Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 λεπτά πριν, SlickNick είπε

Ως πελάτης αλλά έχοντας υπάρξει και εργαζόμενος σε κατάστημα που στέλνει με courier, εγωκεντρικοί πελάτες θα υπάρχουν πάντα. Είναι δουλειά του καταστήματος αλλά και του courier να ενημερώσει με ειλικρίνεια τους πελάτες για το πότε θα παραλάβουν το δέμα τους και να ξεκαθαρίζει τι έλεγχο έχει ο πελάτης πάνω στην παραγγελία του.

Ως προς το θέμα ειλικρίνειας. 

Παραγγειλα 2 φορές κάτι απο ACS.

Την 1η φορα, προβλεπόμενη παραδοση Παρασκευή και εως Τριτη απογευμα που επικοινώνησα μαζι τους δεν ειχε ερθει τιποτα.

Mail απο το skroutz ~"Η παραγγελια σας φαινεται να μην εχει παραδοθει".

Μετα απο τουλαχιστον 50 λεπτα αναμονη - καποιες φορες απο θεση 15 εφτανα στην 1η, ακουγα κανονικα τους υπαλληλους να μιλουν μεταξυ τους και εκλεινε - καταφερα να επικοινωνησω.

Εξηγώ οτι καταλαβαινω την κατασταση αλλα θα ηθελα να μαθω ποτε θα παραλάβω. Μετα απο συντομο διαλογο : "Αυριο *πρωι* θα ειστε εκει να παραλαβετε", "Ναι θα ειμαι" επεστρεψα στην κατασταση της αποστολης οπου εγραφαν "Δεν παραδόθηκε. Αιτια: Αλλαγη ημερομ παραδοσης απο παραληπτη".

Εστειλα mail με κοινοποιηση skroutz (με ειχε χρεωσει μερες πριν), καταστημα και acs. 

Τεταρτη απογευμα, μετα απο πολλα επιπλεον τηλ αφου δεν ειχα παρει την παραγγελια το πρωι οπως μου ειχαν οι ιδιοι πει, ηρθε το κουριερ 8 παρα.

 

Στη 2η παραγγελια, το tracking αλλαξε απο το αρχικο και δεν φαινοταν καν η παραγγελια μου , σε εμενα. Παλι 1 ωρα+ τηλεφωνα, στο κινητο το υποκαταστημα που με εξυπηρετει κ ταυτοχρονα στο σταθερο τα κεντρικα. Βρεθηκε ο καινουριος αριθμος. Για να δικαιολογησουν παλι την καθυστερηση παλι τα ιδια "Δεν παραδόθηκε. Αιτια: Αλλαγη ημερομ παραδοσης απο παραληπτη".

 

Θα δεχομουν οποιαδηποτε δικαιολογια για φορτο εργασιας, αλλα οχι να τα ριχνουν σ εμενα.

 

 

Με την ευκαιρια, ξερουμε τι συμβαινει με γενικη ταχυδρομικη, DHL η αλλες εταιρειες; Χρειαζομουν κατι αλλα πια, πρεπει να βρει κανεις και καταστημα που χρησιμοποιει αξιοπιστη εταιρεία .

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 2/4/2020 στις 4:34 ΜΜ, margaritagr είπε

Αδυναμία παράδοσης λέει 3 φορές, δηλαδή σε ΤΙ αδύνατον να έρθουν !! 

Screenshot_20200402-162912_Samsung Internet.jpg

Το ιδιο κάνανε και σε μένα.... Με τηλέφωνα κατεβασμένα στο τοπικο καταστημα. Έχουν γίνει overflow

Στένεις ενα μαιλ απο την σελίδα και σε 1-2 ώρες θα το έχεις στην πόρτα σου.

Και αυτες οι εγραφές με ενα μαγικό τροπο θα εξαφανισθούν ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Dvs είπε

Το ιδιο κάνανε και σε μένα.... Με τηλέφωνα κατεβασμένα στο τοπικο καταστημα. Έχουν γίνει overflow

Στένεις ενα μαιλ απο την σελίδα και σε 1-2 ώρες θα το έχεις στην πόρτα σου.

Και αυτες οι εγραφές με ενα μαγικό τροπο θα εξαφανισθούν ;)

Αλλη κλασικη λαμογια.....Δηλαδη σου λεει οτι υπαρχει αδυναμια παραδοσης και οτι παραμενει κατοπιν συννενοησης...Δλδ οτι εσυ πηρες και ειπες κρατηστε το εκει γιατι δε θα ειμαι σπιτι...προφανως ψευδες.......Αρα σου προτεινω και εσενα να κανεις ΕΕΤΤ καταγγελια να κοψουν τις μαλακιες επιτελους......Αντε με τα μπαζα......Να βαλουν αδυναμια παραδοσης λογω φορτου....Αλλα ετσι αξιωνεται αποζημιωση.........καταλαβες.........Λαμογιες γαλαξιακων διαστασεων......

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, shyster είπε

ας πω και γω την αποψη μου για ολο αυτο το χαος και γενικα την κατασταση που υπαρχει μιας και ειμαι διανομέας σε εταιρία courier

το όλο πρόβλημμα υπάρχει στον ''ανταγωνισμό'' για να μπορέσει η κάθε μεταφορική να κάνει ''πελάτες'' αναγκάζεται και ρίχνει το κόστος των μεταφορικών που σημαίνει πως αν κάποιος θελήσει απλα να στειλει ένα δέμα εχει χρέωση περίπου 12 ευρω όταν θα γίνεις πελάτης η χρέωση είναι κοντά στα 2 ευρώ όπως καταλαβαίνεται η διαφορά είναι πολύ μεγάλη. σε αυτά τα 2 ευρώ περίπου 1 ευρώ πέρνει το κατάστημα που σε κάνει πελάτη και κάπου στα 20 λεπτά το κατάστημα το οποίο θα σου παραδώσει το δέμα και τα υπόλοιπα 90 περίπου λεπτα τα παίρνει η ''μαμά'' εταιρία η οποία αναλαμβάνει τα υπόλοιπα. αν σκεφτείτε πως ένας μέτριος προς καλός διανομέας στο οχτάωρο μπορεί να διακινήσει κοντά στα 80 δέματα το κέρδος το οποίο φέρνει στο κατάστημα είναι κοντά στα 16 ευρώ λιγότερα δηλαδή από το μεροκάματο του. γι αυτό παρατηρείτε και η ελλειψη στόλου σε αρκετά καταστήματα γι αυτό και πολύ διανομείς δουλευουν παραπάνω από οχτω ώρες χωρίς φυσικά να πληρώνονται για αυτό και αρκετές εταιρίες δεν εχουν την δυνατότητα να πάρουν περισσότερο προσωπικό γιατί το κέρδος του καταστήματος είναι μικρό.

περί χαρτάκια και οτι απλά παμε και τα κολλάμε είναι απλά τραγικό κάποιος να το σκεφτεται αυτό και τι εννοω. θα φτασω εκεί που είναι να φτάσω ποιος ο λόγος να μην χτυπήσω το κουδούνι και απλά να κολλήσω το χαρτακι και να φύγω?? για να μου πουν να το ξαναπάω την επόμενη ημέρα?? δεν υπάρχει λογική. σίγουρα μπορεί να υπάρξουν και διανομείς οι οποιοι δεν θα ερθουν εκεί και απλα θα scannaroun το αντικείμενο αν δεν βρείτε χαρτάκι τότε ναι υπάρχει η πιθανότητα να μην ήρθε αλλά δεν πιστεύω πως είναι πολιτική του εκάστοτε καταστήματος. 

περι ρέστων ρε παιδιά ξεκινάμε όλοι με κάποια χρήματα σαν αρχικό ταμείο μου έχει τύχει να ξεκινήσω με 70 ευρώ σε 5ευρα και 10ευρα και κανα 20αρικο σε κέρματα στον τέτρατο πελάτη δεν είχα, όλοι με 50 ευρω και 20ευρω δεν είμαστε τράπεζα θα πρέπει ανα 20 λεπτα να σταματάω και να ψάχνω κάποιον να μου χαλάσει και αν θα μου χαλάσει, έχεις παραγγείλει ξέρεις το ποσό φρόντισε να έχεις το ακριβές αντίτιμο

άλλο τραγελαφικό παμε σε πολυκατοικία και δεν υπάρχει πουθενά το όνομα στο κουδούνι και παραπονιουνται όλοι μα εκεί ήμουν να έπερνε τηλ οταν εφτασε, όχι ρε φίλε courier ειμαι δεν είμαι τηλεφωνητής ούτε η νικολούλη για να ψάχνω να σας βρω

τα δέματα τα οποία έρχονται ταλαιπωρημένα απλα να ξέρετε πως ένα δέμα για να φτάσει στα χέρια σας θα αλλάξει περίπου 4-5 αυτοκίνητα και περίπου 20 χέρια σκεφτείτε τώρα για πόσα χιλιάδες δέματα μιλάμε καθε μέρα και πόσα ανθρώπινα και μη ατυχήματα μπορεί να συμβούν

η εταιρία στην οποία εργάζομαι ψάχνει για διανομείς και ως δια μαγειας δεν ερχεται κανενας.οι τελευταίοι που ήρθαν πριν τον κορωνοιο άντεξαν περίπου 20 μέρες οι καινούριοι που εχουμε είναι λύσεις ανάγκης, αρκετοί δεν ξέρουν την δουλειά και ναι όσο και να σου φαίνεται περίεργο πρέπει να την γνωρίζεις, όσοι ντελιβεράδες ήρθαν τους οποιους τους προσφέρεις πρωινή δουλεια μηχανάκι ή αυτοκίνητο της εταιρίας με μηδέν προσωπικά έξοδα δεν την πάλεψαν, δεν ξέρουν δρόμους δεν ξέρουν πως να δουλευουν εγω βγάζω 80 δέματα και οι καινουριοι βγάζουν 50.

και πάμε στα των ημερών η εταιρία courier που εργάζομαι μπορει να εξυπηρετήσει γύρω στα 600 δέματα εδω και 2 εβδομάδες τα δέματα που έρχονται είναι πάνω απο 800 οπως καταλαβαίνεται τα 200 δέματα δεν μπορουν να διαχειριστούν τα 200 δεματα επι δεκα μερες εχουν γίνει κοντα στα 2000 δέματα πραγματικά τέτοιο χάλι δεν έχω ξανα δει. τηλεφωνα δεν σηκώνουμε γιατι δεν προλαβαίνουμε γιατι αυτός ο οποίος θα πρέπει να σηκώνει το τηλ χάνει χρόνο ψάχνοντας να βρει κάποιο δέμα, γιατί θα πρέπει να εξηγούμε τον λόγο για τον οποίο το δέμα του δεν έχει φτάσει όπως θα έπρεπε στο σπίτι του. γιατί στην ερώτηση του πότε θα το πάρω την απάντηση δεν την ξέρουμε. γιατι θα πάρει τηλ και  θα μας πει εγώ εκείνη την ώρα δεν ήμουνα σπίτι γιατί δεν με πείρατε τηλ να σας πω τι ωρα θα είμαι να περάσετε λες και ο κάθε διανομέας έχει μόνο το δικό του δέμα και κανένα άλλο. γιατί ο κάθε πικραμένος χωρίς κωδικό αποστολής παίρνει τηλ και μας λέει θέλω το δέμα μου τώρα αλλά και για πολλούς άλλους λόγους. γιατί δεν πέρνουμε τηλ να ενημερώσουμε την άφηξη  του δέματος σκεφτείτε 800 δέματα να πέρναμε τηλ πόσες εργατοώρες χρειάζεται για να ενημερώσουμε για την άφηξη τους, μόνο απο ένα λεπτό το κάθε τηλ 800 λεπτά δηλαδή 13,5 ώρες. πραγματικά όλοι οι διανομείς αυτή την στιγμή δουλεύουν κοντά στις 10 ώρες, 10 ώρες πάνω σε 2 ρόδες ή πίσω από ένα τιμόνι. αυτή την περίοδο η διαδικασία της επίδοσηςτων αντικειμένων έχει αλλάξει , παλιά ανεβαίναμε  και δίναμε το δέμα, πλέον πρέπει να κατέβει ο παραλήπτης, περιττό να σας πω πόσα λεπτά κάνουν οι περισσότεροι να κατέβουν

και το τραγικό της ημέρας έτσι για το τέλος. πηγαίνω σε τύπισα δέμα το οποίο έιχε αντικαταβολή 7 ευρώ, χτυπάω κουδούνι μετα από 5 λεπτα και αφου δεν εχει απαντήσει ετοιμάζω να γράψω χαρτάκι κατεβαίνει και μου λέει τι είναι αυτό??? της λέω δέμα είναι αντικαταβολή 7 ευρώ αααααα μου λέει ξέρω τι είναι, είναι ένα κραγιόν αλλά δεν έχω τώρα να πληρώσω θα περάσω από εκεί να το πάρω. η συγκεκριμμένη ''απασχόλησε'' έναν διανομέα για να της πάει ένα δέμα το οποίο δεν είναι άμεσης ανάγκης το οποίο δεν το πήρε με αποτέλεσμα να μην φύγει απο την αποθήκη αλλά να συνεχίζει να υπάρχει και να πιάνει χώρο και θα στηθεί στην ουρά για να το παραλάβει  , ρε μην ζείτε στον κόσμο σας είμαστε σε περίεργη φάση, είμαστε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης περιττές αγορές όπως κραγιόν παπουτσια και αρώματα δεν χρειάζονται αφήνουμε πίσω άλλα δέματα τα οποία είναι σημαντικότερα όπως φάρμακα

συγγνώμη για το σεντόνι αλλά δεν άντεχα καλό σας βράδυ και υπομονή αυτές τις μέρες

Έχεις τα δίκια σου και εσύ ,έχουμε τα δίκια μας και εμείς.

Δεν είναι όλοι οι κουριερ καλοί όπως δεν έχουν όλοι οι πελάτες δίκιο.

Βεβαίως και πριν την κρίση η ίδια απαράδεκτη συμπεριφορά - εξυπηρετηση υπήρχε σε μερικά υποκαταστηματα, δεν δημιουργηθηκε τώρα.

Καλή συνέχεια και καλό κουράγιο σου εύχομαι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαβάζοντας απόψεις και απο την πλευρά των couriers και των καταναλωτών προσπαθώ να κρατήσω μια ισορροπία στο μυαλό μου ώστε να δικαιολογήσω και τους δύο ΑΛΛΑ δεν το έχω καταφέρει και νομίζω ότι αυτό που με ενοχλεί είναι τα ψέματα. Το έγραψα και πιο πίσω ότι 4 υπάλληλοι μου λέγανε επί 1.5 βδομάδα ψέμματα και με κρατούσαν μέσα στο σπίτι για να τους περιμένω. OK, επειδή δουλεύω από το σπίτι και γενικά δεν βγαίνω λόγω της κατάστασης δεν με πειράζει τόσο αλλα υπό άλλες συνθήκες θα είχα θέμα. 

Προτιμώ  να μου πεις γίνεται πανικός δώσε μας 3 ημέρες παραπάνω παρά ηρθε το παιδί και δεν ήσασταν, είναι στον δρόμο, αυριο θα το έχετε και άλλες @@ριές 

Βγαίνει και ο πρόεδρος Φέσσας και λέει για συκοφαντίες....γελάνε και οι πέτρες!!!

Επεξ/σία από SocialNetUsr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πλάκα είναι ότι ακόμη και τώρα και έχοντας, υποτίθεται, λάβει υπόψιν τους την κατάσταση, επιμένουν να αναγράφουν χρόνους παράδοσης που δεν ισχύουν.

Spoiler

Αθήνα, 30 Μαρτίου 2020

Αγαπητοί Πελάτες,

Στο πλαίσιο της πρωτοφανούς κατάστασης που διαμορφώνει η εμφάνιση του COVID-19, και σε συνέχεια των έκτακτων μέτρων που έχουν ήδη δρομολογηθεί από την ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες με σκοπό την εξυπηρέτηση των πελατών της και με προτεραιότητα τη δημόσια υγεία, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις τροποποιήσεις που θα ισχύσουν στις υπηρεσίες μας με ισχύ από 01/04/2020 και μέχρι νεότερης ενημέρωσης. 

Συγκεκριμένα:

  • Τροποποιείται ο χρόνος διαχείρισης και παράδοσης των αποστολών, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:

Βασικές Υπηρεσίες Express Επόμενη Ημέρα (Next Day)

Χρόνος* Παράδοσης

Εντός της ίδιας πόλης

1-3

Εντός της ίδιας περιφέρειας

1-3

Προς χερσαίους προορισμούς

1-3

Προς νησιώτικους προορισμούς

1-5

Προς δυσπρόσιτες περιοχές **

1-7

 

 

*Οι χρόνοι παράδοσης αφορούν εργάσιμες ημέρες (βλ. Διευκρινίσεις & Επεξηγήσεις Επίσημου τιμοκαταλόγου ACS  Νο 3.5,15 )

** όπως αυτές ορίζονται (βλ. Διευκρινίσεις & Επεξηγήσεις Επίσημου τιμοκαταλόγου ACS  Νο 3.5,5 )

  • Αναστέλλονται οι υπηρεσίες πρωινής παράδοσης (έως 10:00) και δέσμευσης ώρας (ραντεβού).
  • Τροποποιείται ο χρόνος παραμονής των αποστολών στα κατά τόπους καταστήματα της ACS σε 7 ημερολογιακές ημέρες.
  • Η ACS θα πραγματοποιεί 1 προσπάθεια παράδοσης (attempt) στη διεύθυνση του παραλήπτη και σε περίπτωση  μη παράδοσης, η αποστολή θα παραμένει στο κατάστημα έως και 5 ημερολογιακές ημέρες (από την ημερομηνία αιτιολόγησης) και όχι περισσότερο από 7 ημέρες συνολικά, προκειμένου την παραλαβή της από τις ρεσεψιόν των τοπικών καταστημάτων της ACS ή τα Σημεία Εξυπηρέτησης ACS Smart Points (κατόπιν χρήσης της υπηρεσίας «ACS ReDirect» που παρέχεται δωρεάν).
  •  Ο αποστολέας και ο παραλήπτης θα ενημερώνεται ηλεκτρονικά για την πορεία της αποστολής μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ACS, της εφαρμογής «ACS Mobile App» και μέσω των εφαρμογών «ACS Web Business Tools» και «ACS Connect» (για πελάτες με συμβόλαιο).
  • Για τη διευκόλυνση των παραληπτών, η ACS δύναται να ενημερώνει μέσω της υπηρεσίας ACS Info (sms ή Viber) για την ημερομηνία/ώρα που πραγματοποιήθηκε η προσπάθεια παράδοσης, καθώς και τον χρόνο παραμονής της αποστολής στο τοπικό κατάστημα ACS ή/και τη δυνατότητα χρήσης της δωρεάν υπηρεσίας «ACS ReDirect» (όπου αυτή παρέχεται) για παραλαβή από εξουσιοδοτημένους συνεργάτες της ACS.
  • Ειδικότερα σε περιπτώσεις αλλαγής διεύθυνσης παραλήπτη, η ACS θα προωθεί την αποστολή στο αντίστοιχο σημείο εξυπηρέτησης ACS και ο παραλήπτης θα πρέπει να την παραλάβει από την ρεσεψιόν του νέου σημείου (υπηρεσία to-point). 

Υπενθυμίζεται ότι για την επιτυχία των παραδόσεων κρίνεται απαραίτητη η καταγραφή ορθού αριθμού κινητού τηλεφώνου του παραλήπτη και η πλήρης συμπλήρωση των στοιχείων διεύθυνσης προορισμού (Οδός, Αριθμός, Τ.Κ., Περιοχή). Σε οποιαδήποτε περίπτωση, και μετά την πάροδο του παραπάνω χρονικού διαστήματος, οι αποστολές που δεν παρελήφθησαν από τους παραλήπτες θα δρομολογούνται προς επιστροφή στον αποστολέα.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας και θα σας κρατούμε ενήμερους για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Με εκτίμηση,

 

Για την ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.A.E.E.

 

Α. Βάλλας

Εμπορική Διεύθυνση

Κατά τα άλλα εμείς συκοφαντούμε!

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, thedrpapa είπε

Πρώην πρόεδρο του ΣΕΒ και ιδρυτή του Ομίλου Quest, που έχει μέσα τις παρακάτω εταιρείες...91565732_824927554665983_1774932635647213568_n.png?_nc_cat=109&_nc_sid=b96e70&_nc_eui2=AeHBII7hBBNWrUNUGQPNQiB1U0LQ03X3B1Tjs7O8uFvTgunyAxP_dp_QMy4YAX226l6suvDtXU_TQigSGPeXmQedIZorGDg3nCUlhTH720kj5w&_nc_ohc=ZzBeFgTOpiwAX8EMHqY&_nc_ht=scontent.fath3-3.fna&oh=05a7a7f74fdcb12fcc33743f68c4b409&oe=5EADC732

Αυτός ο τύπος έχει την Info Quest!; Και παράλληλα όλες αυτές τις εταιρίες!;

😲

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, prototypegr είπε

Η πλάκα είναι ότι ακόμη και τώρα και έχοντας, υποτίθεται, λάβει υπόψιν τους την κατάσταση, επιμένουν να αναγράφουν χρόνους παράδοσης που δεν ισχύουν.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Αθήνα, 30 Μαρτίου 2020

Αγαπητοί Πελάτες,

Στο πλαίσιο της πρωτοφανούς κατάστασης που διαμορφώνει η εμφάνιση του COVID-19, και σε συνέχεια των έκτακτων μέτρων που έχουν ήδη δρομολογηθεί από την ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες με σκοπό την εξυπηρέτηση των πελατών της και με προτεραιότητα τη δημόσια υγεία, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις τροποποιήσεις που θα ισχύσουν στις υπηρεσίες μας με ισχύ από 01/04/2020 και μέχρι νεότερης ενημέρωσης. 

Συγκεκριμένα:

  • Τροποποιείται ο χρόνος διαχείρισης και παράδοσης των αποστολών, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:

Βασικές Υπηρεσίες Express Επόμενη Ημέρα (Next Day)

Χρόνος* Παράδοσης

Εντός της ίδιας πόλης

1-3

Εντός της ίδιας περιφέρειας

1-3

Προς χερσαίους προορισμούς

1-3

Προς νησιώτικους προορισμούς

1-5

Προς δυσπρόσιτες περιοχές **

1-7

   

*Οι χρόνοι παράδοσης αφορούν εργάσιμες ημέρες (βλ. Διευκρινίσεις & Επεξηγήσεις Επίσημου τιμοκαταλόγου ACS  Νο 3.5,15 )

** όπως αυτές ορίζονται (βλ. Διευκρινίσεις & Επεξηγήσεις Επίσημου τιμοκαταλόγου ACS  Νο 3.5,5 )

  • Αναστέλλονται οι υπηρεσίες πρωινής παράδοσης (έως 10:00) και δέσμευσης ώρας (ραντεβού).
  • Τροποποιείται ο χρόνος παραμονής των αποστολών στα κατά τόπους καταστήματα της ACS σε 7 ημερολογιακές ημέρες.
  • Η ACS θα πραγματοποιεί 1 προσπάθεια παράδοσης (attempt) στη διεύθυνση του παραλήπτη και σε περίπτωση  μη παράδοσης, η αποστολή θα παραμένει στο κατάστημα έως και 5 ημερολογιακές ημέρες (από την ημερομηνία αιτιολόγησης) και όχι περισσότερο από 7 ημέρες συνολικά, προκειμένου την παραλαβή της από τις ρεσεψιόν των τοπικών καταστημάτων της ACS ή τα Σημεία Εξυπηρέτησης ACS Smart Points (κατόπιν χρήσης της υπηρεσίας «ACS ReDirect» που παρέχεται δωρεάν).
  •  Ο αποστολέας και ο παραλήπτης θα ενημερώνεται ηλεκτρονικά για την πορεία της αποστολής μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ACS, της εφαρμογής «ACS Mobile App» και μέσω των εφαρμογών «ACS Web Business Tools» και «ACS Connect» (για πελάτες με συμβόλαιο).
  • Για τη διευκόλυνση των παραληπτών, η ACS δύναται να ενημερώνει μέσω της υπηρεσίας ACS Info (sms ή Viber) για την ημερομηνία/ώρα που πραγματοποιήθηκε η προσπάθεια παράδοσης, καθώς και τον χρόνο παραμονής της αποστολής στο τοπικό κατάστημα ACS ή/και τη δυνατότητα χρήσης της δωρεάν υπηρεσίας «ACS ReDirect» (όπου αυτή παρέχεται) για παραλαβή από εξουσιοδοτημένους συνεργάτες της ACS.
  • Ειδικότερα σε περιπτώσεις αλλαγής διεύθυνσης παραλήπτη, η ACS θα προωθεί την αποστολή στο αντίστοιχο σημείο εξυπηρέτησης ACS και ο παραλήπτης θα πρέπει να την παραλάβει από την ρεσεψιόν του νέου σημείου (υπηρεσία to-point). 

Υπενθυμίζεται ότι για την επιτυχία των παραδόσεων κρίνεται απαραίτητη η καταγραφή ορθού αριθμού κινητού τηλεφώνου του παραλήπτη και η πλήρης συμπλήρωση των στοιχείων διεύθυνσης προορισμού (Οδός, Αριθμός, Τ.Κ., Περιοχή). Σε οποιαδήποτε περίπτωση, και μετά την πάροδο του παραπάνω χρονικού διαστήματος, οι αποστολές που δεν παρελήφθησαν από τους παραλήπτες θα δρομολογούνται προς επιστροφή στον αποστολέα.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας και θα σας κρατούμε ενήμερους για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Με εκτίμηση,

Για την ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.A.E.E.

Α. Βάλλας

Εμπορική Διεύθυνση

Κατά τα άλλα εμείς συκοφαντούμε!

Να τα δεχτω ολα λογω της καταστασης εκτος απο αυτο

Η ACS θα πραγματοποιεί 1 προσπάθεια παράδοσης (attempt) στη διεύθυνση του παραλήπτη και σε περίπτωση  μη παράδοσης, η αποστολή θα παραμένει στο κατάστημα έως και 5 ημερολογιακές ημέρες (από την ημερομηνία αιτιολόγησης) και όχι περισσότερο από 7 ημέρες συνολικά, προκειμένου την παραλαβή της από τις ρεσεψιόν των τοπικών καταστημάτων της ACS ή τα Σημεία Εξυπηρέτησης ACS Smart Points (κατόπιν χρήσης της υπηρεσίας «ACS ReDirect» που παρέχεται δωρεάν).

Ξεκαθαρα παρατυπο μιας και οπως ποσταρα σε προηγουμενο ποστ βαση ΕΕΤΤ.

6. Ποιες είναι οι υποχρεώσεις της επιχείρησης ταχυμεταφορών σε περίπτωση μη επίδοσης του ταχυδρομικού αντικειμένου στον παραλήπτη;

Η ταχυδρομική επιχείρηση

  • επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον αποστολέα ή τον παραλήπτη, εφόσον αντιμετωπίζει δυσκολίες στην επίδοση και εφόσον έχουν δηλωθεί τα τηλέφωνα επικοινωνίας
  • οφείλει να προγραμματίσει τουλάχιστον δεύτερη προσπάθεια επίδοσης του αντικειμένου στον παραλήπτη, σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη

Αρα παλι μιλαμε για παρατυπια και εφοσον μου τυχει θα κανω καταγγελια ΕΕΤΤ και στο Υπ.Υγειας για να δουν οτι συνωστιζουν κοσμο χωρις λογο στα καταστηματα ενω δεν πρεπει να το κανουν....

Επεξ/σία από donstefano
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, donstefano είπε

Καλημερα σε ολους!

Να απαντησω σε καποιους φιλους που υπερασπιζονται τις εταιρειες courier ,ενδεχομενως να δουλευουν και εκει η να εχουν συγγενεις και φιλους που δουλευουν εκει η τελοσπαντως βλεπουν με συμπαθεια τις εταιρειες αυτες.

Αρχικα να πω οτι τα προβληματα προυπηρχαν και πριν την πανδημια, οποτε τοτε φυσικα δεν υπηρχε δικαιολογια, αλλα παρολαυτα τα εκαναν και τοτε μανταρα....ποσο μαλλον τωρα......Ειδικα στην Αθηνα και φανταζομαι στις μεγαλες πολεις.

Θα ακολουθησουν αποσπασματα  απο την ΕΕΤΤ,οχι δικα μου λογια-αερολογια.

Οι ταχυμεταφορές (κούριερ) αφορούν στην ειδική επείγουσα διαβίβαση αντικειμένων ταχυμεταφορών (φάκελοι, δέματα κλπ), τα οποία παρακολουθούνται σε όλα τα στάδια της διακίνησής τους, ιδίως κατά την παραλαβή και επίδοση, με την έκδοση αποδεικτικού παραλαβής/επίδοσης και παραδίδονται σε προσυμφωνημένο χρόνο από αδειοδοτημένες εταιρείες με γενική άδεια, υπό καθεστώς ελεύθερου ανταγωνισμού.

Αρα μιλαμε για επειγουσα παραδοση αντικειμενων(οχι σε 2-3-4-5 μερες) σε προσυμφωνυμενο χρονο....Οχι απο τις 11 το πρωι μεχρι τις 6-7 το απογευμα......Καμια courier δε σου λεει θα στο φερουμε πχ 2-5.Ελαχιστες το κανουν.Πρωτη παρατυπια.

Αρα αυτος που ζηταει καποια συγκεκριμενη ωρα εχει δικιο....δε λεμε υπερβολες του στυλ εγω 8 με 8μιση θα ειμαι σπιτι......Θα πρεπει να του πεις ενα 2ωρο 3ωρο να μπορει να ειναι.Εαν αυτο δεν ειναι ευκολο τοτε δεν εινα ταχυμεταφορα...ειναι απλη ταχυδρομικη  υπηρεσια.

Παμε παρακατω....

6. Ποιες είναι οι υποχρεώσεις της επιχείρησης ταχυμεταφορών σε περίπτωση μη επίδοσης του ταχυδρομικού αντικειμένου στον παραλήπτη;

Η ταχυδρομική επιχείρηση

  • επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον αποστολέα ή τον παραλήπτη, εφόσον αντιμετωπίζει δυσκολίες στην επίδοση και εφόσον έχουν δηλωθεί τα τηλέφωνα επικοινωνίας
  • οφείλει να προγραμματίσει τουλάχιστον δεύτερη προσπάθεια επίδοσης του αντικειμένου στον παραλήπτη, σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη
  • προβαίνει σε έγγραφη ειδοποίηση προς τον παραλήπτη σε περίπτωση απουσίας του και επιστροφή του αντικειμένου στο χώρο της ταχυδρομικής επιχείρησης
  • επιστρέφει το αντικείμενο στον αποστολέα με χρέωση όχι μεγαλύτερη του ποσού που καταβλήθηκε για την αποστολή του, σε περίπτωση άρνησης παραλαβής του από τον παραλήπτη
  • φυλάσσει το ταχυδρομικό αντικείμενο για διάστημα έξι (6) μηνών από την τελευταία αποτυχημένη προσπάθεια επίδοσης αυτού.

Τι σημαινει αυτο με λιγα λογια....Εαν δεν βρεις τον παραληπτη στο σπιτι του(διευθυνση αποστολης)δηλαδη αντιμετωπιζεις δυσκολια στην επιδοση πρεπει να τον παρεις τηλεφωνο εφοσον εχει δηλωθει.99,9% εχουν το τηλ στην αποστολη οποτε μιλαμε για υποχρεωση εκ μερους της εταιρειας.

έτσι το αντιλαμβάνεσαι εσύ εγώ το αντιλαμβάνομαι χάλασε το μηχανάκι, λόγω φόρτου εργασίας λόγω έλειψης προσωπικού κλπ κλπ κλπ 

Προβαινει σε εγγραφη ειδοποιηση σε περιπτωση απουσιας και επιστροφη του αντικ. στο χωρο της ταχυμεταφορικης εταιρειας.Αρα η μεθοδος μηχανακι χωρις δεμα και κολλαω χαρτακια-ειδοποιτηρια ειναι εντελως παρανομη...... 

συμφωνώ

Αρα παιρνεις τηλ και μετα εφοσον διαπιστωσεις οτι δεν ειναι εκει φτιαχνεις ειδοποιητηριο.Αυτο γινεται γιατι μπορει να εχει διακοπη ρευματος την οποια εσυ ως εταιρεια δεν ξερεις η δεν δουλευει το θυροτηλεφωνο,μπορει να εχει βλαβη το θυροτηλεφωνο,μπορει εγω να πηγα το πρωι και να μουτζουρωσα η να αφαιρεσα το ονομα του γειτονα γιατι δεν τον συμπαθω απο τα κουδουνια κτλ κτλ κτλ.Για αυτο λεει και η ΕΕΤΤ πρεπει να παρεις τηλεφωνο.

διαφωνώ δεν λέει πουθενα πρωτα επικοινωνείς και μετα αφήνεις ειδοποιητηριο

10. Υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν ισχύουν οι υποχρεώσεις των παρόχων ταχυδρομικών υπηρεσιών;

Ναι, υπάρχουν και αφορούν τις εξής περιπτώσεις:

  • ανωτέρα βία (ιδίως έκτακτα γεγονότα που δεν οφείλονται σε πράξεις ή παραλήψεις της επιχείρησης), η οποία καθιστά αδύνατη ή εξαιρετικά δυσχερή τη λειτουργία της επιχείρησης
  • αποδεδειγμένες εγκληματικές ενέργειες στις εγκαταστάσεις ή τα μεταφορικά μέσα, με αποτέλεσμα την απώλεια, βλάβη ή καταστροφή ταχυδρομικών αντικειμένων
  • μη εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων από την πλευρά των χρηστών
  • ενέργειες ή πράξεις που είναι αντίθετες με τους νόμους του κράτους
  • μη υλοποίηση της υποχρέωσης της επιχείρησης κατόπιν επιθυμίας του πελάτη
  • αποδεδειγμένα ανυπόστατο αίτημα
  • αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του πελάτη.

Οταν λεει ανωτερα βια εννοει πχ εκλεισε η τροχαια τους δρομους και δεν μπορει να ερθει,χτυπησε ο κορονοιος ολο το καταστημα και εκλεισε...οχι πραγματα που οφειλονται σε πραξεις η παραλαειψεις της εταιριας,πχ παθαμε λαστιχο,τρακαραμε,χαλασε το αμαξι και αλλα τετοια....ειναι υπαιτιοτητα της εταιριας αυτα.

αν δηλαδή εχει ατυχημα ο διανομεας είναι ανωτέρα βία?? αν το αυτοκίνητο με τα πράγματα μέσα χαλάσει δεν είναι ανωτέρα βία?? πως ακριβώς ορίζεται η ανωτέρα βία??? δηλαδή ανωτέρα βία είναιι μόνο αν πέσει κομήτης??

Αποδεδειγμενη υπαιτιοτητα πελατη πχ δεν εχω βαλει τα στοιχεια αποστολης σωστα,λαθος κουδουνια,τηλεφωνα,διευθυνσεις.....

Τωρα να σχολιασω πραγματα που ανεφεραν φιλοι παραπανω....

Αναφερει φιλος οτι οι τιμες ειναι χαμηλες λογω ανταγωνισμου και δεν βγαζουν οι εταιριες κερδος κτλ.Να μην περνουν δουλειες που δεν μπορουν να πραγματοποιησουν ως οφειλουν.Και εγω αν ειναι να ανοιξω μια κουριερ με 1 ευρω αποστολη και να κανω και 15-20 μερες να τα παραδωσω......Αυτη δεν ειναι λογικη.Για αυτο υπαρχουν και οι κανονες.Αλλιως ο καθενα θα εκανε οτι ηθελε.

Η τιμη που κανεις προσφορα ως εταιρεια συνεπαγεται οτι να μπορεις να προσφερεις σωστα τις υπηρεσιες σου και οχι να υπολειτουργεις λογω πολλων υποχρεωσεων-δεματων που εσυ ως εταιρεια αναλαμβανεις να πραγματοποιησεις.

ισχύει και συμφωνο μαζι σου βέβαια αν κάποιοι ανεβάσουν τις τιμές θα αρχίσουν όλοι να κράζουν

Για τα χαρτακια με το μηχανακι χωρις το δεμα κτλ.

Μου εχει τυχει να μην περασει καν,ουτε να αφησει χαρτακι και το tracking ελεγε δεν παραδοθηκε λογω μη υπαρξης ονοματος στο κουδουνι!!!!Τα νευρα τσαταλια φυσικα γιατι ηταν απλα ψευδες και οταν τους πηρα τηλ και λεω οτι εχω το ονομα κανονικα, μου λεει λαθος θα ηταν η διευθυνση για αυτο δεν βαλαμε ειδοποιητηριο,ποια ειναι η διευθυνση λεω, μου λενε τη σωστη,λεω γιατι δεν βαλατε αφου ειναι η σωστη η δεν με πηρατε τηλεφωνο τοτε....και εκει πεφτει το κορυφαιο....Δεν φαινονται καλα στην αποστολη πανω στο δεμα η διευθυνση και το τηλ σας..Επειδη ηταν απο sportdirect εστειλα email και σε αυτους και στην Αγγλικη μεταφορικη που το εστελνε και στα κεντρικα της συγκεκριμενης κουριερ και οπως καταλαβαινεται σε 2-3 ωρες με πηραν τηλ σαν βρεγμενες γατες......Φυσικα οταν παρελαβα τα στοιεια ηταν κανονικα πανω στο δεμα και σταλθηκε φωτο στην Αγγλικη κουριερ.Δεν μου εχει τυχει το χαρτακι-μηχανακι χωρις δεμα εμενα...τουλαχιστον να το διαπιστωσω αλλα αμα τυχει και το δω υπαρχει και η ΕΕΤΤ μετα.Δεν ειναι ολες οι εταιριες σκαρτες αλλα ειναι οι περισσοτερες τουλαχιστον στην Αθηνα.

Στα ρεστα σας δινω ενα δικιο βεβαια γιατι ο αλλος δεν μπορει να εχει ρεστα και απο 200αρικο αλλα που να εχω και εγω παντα ακριβως τα λεφτα.......Τουλαχιστον πρεπει να μεριμνησω να εχω αλλιως να εχουν οι διανομεις POS φορητο οποτε να περνει απο καρτα κατευθειαν τα χρηματα οταν ειναι αντικαταβολη.

δεν ξέρω αν βάση νόμου είναι υποχρεωτικόοι διανομείς να έχουν μηχάνημα pos εμείς πάντως δεν έχουμε

Στο θεμα οτι δεν ειναι τηλεφωνητης ο κουριερ απαντησα παραπανω με αποσπασμα απο την εεττ οτι πρεπει να περνουν τηλ.Χτυπας κουδουνι,μετα τηλ και αν δεν ειναι σπιτι η δεν απαντα μετα ειδοποιηση. 

νομίζω και εγώ σου απάντησα

Στο θεμα οτι ερχονται κακομεταχειρισμενα τα δεματα. Δεν ενδιαφερει τον παραληπτη και τον αποστολεα εαν αλλαζει και 500 χερια και αμαξια....Οφειλει η εταιρεια να το φερει σε αριστη κατασταση.Εδω απο Γερμανια με DHL εχω παρει ποσες φορες που ερχεται απο αλλη χωρα και παντα μου ερχετε αψογο το δεμα....Αρα τηρουν καποια αλλα προτυπα...Φυσικα οταν γινει απο ανθρωπινο λαθος καποια ζημια η εταιρεια πρεπει να αποζημιωνει και ετσι ολα καλα.

εμένα μου έχει έρθει δέμα απο εξωτερικό κατεστραμένο φυσικα τα δέματα απο εξωτερικό ειναι πολυ λιγότερα σε σύγκριση με τα εσωτερικού

Επισης ο νεος σε καθε δουλεια δεν θα ειναι αποδοτικος οπως ο παλιος που ξερει τη δουλεια αλλα θα τα μαθει με τον καιρο.Επισης παζει και κατι αλλο....Ο παλιος μπορει να περνει τις βολικες δουλειες που βγαινουν γρηγοροτερα και ο νεος τα πιο δυσκολα.Δεν ξερω αν λειτουργουν ετσι οι κουριερ αλλα σε πολλες δουλειες γινεται αυτο.Πχ αν παρω εγω 40 10κιλα δεματα και ο αλλος 80 φακελους η μικροδεματα υπαρχουν πιθανοτητες να χρειαστουμε πχ 8 ωρες ο καθενας για να τα διεκπεραιωσουμε...Η παιρνω εγω το καλο δρομολογιο με την λιγοτερη κινηση και ο αλλος το σκαρτο με το περισσοτερο μποτιλιαρισμα.......Αρα δε μιλαμε μονο για ποσοτητα...κοινως μονο τα νουμερα...Αλλο το ενα αλλο το αλλο.....Εαν παλι λεω ισχυει τετοιος διαμοιρασμος εργασιας στις κουριερ.....Λογικα ολοι πανω κατω τα ιδια θα παιρνουν βαση δρομολογιου που βγαινει...Αλλα δεν μπορω να ξερω...απλα το αναφερω.

στην εταιρια που δουλευω δεν ισχυει καθε διανομεας έχει ένα συγκεκριμμένο δρομολογιο δεν είναι πιτσαρια να πάρω την παραγγελία του άλλου γιατι ξέρω ότι έχει bourbouar 

Επισης η δυσκολια να βρει νεους κουριερ παλι δεν αφορα τον πελατη.Εαν τον βαζεις τον αλλον να δουλευει 10ωρο τον δηλωνεις 6ωρο και δε του δινεις δωρα,μισθο σωστο κτλ σιγα μην κατσει...βλακας ειναι?

Απο κει και περα σιγουρα ο νορμαλ πελατης θα κατανοησει οτι λογω των ημερων θα υπαρξουν καποιες καθυστερησεις σε λογικα πλαισια .Αλλα μην κανουμεσε ολα δικαιολογια τον κορονοιο....Μην κοροιδευομαστε...τα προβληματα προυπηρχαν.......

συμφωνω σου εξήγησα το λόγω στην αρχη απλά αυτές τις μέρες θα φανει πολύ πιο έντονο με αποτέλεσμα να σκάσουν όλες οι εταιρίες και τα καταστήματα courier και αυτό θα το δείτε

Και στην τελικη αν δεν μπορουν να τα παραδοσουν να μην τα περνουν ολα τα δεματα και τις μεγαλες δουλειες 1-2 κουριερ(μαζευουν το παραδακι) και μετα καθυστερουν γιατι ειναι πολλα.....Αν δεν μπορεις να πεις κυριοι βρειτε αλλους, εμεις μπορουμε μεχρι τοσα δεματα να  παραλαμβανουμε-παραδινουμε.....Και να αν ειναι ετσι να μοιραστει η πιτα....οχι ξεφτυλιζω την τιμη να παρω τη δουλεια και μετα ψαχνω δικαιολογιες και κορονοιους να λεω......

σε αυτό μερίδιο ευθύνης έχουν και τα καταστήματα γιατί αν τους πεις δεν θα τα καταφέρουμε θα σου πει δεν με νοιαζει όποτε παει εγώ τα λεφτα θα τα παρω και μιλάω για μεγάλες εταιρίες

Οποτε για να κλεισω το ποστ....

Εγω απο εδω και περα(μετα το περας της καταστασης λογω πανδημιας) οταν καποια ταχυμεταφορικη θα κανει λαδιες θα στελνω στην ΕΕΤΤ καταγγελια. Το προβλημα υπηρχε και πριν και θα υπαρχει και μετα.Αρα αυτο σας προτεινω να κανετε και οσοι εχετε θεμα γιατι αλλιως δεν καταλαβαινουν οι εταιρειες αυτες......Οπως τα ελτα με το προσφατο 15αρι το παρανομο.Αν καθομασταν με τα χερακια σταυρωμενα θα πληρωναμε φουλ 15αρια.Το δικιο μας διεκδικησαμε και το δικιο μας θα διεκδικουμε.......

Πληρωνουμε και οι εταιρειες αυτες εχουν συγκεκριμενες υποχρεωσεις απεναντι μας που πρεπει να τις τηρουν.........Δεν μας τα κανουν δωρεαν.........Αυτα........

η αλήθεια είναι κάπου στην μέση. αυτό που πληρώνεις δεν αντιστοιχεί σε αυτό θέλεις ή σε αυτό που θα έπρεπε να ισχύει. όταν πληρώνεις 50 λεπτα εξτρα για μεταφορικά (ναι υπάρχει και τέτοιο κόστος) καταλαβαίνεις πως δεν μπορεί να αντιστοιχει στις υπηρεσίς που πρεπει να υπαρχουν

και ξανα λεω δεν φταίνε τα καταστήματα courier ούτε οι υπάλληλοι αλλά η όλη δομη και το πως λειτουργει το συστημα

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε
10 ώρες πριν, talibanakos είπε

αστειο αυτο που λες,πρεπει να καταλαβετε οτι ο ογκος των αποστολων εχει πολλαπλασιαστει αυτες τις ημερες.

Ενώ πριν οι ταχυμεταφορικές δούλευαν ρολόι; 

Δεν τις δικαιολογω για τα προηγούμενα, αλλα αυτες τις μερες δε χωρανε τα δέματα στις αποθηκες.

Και αντι να το καταλαβετε,πατε και λετε οτι δε σας απασχολει και οτι πρεπει να παρουν παραπανω ατομα,φωναζετε οτι δεν υπαρχει οργάνωση και οτι δεν απανταει κανεις στα τηλεφωνα και μιλατε για δικαιωματα και υποχρεώσεις. 

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, talibanakos είπε

Δεν τις δικαιολογω για τα προηγούμενα, αλλα αυτες τις μερες δε χωρανε τα δέματα στις αποθηκες.

Και αντι να το καταλαβετε,πατε και λετε οτι δε σας απασχολει και οτι πρεπει να παρουν παραπανω ατομα,φωναζετε οτι δεν υπαρχει οργάνωση και οτι δεν απανταει κανεις στα τηλεφωνα και μιλατε για δικαιωματα και υποχρεώσεις. 

Ωραία, θεώρησέ μας ως τρελούς και γραφικούς, εσένα ως σώφρωνα και όλα καλά. Δεν στεναχωριέται κανείς και πάμε παρακάτω.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, talibanakos είπε

Δεν τις δικαιολογω για τα προηγούμενα, αλλα αυτες τις μερες δε χωρανε τα δέματα στις αποθηκες.

Και αντι να το καταλαβετε,πατε και λετε οτι δε σας απασχολει και οτι πρεπει να παρουν παραπανω ατομα,φωναζετε οτι δεν υπαρχει οργάνωση και οτι δεν απανταει κανεις στα τηλεφωνα και μιλατε για δικαιωματα και υποχρεώσεις. 

Θεωρώ ότι σε όλους που είχαμε επαφές με κούριερ είναι η σταγόνα που ξεχειλησε το ποτήρι.....γιατί υπήρχε νοσηρή κατάσταση από πριν με τη λειτουργια τους....

Εάν πριν δούλευαν πένα  η οι υπηρεσίες ήταν σε πολύ καλό επίπεδο θα ήμασταν πολύ μαλακές να κράζουμε τώρα.....

Επειδή και πριν χάλια και τώρα 100φορες χειροτερα λογική και αυτονόητη η οποία αντιδραση-κραξιμο-καταγγελια κτλ....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τραγικο για μενα της υποθεσης ειναι οτι ακομα και τωρα ταζουν παραδοση την επομενη μερα. Για παραδειγμα μολις εκανα υπολογισμο ημερας παραδοσης σε γνωστη εταιρια.

 

as.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...