Προς το περιεχόμενο
Jake07

Υβριδικό ή Diesel?

Προτεινόμενες αναρτήσεις

42 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Τι εννοείς δεν είναι?

Παράδειγμα ρύπων μη υβριδικών:

Seat Ibiza βενζίνη 1.0 80 hp--> 108g/km CO2

Seat Ibiza πετρέλαιο 1.6 95 hp--> 103g/km CO2

Εννοώ ότι εκτός από το διοξείδιο, υπάρχουν όρια και για το μονοξείδιο, τα NOx, τα σωματίδια, το ακαυστο καύσιμο. Ε, από αυτά τα όρια, τα diesel έχουν μεγάλο θέμα με τα NOx και κοστίζει πάρα πολύ η ανάπτυξη για να τα πετύχουν. SOx δεν έχουν θέμα τα αυτοκίνητα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η βλακεία είναι ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα είναι κυρίως για πόλη, όμως κυρίως στην πόλη δεν έχει η πλειοψηφία του κόσμου ιδιόκτητο πάρκινγκ με πρίζα για να τα φορτίζει.

Επίσης, αν πχ πάρω το ηλεκτρικό μου αμαξάκι, πάω στη δουλειά, γυρίσω, κι όπως γυρίσω σπίτι να το φορτίσω για να είναι έτοιμο την επόμενη, συμβεί κάτι έκτακτο και πρέπει οπωσδήποτε να πάω στο χωριό, τι γίνεται; Η φόρτιση πιστεύω παίρνει πολλή ώρα για μεγάλο ταξίδι, ενώ με κανονικό αυτόκίνητο, απλά πας σε ένα βενζινάδικο και γεμίζεις σε 5 λεπτά.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, ROG-X είπε

Δυστυχία ειναι να σε παρουν απο Dieselara και να σε πεταξουν με κανενα απο τα σαπακια της Toyota. 

Οποιος εχει οδηγησει dieselαρα και υβριδικό. Δεν θελει να βλεπει το υβριδιο ουτε ζωγραφιστό. 

Ουτε τα plugin με ενδιαφερουν.

Θελω απο το αμαξι 100% διαθεσιμη την δυναμη σε ολες τις συνθήκες.

Mε το CHR εχεις δοκιμασει να ανεβεις σε κανα βουνο ή σε πηρε πισω κατα την αναβαση ? 😂

Θες να σου μιλησω για αξιοπιστία ? 40.000 χιλιομετρα σε 1 χρονο και 3 μηνες με 1 service, με το επομενο σε 9 μηνες. 😂

Καθε ποτε ειπαμε πας σε Τογιοτα να σου ελεγχουν τις μπαταριες ? ....και μετα το περας της 5ετιας τρως και χαρατσι 100 ευρω επιπλεον ανα service. 😁

Και ολα αυτα για να πηγαινεις Καλαματα σε 4 ωρες με κόστος υψηλότερο απο την dieselara 🤣

Με βλεπεις οτι δε σου απευθυνω το λογο και εκει εσυ... Εισαι flame απο μονος σου.

Σε αλλα νεα πρωτον θα θελες να καιω περισσοτερο αλλα δεν... Δευτερον εχω γραπτη 11 χρονια αγγυηση.. Εσυ ποσο εχεις??

Τριτον οταν θα τα πουλησουμε και οι 2 τοτε θα μου πεις ποσο επι τοις εκατο χαμενος σε σχεση με μενα θα εισαι..

Τεταρτον ποσο πληρωσες το πρωτο σερβις και ποσο πληρωσα εγω.

Πεμπτον οταν γραψεις σε διαδρομη εντος πολης τουλαχιστον 30 χιλιομετρων κατω απο 2 λιτρα καταναλωση ξαναμιλαμε.

Τα παμε..

3 ώρες πριν, ROG-X είπε

Συνδυάζεις το ηλεκτρικό μοτέρ με ενα σαπιο ελαφρύ μοτερ χαμηλού κόστους (που ειναι τα βενζίνης) για να του δωσεις χαμηλους ρυπους, ροπες, αξιοπιστία και καταναλώσεις στην πόλη. Εκτος πολης το κλαινε οι ρεγγες. 😂

Τα περισσοτερα χιλιομετρα εντος πολης τα κανω και εκει εσενα κλαινε οι ρεγγες..

3 ώρες πριν, Nikolas7_7 είπε

μακαρι να πεσουν να αγορασουμε Q5 στα ταρταρα για 15 χρονια και μετα ας το πεταξω..

Πραγματικα ομως, αλλαζει κανεις καθε 5 χρονια εδω στην Ελλαδα? εκτος απο ελαχιστους ή απο λαθος επιλογη, μονο τα leasing πωλουνται στα 5 χρονια. Προσωπικα εχω το xtrail 20 χρονια και παρολο οτι μου εβγαλε ενα προβλημα ολο κι ολο, θα το αλλαξω μονο και μονο γιατι πλεον οι δρομοι ειναι τοσο καλοι που θες ενα αμαξι να ταξιδευει 140-150 ανετα χωρις να το επηραζει τοσο ο ανεμος. 

Προσωπικα λοιπον θα χαρω να ξεφτιλιστουν οι τιμες και ας μου μεινει μετα στα αζητητα. 

Οποιον εχω γνωρισει με υβριδικο εκτος Αθηνας το εχει μετανοιωσει, δεν κερδιζει τιποτα σε σχεση με πετρελαιο, δεν απολαμβανει ταξιδι και απλα του εχει μεινει να λεει οτι ααααν απαγορευτει το πετρελαιο θα ειναι κερδισμενος..οκ...καλη παρηγορια.

Φυσικα υπαρχει το φυσικο αεριο αλλα χωρις δικτυο αφορα λιγους.

70 με 80% εντος οδηγαω.. Οποτε win win η φαση..

Επισης σε 17 χρονια εχω αλλαξει 5 αυτοκινητα απ τα οποια τα 3 καινουρια..

Οποτε και η μεταπωλητικη παιζει το ρολο της..

Επεξ/σία από KAKADI

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Εν πάση περιπτώση, οι εξαγγελίες είναι θεωρία...και από την θεωρία στην πράξη απέχει πολύ. Οι ντιζελομηχανές είναι μηχανές εργασίας και δύσκολα θα καταργηθούν. Ίσως αν η ηλεκτροκίνηση γίνει αξιόπιστη και αποδοτική λύση να αρχίσουμε να το συζητάμε σόβαρα. Αυτή την στιγμή μόνο αποδοτική δεν είναι (για το αξιόπιστη είναι νωρίς ακόμα) και τα υβριδικά είναι-κακά τα ψέματα-ημίμετρα και όχι λύση...

Πραξη εκανε η Toyota.. Eρχονται και οι υπολοιπη ωσονουπω..

Μιλαμε για το ΙΧ αυτη τη στιγμη, ειδες κανεις να μιλαει για μηχανες εργασιας???

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 λεπτά πριν, NT1G είπε

Εννοώ ότι εκτός από το διοξείδιο, υπάρχουν όρια και για το μονοξείδιο, τα NOx, τα σωματίδια, το ακαυστο καύσιμο. Ε, από αυτά τα όρια, τα diesel έχουν μεγάλο θέμα με τα NOx και κοστίζει πάρα πολύ η ανάπτυξη για να τα πετύχουν. SOx δεν έχουν θέμα τα αυτοκίνητα.

Έχεις δίκιο! Δεν το είχα ψάξει τόσο πολύ.

Οπότε αν εξαιρέσεις την τιμολογιακή πολιτική των τελών κυκλοφορίας που μετράνε μόνο το CO2 σαν overall θέμα ρύπων τα diesel έχουν περισσότερους ρύπους. Τα μόνο "οικολογικά" οπότε θεωρούνται όσα καίνε υγραέριο & φυσικό αέριο!

7 λεπτά πριν, kinq1 είπε

Η βλακεία είναι ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα είναι κυρίως για πόλη, όμως κυρίως στην πόλη δεν έχει η πλειοψηφία του κόσμου ιδιόκτητο πάρκινγκ με πρίζα για να τα φορτίζει.

Επίσης, αν πχ πάρω το ηλεκτρικό μου αμαξάκι, πάω στη δουλειά, γυρίσω, κι όπως γυρίσω σπίτι να το φορτίσω για να είναι έτοιμο την επόμενη, συμβεί κάτι έκτακτο και πρέπει οπωσδήποτε να πάω στο χωριό, τι γίνεται; Η φόρτιση πιστεύω παίρνει πολλή ώρα για μεγάλο ταξίδι, ενώ με κανονικό αυτόκίνητο, απλά πας σε ένα βενζινάδικο και γεμίζεις σε 5 λεπτά.

Θεωρώ ότι μόνο το Tesla θα μπορούσε να ανταποκριθεί σε τέτοιες περιπτώσεις.

 

Ξέρει να μας πει κανείς αν τα αμιγώς ηλεκτρικά των γνωστών αυτοκινητοβιομηχανιών μπορούν να συναγωνιστούν τους χρόνους φόρτισης του Tesla?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, ROG-X είπε

To δικο μου, ΒΜW 116D Efficient Dynamics, 1.6 116Hp -> 99 g/km CO2

Το νεο VW Golf 2.0 diesel 2020 150 αλογα -> 97 g/km CO2

Με τα adblue τελειωσαν και τα ΝΟΧ

86 το CHR... Αντε γεια παλι.. Γεια να σου μιλησω με το δικο σου υφος.. 😂

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, KAKADI είπε

Με βλεπεις οτι δε σου απευθυνω το λογο και εκει εσυ... Εισαι flame απο μονος σου.

Σε αλλα νεα πρωτον θα θελες να καιω περισσοτερο αλλα δεν... Δευτερον εχω γραπτη 11 χρονια αγγυηση.. Εσυ ποσο εχεις??

Τριτον οταν θα τα πουλησουμε και οι 2 τοτε θα μου πεις ποσο επι τοις εκατο χαμενος σε σχεση με μενα θα εισαι..

Τεταρτον ποσο πληρωσες το πρωτο σερβις και ποσο πληρωσα εγω.

Πεμπτον οταν γραψεις σε διαδρομη εντος πολης τουλαχιστον 30 χιλιομετρων κατω απο 2 λιτρα καταναλωση ξαναμιλαμε.

Τα παμε..

Τα περισσοτερα χιλιομετρα εντος πολης τα κανω και εκει εσενα κλαινε οι ρεγγες..

70 με 80% εντος οδηγαω.. Οποτε win win η φαση..

Επισης σε 17 χρονια εχω αλλαξει 5 αυτοκινητα απ τα οποια τα 3 καινουρια..

Οποτε και η μεταπωλητικη παιζει το ρολο της..

ook, εσυ εισαι η εξαιρεση της εξαιρεσης φιλε μου. θες να κανουμε ενα γκαλοπ εδω μεσα να δουμε ποσοι αλλαζουν πριν τη 10ετια? ειδικα σημερα τα αυτοκινητα ειναι τοσο καλα στο δρομο που δεν εχεις λογο  να τα αλλαξεις ουτε σε 20 χρονια αν το συντηρεις σωστα και δεν το διαλυσει ηλιος ή αρμυρα...

οποτε ναι για σενα μετραει η μεταπωληση πολυ, μακαρι να ειχα και εγω τετοια θεματα... :P

Κατα τα αλλα ειπαμε, εσυ που εισαι στην πολη εννοειται οτι εχεις κερδος απο υβριδικο οταν μαλιστα δεν το σκεφτεσαι αν θα το κρατησεις 15 ή 20 χρονια, αλλα εισαι σε γερμανικο κυκλο ανανεωσης...

34 λεπτά πριν, noo_mercy είπε
 

Auris 2013

το πετρελαιο, ειδικα σε golf θα ειχε καψει ομως απο 4 εως 5 λιτρα. σε συνδυασμο με το κοστος καυσιμου η οικονομια φτανει στο 40-50%.. 

επισης εχεις αμαξι 1.8 να σε σκιζει το τεκμηριο για να πηγαινεις σα να εχεις 1000αρι σε προσπερασεις..(που λεει ο λογος). Για μενα αυτο ειναι πιο σημαντικο μειονεκτημα..οτι τοσα χρονια δινει πολλα κυβικα με αργα αμαξια η toyota. Οκ δωσε υβριδικο, αλλα δωσε και τουρμπο να εχουμε και εκρηξη...τι μου δινεις 2000 κυβικα με αλογα για 1400...

31 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Έχεις δίκιο! Δεν το είχα ψάξει τόσο πολύ.

Οπότε αν εξαιρέσεις την τιμολογιακή πολιτική των τελών κυκλοφορίας που μετράνε μόνο το CO2 σαν overall θέμα ρύπων τα diesel έχουν περισσότερους ρύπους. Τα μόνο "οικολογικά" οπότε θεωρούνται όσα καίνε υγραέριο & φυσικό αέριο!

Θεωρώ ότι μόνο το Tesla θα μπορούσε να ανταποκριθεί σε τέτοιες περιπτώσεις.

Ξέρει να μας πει κανείς αν τα αμιγώς ηλεκτρικά των γνωστών αυτοκινητοβιομηχανιών μπορούν να συναγωνιστούν τους χρόνους φόρτισης του Tesla?

για δες με την ουρια (adblue) Που πανε οι ρυποι του πετρελαιου....απο οσο ξερω πανε πιο χαμηλα απο βενζινη..

 

https://www.which.co.uk/reviews/new-and-used-cars/article/air-pollution-and-car-emissions/cars-that-produce-the-most-nox

 

"it seems there is some hope on the horizon for diesel cars: our latest tests has found one that produces less NOx than the average petrol car."

Read more: https://www.which.co.uk/reviews/new-and-used-cars/article/air-pollution-and-car-emissions/cars-that-produce-the-most-nox - Which?

 

Επεξ/σία από Nikolas7_7
  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, ROG-X είπε

Του χρονου παω για Χ2 2.0 λιτρη dieselara EURO 6 με 190 αλογα και 40 κιλα ροπης. 

Κατσε εσυ να μετρας μερες απαγορευσης με τις energizer.  

Οπου μαλιστα αυτο το μοτερ(στην πιο αδυναμη εκδοση με τα 150 αλογα, αλλα ιδιο κυβισμο/τεχνολογια κλπ) εχει χαμηλοτερα NOx και απο τα περισσοτερα βενζινης:

https://www.which.co.uk/reviews/new-and-used-cars/article/air-pollution-and-car-emissions/cars-that-produce-the-most-nox

Αναφορά σε κείμενο

The cleanest diesel engine we've ever tested is in the updated version of the BMW X1 (2015-) – it's the 150hp 'sDrive 18d Steptronic' diesel engine.
It amazed our experts by keeping emission levels low throughout our extensive assessments, producing an incredibly low average of 0.007g/km. Even in our motorway test, which features heavy acceleration up to motorway speeds, the 18d engine kept emissions at bay.Our experts said that the emissions were, at times, 'too low to be traceable'.

To put the result in perspective, 0.007g/km is significantly less than the average level of NOx from petrol cars tested under the same test programme (0.022g/km). It is a remarkably clean diesel car.

Εκτος απο χαμηλοτερα NOx, εχει λιγοτερο Cο2, υψηλοτερη ιπποδυναμη, πολυ υψηλοτερη ροπη και αισθητα χαμηλοτερη καταναλωση απο αντιστοιχο μοτερ βενζινης.

 

--------------------------------------------

13 ώρες πριν, KAKADI είπε

Οταν σταματησουν να βγαζουν diesel θα ειναι αργα για οποιον εχει παρει καινουριο.. Θα μεινει με το diesel στο χερι και με τη μεταπωλητικη στα ταρταρα..

Ερχεται αυτο και δεν ειναι μακρινο σεναριο.. Ειναι στο χερι του καθενος ποσο θα ρισκαρει..

Η Νο1 σε πωλησεις παγκοσμιως το τελειωσε εδω και 1 χρονο και ακολουθει το VAG group που μεχρι το 2025 το 1/4 που θα πουλαει θα ειναι υβριδικα και ηλεκτρικα..

Αυτο ομως που γραφεις αφορα και τα μοτερ βενζινης, αλλα για καποιο λογο επικεντρωνεσαι στα diesel...

Αν σταματησουν να βγαινουν diesel, τοτε το πιο πιθανο ειναι να αυξηθει η μεταπωλητικη τους αξια(μιλαμε παντα για συγχρονα diesel euro 6d που πιανουν ανετα τα ορια ρυπων), γιατι ο κοσμος δεν θα εχει παρα μονο την εναλλακτικη του μεταχειρισμενου αν θελει να παρει κατι πιο γρηγορο, με χαμηλοτερη καταναλωση και χαμηλοτερο κοστος συντηρησης απο οτι οτι απο ενα απλο βενζινης, που εχει και υψηλοτερους ρυπους Co2.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Nikolas7_7 είπε

φιλε μου μιας και εισαι απο Πυργο, αυτο που λετε πολλοι οτι το diesel ειναι μονο για ανοιχτο δρομο ειναι μεγαλη κοτσανα. Εχεις diesel η απλα ζεις Πυργο?

έχεις κάποιο θέμα και δε μπορείς να γράψεις χωρίς να χαρακτηρίσεις τα λεγόμενα του συνομιλητή σου;;;

Όχι δεν έχω diesel.Γιατί προτιμώ την εμπειρία χρήσης του βενζινοκινητήρα και όχι γιατί θεωρώ πως καίω λιγότερο.

Αν έκανα πολύ εθνική θα σκεφτόμουν αλλιώς (εκεί η διαφορά είναι μεγάλη)...αλλά εδώ τριγύρω και χωριό με χωριό η διαφορά δεν το δικαιολογεί (σε μένα) να έχω diesel.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, KAKADI είπε

Πραξη εκανε η Toyota.. Eρχονται και οι υπολοιπη ωσονουπω..

Μιλαμε για το ΙΧ αυτη τη στιγμη, ειδες κανεις να μιλαει για μηχανες εργασιας???

Όταν γράφω μηχανές εργασίας εννοώ μηχανές (μοτέρ) για επαγγελματικά οχήματα που βγάζουν δουλειά (δεν εννοώ τρακτέρ και εκσκαφείς) και που σαφώς έχουν άλλες απαιτήσεις από τα απλά επιβατικά. Οπότε δεν μπορούν να καταργηθούν έτσι απλά!
Επίσης η Toyota που πουλάει σανό οτί έχει κόψει τους κινητήρες diesel στην πραγματικότητα έχει κόψει τους κινητήρες diesel χαμηλού κυβισμού γιατί πχ σε Hilux και Land Crusier που είναι σκυλιά δεν βλέπω να πουλάει υβριδικά...ούτε καν βενζίνης! Στα trend SUV της βέβαια πάει με την μόδα που σε ότι έχει να κάνει με ηλεκτρισμό και μπλιμπλίκια στα αυτοκίνητα ακούγεται cool και φουτουριστικό...

Ά ρε Elon τι τους έκανες...πριν 10 χρόνια σε λέγανε για τρελό και τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν!

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Επίσης η Toyota που πουλάει σανό οτί έχει κόψει τους κινητήρες diesel στην πραγματικότητα έχει κόψει τους κινητήρες diesel χαμηλού κυβισμού γιατί πχ σε Hilux και Land Crusier που είναι σκυλιά δεν βλέπω να πουλάει υβριδικά...ούτε καν βενζίνης! Στα trend SUV της βέβαια πάει με την μόδα που σε ότι έχει να κάνει με ηλεκτρισμό και μπλιμπλίκια στα αυτοκίνητα ακούγεται cool και φουτουριστικό...

Δυστυχώς όπως έγραψα και παραπάνω η νέα γενιά του Land Cruiser που θα ανακοινωθεί μέσα στον χρόνο θα είναι υβριδικό με κινητήρα βενζίνης.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Όταν γράφω μηχανές εργασίας εννοώ μηχανές (μοτέρ) για επαγγελματικά οχήματα που βγάζουν δουλειά (δεν εννοώ τρακτέρ και εκσκαφείς) και που σαφώς έχουν άλλες απαιτήσεις από τα απλά επιβατικά. Οπότε δεν μπορούν να καταργηθούν έτσι απλά!
Επίσης η Toyota που πουλάει σανό οτί έχει κόψει τους κινητήρες diesel στην πραγματικότητα έχει κόψει τους κινητήρες diesel χαμηλού κυβισμού γιατί πχ σε Hilux και Land Crusier που είναι σκυλιά δεν βλέπω να πουλάει υβριδικά...ούτε καν βενζίνης! Στα trend SUV της βέβαια πάει με την μόδα που σε ότι έχει να κάνει με ηλεκτρισμό και μπλιμπλίκια στα αυτοκίνητα ακούγεται cool και φουτουριστικό...

Ά ρε Elon τι τους έκανες...πριν 10 χρόνια σε λέγανε για τρελό και τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν!

Καποιο αλλοι τον λεγανε τρελο και εγω σιγουρα δεν ημουν αυτος.. Ακομα τον λενε τρελο εδω στο thread.. Τωρα αν τρεχουν δε ξερω ας μας απαντησουν.. 

Οντως η toyota εχει σταματησει τα diesel sta IX και αυτο θα το δεις σε ολα τα μοντελα της πλην αυτα που θα αλλαξει μοντελα.. 

Για τα επαγγελματικα της ειδωμεν... Το hilux δε ειναι παραδειγμα για να το χρησιμοπιεις εκτος και αν εχεις IX hilux για την καθημερινοτητα σου..

Ανυπερηφανευεταικαποιος οτι εχει diesel και εχει σκληροτραχηλο αμαξι χωρις μπιμλικια οπως τα λες τοτε λυπαμαι..

 

Επεξ/σία από KAKADI

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, el00019 είπε

έχεις κάποιο θέμα και δε μπορείς να γράψεις χωρίς να χαρακτηρίσεις τα λεγόμενα του συνομιλητή σου;;;

Όχι δεν έχω diesel.Γιατί προτιμώ την εμπειρία χρήσης του βενζινοκινητήρα και όχι γιατί θεωρώ πως καίω λιγότερο.

Αν έκανα πολύ εθνική θα σκεφτόμουν αλλιώς (εκεί η διαφορά είναι μεγάλη)...αλλά εδώ τριγύρω και χωριό με χωριό η διαφορά δεν το δικαιολογεί (σε μένα) να έχω diesel.

Ε ναι όταν ακούω τέτοια τραγικά θα τα χαρακτηρισω..

Άλλο να πεις κάνω λίγα χλμ,  άλλο να μένεις Πατήσια και άλλο να λες μένω σε χωριό και επειδή δε βγαίνω αυτοκινητοδρομο δεν αξίζει.  μάθε λοιπόν ότι στην επαρχία είναι το μεγάλο πλεονέκτημα του diesel όταν κινείσαι δηλαδή στο επαρχίας δίκτυο. Χαμηλή κατανάλωση και προσπερασμα χωρίς κόστος αλλά άνετο... Εγώ γράφω 20.000 χλμ εκεί όχι στην εθνική.. Η εθνική θέλει κυβικά όχι yaris diesel ας πούμε.  

Επομένως για να λέτε μια απόψη να έχετε και σωστά επιχειρήματα, όχι μια κοτσάνα που σας ήρθε στο μυαλό επειδή ακούσατε κάπου το ακούσατε. Και στην τελική να  έχεις γνώση, κάτσε δοκίμασε όπως κάνω εγώ που αγαπώ την αυτοκίνηση και θέλω να έχω άποψη.

Στην Ελλάδα έχουμε άποψη όλοι μας όμως και μετά παρεξηγουμαστε που μας τη λένε 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
52 λεπτά πριν, KAKADI είπε

Το hilux δε ειναι παραδειγμα για να το χρησιμοπιεις εκτος και αν εχεις IX hilux για την καθημερινοτητα σου..

Εγώ όχι γιατί δεν το χρειάζομαι...άλλοι όμως έχουν! Η ουσία της υπόθεσης είναι οτι δεν καταργείται το diesel έτσι απλά γιατί υπάρχει πολύς κόσμος που δεν το επιλέγει, το χρειάζεται!
Και όπου υπάρχει ζήτηση υπάρχει και προσφορά! Δεν θα το κάνει η Toyota (πολύ αμφιβάλω)...θα το κάνει άλλη αυτοκινητοβιομηχανία!

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.