Προς το περιεχόμενο

Εκτελωνισμος αυτοκινητου 2020


fanatilas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, TurboFlutter είπε

Εφόσον όμως δε παρήχθηκε ποτέ σασί mk2 με μοτέρ 2.800cc 190ps θα περάσει από το ελληνικό ΚΤΕΟ; 

Απο 14/2 εχει αλλαξει η νομοθεσια και για να βγαλεις πινακιδες σε εισαγωμενο ιχ αυτοκινητο πρεπει να προσκομισεις κ το ξενο κτεο της χωρας που κυκλοφορουσε το αυτοκινητο κ να βρισκεται το δελτιο σε ισχυ. Οταν εκτελωνισεις, πηγαινεις το αυτοκινητο σε ελληνικο κτεο και σου κανουν αναγνωριση του ξενου δελτιου. Το μονο που βλεπουν στο αυτοκινητο ειναι τα χιλιομετρα. Επειδη το ξενο κτεο μπορει να εχει ημερομηνια ελεγχου 1,5 χρονο πριν και τα χιλιομετρα του αυτοκινητου τοτε να ηταν 90000 πχ το ελεγχουν για να βγει το ελληνικο δελτιο με τα τωρινα χιλιομετρα. 

Δεν θα εχεις θεμα με καμια μετατροπη γιατι θα το αναφερει η γερμανικη αδεια κ με την σειρα της θα το αναφερει κ η ελληνικη εφ οσον βασιζεται πανω στην ξενη. Το κτεο θα κοιταξει πλαισιο ,κυλινδρισμο κ τυπο κινητηρα κ φυσικα τα υπολειπα μηχανολογικα για την ορθη τους λειτουργεια

Επεξ/σία από bill_zaf
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 520
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 ώρες πριν, bill_zaf είπε

Απο 14/2 εχει αλλαξει η νομοθεσια και για να βγαλεις πινακιδες σε εισαγωμενο ιχ αυτοκινητο πρεπει να προσκομισεις κ το ξενο κτεο της χωρας που κυκλοφορουσε το αυτοκινητο κ να βρισκεται το δελτιο σε ισχυ. Οταν εκτελωνισεις, πηγαινεις το αυτοκινητο σε ελληνικο κτεο και σου κανουν αναγνωριση του ξενου δελτιου. Το μονο που βλεπουν στο αυτοκινητο ειναι τα χιλιομετρα. Επειδη το ξενο κτεο μπορει να εχει ημερομηνια ελεγχου 1,5 χρονο πριν και τα χιλιομετρα του αυτοκινητου τοτε να ηταν 90000 πχ το ελεγχουν για να βγει το ελληνικο δελτιο με τα τωρινα χιλιομετρα. 

Δεν θα εχεις θεμα με καμια μετατροπη γιατι θα το αναφερει η γερμανικη αδεια κ με την σειρα της θα το αναφερει κ η ελληνικη εφ οσον βασιζεται πανω στην ξενη. Το κτεο θα κοιταξει πλαισιο ,κυλινδρισμο κ τυπο κινητηρα κ φυσικα τα υπολειπα μηχανολογικα για την ορθη τους λειτουργεια

Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία !! 

Θα μιλήσω με τον εκτελωνιστή και βλέπουμε.

Καλή συνέχεια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, bill_zaf είπε

Απο 14/2 εχει αλλαξει η νομοθεσια και για να βγαλεις πινακιδες σε εισαγωμενο ιχ αυτοκινητο πρεπει να προσκομισεις κ το ξενο κτεο της χωρας που κυκλοφορουσε το αυτοκινητο κ να βρισκεται το δελτιο σε ισχυ. Οταν εκτελωνισεις, πηγαινεις το αυτοκινητο σε ελληνικο κτεο και σου κανουν αναγνωριση του ξενου δελτιου. Το μονο που βλεπουν στο αυτοκινητο ειναι τα χιλιομετρα. Επειδη το ξενο κτεο μπορει να εχει ημερομηνια ελεγχου 1,5 χρονο πριν και τα χιλιομετρα του αυτοκινητου τοτε να ηταν 90000 πχ το ελεγχουν για να βγει το ελληνικο δελτιο με τα τωρινα χιλιομετρα. 

Δεν θα εχεις θεμα με καμια μετατροπη γιατι θα το αναφερει η γερμανικη αδεια κ με την σειρα της θα το αναφερει κ η ελληνικη εφ οσον βασιζεται πανω στην ξενη. Το κτεο θα κοιταξει πλαισιο ,κυλινδρισμο κ τυπο κινητηρα κ φυσικα τα υπολειπα μηχανολογικα για την ορθη τους λειτουργεια

Δηλαδή η έγκριση τύπου που μέχρι τώρα ήταν απαραίτητη για την ταξινόμηση καταργήθηκε?

Ο ειδικός έλεγχος που γινόταν στα αυτοκίνητα εισαγωγής στο ΚΤΕΟ και αυτός καταργήθηκε?

Το πιστοποιητικό συμμόρφωσης - το οποίο αφορά συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου με συγκεκριμένο κινητήρα - και αυτό καταργήθηκε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δηλαδή η έγκριση τύπου που μέχρι τώρα ήταν απαραίτητη για την ταξινόμηση καταργήθηκε?

Ο ειδικός έλεγχος που γινόταν στα αυτοκίνητα εισαγωγής στο ΚΤΕΟ και αυτός καταργήθηκε?

Το πιστοποιητικό συμμόρφωσης - το οποίο αφορά συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου με συγκεκριμένο κινητήρα - και αυτό καταργήθηκε?

Αλλο πραγμα η εγκριση τυπου. Η Έγκριση Τύπου Οχημάτων είναι μια διαδικασία που αφορά σε καινούρια οχήματα των κατηγοριών Μ, Ν και Ο, τα οποία δεν έχουν ταξινομηθεί ποτέ στην Ελλάδα ή σε ξένη χώρα με τελικό σκοπό την έκδοση πινακίδων κυκλοφορίας.συνηθως εχουν ισχυ 2 χρονια

Τα οχηματα εισαγωγης (μονο τα ιχε) ειναι υποχρεωτικο να εχουν κτεο σε ισχυ απο το προηγουμενο κρατος που κυκλοφορουσε το οποιο το προσκομιζεις στα ελληνικα κτεο μαζι με το οχημα και στο αναγνωριζουν.χωρις αυτο και την αναγραφη των χιλιομετρων στο τιμολογιο αγορας ,δεν βγαζεις πινακιδες.

 

Το πιστοποιητικο συμμορφωσης επισυναπτεται παντα με τα χαρτια του τελωνειου κ βεβαιωνει τον ευρωπαικο χαρακτηρα και τα πληρη στοιχεια (τεχνικα χαρακτηριστικα του οχηματος) στην περιπτωση του φιλου, θα συνοδευει ενα χαρτι απο την γερμανια με τις εγκεκριμενες μετατροπες

Επεξ/σία από bill_zaf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Αλλο πραγμα η εγκριση τυπου. Η Έγκριση Τύπου Οχημάτων είναι μια διαδικασία που αφορά σε καινούρια οχήματα των κατηγοριών Μ, Ν και Ο, τα οποία δεν έχουν ταξινομηθεί ποτέ στην Ελλάδα ή σε ξένη χώρα με τελικό σκοπό την έκδοση πινακίδων κυκλοφορίας.συνηθως εχουν ισχυ 2 χρονια

Τα οχηματα εισαγωγης (μονο τα ιχε) ειναι υποχρεωτικο να εχουν κτεο σε ισχυ απο το προηγουμενο κρατος που κυκλοφορουσε το οποιο το προσκομιζεις στα ελληνικα κτεο μαζι με το οχημα και στο αναγνωριζουν.χωρις αυτο και την αναγραφη των χιλιομετρων στο τιμολογιο αγορας ,δεν βγαζεις πινακιδες.

Το πιστοποιητικο συμμορφωσης επισυναπτεται παντα με τα χαρτια του τελωνειου κ βεβαιωνει τον ευρωπαικο χαρακτηρα και τα πληρη στοιχεια (τεχνικα χαρακτηριστικα του οχηματος) στην περιπτωση του φιλου, θα συνοδευει ενα χαρτι απο την γερμανια με τι εγκεκριμενες μετατροπες

Η έγκριση τύπου δεν αφορούσε μόνο καινούργια, αφορούσε και μεταχειρισμένα, ήταν μία από τις απαραίτητες προϋποθέσεις ώστε να ταξινομηθεί ένα μεταχειρισμένο εισαγωγής. Το copy/paste που έκανες από ένα άσχετο site δεν απαντά στην ερώτηση μου, "η έγκριση τύπου που μέχρι τώρα ήταν απαραίτητη για την ταξινόμηση καταργήθηκε?"

Όσο για το ΚΤΕΟ από τη χώρα προέλευσης το γνωρίζω ότι πλέον είναι απαραίτητο, ο νόμος που το κάνει υποχρεωτικό έχει ήδη δημοσιευτεί από τον Φλεβάρη. Πριν είχες γράψει "Το μονο που βλεπουν στο αυτοκινητο ειναι τα χιλιομετρα" για αυτό και εγώ ρώτησα αν καταργήθηκε ο ειδικός έλεγχος που γινόταν στα αυτοκίνητα εισαγωγής στο ΚΤΕΟ, ούτε σε αυτή την ερώτηση πήρα απάντηση.

Επίσης το πιστοποιητικό συμμόρφωσης εκδίδεται από τον κατασκευαστή και αφορά το αυτοκίνητο όπως ήταν στην εργοστασιακή του κατάσταση. Το "χαρτι απο την γερμανια με τι εγκεκριμενες μετατροπες" τι ακριβώς είναι? Ποιος το εκδίδει? Πως λέγεται στα Ελληνικά? Είναι σίγουρο ότι η διεύθυνση μεταφορών είναι υποχρεωμένη να το δεχτεί, και δεν θα του απαιτήσει πιστοποιητικό συμμόρφωσης για το αυτοκίνητο όπως είναι τώρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα 

Για εκτελωνισμο αυτοκινήτου από Γερμανία  ford focus 1.5 diesel  euro6 , 2016 μοντέλο

τι πρέπει να υπολογίσω? 

Δεν έχει ηλιοροφη, έχει κλίμα και ξενον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Το "χαρτι απο την γερμανια με τι εγκεκριμενες μετατροπες" τι ακριβώς είναι? Ποιος το εκδίδει? Πως λέγεται στα Ελληνικά?

Το χαρτί του γερμανικού Κτεο,μόνο αυτό μπορεί να πιστοποιήσει ότι οι μετατροπές που έγιναν είναι νόμιμες για χρήση του οχήματος σε δημόσιο δρόμο,από αλλαγή φώτων μέχρι αλλαγή μοτερ,και επίσης οι αλλαγές αυτές γράφονται και στην άδεια του αυτοκινήτου.Ειναι πολύ τυπικοί σε αυτά,σε αντίθεση με τα δικά μας Κτεο.

Δεν χρειάζονται ΚΤΕΟ τα ανταλλακτικά που έχουν την λεγόμενη εγκριση ABE(Allgemeine  Betriebserlaubnis),η οποία πρέπει να υπάρχει υποχρεωτικά μέσα στο αμάξι,ενα εγγραφο είναι που συνοδεύει το εκάστοτε ανταλλακτικο,π.χ. όταν έβαλα εξάτμιση Supersprint,δεν πέρασε ΚΤΕΟ για αυτό,η εξάτμιση είχε ABE για το δικό μου αμάξι.Αντιθετα πέρασε ΚΤΕΟ για τις ζάντες,τους αποστάτες τροχών και τα ελατήρια χαμηλώματα,και αυτές οι αλλαγές γράφτηκαν ρητά στην άδεια.

Όταν το εκτελωνισα το αμάξι το 2017,το ελληνικό Κτεο δεν ασχολήθηκε καθόλου για αυτές τις αλλαγές ούτε που ζήτησε το χαρτί του τελευταίου Κτεο,ούτε το τελωνείο το ζήτησε,τώρα αν αυτό άλλαξε όπως λέτε,άλλο θέμα.

Επίσης δεν προσκόμισα κανένα χαρτί Έγκρισης Τύπου στο τελωνείο,δεν μου ζήτησαν κάτι τετοιο,μόνο το πιστοποιητικό συμμόρφωσης και τις 2 άδειες και τον αριθμό χλμ. Το αμαξι το ειχα και έχω ακόμα στη κατοχή μου από το 2003,είχε Κτεο,και το έφερα ο ίδιος οδικώς εδώ. 

Η έγκριση τύπου οχημάτων αφορά οχήματα που ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ε.Ε.,είτε καινούρια είτε μεταχειρισμένα

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=LEGISSUM%3An26100

Σχετικά με την ερώτηση πιο πάνω,για χιλιοστή φορά,το ύψος του τέλους ταξινόμησης μπορεί ΜΟΝΟ ο εκτελωνιστης να το πει.

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, jmmys είπε

Το χαρτί του γερμανικού Κτεο,μόνο αυτό μπορεί να πιστοποιήσει ότι οι μετατροπές που έγιναν είναι νόμιμες για χρήση του οχήματος σε δημόσιο δρόμο,από αλλαγή φώτων μέχρι αλλαγή μοτερ,και επίσης οι αλλαγές αυτές γράφονται και στην άδεια του αυτοκινήτου.Ειναι πολύ τυπικοί σε αυτά,σε αντίθεση με τα δικά μας Κτεο.

Δεν χρειάζονται ΚΤΕΟ τα ανταλλακτικά που έχουν την λεγόμενη εγκριση ABE(Allgemeine  Betriebserlaubnis),η οποία πρέπει να υπάρχει υποχρεωτικά μέσα στο αμάξι,ενα εγγραφο είναι που συνοδεύει το εκάστοτε ανταλλακτικο,π.χ. όταν έβαλα εξάτμιση Supersprint,δεν πέρασε ΚΤΕΟ για αυτό,η εξάτμιση είχε ABE για το δικό μου αμάξι.Αντιθετα πέρασε ΚΤΕΟ για τις ζάντες,τους αποστάτες τροχών και τα ελατήρια χαμηλώματα,και αυτές οι αλλαγές γράφτηκαν ρητά στην άδεια.

Όταν το εκτελωνισα το αμάξι το 2017,το ελληνικό Κτεο δεν ασχολήθηκε καθόλου για αυτές τις αλλαγές ούτε που ζήτησε το χαρτί του τελευταίου Κτεο,ούτε το τελωνείο το ζήτησε,τώρα αν αυτό άλλαξε όπως λέτε,άλλο θέμα.

Επίσης δεν προσκόμισα κανένα χαρτί Έγκρισης Τύπου στο τελωνείο,δεν μου ζήτησαν κάτι τετοιο,μόνο το πιστοποιητικό συμμόρφωσης και τις 2 άδειες και τον αριθμό χλμ. Το αμαξι το ειχα και έχω ακόμα στη κατοχή μου από το 2003,είχε Κτεο,και το έφερα ο ίδιος οδικώς εδώ. 

Το χαρτί του γερμανικού ΚΤΕΟ μπορεί να πιστοποιήσει πως οι μετατροπές που έγιναν είναι νόμιμες για χρήση στη Γερμανία, όχι στην Ελλάδα.

Τώρα στο παράδειγμα του δικού σου αυτοκινήτου μέχρι ενός σημείου σωστά τα λες, το ελληνικό ΚΤΕΟ όταν πρόκειται για ειδικό έλεγχο ταξινόμησης επιβατικών δεν ασχολείται καθόλου με λεπτομέρειες όπως οι κωδικοί πάνω στην εξάτμιση (το καυσαέριο μετράνε μόνο), δεν ασχολείται καθόλου με διαστάσεις ζαντών/ελαστικών, απόσταση αμαξώματος από έδαφος, μετατρόχια κτλ, όλα τα παραπάνω τα ελέγχουν μόνο στα φορτηγά. Δελτίο ΚΤΕΟ σε ισχύ από τη χώρα προέλευσης δεν ζητούσαν, από φέτος το Φλεβάρη το ζητάνε, και αυτό γίνεται μόνο και μόνο για να περιορίσουν το γύρισμα των χιλιομέτρων από όσους εισάγουν αυτοκίνητα, για να μην μπορεί ο έμπορος να παρουσιάσει ένα αυτοκίνητο με λιγότερα χλμ από όσα είχε όταν πέρασε τελευταία φορά ΚΤΕΟ στη χώρα προέλευσης. Το πιστοποιητικό συμμόρφωσης είναι απαραίτητο για τον εκτελωνισμό επειδή από αυτό προκύπτει τι απορρυπαντικής τεχνολογίας είναι το όχημα έτσι ώστε να υπολογιστεί το τέλος ταξινόμησης που του αναλογεί.

Για την έγκριση τύπου όμως δεν τα λες σωστά, από πάντα ήταν απαραίτητη τουλάχιστον στο ΚΤΕΟ αν όχι στο τελωνείο. Στο ΚΤΕΟ δεν στη ζήτησαν επειδή προφανώς είχε ξαναπεράσει ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο (ίδιος τύπος και κινητήρας) στο παρελθόν αρχικό έλεγχο από το συγκεκριμένο ΚΤΕΟ και την είχαν στο αρχείο τους.

Πάντως όσο αφορά το θέμα μας το παράδειγμα σου είναι εντελώς άστοχο μια και αφορά αυτοκίνητο χωρίς αλλαγή κινητήρα, καμία σχέση με τον φίλο που θέλει να εκτελωνίσει και ταξινομήσει αυτοκίνητο με άλλο τύπο κινητήρα από τον εργοστασιακό.

"Απαραίτητα έγγραφα

  • Πρωτότυπο τιμολόγιο αγοράς ή άλλος τίτλος κυριότητας
  • Πρωτότυπη άδεια κυκλοφορίας
  • Πιστοποιητικό συμμόρφωσης και έγκριση τύπου ή δελτίο κοινοποίησης έγκρισης τύπου για εκ των οποίων προκύπτουν οι προδιαγραφές του πρότυπου εκπομπών ρύπων (euro) που πληροί εκ κατασκευής το συγκεκριμένο όχημα και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
  • Δ.Α.Ο. (αντίτυπο για τον παραλήπτη) καθώς και κάθε άλλο στοιχείο που θα κριθεί απαραίτητο για τον προσδιορισμό του τέλους ταξινόμησης από την αρμόδια τελωνειακή αρχή, ανάλογα με την αντιμετωπιζόμενη κάθε φορά περίπτωση (το είδος του οχήματος, τον τρόπο μεταφοράς κ.τ.λ.)"

https://www.gocar.gr/useful/tips/2601,Eisagwgh_metaxeirismenoy_aytokinhtoy_apo.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το χαρτί του γερμανικού ΚΤΕΟ μπορεί να πιστοποιήσει πως οι μετατροπές που έγιναν είναι νόμιμες για χρήση στη Γερμανία, όχι στην Ελλάδα.

Τώρα στο παράδειγμα του δικού σου αυτοκινήτου μέχρι ενός σημείου σωστά τα λες, το ελληνικό ΚΤΕΟ όταν πρόκειται για ειδικό έλεγχο ταξινόμησης επιβατικών δεν ασχολείται καθόλου με λεπτομέρειες όπως οι κωδικοί πάνω στην εξάτμιση (το καυσαέριο μετράνε μόνο), δεν ασχολείται καθόλου με διαστάσεις ζαντών/ελαστικών, απόσταση αμαξώματος από έδαφος, μετατρόχια κτλ, όλα τα παραπάνω τα ελέγχουν μόνο στα φορτηγά. Δελτίο ΚΤΕΟ σε ισχύ από τη χώρα προέλευσης δεν ζητούσαν, από φέτος το Φλεβάρη το ζητάνε, και αυτό γίνεται μόνο και μόνο για να περιορίσουν το γύρισμα των χιλιομέτρων από όσους εισάγουν αυτοκίνητα, για να μην μπορεί ο έμπορος να παρουσιάσει ένα αυτοκίνητο με λιγότερα χλμ από όσα είχε όταν πέρασε τελευταία φορά ΚΤΕΟ στη χώρα προέλευσης. Το πιστοποιητικό συμμόρφωσης είναι απαραίτητο για τον εκτελωνισμό επειδή από αυτό προκύπτει τι απορρυπαντικής τεχνολογίας είναι το όχημα έτσι ώστε να υπολογιστεί το τέλος ταξινόμησης που του αναλογεί.

Για την έγκριση τύπου όμως δεν τα λες σωστά, από πάντα ήταν απαραίτητη τουλάχιστον στο ΚΤΕΟ αν όχι στο τελωνείο. Στο ΚΤΕΟ δεν στη ζήτησαν επειδή προφανώς είχε ξαναπεράσει ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο (ίδιος τύπος και κινητήρας) στο παρελθόν αρχικό έλεγχο από το συγκεκριμένο ΚΤΕΟ και την είχαν στο αρχείο τους.

Πάντως όσο αφορά το θέμα μας το παράδειγμα σου είναι εντελώς άστοχο μια και αφορά αυτοκίνητο χωρίς αλλαγή κινητήρα, καμία σχέση με τον φίλο που θέλει να εκτελωνίσει και ταξινομήσει αυτοκίνητο με άλλο τύπο κινητήρα από τον εργοστασιακό.

Φυσικά η περίπτωση του φίλου με το Golf είναι εντελώς διαφορετική,το παράδειγμα με το δικό μου το ανέφερα για να δείξω ότι το γερμανικό κτεο ελέγχει πολύ πιο σχολαστικά από ότι το ελληνικό.

Έπειτα το πρόβλημα με το Golf δεν νομίζω να είναι να δεχτεί το ελληνικό ΚΤΕΟ τις μετατροπές που έγιναν,

σίγουρα αντίστροφα θα υπήρχε πρόβλημα,αμάξι που πέρασε Ελλάδα ΚΤΕΟ,πιθανότατα θα κοβόταν Γερμανία αν είχε πάνω πράγματα χωρίς έγκριση,

αλλά πως θα βγει το τέλος ταξινόμησης.Σαν Golf 2 με 1.8 κινητήρα ή σαν Golf 3 με 2.9 μοτέρ;

Όσο για τον τύπο έγκρισης,τέθηκε σε ισχύ το 2007.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, jmmys είπε

Φυσικά η περίπτωση του φίλου με το Golf είναι εντελώς διαφορετική,το παράδειγμα με το δικό μου το ανέφερα για να δείξω ότι το γερμανικό κτεο ελέγχει πολύ πιο σχολαστικά από ότι το ελληνικό.

Έπειτα το πρόβλημα με το Golf δεν νομίζω να είναι να δεχτεί το ελληνικό ΚΤΕΟ τις μετατροπές που έγιναν,

σίγουρα αντίστροφα θα υπήρχε πρόβλημα,αμάξι που πέρασε Ελλάδα ΚΤΕΟ,πιθανότατα θα κοβόταν Γερμανία αν είχε πάνω πράγματα χωρίς έγκριση,

αλλά πως θα βγει το τέλος ταξινόμησης.Σαν Golf 2 με 1.8 κινητήρα ή σαν Golf 3 με 2.9 μοτέρ;

Όσο για τον τύπο έγκρισης,τέθηκε σε ισχύ το 2007.

Έλα ντε, αυτό λέω και εγώ, πως θα βγει εφόσον δεν υπάρχει πιστοποιητικό συμμόρφωσης για golf2 (που λογικά είναι euro2) με κινητήρα 2,9 (που τρέχα γύρευε τι euro είναι)? Και το κυριότερο, πως θα βγάλει πινακίδες μετά χωρίς να υπάρχει έγκριση τύπου? Πιθανότατα να χρειαστεί να βγει νέα έγκριση τύπου από την αρχή με κόστος πάνω από ενάμιση χιλιάρικο...

Επίσης η έγκριση τύπου είναι κάτι που υπήρχε πολλές δεκαετίες πριν το 2007, εμένα προσωπικά το 2000 μου είχε ζητηθεί έγκριση τύπου ώστε να ταξινομήσω αυτοκίνητο του 1993.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σε ολους,να κανω και εγω μια ερωτηση,μενω στο εξωτερικο και σκοπευω να κατεβω μονιμα ελλαδα.εχω ενα opel astra sedan του 15 μοντελο φουλ εξτρα με ηλιοροφή, 1600 κυβικα,80.000 χιλιομετρα περιπου.το αυτοκίνητο το αγορασα 12.000.περυσι που ρωτησα σε εναν εκτελωνιστη μου ειπε κοντα στα 5000 γιατι αλλαξε ο νομος και για τα euro 6 πηγε 100% πανω η τιμη.επισης μου ειπε επειδη το αμαξι ειναι euro 6b φορολογείται σαν euro 5.

Η τιμη με τον καινούργιο νομο θα παραμείνει ιδια?αξιζει να το φερω ελλαδα η οχι? Και το αλλο προβλημα που εχω ειναι οτι το τιμολογιο κοπηκε στο ονομα του πατέρα μου,αλλα το αυτοκινητο ειναι στο ονομα μου.

 

Κάθε βοήθεια σας μου ειναι πολύτιμη

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πόσο τελωνείο θα πληρώσεις μόνο ο εκτελωνιστης μπορεί να στο πει.Το αν αξίζει ή οχι θα το κρίνεις εσύ,πόσο πολύ θέλεις να κρατήσεις το αμάξι ή να το πουλήσεις και να πάρεις από εδώ άλλο.

Εγώ π.χ. προτίμησα να το εκτελωνισω και να το κρατησω μεχρι τέλους,λόγο συναισθηματικου δεσίματος και λόγω ότι το είχα ήδη πάρα πολλά χρόνια,άσχετα που πήρα μετά και ένα καινούριο πιο μικρό.

Το τιμολόγιο είναι εντελώς άχρηστο,δεν θα στο ζητήσει κανένας αφού αν κατάλαβα καλά το αμάξι το κυκλοφορείς ήδη εδώ και καιρό με κανονικές πινακίδες και είσαι ο νόμιμος ιδιοκτήτης.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αυτοκινητο κυκλοφορει κανονικα στο εξωτερικό,ετσι μου ειχε πει οτι θα ζητησουν αποδειξει αγοράς στο ονομα σου.

 

Δηλαδη αν καταλαβα καλα με τον νεο νομο η τιμη δεν θα πεσει καθολου?

 

Θα προσπαθησω να ξαναμιλήσω με τον εκτελωνιστη αν τον βρω αυτην την φορα,γιατι και αυτα που μου ειπε με το σταγονόμετρο τα ειπε.δεν ενδιαφέρθηκε σχεδον καθολου.σε ευχαριστώ πολυ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσες εβδομάδες παίρνει η διαδικασία; Επίσης, μπορώ να το φέρω μόνος μου με προσωρινές πινακίδες ( transit ) και αν ναι, πρέπει να το πάω στο τελωνείο της περιοχής της μόνιμης κατοικίας μου η πρέπει να το αφήσω στα σύνορα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...