Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όταν αγοράζετε από το μαγαζάκι και βλέπετε τιμουλα, γράφει και τον courrier. 

 

Μη σπάτε μπάλες άμα δε σας αρέσει η μία εταιρεία πάρτε από την άλλη

Αλλά όταν αγοράζετε και το κριτήριο είναι η τελική τιμή ΜΟΝΟ , θα περιμένετε και τις συνέπειες. 

Σαν κλαψιαρικα κάνετε μερικοί που τα θέλουν ΚΑΙ φτηνότερα ΚΑΙ στην ώρα τους. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, gordonas είπε

Θα απαντήσω σαν ελεύθερος επαγγελματίας που έχω 1 υπάλληλο και σε ένα μήνα θα έχω και δεύτερο.

Όταν βγάζεις λεφτά και προφανώς είσαι ικανοποιημένος από τον υπάλληλο, του δίνεις λεφτά. Ένας καλός υπάλληλος ανταμείβεται. Αρκεί να βγάζει και η επιχείρηση λεφτά. Δεν θέλω να μου φύγει ο υπάλληλός μου για πολλούς λόγους. Έχουμε σχέση εμπιστοσύνης που είναι αρκετά χρόνια συνεργασίας. Μου βγάζει λεφτά. Για ποιο λόγο να προσπαθώ να γλιτώσω 50€ από τον μισθό του διακινδυνεύοντας να φύγει; Από την άλλη προφανώς και προσαρμόζομαι στις τιμές της αγοράς. Δεν θα δώσω 900€ όταν με 700€ είναι ευχαριστημένος ο υπάλληλος.

Γενικά θα κάνω τα πάντα για να είναι ευχαριστημένοι οι πελάτες μου και να βγάζω εγώ λεφτά. Αυτό το θέλουν και το κάνουν όλοι. 

Στην πόλη που είμαι και γνωριζόμαστε λίγο πολύ οι περισσότεροι δεν γνωρίζω κανένα ιδιοκτήτη ταχυμεταφορών που να βγάζει λεφτά. Όλοι παλεύουν για την επιβίωση. Αν έβγαζαν λεφτά τότε θα έπαιρναν περισσότερους υπάλληλους, θα είχαν καλύτερα μηχανάκια/αυτοκίνητα, καλύτερες εγκαταστάσεις, καλύτερο τηλεφωνικό κέντρο κτλ.

Δεν βγάζουν λεφτά όμως. Δεν μιλάμε για 1.000€ και 2.000€. Με αυτά τα λεφτά, τι επένδυση να κάνεις; 

Άρα το πρόβλημα βρίσκεται στα κόμιστρα που πληρώνονται οι υπηρεσίες ταχυμεταφορών. 

Τα κόμιστρα είναι τόσο χαμηλά, γιατί είναι χαμηλά τα standards που ορίζει το κράτος. Αν τα standards ανέβουν, τότε δεν θα μπορεί να έχει ο οποιοσδήποτε τέτοια εταιρεία. Θα φύγουν πολλοί από την αγορά, θα μείνουν 2-3 το πολύ, οι τιμές θα πάνε 50-100% επάνω και όλα θα αλλάξουν.

Μια χαρά αντέχει η αγορά αυτή την αύξηση.

Η Amazon έχει πετύχει τέτοια ποιότητα υπηρεσιών γιατί βγάζει τρελά λεφτά αφού έχει τεράστια συγκέντρωση μεριδίου στον χώρο της για τα δεδομένα του.

Συμπέρασμα. Είναι αρρύθμιστο τελείως το πλαίσιο, μπορεί να κάνει την δουλειά ο οποιοσδήποτε με ελάχιστο κεφάλαιο, χαμηλά κέρδη, μέτριες υπηρεσίες.

Φτηνά μεταφορικά, χαμηλά κέρδη και καλές υπηρεσίες ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!

Αν ο Γερμανός μπορεί με 5 ευρώ να μου στείλει δέμα μέσα σε 2 μέρες (το μέσα σημαίνει ότι παίζει να το πάρω και την επόμενη) απο Αμβούργο στο Μόναχο (800χλμ απόσταση) τότε πιστεύω ότι και ο Έλληνας μπορεί να μου το φέρει στον ίδιο χρόνο Αθήνα Πάτρα (200 χλμ) 

 

Έλα όμως που δεν συμβαίνει.... και μάλιστα ούτε για πλάκα 

 

 

Θα μου πεις στην Γερμανία ειναι μεγαλύτερος ο όγκος των μεταφορών θα σου πω αυτό έχει και το κόστος του  και αυξημένη πολυπλοκότητα (γιατί έχει και μυριάδες περιοχές ανάμεσα κωμοπόλεις χωριά και δεν συμμαζεύεται) πέρα απο τα καλά του και θα σου πω επίσης πως οι αποστάσεις ειναι μικρότερες στην Ελλάδα.

 

Τι χρειάζεται ακριβώς να γίνει; πχ μείωση καταστημάτων και κεντροποίηση ; δεν ειμαι ο CEO και δεν είναι δουλειά μου να το βρω πρακτικά βλέπω ότι αλλού τα πάνε πολύ καλύτερα...

 

Και εμπειρικά ξέρω ότι αν μια μηχανή δεν δουλεύει σωστά και έχει απώλειες η λύση δεν είναι να αυξήσεις τιμολόγια για να καταναλώνεις περισσότερα καύσιμα αυτό είναι η λύση της τεμπελιάς το low hanging fruit που λένε και στο χωριό μου. 

Απο Αγγλία για Ελλάδα ένα πακέτο κάνει λιγότερο χρόνο παρά απο Θεσσαλονίκη για Σέρρες τι να λέμε τώρα; 

Επεξ/σία από TopicStrarter
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και προσωπικα το.εγραψα και.θα το ξαναγραψω μου εχουν ερθει τοσα δεματα απο εξωτερικο λογω review κτλ και για καποιο λογο η acs ειναι η μονη που ποτε δεν με πηρε τηλεφωνο  ποτε δεν με βρηκε και μια φορα που μου λενε ελα το απογευμα να το παρεις απο το χαλανδρι ο courrier το αφησε χολαργο.ακομα  και τωρα απο 23.03 η παραγελλια δεν εχει φτασει το καταστημα χαλανδριου

22 minutes ago, Dakonblackblade said:

Όταν αγοράζετε από το μαγαζάκι και βλέπετε τιμουλα, γράφει και τον courrier. 

Μη σπάτε μπάλες άμα δε σας αρέσει η μία εταιρεία πάρτε από την άλλη

Αλλά όταν αγοράζετε και το κριτήριο είναι η τελική τιμή ΜΟΝΟ , θα περιμένετε και τις συνέπειες. 

Σαν κλαψιαρικα κάνετε μερικοί που τα θέλουν ΚΑΙ φτηνότερα ΚΑΙ στην ώρα τους. 

.α.πολλες φορες δεν ξερεις με ποια εταιρεια συνεργαζονται.β.οι χρονοι που εχουν οι περισσοτερες εταιριες courrier ειναι fixed.οτι καποιες εταιρειες ειναι οτι νανε αυτο ειναι αλλη ιστορια. οτι μια εταιρεια εχει προβληματα μηχανογραφησης ή δεν απανταει σε email η σε τηλεφωνα δεν ειναι θεμα του πελατη.οταν υπαρχουν προβληματα για να γλυτωσεις τηλεφωνηματα και  email βγαζεις ανακοινωσεις και προσαρμοζεις το συστημα.σε πολλα συστηματα οταν καλεις βγαινει μυνημα πχ υπαρχει ταδε προβλημα .πχ σε acs που περιμενω παραγγελια μου βγαζει μυνημα υπαρχει προβλημα με την παραγγελια και παρακαλω  καλεστε μας.τους πηρα εστειλα εμαιλ και καμια απαντηση.ως δια μαγειας το μυνημα σβηστηκε.πηρα τηλεφωνο και επιβαρυνα το τηλεφωνικο κεντρο οπως σιγουρα και αλλοι απο δικο τους λαθος.τροποι υπαρχουν για πολλα και με ανεξοδο τροπο ασχετα που who cares.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, apos2008 είπε

Δεν υπαρχει χρονος για τηλεφωνα σε μεγαλες πολεις . σε καποια Franchisees και οι ιδιοι οι κουριερ χρησιμοποιουν τα δικα τς που κανονικα η εταιρια επρεπε να τους εδινε .Αν δε δει κουδουνι σε 10 δευτερα εχει ετοιμο το χαρτι και παει στον επομενο . Τωρα εσυ αν επιμενεις και το θες εκεινη τη μερα θα προσπαθησουν παραδοση την επομενη. μιας και και στα ψιλα γραμματα δικαιουται μια φορα ο κουριερ να περασει . απο οσο ξερω 1 φορα τη μερα .Ειναι η πολιτικη τους τετοια . Αν ενας κουριερ εχει φορτωμενα πχ 30 δεματα πρεπει να παει το δρομολογιο και οτι βρει βρεικε μετα γυρναει παιρνει αλλα 30 κ το ιδιο μεχρι να τελειωσει η βαρδια του . Τωρα για ογκωδη πραγματα που δεν χωραν στο κουτι . Συνηθως σου λενε να πας να τα παρεις γτ δε μπορει να παει για ενα τεραστιο δεμα και να χασει 20 λεπτα η μιση ωρα απο τη στιγμη που εχει πισω 50 μικροδεματα Η πιεση που δεχεται ειναι ασφυχτικη και σου λενε παραδωσε οτι βρεις και οσο ποιο γρηγορα μπορεις .Αν ηταν να ασχολειται με το καθε δεμα του καθενος και να τον ψαχνει 100 φορες τη μερα κλαφτα χαραλαμπε μετα .βραδυ θα τους επερνε . ο καθε ενας κουριερ αναλαμβανει ενα συγκεκριμενο δρομολογιο. και συγκεκριμενη γειτονια . Δε μπορουν να παν 2 ατομα στην ιδια περιοχη η 3 

Εντάξει καταλαβαίνω υπάρχει μεγάλος όγκος δεμάτων, υπάρχει περιορισμένος χρόνος κλπ κλπ. Εγώ όμως τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση; Να βάλω ταμπέλα στην είσοδο της πολυκατοικίας που να αναγράφει το όνομα μου και ότι βρίσκομαι από την πίσω πλευρά; Εφόσον δεν προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία είμαι καταδικασμένος να τρέχω στα καταστήματα για παραλαβή. Και πιστεύω ότι θα τους σύμφερε περισσότερο να αφιερώσουν 1 λεπτό για να κάνουν μια κλήση στο κινητό από το να έρχονται 2η φορά στην ίδια διεύθυνση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, POS είπε

συμφωνω σε ολα με μια μικρη παρατηρηση, πρωτα πρεπει να ειναι ευχαριστημενος ο εργαζόμενος και μετα ο πελατης.

ο εργαζόμενος μπορει να σου διωξει τους πελατες και χωρις τους εργαζομενους δεν μεγαλωνει μια επιχειρηση.

αναπτυξη με one man show κανεις δεν εχει πετυχει.

Συμφωνώ. Εννοείται ότι πρέπει να είναι ευχαριστημένος ο υπάλληλος. Αν ο υπάλληλος δεν αισθάνεται καλά με αυτά που παίρνει, ΔΕΝ αποδίδει.

Ισχύει ότι και παντού. Ότι πληρώνεις, παίρνεις.

29 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

Αν ο Γερμανός μπορεί με 5 ευρώ να μου στείλει δέμα μέσα σε 2 μέρες (το μέσα σημαίνει ότι παίζει να το πάρω και την επόμενη) απο Αμβούργο στο Μόναχο (800χλμ απόσταση) τότε πιστεύω ότι και ο Έλληνας μπορεί να μου το φέρει στον ίδιο χρόνο Αθήνα Πάτρα (200 χλμ) 

Έλα όμως που δεν συμβαίνει.... και μάλιστα ούτε για πλάκα 

Θα μου πεις στην Γερμανία ειναι μεγαλύτερος ο όγκος των μεταφορών θα σου πω αυτό έχει και το κόστος του  και αυξημένη πολυπλοκότητα (γιατί έχει και μυριάδες περιοχές ανάμεσα κωμοπόλεις χωριά και δεν συμμαζεύεται) πέρα απο τα καλά του και θα σου πω επίσης πως οι αποστάσεις ειναι μικρότερες στην Ελλάδα.

Τι χρειάζεται ακριβώς να γίνει; πχ μείωση καταστημάτων και κεντροποίηση ; δεν ειμαι ο CEO και δεν είναι δουλειά μου να το βρω πρακτικά βλέπω ότι αλλού τα πάνε πολύ καλύτερα...

Και εμπειρικά ξέρω ότι αν μια μηχανή δεν δουλεύει σωστά και έχει απώλειες η λύση δεν είναι να αυξήσεις τιμολόγια για να καταναλώνεις περισσότερα καύσιμα αυτό είναι η λύση της τεμπελιάς το low hanging fruit που λένε και στο χωριό μου. 

Απο Αγγλία για Ελλάδα ένα πακέτο κάνει λιγότερο χρόνο παρά απο Θεσσαλονίκη για Σέρρες τι να λέμε τώρα; 

Η Γερμανία έχει 80.000.000 πληθυσμό, σίγουρα πολύ καλύτερα ρυθμισμένο πλαίσιο σε όλους τους κλάδους και προφανώς καλύτερα κόμιστρα.

Το πρόβλημα με τα κόμιστρα είναι παντού στην Ελλάδα. Και στις οδικές μεταφορές τα κόμιστρα είναι πολύ χαμηλά και έχουμε επικίνδυνα φορτία και από μέτριους έως κακούς επαγγελματίες. Λογικό είναι. Με 1.000€ να οδηγείς νταλίκα με εμπόρευμα 20.000€++++ 12 ώρες την ημέρα, ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ.

Πιστέψτε με, αν αυξηθούν τα κόμιστρα 20-30% διορθώνονται όλα. Το κόστος για τον τελικό πελάτη είναι ελάχιστο και η διαφορά στις υπηρεσίες θα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ. Έτσι παραδίδει ο Γερμανός στην ώρα του και με ποιότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, gordonas είπε

Η Γερμανία έχει 80.000.000 πληθυσμό, σίγουρα πολύ καλύτερα ρυθμισμένο πλαίσιο σε όλους τους κλάδους και προφανώς καλύτερα κόμιστρα.

Επειδή ήδη προνόησα να απαντήσω σε αυτό μιας και περίμενα να το πεις αλλά το αγνόησες.. γιαυτό επαναλαμβάνω

 

ναι έχει 80.000.000 πληθυσμό Αυτό όμως δεν έχει μόνο τα καλά του (τζίρο) έχει και τα κακά του άλλο ειναι να διαχειρίζεσαι πχ 10.000.000 πακέτα και άλλο 80.000.000 εκατομύρια πακέτα απο θέμα υποδομών και ανθρώπινου δυναμικού/εργατοωρών κτλ  (ειδικά όταν η μέρα αποτελεί σταθερό παράγοντα και δεν αυξάνεται αναλογικά με τον πληθυσμό δηλαδή και οι δύο έχουν 24 ώρες ανα μέρα για να τα καταφέρουν θα ήταν ελαφρυντικό αν οι γερμανοί λογω 8πλάσιου πληθυσμού είχαν και 8πλάσεις ώρες για να κάνουν τις ίδιες αποστολές...  δεν έχουν όμως) 

 

Επίσης άλλο να έχεις να διαμοιράσεις 80.000.000 πακέτα σε 1.000.000 χωριά/πόλεις κτλ  σε μια επικράτεια 357,386 km² 

και άλλο να διαμοιράσεις 10.000.000 πακέτα σε 200.000 πόλεις/χωριά σε μια επικράτεια 131,957 km²

 

Παρόλα αυτά έχουν μεγαλύτερες ταχύτητες και χαμηλότερα κόμιστρα ενώ καλούνται να καταβάλουν πολλαπλάσιο έργο. 

 

Επίσης δεν περιμένω ποτέ να γίνουμε Γερμανοί/Άγγλοι/Γάλλοι κτλ απλά ελπίζω στο να μειώσουμε την διαφορά που είναι χαοτική ενώ έχουμε ευνοϊκότερες συνθήκες απο αυτούς στο συγκεκριμένο θέμα των μεταφορών. 

Επεξ/σία από TopicStrarter
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, vaskor είπε

Σχεδόν όλοι εδώ μέσα, κατηγορείτε, μιλάτε απαξιωτικά, τονίζεται τις απαιτήσεις και τους εγωισμούς σας, να δείξετε πόσο υποφέρατε, πόσο κακό ήταν το σέρβις και άλλα τέτοια όμορφα...

Πείτε μια καλή κουβέντα, και δείξτε κατανόηση σε αυτά τα παιδιά που σας  εξυπηρετούν.

Αξίζει τον κόπο.  Την επόμενη φορά θα είναι καλύτερα τα πράγματα. 

Στις εταιρίες κούριερ αναφερόμαστε που εκμεταλλεύονται αισχρά -έναντι πρωτοφανούς τζίρου - τόσο τους πελάτες τους όσο και τους κακοπληρωμένους  διανομείς. Πιθανόν, οι ισολογισμοί των εταιριών να καλυτερεύσουν, οι αμοιβές των διανομέων όμως;

4 ώρες πριν, cat1967 είπε

Ετσι ειναι. Να πει η ΕΕΤΤ αν θελεις να λεγεσαι κουριερ, εγγυημενη παραδοση αλλιως αποζημιωση. Να παν οι τιμες στα κανονια επιπεδα, και ολο το ψιλολοι στα απλα δεματακια του ελτα. Επισης δεν καταλαβαινω γιατι να εχει η καθε γειτονια στην Αθηνα καταστημα. Φορτωμα απο το χαμπ σε φορτηγακι και διανομη της καθε περιοχης.

ΥΓ. Η ΕΕΤΤ πρεπει να ειναι η καλυτερη αργομισθια στο Δημοσιο. Μιλαμε για ανυπαρκους.

Μέχρι στιγμής μόνο τα ΚΤΕΛ κάνουν εγγυημένα αυθημερόν παραδόσεις στα πρακτορεία τους, χωρίς την ΕΕΤΤ

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dakonblackblade είπε

Όταν αγοράζετε από το μαγαζάκι και βλέπετε τιμουλα, γράφει και τον courrier. 

Μη σπάτε μπάλες άμα δε σας αρέσει η μία εταιρεία πάρτε από την άλλη

Αλλά όταν αγοράζετε και το κριτήριο είναι η τελική τιμή ΜΟΝΟ , θα περιμένετε και τις συνέπειες. 

Σαν κλαψιαρικα κάνετε μερικοί που τα θέλουν ΚΑΙ φτηνότερα ΚΑΙ στην ώρα τους. 

τα ιδια σκατα ειναι και οι 3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, neosstoforum είπε

Εντάξει καταλαβαίνω υπάρχει μεγάλος όγκος δεμάτων, υπάρχει περιορισμένος χρόνος κλπ κλπ. Εγώ όμως τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση; Να βάλω ταμπέλα στην είσοδο της πολυκατοικίας που να αναγράφει το όνομα μου και ότι βρίσκομαι από την πίσω πλευρά; Εφόσον δεν προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία είμαι καταδικασμένος να τρέχω στα καταστήματα για παραλαβή. Και πιστεύω ότι θα τους σύμφερε περισσότερο να αφιερώσουν 1 λεπτό για να κάνουν μια κλήση στο κινητό από το να έρχονται 2η φορά στην ίδια διεύθυνση.

Μπορεις απλα να βαλεις στις παρατηρησεις οταν κανεις την παραγγελια "εισοδος απο την πισω πλευρα" . και αν υπαρχει κουδουνι να βαλεις ενα αυτοκολητακι με το ονοματεπιθετο σου. Αν το κανεις σιγουρα θα σε βρουν την επομενη, Εκτος αν ο κουριερ απο τη βιασυνη το παραβλεψει και κανει παλι το κλασσικο μετα .

Εν το μεταξυ ξερετε οι ασκοπες παραγγελιες που αναφερομαι γινονται συνηθως σε ονοματα γυναικων κλασσικα  ειναι ποιο λιγα τα δμεατα με ανδρικα ονοματα 😅 Οτι μαλακιουλα θες παραγγελνουν ρουχα απο το Decoro και αλλα 1002 . μη μου πειτε οτι δεν εχουν ? η καθε γυναικα εχει μια ντουζινα ρουχα στη ντουλαπα της . Μωρη τι να τα κανεις με τον ιο αφου δε βγαινεις εξω ??? χαχαχα Εγω παιδια ειπα ειμαι της αποψης στιριζουμε τα μαγαζια της πολης μας και οχι το ηλεκτρονικο εμποριο. αλλα οπως προειπα ο Ελληνας ειναι τεμπελης και βαριεται να κανει ερευνα αγορας οπως εκανε καποτε οταν δεν υπηρχε σκρουτζ κλπ κλπ. Ολοι εχουν συνηθησει στο ξισιμο απο τον καναπε τους. και στοιχημα αυτοι που διαμαρτυρονται για τα δεματα τους ειναι αργοσχολοι και τεμπεληδες και δεν εχουν δουλεψει ποτε στη ζωη τους ζουν με τα επιδοματα και τα επιδοματα ανεργιας  ...Τα περιμενουν ολα ετοιμα απο τη μαμα το μπαμπα τον συζηγο. κλπ..Εγω την αποψη μου λεω ξανα. δε κατακρινω. απλα δεν ειναι λογικη αυτο. Και χεστηκε η ΕΕΤ να ασχοληθει με το καθε δεμα του καθε πικραμενου. απλα μια παρατηρηση κανουν δηθεν και για αυτο τσουπ το βλεπεις την επομενη σπιτι σου. 

Επεξ/σία από apos2008
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, apos2008 είπε

Μπορεις απλα να βαλεις στις παρατηρησεις οταν κανεις την παραγγελια εισοδος απο την πισω πλευρα . και αν υπαρχει κουδουνι να βαλεις ενα αυτοκολητακι με το ονοματεπιθετο σου. Αν το κανεις σιγουρα θα σε βρουν την επομενη, Εκτος αν ο κουριερ απο τη βιασυνη το παραβλεψει και κανει παλι το κλασσικο μετα .

Αν θυμάμαι καλά το είχα κάνει και αυτό αλλά και πάλι τίποτα. Κάθε φορά που τους παίρνω τηλέφωνο μου λένε "ήρθαμε και δεν σας βρήκαμε". Λογικό να μην με βρείτε αφού δεν έχω κουδούνι. Ενώ με μια αναπάντητη κλήση θα είχε τελειώσει το θέμα γιατί ούτως ή άλλως τους περιμένω εκείνη τη στιγμή. Αλλά μάλλον δεν τους συμφέρει. 

ΥΓ. Όταν για παράδειγμα παραγγέλνω φαγητά δεν αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα, γιατί έχω γράψει στις παρατηρήσεις να με παίρνουν τηλέφωνο και κάθε φορά βγαίνω και παραλαμβάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, neosstoforum είπε

Αν θυμάμαι καλά το είχα κάνει και αυτό αλλά και πάλι τίποτα. Κάθε φορά που τους παίρνω τηλέφωνο μου λένε "ήρθαμε και δεν σας βρήκαμε". Λογικό να μην με βρείτε αφού δεν έχω κουδούνι. Ενώ με μια αναπάντητη κλήση θα είχε τελειώσει το θέμα γιατί ούτως ή άλλως τους περιμένω εκείνη τη στιγμή. Αλλά μάλλον δεν τους συμφέρει. 

ΥΓ. Όταν για παράδειγμα παραγγέλνω φαγητά δεν αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα, γιατί έχω γράψει στις παρατηρήσεις να με παίρνουν τηλέφωνο και κάθε φορά βγαίνω και παραλαμβάνω.

Σου ειπα παει αναλογα την διαθεση αν ο αλλος ειναι τερμα ζαντα μπορει απο τη βιασυνη να μη προσεξει τις παρατηρησεις καν. αλλα εσυ για καλο και για κακο γραψε σε οτι παραγγελια κανεις . Εποικοινωνια πριν την παραδοση  εισοδος απο πισω πορτα . Επισης καποια e-shop απο λαθος τους και απροσεξια  παραβλεπουν τις παρατηρησεις πολλες φορες  και δινουν το δεμα στην εταιρεια μονο με τα στοιχεια τα κανονικα.

παντως εχει τυχει σε δεμα να λεει εποικοινωνια πριν τη παραδοση και να χω χρονο να τον περνω 3 φορες τηλεφωνα και να χτυπαει και να μη σηκωνει . στο τελος χαρτακι . και μετα να λεει δε με πειρατε αναπαντητη ειδα μονο. Ελεοςςςς. Ε λογικο ρε φιλε αν εκεινη την ωρα ησουν τουαλετα η καπου αλλου. τι σου φταιω εγω ??? δε μπορω να σε ψαχνω 100 ωρες τη μερα . περιμενει κ αλλος κοσμος.

Επεξ/σία από apos2008
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν μαζευτεί όλοι οι κύριοι αυγολεμονοι εδώ πέρα να μας πουν ότι φταίνε οι καταναλωτές. Και να μην φωνάζουμε για τους κούριερ , να σκεφτούμε τους φτωχούς επιχειρηματίες που πήραν franchise..... Παιδιά δεν είναι δουλειά μου να με νοιάζει πόσα βγάζει ο επιχειρηματίας ,πόσα πληρώνεται ο κούριερ κτλπ ούτε εσάς να μας πείτε τι θα πάρουμε και από πού (λέει ο άλλος να αγοράζουμε από τοπικά καταστήματα, έλα που δεν έχουν όλες οι περιοχές τα πάντα η οι τιμές τους είναι στο θεο). Και στο κάτω κάτω θα το ξαναπώ τόσα μας ζητάτε τόσα πληρώνουμε και περιμένουμε να κάνετε αυτό που πληρώσαμε.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, billiboo είπε

Έχουν μαζευτεί όλοι οι κύριοι αυγολεμονοι εδώ πέρα να μας πουν ότι φταίνε οι καταναλωτές. Και να μην φωνάζουμε για τους κούριερ , να σκεφτούμε τους φτωχούς επιχειρηματίες που πήραν franchise..... Παιδιά δεν είναι δουλειά μου να με νοιάζει πόσα βγάζει ο επιχειρηματίας ,πόσα πληρώνεται ο κούριερ κτλπ ούτε εσάς να μας πείτε τι θα πάρουμε και από πού (λέει ο άλλος να αγοράζουμε από τοπικά καταστήματα, έλα που δεν έχουν όλες οι περιοχές τα πάντα η οι τιμές τους είναι στο θεο). Και στο κάτω κάτω θα το ξαναπώ τόσα μας ζητάτε τόσα πληρώνουμε και περιμένουμε να κάνετε αυτό που πληρώσαμε.

Και ομως φιλε μου εισαι λαθος γιατι σκεφτεσαι σαν πελατης μονο και οχι σαν εργαζομενος . Λες δε με νοιαζει να κοψουν το λαιμο τους. Και ομως δεν εινα ετσι. Λιγο κατανοηση ζηταμε να υπαρχει . Δε λεω να παραγγειλεις οτι βρεις κατι ποιο φθηνο αλλα να μην ειναι ασκοπο αυτο που θα παρεις .Ειδικα αυτες τις μερες .Να πω οτι ειναι νορμαλ η κατασταση θα σ πω εχεις δικιο παρε οτι θες . Τωρα με τον Ιο που ολοι ειναι κλεισμενοι στο σπιτι ειναι λογικο να παραγγελνει ο καθε ενας οτι του κατεβει. Εγω πχ γτ βολευομαι με αυτα π εχω και 1 μηνας με τον ιο δεν εχω παραγγειλει ουτε παπουτσια ουτε μπλουζες ουτε τπτ. βολευομαι με αυτα π εχω . Μετα τον ιο βλεπουμε αν παραγγειλω.Προτιμω να στηριξω της μικρο επειχηρησεις της πολης μου . που εχει πεσει στο κατακορυφο  η δουλεια τους. γτ ειμαστε σχετικα μικρη πολη σε  επαρχια . παρα να αγορασω απο ιντερνετ. Μονο θα αγορασω σε περιπτωση που δε με ικανοποιει κατι εδω η δε βρισκω κατι εδω .

Επεξ/σία από apos2008
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, apos2008 είπε

Και ομως φιλε μου εισαι λαθος γιατι σκεφτεσαι σαν πελατης μονο και οχι σαν εργαζομενος . Λες δε με νοιαζει να κοψουν το λαιμο τους. Και ομως δεν εινα ετσι. Λιγο κατανοηση ζηταμε να υπαρχει . Δε λεω να παραγγειλεις οτι βρεις κατι ποιο φθηνο αλλα να μην ειναι σκαρτο αυτο που θα παρεις .Ειδικα αυτες τις μερες .Να πω οτι ειναι νορμαλ η κατασταση θα σ πω εχεις δικιο παρε οτι θες . Τωρα με τον Ιο που ολοι ειναι κλεισμενοι στο σπιτι ειναι λογικο να παραγγελνει ο καθε ενας οτι του κατεβει. Εγω πχ γτ βολευομαι με αυτα π εχω και 1 μηνας με τον ιο δεν εχω παραγγειλει ουτε παπουτσια ουτε μπλουζες ουτε τπτ. βολευομαι με αυτα π εχω . Μετα τον ιο βλεπουμε αν παραγγειλω.Προτιμω να στηριξω της μικρο επειχηρησεις της πολης μου . που εχει πεσει στο κατακορυφο  η δουλεια τους. γτ ειμαστε σχετικα μικρη πολη και επαρχια . παρα να αγορασω απο ιντερνετ. Μονο θα αγορασω σε περιπτωση που δε με ικανοποιει κατι εδω η δε βρισκω κατι εδω .

να σου πω λοιπον οτι και εγω εχω προσπαθησει να ΄΄στηριξω τις τοπικες επιχειρησεις΄΄ ομως δεν ειδα προκοπη ισα ισα που πολλες φορες αντι να σε εξυπηρετησουν εχουν και υφος ΄΄ωχ τι θελει τωρα αυτος΄΄ λες και σου κανουν χαρη δηλαδη. και μην τα ξαναλεμε τα προβληματα υπηρχαν και πριν τον ιο αυτο λεμε ολοι αλλα δεν τα διαβαζετε μου φαινεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...