Προς το περιεχόμενο

Εκτελωνισμος αυτοκινητου 2020


fanatilas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 4/7/2020 στις 3:49 ΠΜ, siller13 είπε

Είχα ακούσει παλιότερα για λαδώματα σε εκτελωνιστες , αυτά δεν ισχύουν πλέον; 

Μάλλον τελωνειακούς ήθελες να γράψεις.

Από όσο ξέρω δεν ισχύουν πλέον, αλλά και να ισχύουν πως θες να ξέρουμε αν ο εκτελωνιστής - που τυγχάνει και φίλος σου - κάνει τέτοια πράγματα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 519
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα. Θα ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση. Κάνω εισαγωγή αυτοκινήτου και το ΚΤΕΟ έχει λήξει. Μπορεί να εκτελωνιστεί να περάσει ΚΤΕΟ αλλά δεν θα μπορεί να βγάλει πινακίδες τελικά? Καλά κατάλαβα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, karampasis_antonis είπε

Καλησπέρα. Θα ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση. Κάνω εισαγωγή αυτοκινήτου και το ΚΤΕΟ έχει λήξει. Μπορεί να εκτελωνιστεί να περάσει ΚΤΕΟ αλλά δεν θα μπορεί να βγάλει πινακίδες τελικά? Καλά κατάλαβα? 

Σωστα καταλαβες.ισχυει μονο για επιβατικα ιχ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Καλησπέρα,

έχω ένα Mercedes Α180 του 2018 από Αγγλία και τώρα με την όλη κατάσταση με τον ιό και τα lockdown σκεφτόμουν να το κρατήσω Ελλάδα.

Σε μια online πλατφόρμα υπολογισμού κόστους μου βγήκε περίπου 950 ευρώ τα τέλη ταξινόμησης.

Ναι ξέρω είναι δεξιοτιμονο αλλά εμένα δεν με πειράζει γιατί έχω συνηθίσει.

Το αυτοκίνητο το έχω ήδη Ελλάδα να πάω σε κάποιον εκτελωνιστή η μπορώ να κάνω την διαδικασία και μόνος μου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Thesmoothbanana είπε

Καλησπέρα,

έχω ένα Mercedes Α180 του 2018 από Αγγλία και τώρα με την όλη κατάσταση με τον ιό και τα lockdown σκεφτόμουν να το κρατήσω Ελλάδα.

Σε μια online πλατφόρμα υπολογισμού κόστους μου βγήκε περίπου 950 ευρώ τα τέλη ταξινόμησης.

Ναι ξέρω είναι δεξιοτιμονο αλλά εμένα δεν με πειράζει γιατί έχω συνηθίσει.

Το αυτοκίνητο το έχω ήδη Ελλάδα να πάω σε κάποιον εκτελωνιστή η μπορώ να κάνω την διαδικασία και μόνος μου;

Μονος σου οχι δεν μπορεις.χρειαζεσαι εκτελωνιστης. Αυτο που ειδες δεν ισχυει,το τελος ταξινομισης βγαινει με τον αριθμο πλαισιου κ τον εξοπλισμο που φερει,ειδικα στα mercedes που πληρωνεις κ τον αναπτηρα στα εξτρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

bill ευχαριστώ,

δεν ήξερα ότι πάει έτσι επικοινώνησα με έναν εκτελωνιστή και μου είπε λόγω του χρόνου που χρειάζεται για να βγάλει το κόστος θα πρέπει να πληρώσω 20ευρω τα οποία θα αφαιρεθούν από την τιμή αν προχωρήσω με τον εκτελωνισμό.

που φαντάζομαι δεν θα με συμφέρει αν υπολογίζεται όπως λες καθώς έχει το σπορ πριμιουμ πακέτο με αρκετό έξτρα εξοπλισμό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά,

Έχω φέρει ένα αμάξι από έξω, έχει περάσει από τελωνείο και τώρα είμαι στην φάση του ΚΤΕΟ και πινακιδες.

Το αυτοκίνητο είναι 2017 μοντέλο Mitsubishi Outlander, και έχει περάσει τον ΚΤΕΟ στην γερμανια πριν 20 μερες.

Έχω διαβάσει online ότι επειδή είναι λιγοτερο από 4 ετών δεν χρειάζεται να περασει από ΚΤΕΟ ελληνικό για να βγουν οι πινακίδες.  Ενω αλλου έχω διαβάσει ότι μπορει να γίνει αναγνώριση του γερμανικού τεχνικού ελέγχου, χωρις να πρέπει να φέρω το αυτοκίνητο (που είναι το λογικό αφου δεν έχει πινακίδες και πιο σημαντικά δεν έχει ασφάλει!).  

Στα ΚΤΕΟ που έχω μιλήσει είτε δεν έχουν ιδέα και μου λένε ότι πρέπει να περάσει από τεχνικό έλγεχο, είτε μου λένε ότι μπορεί να γίνει η αναγνώριση αλλα θα πρέπει να φέρω το αυτοκίνητο για να φωτογραφίσουν τα χλμ.

Θα πάρω τηλέφωνο αύριο την Διεύθυνση Μεταφορών αλλα είπα μήπως κάποιος εδω έχει περάσει από αυτήν την διαδικασία και μπορεί να μου δώσει καμια συμβουλή.

 

Ευχαριστώ εκ τον προτέρον 

 

Θεόδωρος

Επεξ/σία από Striftos79
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Να ρωτήσω κι εγώ την βλακεία μου;

Εστω ότι όλα καλά, που δεν με όλα αυτά που διαβάζω αλλά έστω!

Παλιοτερα κυκλοφορούσε πολύ η ατάκα: μην πάρεις από Γερμανία, είναι πίτα στα αλάτια από κάτω, σαπίζουν τα σασί, κλπ κλπ.

Μιας και σκέφτομαι την αγορά από Γερμανία, ή Ολλανδία μάλλον, ενός «καλού» κατασκευαστή (merc ή bmw) και Euro 6+, από 2013 και μετά, έχω σοβαρό λόγο να ανησυχώ για κάτι τέτοιο; Υπάρχει, γενικά, η δυνατότητα κάποιου ελέγχου εκεί -με κάποιο κόστος, σε αντιπροσωπεία πχ; 

Στις 7/9/2020 στις 8:29 ΜΜ, Striftos79 είπε

Καλησπέρα παιδιά,

Έχω φέρει ένα αμάξι από έξω, έχει περάσει από τελωνείο και τώρα είμαι στην φάση του ΚΤΕΟ και πινακιδες.

Το αυτοκίνητο είναι 2017 μοντέλο Mitsubishi Outlander, και έχει περάσει τον ΚΤΕΟ στην γερμανια πριν 20 μερες.

Έχω διαβάσει online ότι επειδή είναι λιγοτερο από 4 ετών δεν χρειάζεται να περασει από ΚΤΕΟ ελληνικό για να βγουν οι πινακίδες.  Ενω αλλου έχω διαβάσει ότι μπορει να γίνει αναγνώριση του γερμανικού τεχνικού ελέγχου, χωρις να πρέπει να φέρω το αυτοκίνητο (που είναι το λογικό αφου δεν έχει πινακίδες και πιο σημαντικά δεν έχει ασφάλει!).  

Στα ΚΤΕΟ που έχω μιλήσει είτε δεν έχουν ιδέα και μου λένε ότι πρέπει να περάσει από τεχνικό έλγεχο, είτε μου λένε ότι μπορεί να γίνει η αναγνώριση αλλα θα πρέπει να φέρω το αυτοκίνητο για να φωτογραφίσουν τα χλμ.

Θα πάρω τηλέφωνο αύριο την Διεύθυνση Μεταφορών αλλα είπα μήπως κάποιος εδω έχει περάσει από αυτήν την διαδικασία και μπορεί να μου δώσει καμια συμβουλή.

Ευχαριστώ εκ τον προτέρον 

Θεόδωρος

Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, αλλά κάπου διάβαζα ότι πρέπει να είναι ΚΑΙ κάτω των 4 ετών ΚΑΙ κάτω των 15000χλμ / έτος για να ισχύει αυτό. Δεν είμαι του κλάδου, προσπαθώ κι εγώ να μάθω τα πως και τα τι του ελληνικού γραφειοκρατικού παραδείσου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι , άμα έχει φάει το αυτοκίνητο μπόλικο αλάτι , θα έχει θέμα. Υπάρχουν εταιρίες στη γερμανία που σου ελέγχουν το αυτοκίνητο όπως η spotawheel εδώ , άμα βρουν θέμα από αλάτι , σου λένε μην το πάρεις ή αν υπάρχει κάποιο κόστος επισκευής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους 

θελω να ρωτήσω μήπως γνωρίζει κάποιος εάν συμφέρει να φέρω ένα bmw E92 320...αν ξέρουμε πάνω κάτω το κόστος 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Στις 31/12/2020 στις 5:17 ΜΜ, Mike_89 είπε

Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους 

θελω να ρωτήσω μήπως γνωρίζει κάποιος εάν συμφέρει να φέρω ένα bmw E92 320...αν ξέρουμε πάνω κάτω το κόστος 

 

 

τι καυσιμο ?

ξερεις ρυπους και ημερομηνια 1ης κυκλοφοριας καθως και επιπεδο εξοπλισμου αυτοκινητου ?

εαν ξερεις αυτα τα 3 μπορω να σου δωσω εκτιμηση κοστους +-500€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Blacktan είπε

τι καυσιμο ?

ξερεις ρυπους και ημερομηνια 1ης κυκλοφοριας καθως και επιπεδο εξοπλισμου αυτοκινητου ?

εαν ξερεις αυτα τα 3 μπορω να σου δωσω εκτιμηση κοστους +-500€

Να εκμεταλλευτώ εγώ τις γνώσεις σου για το παρακάτω αν έχεις εκτίμηση;;

- Diesel Euro 6 (Euro 6 W για την ακρίβεια στην άδεια)
- 91g/km μικτό (παλι απο την άδεια)
- Opel Astra K, 1600, 110hp, κυκλοφορία απο 1/2018, χλμ ~60.000

απο επίπεδο εξοπλισμού δε φοράει κάτι ιδιαίτερο πέρα απο το κλασσικό gps/Navi και 17ρες ζάντες. Τίποτα απο ηλιοροφες, δερμάτινα, σπεσιαλ φωτα ή κάμερες/αισθητήρες κτλ. Μάλλον 1 κλικ πάνω απο τη βασική.

Πρόκειται για ιδιοκτησία έλληνα γνωστού μου, που θα ήθελα να αγοράσω για κυκλοφορία εδώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/1/2021 στις 7:06 ΜΜ, Blacktan είπε

τι καυσιμο ?

ξερεις ρυπους και ημερομηνια 1ης κυκλοφοριας καθως και επιπεδο εξοπλισμου αυτοκινητου ?

εαν ξερεις αυτα τα 3 μπορω να σου δωσω εκτιμηση κοστους +-500€

Καλησπέρα φίλε

diesel,140g,03/2010,197.800χλμ,από εξοπλισμό αυτόματο,ηλιοροφή,Navigation,δερμάτινο σαλόνι.Το αμάξι είναι euro5 αλλά από ότι είχα διαβάσει υπάρχει περίπτωση να το περάσουν για Euro4 στο τελωνείο.Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας.. έχω μπερδευτεί αρκετά με τον εκτελωνισμό και θα ήθελα τη βοήθειά σας.. Ξέρω ότι για να υπολογιστεί το ακριβές ποσό παίζουν ρόλο πολλές παράμετροι αλλά θα ήθελα μία γενική εικόνα.. πχ, βρήκα το συγκεκριμένο αμάξι που εδώ έχει γύρω στα 30k ευρώ

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=314823417&adLimitation=ONLY_DEALER_ADS&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelGroupId=18&maxMileage=100000&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=26b2ef5b-00e5-7517-7189-b44b5f7f2b10

Θέλω να ξέρω αν έχει νόημα να μπω στη διαδικασία αγοράς τους απο Γερμανία ή όχι.. Δηλαδή αν το έξτρα κόστος είναι 5k να το σκεφτώ, αν είναι 15k δεν έχει νόημα.. δεν ξέρω αν με καταλαβαίνετε.. Θέλω ένα γενικό μπούσουλα και όσα site βρήκα online δεν μπορώ να καταλάβω πχ τι τιμή βάζω στη λιανική μιας και δεν κυκλοφορεί πλεόν το συγκεκριμένο αμάξι. Ευχαριστώ πολύ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...