Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, 

Είχα κάνει μια παραγγελία από το Αγγλικό Amazon περίπου στα μέσα Δεκεμβρίου. Επέλεξα express shipping με εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής 31/12. Πλήρωσα με την χρεωστική MasterCard της Εθνικής Τράπεζας. Δύο εβδομάδες παρακολουθούσα το tracking number όπου και δεν έβλεπα κίνηση. Ήρθε η παραμονή Πρωτοχρονιάς 31/12 και φυσικά δεν έλαβα κάτι, το μεσημέρι εκείνης της ημέρας εμφανίστηκε στο tracking number ότι ξεκίνησε από Γερμανία η αποστολή του πακέτου. 

Τα πήρα στο κρανίο διότι πλήρωσα express shipping υποτίθεται για να το λαβω πιο γρήγορα, κατανοώ ότι θα ερχόταν γιορτές αλλά που να φανταστώ ότι θα το στείλουν από άλλη χώρα και μάλιστα να αναχωρήσει το πακέτο την ημέρα που εγώ θα έπρεπε ήδη να το έχω παραλάβει. Έστειλα email στην Amazon και τους εξήγησα τι συμβαίνει. Απολογήθηκαν ότι οντως ήταν σφάλμα του μεταφορέα και ότι μόλις το παραλάβω να τους στείλω email για να μου πιστωσουν τα χρήματα των μεταφορικών. Σήμερα παρέλαβα το πακέτο και τους έστειλα όχι πιο πολύ για τα έξοδα σιγά ήταν 7€ απλά διότι στο status της παραγγελίας εγραφε lost. 

Μετά από λίγο ήρθε μήνυμα ότι τελικά μου πιστωσαν τα 7€ στην κάρτα με την οποία πλήρωσα και θα εμφανιστούν σε 5-7 ημέρες. Το θέμα είναι ότι η κάρτα έληξε και η τράπεζα μου έστειλε καινούρια αλλά αυτή την φορά visa και φυσικά άλλαξε ο αριθμός της. Αναρωτιέμαι τα χρήματα όταν θα φτάσουν στην ακυρωμενη κάρτα που θα καταλήξουν; Επιστροφή στον έμπορο ή θα το δει η τράπεζα και θα τα πιστώσει τελικά στον λογαριασμό μου;

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, greekparot είπε

Καλησπέρα, 

Είχα κάνει μια παραγγελία από το Αγγλικό Amazon περίπου στα μέσα Δεκεμβρίου. Επέλεξα express shipping με εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής 31/12. Πλήρωσα με την χρεωστική MasterCard της Εθνικής Τράπεζας. Δύο εβδομάδες παρακολουθούσα το tracking number όπου και δεν έβλεπα κίνηση. Ήρθε η παραμονή Πρωτοχρονιάς 31/12 και φυσικά δεν έλαβα κάτι, το μεσημέρι εκείνης της ημέρας εμφανίστηκε στο tracking number ότι ξεκίνησε από Γερμανία η αποστολή του πακέτου. 

Τα πήρα στο κρανίο διότι πλήρωσα express shipping υποτίθεται για να το λαβω πιο γρήγορα, κατανοώ ότι θα ερχόταν γιορτές αλλά που να φανταστώ ότι θα το στείλουν από άλλη χώρα και μάλιστα να αναχωρήσει το πακέτο την ημέρα που εγώ θα έπρεπε ήδη να το έχω παραλάβει. Έστειλα email στην Amazon και τους εξήγησα τι συμβαίνει. Απολογήθηκαν ότι οντως ήταν σφάλμα του μεταφορέα και ότι μόλις το παραλάβω να τους στείλω email για να μου πιστωσουν τα χρήματα των μεταφορικών. Σήμερα παρέλαβα το πακέτο και τους έστειλα όχι πιο πολύ για τα έξοδα σιγά ήταν 7€ απλά διότι στο status της παραγγελίας εγραφε lost. 

Μετά από λίγο ήρθε μήνυμα ότι τελικά μου πιστωσαν τα 7€ στην κάρτα με την οποία πλήρωσα και θα εμφανιστούν σε 5-7 ημέρες. Το θέμα είναι ότι η κάρτα έληξε και η τράπεζα μου έστειλε καινούρια αλλά αυτή την φορά visa και φυσικά άλλαξε ο αριθμός της. Αναρωτιέμαι τα χρήματα όταν θα φτάσουν στην ακυρωμενη κάρτα που θα καταλήξουν; Επιστροφή στον έμπορο ή θα το δει η τράπεζα και θα τα πιστώσει τελικά στον λογαριασμό μου;

Αν θυμαμαι καλα οσες φορες και αν μου εχουν στειλει νεα καρτα ο αριθμος ειναι ο ιδιος, εισαι σιγουρος πως εχει αλλαξει;

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, greekparot είπε

Φυσικά, είχα MasterCard και έστειλαν visa με διαφορετικό αριθμό. Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό.

Ειχες Mastercard και στην ανανεωσαν με Visa;;;  Δεν μου εχει ξανατυχει κατι τετοιο αλλα οκ σε τετοια περιπτωση αλλες καρτες εντελως γιαυτο και αλλος αριθμος.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, greekparot είπε

Καλησπέρα, 

Είχα κάνει μια παραγγελία από το Αγγλικό Amazon περίπου στα μέσα Δεκεμβρίου. Επέλεξα express shipping με εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής 31/12. Πλήρωσα με την χρεωστική MasterCard της Εθνικής Τράπεζας. Δύο εβδομάδες παρακολουθούσα το tracking number όπου και δεν έβλεπα κίνηση. Ήρθε η παραμονή Πρωτοχρονιάς 31/12 και φυσικά δεν έλαβα κάτι, το μεσημέρι εκείνης της ημέρας εμφανίστηκε στο tracking number ότι ξεκίνησε από Γερμανία η αποστολή του πακέτου. 

Τα πήρα στο κρανίο διότι πλήρωσα express shipping υποτίθεται για να το λαβω πιο γρήγορα, κατανοώ ότι θα ερχόταν γιορτές αλλά που να φανταστώ ότι θα το στείλουν από άλλη χώρα και μάλιστα να αναχωρήσει το πακέτο την ημέρα που εγώ θα έπρεπε ήδη να το έχω παραλάβει. Έστειλα email στην Amazon και τους εξήγησα τι συμβαίνει. Απολογήθηκαν ότι οντως ήταν σφάλμα του μεταφορέα και ότι μόλις το παραλάβω να τους στείλω email για να μου πιστωσουν τα χρήματα των μεταφορικών. Σήμερα παρέλαβα το πακέτο και τους έστειλα όχι πιο πολύ για τα έξοδα σιγά ήταν 7€ απλά διότι στο status της παραγγελίας εγραφε lost. 

Μετά από λίγο ήρθε μήνυμα ότι τελικά μου πιστωσαν τα 7€ στην κάρτα με την οποία πλήρωσα και θα εμφανιστούν σε 5-7 ημέρες. Το θέμα είναι ότι η κάρτα έληξε και η τράπεζα μου έστειλε καινούρια αλλά αυτή την φορά visa και φυσικά άλλαξε ο αριθμός της. Αναρωτιέμαι τα χρήματα όταν θα φτάσουν στην ακυρωμενη κάρτα που θα καταλήξουν; Επιστροφή στον έμπορο ή θα το δει η τράπεζα και θα τα πιστώσει τελικά στον λογαριασμό μου;

Θα πιστωθεί κανονικά στον πρωτεύον συνδεδεμένο λογαριασμό ακόμη και αν η κάρτα έχει κλείσει.

Τώρα αν έχει κλείσει και ο λογαριασμός θα πρέπει να απευθυνθείς στο κατάστημα και να κάνεις αίτημα αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.Εσύ είσαι στην πρώτη περίπτωση.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 10/1/2020 στις 11:00 ΜΜ, user2163 είπε

Θα πιστωθεί κανονικά στον πρωτεύον συνδεδεμένο λογαριασμό ακόμη και αν η κάρτα έχει κλείσει.

Τώρα αν έχει κλείσει και ο λογαριασμός θα πρέπει να απευθυνθείς στο κατάστημα και να κάνεις αίτημα αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.Εσύ είσαι στην πρώτη περίπτωση.

Καλημέρα,

Τελικά είχες δικιο τα χρήματα πιστώθηκαν στον τραπεζικό λογαριασμό που ήταν συνδεδεμένη η ακυρωμενη χρεωστική κάρτα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...