Προς το περιεχόμενο

Καύσιμα ενισχυμένα και καύσιμα άπλα


A10B

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 94
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα εξηγεί ωραία ο επιστήμονας εδώ:

Ειδικά για τα πρατήρια Shell αν δεν κάνω λάθος οι υπάλληλοι είναι υποχρεωμένοι από την εκάστοτε διοίκηση να ρωτάνε αν θέλεις βενζίνη με περισσότερα οκτάνια από αυτά που ζήτησες (αν πχ. γενικά βάζεις 95άρα και πεις ότι θέλεις 98άρα vpower, μπορεί να αντιπροτείνουν100άρα racing). Κάπου είχα διαβάσει ότι μεταξύ άλλων αξιολογούνται για το πόσο... καταφερτζήδες είναι και πιθανόν πιέζονται πολύ αν δεν τα καταφέρουν, αλλά αυτό μάλλον θα πρέπει να μας το επιβεβαιώσει κάποιος πού έχει ιδία εμπειρία. 

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που ο Γκολέμης θεωρείται κάτι σαν τον Ελληνα Chrisfix με ξεπερνά.

 

 

Ναι ,πωλήσεις θέλουν να κάνουν στα πρατήρια και κάθε τόσο προωθούν διαφορετικά πράγματα,καυσιμα,υαλοκαθαριστήρες,πατάκια ,λάδιακλπ κλπ .Απο αυτά κερδίζουν πιο πολλά απο τα καυσιμα.

Η Shell το κάνει πιο φορτικά απο όλους .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τον τελευταίο μήνα έχω ξεκινήσει και βάζω την "98αρα" της shell κάθε Τρίτη που την έχει προσφορά. Λοιπόν διαφορά στην κατανάλωση και στα χιλιόμετρα δεν υπάρχει. Η μόνη διαφορά που έχω δει η μάλλον ακούσει είναι ότι ο κινητήρας πλέον δουλεύει ποιο ήσυχα για κάποιο λόγο. Ούτε καν περισσότερη δύναμη δεν είδα. Όπως και να έχει κάνει δεν κάνει δουλειά +1 λεπτό με την τιμή της απλής δεν κερδίζεις ούτε 1 ευρώ στο γέμισμα οπότε γιατί όχι? Επίσης μάλλον η 98αρα δεν είναι όντως 98αρα σε οκτανια αλλά 95+ δηλαδή 95 με κάποια πρόσθετα καθαρισμού. Όλα αυτά σε ένα ταπεινό Ford Fiesta του 2011. 

Επεξ/σία από likos_de
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, ThReSh είπε

@A10B Βάλε πηγή αλλιώς θα φύγει το topic...

Αν εννοείτε πως θα το διαγράψετε, μπορείτε να το κάνετε ελεύθερα. Αν υπήρχε κάποια πηγή όπως κάνω πάντα θα την είχα βάλει ήδη όμως προσωπικά δεν γνωρίζω κάποια. Αυτό είναι μόνο ένα μικρό απόσπασμα από πρόσφατη έρευνα φίλου που έχω στην αλληλογραφία μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, likos_de είπε

Τον τελευταίο μήνα έχω ξεκινήσει και βάζω την "98αρα" της shell κάθε Τρίτη που την έχει προσφορά. Λοιπόν διαφορά στην κατανάλωση και στα χιλιόμετρα δεν υπάρχει. Η μόνη διαφορά που έχω δει η μάλλον ακούσει είναι ότι ο κινητήρας πλέον δουλεύει ποιο ήσυχα για κάποιο λόγο. Ούτε καν περισσότερη δύναμη δεν είδα. Όπως και να έχει κάνει δεν κάνει δουλειά +1 λεπτό με την τιμή της απλής δεν κερδίζεις ούτε 1 ευρώ στο γέμισμα οπότε γιατί όχι? Επίσης μάλλον η 98αρα δεν είναι όντως 98αρα σε οκτανια αλλά 95+ δηλαδή 95 με κάποια πρόσθετα καθαρισμού. Όλα αυτά σε ένα ταπεινό Ford Fiesta του 2011. 

Σωστά. Κι εγώ σχεδόν πάντα φροντίζω να γεμίζω τις Τρίτες της προσφοράς, δεν κερδίζεις πολλά άλλα δεν χάνεις και (σχεδόν) τίποτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nzeppos είπε

αν δεν κάνω λάθος οι υπάλληλοι είναι υποχρεωμένοι από την εκάστοτε διοίκηση να ρωτάνε αν θέλεις βενζίνη με περισσότερα οκτάνια

Ναι ισχύει αυτό. Στα περισσότερα πρατήρια ή πώληση 100αρας βενζίνης σημαίνει κάποιο μικρό bonus στον χαμηλό μισθό των υπαλλήλων. Σε κάποια άλλα πρατήρια η μη επίτευξη στόχων από τους πωλητές αντλίας είναι λόγος απόλυσης.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, nzeppos είπε

Σωστά. Κι εγώ σχεδόν πάντα φροντίζω να γεμίζω τις Τρίτες της προσφοράς, δεν κερδίζεις πολλά άλλα δεν χάνεις και (σχεδόν) τίποτα. 

Ακριβώς. Και ας το πάρω ακριβώς με νούμερα. Το ντεπόζιτο μου χωράει 42 λίτρα καυσίμου. Το φθηνότερο πρατήριο στην περιοχή μου έχει την 95 στα 1.67€. Το πρατήριο της shell έχει την 95αρα 1.69€ και την 98αρα την Τρίτη 1.70€

42x1.67=70.14€

42x1.69=70.98€

42x1.70=71.40€

Διαφορά φθηνότερης 95αρας με 98αρα σε προσφορά 1.26€ το γέμισμα στο περίπου οι μετρήσεις και σε ιδανικές συνθήκες (άδειο ντεπόζιτο). Αν το ντεπόζιτο είναι στο μισό η διαφορά μειώνεται αντίστοιχα στο μισό (~0.60€).Είναι λοιπόν μεγάλη η διαφορά που να αξίζει να βάλω την 95? Αξίζει να ρισκάρω να βάλω αμφιβόλου ποιότητας καύσιμο επειδή ειναι ποιο φθηνό? Δεν μιλάω για 100αρα που η τιμή ξεφεύγει το 1.90 εδώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αυτό είναι το τυράκι της shell για τσιμπάει πελατακια

έτσι σε βάζει στο τρυπάκι να περιμένεις κάθε Τρίτη και να ψάχνεις να τους πληρώσεις. δλδ δεν βάζεις οπότε θες η χρειάζεσαι αλλά οπότε θέλουν αυτοί,σου έχει δημιουργήσει μια επιπλαστη ανάγκη

και προφανώς φουλαρισμα, αφού οι περισσότεροι δεν βάζουν πχ μόνο 10€ με ότι αυτό σημαίνει για τα revenues

γενικά πάντως η shell έχει χαμηλότερες τιμές από BP μεσοσταθμικα, λίγα BP εταιρικά κρατάνε την τιμή κοντά στο 1,5-1,6

εξαιρετικό εργαλείο είναι το fuelgr.gr, πολύ χρήσιμο

 

 

 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ποιο σημαντικό είναι να βρεις πρατήριο που να εμπιστεύεσαι (edit: ασχέτως μάρκας). Έβαζα σε ένα Shell χρόνια και βρήκα την υγειά μου , είτε 95 ή σε προσφορά 97...αλλά σε συγκεκριμένο πρατήριο , τα υπόλοιπα Shell που δοκίμασα στην πόλη μου (Βόλος) ήταν χειρότερα μέχρι και αέρας κοπανιστός...

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, tutuyo είπε

αυτό είναι το τυράκι της shell για τσιμπάει πελατακια

έτσι σε βάζει στο τρυπάκι να περιμένεις κάθε Τρίτη και να ψάχνεις να τους πληρώσεις. δλδ δεν βάζεις οπότε θες η χρειάζεσαι αλλά οπότε θέλουν αυτοί,σου έχει δημιουργήσει μια επιπλαστη ανάγκη

και προφανώς φουλαρισμα, αφού οι περισσότεροι δεν βάζουν πχ μόνο 10€ με ότι αυτό σημαίνει για τα revenues

γενικά πάντως η shell έχει χαμηλότερες τιμές από BP μεσοσταθμικα, λίγα BP εταιρικά κρατάνε την τιμή κοντά στο 1,5-1,6

εξαιρετικό εργαλείο είναι το fuelgr.gr, πολύ χρήσιμο

Γεμίζεις μια φορά και μετά απλά συμπληρώνεις κάθε Τρίτη. Ποια επιπλαστη ανάγκη λες? Δηλαδή έχει διαφορά αν συμπληρώνεις για να φουλάρεις από το να βάζεις 10-20€? Πόσο βενζίνη να κάψεις σε μια εβδομάδα που θα είναι πολλά για να συμπληρώσεις? Προσωπικά κάτω από 20€. Πραγματικά δεν υπάρχει λογική σε αυτό. Το μόνο που θα δικαιολουσε ήταν αν κάποιος έχει χοντρό πρόβλημα με τα οικονομικά και δεν έχει χρήματα κάθε Τρίτη πχ για να βάλει βενζίνη. Το αν θα φουλάρεις η θα τα δίνεις λίγα λίγα δεν έχει διαφορά πέρα από ότι είτε θα τα δώσεις μαζαμενα τα λεφτά είτε λίγα λίγα. Την βενζίνη τέλος δεν την χάνεις μένει στο ρεζερβουάρ και σίγουρα κάποια στιγμή θα την ξοδέψεις. 

15 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Και στην καλύτερη βάζεις βενζίνη που έχει μείνει στις δεξαμενές 5 μέρες.Ποιος βάζει άραγε χωρίς την προσφορά;

Δηλαδή στα υπόλοιπα πρατήρια γεμίζουν τις δεξαμενές τους κάθε μέρα? Υπάρχουν και πρατήρια που πουλάνε βενζίνη και παραπάνω από 5 μέρες. Κανείς δεν την πετάει για να φέρει φρέσκια 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ολο το μαρκετινγκ στηριζεται στο να σου δημιουργησει μια επιπλαστη αναγκη. Στην προκειμενη περιπτωση να βαζεις βενζινη καθε Τριτη (ασχετως φουλαρισματος η οχι)

Δεν βαζεις βενζινη οποτε θελεις (η χρειαζεσαι) εσυ, αλλα εχεις παραχωρησει τον ελεγχο του ντεποζιτου σου στην Shell.

Η εταιρεια, μεσω της προσφορας κραχτη επιλεγει ποτε θα της δωσεις τα χρηματα σου (καθε Τριτη) και οχι εσυ.

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς τα διυλιστήρια δεν βγάζουν πάντα την ίδια ποιότητα βενζίνης σε κάθε καζανιά γιατί παίζει ρόλο η ποιότητα, προελευση κτλ από την πρώτη ύλη το αργό πετρέλαιο. Οπότε η περιεκτικότητα τους σε οκτανια κυμαίνεται μεταξύ 78 και 82 RON. Όλα τα βυτιοφόρα από όλες τις εταιρείες γεμίζουν από την ίδια παροχή του διυλιστηρίου και μετέπειτα η κάθε εταιρία προσθέτει μέσα στο καύσιμο τα δικά της  πρόσθετα για να αυξήσει τα οκτανια της βενζίνης στα 95 ή 98 ή 100 αναλόγως. Όσο περισσότερα πρόσθετα και ποιοτικότερα προσθέτει τόσο καλύτερο είναι και το καύσιμο. Αυτό φυσικά προσθέτει επιπλέον κόστος οπότε προσπαθεί να βρει την χρυσή τομή με τα οκτανια και τα πρόσθετα. Συνήθως στην Ελλάδα η βενζίνη στην πλειοψηφία των εταιριών η 95 μετά βίας φτανει τα 92, και η 100αρα τα 97. Φυσικά αν υπάρξει και νοθεία έξτρα τα οκτανια είναι πιο κάτω. Γι'αυτό σε μερικά πρατήρια η βενζινη τους είναι τόσο αδύνατη που ο κινητήρας υπολειτουργεί ακόμα και μπορεί να σου ανάψει το engine check.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, gairf είπε

Καταρχάς τα διυλιστήρια δεν βγάζουν πάντα την ίδια ποιότητα βενζίνης σε κάθε καζανιά γιατί παίζει ρόλο η ποιότητα, προελευση κτλ από την πρώτη ύλη το αργό πετρέλαιο. Οπότε η περιεκτικότητα τους σε οκτανια κυμαίνεται μεταξύ 78 και 82 RON. Όλα τα βυτιοφόρα από όλες τις εταιρείες γεμίζουν από την ίδια παροχή του διυλιστηρίου και μετέπειτα η κάθε εταιρία προσθέτει μέσα στο καύσιμο τα δικά της  πρόσθετα για να αυξήσει τα οκτανια της βενζίνης στα 95 ή 98 ή 100 αναλόγως. Όσο περισσότερα πρόσθετα και ποιοτικότερα προσθέτει τόσο καλύτερο είναι και το καύσιμο. Αυτό φυσικά προσθέτει επιπλέον κόστος οπότε προσπαθεί να βρει την χρυσή τομή με τα οκτανια και τα πρόσθετα. Συνήθως στην Ελλάδα η βενζίνη στην πλειοψηφία των εταιριών η 95 μετά βίας φτανει τα 92, και η 100αρα τα 97. Φυσικά αν υπάρξει και νοθεία έξτρα τα οκτανια είναι πιο κάτω. Γι'αυτό σε μερικά πρατήρια η βενζινη τους είναι τόσο αδύνατη που ο κινητήρας υπολειτουργεί ακόμα και μπορεί να σου ανάψει το engine check.

Αυτά που χρησιμοποιούν για να νοθευουν είναι το τολουόλιο που αυξάνει τα οκτάνια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...