Προς το περιεχόμενο

Amazon Go: Ψωνίζοντας χωρίς ταμεία και ουρές


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 ώρες πριν, neo80 είπε

μπαίνεις, κλέβεις, φεύγεις 🤣😂 και μην μου πείτε ότι δεν είναι εφικτό μπορεί να γίνει όπως λέει και στο βίντεο.

Όχι ότι θα το έκανα ποτέ αλλά λέμε τώρα....;)

Δυστυχώς εκεί θα πάει το πράγμα, λόγο μείωσης κόστους.

Δεν του νοιαζει φιλε αν το 1% των πελατων τους κλεψει κατι. Τα μεγεθη ειναι μικρα σε σχεση με αυτα που γλυτωνουν απο τους μισθους, εισφορες, χωρους για το προσωπικο κτλ. Εχω την εντυπωση ομως οτι συντομα θα αλλαξει και το θεμα της "κλεψιας" και θα μειωθει η πιθανοτητα επιτυχιας. Μαλλον η επομενη γενια θα βρισκει τροπους να hackαρει supermaket και να παιρνει free τροφιμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, nikchris είπε

Το τι ελληναραδικες κουτοπονηριές έχουν γραφτεί σε αυτό το θέμα δεν λέγεται. 
 

Αντε βρε καημένε και γλυτωσες ένα ευρώ. Ή και 2. Και τι έγινε; Το σούπερ μάρκετ και πάλι έχει γλυτώσει τον μισθό του υπαλλήλου.  

Δεν θα γίνω πλούσιος , κανείς δεν τα οικονομήσει κλέβοντας από τα ράφια σούπερ μάρκετ , αλλά αν αυτό γίνεται συστηματικά αυτοί θα χάσουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, astronaftis είπε

...

Δεν είναι ελληνικής καταγωγής ο Μπέζος ρε συ...

Για τις κλοπές... Οποιος πάει σε τέτοιο μαγαζί. δεν θα κλέψει τσίχλες και σοκολάτες... 2 κλοπές την μέρα επιπέδου iphonε να γίνουν, εξανεμίζεται το όποιο όφελος απο την έλλειψη προσωπικού...

Επεξ/σία από Eloy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν κάποιοι κάταλάβουν ότι η Amazon δεν το κάνει για να βγάλει παραπάνω χρήματα (χέστηκε και για τους πελάτες της υπηρεσίας αυτής και για τα χρήματα) αλλά για να συγκεντρώσει προσωπικά δεδομένα, τότε θα είναι πολύ αργά.

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, bomberb17 είπε

Με τη λογική σου θα πρέπει να καταργήσουμε τα τηλεφωνικά κέντρα και να επαναφέρουμε τις τηλεφωνήτριες που συνέδεαν τα καλώδια το 1940, αλλά και τα τρακτέρ γιατί στο χωράφι θα πρέπει να δουλεύουν 100 άτομα και όχι ένας μόνος που χειρίζεται το τρακτέρ.

Δεν είναι όλα τα επαγγέλματα ίδια,σε κάποια η τεχνολογία βοήθησε να εξελιχθούν και να αποφύγει την καταπόνηση ο άνθρωπος.Οι ταμίες και οι πωλητές είναι πααάρα πολλοί,σε διάφορα καταστήματα,όχι μόνο Σ.Μαρκετ.Παρ´ολα αυτα πιστεύω δεν θα «δουλέψει»,μιάς (ειδικά για μας τους Έλληνες) και η ανθρώπινη επαφή είναι αναντικατάστατη.

Και μιας και είπες τηλεφωνήτριες,σ´αρέσει να μιλάς στους υπολογιστές της κοσμοτέ πχ. ;

Πριν χρόνια ήθελα να μιλήσω στο 13888 και να συνδεθώ για το οτεtv(δορυφορικό)

επέμενε

«πειτε μας τον δεκαψήφιο αριθμό για τον οποίο ενδιαφέρεστε.....»

-«δεν έχω σταθερό καρδιά μου» να απαντάω.Μετά πήγα στην επιλογή »νέα σύνδεση»(περάστε!) και ως δια μαγείας,εντελώς συμπτωματικά,συνδεθηκα αμέσως!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Eloy είπε

Δεν είναι ελληνικής καταγωγής ο Μπέζος ρε συ...

Για τις κλοπές... Οποιος πάει σε τέτοιο μαγαζί. δεν θα κλέψει τσίχλες και σοκολάτες... 2 κλοπές την μέρα επιπέδου iphonε να γίνουν, εξανεμίζεται το όποιο όφελος απο την έλλειψη προσωπικού...


super market είναι ρε παιδιά. Με σάντουιτς, σοκολάτες, αναψυκτικά, crackers κ.τ.λ

δεν υπάρχουν smartphone, κάρτες γραφικών  και τέτοιου είδους προϊόντα.

Επεξ/σία από tuxpower
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ωραίο το σύστημά τους, εντυπωσιακό. Μοιάζει λίγο σαν τεχνολογικό demo παρά σαν μια ολοκληρωμένη πρόταση προς το παρόν. Θεωρώ οτι θα βρει θέση αυτό το σύστημα αυτόματης πώλησης σε τομείς εκτός σουπερμάρκετ περισσότερο, ειδικά εδώ στην Ελλάδα.

Αυτά που λέτε για θέσεις εργασίας στα δικά μας σουπερμάρκετ είναι λίγο αστείο, όταν φτάσαμε στους 2 ή 3 υπαλλήλους στη βάρδια που κάνουν ταμειο/ράφια/αποθήκη ταυτόχρονα και ξεφορτώνουν το φορτηγό άμα λάχει. Οι δουλειές εκτός ταμείου άνθρωπο θέλουν κι αυτές, δεν γίνονται μαγικά. Μετασχηματισμός των θέσεων εργασίας υπήρχε πάντοτε δεν τον εφηύρε ο Bezos.

Προσωπικά ήθελα στα μεγάλα σουπερμάρκετ να υπήρχε ένας διάδρομος αυτόματου σκαναρίσματος σαν αυτούς που λειτουργούν χρόνια στο εξωτερικό, για να περάσω το ταμείο χωρίς καυγάδες. Μολις προχθες αναγκαστηκα να προσβάλλω την ταμία που αφού με έβαλε να αδειάσω το καρότσι σε κλειστό ταμειο, μετά είχε το θράσος να μου ζητήσει να τα ξαναβάλω μέσα και να τα παω στο διπλανό. Εδώ στο γιδότοπο ζούμε με μια περίεργη αυτονόητη υποχρέωση να φάμε μια μέρα για να ψωνίσουμε, να την περάσουμε στην εφορία ή να παρακαλάμε όρθιοι για ένα εισιτήριο. Σορρυ για το rant. 😉

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικα δεν καταλαβαινω γτ σε πολλους απο εδω μεσα φαινεται τοσο δυσνοητο το ολο θεμα. Οτι δλδ η amazon πολυεθνικη δις σε αξια δεν εχει σκεφτει ολους τους πιθανους τροπους που μπορει καποιος να ξεγελασει το συστημα και ολα τα failsafe που εχουν βαλει, πιστεψτε με, αν το εχετε σκεφτει εσεις, το εχουν σκεφτει και αυτοι και το εχουν λυσει. Πατας το ποδι σου μεσα και ξερουν μεχρι και το που κοιτας , τι κοιτας και για ποσα δευτερολεπτα, λετε να μην εχουν σκεφτει οτι μπορει να ανοιξεις την συσκευασια να βγαλεις αυτο που ειναι μεσα και να το παρεις και να φυγεις για παραδειγμα; Ενας απο τους βασικους λογους επισης που ανοιγουν πιλοτικα αυτα τα καταστηματα ειναι αυτος ακριβως, για να δουν στην πραξη πως λειτουργει, αν λειτουργει και αν μια στο εκατομμυριο βρει καποιος εναν τροπο να κοροιδεψει το συστημα ωστε να βρουν και σε αυτη τη περιπτωση μια λυση, γιαυτο αλλωστε και τα προιοντα μικρης αξιας. Ειναι case study , δεν τα ανοιγουν για να βγαλουν λεφτα, πειραμα κανουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, mimits είπε

Δεν είναι όλα τα επαγγέλματα ίδια,σε κάποια η τεχνολογία βοήθησε να εξελιχθούν και να αποφύγει την καταπόνηση ο άνθρωπος.Οι ταμίες και οι πωλητές είναι πααάρα πολλοί,σε διάφορα καταστήματα,όχι μόνο Σ.Μαρκετ.Παρ´ολα αυτα πιστεύω δεν θα «δουλέψει»,μιάς (ειδικά για μας τους Έλληνες) και η ανθρώπινη επαφή είναι αναντικατάστατη.

Και μιας και είπες τηλεφωνήτριες,σ´αρέσει να μιλάς στους υπολογιστές της κοσμοτέ πχ. ;

Πριν χρόνια ήθελα να μιλήσω στο 13888 και να συνδεθώ για το οτεtv(δορυφορικό)

επέμενε

«πειτε μας τον δεκαψήφιο αριθμό για τον οποίο ενδιαφέρεστε.....»

-«δεν έχω σταθερό καρδιά μου» να απαντάω.Μετά πήγα στην επιλογή »νέα σύνδεση»(περάστε!) και ως δια μαγείας,εντελώς συμπτωματικά,συνδεθηκα αμέσως!

Όταν λέω τηλεφωνήτριες, εννοώ αυτές:

 

spacer.png

 

Δηλαδή ήθελες να πάρεις το 2101234567 και σήκωνες το ακουστικό και έπρεπε να πεις στην τηλεφωνήτρια να σε συνδέσει με το νούμερο τάδε. Τη δουλειά τους αυτή την κάνει σήμερα το τηλεφωνικό κέντρο. Δε νομίζω να προτιμάς αυτή την κατάσταση.

Όπως είπα και παραπάνω η τεχνολογία προχωράει και οι ανθρώπινες εργασίες προσαρμόζονται ανάλογα. Για μένα το να καταδικάζεις κάτι επειδή θα "εξαφανίσει" ένα επάγγελμα είναι οπισθοδρομικό. Άλλωστε η αλλαγή δε γίνεται σε μια μέρα αλλά με την πάροδο αρκετών ετών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, bomberb17 είπε

η τεχνολογία προχωράει και οι ανθρώπινες εργασίες προσαρμόζονται ανάλογα.

Ακριβώς.

Όπως επίσης και θα δημιουργουνται καινουριες δουλειες απο τη χρηση & εφαρμογη των νεων τεχνολογιων .

Η εξελιξη επιτασσει την αναπροσαρμογη. Οσοι δεν ακολουθουν αυτοαπομονωνονται.

Ποιος θα το περιμενε πριν λιγα χρονια, πως πλεον ενας επιτυχημενος youtuber, instagramer, blogger θα εβγαζε περισσοτερα το μηνα, απο οτι ενας πλαστικος χειρουργος το χρονο.

Οι καινουργιες δουλειες που δημιουργηθηκαν?

Πολλες οπως :

  • Social Media Consultant
  • Marketing  Manager
  • Search Engine Optimization (SEO) Specialist
  • Community Manager
  • Photographer
  • Video Editor
  • Content manager
Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως όλοι στο παρόν νήμα έχουν εστιάσει στο αν θα χάσουν οι ταμίες τις δουλειές τους ή πως θα κλέψουν ένα κουτί μπισκότα, τα οποία είναι άκυρα ζητήματα και δεν αξίζει να ασχολούμαστε.

Το σοβαρό θέμα που πρέπει να αναρωτηθούμε όμως είναι ότι για να δουλέψει το συγκεκριμένο σύστημα, η Amazon χρησιμοποιεί proprietary αλγόριθμο αναγνώρισης και στην ουσία δημιουργεί μια τεράστια βάση δεδομένων που έχει μέσα videos και εικόνες από τους πελάτες. Γιαυτό δεν ανησυχεί κανείς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα θέμα εγγείρει και το privacy λόγο ότι σε ένα τυπικό super market απλά πας και παίρνεις χωρίς να σε ξέρει κανείς που δεν ξέρεις και δεν σε έχει δει. Πλέον το ότι μπαίνεις σε ένα κατάστημα την τάδε ώρα αποτελεί πολίτιμο δεδομένο για στοχευμένη διαφήμηση.

Και στην τελική δεν είναι και μια πρακτική τρελή πρόοδος γιατί το ψιλικατζίδικο (τόσο μεγάλο είναι το κατάστημα Amazon Go) ε δεν έχει και κάποια τρελή ουρά!

Και στην τελική παρόμοια υπηρεσία την παίρνω και από κάτι που λέγετε Vending Machine !  ( https://interestingengineering.com/17-interesting-vending-machines-in-japan-youll-be-surprised-to-know-exist )

Όσο για το ότι χάνονται θέσεις εργασίας είναι αλήθεια πως πλέον εάν το εγχείρημα πετύχει δεν θα έχεις ταμίες όμως θα χρειάζεσε περισσότερους μηχανικούς λογισμικού για τη συντήρηση αυτού το εγχειρήματος, θα θες περισσότερους τεχνικούς hardware, που είναι επαγγέλματα με περισσότερη διανοητική εργασία και εφευρετικότητα εν αντιθέση από το επάγγελμα (που χρήζει σεβασμό) του ταμία και του delivery.

Επεξ/σία από PC_MAGAS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/1/2020 στις 3:29 ΜΜ, karaLRS είπε

Αν έχεις κακαλα τζεφ και θες γερό testing άνοιξε το στο ζεφυρι

μην πας μακρια ανοιξε το στο καραισκακη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...