Προς το περιεχόμενο

[Ηχεία] Edifier R1280T 58,90€ @ Cosmodata


Tantalord

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδες, ηχεια (και μαλιστα καλα ηχεια) σχολιαζουμε, οχι κοντομανικες μπλουζες. Τα 57€ για τα συγκεκριμένα ειναι σαν να κλεβεις εκκλησια. 

Σχετικα με τα 1700BT, εχω και εγω να πω πως ειναι ασυναγωνιστα ακομα και για 50% παραπανω χρηματα απο οσα κοστιζουν. Δεν καταλαβαινω τη λογικη, τα ηχεια ειναι επένδυση και ταυτόχρονα τα 50€ μοιαζουν υπερβολικο ποσο.

(Τα eris 3.5 δεν τα εχω ακουσει. Φαινονται εξαιρετικα απο οσα διαβαζω αλλα δεν εχουν bt ε?)

Επεξ/σία από dazed
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν βοηθάει κανέναν έχω αρκετά χρόνια προηγούμενο μοντέλο(ίσως και το ίδιο αλλά δε βρίσκω ιστορικό τόσο πίσω, οπτικά είναι ολόιδια) και δεν έχω καμία απολύτως απώλεια. Αγορασμένα τότε στα 70-80ε έχουνε βγάλει τα λεφτά τους με το παραπάνω. Ποιότητα ήχου εξαιρετική για τη χρηματική κατηγορία τους και αν υπάρχει διάθεση να ασχοληθεί κάποιος με equalizer μπορεί να πάρει ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα. Το κλείσιμο από το διακόπτη δεν είναι και ΤΟΣΟ τραγικό κατ'εμέ.

Επειδή κάποιος φίλος ρώτησε, δεν τα συνιστώ προσωπικά για τηλεόραση. Μου λείπει το "βάθος" λιγάκι αλλά ας μην ξεχνάμε ότι ο ήχος είναι κάτι διαφορετικό για τον καθέναν.

Επεξ/σία από paravatis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πιο ακριβά τα "1700BT" έχω ακούσει απο πολλούς και απο κάποιους φίλους,πόσο καλά είναι γενικά και γω ψάχνομαι να αντικαταστήσω τα Z200 logitech ηχεία που έχω στο PC για ορισμένα χρόνια,το θέμα είναι αξίζει να δώσεις τα διπλάσια σχεδόν να πάρεις το άλλο μοντέλο ? σίγουρα η τιμή της προσφοράς πιστεύω είναι καλή,όμως θα είμαι καλυμμένος με αυτά της προσφοράς για διάφορα παιχνίδια σε PC και για να ακούς μουσική σε "νορμάλ" επίπεδα? αφού θα τα αναβαθμίσω θέλω να υπάρχει και μια αρκετά αισθητή διαφορά.

Βλέπω και τα Eclipse που όμως δεν τα έχει κάποιος "γνωστός"για να έχω μια πιο κοντινή γνώμη λένε και γιαυτά αρκετά καλά,όμως οπτικά το φουτουριστικό στύλ τους μου είναι λίγο "κάπως" 🤔

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άμα κάποιος θέλει ηχεία για near field και flat, τότε τα Eris είναι καλύτερα/καταλληλότερα. Για χρήση ως multimedia bookshelf ηχεία και για περισσότερο μπάσο είναι τα 1700ΒΤ ειδικά αφού έχουν και ασύρματη δυνατότητα και περισσότερες επιλογές.

 

Εδώ φαντάζομαι το θέμα είναι πρόταση για ηχεία για τη 2η χρήση και όχι για τη 1η που ταιριάζει σε στούντιο ηχογράφησης. Με αυτό το σκεπτικό και άμα το 100% πάνω των 50-60 ευρώ φαίνεται πολύ. τότε τα 1280 είναι πολύ καλά για την τρέχουσα τιμή τους. Επειδή δεν τα είχα ποτέ τα Ζ200 δεν ξέρω πόση διαφορά θα έχεις, αλλά είμαι κατά 70-80% σίγουρος ότι διαφορά θα ακούσεις, αλλά πόσο δεν μπορώ να ξέρω με σιγουριά... xD

Επεξ/σία από Feregorn
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα monitor ηχεια δεν ειναι για ολους ,εχουμε συνηθισει ολοι λιγο πολυ τον πουσαρισμενο artificial ηχο ,τα monitor δινουν ακριβη ,flat πριμο ηχο

οποιος θελει καλα ηχεια, δεν τον ενδιαφερει η απολυτη πιστοτητα κ θελει κατι οικονομικο παει καρφι στα edifier του τοπικ

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πολυ V τα 1280 στο παραπανω, τι "μονιτορ" λοιπον; Το εβγαλα απο τον τιτλο για να μην την πατησει κανεις απο την λεξη.

Και ενα σχολιο για τα 1700 των οποιων το συγκριτικο ακουσα επισης μολις, εχουν περιπου το ιδιο σχημα V με του θεματος, αλλα οι υψηλες των 1700 ειναι πολυ καλυτερες απο του θεματος, στα οποια ειναι πολυ μασημενες θα μπορουσα να τα πω και κακης (οταν μιλαμε για hifi) ποιοτητας. Τωρα βεβαια θα πει κανεις "τι hifi να βρεις με 58 ευρω", ναι συμφωνω, ετσι ηταν αναγκαιο τουλαχιστον να φυγει το "μονιτορ" απο τον τιτλο για να μην γελανε μερικοι. ;)

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/1/2020 στις 2:30 ΜΜ, EuphangeL είπε

Προς θεού, σε καμία περίπτωση μην κάνετε κάτι τέτοιο στα συστήματα σας. Δεν αποδίδει κανένα ηχείο στο μέγιστο βάζοντας digital equalizer με οτι introduction σε aliasing σημαίνει αυτό για το σήμα, system-wide

Τα ηχεία έχουν τον ήχο τους, ο χώρος σας έχει τον δικό του. Αν θέλετε κάτι διαφορετικό είτε αλλάξτε τις ρυθμίσεις πάνω στα ηχεία, είτε επενδύστε σε acoustic treatment στον χώρο σας

Η βέλτιωση του ήχου από την ισοστάθμιση δεν συγκρίνεται με την πιθανή απειροελάχιστη υποβάθμισή του σε ψηφιακό επίπεδο. Οι άνθρωποι είναι πολύ κακοί έως ανίκανοι στην ανίχνευση τέτοιων μικροσκοπικών artifacts και παράλληλα πολύ καλοί σε ανίχνευση τονικών αλλοιώσεων.

Έχω ισοσταθμίσει φθηνά ηχεία που έχω στο pc για να μιμούνται high end ακουστικά(τονικά). Με συγκεκριμένη μέθοδο που οι περισσότεροι ίσως να μην την έχουν καν ακούσει(όχι με χρήση μουσικής). Καταλήγεις με άλλο σύστημα(προς το καλύτερο). Ακούω π.χ. καθαρά bass guitar νότες σε μέταλ και ροκ κομμάτια που πριν θάβονταν από το μπούκωμα των μεσοχαμηλών και γενικότερη βελτίωση της χροιάς. Επίσης, καλή ευκρίνεια/ισορροπία σε χαμηλές εντάσεις που πριν δεν.

Η ηχητική φροντίδα είναι καλή, αλλά 1ον δεν μπορούν να την κάνουν όλοι και δεύτερον δεν διορθώνει τυχόν ατέλειες του FR των ηχείων. Η Sonarworks έχει ολόκληρα πακέτα ισοστάθμισης για επαγγελματίες μουσικούς παραγωγούς. Ανθρώπους που προφανώς ξέρουν τη δουλειά τους. 

Στις 17/1/2020 στις 10:31 ΜΜ, matrixxx είπε

Πολυ V τα 1280 στο παραπανω, τι "μονιτορ" λοιπον; Το εβγαλα απο τον τιτλο για να μην την πατησει κανεις απο την λεξη.

Και ενα σχολιο για τα 1700 των οποιων το συγκριτικο ακουσα επισης μολις, εχουν περιπου το ιδιο σχημα V με του θεματος, αλλα οι υψηλες των 1700 ειναι πολυ καλυτερες απο του θεματος, στα οποια ειναι πολυ μασημενες θα μπορουσα να τα πω και κακης (οταν μιλαμε για hifi) ποιοτητας. Τωρα βεβαια θα πει κανεις "τι hifi να βρεις με 58 ευρω", ναι συμφωνω, ετσι ηταν αναγκαιο τουλαχιστον να φυγει το "μονιτορ" απο τον τιτλο για να μην γελανε μερικοι. ;)

Δεν είναι φλατ τα eris 3.5. Έχουν περιορισμένη έκταση μπάσου και μια έμφαση στα πρίμα. Ακούγονται πιο λεπτά και τσιριχτά και σε σχέση με άλλα ηχεία.

Από την άλλη ούτε τα 1280 είναι πολύ ισορροπημένα(λίγο κούφιες/nasal μεσαίες) και έχουν μεσοχαμηλές που μπουμάρουν. Ειδικά αν καθίσουν απευθείας πάνω σε γραφείο. Με άλλα λόγια παίζει ρόλο και το που θα τα βάλεις. Για γραφείο ίσως τα Eris να είναι καλύτερα.

Η διαφορά που κάνει το γραφείο στον ήχο, μπουκώνοντας τις μεσοχαμηλές, φαίνεται από το παρακάτω βίντεο. Τα συγκεκριμένα εχουν δική τους ισοστάθμιση(calibrated) που το εξουδετερώνουν.

Spoiler

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Η βέλτιωση του ήχου από την ισοστάθμιση δεν συγκρίνεται με την πιθανή απειροελάχιστη υποβάθμισή του σε ψηφιακό επίπεδο. Οι άνθρωποι είναι πολύ κακοί έως ανίκανοι στην ανίχνευση τέτοιων μικροσκοπικών artifacts και παράλληλα πολύ καλοί σε ανίχνευση τονικών αλλοιώσεων.

Έχω ισοσταθμίσει φθηνά ηχεία που έχω στο pc για να μιμούνται high end ακουστικά(τονικά). Με συγκεκριμένη μέθοδο που οι περισσότεροι ίσως να μην την έχουν καν ακούσει(όχι με χρήση μουσικής). Καταλήγεις με άλλο σύστημα(προς το καλύτερο). Ακούω π.χ. καθαρά bass guitar νότες σε μέταλ και ροκ κομμάτια που πριν θάβονταν από το μπούκωμα των μεσοχαμηλών και γενικότερη βελτίωση της χροιάς. Επίσης, καλή ευκρίνεια/ισορροπία σε χαμηλές εντάσεις που πριν δεν.

Η ηχητική φροντίδα είναι καλή, αλλά 1ον δεν μπορούν να την κάνουν όλοι και δεύτερον δεν διορθώνει τυχόν ατέλειες του FR των ηχείων. Η Sonarworks έχει ολόκληρα πακέτα ισοστάθμισης για επαγγελματίες μουσικούς παραγωγούς. Ανθρώπους που προφανώς ξέρουν τη δουλειά τους. 

Σαν να μου λες, παίρνουμε οποιοδήποτε ηχείο και με ένα "ψηφιακό ισοσταθμιστή" το κάνουμε hi-fi

Όλο το THD curve (καμπύλη ολικής αρμονικής παραμόρφωσης, για να το πω ελληνικά for the lulz) - συμπεριφορά του οδηγού και του ηχείου, thrown out of the window (το πετάμε από το παράθυρο). Απλά boostάρεις - κόβεις εδώ και εκεί, και έχεις ένα hifi αποτέλεσμα. Ο λόγος δηλαδή που δεν το κάνανε αυτό με τον ίδιο τρόπο, οι ίδιοι οι κατασκευαστές του ηχείου, είναι μάλλον conspiracy theory για να αγοράζουμε καινούργια ηχεία

Μιας και το αναφέρεις, έχω για reference την Studio Edition του Reference 4, αγορασμένη. Ακριβώς για τον λόγο που έχουν ονομάσει και το προϊόν. Για reference. Στιγμιαία σε A/B reference monitoring. Σε καμία περίπτωση δεν αφήνεις τον "ψηφιακό ισοσταθμιστή" (equalizer) always on και συνεχίζεις τη ζωή σου, ακόμη και τρέχει σε Linear Phase mode (με ότι σημαίνει αυτό για την CPU). Το degradation που τρως από το πειραγμένο curve στο "mixed down" σήμα σου που φτάνει στα ηχεία είναι τεράστιο για να πεις οτι μπορείς να το αφήσεις πάντα ανοιχτό ακόμα και όταν κάνει compensate με μείωση του ολικού output gain (για να σώσει οτι μπορεί να σωθεί τουλάχιστον σε headroom, αλλά μόλις έβγαλες εκτός optimal gain τις χαμηλότερες σε στάθμη συχνότητες). Ρώτα έναν mastering engineer ποια είναι τα hard limits του για EQuing σε mixed down stereo σήμα - και με τι gear. Ή βάλε Sonarworks και κάνε A/B testing με γνώμονα το fidelity..

Tl;dr, οι τυχόν ατέλειες του FR των ηχείων δεν είναι τυχόν ατέλειες που διορθώνονται με EQ. Είναι το ίδιο το ηχείο - πρέπει να διορθώσεις το ίδιο το ηχείο/χώρο. Πειράζοντας ένα EQ (πόσο μάλλον ψηφιακό), αυτό που κάνεις είναι να αλλάζεις/μετατοπίζεις το προφίλ των ατελειών αυτών. Αν προσθέσεις τα penalties που τρως σε headroom επειδή το EQ είναι ψηφιακό, άστο.. Όλα αυτά πάντα όταν η υλοποίηση είναι σωστή, τύπου Sonarworks. Τώρα αν μιλάμε και για υλοποιήσεις τύπου Equalizer APO με άγνωστους χ παρανομαστές... Καληνύχτα λεωφορείο

Sorry που χαλάω το όνειρο, και το business model μερικών εταιριών

 

Επεξ/σία από EuphangeL
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, EuphangeL είπε

Σαν να μου λες, παίρνουμε οποιοδήποτε ηχείο και με ένα "ψηφιακό ισοσταθμιστή" το κάνουμε hi-fi

Όλο το THD curve (καμπύλη ολικής αρμονικής παραμόρφωσης, για να το πω ελληνικά for the lulz) - συμπεριφορά του οδηγού και του ηχείου, thrown out of the window (το πετάμε από το παράθυρο). Απλά boostάρεις - κόβεις εδώ και εκεί, και έχεις ένα hifi αποτέλεσμα. Ο λόγος δηλαδή που δεν το κάνανε αυτό με τον ίδιο τρόπο, οι ίδιοι οι κατασκευαστές του ηχείου, είναι μάλλον conspiracy theory για να αγοράζουμε καινούργια ηχεία

Μιας και το αναφέρεις, έχω για reference την Studio Edition του Reference 4, αγορασμένη. Ακριβώς για τον λόγο που έχουν ονομάσει και το προϊόν. Για reference. Στιγμιαία σε A/B reference monitoring. Σε καμία περίπτωση δεν αφήνεις τον "ψηφιακό ισοσταθμιστή" (equalizer) always on και συνεχίζεις τη ζωή σου, ακόμη και τρέχει σε Linear Phase mode (με ότι σημαίνει αυτό για την CPU). Το degradation που τρως από το πειραγμένο curve στο "mixed down" σήμα σου που φτάνει στα ηχεία είναι τεράστιο για να πεις οτι μπορείς να το αφήσεις πάντα ανοιχτό ακόμα και όταν κάνει compensate με μείωση του ολικού output gain (για να σώσει οτι μπορεί να σωθεί τουλάχιστον σε headroom, αλλά μόλις έβγαλες εκτός optimal gain τις χαμηλότερες σε στάθμη συχνότητες). Ρώτα έναν mastering engineer ποια είναι τα hard limits του για EQuing σε mixed down stereo σήμα - και με τι gear. Ή βάλε Sonarworks και κάνε A/B testing με γνώμονα το fidelity..

Tl;dr, οι τυχόν ατέλειες του FR των ηχείων δεν είναι τυχόν ατέλειες που διορθώνονται με EQ. Είναι το ίδιο το ηχείο - πρέπει να διορθώσεις το ίδιο το ηχείο/χώρο. Πειράζοντας ένα EQ (πόσο μάλλον ψηφιακό), αυτό που κάνεις είναι να αλλάζεις/μετατοπίζεις το προφίλ των ατελειών αυτών. Αν προσθέσεις τα penalties που τρως σε headroom επειδή το EQ είναι ψηφιακό, άστο.. Όλα αυτά πάντα όταν η υλοποίηση είναι σωστή, τύπου Sonarworks. Τώρα αν μιλάμε και για υλοποιήσεις τύπου Equalizer APO με άγνωστους χ παρανομαστές... Καληνύχτα λεωφορείο

Sorry που χαλάω το όνειρο, και το business model μερικών εταιριών

Είναι δικό σου συμπέρασμα ότι είπα αυτά τα λάθος πράγματα.

Δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι η ισοστάθμιση διορθώνει μη γραμμικές παραμορφώσεις(THD, IMD) ή χρονικά λάθη(resonances). Είπα ότι αφού έχεις σε ανεκτό επίπεδο όλα τα άλλα στο τέλος χρειάζεται να περάσεις και ισοστάθμιση για βέλτιστο αποτέλεσμα. Εκτός αν το δωμάτιό σου είναι ειδικά διαμορφωμένο αποκλειστικά για ήχο με τέλειας γραμμικότητας ηχεία. Πες μου πόσους καταναλωτές ξέρεις να ακούνε σε τέτοιες συνθήκες για να μην έχουν ανάγκη το EQ. 

Επίσης, εδώ μιλάμε για ακρόαση/τελική κατανάλωση. Όχι για ηχητική παραγωγή. Δεν ξέρω και δεν με νοιάζει τι συμβαίνει σε ηχητική παραγωγή. Το χειρότερο που μπορεί να σου κάνει το EQ είναι να έχεις υψηλότερο THD στις συχνότητες που ανεβάζεις ένταση(π.χ. στο μπάσο). Άρα έχεις έναν περιορισμό που εξαρτάται από την γενικότερη ποιότητα των ηχείων. Κανένας δεν το αρνείται αυτό.

Σε φθηνά συστήματα που έχουν σημαντικά λάθη στο FR μπορείς με EQ να δεις αξιόλογες βελτιώσεις ακόμα και στην ευκρίνεια. Το διαπίστωσα με τα ίδια μου τα αυτιά. Δεν με νοιάζουν λοιπόν οι θεωρίες. Η συχνότητα απόκρισης καθορίζει μεγάλο κομμάτι της αντιληπτής ηχητικής ποιότητας. Η συσχέτιση FR και ποιότητας προσδιορίστηκε στο ~85% σε παλιότερα πειράματα(Dr Floyd Toole). Το υπόλοιπο 15% ήταν το THD και άλλοι παράμετροι.

Αναφορά σε κείμενο

Αν προσθέσεις τα penalties που τρως σε headroom επειδή το EQ είναι ψηφιακό, άστο.

Τα πράγματα είναι απλά. Αν δώσεις +3db στα 500Hz, είτε με αναλογικό, είτε με ψηφιακό EQ, πρέπει να κόψεις 3db συνολικής έντασης για να μην έχεις παραμόρφωση σε σήμα πλήρους ισχύος.

Δεν καταλαβαίνω σε τι ακριβώς "μαγικό" χαρακτηριστικό των αναλογικών EQ που δεν το έχουν τα ψηφιακά αναφέρεσαι.

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς επειδή οι καταναλωτές δεν τα έχουν αυτά σε ανεκτό επίπεδο, δεν τους χρειάζεται επ ουδενί οποιοδήποτε digital EQ.

Και ακριβώς επειδή μιλάμε για ακρόαση, θες να έχεις το τελικό FR του master, applied στο FR των ηχείων/χώρου σου, που έχει μάθει/calibrάρει ο εγκέφαλος σου να ακούει. Το τελευταίο πράγμα που θες, είναι ένα digital EQ να βιάζει τα 16 bits του PCM stream σου. Το προτελυταίο είναι ένα analog/digital EQ πάνω στο ηχείο. Σε περιπτώσεις που διορθώνει συντονισμούς από έπιπλο είναι καλοδεχούμενο στα -2 dB max

1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε

Το διαπίστωσα με τα ίδια μου τα αυτιά. Δεν με νοιάζουν λοιπόν οι θεωρίες.

Αυτό είναι το bread and butter της βιομηχανίας, που ευτυχώς καλά κρατεί και ζουν πλουσιοπάροχα πόσες οικογένειες από αυτό, παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης και της δικιάς μου λίγο/πολύ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, EuphangeL είπε

Αυτό είναι το bread and butter της βιομηχανίας, που ευτυχώς καλά κρατεί και ζουν πλουσιοπάροχα πόσες οικογένειες από αυτό, παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης και της δικιάς μου λίγο/πολύ

Εννοώ ότι με το EQ άκουγα συγκεκριμένα μουσικά όργανα που πριν δεν μπορούσα να καταλάβω καν τι παίζουν ή και αν υπήρχαν. Σε άμεσες συγκρίσεις.

Αν και αυτό το θεωρείς placebo τότε εντάξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε

Εννοώ ότι με το EQ άκουγα συγκεκριμένα μουσικά όργανα που πριν δεν μπορούσα να καταλάβω καν τι παίζουν ή και αν υπήρχαν. Σε άμεσες συγκρίσεις.

Αν και αυτό το θεωρείς placebo τότε εντάξει.

Δεν αντιλέγω σε αυτό. Τα άκουσες, ναι, άκουσες και τι παίζουν

Η τροφή για σκέψη είναι:

  1. Με τι distortion/artifacts τα άκουσες
  2. Πόσο άλλαξε το relevance με τα υπόλοιπα elements μέσα στη μίξη
  3. Τι μέρος (και ίσως rumble) από τα υπόλοιπα elements ανέβηκαν μαζί τους
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, EuphangeL είπε

Και ακριβώς επειδή μιλάμε για ακρόαση, θες να έχεις το τελικό FR του master, applied στο FR των ηχείων/χώρου σου, που έχει μάθει/calibrάρει ο εγκέφαλος σου να ακούει. Το τελευταίο πράγμα που θες, είναι ένα digital EQ να βιάζει τα 16 bits του PCM stream σου. 

Αυτά είναι δικές σου θεωρίες, να με συγχωρείς. Ο εγκέφαλος συνηθίζει μακροχρόνια και στον κακό ήχο. Ωστόσο σε blind tests ηχείων/ακουστικών οι προτιμήσειςτων ακροατών συγκεντρώνονταν γύρω από εκείνα που έπαιζαν πιο ισορροπημένα. Στη σύγκριση φαίνεται πάντα η διαφορά.

Σχετικά με το δεύτερο. Βρες μου σε παρακαλώ επίσημη πηγή που να αναφέρει την υποβάθμιση του ψηφιακού σήματος από ψηφιακό EQ. Πέρα από τις αναμενόμενες αλλοιώσεις στο FR προκειμένου να κάνει τη δουλειά του.

Ένα δείγμα από μένα:

https://archive.eetasia.com/www.eetasia.com/ARTICLES/2000MAR/2000MAR20_DSP_MSD_PD_TAC.PDF?SOURCES=DOWNLOAD

Αναφορά σε κείμενο

The advantages of digital equalization over analog include simplification of design and verification, greater flexibility, greater reliability, reduced part count, improved testability, simplified
production, reduced cost, and, especially, significantly superior sound quality. Each of these is discussed in this section.

Spoiler

Significantly Superior Sound Quality - The flexibility of well-designed digital equalization systems allows implementation of a very wide variety of digital filters. In addition, filters
with very high Qs (center frequency/bandwidth), implemented in a digital system where the response will not drift, can be used to surgically attack problems in the speaker system. Furthermore, digital equalization systems allow implementing more filters than is typically feasible in analog designs. These extra filter bands can be used to enhance the sound in ways that most ordinary analog systems have failed to achieve.

Μέσα στο ίδιο pdf της κορυφαίας Texas Instruments αναφέρεται ότι τα ηχεία(και οι χώροι) έχουν δυστυχώς πολλές ατέλειες τις οποίες διορθώνουμε με EQ. Δεν υπήρχε άλλος λόγος να βγουν.

υ.γ.: Η πίστη ότι το EQ υποβαθμίζει τον ήχο είναι ένας παμπάλαιος audiophile μύθος για να σπρώξουν οι high end εταιρείες τους πελάτες τους σε πανάκριβες λύσεις με καλώδια και ενισχυτές. Τώρα ακόμα και οι audiophiles σταδιακά απομακρύνονται από τέτοιες απόψεις.

20 λεπτά πριν, EuphangeL είπε

Δεν αντιλέγω σε αυτό. Τα άκουσες, ναι, άκουσες και τι παίζουν

Η τροφή για σκέψη είναι:

  1. Με τι distortion/artifacts τα άκουσες
  2. Πόσο άλλαξε το relevance με τα υπόλοιπα elements μέσα στη μίξη
  3. Τι μέρος (και ίσως rumble) από τα υπόλοιπα elements ανέβηκαν μαζί τους

Στις εντάσεις που ακούω μέσα στο δωμάτιό μου(~80db-90db το μέγιστο) δεν υπάρχουν τέτοια προβλήματα.

Όταν αλλάζεις το FR κάποια πράγματα θα ακούγονται καθαρότερα και κάποια χειρότερα. Σε οποιοδήποτε σύστημα. Είδα όμως ότι αυτά που κέρδισα ήταν περισσότερα αφού μπορώ πλέον να ξεχωρίσω τα όργανα μια μπάντας/ορχήστρας και σε χαμηλές εντάσεις. Όπως και με τα ακουστικά μου(HD650) αλλά με χαμηλότερη ευκρίνεια για κάθε ήχο ξεχωριστά, λόγω και της χαμηλότερης ποιότητας των μεγαφώνων των pc speakers.

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...