείες κούριερ στην Ελλάδα λειτουργούν καλύτερα και δουλεύουν περισσότερο σε σχέση με τις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες (Αγγλία,Γαλλία,Γερμανία) δείτε και τα στατιστικά και θα δείτε την αλήθεια.Στην Ελλάδα εξυπηρετείστε άμεσα και βρίζετε και από πάνω...αν ζούσατε στην Γερμανία δεν θα βγάζατε τσιμουδιά.

Μάλλον δεν έχεις ιδέα τι γίνεται. Στη Γερμανία την ημερομηνία που αναγράφει το μαγαζί για παράδοση αυτή είναι. Ποτέ δε μου έχει καθυστερήσει κάτι. Και όχι μόνο αυτό ανεβαίνουν και στο δεύτερο όροφο να το παραδώσουν... Μια φορά μου αφήσανε χαρτάκι επειδή όντως έλειπα. Να μη σου πω για το site  της DHL  που σου δείχνει live που είναι ο διανομέας και σε ενημερώνει ότι είσαι τρίτος στη σειρά για παράδοση... 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 ώρες πριν, thedrpapa είπε

Πρώην πρόεδρο του ΣΕΒ και ιδρυτή του Ομίλου Quest, που έχει μέσα τις παρακάτω εταιρείες...91565732_824927554665983_1774932635647213568_n.png?_nc_cat=109&_nc_sid=b96e70&_nc_eui2=AeHBII7hBBNWrUNUGQPNQiB1U0LQ03X3B1Tjs7O8uFvTgunyAxP_dp_QMy4YAX226l6suvDtXU_TQigSGPeXmQedIZorGDg3nCUlhTH720kj5w&_nc_ohc=ZzBeFgTOpiwAX8EMHqY&_nc_ht=scontent.fath3-3.fna&oh=05a7a7f74fdcb12fcc33743f68c4b409&oe=5EADC732

Οι τυποι χρεωνουν πλεον 2ευρω μεταφορικα για παραγγελιες μεχρι 89ευρω αν πας να παραλαβεις εσυ απο τα you shops αν ψωνισεις απο το you.gr....απο τη μυγα ξυγκι ο πρωην προερδος του σεβ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.taxydromiki.com/enimerosi-1632020

και για την κατά περίπτωση διευκόλυνση της παράδοσης πακέτων ακόμα και χωρίς υπογραφή του παραλήπτη αναλαμβάνοντας προσωπικά την ευθύνη πιστοποίησης της παράδοσης. 

γενικη ταχυδρομικη. δεν τα λεω εγω. πατηστε το λινκ και δειτε το. εγω αυτο που λεω πως με καλυπτει οτι παρεδωσε κανονικα αν δεν υπογράφει  ο πελατης???? οταν ειναι αντικαταβολη θα στο φερουν αφου θελουν να πληρωθουν. αν το πληρωσατε και περιμενετε παραλαβα τοτε σκιστε τους αν αργησουν περισσοτερο απο οσο αναφερει ο πωλητης-καταστημα. και οπως διαβασα στο θεμα στην σελιδα για acs δεν σε νοιαζει ποιος φερνει το δεμα. εσυ παραγγελια εκανες απο το χψ μαγαζι. εκεινος πρεπει να τριξει τα δοντια στον συνεργατη του γιατι τον κανει να φαινεται αναξιοπιστος αν δεν ειναι.

Επεξ/σία από xxatziva
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ας πω και γω την αποψη μου για ολο αυτο το χαος και γενικα την κατασταση που υπαρχει μιας και ειμαι διανομέας σε εταιρία courier

το όλο πρόβλημμα υπάρχει στον ''ανταγωνισμό'' για να μπορέσει η κάθε μεταφορική να κάνει ''πελάτες'' αναγκάζεται και ρίχνει το κόστος των μεταφορικών που σημαίνει πως αν κάποιος θελήσει απλα να στειλει ένα δέμα εχει χρέωση περίπου 12 ευρω όταν θα γίνεις πελάτης η χρέωση είναι κοντά στα 2 ευρώ όπως καταλαβαίνεται η διαφορά είναι πολύ μεγάλη. σε αυτά τα 2 ευρώ περίπου 1 ευρώ πέρνει το κατάστημα που σε κάνει πελάτη και κάπου στα 20 λεπτά το κατάστημα το οποίο θα σου παραδώσει το δέμα και τα υπόλοιπα 90 περίπου λεπτα τα παίρνει η ''μαμά'' εταιρία η οποία αναλαμβάνει τα υπόλοιπα. αν σκεφτείτε πως ένας μέτριος προς καλός διανομέας στο οχτάωρο μπορεί να διακινήσει κοντά στα 80 δέματα το κέρδος το οποίο φέρνει στο κατάστημα είναι κοντά στα 16 ευρώ λιγότερα δηλαδή από το μεροκάματο του. γι αυτό παρατηρείτε και η ελλειψη στόλου σε αρκετά καταστήματα γι αυτό και πολύ διανομείς δουλευουν παραπάνω από οχτω ώρες χωρίς φυσικά να πληρώνονται για αυτό και αρκετές εταιρίες δεν εχουν την δυνατότητα να πάρουν περισσότερο προσωπικό γιατί το κέρδος του καταστήματος είναι μικρό.

περί χαρτάκια και οτι απλά παμε και τα κολλάμε είναι απλά τραγικό κάποιος να το σκεφτεται αυτό και τι εννοω. θα φτασω εκεί που είναι να φτάσω ποιος ο λόγος να μην χτυπήσω το κουδούνι και απλά να κολλήσω το χαρτακι και να φύγω?? για να μου πουν να το ξαναπάω την επόμενη ημέρα?? δεν υπάρχει λογική. σίγουρα μπορεί να υπάρξουν και διανομείς οι οποιοι δεν θα ερθουν εκεί και απλα θα scannaroun το αντικείμενο αν δεν βρείτε χαρτάκι τότε ναι υπάρχει η πιθανότητα να μην ήρθε αλλά δεν πιστεύω πως είναι πολιτική του εκάστοτε καταστήματος. 

περι ρέστων ρε παιδιά ξεκινάμε όλοι με κάποια χρήματα σαν αρχικό ταμείο μου έχει τύχει να ξεκινήσω με 70 ευρώ σε 5ευρα και 10ευρα και κανα 20αρικο σε κέρματα στον τέτρατο πελάτη δεν είχα, όλοι με 50 ευρω και 20ευρω δεν είμαστε τράπεζα θα πρέπει ανα 20 λεπτα να σταματάω και να ψάχνω κάποιον να μου χαλάσει και αν θα μου χαλάσει, έχεις παραγγείλει ξέρεις το ποσό φρόντισε να έχεις το ακριβές αντίτιμο

άλλο τραγελαφικό παμε σε πολυκατοικία και δεν υπάρχει πουθενά το όνομα στο κουδούνι και παραπονιουνται όλοι μα εκεί ήμουν να έπερνε τηλ οταν εφτασε, όχι ρε φίλε courier ειμαι δεν είμαι τηλεφωνητής ούτε η νικολούλη για να ψάχνω να σας βρω

τα δέματα τα οποία έρχονται ταλαιπωρημένα απλα να ξέρετε πως ένα δέμα για να φτάσει στα χέρια σας θα αλλάξει περίπου 4-5 αυτοκίνητα και περίπου 20 χέρια σκεφτείτε τώρα για πόσα χιλιάδες δέματα μιλάμε καθε μέρα και πόσα ανθρώπινα και μη ατυχήματα μπορεί να συμβούν

η εταιρία στην οποία εργάζομαι ψάχνει για διανομείς και ως δια μαγειας δεν ερχεται κανενας.οι τελευταίοι που ήρθαν πριν τον κορωνοιο άντεξαν περίπου 20 μέρες οι καινούριοι που εχουμε είναι λύσεις ανάγκης, αρκετοί δεν ξέρουν την δουλειά και ναι όσο και να σου φαίνεται περίεργο πρέπει να την γνωρίζεις, όσοι ντελιβεράδες ήρθαν τους οποιους τους προσφέρεις πρωινή δουλεια μηχανάκι ή αυτοκίνητο της εταιρίας με μηδέν προσωπικά έξοδα δεν την πάλεψαν, δεν ξέρουν δρόμους δεν ξέρουν πως να δουλευουν εγω βγάζω 80 δέματα και οι καινουριοι βγάζουν 50.

και πάμε στα των ημερών η εταιρία courier που εργάζομαι μπορει να εξυπηρετήσει γύρω στα 600 δέματα εδω και 2 εβδομάδες τα δέματα που έρχονται είναι πάνω απο 800 οπως καταλαβαίνεται τα 200 δέματα δεν μπορουν να διαχειριστούν τα 200 δεματα επι δεκα μερες εχουν γίνει κοντα στα 2000 δέματα πραγματικά τέτοιο χάλι δεν έχω ξανα δει. τηλεφωνα δεν σηκώνουμε γιατι δεν προλαβαίνουμε γιατι αυτός ο οποίος θα πρέπει να σηκώνει το τηλ χάνει χρόνο ψάχνοντας να βρει κάποιο δέμα, γιατί θα πρέπει να εξηγούμε τον λόγο για τον οποίο το δέμα του δεν έχει φτάσει όπως θα έπρεπε στο σπίτι του. γιατί στην ερώτηση του πότε θα το πάρω την απάντηση δεν την ξέρουμε. γιατι θα πάρει τηλ και  θα μας πει εγώ εκείνη την ώρα δεν ήμουνα σπίτι γιατί δεν με πείρατε τηλ να σας πω τι ωρα θα είμαι να περάσετε λες και ο κάθε διανομέας έχει μόνο το δικό του δέμα και κανένα άλλο. γιατί ο κάθε πικραμένος χωρίς κωδικό αποστολής παίρνει τηλ και μας λέει θέλω το δέμα μου τώρα αλλά και για πολλούς άλλους λόγους. γιατί δεν πέρνουμε τηλ να ενημερώσουμε την άφηξη  του δέματος σκεφτείτε 800 δέματα να πέρναμε τηλ πόσες εργατοώρες χρειάζεται για να ενημερώσουμε για την άφηξη τους, μόνο απο ένα λεπτό το κάθε τηλ 800 λεπτά δηλαδή 13,5 ώρες. πραγματικά όλοι οι διανομείς αυτή την στιγμή δουλεύουν κοντά στις 10 ώρες, 10 ώρες πάνω σε 2 ρόδες ή πίσω από ένα τιμόνι. αυτή την περίοδο η διαδικασία της επίδοσηςτων αντικειμένων έχει αλλάξει , παλιά ανεβαίναμε  και δίναμε το δέμα, πλέον πρέπει να κατέβει ο παραλήπτης, περιττό να σας πω πόσα λεπτά κάνουν οι περισσότεροι να κατέβουν

και το τραγικό της ημέρας έτσι για το τέλος. πηγαίνω σε τύπισα δέμα το οποίο έιχε αντικαταβολή 7 ευρώ, χτυπάω κουδούνι μετα από 5 λεπτα και αφου δεν εχει απαντήσει ετοιμάζω να γράψω χαρτάκι κατεβαίνει και μου λέει τι είναι αυτό??? της λέω δέμα είναι αντικαταβολή 7 ευρώ αααααα μου λέει ξέρω τι είναι, είναι ένα κραγιόν αλλά δεν έχω τώρα να πληρώσω θα περάσω από εκεί να το πάρω. η συγκεκριμμένη ''απασχόλησε'' έναν διανομέα για να της πάει ένα δέμα το οποίο δεν είναι άμεσης ανάγκης το οποίο δεν το πήρε με αποτέλεσμα να μην φύγει απο την αποθήκη αλλά να συνεχίζει να υπάρχει και να πιάνει χώρο και θα στηθεί στην ουρά για να το παραλάβει  , ρε μην ζείτε στον κόσμο σας είμαστε σε περίεργη φάση, είμαστε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης περιττές αγορές όπως κραγιόν παπουτσια και αρώματα δεν χρειάζονται αφήνουμε πίσω άλλα δέματα τα οποία είναι σημαντικότερα όπως φάρμακα

συγγνώμη για το σεντόνι αλλά δεν άντεχα καλό σας βράδυ και υπομονή αυτές τις μέρες

  • Like 16
  • Thanks 6
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως ακριβώς τα λες είναι, αλλά ο κόσμος δεν καταλαβαίνει και δεν τον νοιάζει.

Δεν τον νοιάζει αν δεκαπλασιάστηκε ο όγκος των δεμάτων, νομίζει ότι το "πάρτε άτομα" είναι έτσι απλό,

συγχρόνως θέλει δωρεάν μεταφορικά ή 2 ευρώ το πολύ, νομίζει ότι δουλεύουν και εγώ δεν ξέρω πόσα άτομα σαν διανομείς, στο τηλεφωνικό κέντρο,

ότι είναι εύκολο να απαντάς στον καθένα "ναι, το δέμα σου είναι ακριβώς εκεί αυτή την στιγμή και θα παραδοθεί στις 12:13 στο σπίτι σου", νομίζει ότι είναι απλό να

έχεις πάντα ρέστα ακριβώς ότι χρήματα και να σου δώσουν, γενικά όλα απλά και εύκολα είναι και κάποιοι τεμπελιάζουν, δεν εξηγείται αλλιώς η καθυστέρηση.

 

"Την τάδε ώρα ζήτησα παράδοση, γιατί άργησε μια ώρα να έρθει;;"

"Μα είμαι στα 800 μέτρα από το μαγαζί που παρήγγειλα, πόσο δύσκολο είναι να έρθει σε 2-3 ώρες από την στιγμή της παραγγελίας μου σπίτι;"

 

Δεν ξέρω, πραγματικά έχω απογοητευθεί πλήρως, όποιος δεν έχει δουλέψει σε εξυπηρέτηση πελατών χάνει, δεν μπορεί να καταλάβει, δεν το χωράει ο νους του το τι τρέλα και βλακεία κουβαλάει μέσα στο κεφάλι του ο καθένας.

"Έλα, ο Γιάννης είμαι, λοιπόν, φέρε μου αυτό που παίρνω πάντα, ξέρεις εσύ" "???"

"Ναι, δεν ξέρω τι θέλω, ένα μπλε είναι, αυτό θέλω. Εδώ δίπλα στην λαική είμαι, την μεγάλη. Όχι, τι διεύθυνση και Τ.Κ., εδώ δίπλα στην λαική είμαι, να τώρα περνάει ένα μηχανάκι από κάτω". "???????"

"Ναι, έκανα μια παραγγελία χτες αργά το βράδυ, ανοίξατε; Θα έρθει σήμερα; Σε μισή ώρα πρέπει να φύγω για την δουλειά, γίνεται να έρθει τώρα;" < 8:05 το πρωί.

 

Ιστορίες για μια ζωή έχω να λέω, δεν μπορεί να καταλάβει ο κόσμος, το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να γίνει η δουλειά του.

Σαν μωρά, "3 μέρες, ΤΡΕΙΣ μέρες για να έρθει αυτό που παρήγγειλα;;;; Είναι δυνατόν, ΤΡΕΙΣ μέρες;;;" λες και παρήγγειλε φαί για το μωρό της που πεινάει.

 

Διαβάζω πιο πίσω λέγεται συχνά "κύριε, εμείς την στείλαμε την παραγγελία σας με το που την είδαμε, πλέον είναι στα χέρια του κούριερ, τι άλλο να κάνω πλέον;"

ότι είναι φτηνή δικαιολογία. Αλλάξτε συνεργάτη.

Ποιον να πάρουμε; Για πείτε. Ποιος είναι αυτός που είναι συγχρόνως φτηνός και που κανείς δεν έχει κάνει ποτέ παράπονο; ΕΛΤΑ; Γενική; ACS; Speedex;

Ποιον να πάρουμε;

"Εγώ σε σας παρήγγειλα, τι με νοιάζει τι κάνει ο κούριερ!". Δηλαδή εγώ τι μπορώ να κάνω; Να φτιάξω την δική μου εταιρία κούριερ; Να στο φέρω ο ίδιος; Να το τηλεμεταφέρω;

Μάγεια; Τι σκατά να κάνω για να έρθει πιο γρήγορα; Ή πόσα άτομα νομίζει ότι απασχολεί ένα μικρό κατάστημα λιανικής; 5-6 στα τηλέφωνα, 5-6 στην αποθήκη που βγάζουν παραγγελίες, 5-6 στο λογιστήριο, 5-6 πωλητές; Να σας πω εγώ, ΔΥΟ. Γι' αυτό αργούν να απαντήσουν στο τηλέφωνο και δεν μπορούν να αφιερώσουν μισή ώρα στον καθένα στο τηλέφωνο. "Να πάρουν κι' άλλους!" Σωστά, τι είναι για ένα κατάστημα λιανικής να πληρώνει 2 άτομα μόνο για να απαντάνε τα τηλέφωνα;

"Αχ, επειδή το βιάζομαι, γίνεται να το βάλετε προτεραιότητα;" ΒΕΒΑΙΩΣ! Εσύ και μόνο εσύ το βιάζεσαι, όλοι οι άλλοι είναι υπόδειγμα υπομονής. Και να το βάλουμε προτεραιότητα, ναι γεια σας, ACS εκεί; Ένα δέμα της κυρίας Κούλας βάλτε το προτεραιότητα. "Δηλαδή;" "Ε, βάλτε το προτεραιότητα, το ξύνετε που το ξύνετε και είστε άνετοι, ε, πιάστε αυτό μέσα από τα 2000 δέματα που έχετε στην αποθήκη και στείλτε το πρώτο, το βιάζεται. ΒΡΕΙΤΕ το πρώτα εννοείται, ναι, να το ψάξετε".

"Παίζανε μπάλα οι κούριερ με το δέμα μου, χαρ χαρ χαρ". Όρεξη είχανε. Περίεργο που όταν πετιούνται χιλιάδες δέματα βιαστικά από φορτηγό σε φορτηγό και αλλάζουν 200 χέρια, κάποιες άκρες από κάποιες κούτες θα τσαλακωθούν, είναι να απορεί κανείς πως γίνεται αυτό το πράγμα, κάποιος έχει βάλει στο μάτι τους συγκεκριμένους πελάτες και θέλει το κακό τους.

Καμιά σωτηρία.

  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, shyster είπε

περί χαρτάκια και οτι απλά παμε και τα κολλάμε είναι απλά τραγικό κάποιος να το σκεφτεται αυτό και τι εννοω. θα φτασω εκεί που είναι να φτάσω ποιος ο λόγος να μην χτυπήσω το κουδούνι και απλά να κολλήσω το χαρτακι και να φύγω??

Πρωνη συναδελφος εδω.
Απλα να ξερεις οτι αυτο υφισταται,αλλο που δεν το κανει το καταστημα σου,η το δικο μου.

Αυτοι που το κανουν εχουν σαν συστημα αυτο,αντι δλδ να μπαινοβγαινει ενα μηχανακι με δεματα,παιρνει μια λιστα με Χ διευθυνσεις και παει και κολλαει χαρτακια.

Πολυ φαουλ,αλλα τι να κανεις.. Εγω θυμαμαι ειχα αλλο συστημα,σε κατι καρακιτσαρια ( γυναικες κατα κυριο λογο ) που παρηγγελναν οτι μαλακια τους ερχοταν ( και φυσικα δεν ειχαν ονομα στο κουδουνι ) δεν το εψαχνα και πολυ,δεν επαιρνα καν το δεμα μαζι αν δεν απαντουσε στο τηλ,και απλα μετα σημειωνα αδυναμια παραδοσης επειδη δεν ειχε ονομα και δεν απαντησε στο τηλ,εστελνα sms και ολα καλα.
7/10 δεματα  δεν  ασχολιοντουσαν ουτε να ειδοποιησουν για αρνηση. Πως να προχωρησει μετα το συστημα ετσι; 

Anyway,μερες που ειναι μην παραγγελνετε οτι σας ερθει στο μυαλο,γιατι απλα δε θα ερθει συντομα.

 

7 ώρες πριν, spyros_vas είπε

H συμφωνια μου για παραδοση ενος προβλεπομενου χρονου ειναι με το καταστημα. Αν, για τον οποιονδηποτε λογο, το προιον δεν φτασει στην ωρα του εμενα δε μπορει να με απασχολει αν η μεταφορικη εχει ογκο να παραδωσει η να διαλεξω αυτη που δεν εχει ογκο η να βρω το καταστημα στην περιοχη μου που εξυπηρετει σωστα. Αυτα ειναι αστεια πραγματα.

Τουλαχιστον αστειο αυτο που λες,πρεπει να καταλαβετε οτι ο ογκος των αποστολων εχει πολλαπλασιαστει αυτες τις ημερες.

Αλλα εσας φυσικα δε σας απασχολει αυτο,ας κοψουν το κεφαλι τους να παραδωσουν.

Τα πραγματα ειναι δυσκολα για ολους αυτες τις μερες,μην τα κανετε πιο δυσκολα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, talibanakos είπε

Πρωνη συναδελφος εδω.
Απλα να ξερεις οτι αυτο υφισταται,αλλο που δεν το κανει το καταστημα σου,η το δικο μου.

Αυτοι που το κανουν εχουν σαν συστημα αυτο,αντι δλδ να μπαινοβγαινει ενα μηχανακι με δεματα,παιρνει μια λιστα με Χ διευθυνσεις και παει και κολλαει χαρτακια.

Πολυ φαουλ,αλλα τι να κανεις.. Εγω θυμαμαι ειχα αλλο συστημα,σε κατι καρακιτσαρια ( γυναικες κατα κυριο λογο ) που παρηγγελναν οτι μαλακια τους ερχοταν ( και φυσικα δεν ειχαν ονομα στο κουδουνι ) δεν το εψαχνα και πολυ,δεν επαιρνα καν το δεμα μαζι αν δεν απαντουσε στο τηλ,και απλα μετα σημειωνα αδυναμια παραδοσης επειδη δεν ειχε ονομα και δεν απαντησε στο τηλ,εστελνα sms και ολα καλα.
7/10 δεματα  δεν  ασχολιοντουσαν ουτε να ειδοποιησουν για αρνηση. Πως να προχωρησει μετα το συστημα ετσι; 

Anyway,μερες που ειναι μην παραγγελνετε οτι σας ερθει στο μυαλο,γιατι απλα δε θα ερθει συντομα.

Τουλαχιστον αστειο αυτο που λες,πρεπει να καταλαβετε οτι ο ογκος των αποστολων εχει πολλαπλασιαστει αυτες τις ημερες.

Αλλα εσας φυσικα δε σας απασχολει αυτο,ας κοψουν το κεφαλι τους να παραδωσουν.

Τα πραγματα ειναι δυσκολα για ολους αυτες τις μερες,μην τα κανετε πιο δυσκολα.

 

5 ώρες πριν, shyster είπε

ας πω και γω την αποψη μου για ολο αυτο το χαος και γενικα την κατασταση που υπαρχει μιας και ειμαι διανομέας σε εταιρία courier

το όλο πρόβλημμα υπάρχει στον ''ανταγωνισμό'' για να μπορέσει η κάθε μεταφορική να κάνει ''πελάτες'' αναγκάζεται και ρίχνει το κόστος των μεταφορικών που σημαίνει πως αν κάποιος θελήσει απλα να στειλει ένα δέμα εχει χρέωση περίπου 12 ευρω όταν θα γίνεις πελάτης η χρέωση είναι κοντά στα 2 ευρώ όπως καταλαβαίνεται η διαφορά είναι πολύ μεγάλη. σε αυτά τα 2 ευρώ περίπου 1 ευρώ πέρνει το κατάστημα που σε κάνει πελάτη και κάπου στα 20 λεπτά το κατάστημα το οποίο θα σου παραδώσει το δέμα και τα υπόλοιπα 90 περίπου λεπτα τα παίρνει η ''μαμά'' εταιρία η οποία αναλαμβάνει τα υπόλοιπα. αν σκεφτείτε πως ένας μέτριος προς καλός διανομέας στο οχτάωρο μπορεί να διακινήσει κοντά στα 80 δέματα το κέρδος το οποίο φέρνει στο κατάστημα είναι κοντά στα 16 ευρώ λιγότερα δηλαδή από το μεροκάματο του. γι αυτό παρατηρείτε και η ελλειψη στόλου σε αρκετά καταστήματα γι αυτό και πολύ διανομείς δουλευουν παραπάνω από οχτω ώρες χωρίς φυσικά να πληρώνονται για αυτό και αρκετές εταιρίες δεν εχουν την δυνατότητα να πάρουν περισσότερο προσωπικό γιατί το κέρδος του καταστήματος είναι μικρό.

περί χαρτάκια και οτι απλά παμε και τα κολλάμε είναι απλά τραγικό κάποιος να το σκεφτεται αυτό και τι εννοω. θα φτασω εκεί που είναι να φτάσω ποιος ο λόγος να μην χτυπήσω το κουδούνι και απλά να κολλήσω το χαρτακι και να φύγω?? για να μου πουν να το ξαναπάω την επόμενη ημέρα?? δεν υπάρχει λογική. σίγουρα μπορεί να υπάρξουν και διανομείς οι οποιοι δεν θα ερθουν εκεί και απλα θα scannaroun το αντικείμενο αν δεν βρείτε χαρτάκι τότε ναι υπάρχει η πιθανότητα να μην ήρθε αλλά δεν πιστεύω πως είναι πολιτική του εκάστοτε καταστήματος. 

περι ρέστων ρε παιδιά ξεκινάμε όλοι με κάποια χρήματα σαν αρχικό ταμείο μου έχει τύχει να ξεκινήσω με 70 ευρώ σε 5ευρα και 10ευρα και κανα 20αρικο σε κέρματα στον τέτρατο πελάτη δεν είχα, όλοι με 50 ευρω και 20ευρω δεν είμαστε τράπεζα θα πρέπει ανα 20 λεπτα να σταματάω και να ψάχνω κάποιον να μου χαλάσει και αν θα μου χαλάσει, έχεις παραγγείλει ξέρεις το ποσό φρόντισε να έχεις το ακριβές αντίτιμο

άλλο τραγελαφικό παμε σε πολυκατοικία και δεν υπάρχει πουθενά το όνομα στο κουδούνι και παραπονιουνται όλοι μα εκεί ήμουν να έπερνε τηλ οταν εφτασε, όχι ρε φίλε courier ειμαι δεν είμαι τηλεφωνητής ούτε η νικολούλη για να ψάχνω να σας βρω

τα δέματα τα οποία έρχονται ταλαιπωρημένα απλα να ξέρετε πως ένα δέμα για να φτάσει στα χέρια σας θα αλλάξει περίπου 4-5 αυτοκίνητα και περίπου 20 χέρια σκεφτείτε τώρα για πόσα χιλιάδες δέματα μιλάμε καθε μέρα και πόσα ανθρώπινα και μη ατυχήματα μπορεί να συμβούν

η εταιρία στην οποία εργάζομαι ψάχνει για διανομείς και ως δια μαγειας δεν ερχεται κανενας.οι τελευταίοι που ήρθαν πριν τον κορωνοιο άντεξαν περίπου 20 μέρες οι καινούριοι που εχουμε είναι λύσεις ανάγκης, αρκετοί δεν ξέρουν την δουλειά και ναι όσο και να σου φαίνεται περίεργο πρέπει να την γνωρίζεις, όσοι ντελιβεράδες ήρθαν τους οποιους τους προσφέρεις πρωινή δουλεια μηχανάκι ή αυτοκίνητο της εταιρίας με μηδέν προσωπικά έξοδα δεν την πάλεψαν, δεν ξέρουν δρόμους δεν ξέρουν πως να δουλευουν εγω βγάζω 80 δέματα και οι καινουριοι βγάζουν 50.

και πάμε στα των ημερών η εταιρία courier που εργάζομαι μπορει να εξυπηρετήσει γύρω στα 600 δέματα εδω και 2 εβδομάδες τα δέματα που έρχονται είναι πάνω απο 800 οπως καταλαβαίνεται τα 200 δέματα δεν μπορουν να διαχειριστούν τα 200 δεματα επι δεκα μερες εχουν γίνει κοντα στα 2000 δέματα πραγματικά τέτοιο χάλι δεν έχω ξανα δει. τηλεφωνα δεν σηκώνουμε γιατι δεν προλαβαίνουμε γιατι αυτός ο οποίος θα πρέπει να σηκώνει το τηλ χάνει χρόνο ψάχνοντας να βρει κάποιο δέμα, γιατί θα πρέπει να εξηγούμε τον λόγο για τον οποίο το δέμα του δεν έχει φτάσει όπως θα έπρεπε στο σπίτι του. γιατί στην ερώτηση του πότε θα το πάρω την απάντηση δεν την ξέρουμε. γιατι θα πάρει τηλ και  θα μας πει εγώ εκείνη την ώρα δεν ήμουνα σπίτι γιατί δεν με πείρατε τηλ να σας πω τι ωρα θα είμαι να περάσετε λες και ο κάθε διανομέας έχει μόνο το δικό του δέμα και κανένα άλλο. γιατί ο κάθε πικραμένος χωρίς κωδικό αποστολής παίρνει τηλ και μας λέει θέλω το δέμα μου τώρα αλλά και για πολλούς άλλους λόγους. γιατί δεν πέρνουμε τηλ να ενημερώσουμε την άφηξη  του δέματος σκεφτείτε 800 δέματα να πέρναμε τηλ πόσες εργατοώρες χρειάζεται για να ενημερώσουμε για την άφηξη τους, μόνο απο ένα λεπτό το κάθε τηλ 800 λεπτά δηλαδή 13,5 ώρες. πραγματικά όλοι οι διανομείς αυτή την στιγμή δουλεύουν κοντά στις 10 ώρες, 10 ώρες πάνω σε 2 ρόδες ή πίσω από ένα τιμόνι. αυτή την περίοδο η διαδικασία της επίδοσηςτων αντικειμένων έχει αλλάξει , παλιά ανεβαίναμε  και δίναμε το δέμα, πλέον πρέπει να κατέβει ο παραλήπτης, περιττό να σας πω πόσα λεπτά κάνουν οι περισσότεροι να κατέβουν

και το τραγικό της ημέρας έτσι για το τέλος. πηγαίνω σε τύπισα δέμα το οποίο έιχε αντικαταβολή 7 ευρώ, χτυπάω κουδούνι μετα από 5 λεπτα και αφου δεν εχει απαντήσει ετοιμάζω να γράψω χαρτάκι κατεβαίνει και μου λέει τι είναι αυτό??? της λέω δέμα είναι αντικαταβολή 7 ευρώ αααααα μου λέει ξέρω τι είναι, είναι ένα κραγιόν αλλά δεν έχω τώρα να πληρώσω θα περάσω από εκεί να το πάρω. η συγκεκριμμένη ''απασχόλησε'' έναν διανομέα για να της πάει ένα δέμα το οποίο δεν είναι άμεσης ανάγκης το οποίο δεν το πήρε με αποτέλεσμα να μην φύγει απο την αποθήκη αλλά να συνεχίζει να υπάρχει και να πιάνει χώρο και θα στηθεί στην ουρά για να το παραλάβει  , ρε μην ζείτε στον κόσμο σας είμαστε σε περίεργη φάση, είμαστε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης περιττές αγορές όπως κραγιόν παπουτσια και αρώματα δεν χρειάζονται αφήνουμε πίσω άλλα δέματα τα οποία είναι σημαντικότερα όπως φάρμακα

συγγνώμη για το σεντόνι αλλά δεν άντεχα καλό σας βράδυ και υπομονή αυτές τις μέρες

Καλα τα λετε αλλα ρε παιδια το προβλημα δεν γεννηθηκε ξαφνικα λογο κορονα, οπω βλεπεται ολοι λεμε οτι ειχαμε θεματα και πριν την καραντινα. ναι να κανω υπομονη αλλα οταν εχω πολλες αρνητικες εμπειριες υπαρχει και μια δικαιολογημενη προκαταληψη. και στο κατω κατω αν δεν μπορουν οι εταιρειες να εξυπηρετησουν στους διαφημιζομενους-απαιτουμενους χρονους ας μην αναλαμβανουν. επισης ενα σχολιο αν ο πελατης δεν ξερει τουλαχιστον ενα χρονικο διαστημα που θα πας να παραδωσεις πως να σε περιμενει? να στησει καραουλι ολη μερα? αν ειναι ετσι καλυτερα ας παω να το παρω απτο μαγαζι. και οι τιμες λιανικης δεν της λες και φτηνες 10 + ευρω ενας φακελος με acs.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, shyster είπε

περί χαρτάκια και οτι απλά παμε και τα κολλάμε είναι απλά τραγικό κάποιος να το σκεφτεται αυτό και τι εννοω. θα φτασω εκεί που είναι να φτάσω ποιος ο λόγος να μην χτυπήσω το κουδούνι και απλά να κολλήσω το χαρτακι και να φύγω??

Καταρχάς σε ευχαριστώ πολύ για την ανάλυση. Έμαθα πολλά πράγματα (κυρίως περί χρεώσεων που δεν γνώριζα. 

Ως προς το κομμάτι αυτό, κανείς δεν αντιλέγει ή αμφισβητεί ότι ΕΣΥ κάνεις σωστά τη δουλειά σου. Πώς βάζεις το χέρι σου στη φωτιά όμως, ότι το ίδιο πράττουν και οι υπόλοιποι "συνάδελφοι" σου; Πώς μπορείς να είσαι σίγουρος ότι ελλείψει αυτοκινήτων (για τα μεγάλα δέματα) και δεδομένου του εξοπλισμού στόλου κυρίως με μηχανάκια, δεν υποχρεώνει ο ιδιοκτήτης του υποκαταστήματος τον υπάλληλο να κάνει τέτοιες εξυπνάδες; παντού και σε όλα τα επαγγέλματα, υπάρχουν ξεχωριστοί, καλοί, αδιάφοροι και κακοί επαγγελματίες. 

Τέλος, δεν μπορεί τόσος κόσμος να παραπονιέται για το φαινόμενο αυτό, με τα χαρτάκια. Δεν είμαστε ΌΛΟΙ τρελοί ή φαντασιόπληκτοι.

Θα σου περιγράψω το εξής τραγελαφικό σκηνικό : περιμένω αρχές του χρόνου ένα δεματάκι (όχι μεγάλο, έμπαινε στη μπαγκαζιέρα της μηχανής). Γυρνώντας από γυμναστήριο πετυχαίνω τον διανομέα στη διπλανή πολυκατοικία. Α, στο σπίτι δεν ήταν κανείς (σημείωσε το αυτό). Του λέω "μήπως έχεις για το τάδε όνομα και διεύθυνση κάτι που περιμένουμε;". Αυτός καλός τύπος, αμέσως με αναγνώρισε "α μου λέει, εσύ είσαι. Με θυμάσαι; Σας φέρνω και σουβλάκια από το τάδε κατάστημα (δούλευε δύο δουλειές ο έρμος για να τα βγάλει πέρα)", του λέω "ωχ, γεια σου δεν σε αναγνώρισα, συγγνώμη". Και μου απαντάει "μου είπαν ότι ήταν κάτι για εδώ αλλά δεν χωρούσε". Του απαντάω "ωχ, ήταν επείγον". Μου λέει" μη στεναχωριέσαι, θα γυρίσω πίσω και θα το πάρω να στο φέρω"."Σε ευχαριστώ πάρα πολύ του λέω, το εκτιμώ, καλημέρα". Συνεχίζω λοιπόν και κατευθύνομαι προς την είσοδο. Εκεί λοιπόν, συναντάω χαρτάκι στο κουδούνι με το όνομά μου και το γνωστό ποίημα, ότι δεν με βρήκαν. Αν δεν έλειπα λοιπόν και σύμφωνα με τα προηγούμενα λεγόμενα του κούριερ, τι ακριβώς θα μου παρέδιδε; 😂

(σου είπα είναι τραγελαφικό το σκηνικό) 

Για την ιστορία, ο άνθρωπος μετά από 20' ήταν πίσω με το δέμα (για να τα λέμε και όλα) και προφανώς ούτε εγώ του είπα κάτι για το χαρτάκι για να μην τον φέρω σε δύσκολη θέση (είπαμε, τον βλέπουμε συχνά!) 

5 ώρες πριν, talibanakos είπε

Τουλαχιστον αστειο αυτο που λες,πρεπει να καταλαβετε οτι ο ογκος των αποστολων εχει πολλαπλασιαστει αυτες τις ημερες.

Ενώ πριν οι ταχυμεταφορικές δούλευαν ρολόι; 

Το παραπάνω σκηνικό που περιέγραψα έγινε αρχές χρόνου. Οπότε; 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα αυτά περί ανταγωνισμού και χαμηλών τιμών και δυσκολιών κλπ τα ξέρουμε αλλά μάλλον δεν γίνεται σαφές ποιο είναι το πρόβλημα. Αν βγει η εταιρεία και πει χρεώνω 2€ και θα πάει σε κάνα μήνα, ίσως, μπορείκαιποτετινασουπω, δεν θα γκρινιάζει κανένας πελάτης. Αν πει θα το πάω αύριο και το πάει συστηματικά μετά από 2 βδομάδες όμως είναι απατεώνας και δεν έχει λόγο ύπαρξης. Ξέρουμε όλοι τι γίνεται τελευταία, ότι μπει στα κέντρα διανομής δεν ξαναβγαίνει. Ρίξτε μια ματιά σε μερικά σάιτ εταιρειών και κοιτάξτε τι χρόνους παράδοσης δίνουν.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα. Λένε για συγκεκριμένες μέρες παράδοσης και δεν το τηρούν ΠΟΤΕ. Πες ρε φίλε θα έρθει σε 7-8 μέρες στην ειδοποίηση και φερτο τότε μην λες σε 1-2 μέρες και συγκεκριμένες ώρες και στηνομαστε σαν τους μ@λ@κες και περιμένουμε ενώ ξέρεις εκ των προτέρων ότι δεν θα ανταποκριθεις. Εκεί χωλαινει το όλο θέμα. Μ@λ@κες πελάτες θα βρεις παντού, εσύ τι κάνεις από τη μεριά σου είναι το θέμα. Και στο θέμα των ταχυμεταφορών απλά τα κάνεις χειρότερα εις γνώση σου (σαν εταιρεια). 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημερα σε ολους!

Να απαντησω σε καποιους φιλους που υπερασπιζονται τις εταιρειες courier ,ενδεχομενως να δουλευουν και εκει η να εχουν συγγενεις και φιλους που δουλευουν εκει η τελοσπαντως βλεπουν με συμπαθεια τις εταιρειες αυτες.

Αρχικα να πω οτι τα προβληματα προυπηρχαν και πριν την πανδημια, οποτε τοτε φυσικα δεν υπηρχε δικαιολογια, αλλα παρολαυτα τα εκαναν και τοτε μανταρα....ποσο μαλλον τωρα......Ειδικα στην Αθηνα και φανταζομαι στις μεγαλες πολεις.

Θα ακολουθησουν αποσπασματα  απο την ΕΕΤΤ,οχι δικα μου λογια-αερολογια.

Οι ταχυμεταφορές (κούριερ) αφορούν στην ειδική επείγουσα διαβίβαση αντικειμένων ταχυμεταφορών (φάκελοι, δέματα κλπ), τα οποία παρακολουθούνται σε όλα τα στάδια της διακίνησής τους, ιδίως κατά την παραλαβή και επίδοση, με την έκδοση αποδεικτικού παραλαβής/επίδοσης και παραδίδονται σε προσυμφωνημένο χρόνο από αδειοδοτημένες εταιρείες με γενική άδεια, υπό καθεστώς ελεύθερου ανταγωνισμού.

Αρα μιλαμε για επειγουσα παραδοση αντικειμενων(οχι σε 2-3-4-5 μερες) σε προσυμφωνυμενο χρονο....Οχι απο τις 11 το πρωι μεχρι τις 6-7 το απογευμα......Καμια courier δε σου λεει θα στο φερουμε πχ 2-5.Ελαχιστες το κανουν.Πρωτη παρατυπια.

Αρα αυτος που ζηταει καποια συγκεκριμενη ωρα εχει δικιο....δε λεμε υπερβολες του στυλ εγω 8 με 8μιση θα ειμαι σπιτι......Θα πρεπει να του πεις ενα 2ωρο 3ωρο να μπορει να ειναι.Εαν αυτο δεν ειναι ευκολο τοτε δεν εινα ταχυμεταφορα...ειναι απλη ταχυδρομικη  υπηρεσια.

Παμε παρακατω....

6. Ποιες είναι οι υποχρεώσεις της επιχείρησης ταχυμεταφορών σε περίπτωση μη επίδοσης του ταχυδρομικού αντικειμένου στον παραλήπτη;

Η ταχυδρομική επιχείρηση

  • επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον αποστολέα ή τον παραλήπτη, εφόσον αντιμετωπίζει δυσκολίες στην επίδοση και εφόσον έχουν δηλωθεί τα τηλέφωνα επικοινωνίας
  • οφείλει να προγραμματίσει τουλάχιστον δεύτερη προσπάθεια επίδοσης του αντικειμένου στον παραλήπτη, σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη
  • προβαίνει σε έγγραφη ειδοποίηση προς τον παραλήπτη σε περίπτωση απουσίας του και επιστροφή του αντικειμένου στο χώρο της ταχυδρομικής επιχείρησης
  • επιστρέφει το αντικείμενο στον αποστολέα με χρέωση όχι μεγαλύτερη του ποσού που καταβλήθηκε για την αποστολή του, σε περίπτωση άρνησης παραλαβής του από τον παραλήπτη
  • φυλάσσει το ταχυδρομικό αντικείμενο για διάστημα έξι (6) μηνών από την τελευταία αποτυχημένη προσπάθεια επίδοσης αυτού.

Τι σημαινει αυτο με λιγα λογια....Εαν δεν βρεις τον παραληπτη στο σπιτι του(διευθυνση αποστολης)δηλαδη αντιμετωπιζεις δυσκολια στην επιδοση πρεπει να τον παρεις τηλεφωνο εφοσον εχει δηλωθει.99,9% εχουν το τηλ στην αποστολη οποτε μιλαμε για υποχρεωση εκ μερους της εταιρειας.

Προβαινει σε εγγραφη ειδοποιηση σε περιπτωση απουσιας και επιστροφη του αντικ. στο χωρο της ταχυμεταφορικης εταιρειας.Αρα η μεθοδος μηχανακι χωρις δεμα και κολλαω χαρτακια-ειδοποιτηρια ειναι εντελως παρανομη......

Αρα παιρνεις τηλ και μετα εφοσον διαπιστωσεις οτι δεν ειναι εκει φτιαχνεις ειδοποιητηριο.Αυτο γινεται γιατι μπορει να εχει διακοπη ρευματος την οποια εσυ ως εταιρεια δεν ξερεις η δεν δουλευει το θυροτηλεφωνο,μπορει να εχει βλαβη το θυροτηλεφωνο,μπορει εγω να πηγα το πρωι και να μουτζουρωσα η να αφαιρεσα το ονομα του γειτονα γιατι δεν τον συμπαθω απο τα κουδουνια κτλ κτλ κτλ.Για αυτο λεει και η ΕΕΤΤ πρεπει να παρεις τηλεφωνο.

 

10. Υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν ισχύουν οι υποχρεώσεις των παρόχων ταχυδρομικών υπηρεσιών;

Ναι, υπάρχουν και αφορούν τις εξής περιπτώσεις:

  • ανωτέρα βία (ιδίως έκτακτα γεγονότα που δεν οφείλονται σε πράξεις ή παραλήψεις της επιχείρησης), η οποία καθιστά αδύνατη ή εξαιρετικά δυσχερή τη λειτουργία της επιχείρησης
  • αποδεδειγμένες εγκληματικές ενέργειες στις εγκαταστάσεις ή τα μεταφορικά μέσα, με αποτέλεσμα την απώλεια, βλάβη ή καταστροφή ταχυδρομικών αντικειμένων
  • μη εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων από την πλευρά των χρηστών
  • ενέργειες ή πράξεις που είναι αντίθετες με τους νόμους του κράτους
  • μη υλοποίηση της υποχρέωσης της επιχείρησης κατόπιν επιθυμίας του πελάτη
  • αποδεδειγμένα ανυπόστατο αίτημα
  • αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του πελάτη.

 

Οταν λεει ανωτερα βια εννοει πχ εκλεισε η τροχαια τους δρομους και δεν μπορει να ερθει,χτυπησε ο κορονοιος ολο το καταστημα και εκλεισε...οχι πραγματα που οφειλονται σε πραξεις η παραλαειψεις της εταιριας,πχ παθαμε λαστιχο,τρακαραμε,χαλασε το αμαξι και αλλα τετοια....ειναι υπαιτιοτητα της εταιριας αυτα.

Αποδεδειγμενη υπαιτιοτητα πελατη πχ δεν εχω βαλει τα στοιχεια αποστολης σωστα,λαθος κουδουνια,τηλεφωνα,διευθυνσεις.....

 

Τωρα να σχολιασω πραγματα που ανεφεραν φιλοι παραπανω....

 

Αναφερει φιλος οτι οι τιμες ειναι χαμηλες λογω ανταγωνισμου και δεν βγαζουν οι εταιριες κερδος κτλ.Να μην περνουν δουλειες που δεν μπορουν να πραγματοποιησουν ως οφειλουν.Και εγω αν ειναι να ανοιξω μια κουριερ με 1 ευρω αποστολη και να κανω και 15-20 μερες να τα παραδωσω......Αυτη δεν ειναι λογικη.Για αυτο υπαρχουν και οι κανονες.Αλλιως ο καθενα θα εκανε οτι ηθελε.

Η τιμη που κανεις προσφορα ως εταιρεια συνεπαγεται οτι να μπορεις να προσφερεις σωστα τις υπηρεσιες σου και οχι να υπολειτουργεις λογω πολλων υποχρεωσεων-δεματων που εσυ ως εταιρεια αναλαμβανεις να πραγματοποιησεις.

Για τα χαρτακια με το μηχανακι χωρις το δεμα κτλ.

Μου εχει τυχει να μην περασει καν,ουτε να αφησει χαρτακι και το tracking ελεγε δεν παραδοθηκε λογω μη υπαρξης ονοματος στο κουδουνι!!!!Τα νευρα τσαταλια φυσικα γιατι ηταν απλα ψευδες και οταν τους πηρα τηλ και λεω οτι εχω το ονομα κανονικα, μου λεει λαθος θα ηταν η διευθυνση για αυτο δεν βαλαμε ειδοποιητηριο,ποια ειναι η διευθυνση λεω, μου λενε τη σωστη,λεω γιατι δεν βαλατε αφου ειναι η σωστη η δεν με πηρατε τηλεφωνο τοτε....και εκει πεφτει το κορυφαιο....Δεν φαινονται καλα στην αποστολη πανω στο δεμα η διευθυνση και το τηλ σας..Επειδη ηταν απο sportdirect εστειλα email και σε αυτους και στην Αγγλικη μεταφορικη που το εστελνε και στα κεντρικα της συγκεκριμενης κουριερ και οπως καταλαβαινεται σε 2-3 ωρες με πηραν τηλ σαν βρεγμενες γατες......Φυσικα οταν παρελαβα τα στοιεια ηταν κανονικα πανω στο δεμα και σταλθηκε φωτο στην Αγγλικη κουριερ.Δεν μου εχει τυχει το χαρτακι-μηχανακι χωρις δεμα εμενα...τουλαχιστον να το διαπιστωσω αλλα αμα τυχει και το δω υπαρχει και η ΕΕΤΤ μετα.Δεν ειναι ολες οι εταιριες σκαρτες αλλα ειναι οι περισσοτερες τουλαχιστον στην Αθηνα.

Στα ρεστα σας δινω ενα δικιο βεβαια γιατι ο αλλος δεν μπορει να εχει ρεστα και απο 200αρικο αλλα που να εχω και εγω παντα ακριβως τα λεφτα.......Τουλαχιστον πρεπει να μεριμνησω να εχω αλλιως να εχουν οι διανομεις POS φορητο οποτε να περνει απο καρτα κατευθειαν τα χρηματα οταν ειναι αντικαταβολη.

Στο θεμα οτι δεν ειναι τηλεφωνητης ο κουριερ απαντησα παραπανω με αποσπασμα απο την εεττ οτι πρεπει να περνουν τηλ.Χτυπας κουδουνι,μετα τηλ και αν δεν ειναι σπιτι η δεν απαντα μετα ειδοποιηση.

Στο θεμα οτι ερχονται κακομεταχειρισμενα τα δεματα. Δεν ενδιαφερει τον παραληπτη και τον αποστολεα εαν αλλαζει και 500 χερια και αμαξια....Οφειλει η εταιρεια να το φερει σε αριστη κατασταση.Εδω απο Γερμανια με DHL εχω παρει ποσες φορες που ερχεται απο αλλη χωρα και παντα μου ερχετε αψογο το δεμα....Αρα τηρουν καποια αλλα προτυπα...Φυσικα οταν γινει απο ανθρωπινο λαθος καποια ζημια η εταιρεια πρεπει να αποζημιωνει και ετσι ολα καλα.

Επισης ο νεος σε καθε δουλεια δεν θα ειναι αποδοτικος οπως ο παλιος που ξερει τη δουλεια αλλα θα τα μαθει με τον καιρο.Επισης παζει και κατι αλλο....Ο παλιος μπορει να περνει τις βολικες δουλειες που βγαινουν γρηγοροτερα και ο νεος τα πιο δυσκολα.Δεν ξερω αν λειτουργουν ετσι οι κουριερ αλλα σε πολλες δουλειες γινεται αυτο.Πχ αν παρω εγω 40 10κιλα δεματα και ο αλλος 80 φακελους η μικροδεματα υπαρχουν πιθανοτητες να χρειαστουμε πχ 8 ωρες ο καθενας για να τα διεκπεραιωσουμε...Η παιρνω εγω το καλο δρομολογιο με την λιγοτερη κινηση και ο αλλος το σκαρτο με το περισσοτερο μποτιλιαρισμα.......Αρα δε μιλαμε μονο για ποσοτητα...κοινως μονο τα νουμερα...Αλλο το ενα αλλο το αλλο.....Εαν παλι λεω ισχυει τετοιος διαμοιρασμος εργασιας στις κουριερ.....Λογικα ολοι πανω κατω τα ιδια θα παιρνουν βαση δρομολογιου που βγαινει...Αλλα δεν μπορω να ξερω...απλα το αναφερω.

Επισης η δυσκολια να βρει νεους κουριερ παλι δεν αφορα τον πελατη.Εαν τον βαζεις τον αλλον να δουλευει 10ωρο τον δηλωνεις 6ωρο και δε του δινεις δωρα,μισθο σωστο κτλ σιγα μην κατσει...βλακας ειναι?

Απο κει και περα σιγουρα ο νορμαλ πελατης θα κατανοησει οτι λογω των ημερων θα υπαρξουν καποιες καθυστερησεις σε λογικα πλαισια .Αλλα μην κανουμεσε ολα δικαιολογια τον κορονοιο....Μην κοροιδευομαστε...τα προβληματα προυπηρχαν.......

Και στην τελικη αν δεν μπορουν να τα παραδοσουν να μην τα περνουν ολα τα δεματα και τις μεγαλες δουλειες 1-2 κουριερ(μαζευουν το παραδακι) και μετα καθυστερουν γιατι ειναι πολλα.....Αν δεν μπορεις να πεις κυριοι βρειτε αλλους, εμεις μπορουμε μεχρι τοσα δεματα να  παραλαμβανουμε-παραδινουμε.....Και να αν ειναι ετσι να μοιραστει η πιτα....οχι ξεφτυλιζω την τιμη να παρω τη δουλεια και μετα ψαχνω δικαιολογιες και κορονοιους να λεω......

Οποτε για να κλεισω το ποστ....

Εγω απο εδω και περα(μετα το περας της καταστασης λογω πανδημιας) οταν καποια ταχυμεταφορικη θα κανει λαδιες θα στελνω στην ΕΕΤΤ καταγγελια. Το προβλημα υπηρχε και πριν και θα υπαρχει και μετα.Αρα αυτο σας προτεινω να κανετε και οσοι εχετε θεμα γιατι αλλιως δεν καταλαβαινουν οι εταιρειες αυτες......Οπως τα ελτα με το προσφατο 15αρι το παρανομο.Αν καθομασταν με τα χερακια σταυρωμενα θα πληρωναμε φουλ 15αρια.Το δικιο μας διεκδικησαμε και το δικιο μας θα διεκδικουμε.......

Πληρωνουμε και οι εταιρειες αυτες εχουν συγκεκριμενες υποχρεωσεις απεναντι μας που πρεπει να τις τηρουν.........Δεν μας τα κανουν δωρεαν.........Αυτα........

Επεξ/σία από donstefano
  • Like 17
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως πελάτης αλλά έχοντας υπάρξει και εργαζόμενος σε κατάστημα που στέλνει με courier, εγωκεντρικοί πελάτες θα υπάρχουν πάντα. Είναι δουλειά του καταστήματος αλλά και του courier να ενημερώσει με ειλικρίνεια τους πελάτες για το πότε θα παραλάβουν το δέμα τους και να ξεκαθαρίζει τι έλεγχο έχει ο πελάτης πάνω στην παραγγελία του.

 

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...