Προς το περιεχόμενο
elpaso1

Courier και Ελλαδα.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, POS είπε

αυτα τα εχουν ετσι και το βραδυ ;

δεν θέλω να ξέρω 🤣🤣🤣

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, POS είπε

αυτα τα εχουν ετσι και το βραδυ ;

Λες να τα βάζουν μέσα για ύπνο? hahah :D

  • Haha 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, gatokoritso είπε

acs κουκακι aka πανέρια της λαϊκής.

tmp-cam-6179009568535246490.jpg

Παω την νύχτα με τον φορητό τροχό με μπαταρία.... Και θα περιμένετε μετά πολυυυυ καιρό τα δεματάκια σας 

😂😂😂😋😋😋

7 λεπτά πριν, POS είπε

αυτα τα εχουν ετσι και το βραδυ ;

Εννοείται 

Δεν χωράνε πουθενά. 

2 λεπτά πριν, lalala2 είπε

Για να αερίζονται καλέ λόγω COVID τα έχουν έτσι...αμέσως 🤣

😋😋

7 λεπτά πριν, mr.robot είπε

Γνωρίζει κανείς εάν Μεγάλη Παρασκευή + Μεγάλο Σάββατο οι κούριερ κάνουν διανομές;

Ευχαριστώ όσους θα πατήσουν ΧΑΧΑ! 

Ε όχι και μεγάλη Παρασκευή... 

Εδώ τις καλές μέρες δεν κάνουν, το πολύ πολύ αν έχουν κέφι, θα τσιμπήσεις χαρτί, περάσαμε και δεν σε βρήκαμε 😋

Επεξ/σία από stelios18120

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 λεπτά πριν, lalala2 είπε

Καλησπέρα παιδιά...Παθούσα και εγώ..μέχρι πριν από μερικές μέρες δεν ήξερα τι εστί το χαμπ πετρου ράλλη...μέχρι που έπεσα στο θέμα εδώ..

Παραγγελία από public.gr η οποία για κάποιο λόγο ξεκίνησε από Λάρισα (?). 10:32 σήμερα έφτασε στο κατάστημα παράδοσης και 10:33 λέει επιστροφή. Μιλάω με την ACS στο τηλέφωνο και μου λένε ο αποστολέας ζήτησε πίσω το δέμα. Συμβαίνει λέει να έχουν στείλει λάθος πακέτο και να το ανακαλέσουν. Εσείς τι λέτε; Δεν το βλέπω να φτάνει πριν τη Πρωτομαγιά. Θα ζητήσω τα λεφτά μου πίσω από το public.....

image.png.880c0e96e382b9852011ef637f4975b9.png

 

Ενημέρωση σχετικά με το ζήτημα. Μίλησα με τα public και ο φουκαράς ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι είναι θέμα της acs. Λέω από την Acs μου είπαν να μιλήσω με εσάς και οτι το ζητήσατε πίσω. Λέει όχι, αλλά αφού επιστρέφει θα στείλω ενημέρωση στο κατάστημα της Λάρισας να σας το ξαναστείλουν πίσω.

Ε και φυσικά του ζήτησα να μου ακυρώσει την παραγγελία, ανέφερα και το κέντρο διαλογής που χάνονται δέματα και καθυστερούν αποστολές πριν από τον κορωνοϊό και ζήτησα τα λεφτά μου πίσω. Μου είπε βεβαίως και πως θα εμφανιστεί το ποσό στον λογαριασμό μου σε 3 -5 εργάσιμες ημέρες.

Είπα ευχαριστώ πολύ, δεν με πειράζει πότε θα μπουν απλά να μην μπλέξω με την ACS. 🤣

  • Thanks 1
  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, mr.robot είπε

Γνωρίζει κανείς εάν Μεγάλη Παρασκευή + Μεγάλο Σάββατο οι κούριερ κάνουν διανομές;

Ευχαριστώ όσους θα πατήσουν ΧΑΧΑ! 

Κάνουν, απλά θα περάσουν και δεν θα σε βρουν και το χαρτάκι θα το φάει ένας σοκολατένιος λαγός

Επεξ/σία από guido
  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβασα το αρθρο στην arthensvoice που ποσταρε πιο πανω συμφορουμιτης, και κατω στα σχόλια διαβασα κατι ευστοχο:

οτι μεγαλο ΜΕΙΟΝ στην ολη διαδικασια, ειναι οτι εμεις, ως πελατες, δεν εχουμε σχεδον ποτε, κανεναν ελεγχο, για το ποια courier επιθυμουμε για παραλαβη/παραδοση, οταν κανουμε μια παραγγελια απο καποιο καταστημα. Ως πελατες δηλαδη. Αλλος επιλεγει, αλλος πληρωνει. Επιλεγει ο μαγαζατορας. Κι εμεις....τα λουζομαστε!

Ως ιδιωτης, ναι, επιλεγω εγω σε ποια courier θα παω. Αν ομως παραγγειλω κατι απο καπου, δεν εχω ελεγχο με ποια courier θα μου ερθει. Οκ, μπορει να το γραφουν στους ορους αποστολης, με ποια συνεργαζονται, αλλα that's it, take it or leave it. Δεν μπορω να επιλεξω ως πελατης, οτι θελω να μου ερθει με την ΤΑΔΕ  courier. Οποτε, ....οτι κληρωσει.

Κανονικα θα επρεπε να μας δινουν επιλογη. Και φυσικα δεν εχει νοημα μαλλον, να μην αγοραζω απο καπου, μονο και μονο πχ επειδη στελνουν μεσω acs.

Αν παντως, ως αγοραστες/πελατες των διαφορων eshop, ειχαμε την ΔΥΝΑΜΗ της επιλογης της courier που θα μας παραδωσει (εστω και με διαφοροποιηση στην τιμη, αναλογα την courier), τοτε πιστευω τα πραγματα θα ηταν αρκετα καλυτερα...

:(

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, guido είπε

Κάνουν, απλά θα περάσουν και δεν θα σε βρουν και το χαρτάκι θα το φάει ένας σοκολατένιος λαγός

ΔΕΝ ΠΕΙΡΆΖΕΙ, ΘΑ πάρω την καρέκλα μου θα στήσω κάτω καρτέρι πως λέγεται με την φραπεδιά μου και θα περιμένω. Θα στείλω σμσ για σωματική άσκηση και θα περιμένω στην πιλοτή μέχρι να εμφανιστούν

Και ας αφήσουν χαρτάκι

Θα είναι το πασχαλινό τους δώρο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, mr.robot είπε

ΔΕΝ ΠΕΙΡΆΖΕΙ, ΘΑ πάρω την καρέκλα μου θα στήσω κάτω καρτέρι πως λέγεται με την φραπεδιά μου και θα περιμένω. Θα στείλω σμσ για σωματική άσκηση και θα περιμένω στην πιλοτή μέχρι να εμφανιστούν

Και ας αφήσουν χαρτάκι

Θα είναι το πασχαλινό τους δώρο.

Ναι, πάλι δεν θα σε βρουν

  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 ώρες πριν, donstefano είπε

Εριξα και δευτερη καταγγελια στα ΕΛΤΑ courier γιατι ενω χτες μιλησα μαζι και ενω τους ξεχεσα γιατι στελνουν sms οτι περασαν ενω ειναι μουφα κτλ κτλ  , μου ειπαν οτι θα φερουν το δεμα  σημερα.Ουτε καν το φορτωσαν φυσικα......Τους ειπα οτι σας εχω κανει ηδη μια καταγγελια αν δεν ρθειτε αυριο(σημερα δηλαδη) θα σας κανω και αλλη καταγγελια....Οχι θα ερθουμε μου ειπαν.....παρε και τη 2η τωρα να στρωσετε......αντε τσογλανια........

Πως το έκανες αυτό; Γιατί ψάχνομαι μέρες και για την αποζημίωση των 6ε για καθε μέρα καθυστέρησης. Έχω κάνει αγορά από της 31/3 που και παρέλαβαν και από τις 4/3 ειναι σε κατάστημα του Πειραιά. Τα τηλέφωνα μόνιμα ειναι απασχολημένα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λέμε για τους δικούς μας, αλλά και η DHL στην Αγγλία έχασε δέμα. Πήρα φακό απ'το e-infin το Μάρτιο. Ακόμα να 'ρθει. Πριν μέρες τους έστειλα e-mail, μου λένε το κοιτάνε... και σήμερα μου λένε ότι τον έχασαν (!) στη DHL και μου έκαναν refund. :D

16 λεπτά πριν, mindreader είπε

Αν παντως, ως αγοραστες/πελατες των διαφορων eshop, ειχαμε την ΔΥΝΑΜΗ της επιλογης της courier που θα μας παραδωσει (εστω και με διαφοροποιηση στην τιμη, αναλογα την courier), τοτε πιστευω τα πραγματα θα ηταν αρκετα καλυτερα...

Ορισμένα (λίγα) καταστήματα δίνουν αυτή τη δυνατότητα. 

Επεξ/σία από Haldol
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την ιστορία, από τις 3 του μηνός, παρέλαβα σήμερα. Έκαναν άφιξη και 10 λεπτά αργότερα κούμπωσαν αδυναμία παράδοσης οπότε και πήγα το πήρα εγώ αλλιώς δεν....

Αφήνουν καρότσια στο hub διότι δεν τα χωράει όλα η αποθήκη τους. Αυτό άκουσα να λένε τουλάχιστον σε πελάτη δίπλα..

 

Μπήκαν και κανα 2 στο μεταξύ να στείλουν δέμα και μόλις τους είπαν 10-15 ημέρες έγιναν καπνός...😂

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Hk2004gr είπε

Πως το έκανες αυτό; Γιατί ψάχνομαι μέρες και για την αποζημίωση των 6ε για καθε μέρα καθυστέρησης. Έχω κάνει αγορά από της 31/3 που και παρέλαβαν και από τις 4/3 ειναι σε κατάστημα του Πειραιά. Τα τηλέφωνα μόνιμα ειναι απασχολημένα.

Στην ΕΕΤΤ στελνεις.

https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/complaints.html

Και σε λιγες μερες θα στειλω και γενικη γραμματεια καταναλωτη και συνηγορο καταναλωτη

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/

http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

Εγω γραφω θελω και την αποζημιωση.Το θεμα μου δεν ειναι τα χρηματα.....να σφιξουν οι κωλοι θελω γιατι αλλο ειναι να πεις θελω το πακετο(θα στο φερουν και θα πουν αστο διαλο με το μαλακα που μπλεξαμε), ενω οταν λες θελω αποζημιωση μπαινουν αλλα γραναζια της εταιρειας μπροστα και για να μην εγειρονται θεμα στο μελλον να εχουν και απωλεια χρηματων αναγκαστικα θα συμμαζευτουν.....

1 ώρα πριν, polaki είπε

Aυτό το διάστημα έχουν όλες προβλήματα, ακόμα και στις αντικαταβολές. Η παραγγελία μου ήρθε μετά από 10 μέρες, και αφού είχε προηγηθεί ΨΕΥΤΙΚΟ status ότι δεν εντοπίζομαι. Βέβαια δεν εντόπισα και εγώ από πλευράς μου χαρτάκι δικό τους, αλλά δεν είναι της παρούσης αυτό.. 

Ακριβως για αυτο το λογο τους εκανα την 1η καταγγελια......

Επεξ/σία από donstefano
  • Thanks 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, kostantisgr είπε

Για την ιστορία, από τις 3 του μηνός, παρέλαβα σήμερα. Έκαναν άφιξη και 10 λεπτά αργότερα κούμπωσαν αδυναμία παράδοσης οπότε και πήγα το πήρα εγώ αλλιώς δεν....

Αφήνουν καρότσια στο hub διότι δεν τα χωράει όλα η αποθήκη τους. Αυτό άκουσα να λένε τουλάχιστον σε πελάτη δίπλα..

Μπήκαν και κανα 2 στο μεταξύ να στείλουν δέμα και μόλις τους είπαν 10-15 ημέρες έγιναν καπνός...😂

Ε αυτό είναι το πρόβλημα όμως.

Ότι δεχόμαστε τη μουφα ότι δεν μας βρίσκουν και πάμε και τα παίρνουμε.

Αφού πιάνει γιατί να μην το κάνουν μαζικά;

Σε λίγο θα απολύσουν και το ένα μηχανάκι που εχει απομείνει σε κάθε μαγαζί.

Καταγγελίες και μαζικές ακυρώσεις μέχρι να βάλουν μυαλό

 

Επεξ/σία από guido
  • Like 1
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.