Προς το περιεχόμενο

Εκμάθηση C++


dimitrisg55

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι μαθητής Β λυκείου και του χρόνου θα ακολουθησω την κατεύθυνση οικονομίας και πληροφορικής, για αυτό ξεκίνησα απο φέτος φροντιστήριο. Μου αρέσει πάρα πολύ το μάθημα της ΑΕΠΠ και θα ήθελα να περάσω σε κάποια σχολή πληροφορικής. Καθώς έψαχνα ασκήσεις ΑΕΠΠ βρήκα τον πανελλήνιο διαγωνισμό πληροφορικής και ενθουσιάστηκα αρκετά,  είδα ότι τα προβλήματα πρέπει να λυνόνται σε μία απο αυτές τις γλώσσες (Free-Pascal, C, C++ και Java). Έχω κάποιες βασικές γνώσεις c++ και θα ήθελα να μάθω. Και τώρα ήρθε η ώρα της ερώτησης μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο βιβλίο ή playlist στο youtube για εκμάθηση c++ (έχω βρει κάποια βίντεο) και γενικότερα υλικό για τον διαγωνισμό. Ακόμη πιστέυετε οτι είναι εφικτό να προετοιμαστώ μέσα σε ένα χρόνο με κανονικό ρυθμό?

Το γνωρίζω ότι αυτή την στιγμή πρέπει να αφοσοιωθώ στο διάβασμα αλλά μου αρέσει πολύ και θα ασχολούμαι στον ελεύθερο μου χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμ τώρα πρόσεξα ότι το link της stack overflow που είχα βάλει (the definitive c++ book list) δεν το εμφάνισε. Εμφάνισε μόνο τα links του insomnia. Υπάρχει βέβαια μέσα σε ένα από τα νήματα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/1/2020 στις 8:43 ΜΜ, dimitrisg55 είπε
Στις 13/1/2020 στις 8:43 ΜΜ, dimitrisg55 είπε