Προς το περιεχόμενο

Εκτελωνισμος αυτοκινητου 2020


fanatilas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, geoland22 είπε

Πλέον σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αρχίσω μια νέα καταγγελία εναντίον του αρμόδιου υπουργίου στην Ευρωπαική ένωση γιατί αυτό το καραγκιοζιλίκη να είμαστε η ΜΟΝΗ ΧΩΡΑ στην Ευρώπη που πληρώνουμε τέλος ταξινόμησης για μεταχειρισμένα αμάξια είναι ΤΡΑΓΙΚΟ!!! Κύπρο πληρώνουν κανένα τρακοσάρι για τα χαρτιά παράβολα και ΤΕΛΟΣ!!!

Εχεις απολυτο δικαιο.

Αυτό είναι όντως το γυφτιλικι του ελληνικού κράτους που θέλει να ανήκει στην Ευρωπαϊκή τελωνειακή και οικονομική ένωση.

Εχω ζήσει 2-3 απίστευτες καταστάσεις με το ελληνικό τελωνείο με αμάξια από εξωτερικό και είναι απλά τραγικό και τριτοκοσμικό φαινόμενο.Οι τύποι ζούνε ακόμα σε εποχές καρμπόν.

Το θέμα είναι ότι τα έσοδα από τα τέλη ταξινόμησης είναι περισσότερα από τα πρόστιμα που πληρώνει το ελληνικό κράτος για τους εκτελωνισμους,οπότε δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 520
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα στην παρεα. Χρειαζομαι τα φωτα σας.

Εγω ειμαι μονιμος κατοικος εξωτερικου σε χωρα της Ε.Ε τα τελευταια 5 χρονια και προκειται συντομα να επαναπατριστω στην Ελλαδα.

Εχω ενα αμαξι στο ονομα μου και θελω να το μεταφερω Ελλαδα.

Καπου διαβασα για την μετοικεσια και την απαλλαγη απο φορους και δασμους για οσους μεταφερονται μονιμα πισω στην Ελλαδα - ισχυει κατι τετοιο;

Επεξ/σία από Hetfield
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Hetfield είπε

Καπου διαβασα για την μετοικεσια και την απαλλαγη απο φορους και δασμους για οσους μεταφερονται μονιμα πισω στην Ελλαδα - ισχυει κατι τετοιο;

Ναι ισχύει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, geoland22 είπε

Καλησπέρα φίλε, δυστυχώς δεν μπορώ να σου δώσω το πρόγραμμα που χρησιμοποιώ, επίσης μερικές φορές ρωτάω απευθείας τον εκτελωνιστή που χρησιμοποιώ για τα αμάξια που φέρνω(έχω την άνεση να τον ρωτήσω), σύντομα θα έχω και πρόγραμμα που χρησιμοποιείται στο τελωνείο και θα τα βγάζω με μεγαλύτερη ακρίβεια. Τέλος φίλε μου γι'αυτό ψάχνεις και βρίσκεις κάποιον αξιόλογο και δεν τον αλλάζεις. Ένας εκτελωνιστής δεν μπορεί πχ να σου πει το τελωνείο είναι 2500ευρώ ενώ είναι 2000ευρώ γιατί φαίνεται στο χαρτί η ταρίφα του τέλους ταξινόμησης και επίσης πλέον όλα είναι με υπολογιστές, δεν εισπράττουν λεφτά παρά μόνο στο ΤΑΧΙS. Ο δικός μου εκτελωνιστής χρεώνει ταρίφα 200ευρώ φίλε και τα κάνει όλα!!! Πινακίδες, άδεια τρέξιμο αυτός όλα, εσύ πληρώνεις μονο τα αντίστοιχα παράβολα αλλά δυστυχώς είναι στα Χανιά. Στείλε αν θες να τα κοιτάξω όποτε μπορώ να σου πω στο περίπου που βρίσκονται γιατί δυστυχώς να ξέρεις πλέον όσο και να γράφει το τιμολόγιο αγοράς αυτοί πάνε βάση τιμή λιανικής προ φόρων που τους δίνει η μαμά εισαγωγέας μέσω του αριθμού πλαισίου, μειωμένη τα αντίστοιχα χρόνια και χλμ και αν τώρα η μαμά εταιρία δεν το εισάγει, πάνε βάση κάτι παρόμοιο σαν το δικο σου κινητήρα κλπ κλπ συν έξτρα εξοπλισμούς κλπ...
Πλέον σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αρχίσω μια νέα καταγγελία εναντίον του αρμόδιου υπουργίου στην Ευρωπαική ένωση γιατί αυτό το καραγκιοζιλίκη να είμαστε η ΜΟΝΗ ΧΩΡΑ στην Ευρώπη που πληρώνουμε τέλος ταξινόμησης για μεταχειρισμένα αμάξια είναι ΤΡΑΓΙΚΟ!!! Κύπρο πληρώνουν κανένα τρακοσάρι για τα χαρτιά παράβολα και ΤΕΛΟΣ!!!

Σ ευχαριστώ πολύ για και πάλι για τις πληροφορίες.. κοιτάω διάφορα, μεταξύ Cayman, Boxster (PDK), Z4 και SLK.. απλά δεν έχω καταλάβει αν σε αυτά τα αυτοκίνητα αξίζει να φέρεις απ έξω.. γιατί δεν έχουν διαφορά πάνω από 5-6k σε σχέση με τα ίδια αυτοκίνητα στο car.gr.. δεν ξέρω πραγματικά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, geor92 είπε

Σ ευχαριστώ πολύ για και πάλι για τις πληροφορίες.. κοιτάω διάφορα, μεταξύ Cayman, Boxster (PDK), Z4 και SLK.. απλά δεν έχω καταλάβει αν σε αυτά τα αυτοκίνητα αξίζει να φέρεις απ έξω.. γιατί δεν έχουν διαφορά πάνω από 5-6k σε σχέση με τα ίδια αυτοκίνητα στο car.gr.. δεν ξέρω πραγματικά!

Η διαφορά είναι ότι στα αμάξια που ψάχνεις οι επιλογές στην Ελλάδα είναι πολύ λίγες.

Ενδεικτικά,41 Cayman έχει στο car.gr,και 680 στο mobile.

Προσωπικά,σε τέτοια κατηγορία θα επέλεγα να πάρω από γερμανικη επισημη αντιπροσωπεια,την γερμανική έκδοση του αμαξιού και όχι αυτήν της εξαγωγής για Ελλάδα,λόγω των παραπάνω εξτρα που θα έχει η βασική έκδοση και σίγουρα κάποια άλλα καλούδια που δεν θα τα είχε η ελληνική έκδοση,χωρίς εξτρα χρέωση.

Το μειονέκτημα είναι ότι αν δεν γνωρίζεις την γλώσσα και δεν έχεις τον χρόνο να ασχοληθείς ή δεν έχεις κάποιον έμπιστο που να έχει τα παραπάνω,

τότε δυστυχώς η αναζήτηση στην ελληνική αγορά είναι σχεδόν μονόδρομος.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, jmmys είπε

Η διαφορά είναι ότι στα αμάξια που ψάχνεις οι επιλογές στην Ελλάδα είναι πολύ λίγες.

Ενδεικτικά,41 Cayman έχει στο car.gr,και 680 στο mobile.

Προσωπικά,σε τέτοια κατηγορία θα επέλεγα να πάρω από γερμανικη επισημη αντιπροσωπεια,την γερμανική έκδοση του αμαξιού και όχι αυτήν της εξαγωγής για Ελλάδα.

Το μειονέκτημα είναι ότι αν δεν γνωρίζεις την γλώσσα και δεν έχεις τον χρόνο να ασχοληθείς ή δεν έχεις κάποιον έμπιστο που να έχει τα παραπάνω,

τότε δυστυχώς η αναζήτηση στην ελληνική αγορά είναι σχεδόν μονόδρομος.

Ναι, θα συμφωνήσω αλλά πχ η φθηνότερη Cayman με PDK έχει 27k EUR στο Mobile ενώ στο car.gr 32k.. οπότε δεν ξέρω αν αξίζει γιατί όσο να ναι είναι πολύ πιο εύκολο να ελέγξω εδώ ένα αυτοκίνητο που ξέρω τα πράγματα, παρά στη Γερμανία..

Το μόνο που αξίζει είναι από αγγλία που οι διαφορές έχουν πραγματικά νόημα (22k εκεί, σε EUR) απλά η μεταπωλητική του αξία πάει στον πάτο στην Ελλάδα καθώς κανείς δε θα πάρει δεξιοτίμονο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, Hetfield είπε

Καλησπερα στην παρεα. Χρειαζομαι τα φωτα σας.

Εγω ειμαι μονιμος κατοικος εξωτερικου σε χωρα της Ε.Ε τα τελευταια 5 χρονια και προκειται συντομα να επαναπατριστω στην Ελλαδα.

Εχω ενα αμαξι στο ονομα μου και θελω να το μεταφερω Ελλαδα.

Καπου διαβασα για την μετοικεσια και την απαλλαγη απο φορους και δασμους για οσους μεταφερονται μονιμα πισω στην Ελλαδα - ισχυει κατι τετοιο;

Αν φίλε το αμάξι σου είναι τρόχαλος όπως το δικό μου(ίσα ίσα πρόλαβα να το φέρω μέσα) δηλαδή γιουρο 3 δεν θα μπει μέσα ούτε με μετοικεσία. Αν το αμάξι σου είναι αξιοπρεπές αξίζει να το φέρεις χωρίς φόρους κλπ αν είναι σχετικά παλιό φίλε ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ πάρε ένα ΚΑΛΥΤΕΡΟ και απλά μετά δες να τηρείς τα χρονικά περιθώρια και φέρτο σαν μετοικεσία... Να ξέρεις ότι γενικά στα προξενία και γενικά αν ψάξεις για μετοικεσία κλπ αυτοκινητο θα βρεις πολύ πληροφορία...

2 ώρες πριν, geor92 είπε

Ναι, θα συμφωνήσω αλλά πχ η φθηνότερη Cayman με PDK έχει 27k EUR στο Mobile ενώ στο car.gr 32k.. οπότε δεν ξέρω αν αξίζει γιατί όσο να ναι είναι πολύ πιο εύκολο να ελέγξω εδώ ένα αυτοκίνητο που ξέρω τα πράγματα, παρά στη Γερμανία..

Το μόνο που αξίζει είναι από αγγλία που οι διαφορές έχουν πραγματικά νόημα (22k εκεί, σε EUR) απλά η μεταπωλητική του αξία πάει στον πάτο στην Ελλάδα καθώς κανείς δε θα πάρει δεξιοτίμονο...

Φίλε δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, ένας έμπορας εδώ έχει την δυνατότητα να αγοράσει αυτοκίνητα χονδρικής οπότε έχει άλλες τιμές αγοράς, καμία σχέση με αυτά που βλέπουν οι περισσότεροι στα μοβιλε.ντε κλπ, οι έμποροι(τουλάχιστον οι ΜΗ ΣΟΒΑΡΟΙ) δεν θα φέρουν αυτοκίνητα της προκοπής αλλά με ατελείωτα χλμ που μέχρι πριν κάμποσο καιρό τα έριχναν μετά και σου πούλαγαν φρέσκο πράμα αλλά τώρα ζόρισαν λίγο παραπάνω τα πράγματα στην διαδικασία αυτή, πλέον δεν μπορούν να τα φέρουν με 300000χλμ και μετά να τα πουλήσουν με 100000 για να γλυτώσουν τελωνείο και να κερδίσουν μετά από τον πελάτη, γίνεται ακόμα αλλά πλέον είναι πολύ πιο δύσκολο λόγω των προστίμων...
Τα χλμ φίλε στην Γερμανία κλπ είναι καμία σχέση με την εδώ πραγματικότητα... ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ... Έχω καλύψει πρόσφατα(δυο εβδομάδες πριν) 2200χλμ με ταχύτητες μαξιμουμ 130χλμ σε περίπου 24 ώρες... ΠΩΣ μην το ρωτάς :Ρ Τα αυτοκίνητα ταλαιπωριούνται στο 1/10 σε σχέση με εδώ!!!
Οπότε εγώ προσωπικά προτιμώ να πάρω ένα αμάξι από εξωτερικό αφού ψάξω πρώτα να βρω κι ας βγει στην ίδια τιμή που τα πουλάνε εδώ οι μάντρες, γιατι τα λεφτά μου θα έχουν πάει στο αμάξι και όχι στην τσέπη του μαντρά... :) το χάρχαλο που οδηγάω τώρα δεξιοτίμονο είναι, το παντρεύτηκα και δεν το χωρίζω ΠΟΤΕ!!! και δεν με νοιάζει να πω την αλήθεια...
Οπότε φίλε μου αν σκέφτεσαι για τέτοιο αμάξι που είναι αρκετά ακριβό θα έλεγα, ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ εν τέλει ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΣΑΝ ΑΜΑΞΙ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΜΕ ΚΑΤΕΒΑΣΜΕΝΑ ΧΛΜ κλπ κλπ για να γλυτώσεις 2-3χιλιάρικα και να τα πληρώνεις στα συνεργεία... Κάτω από 1950κυβικά νομίζω δεν υπάρχει τέλος πολυτελείας πλέον...

20 ώρες πριν, jmmys είπε

Εχεις απολυτο δικαιο.

Αυτό είναι όντως το γυφτιλικι του ελληνικού κράτους που θέλει να ανήκει στην Ευρωπαϊκή τελωνειακή και οικονομική ένωση.

Εχω ζήσει 2-3 απίστευτες καταστάσεις με το ελληνικό τελωνείο με αμάξια από εξωτερικό και είναι απλά τραγικό και τριτοκοσμικό φαινόμενο.Οι τύποι ζούνε ακόμα σε εποχές καρμπόν.

Το θέμα είναι ότι τα έσοδα από τα τέλη ταξινόμησης είναι περισσότερα από τα πρόστιμα που πληρώνει το ελληνικό κράτος για τους εκτελωνισμους,οπότε δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι.

Έχω σύρει το ελαδιστάνεικο ήδη μια φορά στα ευρωπαικά δικαστήρια για άλλο θέμα δεν έχω πρόβλημα να ασχοληθώ σιγά σιγά και να τους σύρω άλλη μια να ξέρεις... Αν φάνε μεγαλύτερο πρόστιμο τα τσουτσεκια θα κόψουν τις εξυπνάδες!!! Αντί να αφήνουν τον κόσμο να ξοδέψει για να εισπράξουν ΚΟΙΤΑΝΕ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ τα λαμόγια!!! καλομελέτα το και έρχεται πάντως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, geoland22 είπε

Αν φίλε το αμάξι σου είναι τρόχαλος όπως το δικό μου(ίσα ίσα πρόλαβα να το φέρω μέσα) δηλαδή γιουρο 3 δεν θα μπει μέσα ούτε με μετοικεσία. Αν το αμάξι σου είναι αξιοπρεπές αξίζει να το φέρεις χωρίς φόρους κλπ αν είναι σχετικά παλιό φίλε ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ πάρε ένα ΚΑΛΥΤΕΡΟ και απλά μετά δες να τηρείς τα χρονικά περιθώρια και φέρτο σαν μετοικεσία... Να ξέρεις ότι γενικά στα προξενία και γενικά αν ψάξεις για μετοικεσία κλπ αυτοκινητο θα βρεις πολύ πληροφορία...

Φίλε δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, ένας έμπορας εδώ έχει την δυνατότητα να αγοράσει αυτοκίνητα χονδρικής οπότε έχει άλλες τιμές αγοράς, καμία σχέση με αυτά που βλέπουν οι περισσότεροι στα μοβιλε.ντε κλπ, οι έμποροι(τουλάχιστον οι ΜΗ ΣΟΒΑΡΟΙ) δεν θα φέρουν αυτοκίνητα της προκοπής αλλά με ατελείωτα χλμ που μέχρι πριν κάμποσο καιρό τα έριχναν μετά και σου πούλαγαν φρέσκο πράμα αλλά τώρα ζόρισαν λίγο παραπάνω τα πράγματα στην διαδικασία αυτή, πλέον δεν μπορούν να τα φέρουν με 300000χλμ και μετά να τα πουλήσουν με 100000 για να γλυτώσουν τελωνείο και να κερδίσουν μετά από τον πελάτη, γίνεται ακόμα αλλά πλέον είναι πολύ πιο δύσκολο λόγω των προστίμων...
Τα χλμ φίλε στην Γερμανία κλπ είναι καμία σχέση με την εδώ πραγματικότητα... ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ... Έχω καλύψει πρόσφατα(δυο εβδομάδες πριν) 2200χλμ με ταχύτητες μαξιμουμ 130χλμ σε περίπου 24 ώρες... ΠΩΣ μην το ρωτάς :Ρ Τα αυτοκίνητα ταλαιπωριούνται στο 1/10 σε σχέση με εδώ!!!
Οπότε εγώ προσωπικά προτιμώ να πάρω ένα αμάξι από εξωτερικό αφού ψάξω πρώτα να βρω κι ας βγει στην ίδια τιμή που τα πουλάνε εδώ οι μάντρες, γιατι τα λεφτά μου θα έχουν πάει στο αμάξι και όχι στην τσέπη του μαντρά... :) το χάρχαλο που οδηγάω τώρα δεξιοτίμονο είναι, το παντρεύτηκα και δεν το χωρίζω ΠΟΤΕ!!! και δεν με νοιάζει να πω την αλήθεια...
Οπότε φίλε μου αν σκέφτεσαι για τέτοιο αμάξι που είναι αρκετά ακριβό θα έλεγα, ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ εν τέλει ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΣΑΝ ΑΜΑΞΙ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΜΕ ΚΑΤΕΒΑΣΜΕΝΑ ΧΛΜ κλπ κλπ για να γλυτώσεις 2-3χιλιάρικα και να τα πληρώνεις στα συνεργεία... Κάτω από 1950κυβικά νομίζω δεν υπάρχει τέλος πολυτελείας πλέον...

Έχω σύρει το ελαδιστάνεικο ήδη μια φορά στα ευρωπαικά δικαστήρια για άλλο θέμα δεν έχω πρόβλημα να ασχοληθώ σιγά σιγά και να τους σύρω άλλη μια να ξέρεις... Αν φάνε μεγαλύτερο πρόστιμο τα τσουτσεκια θα κόψουν τις εξυπνάδες!!! Αντί να αφήνουν τον κόσμο να ξοδέψει για να εισπράξουν ΚΟΙΤΑΝΕ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ τα λαμόγια!!! καλομελέτα το και έρχεται πάντως...

Και πάλι όμως εκεί πρέπει να τσεκάρεις πολλές παραμέτρους και δεν έχω κάποιον στη Γερμανία να το κάνει αυτό.. Ούτε έχω το know/how.. Εδω που έχω γνωστούς και στην Porsche Hellas κλπ είναι πολύ πιο εύκολο να το ελέγξψω.. και επίσης κοιτάω μόνο ελληνικής αντιπροσωπείας και όχι να το έχουν φέρει απ έξω.. Όσο για τα τόσο γυρισμένα χλμ, ένας μέτριος-καλός τεχνικός μπορεί εύκολα να δει αν ένα αμάξι έχει 100k km ή 300k... Όπως και το ΚΤΕΟ προστατεύει πλέον για να δω αν έχουν γυριστεί χλμ.. Αυτά σκέφτομαι και δεν ξέρω τι να κάνω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, geor92 είπε

Και πάλι όμως εκεί πρέπει να τσεκάρεις πολλές παραμέτρους και δεν έχω κάποιον στη Γερμανία να το κάνει αυτό.. Ούτε έχω το know/how.. Εδω που έχω γνωστούς και στην Porsche Hellas κλπ είναι πολύ πιο εύκολο να το ελέγξψω.. και επίσης κοιτάω μόνο ελληνικής αντιπροσωπείας και όχι να το έχουν φέρει απ έξω.. Όσο για τα τόσο γυρισμένα χλμ, ένας μέτριος-καλός τεχνικός μπορεί εύκολα να δει αν ένα αμάξι έχει 100k km ή 300k... Όπως και το ΚΤΕΟ προστατεύει πλέον για να δω αν έχουν γυριστεί χλμ.. Αυτά σκέφτομαι και δεν ξέρω τι να κάνω...

Φίλε θα σου δώσω ένα παράδειγμα, φίλος του αδερφού μου(μηχανικός ο αδερφός) αγόρασε ένα μιτσουχισι επιβατικό με περίπου 180000χλμ πετρέλαιο, λοιπόν φίλε το πήγε στον αδερφό μου να το δει κλπ και το αμάξι μιλάμε μπιμπελό!!! Του είπε από που το αγοράζει αυτόματα ο αδερφός μου του είπε να μην το πάρει αν δεν ελένξει πρώτα τα χλμ κλπ κλπ... Το έγραψε στα παπάκια του ο φιλος το πήρε κλπ με τα πολλά λίγο καιρό μετά έβγαλε πρόβλημα που κανονικά δεν παρουσιάζεται σε τόσα χλμ... Πονηρεύεται ο αδερφός μου και ψάχνει το ιστορικό του αυτοκινήτου μέσω αριθμό πλαισίου, το αμάξι φίλε είχε κάνει 700+ χιλιάδες χλμ και τώρα ο φίλος με τον έμπορα είναι στα δικαστήρια για εξαπάτηση κλπ γιατί έγινε πριν βγει ο καινούργιος νόμος για το υποχρεωτικό χαρτί ΚΤΕΟ από το εξωτερικο κλπ...
Ένα ελληνικό αμάξι με 100000χλμ είναι σαν να ένα γερμανικό που έχει κάνει 200000χλμ χωρίς υπερβολή...
Αν σου δείξω το ΝΙΣΣΑΝ ΝΑΒΑΡΑ που έφερα πριν δυο εβδομάδες θα σου βάλω και στοίχημα ότι δεν θα βρεις του πότε είναι αν δεν σου πω... :) :) :) 
Για όλα υπάρχουν τρόποι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, geoland22 είπε

Φίλε θα σου δώσω ένα παράδειγμα, φίλος του αδερφού μου(μηχανικός ο αδερφός) αγόρασε ένα μιτσουχισι επιβατικό με περίπου 180000χλμ πετρέλαιο, λοιπόν φίλε το πήγε στον αδερφό μου να το δει κλπ και το αμάξι μιλάμε μπιμπελό!!! Του είπε από που το αγοράζει αυτόματα ο αδερφός μου του είπε να μην το πάρει αν δεν ελένξει πρώτα τα χλμ κλπ κλπ... Το έγραψε στα παπάκια του ο φιλος το πήρε κλπ με τα πολλά λίγο καιρό μετά έβγαλε πρόβλημα που κανονικά δεν παρουσιάζεται σε τόσα χλμ... Πονηρεύεται ο αδερφός μου και ψάχνει το ιστορικό του αυτοκινήτου μέσω αριθμό πλαισίου, το αμάξι φίλε είχε κάνει 700+ χιλιάδες χλμ και τώρα ο φίλος με τον έμπορα είναι στα δικαστήρια για εξαπάτηση κλπ γιατί έγινε πριν βγει ο καινούργιος νόμος για το υποχρεωτικό χαρτί ΚΤΕΟ από το εξωτερικο κλπ...
Ένα ελληνικό αμάξι με 100000χλμ είναι σαν να ένα γερμανικό που έχει κάνει 200000χλμ χωρίς υπερβολή...
Αν σου δείξω το ΝΙΣΣΑΝ ΝΑΒΑΡΑ που έφερα πριν δυο εβδομάδες θα σου βάλω και στοίχημα ότι δεν θα βρεις του πότε είναι αν δεν σου πω... :) :) :) 
Για όλα υπάρχουν τρόποι.

Ναι κατάλαβα.. Απλά 9-10 ετών Porsche δύσκολα θα ξεφύγει τόσο πολύ σε χλμ.. Επίσης οι περισσότερες εδώ έχουν όλα τα services τους στην αντιπροσωπεια κλπ οπότε μπορεί να ελεγχθει η κατάσταση.. Αν σκεφτόμουνα το οποιοδήποτε άλλο αμάξι τότε θα είχα πολλές περισσότερες αμφιβολίες.. Όχι ότι με το συγκεκριμένο είμαι 100% σίγουρος, αλλά είναι κάπως πιο safe!

Εσύ φέρνεις αυτοκίνητα απ το εξωτερικό; Ασχολήσε με κάτι σχετικό μ αυτό που μιλάμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, geor92 είπε

Ναι κατάλαβα.. Απλά 9-10 ετών Porsche δύσκολα θα ξεφύγει τόσο πολύ σε χλμ.. Επίσης οι περισσότερες εδώ έχουν όλα τα services τους στην αντιπροσωπεια κλπ οπότε μπορεί να ελεγχθει η κατάσταση.. Αν σκεφτόμουνα το οποιοδήποτε άλλο αμάξι τότε θα είχα πολλές περισσότερες αμφιβολίες.. Όχι ότι με το συγκεκριμένο είμαι 100% σίγουρος, αλλά είναι κάπως πιο safe!

Εσύ φέρνεις αυτοκίνητα απ το εξωτερικό; Ασχολήσε με κάτι σχετικό μ αυτό που μιλάμε;

Φίλε εγώ δεν πουλάω αυτοκίνητα, απλά αν εσύ βρεις κάτι(άντε και να σε βοηθήσω ξέρω γω λόγω γνώσης να βρεις κανένα) πάω και στο φέρνω συνήθως οδικώς (γίνεται και παρέα δηλαδή απλά περισσότερα έξοδα) στο όνομα σου απευθείας (παράδειγμα δίνω πως το κάνω τόσα χρόνια και δεν το κάνω σαν διαφήμιση ή επειδή ψάχνω πελάτες), έχω ΄φέρει αρκετά αμαξια έτσι και απλά βγάζω ένα ποσο άλφα για την ταλαιπωρία μου.

Να ξέρεις πάντως ότι αμάξι 10ετιας πλέον τρώει χτύπο και σβουρίζει αν το φέρεις απ' έξω, δηλαδή αν είναι κάτω από Euro5b, δηλαδή euro5A έχει 1000ευρώ πρόστιμο συν το τελωνείο (βέβαια αν η τιμή αγοράς είναι χώμα αξίζει), αν είναι euro4 3000ευρώ αν δεν κάνω λάθος και euro3 το φέρεις δεν το φέρεις δεν βγάζει πινακίδα με το τίποτα...

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, geoland22 είπε

Να ξέρεις πάντως ότι αμάξι 10ετιας πλέον τρώει χτύπο και σβουρίζει αν το φέρεις απ' έξω, δηλαδή αν είναι κάτω από Euro5b, δηλαδή euro5A έχει 1000ευρώ πρόστιμο συν το τελωνείο (βέβαια αν η τιμή αγοράς είναι χώμα αξίζει), αν είναι euro4 3000ευρώ αν δεν κάνω λάθος και euro3 το φέρεις δεν το φέρεις δεν βγάζει πινακίδα με το τίποτα...

 

Δεν βρίσκω κάτι σίγουρο με τις χρονολογίες για euro5-6-κτλ, μιας και έχεις ασχοληθεί περισσότερο ξέρεις πώς θα το δούμε έστω και χοντρικά;

Επειδή με την τύχη που έχω θα μου βγει κανένα euro4 ή euro5a με αυτά που έχω δει άρα θα έχω και έξτρα πρόστιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

Δεν βρίσκω κάτι σίγουρο με τις χρονολογίες για euro5-6-κτλ, μιας και έχεις ασχοληθεί περισσότερο ξέρεις πώς θα το δούμε έστω και χοντρικά;

Επειδή με την τύχη που έχω θα μου βγει κανένα euro4 ή euro5a με αυτά που έχω δει άρα θα έχω και έξτρα πρόστιμο.

Θα χάσεις τον μπούσουλα αν σου δείξω καταλόγους, θα χαθείς πως να στο πω...
η καλύτερη λύση, ή μέσω της σελίδας που το βλέπεις κοιτάς αν έχει κάποιο αριθμό πλαισίου ή τον ζητάς εφόσον σε ενδιαφέρει το αμάξι σοβαρά(αν ζητάς δεξιά αριστερά ασύστολα στο τέλος δεν θα σου απαντάει κανείς) βάζεις τον αριθμό πλαισίου σε site για VIN CHECK και συνήθως σου βγάζουν και τι euro είναι...
Πλέον οι περισσότεροι πωλητές γράφουν τι είναι αλλά ρωτάς κιόλας αν θες, πχ το τελευταίο που έφερα ήταν του 16 euro5w οπότε δεν είναι σίγουρα 5α που τρώει 1000άρικο χτύπο... Βλέπεις Γιουρο4 υπολογίζεις 3000ευρώ άμεσως αμέσως.... Θα προσπαθήσω όταν γυρίσω σπίτι να βρω κάποιους καταλόγους να τους ανεβάσω να πάρεις μια ιδέα...

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, geoland22 είπε

 euro3 το φέρεις δεν το φέρεις δεν βγάζει πινακίδα με το τίποτα...

 

Δηλαδή κάτι Mustang του 1967 που ονειρεύομαι να φέρω απ'έξω και να βγάλω κανονικές πινακίδες δεν παίζει ε; Μόνο ιστορικές;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...