Προς το περιεχόμενο

Υβριδικό ή Diesel?


Jake07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Jake07 είπε

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Στο κομμάτι της απαγόρευσης των diesel αυτή είναι η απορία μου. Δε γίνεται να απαγορεύουν diesel euro 6 όταν είναι λιγότερο ρυπογόνα από τα απλά βενζίνης. 

Παρακολουθήστε λιγο τα άρθρα σχετικά με το θέμα......θα εκπλαγείτε!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

αν εχεις σκοπο να το κρατησεις το ντιζελ για 5-6 χρονια ...βουρ στο πατσα

γενικα το ντιζελ μας αποχαίρετα απο το 2030 (μπορειτε να το ψαξετε) μιας και ηταν ηδη στην διαβουλευση στην Ε.Ε και εγκριθηκε...

https://autovistagroup.com/news-and-insights/call-eu-ban-petrol-and-diesel-vehicles

(επισης αποσο ξερω το r&d στις αυτοβιομηχανιες εχει παει πλεον στους ηλεκτροκινητηρες)

"Europe should produce a strategy to phase out petrol and diesel cars, including a ban of sales at member state-level by 2030."

.... από αυτό κατάλαβες ότι το 2030 θα πουν ... "όποιος έχει diesel ή petrol" να το πετάξει?

Ή ότι θα πρέπει οι αυτοκινητοβιομηχανίες να προσπαθήσουν να πουλάνε hybrid μέχρι τότε ώστε να εξαφανιστούν σιγά σιγά τα ρηπογόνα παλιότερα μοντέλα?

Strategy to phase out .... πόσα χρόνια λες να πάρει το phase out στην Ελλάδα? Εγώ λέω λίγότερα από ότι θα ζήσει το αμαξάκι του ανθρώπου.
Άσε που ότι γίνει θα ισχύσει και για τα βενζινοκίνητα παλιάς τεχνολογίας

Επεξ/σία από gthe
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, gthe είπε

"Europe should produce a strategy to phase out petrol and diesel cars, including a ban of sales at member state-level by 2030."

.... από αυτό κατάλαβες ότι το 2030 θα πουν ... "όποιος έχει diesel ή petrol" να το πετάξει?

Ή ότι θα πρέπει οι αυτοκινητοβιομηχανίες να προσπαθήσουν να πουλάνε hybrid μέχρι τότε?

Strategy to phase out .... πόσα χρόνια λες να πάρει το phase out στην Ελλάδα? Εγώ λέω λίγότερα από ότι θα ζήσει το αμαξάκι του ανθρώπου

ναι ειμαι αποφοιτος λοουερ και δε ξερω.

απλα αν βγεις παραεξω σε αρκετες πολεις εχει απαγορευτει ηδη (σε ανω δεκαετιας κινητηρες) με σταδιακη καθολικη απαγορευση.

Παραλληλα οπως ανεφερα υπαρχει και η οδηγια της Ε.Ε τωρα τι θα κανει η χωρα μας ειναι αλλη ιστορια (δε θα εκπλαγω αν πληρωνει προστιμα)

δε θα συνεχισω μιας και δεν εχει σχεση με το προβλημα του ανθρωπου για την ωρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Jake07 είπε

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Στο κομμάτι της απαγόρευσης των diesel αυτή είναι η απορία μου. Δε γίνεται να απαγορεύουν diesel euro 6 όταν είναι λιγότερο ρυπογόνα από τα απλά βενζίνης. 

Αν θες την γνώμη μου, και μόνο την δική μου γνώμη (το τονίζω) ... η Ελλάδα έχει τεράστιο πρόβλημα στο κομμάτι όλων αυτών των Ευρωπαικών οδηγιών λόγω μεγάλης παλαιότητας του στόλου λόγω κρίσης. Το 80+% των αυτοκινήτων στο δρόμο είναι παλία και ριπογόνα και δεν υπάρχει χρήμα να αλλαχθούν. Τo τελευταίο πρόβλημα θα είναι αν πάρεις εσύ ή εγώ ένα ολοκαίνουργιο euro 6 diesel ή ένα hybrid.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το θέμα πάει για flame ΠΑΝεύκολα...τεσπά εγώ θα πω πως σύμφωνα με αυτούς που κάνουν τα κουμάντα τα υβριδικά είναι πιο futureproof και δεν προβλέπεται να απαγορευτούν στην επόμενη 15ετία...τώρα για τα diesel μην πιάσουμε το κομμάτι αν ρυπαίνει η όχι...ας πούμε πως οι μπαταρίες των ηλεκτρικών όταν πάνε για πέταμα (απόσυρση) δεν ξέρουν τι να τις κάνουν, θα το δείτε σε περίπου 10 χρόνια στα autotriti κλπ.. αλλά  έτσι όπως έχουν τα πράγματα ΤΩΡΑ όντως το hybrid φαίνεται πιο λογική αγορά αν και προσωπικά προτιμώ τo diesel για άλλους λόγους όχι περιβαντολλογικούς ούτε οικονομικούς.

(Μην ξαφνιαστείτε αν η "ευρώπη" αποφασίσει να απαγορεύσει τις ΜΕΚ στα οχήματα ιδιωτικής χρήσης σε καμια 20ετία...που προφανώς θα πάρει η μπάλα και τα hybrid)

Επεξ/σία από pananton
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

ναι ειμαι αποφοιτος λοουερ και δε ξερω.

απλα αν βγεις παραεξω σε αρκετες πολεις εχει απαγορευτει ηδη (σε ανω δεκαετιας κινητηρες) με σταδιακη καθολικη απαγορευση.

Παραλληλα οπως ανεφερα υπαρχει και η οδηγια της Ε.Ε τωρα τι θα κανει η χωρα μας ειναι αλλη ιστορια (δε θα εκπλαγω αν πληρωνει προστιμα)

δε θα συνεχισω μιας και δεν εχει σχεση με το προβλημα του ανθρωπου για την ωρα

Έξω ζω, uk συγκεριμένα, και οδηγώ ένα diesel euro 6. Το πήρα πρόπερσι ενώ είχε ήδη ξεκινήσει να τρέχει scrappage scheme για euro 3, euro4 και euro5 ανεξαρτήτου diesel ή petrol καθώς και plug-in grant για καθαρά ηλεκτρικά. Κάνα 5άρι χιλιάρικα λίρες επιδότηση δίνουν εδώ και 2+ χρόνια για να ξεφορτωθούν τα παλιότερα. Σε μια χώρα που υπάρχει άνεση αλλαγής αυτοκινήτου κάθε 5 χρόνια, τελικά αποφάσισαν να το πάνε το 2040. Φαντάζεσαι στην Ελλάδα που πάμε τα ζώα μου αργά να πάμε για 2030? Μην κοιτάς την Δανία προφανώς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά το πάμε πολύ μπροστά. Σε άρθρα που διαβάζω εγώ είναι να παρθούν μέτρα έως το 30,και απαγόρευση τη δεκαετία 39-49. Οπότε φεξε μου και γλίστρησα. Σε ευρωπαϊκές πόλεις που έχει απαγορευτεί είναι euro 3. Μιλάμε δλδ πριν το 2006. 

Φυσικό αέριο και αυτόματο όντως μόνο το leon βρίσκω. Αλλά seat δε παίρνω. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σταματάς να ακούς άσχετους που το μονο που γνωρίζουν από πετρέλαιο είναι το πετρέλαιο του καλοριφέρ και ότι άκουσαν από άλλους άσχετους...

Με 20000χλ κάθε χρόνο πας σε πετρέλαιο με κλειστά μάτια...

Και με τόσα χιλιόμετρα σε εθνική... Δεν θα έχεις ποτέ πρόβλημα με αναγέννηση...

 

  • Like 9
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, gthe είπε

Έξω ζω, uk συγκεριμένα, και οδηγώ ένα diesel euro 6. Το πήρα πρόπερσι ενώ είχε ήδη ξεκινήσει να τρέχει scrappage scheme για euro 3, euro4 και euro5 ανεξαρτήτου diesel ή petrol καθώς και plug-in grant για καθαρά ηλεκτρικά. Κάνα 5άρι χιλιάρικα λίρες επιδότηση δίνουν εδώ και 2+ χρόνια για να ξεφορτωθούν τα παλιότερα. Σε μια χώρα που υπάρχει άνεση αλλαγής αυτοκινήτου κάθε 5 χρόνια, τελικά αποφάσισαν να το πάνε το 2040. Φαντάζεσαι στην Ελλάδα που πάμε τα ζώα μου αργά να πάμε για 2030? Μην κοιτάς την Δανία προφανώς.

Στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια (με την πίεση της ΕΕ) να γίνει ένα phase out στα Euro 1, 2 (και παλαιότερα) το οποίο στην καλύτερη να ολοκληρωθεί σε 5 χρόνια, αν και το πιθανότερο να πάει στα 10 (και δεν θα μου κάνει εντύπωση αν φτάσει και ξεπεράσει την 15ετία). Μετά θα πάμε για phase out στα Euro 3,4 και πάει λέγοντας. Φυσικά όπως λέει ο λαός "με π*ρδες δεν βάφονται αυγά" και έτσι αν δεν πέσουν χρήματα στην αγορά δεν πρόκειται να γίνουν σοβαρές αναβαθμίσεις, ότι προθέσεις και να υπάρχουν...

Υπολογίστε πότε θα έρθει η ώρα για ένα Euro 5 ή ένα Euro 6 όπως του φίλου!

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια (με την πίεση της ΕΕ) να γίνει ένα phase out στα Euro 1, 2 (και παλαιότερα) το οποίο στην καλύτερη να ολοκληρωθεί σε 5 χρόνια, αν και το πιθανότερο να πάει στα 10 (και δεν θα μου κάνει εντύπωση αν φτάσει και ξεπεράσει την 15ετία). Μετά θα πάμε για phase out στα Euro 3,4 και πάει λέγοντας. Φυσικά όπως λέει ο λαός "με π*ρδες δεν βάφονται αυγά" και έτσι αν δεν πέσουν χρήματα στην αγορά δεν πρόκειται να γίνουν σοβαρές αναβαθμίσεις, ότι προθέσεις και να υπάρχουν...

Υπολογίστε πότε θα έρθει η ώρα για ένα Euro 5 ή ένα Euro 6 όπως του φίλου!

Δηλαδή θα υπάρχουν οχήματα 35ετιας???? 

Επεξ/σία από Dinos1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Δηλαδή θα υπάρχουν οχήματα 35ετιας???? 

Γιατί σήμερα δεν κυκλοφορούν οχήματα του 90 και πίσω;
Και σκέψου οτι περάσαμε και την χρυσή δεκαετία του 2000 που εκτοξεύτηκε η κατανάλωση και έγιναν πάρα πολλές αναβαθμίσεις τότε (βλέπε: απόσυρση) φτάνοντας σε κάθε σπίτι να υπάρχουν 4 αυτοκίνητα...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα, πέρα ως πέρα, 

και τα 2 πολύ όμορφα αυτοκίνητα που κοιτάς, καθώς και το σασμάν (δε ξαναπαίρνω χειροκίνητο), η ένστασή μου είναι οι κινητήρες που έχεις επιλέξει, δλδ θα έπρεπε να ήσουν πιο κατασταλαγμένος και να συγκρίνεις ιδίου καυσίμου κινητήρες, ρε αδερφέ μήλα με μήλα, κ αυτό ισχύει και για την τιμή τους. Αν σε ενδιαφέρει το οικονομικό ξεκινάς τη σύγκριση απτην τελική τιμή κτήσης πρώτα, αυτά που λένε για αποσβέσεις και κουραφέξαλα λαλαλα, γιατί και τα 2 θάχουν περίπου ίδιο ετήσιο κόστος με λίγο τη πλάστιγγα να γέρνει προς το υβριδικό (ετήσια τέλη), κ αυτό με τα τωρινά δεδομένα. Επειδή έχω υβριδικό αυτόματο του 2009 σε πληροφορώ ότι η κατανάλωση σε βενζίνη είναι ίδια σαν απόλυτο νούμερο ή και λιγότερη σε σύγκριση με 5 αυτοκίνητα diesel που παρακολουθώ στη δουλειά μου (Ford fiesta 1,4 2018, κ VW golf 1.6 2018), από 5-5,5 λτ ανά 100. Ναι είναι το πετρέλαιο 0,30 λεπτά φθηνότερο στην Ελλάδα, αλλά το δικό μου δε πληρώνει τέλη (1.3 γαρ).

 Futureproof σαφώς το Toyota, ελπίζω να μην σας κούρασα...

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...