TexGr Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Γεια σας είναι πρώτη φορά που αναρτω post σε φόρουμ. Έχω αγοράσει ένα Xiaomi redmi 8A από ένα σκρουτζομαγαζο(alphagadget) και μετά από 10 μέρες χρήσης κάηκε ένα πίξελ(υποσημειώση δεν είμαι και τόσο σίγουρος άμα κάηκε το πίξελ η κόλλησε γιατί δεν μπορώ να το διακρίνω και τόσο καλά στα μαύρα φόντο/εικόνες είναι άσπρο με μπλέ) αναγράφεται στο σάιτ τους ότι παρέχουν 2 χρόνια εγγύηση DOA και service αλλά δεν αναγράφουν άμα είναι δικό τους service η τις Xiaomi(υπάρχει ελληνική αντιπροσωπεία?) απόδειξη η τίποτα σχετικά χαρτιά δεν ήρθαν με το κινητό έχω μόνο τα email που έστειλαν οι ίδιοι,μπορώ να χρήσημοποιησω την εγγύηση η το service που προσφέρουν? Τι έχετε να πείτε για αυτό? Μιας και είναι πρώτη φορά που μου συμβαίνει Τι θα μου συμβουλεύατε? Συγνώμη άμα είμαι σε λάθος φόρουμ η νήμα μιας και είναι η πρώτη μου φορά που ποσταρω κάτι. Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2020 από TexGr
coolerman Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Αν είναι "παραεισαγωγή" του καταστήματος(που είναι και το ποιό πιθανότερο) θα μιλήσεις με το κατάστημα αγοράς. υπάρχει ελληνική αντιπροσωπεία/service,αρκεί να είναι εισαγωγή απο επίσημους αντιπροσώπους xiaomi εδω στην ελλάδα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα