Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Εκτελωνισμος αυτοκινητου 2020


fanatilas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 λεπτά πριν, PedroG είπε

Όσον αφορά το τελευταίο σχόλιο....θα σας εκμηστερευτω την ΈΚΠΛΗΞΗ μου όταν ζήτησα πληροφορίες από Αντιπροσωπεία Ελληνική για Βουλγαρικό ΙΧ που βρήκα δεν θα πω την μάρκα ...(είναι στα 5 πιο εμπορικά στην κατηγορία του τα τελευταία 20 χρόνια στην Ελλάδα) 

Και έλαβα χυλοπίτα και από τους ΔΥΟ....

Ο ένας μου είπε ότι υπάρχει θέμα προσωπικών δεδομένων 

Και ο δεύτερος μου είπε μόνο η Αντιπροσωπεία της Βουλγαρίας μπορεί να μου δώσει στοιχεία που ζητάω .....και Απορώ........είναι δυνατόν να μην γνωρίζουν οι ελληνικές αντιπροσωπείες του τι συμβαίνει με ξένης χώρας ΙΧ;

 

Υπόψιν και στους δύο Αντιπροσώπους που πήγα ειμουν πελάτης και η οικογένεια μου ΚΑΙ μου είχαν κατα καποιο τρόπο και υποχρέωση να με εξυπηρετήσουν.....

Δεύτερον και σημαντικότερο...το ΙΧ που ρώτησα να μάθω κατάσταση κλπ...είναι αγορσσμενο πρώτο χέρι από Βουλγαρική Αντιπροσωπεία και όχι εισαγωγής.... παρόλα αυτά πληροφορίες δεν πήρα από κανέναν..... Έλλην Αντιπροσωπο

 

 

Ειναι συνδεμένες μεταξύ τους οι αντιπροσωπείες  στην Ευρώπη;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 344
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Καλησπέρα σε όλους. Να αναφέρω και γω την εμπειρία μου από την εισαγωγή μεταχειρισμένου από Γερμανία. Ισως είναι διαφωτιστική για μερικούς που το σκέφτονται. Στα μέσα Αυγούστου πήγα στη Γερμ

Θα χάσεις τον μπούσουλα αν σου δείξω καταλόγους, θα χαθείς πως να στο πω... η καλύτερη λύση, ή μέσω της σελίδας που το βλέπεις κοιτάς αν έχει κάποιο αριθμό πλαισίου ή τον ζητάς εφόσον σε ενδιαφέρει

Ναι κατι τετοιο.τελειωνουν μάιο και πανε για ιουνιο. Παντως ο εκτελωνιστης μου για ενα αλλο αμαξι ενος πελατη του τους εκανε ωραια πλακα... Ειχε παρει γλυκά κ πηγε να τους κερασει, οταν τον ρωτου

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αυτο σας εξηγω οτι ακριβως και ο προηγουμενος γραφων....

 

Οι αντιπροσωπειες δεν θελουν να εξυπηρετησουν την πωληση μεταχειρισμενων με την διαθεση στοιχειων καταστασης χλμ παλιοτερων ΙΧ τους ή απλα η SUZUKI δεν ξερει ή δεν εχει ιστορικο των Αυτοκινητων της εκτος Ελλαδας!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποια εκτός Ελλάδας ρε παιδιά? Πρίν 2 χρόνια πήρα ένα αυτοκίνητο απο ιδιώτη (Ελληνικό) και κάλεσα σε αντιπροσωπεία Nissan να μάθω στοιχεία αφού ειχε book service επίσημης αντιπροσωπείας σε άλλη πόλη και μου είπαν δεν έχουν online σύστημα που να φαίνεται τι έχει γίνει  σε άλλη αντιπροσωπεία...προφανώς και δεν θέλουν να βοηθήσουν... η μάλλον καλύτερα δεν θέλουν να βοηθήσουν χωρίς να έχουν κέρδος γιατι μόλις τους είπα να πάω να το ελέγξουν  μου ανέφεραν κατευθείαν τα 50ε και αν θέλω να κλείσουμε ραντεβού!

Επεξ/σία από vaggos2586
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως για να ειμαι δικαιος υπαρχουν και Εταιρειες ή ατομα που θελουν και μπορουν να βοηθησουν......Citroen ζητησα τα στοιχεια απο 2 πλαισια στην Γερμανια και πηρα ποτε εγινε το τελευταιο σερβις με ακριβη αριθμο ΧΛΜ!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας θα ήθελα αν ξέρει κάποιος να με βοηθήσει να μου πει περίπου ποσό τελωνείο έχει ένα αυτοκίνητο συγκεκριμένο που κοιτάω 

https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-s3-2-0-tfsi-quattro-rs-sitze-matrix-led-pano-b-o-bendorf/333040629.html?searchId=71d7d63c-5a4d-1e5b-da06-001ff768135d&type=ad

ευχαριστώ 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, leyterisdimou είπε

Καλησπέρα σας θα ήθελα αν ξέρει κάποιος να με βοηθήσει να μου πει περίπου ποσό τελωνείο έχει ένα αυτοκίνητο συγκεκριμένο που κοιτάω 

https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-s3-2-0-tfsi-quattro-rs-sitze-matrix-led-pano-b-o-bendorf/333040629.html?searchId=71d7d63c-5a4d-1e5b-da06-001ff768135d&type=ad

ευχαριστώ 

6000+ σιγουρα... Αλλα ακριβες ποσο μονο με αδεια κ σε εκτελωνιστη 

Επεξ/σία από bill_zaf
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους.

Να αναφέρω και γω την εμπειρία μου από την εισαγωγή μεταχειρισμένου από Γερμανία. Ισως είναι διαφωτιστική για μερικούς που το σκέφτονται.

Στα μέσα Αυγούστου πήγα στη Γερμανία και αγόρασα ένα Opel Insignia Sports Tourer, χρ. 3/2016, 1.6 diesel, 136hp, Euro 6, 104 CO², 150.000 km, με αρκετά extra όχι full extra.

Το αυτοκίνητο ήταν ταξινομημένο στο Βέλγιο.

Μέσα σε δύο μέρες ταξινομήθηκε στη Γερμανία, πέρασε Γερμανικό ΚΤΕΟ, έγινε μεταβίβαση σε μένα και βγήκαν πινακίδες zoll. 

Στη συνέχεια ήρθα οδικώς στην Ελλάδα, και μέσω εκτελωνιστή άρχισαν οι διαδικασίες για τον εκτελωνισμο και την ταξινόμηση. Στις 25/8 υποβλήθηκαν τα χαρτιά στο τελωνείο και ο εκτελωνισμος τελείωσε στις 28/10.!!!!!

5 εβδομάδες μετά.....

Και 10 μέρες μου πήρε να βγάλω πινακίδες, στο τμήμα μεταφορών, λόγω του ότι δεν υπήρχαν άμεσα ραντεβού λόγω κορονοιού.....

Να πούμε τώρα και για τα χρήματα που μου στοίχησε το αυτοκίνητο.

7800€ αγορά

260€ zoll πινακίδες

1815€ τέλος ταξινόμησης

240€ αμοιβή εκτελωνιστή

75€ παράβολο

105€ τέλη κυκλοφορίας

30€ αναγνώριση Γερμανικού ΚΤΕΟ

30€ μετάφραση τιμολογίου

250€ ασφάλεια

10605€ Σύνολο+ έξοδα ταξιδιών.

Παρόμοια αυτοκίνητα εισαγωγής, στην Ελλάδα, του 2016, με τα ίδια έξτρα πάνω κάτω, πωλούνται από 13500€ και ανω, ....χωρίς να ξέρεις αν τα χλμ είναι πραγματικά. 

Πιστεύω ότι άξιζε τον κόπο. 

Ελπίζω να βοήθησα....

Υ.Γ Το τέλος ταξινόμησης βγήκε αρκετά φθηνά λόγω του ότι το 2017 άλλαξε το μοντέλο και οι αντιπροσωπείες, λίγο πριν σταματήσει η παραγωγή αυτού του μοντέλου, κατέβασαν αρκετά τις τιμές. Όπως κάνουν πάντα λίγο πριν αλλάξει καθε μοντέλο.

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιτελους ενας ανθρωπος με συγκεκριμενα στοιχεια μεσα στον ωκεανο των παπατζιλικιων. Το παραδειγμα σου φιλε μου, μας λεει οτι οντως μπορεις να φερεις ενα μεταχειρισμενο 20-30% φτηνοτερα φυσικα αφιερωνοντας προσωπικο χρονο και ενεργεια. Κατι πρεπει να ανταλλαξεις.

Καλοταξιδο να ειναι

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 ώρες πριν, hrisafism είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Να αναφέρω και γω την εμπειρία μου από την εισαγωγή μεταχειρισμένου από Γερμανία. Ισως είναι διαφωτιστική για μερικούς που το σκέφτονται.

Στα μέσα Αυγούστου πήγα στη Γερμανία και αγόρασα ένα Opel Insignia Sports Tourer, χρ. 3/2016, 1.6 diesel, 136hp, Euro 6, 104 CO², 150.000 km, με αρκετά extra όχι full extra.

Το αυτοκίνητο ήταν ταξινομημένο στο Βέλγιο.

Μέσα σε δύο μέρες ταξινομήθηκε στη Γερμανία, πέρασε Γερμανικό ΚΤΕΟ, έγινε μεταβίβαση σε μένα και βγήκαν πινακίδες zoll. 

Στη συνέχεια ήρθα οδικώς στην Ελλάδα, και μέσω εκτελωνιστή άρχισαν οι διαδικασίες για τον εκτελωνισμο και την ταξινόμηση. Στις 25/8 υποβλήθηκαν τα χαρτιά στο τελωνείο και ο εκτελωνισμος τελείωσε στις 28/10.!!!!!

5 εβδομάδες μετά.....

Και 10 μέρες μου πήρε να βγάλω πινακίδες, στο τμήμα μεταφορών, λόγω του ότι δεν υπήρχαν άμεσα ραντεβού λόγω κορονοιού.....

Να πούμε τώρα και για τα χρήματα που μου στοίχησε το αυτοκίνητο.

7800€ αγορά

260€ zoll πινακίδες

1815€ τέλος ταξινόμησης

240€ αμοιβή εκτελωνιστή

75€ παράβολο

105€ τέλη κυκλοφορίας

30€ αναγνώριση Γερμανικού ΚΤΕΟ

30€ μετάφραση τιμολογίου

250€ ασφάλεια

10605€ Σύνολο+ έξοδα ταξιδιών.

Παρόμοια αυτοκίνητα εισαγωγής, στην Ελλάδα, του 2016, με τα ίδια έξτρα πάνω κάτω, πωλούνται από 13500€ και ανω, ....χωρίς να ξέρεις αν τα χλμ είναι πραγματικά. 

Πιστεύω ότι άξιζε τον κόπο. 

Ελπίζω να βοήθησα....

Υ.Γ Το τέλος ταξινόμησης βγήκε αρκετά φθηνά λόγω του ότι το 2017 άλλαξε το μοντέλο και οι αντιπροσωπείες, λίγο πριν σταματήσει η παραγωγή αυτού του μοντέλου, κατέβασαν αρκετά τις τιμές. Όπως κάνουν πάντα λίγο πριν αλλάξει καθε μοντέλο.

 

 

 

 

 

 

 

γλυτωσες τα μεταφορικά 700-1000 αν φορτωθεί και την προμήθεια των μεσαζόντων που είναι ένα σημαντικό ποσό

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος έχει το χρόνο να ανέβει Γερμανία ο ίδιος για να βρει αμάξι, θα βρει πολύ καλύτερο αμάξι, λόγω μεγάλης ποικιλίας, από ότι εδώ, με λιγότερα χρήματα. Αυτοι βέβαια είναι ελάχιστοι. 

Τέλος είναι χαώδης η διαφορά γραφειοκρατίας εκεί με εδώ. Δεν είναι ότι δεν μπορούμε και εμείς, απλά δεν θέλουμε.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Όποιος έχει το χρόνο να ανέβει Γερμανία ο ίδιος για να βρει αμάξι, θα βρει πολύ καλύτερο αμάξι, λόγω μεγάλης ποικιλίας, από ότι εδώ, με λιγότερα χρήματα. Αυτοι βέβαια είναι ελάχιστοι. 

Τέλος είναι χαώδης η διαφορά γραφειοκρατίας εκεί με εδώ. Δεν είναι ότι δεν μπορούμε και εμείς, απλά δεν θέλουμε.

το μόνο που δεν έχει γίνει είναι να απελευθερωθεί η διακίνηση - αγορά αυτοκινήτου μεταξύ χωρών ΕΕ .....βέβαια θα παραμένει η διαφορά στο ΦΠΑ αλλά ο εκτελωνισμός-τελη ταξινόμησης έπρεπε να έχουν καταργηθεί

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 23/10/2021 στις 10:59 ΜΜ, hrisafism είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Να αναφέρω και γω την εμπειρία μου από την εισαγωγή μεταχειρισμένου από Γερμανία. Ισως είναι διαφωτιστική για μερικούς που το σκέφτονται.

Στα μέσα Αυγούστου πήγα στη Γερμανία και αγόρασα ένα Opel Insignia Sports Tourer, χρ. 3/2016, 1.6 diesel, 136hp, Euro 6, 104 CO², 150.000 km, με αρκετά extra όχι full extra.

Το αυτοκίνητο ήταν ταξινομημένο στο Βέλγιο.

Μέσα σε δύο μέρες ταξινομήθηκε στη Γερμανία, πέρασε Γερμανικό ΚΤΕΟ, έγινε μεταβίβαση σε μένα και βγήκαν πινακίδες zoll. 

Στη συνέχεια ήρθα οδικώς στην Ελλάδα, και μέσω εκτελωνιστή άρχισαν οι διαδικασίες για τον εκτελωνισμο και την ταξινόμηση. Στις 25/8 υποβλήθηκαν τα χαρτιά στο τελωνείο και ο εκτελωνισμος τελείωσε στις 28/10.!!!!!

5 εβδομάδες μετά.....

Και 10 μέρες μου πήρε να βγάλω πινακίδες, στο τμήμα μεταφορών, λόγω του ότι δεν υπήρχαν άμεσα ραντεβού λόγω κορονοιού.....

Να πούμε τώρα και για τα χρήματα που μου στοίχησε το αυτοκίνητο.

7800€ αγορά

260€ zoll πινακίδες

1815€ τέλος ταξινόμησης

240€ αμοιβή εκτελωνιστή

75€ παράβολο

105€ τέλη κυκλοφορίας

30€ αναγνώριση Γερμανικού ΚΤΕΟ

30€ μετάφραση τιμολογίου

250€ ασφάλεια

10605€ Σύνολο+ έξοδα ταξιδιών.

Παρόμοια αυτοκίνητα εισαγωγής, στην Ελλάδα, του 2016, με τα ίδια έξτρα πάνω κάτω, πωλούνται από 13500€ και ανω, ....χωρίς να ξέρεις αν τα χλμ είναι πραγματικά. 

Πιστεύω ότι άξιζε τον κόπο. 

Ελπίζω να βοήθησα....

Υ.Γ Το τέλος ταξινόμησης βγήκε αρκετά φθηνά λόγω του ότι το 2017 άλλαξε το μοντέλο και οι αντιπροσωπείες, λίγο πριν σταματήσει η παραγωγή αυτού του μοντέλου, κατέβασαν αρκετά τις τιμές. Όπως κάνουν πάντα λίγο πριν αλλάξει καθε μοντέλο.

 

 

 

 

 

 

 

Καλησπέρα και καλοτάξιδο το αμάξι φίλε, λοιπόν διάβασα αυτά που γράφεις και θέλω να σου πω τα εξής, το αμάξι σου στοίχησε 10605ευρώ συν 150ευρώ περίπου πετρέλαια, συν 60-80ευρώ διόδια, συν γύρω στα 200ευρώ εισιτήρια για να πας, συν να φας και κάτι τις κλπ κλπ άρα πάμε στα περίπου 11000ευρώ κέρδος περί τα 2500ευρώ και μπράβο. Λοιπόν αυτό που δεν καταλαβαίνω γιατί ταλαιπωρήθηκες ενώ πλήρωσες 240ευρώ τον εκτελωνιστή, στην τιμή ήταν μέσα και η διαδικασία να σου βγάλει πινακίδες, άδεια κλπ;
Θα ήθελα να μου πεις ποιος σου ζήτησε 30€ για αναγνώριση Γερμανικού ΚΤΕΟ και 30€ μετάφραση τιμολογίου.
Επίσης για πόσες ημέρες πλήρωσες 260ευρώ πινακίδες ζολλ... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 ώρες πριν, geoland22 είπε

Καλησπέρα και καλοτάξιδο το αμάξι φίλε, λοιπόν διάβασα αυτά που γράφεις και θέλω να σου πω τα εξής, το αμάξι σου στοίχησε 10605ευρώ συν 150ευρώ περίπου πετρέλαια, συν 60-80ευρώ διόδια, συν γύρω στα 200ευρώ εισιτήρια για να πας, συν να φας και κάτι τις κλπ κλπ άρα πάμε στα περίπου 11000ευρώ κέρδος περί τα 2500ευρώ και μπράβο. Λοιπόν αυτό που δεν καταλαβαίνω γιατί ταλαιπωρήθηκες ενώ πλήρωσες 240ευρώ τον εκτελωνιστή, στην τιμή ήταν μέσα και η διαδικασία να σου βγάλει πινακίδες, άδεια κλπ;
Θα ήθελα να μου πεις ποιος σου ζήτησε 30€ για αναγνώριση Γερμανικού ΚΤΕΟ και 30€ μετάφραση τιμολογίου.
Επίσης για πόσες ημέρες πλήρωσες 260ευρώ πινακίδες ζολλ... 

Καλησπέρα σε όλους.

Πολύ ευχαρίστως να σου απαντήσω στις ερωτήσεις σου, φίλε μου.

Τα 240€ είναι η αμοιβή του εκτελωνιστή. Δηλαδή ότι έχει να κάνει με το τελωνείο, και μόνο.

Από τη ΔΑΟ,  η οποία πρεπει να γίνει όταν μπαίνεις στα σύνορα μέχρι και την πληρωμή του τέλους ταξινόμησης. Δυστυχώς κανένας τελωνειακός δεν κάνει τη ΔΑΟ ο ίδιος.  Έχουν κακομάθει όλοι, και την περιμένουν από τον εκτελωνιστή. (Επικαλούνται φόρτο εργασίας).

Στην περίπτωση μου, την είχε ήδη κάνει ο εκτελωνιστής μια ημέρα πριν μπω στην Ελλάδα.

Μόλις έφτασα στο τελωνείο και είπα στον τελώνη ότι θέλω να  δηλώσω το αυτοκίνητο, αμέσως μου ζήτησε τον αριθμό MRN της ΔΑΟ. Μου το είχε ήδη στείλει ο εκτελωνιστης, του την έδειξα  και χωρίς κανέναν περαιτέρω έλεγχο με άφησε να περάσω.Η ταξινόμηση έγινε από μένα , αφού έγινε σε διαφορετικό νομό από αυτόν που έγινε ο εκτελωνισμος.

Όσον αφορά τα 30€+30€ που πλήρωσα για το ΚΤΕΟ και τη μετάφραση , μου τα ζήτησαν δυστυχώς, στο τμήμα μεταφορών. Το ξέρω πολύ καλά ότι δεν απαιτούνται. Ο νόμος λέει ότι ισχύει το ΚΤΕΟ της χώρας προέλευσης και ότι τιμολόγιο απαιτείται μόνο όταν η εισαγωγή του αυτοκινήτου (δηλ. ο εκτελωνισμος) δεν έγινε  στο ίδιο πρόσωπο που ταξινομεί το αυτοκίνητο. Για παράδειγμα ο έμπορος μπορεί να έκανε τον εκτελωνισμο και ο πελάτης την ταξινόμιση. Όμως δυστυχώς τα κακομαθημένα παιδάκια του δημοσίου, συμπεριφέρονται σαν μικροί δικτάτορες και μερικές φορες απαιτούν πράγματα που τα βγάζουν από την φαντασία τους. Δεν το έκανα θέμα στην υπηρεσία γιατί ήθελα να τελειώσει  η ταξινόμιση όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Είχα ανάγκη το αυτοκίνητο λόγω εργασίας και δεν είχα διάθεση να χάσω και άλλες μέρες.

Πλήρωσα 10000€... στα 60€ θα κολλήσω;;;Αν είναι να χάνω 100€ κάθε μέρα από τη δουλειά, καλύτερα να χάσω 60€ και να τελειώσω με δαύτους... Σκέφτηκα και δε μίλησα....

Για τις zoll πινακίδες τώρα. Πήγα σε έναν διεκπεραιωτή, που υπηρχε σε ένα container ακριβώς εξω από το τοπικό Zulassungsstelle (αντίστοιχο τμήμα μεταφορών). Ναι καλά διαβάσατε... Υπάρχουν και τέτοια γραφεία στη Γερμανία. Είναι μεγάλη μπίζνα η αγορά αυτοκινήτου στη Γερμανία και αυτοί οι άνθρωποι προσπαθούν να σου κάνουν τη ζωή πιο εύκολη αλλά και τη ζωή των δημοσίων υπαλλήλων πιο εύκολη. Φυσικά με το αζημίωτο.. Πήγα λοιπόν σε αυτούς τους έδωσα όλα τα χαρτιά του αυτοκινήτου,την ταυτότητα μου , και την επόμενη μέρα πήρα πίσω όλα τα χαρτιά με τις πινακίδες, και την πράσινη κάρτα.

Μόνο για ένα μήνα μπορείς να βγάλεις zoll πινακίδες. Αυτούς λοιπόν πλήρωσα 260€ και δεν τα λυπήθηκα καθόλου, γιατί πραγματικά ήταν επαγγελματίες και ξέρανε τη δουλειά τους. 

Όσον αφορά τις zoll πινακίδες, από τη στιγμή που κανείς ΔΑΟ δεν επιτρέπεται να το κυκλοφορείς. Τουλάχιστον αυτό λέει ο νόμος. 

Το τι γίνεται στην πραγματικότητα, είναι άλλο θέμα...

Αυτά φίλε geoland22....

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.