Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Baator είπε

Να κάνω μια ερώτηση:

Με την κατάσταση που επικρατεί, πόσες μέρες αναμονής θα λέγατε ότι είναι νορμάλ να περιμένετε για μια αποστολή

π.χ. από Θεσσαλονίκη για Αθήνα; Κάνετε μια παραγγελία π.χ. Σάββατο μεσημέρι σε ένα site. Πότε θα ήσασταν ικανοποιημένοι αν ερχόταν; Την Δευτέρα το πρωί;

Σε 2 εργάσιμες; Γιατί βλέπω άτομα π.χ που κάνανε παραγγελία Σάββατο μεσημέρι, μετά από ΤΡΕΙΣ εργάσιμες να λένε "ακόμα περιμένω".

Είμαι επίσης περίεργος στο ποια είναι αυτά τα εξωφρενικά μεταφορικά που πληρώνει ο κόσμος και ακούγεται "πλήρωσα τόσα λεφτά, είναι ΤΑΧΥμεταφορές, έχω την ΑΠΑΙΤΗΣΗ μπλα μπλα μπλα...".

Για τι ποσά μιλάμε; Εγώ βλέπω σχεδόν οι πάντες έχουν βάλει δωρεάν μεταφορικά, πέρα από κάτι περιπτώσεις (μόνο μια διάβασα μέχρι στιγμής, που είχε γίνει στο παρελθόν) που πήρε κάποιος ο ίδιος κούριερ για να αποστείλει σαν ιδιώτης έγγραφα και καθυστέρησε κάποιες μέρες, όταν παραγγέλνετε π.χ. ρούχα από ένα σάιτ, τι μεταφορικά πληρώνετε; 15-20 ευρώ;

Μια τελευταία, αν και τα έχουμε ξαναπεί: "Παίρνω και δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα".

Το πόσα δέματα υπάρχουν αυτήν την στιγμή, πόσο έχει αυξηθεί η κίνηση κτλ. τα έχουμε πει 100άδες φορές.

Η ΜΙΑ κοπέλα που σηκώνει τα τηλέφωνα, ΕΙΝΑΙ εφικτό και ρεαλιστικό να απαντάει σε όλους; Να ψάχνει tracking για όλους και να ακούει από όλους παρήγγειλα τότε, περάσανε 3 μέρες, γιατί δεν ήρθε;

"Ας πάρουν άτομα". Απλό, σωστά; Ας προσλάβουν τηλεφωνήτριες και να λένε το ίδιο ακριβώς πράγμα απλά σε όλους, "υπάρχει τεράστιος φόρτος εργασίας, δεν προλαβαίνουμε απλά, θα έρθει όταν έρθει". Κάτι μαγικό δεν θα σου πει διαφορετικό, απλά δεν προλάβαμε να σας το στείλουμε. Που είναι το δέμα μου; Εδώ στην αποθήκη μαζί με άλλα 1500/2000.

"Να πάρουν και άλλα μηχανάκια/κούριερ,κτλ. και να τους εκπαιδεύσουν, εγώ πελάτης είμαι, πλήρωσα". Οκ.

Απλά περίεργο που ΟΛΕΣ ΜΑ ΟΛΕΣ οι μεταφορικές είναι λαμόγια που τρώνε τα λεφτά του κοσμάκη και προτιμούν να ακούν κράξιμο από το να κάνουν σωστά την δουλειά τους και δεν αποφασίζει μία από όλες να μην τεμπελιάζει και να τσακίσει τον ανταγωνισμό.

με συγχωρεις αλλα οι περισσοτεροι εχουμε ξεκαθαρισει οτι δεν αναφερωμαστε μονο στην τωρινη περιολο με τον κορονα αλλα και πριν οπου οι εμπειριες μας δεν ηταν και πολυ καλυτερες.τωρα στο ποσα πληρωνουμε στα μεταφορικα η απαντηση ειναι μια .. οσα μας ζητανε. και ναι το να παει ενα δεμα αθηνα θεσσαλονικη και να παραδοθει μεσα σε 1-2 μερες δεν ειναι κατι το τρομερο στις μερες μας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, billiboo είπε

https://ant1news.gr/Society/article/565019/syggrammata-paradosi-katce84-oikon-xoris-xreosi-gia-toys-foitites 

μεσα σε ολα τα αλλα αποφασιστηκε να διανεμηθουν τα συγγραματα των φοιτητων μεσω κουριερ. εκει εχει να πεσει ΤΟ γελιο. ειναι που ειναι οι κουριερ εντελως αναξιωπιστες θα εχουν να μοιρασουν και τοσα βιβλια ..... χαμουλης. να δω ποτε θα παρουν βιβλια οι φοιτητες.

το να χρησιμοποιησουν  e-books εν ετη 2020 μαλλον αδυνατο για το Ελλαδισταν.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Mando είπε

το να χρησιμοποιησουν  e-books εν ετη 2020 μαλλον αδυνατο για το Ελλαδισταν.....

θα πρεπει ναναι drm -locked αλλα και παλι αλλο το βιβλιο.καμια σχεση με την οθονη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Mando είπε

το να χρησιμοποιησουν  e-books εν ετη 2020 μαλλον αδυνατο για το Ελλαδισταν.....

Υπάρχουν μεγάλα θέματα με τα πνευματικά δικαιώματα, από εκδοτικούς οίκους εξωτερικού που έχουν τα δικαιώματα τους.

Τουλάχιστον έτσι έλεγε το email που μου ήρθε από τον Πασχαλίδη που συνεργαζόμουν για μεταφράσεις συγγραμμάτων της Ιατρικής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και πάλι σε όλους,

Περιμένω πακετάκι από Γαλλία και έχω και tracking εννοείται. Σήμερα λοιπόν το πρωί, ο διανομέας από τα ΕΛΤΑ μου άφησε ειδοποιητήριο να περάσω εγώ από το κατάστημα να παραλάβω το συστημένο.

Συγνώμη, μια θήκη από κινητό είναι, δεν είναι υποχρεωμένος να τη φέρει σπίτι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ γέλιο με acs. Στο Facebook έχουν σβήσει πάνω από 200 σχόλια που τους κράζουν είτε για καθυστέρηση είτε επειδή περνάνε και δεν χτυπάνε κουδούνια. 

Το τελευταίο αδυνατω να το καταλάβω. Τι λογο έχουν να αφήσουν ειδοποίηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, gas7777 είπε

Πολύ γέλιο με acs. Στο Facebook έχουν σβήσει πάνω από 200 σχόλια που τους κράζουν 

Κλασικη τακτική σαπιοεταιριας που θέλει να έχει "καθαρό ονομα" στο ίντερνετ και να λένε όλοι, ουαου μόνο θετικά σχόλια έχει.

Ετσι κάνουν βασικά όλοι οι μεγάλοι παίκτες.  Σπάνια θα δεις αρνητικό σχόλιο. 

Προλαβαίνουν και σβήνουν αβέρτα. 

Επεξ/σία από stelios18120
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, gas7777 είπε

Πολύ γέλιο με acs. Στο Facebook έχουν σβήσει πάνω από 200 σχόλια που τους κράζουν είτε για καθυστέρηση είτε επειδή περνάνε και δεν χτυπάνε κουδούνια. 

Το τελευταίο αδυνατω να το καταλάβω. Τι λογο έχουν να αφήσουν ειδοποίηση;

Γιατί μπορεί ο διανομέας σε ένα δρομολόγιο να είναι πλήρης από δέματα, και επειδή δεν τα προλαβαίνει όλα (αυτά που έχει πάνω του + αυτά που περιμένουν στο υποκατάστημα), παραδίδει όσα μπορεί να παραδώσει και για τα υπόλοιπα αφήνει ειδοποιητήρια.

Αν και ικανούς τους έχω σε λίγο να στείλουν μηχανάκι με "ειδική" αποστολή, χωρίς δέματα και μόνο να κολλάει χαρτάκια.

3 λεπτά πριν, stelios18120 είπε

Κλασικη τακτική σαπιοεταιριας που θέλει να έχει "καθαρό ονομα" στο ίντερνετ και να λένε όλοι, ουαου μόνο θετικά σχόλια έχει.

Ετσι κάνουν βασικά όλοι οι μεγάλοι παίκτες.  Σπάνια θα δεις αρνητικό σχόλιο. 

Προλαβαίνουν και σβήνουν αβέρτα. 

 

 

Ποπο δες εδώ. Έχω επιλέξει να εμφανιστούν όλα τα σχόλια και...λείπουν 200 σχόλια. Η λογοκρισία στο μεγαλείο της.

 

 

image.png.e3d98d2d91fb0bb4d6543b490f9b029f.png

 

Επεξ/σία από charilaos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, charilaos είπε

Γιατί μπορεί ο διανομέας σε ένα δρομολόγιο να είναι πλήρης από δέματα, και επειδή δεν τα προλαβαίνει όλα (αυτά που έχει πάνω του + αυτά που περιμένουν στο υποκατάστημα), παραδίδει όσα μπορεί να παραδώσει και για τα υπόλοιπα αφήνει ειδοποιητήρια.

Αν και ικανούς τους έχω σε λίγο να στείλουν μηχανάκι με "ειδική" αποστολή, χωρίς δέματα και μόνο να κολλάει χαρτάκια.

Ποπο δες εδώ. Έχω επιλέξει να εμφανιστούν όλα τα σχόλια και...λείπουν 200 σχόλια. Η λογοκρισία στο μεγαλείο της.

image.png.e3d98d2d91fb0bb4d6543b490f9b029f.png

Σκεψου να χαν ανοιχτο και το chat. 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
27 λεπτά πριν, charilaos είπε

[...]

Αν και ικανούς τους έχω σε λίγο να στείλουν μηχανάκι με "ειδική" αποστολή, χωρίς δέματα και μόνο να κολλάει χαρτάκια.

Το έκαναν αυτό, ήδη από τον "καλό καιρό", προ ιού, εκτός γιορτών, απλά στην κανονική ροή, γιατί για τον άλφα ή βήτα λόγο δεν προλάβαιναν.

Το έγραφα σε προηγούμενο μήνυμα, μου έχει τύχει, περίμενα κούτα με 25 βιβλία, εμφανίστηκε ένας με παπί το καλοκαίρι, τον περίμενα στο μπαλκόνι, μόλις ακούω το παπί και βλέπω άνθρωπο στην πόρτα του κήπου της πολυκατοικίας κατεβαίνω τροχάδην, μέχρι να ανέβει τα σκαλιά και να φτάσει στην είσοδο έχω κατεβεί τρέχοντας και τον πετυχαίνω στην πόρτα να κολλάει χαρτάκι (έτοιμο το είχε ή αλλιώς το συμπλήρωσε σε δευτερόλεπτα).

Προφανώς δεν είχε την κούτα, πού να τη βάλει στο παπί...

Επαναλαμβάνω, τίποτε από αυτά που ζούμε τώρα δεν είναι πρωτοφανές. Σαφώς έχουν πελαγώσει, σαφώς υπάρχουν εξηγήσεις, δεν αμφιβάλλω πως έχουν πατήσει τους υπαλλήλους τους από κάτω.

Όμως, αυτό που συμβαίνει το ήξεραν πριν αρχίσει να φωνάζει ο κόσμος, και απολύτως συνειδητά προτίμησαν να κάνουν την πάπια (κατά πάγια τακτική τους, και στις γιορτές την πάπια κάνουν μέχρι να τηλεφωνήσεις για να μάθεις, λ.χ., γιατί χρειάζονται 5 ημέρες για να μεταφέρουν ένα φάκελο 12 χιλιόμετρα μακριά μέσα στην Αθήνα). Μέχρι να παρέμβει το κράτος και να αρχίσει τους ελέγχους, λέξη δεν είχαν πει από μόνοι τους.

Θέλω να πω, αν υποθέσουμε πως οι πελάτες αυτών των εταιριών ήταν τόσο αποχαυνωμένοι ώστε να ανεχτούν αδιαμαρτύρητα να βλέπουν τα δέματά τους in transit επί ημέρες, να μην μπορούν να επικοινωνήσουν με κανέναν στο τοπικό κατάστημα, να τους παραπέμπει το τοπικό στο κεντρικό και το κεντρικό στο τοπικό, να τους κλείνουν το τηλέφωνο μετά από δεκαπεντάλεπτα και εικοσάλεπτα αναμονής, δυσκολεύεται κανείς να πιστέψει πως θα συνέχιζαν να κάνουν την πάπια;

"Μα τι θα μπορούσαν να είχαν κάνει;" μπορεί να ρωτήσει κάποιος.

Απαντώ, συγκεκριμένα:

1. Έγκαιρα και, κυρίως, με δική τους πρωτοβουλία (και όχι συρόμενοι σε ανακοινώσεις όπου φορτώνουν τα πάντα στον ιό και όχι στις πάγιες και από χρόνια καταγεγραμμένες αδυναμίες του κλάδου) να είχαν ενημερώσει τον κόσμο για το τι συμβαίνει και ποιο είναι το πραγματικό πλαίσιο εξυπηρέτησης.

2. Έγκαιρα να έπαυαν να αναλαμβάνουν δέματα με ειδικούς όρους παράδοσης. Μέχρι και την Τρίτη που μας πέρασε, σε τουλάχιστον δύο επαρχιακές πόλεις (Γιάννενα και Πάτρα) όπου έχω άμεση εικόνα λόγω συγγενών και συνεργατών, αναλάμβαναν παράδοση για την Αττική την επομένη, σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, και, προφανώς, με επιπλέον χρέωση.

3. Έγκαιρα να αναρτούσαν πρόγραμμα διεκπαιρέωσης των ήδη παραληφθέντων αποστoλών. Δεν μπορεί μια εταιρία η οποία επ' αμοιβή αναλαμβάνει τη διακίνηση δεμάτων να φέρεται ωσάν να μας κάνει χάρη που παίρνει τα λεφτά μας και έχει για όσο θέλει, χωρίς κανείς να μπορεί να ενημερώσει υπεύθυνα πού βρίσκονται τα δέματα, ιδιοκτησία ιδιωτών στην κατοχή της. Κάποια στιγμή πρέπει να ξέρουν οι άνθρωποι, αποστολές με τάδε ημερομηνία παραλαβής πότε θα παραδοθούν. Επαφιόμαστε ακόμη στην καλή προαίρεση των υπαλλήλων ή, σύμφωνα με όλο και περισσότερες μαρτυρίες, στις πιέσεις που ασκούν μεμονωμένα πελάτες, με απειλές για προσφυγή στην ΕΕΤΤ, ώστε να παραλάβουν τα δέματά τους.

Αν δεν μπορούν οι εταιρίες, ας σταματήσουν, μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση, να αναλαμβάνουν αποστολές. Εντιμότερο θα ήταν, από αυτό που συμβαίνει τώρα, καθώς επιμένουν χρόνιες παθογένειες του κλάδου να προσπαθούν να τις φορτώσουν στον ιό.

 

  • Like 11
  • Thanks 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ προσωπικά όταν παραγγέλνω κάτι και μου βάζουν το χαρτάκι και μετά με παίρνουν τηλέφωνο τους λέω να μου το Ξαναφέρουν άλλος δεν το θέλω και ας το στέλνουν πίσω. Αν όχι την ίδια μέρα την επόμενη το ξανά φέρνω και περιμένουν μέχρι να κατέβω . Πιστεύω αν θα το κάνουν πολύ αυτό , τα μαγαζιά με τα οποία κάνουν στην εργασία θα τους έκραζα και θα τους άλλαζαν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ΕΛΤΑ Courrier πάντως δεν αφήνουν ούτε χαρτάκι πλέον (και αν τους ρωτήσεις το λένε ότι όντως δεν κολλάνε χαρτάκια αλλά μόνο στέλνουν sms), το έχουν πάει σε επίπεδο απλά αλλάζω το στάτους στο σύστημα στον αριθμό αποστολής σε Παραλήπτης Απών, έτσι πέτυχαν ακόμα μεγαλύτερη μείωση κόστους αφού ούτε ένα μηχανάκι με χαρτάκια δε χρειάζεται να στέλνουν.

Κοινώς, σημείο παραλαβής το υποκατάστημα και με τη βούλα. Ας απολύσουν τους διανομείς να προσλαμβάνουν μόνο κοπέλες για την υποδοχή.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, charilaos είπε

Γιατί μπορεί ο διανομέας σε ένα δρομολόγιο να είναι πλήρης από δέματα, και επειδή δεν τα προλαβαίνει όλα (αυτά που έχει πάνω του + αυτά που περιμένουν στο υποκατάστημα), παραδίδει όσα μπορεί να παραδώσει και για τα υπόλοιπα αφήνει ειδοποιητήρια.

Αν και ικανούς τους έχω σε λίγο να στείλουν μηχανάκι με "ειδική" αποστολή, χωρίς δέματα και μόνο να κολλάει χαρτάκια.

Ποπο δες εδώ. Έχω επιλέξει να εμφανιστούν όλα τα σχόλια και...λείπουν 200 σχόλια. Η λογοκρισία στο μεγαλείο της.

image.png.e3d98d2d91fb0bb4d6543b490f9b029f.png

καλα μονο το page τους στο FB μπορουν να ελεγξουν και καθονται οι ανευθυνουπευθυνοι να σβηνουν post για να δικαιολογούν τον μισθο τους.

στα pages των καταστηματων της acs γίνεται μυλος και μερικοι επιχειρηματιες μπαινουν και στη διαδικασια να απαντουν και να δικαιολογηθουν, για να μην αναφερω αλλα site, group και forum που τους κραζουν ασυστολα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μόνη απάντηση για να τσούξει είναι αξιολόγηση στο google maps. Όσα δεν αξίζουν να πάει η κριτική όσο <2 γίνεται.

Θετική κριτική σε όσες αξίζουν αλλά 1 αστέρι σε όσες το εκμεταλλεύονται.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, charilaos said:

Η μόνη απάντηση για να τσούξει είναι αξιολόγηση στο google maps. Όσα δεν αξίζουν να πάει η κριτική όσο <2 γίνεται.

Θετική κριτική σε όσες αξίζουν αλλά 1 αστέρι σε όσες το εκμεταλλεύονται.

Δε χαμπαριάζουνε, όλα τα πρακτορεία όλων των εταιρειών εκεί γύρω στο 2 είναι με άπειρο κράξιμο και δεν ιδρώνει κανενός το αυτί. Ούτε απαντάνε στα σχόλια ούτε τίποτα.

Ιδιαίτερα από τη στιγμή που τα προβλήματα αφορούν πελάτες ηλεκτρονικού εμπορίου που δεν έχουν δυνατότητα επιλογής της εταιρείας δεν έχει μεγάλη σημασία.

Θεωρώ πως με εξαίρεση την παρέμβαση από αρμόδιους φορείς με ελέγχους και πρόστιμα (που να κόψουν κ...λους) το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι άρνηση παραλαβής και ακύρωση παραγγελιών από το πρακτορείο και επικοινωνία με το ηλεκτρονικό κατάστημα όπου να τους εξηγούμε ακριβώς τι έχει συμβεί (μπας και αν μαζευτούν πολλά παράπονα να τσινίσει και το κατάστημα προς την εταιρεία ή να διακόψει τη συνεργασία).

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...