Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εσεις λετε για χαρτακια.Εμενα που μου ελεγαν οτι η διευθυνση μου δεν υπαρχει και οταν τους πηρα τηλ και ρωτησα τι γραφει το δεμα αρχισαν και μου ελεγαν μ..ες.Δεν πειραζει βεβαια γιατι αυτοι εχασαν το χρημα αφου ηταν αντικαταβολη.Οπως εγραψε και ο αποπανω Ελλαδα μονο ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 7/11/2020 στις 11:16 ΜΜ, apos2008 είπε

Λογια ανθρωπιας συναδερφου αναρτημενα σε γνωστη ομαδα στο ΦΒ. 1000 μπραβο που τα εγραψε !!!

Από σήμερα ξεκινάει το lockdown. Μια απόφαση που σε άλλους αλλάζει εντελώς την ζωή, άλλους λιγότερο κι άλλους σχεδόν καθόλου. Η αλήθεια είναι ότι εγώ ανήκω στην τελευταία κατηγορία. Σπιτόγατος είμαι, η δουλειά μου στη φύση είναι, έξω από το σπίτι μου είναι, παραλία κάτω από το σπίτι μου έχω, κοινωνικός δεν είμαι, οπότε μπορώ να πω ότι θα κυλήσει όπως πριν η καθημερινότητά μου... Και φυσικά, θα συνεχίσω να κάνω τις αγορές μου από το internet όπως έκανα και μέχρι σήμερα... Και θέλω να σταθώ σε αυτό:
Έχω φάει σχεδόν 10 χρόνια από τη ζωή μου στην ACS. Ξέρω από πρώτο χέρι τι σημαίνει να δουλεύεις σε ένα τέτοιο περιβάλλον. Η πίεση μεγάλη, οι απαιτήσεις πολλές, οι μαλάκες ακόμα περισσότεροι. Στην προηγούμενη καραντίνα έβλεπα καταστήματα που κυριολεκτικά δεν χωρούσαν τα πράγματα μέσα στα κτήρια! Και μέσα σε όλα αυτά, φυσικά να έχουν τα μπινελίκια του κάθε πελάτη.
Αγαπητέ καταναλωτή, θα σου δώσω κάποιες οδηγίες παραγγελιών από το ίντερνετ εν μέσω καραντίνας:
1) Να κάνεις όσες παραγγελίες θες. Ξέρω πολύ καλά ότι αφού την κάνεις, θα περιμένεις υπομονετικά το κατάστημα να σου την αποστείλει. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις και 5 μέρες μέχρι να ετοιμάσει το κατάστημα την αποστολή, και χαίρομαι που δείχνεις κατανόηση λόγω φόρτου εργασίας. Την ίδια γαμημένη κατανόηση, να δείξεις και στο κατάστημα της κούριερ που θα σου έρθει και να μην έχεις καμία απαίτηση να σου έρθει το δέμα μέσα στην ημέρα ή ακόμα και τις επόμενες 2-3 ημέρες.
2) Απαιτείς να πάρει κι άλλα άτομα για να παραδίδει δέματα. Ντα ίντα θαρρείς πως είναι; Γιαούρτι; Για να πιάσει ένα άτομο δουλειά σε μια εταιρεία περνάει από εκπαίδευση. Η εκπαίδευση στην καλύτερη των περιπτώσεων διαρκεί 1 με 2 μήνες. Υπάρχει ένα background το οποίο δεν γνωρίζεις, και δικαιολογημένα, οπότε δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Επίσης, μαζί με τον υπάλληλο που θα πρέπει να προσλάβει, είναι και καινούργιο μηχανάκι για να κάνει τις παραδόσεις, καινούργια PDA και φορητούς εκτυπωτές και ενδεχομένως και καινούργιο αυτοκίνητο για μεγάλα δέματα. Οπότε όπως καταλαβαίνεις, το κόστος είναι τεράστιο.
3) Τα έσοδα από όλη αυτή την κίνηση των δεμάτων να ξέρεις πως δεν τα παίρνει ο κάθε πράκτορας αλλά η μαμά εταιρεία. Ελάχιστα περισσότερα έσοδα μπορεί να έχει το κάθε κατάστημα από αυτό το βουνό των πραγμάτων που βλέπεις. Οπότε όλα τα παραπάνω έξοδα που σου ανέφερα, επιβαρύνουν τον εκάστοτε πράκτορα κι όχι τη μαμά εταιρεία. Άρα, μάντεψε γιατί γίνεται της πουτανας αυτές τις μέρες...
4) Δεν ξέρω αν το ξέρεις, αλλά οι κούριερ είναι άνθρωποι κι αυτοί. Δεν είναι από σίδερο. Λυγίζουν. Και σωματικά και ψυχολογικά. Οπότε η δική τους συμπεριφορά θα κριθεί σε μεγάλο μέρος από την δική σου. Δεν θα πάρουν ούτε ευρώ παραπάνω για όλο αυτόν τον αγώνα που θα κάνουν, μέσα στο κίνδυνο της καραντίνας.
5) Εσύ που θα παραγγείλεις μεγάλα δέματα κι αν έχεις μεταφορικό μέσον που το χωράει, καλό θα είναι να ξεκουνήσεις την κωλάρα σου που έχεις απλώσει στον καναπέ και να πας με υπομονή στο κατάστημα να παραλάβεις, να μην πιάνει χώρο και να μπορούν να δουλέψουν με μεγαλύτερη ευκολία οι άνθρωποι της εταιρείας. Εξάλλου, πολύ καλά ξέρεις πως αν πας εσύ να το πάρεις, θα το πάρεις πολύ πιο γρήγορα από το να σου το φέρουν.
6) Μην παίρνεις ΠΟΤΕ τηλέφωνο να ρωτήσεις αν ήρθε η αποστολή σου! Η κάθε εταιρεία έχει στο site της link για να παρακολουθείς πού βρίσκεται το δέμα σου!!! Αυτό το πράγμα πρέπει να σταματήσει επιτέλους!
7) Θα πηγαίνεις ΠΆΝΤΑ στο κατάστημα με τον αριθμό αποστολής του δέματος. Χωρίς αυτό, μην απαιτείς να εξυπηρετηθείς! Δεν είναι μάντης ο κάθε υπάλληλος για να ξέρει πώς μπορεί να έχεις καταχωρηθεί. Ακόμα και τόνος να λείπει, δεν μπορεί να σε εμφανίσει το σύστημα!
Αγαπητέ καταναλωτή,
όλα τα παραπάνω να τα λάβεις ακόμα περισσότερο υπ' όψιν για το τέλος του μήνα που έχει το Black Friday.
Σε χαιρετώ!
Καλή δύναμη σε όλους τους πρώην συναδέλφους.

Ξανα κανω παραθεση αυτο οσοι δεν το ειδαν 

Στις 22/11/2020 στις 3:44 ΠΜ, StamTheMan είπε

θα το πω μια φορα ακομα,οσο αγοραζετε μ***ες ,τοσο θα καθυστερουν να ερθουν,και παραλληλα θα καθυστερουν και ολα τα αλλα δεματα.

Απορω γιατι σας ειναι τοσο δυσκολο να το καταλαβετε.

Θα ξαναποσταρω τη φωτο,για να δειτε τι παραγγελνει ο κοσμος,και ελπιζω αυτη τη φορα να μην αρχισουμε τις ιστοριες για "οργανωση" και λοιπα ασχετα.

Δειτε δεματα απο JUMBO/MYSHOE/ZARAS/INTERSPORT και οτι αλλο φανταστειτε.

INTER.jpg

couriers.jpg

και αυτο !!!

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, apos2008 είπε

Ξανα κανω παραθεση αυτο οσοι δεν το ειδαν 

και αυτο !!!

Δεν διαφωνώ με τίποτα και συμφωνώ σε ότι γράφεις. Εγώ δεν έχω πρόβλημα να καθυστερήσει η παράδοση. Ας κάνει και μια εβδομάδα και 2. Καταλαβαίνω ότι υπάρχει αυξημένος φόρτος και καταλαβαίνω πάνω από όλα τους εργαζόμενους. Το πρόβλημα μου είναι να μου λένε ότι δεν με βρήκαν ενώ ήμουν σπίτι όλη μέρα. Ας μου πουν εξαρχής ότι θα παραλάβω σε 10 μέρες και να μην κοροιδευομαστε με χαρτάκια και δικαιολογίες τύπου "σας χτυπήσαμε αλλά δεν ανοίξατε".

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Υπαρχει και η πιθανοτητα του eshop να πληρωνει μεταφορικα απο γκισε σε γκισε,που ειναι πιο φθηνα.

Εδω πιθανοτατα να εχουν πληρωθει για παραδοση.

Φιλε μου χωρίς να θέλω να σε προβάλω. Αλλά δεν με νοιάζει. Και στης 2 περιπτώσεις εγώ εχω πληρώσει μεταφορικά. Τωρα απο κει και περα τι συμφωνιες κανει ο καθενας δεν με αφορα. 

 

Επεξ/σία από Ravager
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, j_karigiannis είπε

"σας χτυπήσαμε αλλά δεν ανοίξατε".

Αυτο ειναι κλασσικη καραμελα που λενε σε πολλους. Γτ πολυ απλα στη ρεσεψιον που σηκωνουν τα τηλ δε ξερουν τι εχουν κανει οι οδηγοι με το δεμα.αυτοι βλεπουν βαση του τρακινγκ που λεει παραληπτης απων .Οποτε λενε το κλασσικο δε σας βρηκαμε και ξεμπερδευουν.

Επεξ/σία από apos2008
  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, apos2008 είπε

Ξανα κανω παραθεση αυτο οσοι δεν το ειδαν 

και αυτο !!!

Το έχουμε δει και ξαναματαδεί και σταμάτα να τα δείχνεις σε όποιον γράφει το οτιδήποτε λες και σου έθιξαν κι εγώ δεν ξέρω τι,πάρτο χαμπάρι πως δεν τα έχουμε με τους υπαλλήλους αλλά με τις courrier εκτός κι αν είσαι ιδιοκτήτης τέτοιας στάνης.
Δεν είσαι σε θέση να υποδείξεις σε κανέναν τι θ'αγοράσει και η πανδημία σίγουρα τους έχει ζορίσει αλλά τους έχει βολέψει κιόλλας γιατί την έχουν κάνει καραμέλα για να κρύψουν τον ερασιτεχνισμό τους.
Είδαμε και τα χαϊλίκια τους προ πανδημίας,πάρε τον έναν και βάρα τον άλλον είναι όλοι τους κι έχουμε εδώ εσένα και τον άλλον να προσπαθήσετε να μας πείσετε για το αντίθετο και να μας κουνάτε και το δάχτυλο γιατί θα αγοράσουμε ρούχα ή φω μπιζού και θα ιδρώσουν τα παλλουκάρια.
Το μη σημαντικό για σένα ή μαλακία μπορεί για κάποιον να είναι σημαντικό,εσύ τι ζόρι τραβάς,θα σου ζητήσουμε την άδεια?Και ναι,έχουμε την απαίτηση να έρθουν στην ώρα τους ή έστω με μικρή καθυστέρηση κι όχι να μας τρέχουν για να κλέψουν μερικά σεντς από τον καθένα μας.
Όποιος δεν μπορεί λουκετάκι κι από κει πήγαν κι οι άλλοι.
Αντί να προσπαθούμε να γίνουμε επαγγελματίες σ'αυτή τη χώρα έχουμε κάνει επάγγελμα την φθηνή δικαιολογία.
 

  • Like 13
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Silok είπε

Το έχουμε δει και ξαναματαδεί και σταμάτα να τα δείχνεις σε όποιον γράφει το οτιδήποτε λες και σου έθιξαν κι εγώ δεν ξέρω τι,πάρτο χαμπάρι πως δεν τα έχουμε με τους υπαλλήλους αλλά με τις courrier εκτός κι αν είσαι ιδιοκτήτης τέτοιας στάνης.
Δεν είσαι σε θέση να υποδείξεις σε κανέναν τι θ'αγοράσει και η πανδημία σίγουρα τους έχει ζορίσει αλλά τους έχει βολέψει κιόλλας γιατί την έχουν κάνει καραμέλα για να κρύψουν τον ερασιτεχνισμό τους.
Είδαμε και τα χαϊλίκια τους προ πανδημίας,πάρε τον έναν και βάρα τον άλλον είναι όλοι τους κι έχουμε εδώ εσένα και τον άλλον να προσπαθήσετε να μας πείσετε για το αντίθετο και να μας κουνάτε και το δάχτυλο γιατί θα αγοράσουμε ρούχα ή φω μπιζού και θα ιδρώσουν τα παλλουκάρια.
Το μη σημαντικό για σένα ή μαλακία μπορεί για κάποιον να είναι σημαντικό,εσύ τι ζόρι τραβάς,θα σου ζητήσουμε την άδεια?Και ναι,έχουμε την απαίτηση να έρθουν στην ώρα τους ή έστω με μικρή καθυστέρηση κι όχι να μας τρέχουν για να κλέψουν μερικά σεντς από τον καθένα μας.
Όποιος δεν μπορεί λουκετάκι κι από κει πήγαν κι οι άλλοι.
Αντί να προσπαθούμε να γίνουμε επαγγελματίες σ'αυτή τη χώρα έχουμε κάνει επάγγελμα την φθηνή δικαιολογία.
 

καταρχην δεν ειμαστε ιδιωκτητες . εχουμε πει οτι εχουμε δουλεψει σε κουριερ. ουτε εχουμε καποιο οφελος απο ολο αυτο . Εχουμε φαει σκατο και ξερουμε απο πρωτο χερι πως ειναι σκατα ο κλαδος.Απλα τα ποσταρουμε για να δουν καπιοι την κατασταση και να την δουν εστω και λιγο με αλλο ματι.Αυτο μονο. Και θα πω και το αλλο εχουμε πανδημια πεθαινει κοσμος δε θα χαλαμε τις καρδιες μας για τα δεματα.Και αυτο τον καιρο δεν ειναι σε πληγη μονο οι κουριερ αλλα και αλλα καταστηματα πχ κωτσοβολος κτλ. Απογοητευμενοι πελατες που στο σκρουτζ πχ βαζουν αρνητικες κριτικες στο φουλ.

Επεξ/σία από apos2008
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/4/2020 στις 5:50 ΜΜ, thedrpapa είπε

"ACS Courier έχει γίνει στόχος διαφόρων συκοφαντικών δημοσιευμάτων, παρά την προσπάθειά της να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την υπερβολικά αυξημένη ζήτηση για παραδόσεις"
Ότι πιο αστείο έχω διαβάσει αυτές τις μέρες :P

XAXAXAXA εδώ παιδιά στην ζάκυνθο των 20000 κατοίκων έχουν πρόβλημα στην acs!!!φανταστείτε στην υπόλοιπη Ελλάδα!!!2 δρόμοι διαφορά και έκανε 4 μέρες να πάει το δέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, apos2008 είπε

καταρχην δεν ειμαστε ιδιωκτητες . εχουμε πει οτι εχουμε δουλεψει σε κουριερ ουτε εχουμε καποιο οφελος. Εχουμε φαει σκατο και ξερουμε απο πρωτο χερι πως ειναι σκατα ο κλαδος.Απλα τα ποσταρουμε για να δουν καπιοι την κατασταση και να την δουν εστω και λιγο με αλλο ματι.Αυτο μονο. Και θα πω και το αλλο εχουμε πανδημια πεθαινει κοσμος δε θα χαλαμε τις καρδιες μας για τα δεματα.Και αυτο τον καιρο δεν ειναι σε πληγη μονο οι κουριερ αλλα και αλλα καταστηματα πχ κωτσοβολος κτλ. Απογοητευμενοι πελατες που στο σκρουτζ πχ βαζουν αρνητικες κριτικες στο φουλ.

Έχετε κουνήσει όμως και οι 2 το δάχτυλο σε καταναλωτές και ήταν λάθος σας.ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ το περιεχόμενο του πακέτου.
Είναι πολύ αργά φίλε μου να την δούμε την κατάσταση με άλλο μάτι κι αυτό γιατί κάνουν επιεικώς ερασιτεχνικά τη δουλειά τους πολλά χρόνια τώρα και μας ταλαιπωρούν κι εμάς κι εσάς όντας εργαζόμενοι για να βάλουν μερικά ευρώ παραπάνω στην τσέπη τους.
Έχω να λέω κι εγώ πολλές περιπτώσεις και για μαγαζιά και για αγενέστατους εώς προκλητικούς υπαλλήλους αλλά δεν υπάρχει λόγος,απλά τρώει την κακή κριτική το μαγαζάκι για την κούριερ με την οποία συνεργάζεται και χάνει πελάτες σιγά σιγά.
Πιστεύω πως αν πέσει περισσότερο κράξιμο στο σκρούτζ και πιο πολλά παράπονα τότε θ'αρχίσουν να σφίγγουν τα γάλατα.Ούτε το ΄ςνα δέκατο δεν βλέπουμε στο σκρουτζ από τα τεκτενόμενα.
Η καλύτερή μου περίπτωση ήταν όταν ήμουν στο σπίτι φίλου μου αστυνομικού και του ήρθε ο αφισοκολλητής πως ταχα δεν τον βρήκε και είδαμε το μηχανάκι να φεύγει και τον τράβηξε βίντεο.
Πήγαμε στην αφεντικάρα του και του δείχνει το βίντεο κι άρχισε να το παίζει και θιγμένος για προσωπικά δεδομένα.
Του λέει τότε ο δικός μου "ναι έχεις δίκιο".Το σβήνω το βίντεο.ΤΟ σβήνει όντως και του δείχνει καπάκι την ταυτότητα και του λέει κατά λέξη:"Εγώ δεν θα κάνω τίποτε άλλο από το να πάρω ένα τηλέφωνο σε συνάδελφο της αγορανομίας και αυτός με τη σειρά του σε όσα κονέ έχει που αφορούν τον κλάδο σας και θα σου στείλει τα χαιρετίσματά μου"
Το πόσα χρώματα άλλαξε δεν λέγεται,εγώ ξεσκίστηκα να γελάω μέσα στα μούτρα του.Κάτι μου λέει πως έχουν τα στοιχεία του φίλου μου σε κορνίζα με την ένδειξη ζήτημα ζωής και θανάτου γιατί από τότε μόνο και λουλούδια που δεν του στέλνει με κάθε δέμα που του έρχεται.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, james01gr είπε

είναι και θέμα εξοπλισμού. ένα μηχανάκι μπορεί να μοιράσει 80 χαρτάκια (όπως λέει και ένας φίλος παραπάνω που προφανώς γνωρίζει) όμως πόσα δρομολόγια χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για να παραδώσει αυτά τα 80 δέματα (και όχι χαρτάκια);

Εάν δεν έχουν αρκετό εξοπλισμό για να προσφέρουν την υπηρεσία που ισχυρίζονται ότι προσφέρουν, είτε να περιοριστούν σε κάποια Περιφέρεια ή Νομό είτε να μην κάνουν αυτήν τη δουλειά. Απλά πράγματα. Δεν υπάρχουν ελαφρυντικά.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, randomcat είπε

Εάν δεν έχουν αρκετό εξοπλισμό για να προσφέρουν την υπηρεσία που ισχυρίζονται ότι προσφέρουν, είτε να περιοριστούν σε κάποια Περιφέρεια ή Νομό είτε να μην κάνουν αυτήν τη δουλειά. Απλά πράγματα. Δεν υπάρχουν ελαφρυντικά.

δεν γνωρίζω πόσοι από όλους εσάς έχετε εταιρεία. αλλά για 1 μήνα δουλειά, κανένας δεν πρόκειται να προσλάβει κανέναν. ούτε να αγοράσει (ή μισθώσει) αυτοκίνητο για να κάθεται.

σε όλα τα συμβόλαια και προσφορές υπάρχει ''ανωτέρα βία''. το θέμα είναι από τους καταναλωτές δεν υπάρχει καθόλου κατανόηση. όλοι θέλουν τα πάντα τώρα. δεν καταλαβαίνουν πως τα καταστήματα τρέχουν να προλάβουν να εξυπηρετήσουν, οι διανομείς επίσης. δεν έχετε καταλάβει πως ξαφνικά περνάει όλος ο όγκος του εμπορίου μέσα από τις μεταφορές από εκεί που πηγαίναμε οι ίδιοι να αγοράσουμε τα προϊόντα αυτά.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, james01gr είπε

δεν γνωρίζω πόσοι από όλους εσάς έχετε εταιρεία. αλλά για 1 μήνα δουλειά, κανένας δεν πρόκειται να προσλάβει κανέναν. ούτε να αγοράσει (ή μισθώσει) αυτοκίνητο για να κάθεται.

Τι είναι αυτός ο "ένας μήνας" στον οποίο αναφέρεσαι; Περί τίνος πρόκειται;

1 λεπτό πριν, james01gr είπε

σε όλα τα συμβόλαια και προσφορές υπάρχει ''ανωτέρα βία''. το θέμα είναι από τους καταναλωτές δεν υπάρχει καθόλου κατανόηση. όλοι θέλουν τα πάντα τώρα. δεν καταλαβαίνουν πως τα καταστήματα τρέχουν να προλάβουν να εξυπηρετήσουν, οι διανομείς επίσης. δεν έχετε καταλάβει πως ξαφνικά περνάει όλος ο όγκος του εμπορίου μέσα από τις μεταφορές από εκεί που πηγαίναμε οι ίδιοι να αγοράσουμε τα προϊόντα αυτά.

Πληρώνω για μια υπηρεσία, άρα θέλω την υπηρεσία. Τι - όχι;

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Silok είπε

Έχετε κουνήσει όμως και οι 2 το δάχτυλο σε καταναλωτές και ήταν λάθος σας.ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ το περιεχόμενο του πακέτου.
Είναι πολύ αργά φίλε μου να την δούμε την κατάσταση με άλλο μάτι κι αυτό γιατί κάνουν επιεικώς ερασιτεχνικά τη δουλειά τους πολλά χρόνια τώρα και μας ταλαιπωρούν κι εμάς κι εσάς όντας εργαζόμενοι για να βάλουν μερικά ευρώ παραπάνω στην τσέπη τους.
Έχω να λέω κι εγώ πολλές περιπτώσεις και για μαγαζιά και για αγενέστατους εώς προκλητικούς υπαλλήλους αλλά δεν υπάρχει λόγος,απλά τρώει την κακή κριτική το μαγαζάκι για την κούριερ με την οποία συνεργάζεται και χάνει πελάτες σιγά σιγά.
Πιστεύω πως αν πέσει περισσότερο κράξιμο στο σκρούτζ και πιο πολλά παράπονα τότε θ'αρχίσουν να σφίγγουν τα γάλατα.Ούτε το ΄ςνα δέκατο δεν βλέπουμε στο σκρουτζ από τα τεκτενόμενα.
Η καλύτερή μου περίπτωση ήταν όταν ήμουν στο σπίτι φίλου μου αστυνομικού και του ήρθε ο αφισοκολλητής πως ταχα δεν τον βρήκε και είδαμε το μηχανάκι να φεύγει και τον τράβηξε βίντεο.
Πήγαμε στην αφεντικάρα του και του δείχνει το βίντεο κι άρχισε να το παίζει και θιγμένος για προσωπικά δεδομένα.
Του λέει τότε ο δικός μου "ναι έχεις δίκιο".Το σβήνω το βίντεο.ΤΟ σβήνει όντως και του δείχνει καπάκι την ταυτότητα και του λέει κατά λέξη:"Εγώ δεν θα κάνω τίποτε άλλο από το να πάρω ένα τηλέφωνο σε συνάδελφο της αγορανομίας και αυτός με τη σειρά του σε όσα κονέ έχει που αφορούν τον κλάδο σας και θα σου στείλει τα χαιρετίσματά μου"
Το πόσα χρώματα άλλαξε δεν λέγεται,εγώ ξεσκίστηκα να γελάω μέσα στα μούτρα του.Κάτι μου λέει πως έχουν τα στοιχεία του φίλου μου σε κορνίζα με την ένδειξη ζήτημα ζωής και θανάτου γιατί από τότε μόνο και λουλούδια που δεν του στέλνει με κάθε δέμα που του έρχεται.

φίλε έως ένα σημείο κάνεις λάθος. δεν μπορείς να κατηγορείς τον άνθρωπο που κάνει Χ παραδόσεις κανονικά, να πρέπει να βγάλει 2Χ. οι καταναλωτές πρέπει να μάθουν πως πρέπει να ψωνίζουν όταν πρέπει και όπως πρέπει. γουστάρουν να ξοδέψουν χρήμα. καλώς, αλλά φίλε, έχε λίγο κατανόηση. σου μιλάω εγώ που έχω eshop. όταν ξαφνικά βλέπω τις παραγγελίες να διπλασιάζονται, ούτε και εγώ θα προλάβω. έχω πελάτες που μας στέλνουν μήνυμα Σάββατο βράδυ στο facebook και εάν δεν τους απαντήσω, την Κυριακή πρωί μου κάνουν υπενθύμιση με υφάκι ''θα μου απαντήσει κανείς;''. ΕΛΕΟΣ!!!! Είναι ΣΑΒΒΑΤΟ ΒΡΑΔΥ!!! οι Έλληνες δεν έχουμε μάθει να ψωνίζουμε, να κάνουμε υπομονή ούτε και να είμαστε ευγενικοί και υπομονετικοί.

4 λεπτά πριν, randomcat είπε

Τι είναι αυτός ο "ένας μήνας" στον οποίο αναφέρεσαι; Περί τίνος πρόκειται;

Πληρώνω για μια υπηρεσία, άρα θέλω την υπηρεσία. Τι - όχι;

η πραγματική επιβάρυνση που έχουν οι ταχυμεταφορές είναι απο black friday έως Χριστούγεννα. για την κορώνα κανένας δεν θα προσλάβει προσωπικό. μην έχετε αυταπάτες. είναι κάτι έκτακτο, το κράτος κλείνει και ανοίγει όποτε γουστάρει. δεν μπορεί καμία εταιρεία να κάνει προγραμματισμό και να προσλάβει κάποιον για 30 ημέρες και μετά να τον διώξει. εδώ δεν ξέρει κανένας πότε θα ανοίξουν τα καταστήματα, εσείς περιμένετε να προσλάβουν οι εταιρείες και τα eshop κόσμο και να μην ξέρουν για πόσο να τον κρατήσουν. και μόλις τελειώσει το lock down να τους κάνουν τι; να τους κρατήσουν; να τους διώξουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, james01gr είπε

η πραγματική επιβάρυνση που έχουν οι ταχυμεταφορές είναι απο black friday έως Χριστούγεννα. για την κορώνα κανένας δεν θα προσλάβει προσωπικό. μην έχετε αυταπάτες. είναι κάτι έκτακτο, το κράτος κλείνει και ανοίγει όποτε γουστάρει. δεν μπορεί καμία εταιρεία να κάνει προγραμματισμό και να προσλάβει κάποιον για 30 ημέρες και μετά να τον διώξει. εδώ δεν ξέρει κανένας πότε θα ανοίξουν τα καταστήματα, εσείς περιμένετε να προσλάβουν οι εταιρείες και τα eshop κόσμο και να μην ξέρουν για πόσο να τον κρατήσουν. και μόλις τελειώσει το lock down να τους κάνουν τι; να τους κρατήσουν; να τους διώξουν;

Οπότε... για τις υπόλοιπες περιόδους του χρόνου και για όλες τις προηγούμενες δεκαετίες που έχουμε εξαπατηθεί με χαρτάκια, μας επιτρέπεται το να μην δείχνουμε κατανόηση;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, james01gr είπε

φίλε έως ένα σημείο κάνεις λάθος. δεν μπορείς να κατηγορείς τον άνθρωπο που κάνει Χ παραδόσεις κανονικά, να πρέπει να βγάλει 2Χ. οι καταναλωτές πρέπει να μάθουν πως πρέπει να ψωνίζουν όταν πρέπει και όπως πρέπει. γουστάρουν να ξοδέψουν χρήμα. καλώς, αλλά φίλε, έχε λίγο κατανόηση. σου μιλάω εγώ που έχω eshop. όταν ξαφνικά βλέπω τις παραγγελίες να διπλασιάζονται, ούτε και εγώ θα προλάβω. έχω πελάτες που μας στέλνουν μήνυμα Σάββατο βράδυ στο facebook και εάν δεν τους απαντήσω, την Κυριακή πρωί μου κάνουν υπενθύμιση με υφάκι ''θα μου απαντήσει κανείς;''. ΕΛΕΟΣ!!!! Είναι ΣΑΒΒΑΤΟ ΒΡΑΔΥ!!! οι Έλληνες δεν έχουμε μάθει να ψωνίζουμε, να κάνουμε υπομονή ούτε και να είμαστε ευγενικοί και υπομονετικοί.

Φίλε μου δεν κατηγόρησα "αυτόν που κάνει παραδόσεις" αλλά τον ιδιοκτήτη της εκάστοτε κούριερ.Προ πανδημίας μια χαρά καταναλωτής ήμουν και είμαι,με την ευγένιά μου και με τη λογική μου ειδικότερα στους εργαζόμενους.Όσο είδαν πολλοί καταναλωτές τον επαγγελματισμό τους άλλο τόσο τον είδα κι εγώ.Για να μην μιλήσω για την τρελλίτσα που μου πουλούσαν μερικοί εκ των εργαζομένων αλλά θέλω να πιστεύω πως ήταν μεμονωμένες περιπτώσεις
Όποιος έχει τόσο φόρτο εργασίας ή δίνει κανένα μεροκαματάκι ή βαράει διπλοβάρδιες έστω και για ένα μήνα.
Κι εγώ ο μαλάκας όταν είχα το τυπογραφείο βαρούσα από τις 8 το πρωί ως τη 1 το βράδυ οπότε διαλέγεις και παίρνεις,εγώ προτίμησα τότε να σκιστώ γιατί ήμουν στο ξεκίνημα.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...