Προς το περιεχόμενο

Εκτελωνισμος αυτοκινητου 2020


fanatilas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους, 

Έχω βρει στη Γερμανία ένα αυτοκίνητο του 1987. Το συγκεκριμένο σασί έβγαινε από το εργοστάσιο μέχρι 1.800cc.

Στο αμάξι έχει γίνει πλήρη ανακατασκευή σε όλους τους τομείς. Μετά την ανακατασκευή άλλαξε μοτέρ και έβαλε ένα μοτέρ κοντά στα 3.000cc. Δηλώθηκε στο γερμανικό TÜV (ΚΤΕΟ) και κυκλοφορεί νόμιμα στη Γερμανία από τότε.  

Θέλω να το αγοράσω, να το φέρω Ελλάδα και να έχω πινακίδες με το υπάρχον 3λιτρο μοτέρ δηλωμένο. Να πληρώνω κανονικά τέλη κ ασφάλεια για 3λιτρο. Τι με περιμένει σε αυτό μου το εγχείρημα;  

Επεξ/σία από TurboFlutter
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 520
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τι αμάξι μιλαμε;

Τέτοια οχήματα,και πιο παλιά έβλεπα συχνά Γερμανία,αλλά τα είχαν πάντα μέσα σε γκαράζ,πάντα στη πένα,πάντα καλοσυντηρημενα και τα έβγαζαν Κυριακές για βόλτα και συνήθως μόνο καλοκαίρι.

Από εκεί και πέρα θα πληρώσεις το ανάλογο τελωνείο,θα έχεις μείωση λόγω παλαιότητας,αλλά δεν ξέρω με τους ρύπους τι παίζει.Μονο εκτελωνιστης θα σου πει.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μονο σαν ιστορικο ,αν γινεται ακομα. Αλλιως κανονικα μπορει να εχει τελωνειο κ διπλασια τιμη της αξιας του

Επεξ/σία από bill_zaf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, xsterg είπε

εκτος τοπου και χρονου! μιλαμε για αυτοκίνητο 34 ετων! 

34 ετών αλλά η κατάσταση που βρίσκεται σημερα μόνο σε μουσείο μπορεί να συναντήσει κανείς.

 

2 ώρες πριν, jmmys είπε

Για τι αμάξι μιλαμε;

Τέτοια οχήματα,και πιο παλιά έβλεπα συχνά Γερμανία,αλλά τα είχαν πάντα μέσα σε γκαράζ,πάντα στη πένα,πάντα καλοσυντηρημενα και τα έβγαζαν Κυριακές για βόλτα και συνήθως μόνο καλοκαίρι.

Από εκεί και πέρα θα πληρώσεις το ανάλογο τελωνείο,θα έχεις μείωση λόγω παλαιότητας,αλλά δεν ξέρω με τους ρύπους τι παίζει.Μονο εκτελωνιστης θα σου πει.

Είναι ένα Volkswagen Golf mk2. Για τέτοιο αμάξι μιλάω κι εγώ όπως τα περιγράφεις! Στη πένα!!  Το μοτέρ που φοράει τώρα δεν ήταν στον εξοπλισμό του εργοστασίου παραγωγής και εκεί δε ξέρω τι παίζει. Μη το φέρω Ελλάδα και μου πούνε δε περνάει γτ έχει μοτέρ με 60% μεγαλύτερο κυβισμό κ 20% μεγαλύτερη ιπποδύναμη..

1 ώρα πριν, bill_zaf είπε

Μονο σαν ιστορικο ,αν γινεται ακομα. Αλλιως κανονικα μπορει να εχει τελωνειο κ διπλασια τιμη της αξιας του

Ελπίζω να μην πέσω σε τέτοια περίπτωση γτ θα είναι κρίμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό 90 αλογα ειχε.Τι μοτέρ έβαλε;Από τι αμαξι;Και το σημαντικότερο,το ΚΤΕΟ που πέρασε ήταν επίσημο ΚΤΕΟ ή το πέρασαν στη πίσω αυλή κάποιου συνεργείου με την ανάλογη αμοιβη;Έχεις κάποιο link;Από περιέργεια ρωταω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, jmmys είπε

Αυτό 90 αλογα ειχε.Τι μοτέρ έβαλε;Από τι αμαξι;Και το σημαντικότερο,το ΚΤΕΟ που πέρασε ήταν επίσημο ΚΤΕΟ ή το πέρασαν στη πίσω αυλή κάποιου συνεργείου με την ανάλογη αμοιβη;Έχεις κάποιο link;Από περιέργεια ρωταω.

Κανονικά η έκδοση GTI έβγαινε με το KR μοτέρ 1.800cc και 140ps. Μεταγενέστερα έβαλε το VR6 που είναι 2.900cc με 190ps από το mk3. Οσο για το ΚΤΕΟ αναφέρει ότι όλες οι μετατροπές έχουν δηλωθεί κ εγκριθεί από τη TÜV. Κάτι παραπάνω δε γνωρίζω.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, TurboFlutter είπε

Κανονικά η έκδοση GTI έβγαινε με το KR μοτέρ 1.800cc και 140ps. Μεταγενέστερα έβαλε το VR6 που είναι 2.900cc με 190ps από το mk3. Οσο για το ΚΤΕΟ αναφέρει ότι όλες οι μετατροπές έχουν δηλωθεί κ εγκριθεί από τη TÜV. Κάτι παραπάνω δε γνωρίζω.. 

Δεν σε νοιαζει αν ειναι μετατροπη εφοσον ειναι δηλωμενο. Οπως κ να χει για να μαθεις ακριβως το κοστος πρεπει να εχεις μια φωτογραφια την μικρη γερμανικη αδεια. Αν την εχεις στειλτην μου να ρωτησω τον εκτελωνιστη μου αν δεν εχεις για να μας πει. 

Βασικη προυποθεση να εχει γερμανικο κτεο σε ισχυ για να βγαλει πινακιδες ελλαδα αφου εκτελωνιστει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, TurboFlutter είπε

Κανονικά η έκδοση GTI έβγαινε με το KR μοτέρ 1.800cc και 140ps. Μεταγενέστερα έβαλε το VR6 που είναι 2.900cc με 190ps από το mk3. Οσο για το ΚΤΕΟ αναφέρει ότι όλες οι μετατροπές έχουν δηλωθεί κ εγκριθεί από τη TÜV. Κάτι παραπάνω δε γνωρίζω.. 

Εσύ ποιο βρηκες;Το απλό με τα 90 ή κάποιο GTI;

To golf mk2 έβγαινε και με πιο δυνατά μοτέρ,υπηρχαν διάφορα Gti,τα απλά  με διαφορες ιπποδυναμεις αλλα και τα πιο ιδιαίτερα όπως το Golf Gti G60  με 160 άλογα,τα οποία ξεκινούν τώρα Γερμανία  από 15.000 ευρω περίπου και το απόλυτα σπάνιο G60 limited με 210 άλογα,αυτό κοστίζει πολλές δεκάδες χιλιάδες,συλλεκτικό και φανταστικό αμάξι.

Όπως ειπώθηκε αν είναι απο επίσημο Κτεο εγκεκριμένο δεν υπάρχει πρόβλημα εδώ.Το ποσό θα κοστίσει εδώ,όπως είπε ο φίλος πιο πάνω,την γερμανική άδεια και σε εκτελωνιστη.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, bill_zaf είπε

Δεν σε νοιαζει αν ειναι μετατροπη εφοσον ειναι δηλωμενο. Οπως κ να χει για να μαθεις ακριβως το κοστος πρεπει να εχεις μια φωτογραφια την μικρη γερμανικη αδεια. Αν την εχεις στειλτην μου να ρωτησω τον εκτελωνιστη μου αν δεν εχεις για να μας πει. 

Βασικη προυποθεση να εχει γερμανικο κτεο σε ισχυ για να βγαλει πινακιδες ελλαδα αφου εκτελωνιστει

 

1 ώρα πριν, jmmys είπε

Εσύ ποιο βρηκες;Το απλό με τα 90 ή κάποιο GTI;

To golf mk2 έβγαινε και με πιο δυνατά μοτέρ,υπηρχαν διάφορα Gti,τα απλά  με διαφορες ιπποδυναμεις αλλα και τα πιο ιδιαίτερα όπως το Golf Gti G60  με 160 άλογα,τα οποία ξεκινούν τώρα Γερμανία  από 15.000 ευρω περίπου και το απόλυτα σπάνιο G60 limited με 210 άλογα,αυτό κοστίζει πολλές δεκάδες χιλιάδες,συλλεκτικό και φανταστικό αμάξι.

Όπως ειπώθηκε αν είναι απο επίσημο Κτεο εγκεκριμένο δεν υπάρχει πρόβλημα εδώ.Το ποσό θα κοστίσει εδώ,όπως είπε ο φίλος πιο πάνω,την γερμανική άδεια και σε εκτελωνιστη.

Ευχαριστώ πολυ για τη προθυμία σας να βοηθήσετε! Έχω μιλήσει με τον αδερφό μου που έχει γνωστό εκτελωνιστή και θα το δω μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα. Είναι κ ο κορονοϊός στη μέση. 

Αυτό που βρήκα εγώ είναι όλο look Gti με μοτέρ vr6. Δε γνωρίζω τι έκδοση είναι το σασί δλδ αν αναζητήσω το VIN τι θα βγάλει.  Εφόσον έχει TÜV με δηλωμένο μοτέρ είναι οκ με βάση τα όσα είπατε πριν. 

Τώρα κάτι άλλο.

Πώς γίνεται να μην έχω θέμα εάν εισάγω από έξω όχημα  με μετατροπή μεγαλύτερου μοτέρ από τις εκδόσεις που ούτε παράγονταν ούτε εισάγονταν στην Ελλάδα Και όταν θέλεις να κάνεις και να δηλώσεις στην Ελλάδα μετατροπή κινητήρα να σου βάζουν ποσοστιαία όρια στην αύξηση του κινητήρα κ της ιπποδύναμης αλλά και χρονολογικό περιορισμό στην επιλογή κινητήρα; 

Επεξ/σία από TurboFlutter
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δες ποιο Κτεο το πέρασε,το golf 2.9 με vr6 μοτέρ έβγαινε μόνο με τετρακίνηση.Αυτο που θέλεις να πάρεις έχει τετρακινηση;Πέρα από λόγους νοσταλγίας δεν βλέπω κάποιο άλλο λόγο να έπαιρνες τέτοιο αμάξι.

Η αύξηση δεν είναι τόσο μεγάλη,από 1.8 πας στα 2.9 και από 90 άλογα στα 190.

Το θέμα είναι το ΚΤΕΟ,αν είναι επίσημο και το εγκρινε,τότε όλες οι μετατροπές είναι νόμιμες και τότε μπορεί να κυκλοφορεί σε όλη την Ε.Ε.

Επειδη υπάρχουν πολλά ιδιωτικά ΚΤΕΟ που με το ανάλογο αντίτιμο σου εγκρίνουν τα πάντα,υπάρχουν ειδικά κλιμάκια της τροχαίας σε κάθε πόλη που ασχολούνται και κυνηγάνε αποκλειστικά φτιαγμένα αμάξια,και ξέρουν όλα τα κόλπα των εκεί tuners.

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καθαρά από θέμα νοσταλγίας, όπως ακριβώς το λες !

Τώρα όσο αφορά το θεμα κινητήρας, το golf 3 παράγονταν με 2.800cc και 190ps και όχι το golf 2.  Η ανώτερη έκδοση του  golf 2 ήταν 1.8 με 140ps. Δλδ αυτό που θέλω να εισάγω φοράει μοτέρ mk3 σε σασί mk2. 

Αν είναι από ιδιωτικό TÜV κ όχι δημόσιο θα έχω θέμα κατά την εισαγωγή του εδώ;  και πως ξεχωρίζω το χαρτί από ιδιωτικό κ απο το δημόσιο TÜV ? 

Επεξ/σία από TurboFlutter
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν το διατύπωσα σωστά,δεν υπάρχει στη Γερμανία δημόσιο ΚΤΕΟ,υπάρχουν οργανισμοί αναγνωρισμένοι από το κράτος που είναι ΚΤΕΟ,κάπου 8-9 συνολικά.

Το κάθε ένα από αυτά έχει τις επισημες εγκαταστάσεις του,όπου εκεί δεν παίζει μαϊμού με τίποτα,αλλά έχει και συνεργάτες που πηγαίνουν σε συνεργεία και κάνουν εκεί το ΚΤΕΟ,αυτά είναι από μικρά συνεργεία μέχρι τα συνεργεία από εμπόρους και επίσημες αντιπροσωπείες.Σε μικρά ιδιωτικά συνεργεία παίζει να υπάρχουν τα μαύρα πρόβατα,που ναι μεν βάζουν την επίσημη σφραγίδα του TÜV Süd π.χ.,αλλά το αμάξι δεν έχει γνήσιο ΚΤΕΟ στην πραγματικότητα.

Γιαυτο είπα,αν το ΚΤΕΟ  του δεν είναι μαϊμού,τότε δεν υπάρχει θέμα,όχι για να εκτελωνιστει,αλλά για το αν το αμάξι είναι ασφαλές για δημόσιο δρόμο.

Έτσι και αλλιώς το εδώ τελωνείο δεν το νοιάζει αν έχει κτεο,αφού θα περάσει πρώτα εδώ το ελληνικό ΚΤΕΟ και μετά θα πάρει πινακίδες.

Προσωπικό παράδειγμα,πριν χρόνια  ήθελα να βάλω το μεσαίο καζανάκι εξάτμισης Supersprint,το οποίο δεν είχε έγκριση για το αμάξι μου και συνεπώς δεν θα μου το περνούσε κανένα ΚΤΕΟ νομιμα,αλλά υπήρχαν 2-3 συνεργεία που το περνούσαν με σφραγίδα GTÜ,με 500 ευρώ.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, jmmys είπε

Έτσι και αλλιώς το εδώ τελωνείο δεν το νοιάζει αν έχει κτεο,αφού θα περάσει πρώτα εδώ το ελληνικό ΚΤΕΟ και μετά θα πάρει πινακίδες.

Εφόσον όμως δε παρήχθηκε ποτέ σασί mk2 με μοτέρ 2.800cc 190ps θα περάσει από το ελληνικό ΚΤΕΟ; 

Επεξ/σία από TurboFlutter
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...