Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

8 ώρες πριν, domenico1 είπε

Καλησπέρα φίλε μου.

Είμαι σε παρόμοια κατάσταση, και είναι κάτι που επείγομαι. Από 4/4 φαίνεται ότι έχει φύγει από UK. Στο site της GLS σου δίνει "ACS Parcel Number" ;  και εάν ναι στο site της ACS τι σου γράφει;.

Εμένα αυτό : ACS.png.970377ceca20d4043809bc2e06a4eebf.png

Συγνώμη για το off topic. 'Αν παραβαίνω τους κανόνες, ας διαγραφεί. Ευχαριστώ.

Καλησπερα φιλε μου, μαλλον ερχονται μαζι τα δικα μας, εκανα κι αλλο ψαξιμο και μου ειπε η royal οτι την δευτερα θα εχει φτασει αθηνα, αλλ το ποτε θα φτασει στα χερια μου δεν το ξερει. Ποιο ευκολα ειναι να πας στο κεντρο διαλογης παρα να περιμενεις

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, talibanakos είπε

Μπορει να μην περναει απο το μυαλο σου,αλλα  ασχολουνται λιγο πιο σοβαρα με δεματα που εχουν πληρωθει κανονικα απο ιδιωτη προς ιδιωτη,παρα με  το δεμα της Κυρα Σουλας απο το decoro/likebrands/diamandino/jumbo.

Στο λεω στανταρακι,γιατι εχω δουλεψει κουριερ και οντως αυτο γινοταν,οσο και να θες να κοροιδεψεις εσυ εδω.

Αυτό που αναφέρεις το αμφισβητεί πλήρως η προσωπική μου εμπειρία.οπως είπα πληρωμενος φάκελος, έξτρα κιόλας για εγγύηση παράδοσης κτλπ. Δεν πήγε ποτέ εκεί που επρεπε και άλλα παραδείγματα προσωπικά και από γνωστούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, Joshua21 said:

Ας βγάλει τότε άκρη το κατάστημα με την κούριερ, δεν φταίει ο πελάτης για τις επιλογές συνεργατών του καταστήματος.

Συμφωνώ, έχω φτάσει σε σημείο μέχρι και να κόψω με συνεργάτη μου επειδή δούλευε με συγκεκριμένη κούριερ. Του το είπα κιόλας ότι αυτός ήταν ο λόγος, αμφιβάλω αν αλλάζει κάτι, αλλά πιστεύω αν μαζεύονται πολλά παράπονα, να νιώθουν λίγο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλέον παραγγέλνω μόνο από καταστήματα που έχουν δικό τους φορτηγάκι για παράδοση.την πάτησα με ένα τάμπλετ που αγόρασα περιμένοντας την acs 12 ημέρες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, talibanakos είπε

Δεν ειναι καινουργια πολιτικη αυτη,διαβασε τι εχω απαντησει απο πανω.

Σε ποιό σημείο έχω γράψει τη λέξη "καινούρια" ; Διάβασε καλύτερα τι έχω απαντήσει πιο πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει να κάνει με την εταιρεία αλλά με τον άνθρωπο που τρέχει το κατάστημα στην κάθε πόλη-περιοχή. Η καλύτερη στα Τρίκαλα είναι η γενική και η acs, η speedex είναι εδώ απαράδεκτη γιατί δεν φέρνουν ποτέ τα δέματα ούτε καν αφήνουν σημείωμα, ελτα courier έχει 2 εδώ στο ένα είναι ευγενικότατοι και στο άλλο μπήκα μέσα και έβριζαν πελάτες. Αυτή την περίοδο που οι αποστολές έχουν δεκαπλασιαστοί είναι λάθος να τους κρίνουμε γιατί δεν ήταν προετοιμασμένοι για τέτοιο όγκο εργασίας και είναι φυσικό να μην έχουν το προσωπικο και την υποδομή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, pavlos xiaomi είπε

Δεν έχει να κάνει με την εταιρεία αλλά με τον άνθρωπο που τρέχει το κατάστημα στην κάθε πόλη-περιοχή. Η καλύτερη στα Τρίκαλα είναι η γενική και η acs, η speedex είναι εδώ απαράδεκτη γιατί δεν φέρνουν ποτέ τα δέματα ούτε καν αφήνουν σημείωμα, ελτα courier έχει 2 εδώ στο ένα είναι ευγενικότατοι και στο άλλο μπήκα μέσα και έβριζαν πελάτες. Αυτή την περίοδο που οι αποστολές έχουν δεκαπλασιαστοί είναι λάθος να τους κρίνουμε γιατί δεν ήταν προετοιμασμένοι για τέτοιο όγκο εργασίας και είναι φυσικό να μην έχουν το προσωπικο και την υποδομή 

ο δεκαπλασιασμος των αποστολων συνεπαγεται και με αυξηση των κερδων. που σημαινει πως μπορουν να προσλαβουν και αλλο κοσμο και οχι να λιωνουν τους ιδιους υπαλληλους για 10πλασιο ογκο αποστολων

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημερα!Σημερα κλεινω αισιως 16 μερες  απο τοτε που μου στειλανε ενα δεμα απο Αγγλια μεσω ROYAL-MAIL -GLS-ACS!Εφτασε Ελλαδα και εχει  σταλει απο  τις 4:00  τα ξημερωματα του προηγουμενου Σαββατου(απο κεντρο διαλογης Π.Ραλλη)και ακομα ειναι στο δρομο!Το τι επικοινωνια προσπαθησα να κανω με αυτους τους αχαρακτηριστους,δεν λεγεται!Η οδυσσεια  μου δεν εχει τελος(και που εισαι ακομα )!Πρεπει να ντρεπονται  και λιγο καπου καπου αλλα τι λεω δεν υπαρχει πετσα ουτως η αλλως!

 

Επεξ/σία από ΝΙΟΝΙΟΣ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, ΝΙΟΝΙΟΣ είπε

Καλημερα!Σημερα κλεινω αισιως 16 μερες  απο τοτε που μου στειλανε ενα δεμα απο Αγγλια μεσω ROYAL-MAIL -GLS-ACS!Εχει σταλει απο  τις 4:00  τα ξημερωματα του προηγουμενου Σαββατου(κεντρο διαλογης Π.Ραλλη)και ακομα ειναι στι δρομο!Το τι επικοινωνια προσπαθησα να κανω με αυτους τους αχαρακτηρισατους,δεν υπαρχει!Η οδυσσεια  μου δεν εχει τελος(και που εισαι ακομα )!Πρεπει να ντρεπονται  και λιγο καπου καπου αλλα τι λεω δεν υπαρχει πετσα ουτως η αλλως!

σε παρομοια φαση μ'εσενα, μου ειπαν για αναμονη απο 7 εως 20 εργασιμες χωρις περισσοτερες λεπτομερειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, POS είπε

ο δεκαπλασιασμος των αποστολων συνεπαγεται και με αυξηση των κερδων. που σημαινει πως μπορουν να προσλαβουν και αλλο κοσμο και οχι να λιωνουν τους ιδιους υπαλληλους για 10πλασιο ογκο αποστολων

Συμφωνούμε γιαυτό δεν παραδίδονται τα δέματα και βλέπεις ουρές έξω απο τις courier, με τους υπαλλήλους δεν ξέρω τι γίνεται ούτε μ΄ξλησα για αυτά τα παιδιά που κάνουν υπερπροσπάθεια φυσικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ρε παιδια αντι να γραφετε ο καθενας το προβλημα του και για το ποτε παραλαβατε η οχι, τα πραγματα ειναι απλα

1. κανετε καταγγελια στην ΕΕΤΤ

2. διεκδικειτε αποζημιωση για τις καθυστερησεις

3. κοβετε ολους τους εντυπους λογαριασμους (μονο ηλεκτρονικη αποστολη τους) ωστε να μειωθουν οι αποστολες τους απο τους μεγαλους πελατες οπως ΔΕΚΟ, εταιριες κινητης, τραπεζες κλπ.

μονο οταν χανουν λεφτα τους ποναει. τιποτα αλλο

Επεξ/σία από POS
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 minutes ago, POS said:

3. κοβετε ολους τους εντυπους λογαριασμους (μονο ηλεκτρονικη αποστολη τους) ωστε να μειωθουν οι αποστολες τους απο τους μεγαλους πελατες οπως ΔΕΚΟ, εταιριες κινητης, τραπεζες κλπ.

Νταξει πανω σε αυτο, μονο ΔΕΚΟ στελνουν πλεον. Ολα τα υπολοιπα ερχονται ετσι κι αλλιως ηλεκτρονικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τη διάρκεια της καραντίνας έχω κάνει τρεις διαφορετικές παραγγελίες και έχω καλέσει courier σπίτι μου να παραλάβει κάτι και να το στείλει μία περιοχή πιο κάτω (ένα τέταρτο με αυτοκίνητο) για να μη βγω χωρίς λόγο από το σπίτι. Ο οδηγός της ACS ήρθε σπίτι μου ιδρωμένος και εμφανέστατα τρελαμένος, ρίχνοντας μπινελίκια όταν κόλλησε το PDA του, και με ενημέρωσε ότι θα κάνει έως 15 ημέρες να φτάσει το αντικείμενο στον παραλήπτη. Είχα 20 λεπτά ρέστα που δεν μου τα έδωσε καν, και ούτε έκοψε απόδειξη για το ποσό που πήρε. Έφυγε από εδώ Δευτέρα 06/04 και ακόμη δεν το έχουν πάει. 

Και στις τέσσερις περιπτώσεις το είχα πάρει απόφαση ότι θα καθυστερήσουν τα πάντα και επέλεξα να μην τρελαθώ. Δεν αξίζει να αγχώνομαι και να εκνευρίζομαι για κάτι που δεν μπορώ να ελέγξω. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Kostasspil είπε

Συμφωνώ, έχω φτάσει σε σημείο μέχρι και να κόψω με συνεργάτη μου επειδή δούλευε με συγκεκριμένη κούριερ. Του το είπα κιόλας ότι αυτός ήταν ο λόγος, αμφιβάλω αν αλλάζει κάτι, αλλά πιστεύω αν μαζεύονται πολλά παράπονα, να νιώθουν λίγο

Σωστά το έγραψες, αν μαζευτούν πολλά παράπονα θα νιώσουν μόνο λίγο, συνεπώς δύσκολα θα αλλάξει κάτι.

Μόνο αν αρχίσουν να χάνουν πελάτες (άρα και λεφτά) θα πονέσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...