Προς το περιεχόμενο

Η JBL παρουσίασε τη σειρά ακουστικών Quantum για gamers


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η σειρά ακουστικών JBL Quantum παρουσιάστηκε στην έκθεση CES 2020 και αποτελείται από headset σχεδιασμένα κυρίως για gamers.

Είτε σκοπεύεις να μπεις για πρώτη φορά στον κόσμο των gaming headset είτε θέλεις να αντικαταστήσεις το παλιό ζευγάρι ακουστικών που έχεις, η σειρά Quantum της JBL που παρουσιάστηκε στην CES 2020 αποτελεί μία ενδιαφέρουσα επιλογή. Η σειρά Quantum θα έρθει με 7 διαφορετικά μοντέλα ακουστικών τόσο ασύρματα όσο και ενσύρματα.

Η σειρά θα περιλαμβάνει τα Quantum 100, Quantum 200, Quantum 300, Quantum 400, Quantum 600, Quantum 800 και το κορυφαίο μοντέλο Quantum ONE. Όλα τα μοντέλα θα είναι τύπου over-ear, δηλαδή τα ακουστικά θα σκεπάζουν ολόκληρο το αυτί. Ικανά να προσφέρουν υψηλό επίπεδο απομόνωσης εξωτερικών θορύβων αλλά και συνολικά δυνατό και καθαρό ήχο κατά τη διάρκεια των παιχνιδιών.

IMG_20200109_144545.jpg.901ecad7ad8cf7c855ddddf2f6c50cbf.jpg

Κάποια μοντέλα όπως τα Quantum 800 και Quantum ONE θα διαθέτουν και ενεργή τεχνολογία απομόνωσης θορύβου (active noise cancellation) ενώ όλη η σειρά θα εξοπλίζεται με την αποκλειστική τεχνολογία ήχου της JBL Quantum SOUND Signature. Τεχνολογία η οποία σύμφωνα με την εταιρία, θα βοηθήσει τους gamers να εντοπίζουν γρηγορότερα τους εχθρούς καθώς αυτοί κινούνται στο χάρτη του παιχνιδιού αλλά και να αντιλαμβάνονται ευκολότερα την προέλευση των εχθρικών πυρών.

IMG_20200109_144557.jpg.a9bd3188efc5b9eda70dbc9d37fbe866.jpg

Τα πιο οικονομικά της σειράς Quantum 100 θα κοστίζουν €39.99 ενώ τα πιο ακριβά Quantum ONE θα έχουν κόστος €249. Όλα τα ακουστικά θα είναι διαθέσιμα τον προσεχή Απρίλη.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, jackess είπε

σορρυ βαλανε ταμπλετ αντι για ενα κομματι χαρτι?

θα μπορείς ισως να δεις εικονες specs κτλ. πολύ λογικη χρηση για ενα ταμπλετ ειδικα εφοσον εισαι στην έκθεση τεχνολογίας. σιγα το κοστος κιολας

 

τα ακουστικα βεβαια τα φθηνα δεν εχουν rgb οπότε δεν ειναι gaming :P

https://www.jbl.com/quantum.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, koutoukos είπε

Jbl είναι αυτή πως να το κάνουμε δλδ

Αν ήταν η παλιά καλή JBL!

Τώρα την βλέπω σαν Samsung.

Ίσως να έχω λάθος γνώμη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα quantum 800 φαίνεται να έχουν ένα περίεργο grid στα μεγάφωνά τους. Μοιάζουν με αυτά που συναντάς σε διάφορα ακουστικά ορθοδυναμικού τύπου.

spacer.png

Το άλλο highlight είναι η καινούργια surround τεχνολογία τους. Σε πρώτη φάση βλέπω head tracking, το οποίο βοηθά στον καλύτερο διαχωρισμό των μπροστινών από τους πίσω ήχους. Eκεί όπου πάσχουν οι περισσότεροι virtual surround αλγόριθμοι με τα generic HRTF τους. Το άλλο είναι οι 360 μοίρες κατευθυντικότητα. Κάτι σαν το dolby atmos for headphones δηλαδή.

Και μόνο για το head tracking θα σαρώσει ανάμεσα στα gaming headsets.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν επιτρέπεται μια ερώτηση για όσους το έχουν ψάξει παραπάνω απο εμένα.

Ανάμεσα σε ένα gaming headset όπως τα παραπάνω που υποστηρίζει αυτά τα εικονικά ψευδόsurround ή spatial surround όπου ο ήχος νιώθεις ότι έρχεται και απο διαφορετικές πλευρές ανάλογα με το τι βλέπεις στην οθόνη, και σε ένα καλό headset (όχι gaming) όπως το WH-1000XM3 της Sony που δεν έχει αυτά τα κόλπα περι surround.

Τι ακούγεται καλύτερα τελικά;

και αν ήταν τόσο καλό αυτό το surround/spatial κλπ δεν θα το είχαν και τα ακριβά headsets όπως αυτό της σόνυ και άλλα αντίστοιχα;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, Konstantinos.27 είπε

αν επιτρέπεται μια ερώτηση για όσους το έχουν ψάξει παραπάνω απο εμένα.

Ανάμεσα σε ένα gaming headset όπως τα παραπάνω που υποστηρίζει αυτά τα εικονικά ψευδόsurround ή spatial surround όπου ο ήχος νιώθεις ότι έρχεται και απο διαφορετικές πλευρές ανάλογα με το τι βλέπεις στην οθόνη, και σε ένα καλό headset (όχι gaming) όπως το WH-1000XM3 της Sony που δεν έχει αυτά τα κόλπα περι surround.

Τι ακούγεται καλύτερα τελικά;

και αν ήταν τόσο καλό αυτό το surround/spatial κλπ δεν θα το είχαν και τα ακριβά headsets όπως αυτό της σόνυ και άλλα αντίστοιχα;

Κατ' αρχάς δεν απαιτείται να υποστηρίζει ένα ζευγάρι ακουστικών virtual surround γιατί-σχεδόν-όλοι αυτοί οι αλγόριθμοι προσομοιώνονται σε επίπεδο software από ένα πρόγραμμα που λέγεται hesuvi. https://sourceforge.net/projects/hesuvi/

Για να καταλάβεις πώς λειτουργεί η virtual surround τεχνολογία πρέπει να ξέρεις κάποια βασικά πράγματα για το πώς ένας άνθρωπος με μόνο δύο αυτιά ακούει τρισδιάστατα. Διάβασε για Head Related Transfer Function(HRTF). Συνοπτικά θα πω το εξής. Αν μετρήσεις το HRTF ενός συγκεκριμένου ανθρώπου πετυχαίνεις την τέλεια ακουστική ψευδαίσθηση. Με άλλα λόγια τα ακουστικά ξεγελάνε τον άνθρωπο αυτό που νομίζει ότι ακούει ήχους μακριά από το κεφάλι του σαν να έπαιζαν κάπου μέσα στο δωμάτιο ηχεία.

Εσύ φυσικά αναρωτιέσαι γιατί δεν συμβαίνει κάτι ανάλογο με τα virtual surround(VS) της αγοράς όπως π.χ. το Dolby atmos for headphones. Όλες αυτές οι τεχνολογίες βασίζονται σε generic HRTF. Όχι κάτι κομμένο και ραμμένο πάνω σου. Όμως κάποιες από αυτές ταιριάζουν καλύτερα στη δική σου ακοή και μπορεί να σε ξεγελάσουν για διάφορους ήχους. Δηλαδή, είναι αρκετά υποκειμενικό θέμα. Για μένα π.χ. το παμπάλαιο Dolby Headphone δουλεύει εξαιρετικά και νομίζω ότι το κεντρικό εικονικό κανάλι ακούγεται από την οθόνη και όχι από το κέντρο του κεφαλιού μου όπως με άλλα ψευδο surround. Επίσης, όσο χρησιμοποιείς ένα συγκεκριμένο VS προσαρμόζεσαι πάνω του. Άρα πας στο hesuvi και διαλέγεις το καλύτερο για σένα.

Σχετικά με τα JBL το πλεονέκτημά τους είναι το head-tracking. Πειράματα ψυχοακουστικής έδειξαν ότι οι άνθρωποι περιστρέφουν ελαφρά το κεφάλι τους για να αποφασίσουν αν ένας ήχος έρχεται από μπροστά τους ή από πίσω τους. Αν κρατήσεις το κεφάλι τους σταθερό, τότε το front-back confusion αυξάνεται, ειδικά αν οι δοκιμές γίνονται σε ανηχοϊκό θάλαμο. Ακόμα χειρότερα αν ακούν μέσα από ένα VS που απέχει πολύ από το δικό τους HRTF. Αυτό σημαίνει ότι αν ένα VS μιμείται ικανοποιητικά τις ηχητικές αντανακλάσεις ενός αληθινού δωματίου(όπως το dolby headphone) και παράλληλα υπάρχει head-tracking τότε υπερτερεί έναντι ενός που δεν έχει αυτά τα δύο στοιχεία.

Επομένως, για την τέλεια 3d εμπειρία χρειάζονται τρία πράγματα:

1) Προσομοίωση ακουστικής δωματίου. Να υπάρχει και λίγο reverb. Το έχουν αρκετά VS.

2) Head-tracking. Το υποστηρίζουν τα JBL και διάφορα άλλα πανάκριβα συστήματα(smyth realizer, Beyerdynamic HEADZONE BASE STATION H1 κ.α.).

3) HRTF του χρήστη. Το παλεύει η creative με το SXFI. H Sony έχει ανακοινώσει κάτι σχετικό. H Genelec στο υπολογίζει αφού τις στείλεις βίντεο από το κεφάλι σου, έναντι 500€+ΦΠΑ. Το Smyth Realizer το μετράει μαζί με την ακουστική του δωματίου σου. 

Αναφορά σε κείμενο

και αν ήταν τόσο καλό αυτό το surround/spatial κλπ δεν θα το είχαν και τα ακριβά headsets όπως αυτό της σόνυ και άλλα αντίστοιχα;

Smyth Realizer και Genelec αν θες να δεις τι σημαίνει τεχνολογία αιχμής και πραγματικά "ακριβό". Η Sony είναι για τον λαουτζίκο.

https://smyth-research.com/

https://assets.ctfassets.net/4zjnzn055a4v/68mGFtVHf3kyI67ohkHnhF/f34d12f41be0f05f4e6799ede380071a/aural_id_user_manual-2019-05-14-v3.pdf

Επεξ/σία από pirmen56
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σ'ευχαριστώ για την απάντηση pirmen56,

για το ακριβά, εννοώ σε σχέση με τα gaming headsets, όχι γενικά.

ενα gaming headset σχετικά καλό το βρίσκεις με 150 πχ, ενώ της σονυ το 1000XM3 ή αντίστοιχα καλά headsets όπως beyerdynamic amiron, bower&wilkins px παίζουν στα 300-500 δηλαδή διπλάσια και πάνω τιμή γι'αυτό και τα λέω ακριβά. 

Επειδή σκέφτομαι την αγορά ενός headset (για ποικίλη χρήση, όπως ταινίες, μουσική, παιχνίδια) προσπαθώ να καταλάβω αν τελικά στο αυτί μου θα γουστάρω περισσότερο ένα καλό headset στα 3-4 κατοστάρικα (1000xm3, beyerdynamic amiron, bower&wilkins) και ας μην έχουν pseudosurround, ή αν ένα gaming όπως το jbl του άρθρου ή κάνα razer με τα μισά λεφτά μου ακούγεται καλύτερα λόγω και του pseudosurround.

Αν έχω καταλάβει καλά απ'την απάντησή σου, το surround αυτό στα gaming headsets δεν είναι κάποια σοβαρή υλοποίηση αλλά πιο πολύ gimmick και διαφημιστική υπερβολή για να προσελκύσουν αγοραστές, οπότε θα έχω καλύτερο ήχο και απόλαυση με τα άλλα headsets (sony, beyer, etc)και ας μην έχουν surround. Ισχύει δηλαδή και εδώ το ότι πληρώνεις παίρνεις (ή ακούς) Σωστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Konstantinos.27 είπε

σ'ευχαριστώ για την απάντηση pirmen56,

για το ακριβά, εννοώ σε σχέση με τα gaming headsets, όχι γενικά.

ενα gaming headset σχετικά καλό το βρίσκεις με 150 πχ, ενώ της σονυ το 1000XM3 ή αντίστοιχα καλά headsets όπως beyerdynamic amiron, bower&wilkins px παίζουν στα 300-500 δηλαδή διπλάσια και πάνω τιμή γι'αυτό και τα λέω ακριβά. 

Επειδή σκέφτομαι την αγορά ενός headset (για ποικίλη χρήση, όπως ταινίες, μουσική, παιχνίδια) προσπαθώ να καταλάβω αν τελικά στο αυτί μου θα γουστάρω περισσότερο ένα καλό headset στα 3-4 κατοστάρικα (1000xm3, beyerdynamic amiron, bower&wilkins) και ας μην έχουν pseudosurround, ή αν ένα gaming όπως το jbl του άρθρου ή κάνα razer με τα μισά λεφτά μου ακούγεται καλύτερα λόγω και του pseudosurround.

Αν έχω καταλάβει καλά απ'την απάντησή σου, το surround αυτό στα gaming headsets δεν είναι κάποια σοβαρή υλοποίηση αλλά πιο πολύ gimmick και διαφημιστική υπερβολή για να προσελκύσουν αγοραστές, οπότε θα έχω καλύτερο ήχο και απόλαυση με τα άλλα headsets (sony, beyer, etc)και ας μην έχουν surround. Ισχύει δηλαδή και εδώ το ότι πληρώνεις παίρνεις (ή ακούς) Σωστά;

Η καλύτερη δυνατή λύση για προσιτό surround στα παιχνίδια είναι ένα σετ ανοικτών hi-fi ακουστικών με όποιο VS του hesuvi κρίνεις ικανοποιητικό για τα δικά σου αυτιά. Τα gaming είναι ως επί το πλείστον κλειστά, αρκετά έως αφόρητα ζεστά, αποπνικτικά(δεν αναπνέει το κεφάλι) και καθιερώθηκαν λόγω marketing και των ειδικών αναγκών των τουρνουά και των νετκαφέ(απομόνωση).

Δεν είναι gimmick αυτές οι τεχνολογίες(VS) τουλάχιστον για τους πίσω ήχους. Όντως σου δίνουν τη σωστή κατεύθυνση του ήχου σε 180 ή 360 μοίρες. Οι μπροστινοί ήχοι όμως είναι δυσκολότερo να προβληθούν έξω από αντί για μέσα στο κεφάλι αν δεν έχεις εξατομικευμενό HRTF. Μόλις πας όμως σε ανοικτού τύπου θα δεις βελτίωση και με αυτές τις γενικές λύσεις.  Ένα entry level είναι π.χ. τα HD599 που θα παίξουν καλούτσικα και χωρίς ενισχυτή ακουστικών. Στο ξένο ίντερνετ δεν υπάρχει σχεδόν κανένας που να πήγε σε τέτοια λύση από gaming headset και να το μετάνοιωσε.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Η καλύτερη δυνατή λύση για προσιτό surround στα παιχνίδια είναι ένα σετ ανοικτών hi-fi ακουστικών με όποιο VS του hesuvi κρίνεις ικανοποιητικό για τα δικά σου αυτιά. Τα gaming είναι ως επί το πλείστον κλειστά, αρκετά έως αφόρητα ζεστά, αποπνικτικά(δεν αναπνέει το κεφάλι) και καθιερώθηκαν λόγω marketing και των ειδικών αναγκών των τουρνουά και των νετκαφέ(απομόνωση).

Δεν είναι gimmick αυτές οι τεχνολογίες(VS) τουλάχιστον για τους πίσω ήχους. Όντως σου δίνουν τη σωστή κατεύθυνση του ήχου σε 180 ή 360 μοίρες. Οι μπροστινοί ήχοι όμως είναι δυσκολότερo να προβληθούν έξω από αντί για μέσα στο κεφάλι αν δεν έχεις εξατομικευμενό HRTF. Μόλις πας όμως σε ανοικτού τύπου θα δεις βελτίωση και με αυτές τις γενικές λύσεις.  Ένα entry level είναι π.χ. τα HD599 που θα παίξουν καλούτσικα και χωρίς ενισχυτή ακουστικών. Στο ξένο ίντερνετ δεν υπάρχει σχεδόν κανένας που να πήγε σε τέτοια λύση από gaming headset και να το μετάνοιωσε.

 

Πολυ Χρησιμη πληροφορια.

Επισης αυτα τα over ear Κουραζουν παρα πολυ ρε παιδι μου, απορω με τους "γκειμερ" δηλαδη πως την παλευουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

https://news.harman.com/blog/when-jbl-entered-gaming-q-a-with-harmans-alfredo-fernandez-franco#.XhYR8V0K9to.twitter

Ultimately, we needed three things:

  • First, we needed to develop a mathematical model of how sound sources in space interact with the users depending on their relative position in space.
  • Second, we needed to consider how the shape of the ear affects sound in order to study how to reconstruct those signals without any distortion.
  • Third, we had to learn how to recreate the difference in time of arrival caused by the distance between the listener’s ears and then adjust the algorithms to the listener’s anatomy. After three years of research, measurements, simulations, and prototyping, we reached 90% accuracy.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...