Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

34 λεπτά πριν, billiboo είπε

με συγχωρεις αλλα οι περισσοτεροι εχουμε ξεκαθαρισει οτι δεν αναφερωμαστε μονο στην τωρινη περιολο με τον κορονα αλλα και πριν οπου οι εμπειριες μας δεν ηταν και πολυ καλυτερες.τωρα στο ποσα πληρωνουμε στα μεταφορικα η απαντηση ειναι μια .. οσα μας ζητανε. και ναι το να παει ενα δεμα αθηνα θεσσαλονικη και να παραδοθει μεσα σε 1-2 μερες δεν ειναι κατι το τρομερο στις μερες μας.

Όσα μας ζητάνε...που τις περισσότερες φορές είναι από δωρεάν έως 3 ευρώ. Εγώ απλά κάνω τον συνήγορο του διαβόλου γιατί με αυτά που γράφονται εδώ μέσα για τα μεταφορικά, θα πίστευε κανείς ότι τα 15άρια και τα 20άρια πάνε σύννεφο.

Εγώ δεν λέω ότι τα πράγματα είναι καλά, σαφώς και δεν είναι. Δεν είναι όμως και ΤΡΑΓΙΚΑ και το καταλαβαίνεις όταν διαπιστώσεις ότι πολλοί από αυτούς που φωνάζουν για απίστευτες καθυστερήσεις, περιμένουν 2-3 εργάσιμες μέρες.

Για ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ παράδοση ή την επόμενη μέρα όπου και να 'σαι, τρομερό μπορεί να μην είναι, δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο.

Καταλαβαίνω πάρα πολύ καλά πως η άποψη μου είναι αντι-δημοφιλής, αλλά επειδή έχω σιχαθεί να απαντάω στα τηλέφωνα στις παράλογες απαιτήσεις των πελατών, ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ και δεν μου αλλάζει κανείς γνώμη, 99 στα 100 τηλέφωνα είναι ΠΑΡΑΛΟΓΑ, ξέρω την λογική που επικρατεί από τους πελάτες. ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΔΕΜΑ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ αν γίνεται, και κόψτε όλοι τον λαιμό σας, προσλάβετε άτομα, νοικιάστε αεροπλάνο, ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ. Όχι ένας, ο τρελός του χωριού, ΟΛΟΙ.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, "μα δίπλα είμαι, πόσο να αργήσει δηλαδή;" Εγώ θα στο φέρω κυρία μου; Τί είμαι; Ο κούριερ θα στο φέρει, που ξέρω εγώ την διαδρομή του;

"Αχ, ξέχασα να βάλω κάτι". Τί να κάνω; Έχει φύγει το δέμα. Να του πω να το ψάξει, να το φέρει πίσω, να το προσθέσω και να ξαναφύγει; "Αχ, γίνεταιιιιιι;"

"Αχ έβαλα κατά λάθος την διεύθυνση του σπιτιού και δεν θα 'μαι, θέλω να αλλάξει η διεύθυνση και να παραδοθεί στην δουλειά".

Μόνο αυτά έχετε ιδέα πόσο χρόνο παίρνουν; Ή εγώ έχω την κρυφή γραμμή στα κούριερ και το σηκώνουν κατευθείαν "Έλα Μαράκι μου, μια αλλαγή διεύθυνσης να κάνω στης κυρά-Σούλας το δέμα, ευχαριστώ, σήμερα θα πάει ε;".

Εδώ συγχίζομαι με τους συναδέλφους στο δικό μας το κατάστημα, όλοι μέρα κράζουν και λένε ρε φίλε ο κόσμος δεν πάει καλά, και μετά πάνε παραγγέλνουν το κάθε σκατολοίδι από το Ίντερνετ και την ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ τηλέφωνο στην εταιρία, "ναι γεια σας, έκανα μια παραγγελία μόλις, επειδή καίγομαι, πότε περίπου θα παραλάβω; Γίνεται σήμερα; Είναι επείγον". Για μια θήκη για το κινητό. Ή ένα tshirt. Ή ένα σετ με κατσαβίδια. Και λέω δεν είναι δυνατόν.

Πλέον με αυτή την κατάσταση, ναι, υπάρχουν καθυστερήσεις. Και γίνονται και πολλά λάθη γιατί είναι τρομερά δύσκολο να διαχειριστείς 100 και 150 παραγγελίες όταν ασταμάτητα χτυπάνε τα τηλέφωνα και ο ένας θέλει αλλαγή, ο άλλος θέλει να προσθέσει κάτι, ο τρίτος ρωτάει πότε θα παραλάβει, κτλ. Θα γίνουν και λάθη. Οι εταιρίες και το κάθε εμπορικό κατάστημα δεν έχει την δυνατότητα να προσλαμβάνει και να απολύει άτομα κατά το δοκούν, ανάλογα με τον φόρτο εργασίας. Μιχάλη παλικάρι μου εσύ θα βγάζεις τις παραγγελίες, σήμερα ξύσιμο είναι δέκα, αύριο Μιχάλη μου είναι 200, βγάλτες, ξέρω θα παιδευτείς. Τι ανώριμα πράγματα είναι αυτά, "πάρτε άτομα και διώξτε τα μετά", εσείς στις δουλειές σας έτσι κάνετε; "Σήμερα έχει δουλειά, ας προσλάβουμε 3-4 ακόμα, σήμερα Σάββατο, δεν έχει κίνηση, απολύεστε";

Για προ κορονωιού, και γιατί δεν παίρνανε τότε, και τότε υπήρχαν καθυστερήσεις, μπλα, μπλα. 

Γιατί η δουλειά ΒΓΑΙΝΕΙ τότε. Γιατί αυτό το ένα λάθος που θα γίνει ή η μια καθυστέρηση που θα υπάρξει θα βγει και θα γράψει στα φόρα, και θα αφήσει και κριτική στο Ίντερνετ και θα γκρινιάζει μια ζωή στο Facebook και θα λέει ποτέ ξανά από ACS και ποτέ ξανά από Speedex. Ναι, είναι μεμονωμένες περιπτώσεις. ΦΥΣΙΚΑ και δεν λειτουργούν όλα τέλεια, γιατί είναι τέτοιος ο κλάδος που είναι αδύνατον να μην γίνουν λάθη και να μην υπάρξουν καθυστερήσεις. Το κάθε δέμα περνάει από 10 στάδια και κάπου να πάει κάτι στραβά, κάποιο δέμα θα αργήσει.

Στο Reddit χτες τυχαία πέφτω σε thread, οι Αμερικανοί κράζανε όπως εδώ, "μα τι καθυστερήσεις είναι αυτές, απαράδεκτοι, και τι πράγματα είναι αυτά;". Παντού τα ίδια.

Για αυτήν την περίοδο δεν το συζητώ καν ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο. Σήμερα ΕΛΤΑ, ACS μας ενημέρωσαν πως τα δέματα για Αθήνα/Θεσσαλονίκη έχουν αναμονή 10-12 μέρες, να ξέρουμε και να κανονίσουμε, έχουν μαζευτεί χιλιάδες. Ο κόσμος το ξέρει και δεν έχει καμιά δικαιολογία να επιμένει για παράδοση σε 1-2 μέρες. Γίνεται της ΤΡΕΛΗΣ.

Για πριν: Πάλι μπορεί να τύχει να πέσει κάποιος στην περίπτωση, πάλι μπορεί να γίνει ανθρώπινο λάθος και να βρεθεί αλλού γι' αλλού το δέμα σου, πάλι μπορεί το ένα, το άλλο.

Αλλά είναι μέσα σε ΛΟΓΙΚΑ όρια. Πάλι μιλάμε για 10άδες χιλιάδες δέματα, πάλι μιλάμε για μια διαδικασία που περιλαμβάνει πάρα πολλά πράγματα να δουλέψουν τέλεια ώστε να μην υπάρξει καθυστέρηση. 1 στα 100 να αργήσει, μιλάμε για 100 άτομα την ΜΕΡΑ που θα βγούνε και θα γκρινιάζουν. Που ΔΕΝ είναι μόνο 10.000 τα δέματα που διακινούνται καθημερινά υπό νορμάλ συνθήκες.

 

Συνοψίζοντας: Καμιά εταιρία δεν έχει καμιά διάθεση να αποκτήσει κακή φήμη ή να απαντάει όλη μέρα στις γκρίνιες και στα παράπονα των πελατών. Δεν υπάρχει 1 στο εκατομμύριο περίπτωση η ACS να προτιμάει αυτό που γίνεται τώρα και να κρατάει η κακή διεύθυνση τα υπερκέρδη και να μην κάνει εκατοστό πίσω, αν το πρόβλημα λύνεται με μερικές προσλήψεις παραπάνω.

Θέλει υπομονή και λογική από την μεριά των πελατών. Δεν έπεσε η ζάχαρη στο νερό αν περιμένεις 5-6 εργάσιμες για τα παπούτσια που παρήγγειλες.

Ή ρε παιδιά, άμα πια το βιάζεστε τόσο πολύ το δέμα σας ή είναι ζήτημα ζωής και θανάτου αυτό που παραγγείλατε, πείτε να κάνετε παραλαβή από το κατάστημα.

Βάλτε σημείωση στην παραγγελίας σας "επιθυμώ παραλαβή από το κατάστημα". Ναι, ξέρω, δώσατε 2 ευρώ και έχουν υποχρέωση να σας το φέρουν σπίτι, αλλά άμα πια έχετε σιχαθεί τις κούριερ και βιάζεστε τόσο, κάντε και μια βόλτα 10 λεπτά και πάρτε το. Και αν κάνει το δέμα να πάει από το μαγαζί που παραγγείλατε μέχρι το κατάστημα παραλαβής 10 μέρες, βρίζετε τους μέχρι να σβήσει ο ήλιος, μαζί σας. Είτε αυτό είναι το μαγαζί που έκανε 10 μέρες να βγάλει την παραγγελία, είτε η κούριερ που έκανε 10 μέρες να το πάει εκεί.

ΕΧΕΙ και κόσμο που έχει (εν μέρει) δίκιο να φωνάζει σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά όπως και να 'χει, άνθρωποι δουλεύουν για να σου φέρουν το δέμα σου. Πρέπει να γίνει αντιληπτό αυτό. Άνθρωπος βγάζει την παραγγελία σου, άνθρωπος σηκώνει το τηλέφωνο, άνθρωπος παλεύει να στο φέρει με το μηχανάκι. Και κανείς δεν έχει την λογική "δεν το ξύνουμε λίγο ακόμα, ας μην πάει σήμερα, ας πάω να πάρω έναν καφέ". Όλοι κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν. Πέρα από αυτό δεν ξέρω τι άλλο να πω, από ΄κει και πέρα ο καθένας μπορεί να συνεχίσει να έχει την λογική "εγώ πλήρωσα, απαιτώ να έρθει σήμερα/αύριο, ας προσλάβουν άτομα και να μην τεμπελιάζει ο τύπος με το μηχανάκι".

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 2
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators

Απλά είναι τα πράγματα:

Για να πεις "παραλαβή από το κατάστημα" θα πρέπει:

1. Να σηκώσουν το τηλέφωνο και

2. Να ξέρει η εταιρία η εταιρία να σου πει πού στον κόρακα βρίσκεται το δέμα σου μετά από δέκα μέρες.

Όλα τα άλλα, για τους υπαλλήλους που κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν, συγκινητικά μεν, αλλά αν δεν μπορείς να επικοινωνήσεις καν, είναι απλά για να λέμε.

 

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγνωμη κιολας αλλα μαλλον πρεπει να κανεις τετοια δουλεια,αλλιως δεν εξηγεται τετοια υποστηριξη!θελετε δεν θελετε τα πραγματα ειναι τραγικα!Οι καθυστερησεις ειναι τεραστιες ,ο τροπος τους τραγικος,η τηλ. αναμονη αιωνια  και σε καλες μερες 10 λεπτα και μετα το σηκωνει καποια συνηθως και σου ζητα τουλαχιστον στην ACS  να αφησεις το τηλ. να σε παρουν και δε σε παιρνουν ποτε! Φαρμακα ειχα παραγγειλει πριν απο 20 μερες για την γυναικα μου απο επαρχια διοτι εχει αυτοανοσο και εδω δεν το ειχαν και χρειαστηκε να τους παρουμε τηλ. 10  φορες παρολο που το ηξεραν απο την ACS εκει της επαρχιας και τους το ειχαν πει ,αλλα εδω σφυριζαν αδιαφορα!Αυτοι ειναι οι κυριοι που μου λες να τους φερομαστε με"αγαπη και προδερμ"!Καιοχι ,δεν κανουν οτι καλυτερο μπορουν!Σου μιλαω εγω που παραγγελνω απο το EBAY και απο το AMAZON απο τα γεννοφασκια μου! Και επισης προσωπικα εμενα δεν με νοιαζουν καθολου τα μεταφορικα!Η συμπεριφορα με νοιαζει!

Επεξ/σία από ΝΙΟΝΙΟΣ
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Aυτό που βρίσκω ιδιαίτερα ενοχλητικό, για να μην χρησιμοποιήσω κάποια βαρύτερη έκφραση, είναι η ευκολία με την οποία αποφαίνεται ο καθένας για το πόσο "επείγον" είναι αυτό που έχει παραγγείλει ο πελάτης.

Δεν το ήξερα, πως βάλαμε τους υπαλλήλους των μεταφορικών εταιριών, κριτές των αναγκών μας. 

Εκτός κι αν διαθέτουν κάποιο κληρονομικό χάρισμα και μπορούν οσφριζόμενοι τα νύχια τους να καταλάβουν αν ο φάκελος που πληρώθηκαν προκαταβολικά και εξτρά για να μεταφέρουν 12 χιλιόμετρα μακριά και τον πηγαινοφέρνουν πέντε ημέρες χωρίς να αισθάνονται την παραμικρή υποχρέωση να ενημερώσουν τον πελάτη από μόνοι τους για το λόγο της καθυστέρησης, περιέχει φωτογραφίες του πουλιού μου ή τιμολόγια από τα οποία περιμένω να πληρωθώ για να έχω να δώσω φαγητό στο παιδί μου. Κι όλα αυτά προ ιού. Γιατί, όπως το πάνε οι απολογητές αυτής της κατάστασης, σε λίγο θα φορτώσουν στον ιό και την Άλωση της Πόλης...

Επαναλαμβάνω, λόγω δουλειάς έχω, δυστυχώς, συχνότατη επαφή με αυτές τις εταιρίες, και η θεωρία του "μεμονωμένου" περιστατικού είναι ανέκδοτο επιπέδου Τοτού.

Αλλιώς, είμαι ο πιο γκαντέμης άνθρωπος του κόσμου.

Στην κρίση του καθενός τι από τα δύο ισχύει: είμαι εγώ άτυχος ή όλα αυτά τα θέματα είναι διαρκή και πάγια φαινόμενα;

  • Like 11
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα... Σημερα περασα απο μερικες courier....Γινοταν ο χαμος παντου... Καροτσια μεχρι εξω... Ρωτησε στην ACSπου ξερω καποια ατομα εκει...Εχουν παρει κοσμο αλλα και παλι δεν φτανει... Εχουν πολλες παραγγελιες μου ανεφεραν... Μου ειπαν οτι ατομα πηγαινουν για δουλεια και μετα απο μερικες μερες φευγουν λογω της εντασης της  δουλειας... Απο οτι γνωριζω τα γραφεια αυτα δεν εχουν γραμματεις... Να απαντουν στα τηλεφωνα... Απλα απανταει οποιος μπορει...  Γιαυτο δεν προλαβαινουν να βγαλουν τις εκαστοτε παραγγελιες και να απαντουν στα τηλεφωνα και ψαχνουν το καθε πακετο... Μπορει για ενα πακετο να ψαξουν ολοκληρη μια αποθηκη... Δεν ειναι και πολυ ευκολο αυτο... Λιγο υπομονη... Εξαλου ερχεται και το πασχα που θα εχουν παλι πολλες παραγγελιες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σας, βλεπω πολλα παραπονα γενικα και ηθελα να ρωτησω το εξής. 

 

Εχω κανει παραγγελια απο Αγγλια μεσω της royal mail. Στης 7/4 εφυγε απο GLS για Αθήνα, εκανα αρκετη ερευνα και διαπίστωσα οτι το δρομολογιο δεν εχει επηρεαστεί απο τον κορονοϊό, υπαρχουν αλλοι γνωστοι με την ιδια παραγγελλια και ιδια χρονικη περιοδος που το παρελαβαν μεσα σε 5-7 ημερες. 

Μίλησα με την royal και μου ειπε οτι λογικα θα φτασει Αθήνα μεχρι 11-13/4, η GLS που μιλησα δεν εχει ιδεα που τις πανε τα 4, και η ACS ειπε οτι θα φτασει αθηνα σε 15 μερες εαν φτασει. Τι πραγματικα να περιμενω?? 

Δεν εχω θεμα να παω να το παραλαβω αρκει να ερθει το δεμα πριν το Πάσχα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Snoob είπε

Ειλικρινά, δεν το καταλαβαίνω αυτό το πράγμα, με το "κάντε υπομονή, έχουν πολλή δουλειά".

Κατ' αρχάς, καλό θα ήταν να περγράψουμε το τι σημαίνει "λίγο υπομονή".

Πέντε ημέρες υπομονή για να πάνε ένα φάκελο 12 χιλιόμετρα μακριά από το σημείο όπου τον παρέδωσα (γιατί αν συμφωνήσω σε "παραλαβή από το χώρο μου" με παράθυρο, "9 με 3", λες και είμαι κανένας αργόσχολος να περιμένω απίκο στο γραφείο έξι ώρες πότε θα δεήσει να εμφανιστεί το κούριερ... και να μου χτυπάει τελικά το κουδούνι 5 παρά... Τέλος πάντων) είναι καλά για υπομονή;

Πόση υπομονή να δείξω, ας πούμε, όταν τον πιάνω στα πράσα να μου κολλάει σημείωμα απουσίας χωρίς να έχει χτυπήσει κουδούνι, και να έχει έρθει χωρίς το δέμα;

Επτά ημέρες υπομονή να βλέπω το δέμα σε transit από το Περιστέρι στην Αργυρούπολη, είναι καλά για υπομονή, ή να δείξω λίγη ακόμη;

Πόσες ώρες πρέπει να παίρνω τηλέφωνο και πόσες φορές πρέπει να τους ακούσω να το σηκώνουν και να το κλείνουν ή να "πέφτει" η γραμμή ενώ παίζει το τζιγκλάκι για νιοστή φορά;

Πόση υπομονή οφείλω να δείξω όταν επί μέρες αδυνατώ να πιάσω γραμμή και όταν τελικά τα καταφέρνω τα κεντρικά μου λένε πως το δέμα είναι ασκανάριστο στο τοπικό και το τοπικό μου λέει πως έχουν σκανάρει τα πάντα και το δέμα μου δεν έχει έρθει;

Οπότε, πρώτα να ξεδιαλύνουμε τη διαφορά μεταξύ του να δείχνεις υπομονή και του να είσαι θύμα μιας παγιωμένης κατάστασης που κοιτάνε να τη φορτώσουν στις δήθεν "παράλογες" απαιτήσεις των πελατών.

Δεύτερο, και ενδεχομένως ακόμη σημαντικότερο, να μιλήσουμε λίγο για το πώς προέκυψε αυτή η κατάσταση:

Οι πελάτες, δεν μπουκάρουν στα καταστήματα και με το ζόρι βάζουν τις εταιρίες να τα μεταφέρουν. Δεν βγαίνουν στους δρόμους και με την απειλή όπλου αναγκάζουν διερχόμενους μεταφορείς να ανεβούν επάνω και να πάρουν δέματα ή φακέλους. Με δυο λόγια, δεν φύτρωσαν αυτά τα δέματα στις αποθήκες, οι ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΥΤΟΒΟΥΛΑ ΚΑΙ ΕΠ' ΑΜΟΙΒΗ ΥΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ.

Αν δεν μπορούν, να μην αναλαμβάνουν.

Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, εξωτερικός συνεργάτης εκδοτικών οίκων. Έχω διάφορους πελάτες. Αναλαμβάνω έργα για εκδοτικούς, συμφωνώ ένα χρονικό διάστημα και έχω υποχρέωση να παραδόσω εγκαίρως.

Αν αναλάβω 700 μεταφράσεις ταυτόχρονα και δεν μπορώ να είμαι συνεπής, δεν θα πουν οι εκδοτικοί "αχ τον καημένο, του πέσανε πολλά, ας δείξουμε υπομονή". Όχι. Θα βάλουν κάτω τις ρήτρες της συμφωνίας μας και θα μου αλλάξουν τον αδόξαστο. Και καλά θα κάνουν.

Όταν ένας επαγγελματίας αναλαμβάνει έργο, αναλαμβάνει και υποχρεώσεις. Αν δεν μπορεί, δεν αναλαμβάνει.

Να τελειώσει κάποια στιγμή αυτή η γελοιότητα με τις καημένες τις εταιρίες που, αχ, τι να κάνουν. Λες και ξύπνησαν μια μέρα και βρήκαν τις αποθήκες τους γεμάτες. Ο Άη Βασίλης τις γέμισε;

Ήξεραν ότι δεν μπορούσαν, και αναλάμβαναν. Και συνέχιζαν να αναλαμβάνουν. Ακόμη και υπό καθεστώς ΕΙΔΙΚΩΝ ΟΡΩΝ με ΕΠΙΠΛΕΟΝ αμοιβή. Και μέχρι που έγινε της τρελής από τα παράπονα, σε σημείο να παρέμβει το κράτος, ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ, όπως κάνουν ΚΑΘΕ φορά που δεν προλαβαίνουν.

Για να ξέρουμε τι λέμε. 

Πραγματικα γραψατε οτι πιο εμπεριστατωμενο εχω διαβασει γι αυτη την κατασταση!Τα λογια ειναι περιττα!Και λιγα ειναι αυτα που λετε!Συντασσομαι 1000%  μαζι σας!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Pmar90 είπε

Καλησπερα σας, βλεπω πολλα παραπονα γενικα και ηθελα να ρωτησω το εξής. 

Εχω κανει παραγγελια απο Αγγλια μεσω της royal mail. Στης 7/4 εφυγε απο GLS για Αθήνα, εκανα αρκετη ερευνα και διαπίστωσα οτι το δρομολογιο δεν εχει επηρεαστεί απο τον κορονοϊό, υπαρχουν αλλοι γνωστοι με την ιδια παραγγελλια και ιδια χρονικη περιοδος που το παρελαβαν μεσα σε 5-7 ημερες. 

Μίλησα με την royal και μου ειπε οτι λογικα θα φτασει Αθήνα μεχρι 11-13/4, η GLS που μιλησα δεν εχει ιδεα που τις πανε τα 4, και η ACS ειπε οτι θα φτασει αθηνα σε 15 μερες εαν φτασει. Τι πραγματικα να περιμενω?? 

Δεν εχω θεμα να παω να το παραλαβω αρκει να ερθει το δεμα πριν το Πάσχα. 

Φιλε μου καλησπερα!Απλα κανε τον σταυρο σου ,λογω και των ημερων,για τον  αν θα το παραλαυεις εντος 20 ημερων!25  Μαρτιου απο Αγγλια μου  στειλανε  ενα δεμα απο  EBAY και ROYAL-MAIL και αφου παρεληφθει απο GLS εισηχθει στις 3/4/2020 στην Θεσσαλονικη(γιατι εκει πανε πρωτα ) και απο τοτε το δεμα μου βρισκεται στο λεγομενο μεσοδιαστημα που το στελνουνε απο (   ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ  π.ραλλη)  με  την περιβοητη εταιρεια    ACS  και οτι συνεπαγεται απο αυτο!

Προσπαθω λοιπον να επικοινωνησω τοσες μερες και απαντηση δεν εχω παρει ,γιατι απλα δεν απαντανε ποτε στα τηλεφωνα!Βαλε και οτι ειναι μεγαλη εβδοαμαδα απο αυριο και καταλαβε τον γολγοθα που σε περιμενει!Να ξερεις οτι σε αυτον τον αγωνα ειμαι μαζι σου!

10 λεπτά πριν, Addicted_21 είπε

Πριν λίγο παρέλαβα από acs παραγγελία από Πολιτεία που είχε γίνει 29/03.

Πρεπει να εγινε θαυμα!Ειστε απο τους τυχερους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Addicted_21 είπε

Πριν λίγο παρέλαβα από acs παραγγελία από Πολιτεία που είχε γίνει 29/03.

Εγώ έχω μια παραγγελία στην Πολιτεία από 5/4 και δεν την έχουν στείλει καν. Δε βιάζομαι ιδιαίτερα βέβαια, αλλά πέρασαν οι 2-4 εργάσιμες που γράφουν στο site τους.

Θα ενοχλήσω από Δευτέρα λογικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία από 2/4 με γενική ταχυδρομική σήμερα έφτασε Δάφνη...ο Θεός κ η ψυχή τους , πότε θα μου το φέρουν..κ ειναι κ με αντικαταβολή...Φταίω εγώ μετά αν δεν παραλάβω??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από σχετικές αναζητήσεις λοιπόν φαίνεται ότι η ACS είχε αναλάβει την παράδοση λογαριασμών της ΕΥΔΑΠ για 4 έτη (πηγές 1 2 3 ) με τον διαγωνισμό που προκηρύχθηκε το έτος 2013.

Στον εν λόγω διαγωνισμό (πηγή) προβλεπόταν ετήσιο πλήθος 8.100.000 (με δυνατότητα προσαύξησης έως 10.125.000) αποστολών με συμβατική υποχρέωση (σελ. 13) την παράδοση των ταχυδρομικών αντικειμένων στους πελάτες της Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. από τον ανάδοχο λαμβάνει έως (3) ημέρες, σε όλη την Ελληνική Επικράτεια, με την εξαίρεση των δυσπρόσιτων περιοχώνηλαδή μικρών νησιών, ορεινών και απομακρυσμένων χωριών και οικισμών), στις οποίες, η παράδοση των ταχυδρομικών αντικειμένων λαμβάνει χώρα εντός τεσσάρων (4) ημερών.

Ενώ η ΕΥΔΑΠ είχε το δικαίωμα λύσης και έκπτωσης του αναδόχου με καταγγελία σε περίπτωση: «σε περίπτωση που ο ανάδοχος αποδεδειγμένα και δική του ευθύνη παραβιάσει οποιονδήποτε από τους όρους της διακήρυξης και της σχετικής σύμβασης ή εκτελέσει πλημμελώς τις υποχρεώσεις του

Αξιοσημείωτο είναι ότι η ACS ΔΕΝ κέρδισε τον διαγωνισμό και για την παράδοση λογαριασμών της Δ.Ε.Η. (πηγή) «καθώς κρίθηκε ότι ο αριθμός των υποκαταστημάτων της δεν κάλυπτε το 95% των καλλικρατικών δήμων της χώρας».

Εν αντιθέσει με τα ΕΛ.ΤΑ τα οποία από 14-02-2020 δεν έχουν παραδώσει ή καθυστέρησαν την αποστολή 600.000 λογαριασμών της ΔΕΗ (πηγή).

Επιπλέον

Με την Απόφαση ΕΕΤΤ 688/52/2013 - ΦΕΚ Β/1412/Β/10-6-2013 «Καθορισμός των περιπτώσεων που επιβάλλεται κατ’ αποκοπή αποζημίωση για πλημμελή παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών» στο άρθρο 1, παράγραφος ζ προβλέπεται αποζημίωση για πλημμελή παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών  «Για αποδεδειγμένη καθυστέρηση επίδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών, πέραν του συμφωνημένου χρονικού διαστήματος, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με 6 € για κάθε μέρα καθυστέρησης και για την περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, επιπλέον επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή, με την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει τα 100 €.» (το αναφέρει και ο οδηγός καταναλωτή της Ε.Ε.Τ.Τ. – πηγή)  ενώ και η ίδια η εταιρεία στον «ΧΑΡΤΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ» στην παράγραφο Γ.4.3. αναφέρει «Η πλημμελής παροχή υπηρεσιών γεννά δικαίωμα κατ’ αποκοπήν αποζημίωσης. Κάθε καταναλωτής μπορεί να υποβάλει έγγραφη διαμαρτυρία για τυχόν απώλειες ή ζημιές που έχουν προκληθεί στην αποστολή του ή για κλοπή αυτής ή για καθυστέρηση επίδοσης πέραν του συμφωνηθέντος χρονικού διαστήματος εντός 6 μηνών το αργότερο από την ημερομηνία παραλαβής και να αιτήσει αποζημίωση σύμφωνα με τα προβλεπόμενα όρια αποζημίωσης αναλόγως της υπηρεσίας και του είδους της πλημμέλειας Η ACS απαλλάσσεται σε κάθε περίπτωση από οποιαδήποτε ευθύνη εξ’ οιασδήποτε αιτίας σχετικά με πλημμελή εκπλήρωση ταχυδρομικών υπηρεσιών εφόσον δεν έχει υποβληθεί από το χρήστη σχετική απαίτηση εντός έξι (6) μηνών από την κατάρτιση της ταχυδρομικής σύμβασης»

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Boudass είπε

Από σχετικές αναζητήσεις λοιπόν φαίνεται ότι η ACS είχε αναλάβει την παράδοση λογαριασμών της ΕΥΔΑΠ για 4 έτη (πηγές 1 2 3 ) με τον διαγωνισμό που προκηρύχθηκε το έτος 2013.

Στον εν λόγω διαγωνισμό (πηγή) προβλεπόταν ετήσιο πλήθος 8.100.000 (με δυνατότητα προσαύξησης έως 10.125.000) αποστολών με συμβατική υποχρέωση (σελ. 13) την παράδοση των ταχυδρομικών αντικειμένων στους πελάτες της Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. από τον ανάδοχο λαμβάνει έως (3) ημέρες, σε όλη την Ελληνική Επικράτεια, με την εξαίρεση των δυσπρόσιτων περιοχώνηλαδή μικρών νησιών, ορεινών και απομακρυσμένων χωριών και οικισμών), στις οποίες, η παράδοση των ταχυδρομικών αντικειμένων λαμβάνει χώρα εντός τεσσάρων (4) ημερών.

Ενώ η ΕΥΔΑΠ είχε το δικαίωμα λύσης και έκπτωσης του αναδόχου με καταγγελία σε περίπτωση: «σε περίπτωση που ο ανάδοχος αποδεδειγμένα και δική του ευθύνη παραβιάσει οποιονδήποτε από τους όρους της διακήρυξης και της σχετικής σύμβασης ή εκτελέσει πλημμελώς τις υποχρεώσεις του

Αξιοσημείωτο είναι ότι η ACS ΔΕΝ κέρδισε τον διαγωνισμό και για την παράδοση λογαριασμών της Δ.Ε.Η. (πηγή) «καθώς κρίθηκε ότι ο αριθμός των υποκαταστημάτων της δεν κάλυπτε το 95% των καλλικρατικών δήμων της χώρας».

Εν αντιθέσει με τα ΕΛ.ΤΑ τα οποία από 14-02-2020 δεν έχουν παραδώσει ή καθυστέρησαν την αποστολή 600.000 λογαριασμών της ΔΕΗ (πηγή).

Επιπλέον

Με την Απόφαση ΕΕΤΤ 688/52/2013 - ΦΕΚ Β/1412/Β/10-6-2013 «Καθορισμός των περιπτώσεων που επιβάλλεται κατ’ αποκοπή αποζημίωση για πλημμελή παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών» στο άρθρο 1, παράγραφος ζ προβλέπεται αποζημίωση για πλημμελή παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών  «Για αποδεδειγμένη καθυστέρηση επίδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών, πέραν του συμφωνημένου χρονικού διαστήματος, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με 6 € για κάθε μέρα καθυστέρησης και για την περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, επιπλέον επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή, με την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει τα 100 €.» (το αναφέρει και ο οδηγός καταναλωτή της Ε.Ε.Τ.Τ. – πηγή)  ενώ και η ίδια η εταιρεία στον «ΧΑΡΤΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ» στην παράγραφο Γ.4.3. αναφέρει «Η πλημμελής παροχή υπηρεσιών γεννά δικαίωμα κατ’ αποκοπήν αποζημίωσης. Κάθε καταναλωτής μπορεί να υποβάλει έγγραφη διαμαρτυρία για τυχόν απώλειες ή ζημιές που έχουν προκληθεί στην αποστολή του ή για κλοπή αυτής ή για καθυστέρηση επίδοσης πέραν του συμφωνηθέντος χρονικού διαστήματος εντός 6 μηνών το αργότερο από την ημερομηνία παραλαβής και να αιτήσει αποζημίωση σύμφωνα με τα προβλεπόμενα όρια αποζημίωσης αναλόγως της υπηρεσίας και του είδους της πλημμέλειας Η ACS απαλλάσσεται σε κάθε περίπτωση από οποιαδήποτε ευθύνη εξ’ οιασδήποτε αιτίας σχετικά με πλημμελή εκπλήρωση ταχυδρομικών υπηρεσιών εφόσον δεν έχει υποβληθεί από το χρήστη σχετική απαίτηση εντός έξι (6) μηνών από την κατάρτιση της ταχυδρομικής σύμβασης»

πολυ χρησιμα αυτα που εγραψες. ειναι αυτα τα ψιλα γραμματα που δεν διαβαζει σχεδον κανεις. αρα οσο αναφορα την acs οποιος πελατης δεν παραλαβει σε 3-4 εργασιμες μπορει να κανει χρηση της παραγραφου Γ.4.2 και να κανει καταγγελια στην ΕΕΤΤ ;;

η αυτο ισχυει για τους πελατες που στελνουν αποστολες ;;

Επεξ/σία από POS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...