Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Πολλά χαμένα δέματα από εξωτερικό


funkopop

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ο λόγος που πλέον τα ζητάω συστημένα και ας τα πληρώνω.

δεν με εξυπηρετεί η ταχυδρομική θυρίδα γιατί έχει κόστος που δεν αγοράζω μεγάλο αριθμό

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 195
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Εχουμε και τα φυσικα εμποδια , δεν θα παραλαβουμε ποτε λεμε

Ότι έχω παραγγείλει από ebay από το καλοκαίρι και μετά αργεί πααααααρα πολύ..τα tracking επίσης δεν δουλεύουν...κολλάνε όλα στο status που φεύγει από Κίνα. πραγματικά δεν ξέρω τον λόγο..για 2 πράγματα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα τα δέματα ή οι φάκελοι που έχουν αριθμό παρακολούθησης (tracking number) όπως π.χ. αυτός UW209671677CN , είναι ανιχνεύσιμη αποστολή δηλαδή συστημένο. Αυτά όμως που έχουν αυτή τη μορφή π.χ. S00000102735562 (Yanween Economic Air mail) είναι τοπικός αριθμός δήλωσης αποστολής και ΔΕΝ είναι ανιχνεύσιμος, δηλαδή ΔΕΝ είναι συστημένο. Ένα δέμα ή φάκελος για να είναι συστημένο, δεν παίζει ρόλο ποια είναι η αξία του , παρά μόνο η μορφή της δηλωθείσας αποστολής στον πάροχο της ταχυδρομικής υπηρεσίας. Σίγουρα ένα συστημένο είναι πάντα πιο ακριβό από ένα απλό δέμα λόγω του κόστους της υπηρεσίας ταχυδρομικής ανίχνευσής του, αλλά ακόμα και της ελάχιστης αξίας το συστημένο, πρέπει πάντα να τυγχάνει της ίδιας αντμετόπισης με το οποιοδήποτε μεγαλύτερης αξίας ή πολύ μεγάλης αξίας. Συνήθως το συστημένο μικρής αξίας και μικρού μεγέθους, όταν δεν παραδίδεται στον εύλογο χρόνο που ορίζεται από την υπηρεσία εξυπηρέτησης και βρίσκεται σε εκρεμή κατάσταση ή αέναο transit time, τότε έχει "χαθεί" (συνήθως κλαπεί) ή "ξεχαστεί" σε κάποιον αποθηκευτικό χώρο στο ενδιάμεσο της αποστολής ή δρομολογήθηκε σε εσφαλμένο προορισμό και δεν σκαναρίστηκε έκτοτε μέχρι να επαναδρομολογηθεί στον ορθό προορισμό. Όσα δεν έχουν ανιχνεύσιμη υπηρεσία, τότε δυστυχώς, μπορούν ανά πάσα στιγμή και συνθήκη να..."χαθούν" ! Διότι σε κανένα στάδιο της αποστολής τους δεν είναι "διακριτά-εντοπίσημα" από κανένα σύστημα ανίχνευσης.Οπότε μεγάλη προσοχή στην παραγγελία χωρίς ανιχνεύσιμη υπηρεσία. Πάντα πρέπει να σταθμίζουμε τί αξίζει να έρθει συστημένο και με ποια επιπλέον χρέωση και τί όχι.

Στο τελωνείο, τα δέματα ή οι φάκελοι από τρίτες χώρες που είναι συστημένα, όσα έχουν-προσοχή- δηλωμένη αξία κάτω από $80 και ΔΕΝ προορίζονται για εταιρία (χωρίς δηλωμένο εταιρικό Φ.Π.Α) τότε είναι "τελωνειακώς ελεύθερα". Υπάρχουν και κάποιες άλλοι παράμετροι που καθορίζουν ποιο αντικείμενο χρήζει εκτελωνισμού ή όχι. Αν είναι μικρότερης αξίας από $80 αλλά έχει σταλεί από εταιρία ως εμπορική συναλλαγή προς ιδιώτη ή/και εταιρία, τότε, κανονικά, πρέπει να εκτελωνιστεί. Κάποιες φορές βέβαια σε τέτοιες περιπτώσεις, οι τελώνες κάνουν τα στραβά μάτια για λόγους διευκόλυνσης ίσως βαρεμάρας λόγω τεράστιου όγκου και αριθμού τέτοιων αποστολών, ίσως το οτιδήποτε. Αυτό και γίνεται στα περισσότερα από τα δέματα που έρχονται από πλατφόρμες όπως Ali-express, ebay, κ.λ.π. ΌΜΩΣ, ενίοτε, αν στην περιγραφή του δέματος ή του φακέλου υπάρχει αναντιστοιχία της δηλωμένης αξίας με την εκτιμώμενη αξία (υπάρχει σχετική λίστα με ενδεικτικές αξίες ) από τον τελώνη και δε του "κάθεται" καλά στο μάτι η περιγραφή με την αξία που έχει δηλωθεί(ειδικά αν έχει τικαριστεί το "gift") δηλαδή , έχουμε π.χ. παραγγείλει ρολόι Breitling , το οποίο αντικειμενικά και πραγματικά έχει αξία 700 ευρώ, ενώ η δηλωθείσα του αξία από τον αποστολέα είναι $30 και είναι "gift" ή "sample", τότε μπορεί ο τελώνης να ζητήσει φυσική επιθεώρηση (physical inspection) του αντικειμένου , να δει δηλαδή τι είναι αυτό στο δέμα μέσα και αν διαπιστώσει πραγματική αναντιστοιχία, τότε θα δει αν συνοδεύεται από απόδειξη ή τιμολόγιο μέσα και αντίστοιχα θα προχωρήσει να ζητήσει την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο ή το αποδεικτικό της συναλλαγής από τον παραλήπη και αν η αναγραφόμενη αξία είναι αναντίστοιχη με αυτή της λίστας ή την εκτιμώμενη από τον ίδιο (τον τελώνή, με μικρές αποκλίσεις πάνω ή κάτω) τότε επαναπροσδιορίζεται η δηλωμένη αξία με τα νέα δεδομένα που επιβάλει ο ίδιος με βάση τη λίστα και προσδιορίζεται η τελωνειακή χρέωση. Αν υπάρχει δασμός, ανάλογα με την δασμολογική κλάση (tariff code) τότε αυτός επιβάλλεται, και επιβάλεται και ο ανάλογος Φ.Π.Α  επιπροσθέτως. Επίσης θα επιβληθούν και τελωνειακά τέλη τα οποία είναι συνήθως 20 ευρώ χρέωση για την υπηρεσία εκτελώνισης. Ο τελώνης ΔΕΝ εκτελωνίζει, μόνο επιβάλει τους δασμούς και το Φ.Π.Α όπου υπάρχουν, ώστε αυτοί να καταβληθούν στο κράτος, η εκτελωνιστική υπηρεσία του ταχυδρομείου στο χώρο τελωνειακής άφιξης αντικειμένων εκτελωνίζει και χρεώνει τα αντίστοιχα εκτελωνιστικά τέλη.

Εν κατακλείδι, ρίχνουμε τα ζάρια και οτι φέρουν, πάντα με την ελάχιστη γνώση του τι μπορούμε να προσέξουμε , ως ελάχιστη αρχή, στις παραγγελίες μας.

Το τι προσέχουν στο τελωνείο , με τυχαία σειρά ως προς το βαθμό σημαντικότητάς τους σας τα παραθέτω:

1) δηλωθείσα αξία 

2) περιγραφή περιεχομένου

3)Βάρος και διαστάσεις (volumetric or actual)

4)χώρα προέλευσης

Αυτά τα στοιχεία τα βλέπουν ηλεκτρονικά από το μανιφέστο της πτήσης για τα αεροπορικά και αντίστοιχα για αυτά που έρχονται με άλλο τρόπο. ΔΕΝ κάνουν δηλαδή φυσική αναγνώριση. ΔΕΝ κάνουν αυτοψία. Αν ηλεκτρονικά δεν "υποπτευθούν" κάτι  ή τίποτα δεν συνηγορεί στο να δασμολογηθούν ή να υπάρξουν χρεώσεις τότε δίνεται η εντολή να βγουν ως "τελωνειακώς ελεύθερα". Αν όμως παρατηρήσουν κάτι "ύποπτο" (από δασμολογικής-τελωνειακής φύσεως)κατά την ηλεκτρονική τους ανάλυση, τότε ζητάνε να έρθει το δέμα για να γίνει φυσική επιθεώρηση (physical inspection) με οτι θα συνεπάγεται αυτή η διαδικασία σε ενέργειες από την πλευρά του παραλήπτη και φυσικά χρεώσεις.

Να κάνουμε τις παραγγελίες μας πάντα με ορθή και συνετή κρίση του τι ενδέχεται να αντιμετοπίσουμε και πάντα με υπηρεσίες από πλατφόρμες που μας δίνουν τη δυνατότητα να αποζημιωθούμε σε περιπτώσεις απώλειας της παραγγελίας με υπαιτιότητα οποιουδήποτε άλλου εκτός από δικής μας.

Επεξ/σία από polantheo
  • Like 2
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

5 δέματα μικρής αξίας -ογκου από Νοέμβριο (AliExpress) χαμένα.Πριν από αυτα όλα είχαν έρθει έστω και με καθυστέρηση. Η βαριουντε να δουλέψουν στα τελωνεία (τελευταία καταγραφή στο σύστημα),η τα ψειριζουν στα τελωνεία/ΕΛΤΑ.

Επεξ/σία από stefanos_13
  • Like 2
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, stefanos_13 είπε

5 δέματα μικρής αξίας -ογκου από Νοέμβριο (AliExpress) χαμένα.Πριν από αυτα όλα είχαν έρθει έστω και με καθυστέρηση. Η βαριουντε να δουλέψουν στα τελωνεία (τελευταία καταγραφή στο σύστημα),η τα ψειριζουν στα τελωνεία/ΕΛΤΑ.

Φίλε Στέφανε, το πιθανότερο είναι πως αν δεν ήταν με αριθμό παρακολούθησης "χάθηκαν". Αν ήταν με αριθμό παρακολούθησης τότε είναι στο τελωνείο "ξεχασμένα". Αν το σύστημα τα δείχνει πως έχουν αφιχθεί στην Ελλάδα και παραμένουν στο τελωνείο, τότε να ευελπιστείς πως θα βγουν κάποια στιγμή. Το πότε είναι άλλο θέμα. Υπάρχει φυσικά και η περίπτωση που αν το σύστημα αναγράφει "waiting invoice presentation" τότε περιμένουν τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς από τον παραλήπτη και σε αυτή την περίπτωση ΔΕ θα αποφύγεις τον εκτελωνισμό τους. Για ψάξε το λίγο.

Επεξ/σία από polantheo
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα μη συστημένα υπάρχει περίπτωση να χάνονται επίτηδες? δηλαδή να τα ψηρίζουν ή από το τελωνείο ή από τα ταχυδρομεία? έχω ακούσει και αυτή την εκδοχή από κάποιους.....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, apod1972 είπε

Στα μη συστημένα υπάρχει περίπτωση να χάνονται επίτηδες? δηλαδή να τα ψηρίζουν ή από το τελωνείο ή από τα ταχυδρομεία? έχω ακούσει και αυτή την εκδοχή από κάποιους.....

Να το θεωρείς πολύ πιθανό σενάριο. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ προσωπικά από eBay και από κίνα πάντα, το τελευταιο εξάμηνο δεν έχω παραλάβει τουλάχιστον δύο δέματα και απο τα οποία το ένα ήταν αξίας 27 ευρω. (αντάπτορας για υπολογιστή)

Κατά τα αλλά υπάρχει γενικά μεγάλη καθυστέρηση.

Τώρα τελευταία το SpeedPack απο κίνα (μέσω ebay) είναι τρομερά γρήγορο. το οπόιο το συνιστώ. 12 μέρες αναμονή είχα απλά το ταχυδρομείο εδω στην ελλάδα με άργησε 5 μέρες

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, apod1972 είπε

Εγώ προσωπικά από eBay και από κίνα πάντα, το τελευταιο εξάμηνο δεν έχω παραλάβει τουλάχιστον δύο δέματα και απο τα οποία το ένα ήταν αξίας 27 ευρω. (αντάπτορας για υπολογιστή)

Κατά τα αλλά υπάρχει γενικά μεγάλη καθυστέρηση.

Τώρα τελευταία το SpeedPack απο κίνα (μέσω ebay) είναι τρομερά γρήγορο. το οπόιο το συνιστώ. 12 μέρες αναμονή είχα απλά το ταχυδρομείο εδω στην ελλάδα με άργησε 5 μέρες

Σε κάθε περίπτωση να διασφαλίζεις πάντα οτι θα υπάρχει υπηρεσία αποζημίωσης σε περίπτωση μη παραλαβής της παραγγελίας σου.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι φυσικά , μέσω eBay υπάρχει όπως είναι γνωστό το ebayer protection το οποίο θέλει προσοσχή με τους εκάστοτε πωλητές..... Εγώ προσωπικά έχω αποζημειωθεί αρκετές φορές.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μικρό πακετο με παιχνίδι   αξίας 12€ με μεταφορικά και track από τα μέσα Νοεμβρίου αποστολή aliexpress έφτασε Ελλάδα στα μέσα Δεκεμβρίου και ακόμα παραλαβή.Στο track των ΕΛΤΑ εμφανίζει αναμονή παρουσίασης στο τελωνείο εδώ και 20 μέρες καλό Πάσχα το βλέπω το πακετακι 😵

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, stefanos_13 είπε

5 δέματα μικρής αξίας -ογκου από Νοέμβριο (AliExpress) χαμένα.Πριν από αυτα όλα είχαν έρθει έστω και με καθυστέρηση. Η βαριουντε να δουλέψουν στα τελωνεία (τελευταία καταγραφή στο σύστημα),η τα ψειριζουν στα τελωνεία/ΕΛΤΑ.

Χτες και σήμερα πήρα τρία του Νοεμβρίου από alli  (δε θυμάμαι ακριβή ημερομηνία) το ένα μάλιστα είχε ελεγχθεί από τελωνείο.Μάλλον λόγω γιορτών πήγαν πίσω και οι Κινέζοι και οι δικοί μας γιατί ως γνωστόν το Δημόσιο από 23 Δεκεμβρίου μέχρι 7 Ιανουάρίου υπολειτουργεί ή μάλλον δεν λειτουργεί.:P

Επεξ/σία από papoys1
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 Καλησπέρα σε όλους 

 Σε συζήτηση με εργαζόμενο στα ελτά έχω μαθει τα εξής τα οποία δεν μπορώ να επιβεβαιώσω και  γιαυτό τα μεταφέρω  με επιφύλαξη :

Οποιοδήποτε δέμα/φακελάκι με εμπόρευμα υπάρχει πιθανότητα να μπορεί να φορολογηθεί περνάει πρώτα απο το τελωνείο. Τα πάντα μπαίνουν σε κοντέινερ που στιβάζονται σε κάποιο υπαίθριο χώρο μέχρι να προλάβουν να τα ελένξουν. Επειδή έχουν πολλαπλασιαστεί οι παραγγελίες απο ελλάδα και φυσικά το peak τους είναι μέσα στις γιορτές, εκείνη την περίοδο τα κοντέινερ είναι απλά πάρα πάρα πολλά και οι υπάρχοντες υπάλληλοι χρειάζονται μήνες για να τα τσεκάρουν όλα. Ετσι είναι θέμα τύχης το αν θα προλάβουν να τα ελένξουν και να δείτε στα χέρια σας αυτά που παραγγείλατε η θα σαπίσουν/καταστραφούν/ξεχαστούν μέσα σε κάποιο κοντέινερ!  Δεν το βλέπω καθόλου παράξενο να υπάρχουν κάπου μερικές δεκάδες κοντέινερ ξεχασμένα απο πέρσι! Και φυσικά δεν μπορούμε να αποκλείσουμε και την υποψία κάποιου πονηρού κόλπου μέσα σε όλα αυτά...

 

  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, polantheo είπε

Φίλε Στέφανε, το πιθανότερο είναι πως αν δεν ήταν με αριθμό παρακολούθησης "χάθηκαν". Αν ήταν με αριθμό παρακολούθησης τότε είναι στο τελωνείο "ξεχασμένα". Αν το σύστημα τα δείχνει πως έχουν αφιχθεί στην Ελλάδα και παραμένουν στο τελωνείο, τότε να ευελπιστείς πως θα βγουν κάποια στιγμή. Το πότε είναι άλλο θέμα. Υπάρχει φυσικά και η περίπτωση που αν το σύστημα αναγράφει "waiting invoice presentation" τότε περιμένουν τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς από τον παραλήπτη και σε αυτή την περίπτωση ΔΕ θα αποφύγεις τον εκτελωνισμό τους. Για ψάξε το λίγο.

Όλα τα δέματα φίλε μου αφίχθησαν Ελλάδα 2 βδομάδες μετά την παραγγελία τους και πολύ πριν τον φόρτο των εορτών (25.11.19 πχ). Από τότε αγνοείται η τύχη τους. Όσον αφορά τα συμπαθεστατα ΕΛΤΑ ο προηγούμενος ταχυδρόμος μου έφερε δύο φορές από ένα δέμα λιγότερο (είχα 3 και 2 αντίστοιχα βάση της λίστας του και μου έφερε 2 και 1) και όταν του έκανα παρατήρηση έκανε την πάπια ότι δεν το είδε ξέχασε το δέμα κάτω κτλ. Ο νέος τώρα δεν κάνει καν τον κόπο να ζητήσει υπογραφή. Υπογράφει μόνος του και πετάει τα δέματα στην πυλωτη. Τι να λέμε τώρα...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 ώρες πριν, George b είπε

εγω παραγγελια απο 27 νοεμβριου και δεν εχω παραλαβει ακομη απο aliexpress,ομως πιστευω οτι αργα ή γρηγορα θα ερθουν,απο τις 20-25 αγορες που εχω κανει ολα αυτα τα χρονια απο κινα μονο ενα αντικιμενο δεν εχει ερθει (εκεινο το ραδιόφωνακι που ειχαμε παρει απο το ebay με το κουπονι των 5 ευρω που δεν ειχε παραλαβει κανεις :P)

Ειλικρινά το μόνο πράγμα που δεν έχω παραλάβει όλος τυχαίως από ebay,Ali κτλπ είναι αυτό το περίφημο κουπόνι του 5ευρου, ένας φορτιστής που δεν ήρθε ποτέ, όλα τα άλλα μπορεί να κάνουν και 5 μήνες αλλά πάντα μου έρχονται. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.