Isolation1 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Καλησπερα σε ολους Σημερα ειχα μια δυσαρεστη εμπειρια καθως επικοινώνησα με το ηλεκτρονικο καταστημα που ειχα κανει αγορα τον 9/19 ενα ηλεκτρικο μυλο καφε ο οποιος ενω δουλευε κανονικα σημερα οσες πριζες και να του εχω αλλαξει δεν δουλευει,πραγμα που σημαινει οτι κατι εχει συμβει και δεν ειναι το προιον πλεον λειτουργικο Επικοινώνησα με το καταστημα εχω την αποδειξη αγορας τους εξηγω τι συμβαινει και η απαντηση ειναι οτι ναι ολα καλα το δεχομαστε πισω αλλα τα μεταφορικα εξοδα για την αποστολη και την παραλαβη επιβαρυνουν αποκλειστικα και μονο τον αγοραστη.Τους εξηγω οτι δεν ειναι δικη μου η ευθυνη που χαλασε το προιον οτι καλυπτεται απο εγγυηση και ειναι υποχρεωμενοι απο τον νομο να μου επιδιορθωσουν ή να μου αντικαταστήσουν το προιον χωρις καμια απολυτως επιβαρυνση απο μερους μου καθως ο ελεγχος η επισκευη και η αντικατασταση ειναι αποκλειστικα δικη τους ευθυνη. Συνεχισαν να επιμενουν οτι αν το στείλω και τελικα μετα απο ελεγχο το αντικαταστήσουν θα πρεπει να πληρωσω εγω τα μεταφορικα Οταν τους ειπα οτι μεσα στου όρους χρησης της σελιδας τους δεν αναφερεται κατι τετοιο για το δικο μου προιον καθως σε ενα απο τα σημεια των ορων αναφερουν οτι για συγκεκριμενες μακρες προιοντων (που σε αυτες δεν ανηκει το δικο μου προιον σαν μαρκα)ο πελατης επιβαρύνεται με τα μεταφορικα εξοδα και οχι το καταστημα Τους λεω οτι το δικο μου προιον δεν ειναι σε αυτην την μαρκα και η απαντηση για αλλη μια φορα η ιδια με την κορυφαια προταση εκ μερους τους οτι αν δεν σας αρεσει αυτο που σας λεμε επικοινωνηστε με την ιδια την εταιρεια και βγαλτε ακρη μονος σας.Φυσικα και αρνηθηκα σε αυτην την προταση και τους απαντησα οτι δεν εχω καμια δουλεια με την αντιπροσωπεία καθως αγορασα το προιον απο εσας και οχι απο εκει ηθελα λοιπον να ρωτησω αυτη η τακτικη που ακολουθουν ειναι νομιμη μπορουν οντως οταν εχει γινει αγορα οχι απο το φυσικο τους καταστημα αλλα μεσω ιντερνετ να αρνηθουν να καλυψουν τα μεταφορικα εξοδα για ενα ελλατωματικο προιον ? Λιγο καιρο πριν σε αλλο site που ειχα αγορασει ηλεκτρονικη ζυγαρια και ξαφνικα χαλασε μου εστειλαν αμεσα καινουργια και μολις την παρελαβα παρέδωσα την παλια που ειχε αποδεδιγμενα προβλημα χωρις ποτε να μου ζητησουν να πληρωσω για τα μεταφορικα εξοδα Μπορω να απευθυνθω σε καποιο οργανισμο η στον συνηγορο του καταναλωτη για αυτο το θεμα? Ευχαριστω εκ των προτερων
Salvation81 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Και ομως οταν υπαρχει αντιπροσωπεια για το προιον που εχεις παραλαβει και εχει επελθει αρκετος χρονος (εδω μιλαμε για 3 μηνες) το λογικο ειναι πως μιλας με αυτους και οχι με το καταστημα που αγορασες κατι. Επισης γιατι να χρεωθουν τα μεταφορικα; Καρτα σε μεγαλη εταιρεια εξωτερικου μου χαλασε και τα εξοδα του πηγαινε τα εβαλα απο την τσεπη μου, ναι ισως καποιες εταιρειες εχουν δωρεαν πηγαινε-ελα αλλα αυτο το λες customer service και δεν εχει καμια σχεση με τον νομο. Αν ξερει καποιος κατι αλλο βεβαια μπορει να μας το πει. Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2020 από Salvation81
Isolation1 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 2 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Και ομως οταν υπαρχει αντιπροσωπεια για το προιον που εχεις παραλαβει και εχει επελθει αρκετος χρονος (εδω μιλαμε για 3 μηνες) το λογικο ειναι πως μιλας με αυτους και οχι με το καταστημα που αγορασες κατι. Επισης γιατι να χρεωθουν τα μεταφορικα; Καρτα σε μεγαλη εταιρεια εξωτερικου μου χαλασε και τα εξοδα του πηγαινε τα εβαλα απο την τσεπη μου, ναι ισως καποιες εταιρειες εχουν δωρεαν πηγαινε-ελα αλλα αυτο το λες customer service και δεν εχει καμια σχεση με τον νομο. Αν ξερει καποιος κατι αλλο βεβαια μπορει να μας το πει. ο λογος που ρωταω ειναι μηπως κανω εγω λαθος καθως σε ολες τις περιπτωσεις που ειχα αντιστοιχο προβλημα ποτε δεν εχει γινει κατι αντιστοιχο. Εχω αλλη περιπτωση ελλατωματικου προιοντος που ηταν radio cd αυτοκινητου και εκει μου ζητησαν να πληρωσω το πηγαινε και εκεινοι την επιστροφη. Εκει δεν ειπα κατι και δεν θα μπορουσα γιατι το ανεφεραν ξεκαθαρα στην σελιδα τους. Εδω μου λενε οτι τα μεταφορικα ειναι δικα μου και αναφερει τα εξης στους ορους χρησης Όλα τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση της κάθε αντιπροσωπείας. Σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με το επίσημο service της κάθε αντιπροσωπείας για να περάσει από έλεγχο η συσκευή. Διευκρινίζουμε πως τα προϊόντα Crown, Finlux, Snaige, Atlantic, Bess, Bexel και Ayco αντιπροσωπεύονται από εταιρίες με έδρα την Βουλγαρία και το service τους αργεί παραπάνω. Αντικατάσταση συσκευής γίνεται μόνο εάν υπάρχει έγκριση από την επίσημη αντιπροσωπεία με χαρτί αντικατάστασης. Τα μεταφορικά έξοδα αντικατάστασης - επιστροφής καθώς και αποστολής προϊόντος προς επισκευή - έλεγχο στην έδρα της εταιρίας μας, επιβαρύνουν τον πελάτη. το προβλημα μου ειναι οτι η μαρκα του προιοντος που εχω αγορασει δεν ειναι σε αυτες που αναφερει
spartak1 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 6 λεπτά πριν, Isolation1 είπε ο λογος που ρωταω ειναι μηπως κανω εγω λαθος καθως σε ολες τις περιπτωσεις που ειχα αντιστοιχο προβλημα ποτε δεν εχει γινει κατι αντιστοιχο. Εχω αλλη περιπτωση ελλατωματικου προιοντος που ηταν radio cd αυτοκινητου και εκει μου ζητησαν να πληρωσω το πηγαινε και εκεινοι την επιστροφη. Εκει δεν ειπα κατι και δεν θα μπορουσα γιατι το ανεφεραν ξεκαθαρα στην σελιδα τους. Εδω μου λενε οτι τα μεταφορικα ειναι δικα μου και αναφερει τα εξης στους ορους χρησης Όλα τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση της κάθε αντιπροσωπείας. Σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με το επίσημο service της κάθε αντιπροσωπείας για να περάσει από έλεγχο η συσκευή. Διευκρινίζουμε πως τα προϊόντα Crown, Finlux, Snaige, Atlantic, Bess, Bexel και Ayco αντιπροσωπεύονται από εταιρίες με έδρα την Βουλγαρία και το service τους αργεί παραπάνω. Αντικατάσταση συσκευής γίνεται μόνο εάν υπάρχει έγκριση από την επίσημη αντιπροσωπεία με χαρτί αντικατάστασης. Τα μεταφορικά έξοδα αντικατάστασης - επιστροφής καθώς και αποστολής προϊόντος προς επισκευή - έλεγχο στην έδρα της εταιρίας μας, επιβαρύνουν τον πελάτη. το προβλημα μου ειναι οτι η μαρκα του προιοντος που εχω αγορασει δεν ειναι σε αυτες που αναφερει Δεν εχει σχεση. Η τελευταία πρόταση αφορά όλες τις εταιρίες που έχουν. Τα μεταφορικα είναι δική σου ευθύνη. Το λένε καθαρα.
Isolation1 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2020 1 λεπτό πριν, spartak1 είπε Δεν εχει σχεση. Η τελευταία πρόταση αφορά όλες τις εταιρίες που έχουν. Τα μεταφορικα είναι δική σου ευθύνη. Το λένε καθαρα. δικο μου λαθος λοιπον οποτε δεν μπορω να κανω τιποτα περα να το στειλω και να χρεωθω τα μεταφορικα? Αυτο για να καταλήξουμε καπου εχουν το δικαιωμα να το κανουν οι εταιρειες?Εννοω σαν πολιτικη δεν τους υποχρεωνει κανεις να χρεωθουν εκεινοι τα μεταφορικα οταν ενα προιον ειναι ελλατωματικο?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα