Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Παλι τα ιδια ρε;ελεος πια..

100 ιδια θεματα με τις ιδιες ιστοριες μεσα..

1 ώρα πριν, skar1983 είπε

Γενικά πέραν από τις πανάκριβες dhl & ups όλες είναι για τα μπάζα.

Το πόσο εξαρτάται από ποιο κατάστημα εξυπηρετείσαι.

udykoc01rta31.jpg

Ολες τα ιδια κανουν,οχι μονο η Γενικη.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, talibanakos είπε

Παλι τα ιδια ρε;ελεος πια..

100 ιδια θεματα με τις ιδιες ιστοριες μεσα..

Ολες τα ιδια κανουν,οχι μονο η Γενικη.

 Αλλαξε τιποτα για να σταματησουμε; Δεν σε βλεπω ομως να σχολιαζεις αυτα που λεει το αρθρο αλλα τα «ιδια» που λεμε εμεις.

Επεξ/σία από Predatorkill
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Predatorkill είπε

 Αλλαξε τιποτα για να σταματησουμε; Δεν σε βλεπω ομως να σχολιαζεις αυτα που λεει το αρθρο αλλα τα «ιδια» που λεμε εμεις.

Tα εχω σχολιασει ενα εκατομμυριο φορες,απλα ο φιλος δεν εκατσε να ψαξει λιγο στο φορουμ,ειπε απλα να ανοιξει καινουργιο νημα.,ενω υπαρχουν τοσα για καθε εταιρια,και υπαρχει και γενικο νημα για τις μεταφορικες.

Ημουν στη Γενικη και εχω παρει θεση απειρες φορες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Καλησπέρα σε όλους, έχω κάνει μια παραγγελία εδώ και κάποιο καιρό από εξωτερικό. Ξέρουμε αν λειτουργούν ακόμα οι υπηρεσίες αποστολής δεμάτων (δε θυμάμαι με ποια εταιρία έρχεται) η έχουν απαγόρευση λειτουργίας και αυτές; 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα γράψω και εγώ από προσωπική εμπειρία και σαν καταναλωτής αλλά και ως υπάλληλος σε δύο διαφορετικά e-shops στο τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης/παραγγελιών.

Ως καταναλωτής: Πιστεύω ειλικρινά ότι παλιότερα ήμουν ευχαριστημένος με τις μεταφορικές, τουλάχιστον από τις πιο δημοφιλείς (ACS, Γενική, ΕΛΤΑ). Θυμάμαι να κάνω παραγγελίες και να έρχονται στο σπίτι μου ΑΦΟΥ πρώτα μου κάνουν ένα τηλ να με ενημερώσουν ότι σε κάποια λεπτά θα είμαι εκεί και να έχω βγει έξω, πράγμα που δουλεύει πάντα και σου δίνει τον χρόνο να προετοιμαστείς πχ αν μένεις σε πολυκατοικία ώστε να βοηθήσεις και τον διανομέα. Με αυτό τον τρόπο δεν είχα ποτέ πρόβλημα και ίσα ίσα που κατατόπιζα και τον εκάστοτε διανομέα ώστε να βρει το σπίτι μου μιας και είναι μονοκατοικία. Όλα αυτά μέχρι πριν 3-4 χρόνια. Από τότε έχω παρατηρήσει ένα pattern και από τις τρεις εταιρείες, με το κλασσικό "Ελλιπής Διεύθυνση", "αφήσαμε χαρτάκι γιατί δεν σας βρίσκαμε" κτλ. Καταλαβαίνω ότι υπάρχει φόρτος εργασίας, καταλαβαίνω ότι πίνουν το αίμα στους εργαζόμενους εκεί μέσα, αλλά αυτό δεν μπορεί να αποτελεί δικαιολογία για πολλά συναπτά έτη. Αν θέλετε να έρθω να το πάρω από το κατάστημα σας, που θα το κάνω στην τελική γιατί δεν έχω άλλη επιλογή, να μου παρέχετε τουλάχιστον την δυνατότητα να μπορώ να μιλήσω με κάποιον υπάλληλο και όχι να περιμένω 10 λεπτά σε αναμονή χωρίς ανταπόκριση κάθε μέρα. Αυτό προφανώς και είναι θέμα διοίκησης η οποία κοιτάζει να συρρικνώνει θέσεις και να πατάει τους υπαλλήλους κάτω ώστε να βγάζουν περισσότερη δουλειά χωρίς να ανεβάζουν το budget. Προς θεού μην τα βάζετε με τους υπαλλήλους, περνάνε πάρα πολλά χωρίς να φταίνε.

Ως συνεργάτης(ACS και Γενικής): Έχοντας δουλέψει για 1,5 χρόνο περίπου σε δύο διαφορετικά e-shops, έχω συνεργαστεί με τις δύο γνωστές εταιρείες. Η συνεργασία ήταν σε επαγγελματικό επίπεδο B2B , οπότε είχα μια καλύτερη σχέση μιας και μπορούσα να μιλάω κατευθείαν με τους υπεύθυνους, κατευθείαν στο κινητό τους, να στέλνω από το εταιρικό mail για αλλαγές σε παραγγελίες, στοιχεία , αντικαταβολές, απελευθέρωση δέματος κτλ κτλ.Το ίδιο και με τους διανομείς, αφού είχαμε προσωπική σχέση μιας και ερχόντουσαν κάθε μέρα ώστε να παραλάβουν τις αποστολές ή να τις πάω εγώ από το κατάστημα με τα voucher κτλ.  Μέχρι να δουλέψω σε τέτοιες δουλειές δεν είχα αντιμετωπίσει τόσο μαζικά παράπονα για μεταφορικές, και είχα μείνει σε προσωπικές εμπειρίες και φίλων. Το τι άκουγα καθημερινά στο τηλέφωνο ή τι έβλεπα στα mail δεν λέγετε. Ένα ποσοστό 90-95% δεν έφτανε ποτέ στο σπίτι, οπότε έπρεπε "με τρόπο" να πείσουμε τον πελάτη να πάει να το πάρει από το κατάστημα για να μην ξανά χρεωθούμε εμείς σαν κατάστημα την αποστολή. Είχαμε ένα ποσοστό από 20-50% (ανάλογα την περίοδο) επιστροφών από τις οποίες ο κύριος λόγος ήταν κάποια απερισκεψία από την μεριά της μεταφορικής, κάτι που κοστίζει σε μια εταιρεία που δουλεύει μόνο online και δεν έχει φυσικό κατάστημα. Φανταστείτε να έχετε τιμολόγιο απέναντι στην μεταφορική της τάξης των 2-5 χιλιάδων ευρώ (και μιλάω για μικρομεσσαία e-shops ούτε καν μεγάλα), και από αυτά κάποια να πηγαίνουν στον "αέρα" αφού δεν παραδόθηκε η αποστολή, και κατά συνέπεια εσύ σαν κατάστημα δεν εισέπραξες την αντικαταβολή ΑΛΛΑ έχεις χρεωθεί τα 2-2.5€ της αποστολής στο τιμολόγιο. Όταν αυτό γίνεται για χιλιάδες αποστολές ετησίως τότε μιλάμε για τεράστια οικονομική ζημιά σε μια μικρομεσσαία επιχείρηση που δεν έχει να πετάει τα λεφτά της ούτε έχει δικούς τους διανομείς και σημεία διανομής όπως άλλες μεγαλύτερες. Πέραν αυτού, το ότι η μεταφορική δεν παρέδωσε την παραγγελία που εσύ έστειλες εγκαίρως δεν δημιουργεί μόνο το προφανές πρόβλημα ότι έχασες τα 2-2.5€ της αποστολής, αλλά και παράπονα/γκρίνια από τους πελάτες και κάποιες φορές και βρίσιμο , για κάτι το οποίο είναι αποκλειστικά λάθος της μεταφορικής και όχι δικό σου αφού εσύ πακετάρεις και στέλνεις την παραγγελία σε μια-δύο εργάσιμες μαξ. Προσθέστε και τον χρόνο που χάνεις ως υπάλληλος για να ακούσεις τα παράπονα, τον χρόνο που θα κάνεις να στείλεις mail στην μεταφορική ώστε να τους κάνεις εσύ παράπονο, τον χρόνο που θα κάνεις να τους πάρεις ΚΑΙ τηλέφωνο και τον χρόνο που θα κάνεις να παίρνεις εσύ τον πελάτη ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ της μεταφορικής ώστε να του πεις "Ξέρετε έχουν πολλή δουλειά τώρα και θα πρέπει εσείς ο ίδιος να το πάρετε μέσα σε μία εβδομάδα γιατί μετά θα το στείλουν πίσω".

Με συγχωρείτε για το σεντόνι αλλά έπρεπε να τα πω, ώστε να μπορούν να δουν και άλλοι ότι δεν γίνεται αυτό την τελευταία εβδομάδα ή τον τελευταίο μήνα, και ότι πρέπει κάτι να γίνει για αυτό το φαινόμενο κάποια στιγμή.

  • Like 27
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς γιατί να σε συγχωρέσουμε; Μόνο και μόνο που κατέθεσες την εμπειρία σου ως συνεργάτης, προσφέρει πολλά στη γενική εικόνα που μπορεί να σχηματίσει κανείς για τις ταχυμεταφορικές. Άπειρες σελίδες και τοπικ και ζήτημα αν έχω δει πουθενά ΚΑΙ αυτή την πλευρά.

44 λεπτά πριν, thedrpapa είπε

Προς θεού μην τα βάζετε με τους υπαλλήλους, περνάνε πάρα πολλά χωρίς να φταίνε

Σωστά αλλά όχι και πάντα. Εντοπίζονται πολλά καταστήματα με αγενέστατους υπαλλήλους,  οι οποίοι παρουσιάζουν μόνιμα συμπεριφορές, βασιλικότερες του βασιλέως. Νομίζω αυτό είναι κοινή παραδοχή, για αρκετά υποκαταστήματα.

Γνωστά δε τα τρικ, του μικρού και μεγάλου πακέτου (ό,τι χωράει σε μπαγκαζιέρα μηχανής παραδίδεται πιο εύκολα και ό,τι είναι ογκώδες, ως δια μαγείας δεν βρίσκει ποτέ τον παραλήπτη του γιατί αυτός απουσιάζει). Και άλλα τέτοια πολλά ευτράπελα...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα ανοίξει και εγώ ένα θέμα με αφορμή ένα άρθρο πρόσφατα με το τίτλο "Η κοροϊδία των εταιρειών courier" (αλλά κλειδώθηκε χωρίς κάποιον εμφανή λόγο.

Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι σε μεγάλο βαθμό παίζει ρόλο το υποκατάστημα που σε εξυπηρετεί.

Υπάρχουν σωστοί επαγγελματίες αλλά και απόλυτα λαμόγια εντός της ομπρέλας της ίδιας εταιρείας (γι αυτό βλέπεις αρκετούς να λένε α η ACS είναι η χειρότερη ενώ η Speedex η καλύτερη και το ανάποδο)

Κάποιοι που έχουν τα franchise απλά πάνε να βγάλουν απ΄ό τη μύγα ξίγκι και έχουν αρκετά λιγότερο προσωπικό και οχήματα απ΄ότι θα έπρεπε με βάση τον όγκο δουλειάς και γι αυτό έχουν σκαρφιστεί όλα τα φοβερά σενάρια που βλέπουμε ώστε από εταιρείες διανομών να έχουν γίνει σημεία παραλαβής με ουρά απ έξω και 1-2 υπαλλήλους να εξυπηρετούν και ταυτοχρονα να απαντάνε σε τηλέφωνα). 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρεις μέρες είναι ενα δεμα στα ΕΛΤΑ courier Αμπελοκήπων. Τρείς μέρες παίρνω τηλεφώνο και δεν το σηκώνει κανείς.. Δηλαδή πρέπει ντε κ καλά να με βγάλουν απο το σπίτι να πάω απο εκεί για να παραλάβω? Στα κεντρικα κάνουν τους κινέζους κλασσικά

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπική εμπειρία....

Παραγγελία στις 16/03

Άφιξη παραγγελίας στο υποκατάστημα της ACS Αμαρουσίου στις  19/03

Μέχρι και σήμερα η παραγγελία δεν έχει παραδοθεί... 15 ημέρες μετά

και από τότε έχουμε...

4 φορές που πήρα τηλέφωνο  από ~20 λεπτά αναμονή 

3 υπάλληλοι να μου λένε ψέματα ότι θα παραδοθεί την επόμενη ημέρα  της επικοινωνίας μας

3 φορές υπέβαλα φόρμα παραπόνων 

Επικοινωνία με το κατάστημα που έκανα την παραγγελία και μου είπαν ότι αυτή την εβδομάδα αντικαταστήσανε την ACS με γενική γιατί έχουν πολλά παράπονα

 

Απολογισμός: έχω πάρει @@ και ακόμα περιμένω...... Φαντάσου να μην ήμουν και όλη μέρα σπίτι πόσες φορές θα λέγανε ήρθαμε και δεν ήσασταν!!! Άντε καλή καρδιά 

 

Επεξ/σία από SocialNetUsr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το θέμα είναι ότι ειδικά αυτή την περίοδο ΔΕΝ πρέπει να πηγαίνουμε εμείς για τις παραγγελίες. Δηλαδή που πρέπει να φτάσουμε για να καταλάβουν ότι τώρα πρέπει να προσλάβουν περισσότερο προσωπικό και να ενισχύσουν το στόλο τους;
Έστειλα και εγώ mail, γιατί στα τηλέφωνα τίποτα, απάντηση δεν θα πάρω προφανώς, και από το κατάστημα που παρήγγειλα τι να μου πουν; Ζήτησα επιστροφή χρημάτων.
Δυστυχώς είναι ένας χώρος που κυριολεκτικά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γιατί δεν υπάρχουν επιπτώσεις για τα παράπονα. Κανείς δεν είναι υπόλογος των πράξεων του μιας και πλέον υπάρχουν δύο-τρεις οικονομικές εταιρείες courier.
Η μόνη μας επιλογή είναι να τους μαυρίζουμε στις κριτικές και να μην παραγγέλνουμε online αλλά μόνο να τα παίρνουμε οι ίδιοι από τα καταστήματα, το 2020, και τι να πούμε και εμείς που μένουμε Πάτρα που δεν έχουμε πολλές επιλογές.
Λυπάμαι που μέχρι και το συνοικιακό κρεοπωλείο έβαλε τώρα ειδικά delivery με φορτηγάκι-ψυγείο και μάλιστα μας κάνει και έκπτωση 20% αν ζητάμε να μας τα φέρουνε στο σπίτι από το να πάμε στο κατάστημα οι ίδιοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...