Προς το περιεχόμενο

Υβριδικό ή Diesel?


Jake07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή μάλλον εχει ξεχειλώσει λιγο το θέμα, απλα να πούμε οτι το ερώτημα του TS ειναι πολυ συγκεκριμένο με μοντελα και οχι μια γενικότερη συζήτηση περι ηλεκτροκίνησης.

Στο ερώτημα σου λοιπον εγω θα σου πρότεινα να πας στο CHR με την προυποθεση οτι οι χωροι δεν σε ενδιαφέρουν. Ειναι φοβερό σχεδιαστικά, πολυ ομορφο, ειναι Toyotαρα αρα αξιόπιστο και οσο αφορα το ηλεκτρικο σκελος, η Toyotαρα εδω και δεκαετιες βγάζει υβριδικά αρα εχει δοκιμασμένη συνταγη. Ούτως η άλλως νομιζω οτι το υβριδικο ειναι το ενδιαμεσο βημα προς την ηλεκτροκινηση, δεν ειμαστε ακομη εκει, πιθανως σε καμια 10αρια χρονια, οποτε εισαι καλυμενος

Για το ντιζελακι η μονη ένσταση είναι οτι υπάρχει η γενικότερη τάση απαξίωσης του,που δειχνει οτι ισως σε ενα βαθος δεκαετιας να εχουν περιοριστεί οποτε θα πρέπει να σκεφτείς οτι η αξία μεταπωλησης θα πεσει στο μηδεν.

Οπως και να εχει εγώ θα προτεινα να τα οδηγησεις και τα 2, γιατι η οδηγικη απολαυση παίζει τον μεγαλύτερο ρολο και να νοιωσεις κράτημα, κύλιση,ηχομόνωση ειδικα σε υψηλες ταχυτητες που λες οτι θα κινείσαι. Και μετα αφου ξερεις και τα χλμ που θα κανεις, δες τις καταναλώσεις, βαλε +1 για να ειναι ρεαλιστικο και κανε ενα υπολογισμό πόσο θα σου βγαίνει

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

θα σου πω μερικους λογους γιατι να μην πας σε diesel.

- ευαισθησία στο καύσιμο. Αν βαλεις νοθευμενο η βρωμικο την εβαψες. Και μην πεις θα παω να βαλω ΕΚΟ εγγυηση γιατι απο κει την εφαγα. Δυστυχως δεν ειχα παρει αποδειξη για να κινουσα διαδικασια εναντιον τους πολυ μεγαλο λαθος.

- ας πουμε οτι την εχεις φαει απο καυσιμο και εχει βγαλει ενδειξη ο αισθητηρας dpf. Υπαρχουν ελαχιστοι που κανουν καθαρισμο εντος Αττικης. Και καποιοι δεν εχουν και πολυ καλη φημη... Επιπλεον θελεις μια 300αρα για καθαρισμο dpf. Και αν δεν βαλεις κανα κακο καυσιμο και το γλιτωσεις απο κει, επειδη θα κινεισαι στην πολυ ενδεχομενως να μην προλαβει να αναγεννηθει η να διακοψεις τον κυκλο λογω των μικρων διαδρομων και μεσοπροθεσμα να καταληξεις στον ιδιο παρανομαστη...

- κατι αλλο που παρατηρησα στο δικο μου diesel. Σταδιακα αρχισε να ανεβαζει καταναλωση καυσιμου. απο τα 5.5 πηγε στα 6 απο τα 6 στα 6.5 και πλεον ειμαι στα 7. Ενδεχομενως να χεις να κανει και με το φιλτρο dpf αλλα δεν εχω βρει σοβαρο συνεργειο που να μου δωσει μια υπευθυνη απαντηση για το προβλημα μου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, koeltzakoatl είπε

Σωστό! Αλλά οχι μηδέν :-)

Στην κατηφορα οταν δεν πτας γκαζι ειναι 0.

οταν πατας ισας ισα να διατηρησεις ταχυτητα ειναι 1,5-3,5. Βεβαια εκμεταλευεσαι τις συνθηκες και η καταναλωση παιζει μια στο 0 μια σε αυτο που εγραψα.

δωσε λιγες παραπανω πληροφοριες για τη λειτουργια, νομιζω οι περισσοτεροι πιστευουν λαθος πραγματα.

το πρωι που ο κινητηρας ειναι κρυος, παραμενει σε λειτουργια μεχρι να ζεσταθει ή μπαινει επικουρικα στο ξεκινα του ηλεκτροκινητηρα;

θεωρητικα η μπαταρια πρεπει να ειναι μονιμως κατω απο το μισο στο τελος της ημερας αν πεις οτι την εκμεταλευεται στο επακρο. Αυτο σημαινει οτι την επομενη ημερα δεν θα μπρορει να αποδωσει, γιατι χρειαζεται φορτιση. Αυτο που ισχυριζομαι ειναι οτι μεσα στην πολη τελικα λειτουργει περισσοτερο απ’ οτι χρειαζεται ο κινητηρας για να φορτισει την μπαταρια. Εδω κερδιζουν τα τελευταιας τεχνολογιας υβριδικα που ειναι plug-in.

Τελος, επειδη εχουν ανακτηση ενεργειας δεν ξερω κατα ποσο «κοβουν» απο την κυληση σε αυτοκινητοδρομους αναγκαζοντας παλι τον βενζινοκηνητηρα να δουλεψει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tutuyo είπε

Επειδή μάλλον εχει ξεχειλώσει λιγο το θέμα, απλα να πούμε οτι το ερώτημα του TS ειναι πολυ συγκεκριμένο με μοντελα και οχι μια γενικότερη συζήτηση περι ηλεκτροκίνησης.

Στο ερώτημα σου λοιπον εγω θα σου πρότεινα να πας στο CHR με την προυποθεση οτι οι χωροι δεν σε ενδιαφέρουν. Ειναι φοβερό σχεδιαστικά, πολυ ομορφο, ειναι Toyotαρα αρα αξιόπιστο και οσο αφορα το ηλεκτρικο σκελος, η Toyotαρα εδω και δεκαετιες βγάζει υβριδικά αρα εχει δοκιμασμένη συνταγη. Ούτως η άλλως νομιζω οτι το υβριδικο ειναι το ενδιαμεσο βημα προς την ηλεκτροκινηση, δεν ειμαστε ακομη εκει, πιθανως σε καμια 10αρια χρονια, οποτε εισαι καλυμενος

Για το ντιζελακι η μονη ένσταση είναι οτι υπάρχει η γενικότερη τάση απαξίωσης του,που δειχνει οτι ισως σε ενα βαθος δεκαετιας να εχουν περιοριστεί οποτε θα πρέπει να σκεφτείς οτι η αξία μεταπωλησης θα πεσει στο μηδεν.

Οπως και να εχει εγώ θα προτεινα να τα οδηγησεις και τα 2, γιατι η οδηγικη απολαυση παίζει τον μεγαλύτερο ρολο και να νοιωσεις κράτημα, κύλιση,ηχομόνωση ειδικα σε υψηλες ταχυτητες που λες οτι θα κινείσαι. Και μετα αφου ξερεις και τα χλμ που θα κανεις, δες τις καταναλώσεις, βαλε +1 για να ειναι ρεαλιστικο και κανε ενα υπολογισμό πόσο θα σου βγαίνει

Οι καταναλωσεις είναι σχετικές.. Ακόμα και με τον κύκλο wltp που μετράνε πιο αυστηρά, δίνουν νούμερα που δεν ισχύουν ειδικά στα υβριδικά. 1ον γιατί το τεστ γίνεται για λίγα χλμ, μικρή απόσταση πχ και όχι για 1 μήνα κίνηση, έτσι το υβριδικό κερδίζει με τις χαμηλές ταχύτητες αλλά κάποτε η μπαταρία αδειάζει και για να γεμίσει καίει πολύ παραπάνω η βενζίνη οπότε το όφελος χάνεται.. Αν είσαι plug in δε νομίζω ότι υπάρχει φθηνό ρεύμα, μόνο αν έχεις πάνελ στην ταράτσα. 

2ον πήρα την καινούρια corolla για μια μέρα και σε κίνηση μέχρι 80χλμ την ώρα έμπαινε συνέχεια η βενζίνη, μου έβγαλε μια μέση 6 λίτρα που για τα δεδομένα μου είναι πολλά καθώς δεν μπήκα μες την πόλη..  Άρα οκ, δεν ήταν 7 λίτρα που είχε το auris,  ήταν 6, σιγά το όφελος.  Τα ηλεκτρικά θα αξίζουν όταν θα έχουμε πάνελ στην ταράτσα και δε θα πληρώνουμε ρεύμα, κάτι που γίνεται ήδη στην επαρχία αλλά αυτό δεν είναι βιώσιμο αν δεν το κάνεις συνολικά, δηλαδή να γυρίσεις θέρμανση σε αντλία θερμότητας κλπ ώστε να έχεις μηδενικά κόστη σε πολλούς τομείς και να κάνεις αποσβεση σε λογικό χρόνο. 

Μέχρι τότε λοιπόν τα diesel και ειδικά τα υβριδικά diesel που θα βγάλουν όλοι τώρα και θα έχουν μηδενική κατανάλωση μες την πόλη θα είναι το πιο οικονομικό. 

Οσο για μεταπωληση, δείτε την αξία που έχουν τα αυτοκίνητα μετά από 10 με 15 χρόνια, ελάχιστη, αν το κέρδος όλα αυτά τα χρόνια από κατανάλωση είναι πολύ μεγαλύτερο δεν αξίζει καν να σκέφτεται αν θα χάσει μέρος της αξίας μεταπωληση...που στην επαρχία θα είναι μεγάλη γιατί τα υβριδικά δεν κάνουν οικονομία εκεί, μόνο τα πετρέλαια

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, mrkra είπε

θα σου πω μερικους λογους γιατι να μην πας σε diesel.

- ευαισθησία στο καύσιμο. Αν βαλεις νοθευμενο η βρωμικο την εβαψες. Και μην πεις θα παω να βαλω ΕΚΟ εγγυηση γιατι απο κει την εφαγα. Δυστυχως δεν ειχα παρει αποδειξη για να κινουσα διαδικασια εναντιον τους πολυ μεγαλο λαθος.

- ας πουμε οτι την εχεις φαει απο καυσιμο και εχει βγαλει ενδειξη ο αισθητηρας dpf. Υπαρχουν ελαχιστοι που κανουν καθαρισμο εντος Αττικης. Και καποιοι δεν εχουν και πολυ καλη φημη... Επιπλεον θελεις μια 300αρα για καθαρισμο dpf. Και αν δεν βαλεις κανα κακο καυσιμο και το γλιτωσεις απο κει, επειδη θα κινεισαι στην πολυ ενδεχομενως να μην προλαβει να αναγεννηθει η να διακοψεις τον κυκλο λογω των μικρων διαδρομων και μεσοπροθεσμα να καταληξεις στον ιδιο παρανομαστη...

- κατι αλλο που παρατηρησα στο δικο μου diesel. Σταδιακα αρχισε να ανεβαζει καταναλωση καυσιμου. απο τα 5.5 πηγε στα 6 απο τα 6 στα 6.5 και πλεον ειμαι στα 7. Ενδεχομενως να χεις να κανει και με το φιλτρο dpf αλλα δεν εχω βρει σοβαρο συνεργειο που να μου δωσει μια υπευθυνη απαντηση για το προβλημα μου.

Σχετικά με την τελευταία παράγραφο, οι diesel κινητήρες καταναλώνουν περισσότερο με την πάροδο του χρόνου. Το ίδιο διαπίστωσα με Opel insignia και Astra.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Στην κατηφορα οταν δεν πτας γκαζι ειναι 0.

οταν πατας ισας ισα να διατηρησεις ταχυτητα ειναι 1,5-3,5. Βεβαια εκμεταλευεσαι τις συνθηκες και η καταναλωση παιζει μια στο 0 μια σε αυτο που εγραψα.

δωσε λιγες παραπανω πληροφοριες για τη λειτουργια, νομιζω οι περισσοτεροι πιστευουν λαθος πραγματα.

το πρωι που ο κινητηρας ειναι κρυος, παραμενει σε λειτουργια μεχρι να ζεσταθει ή μπαινει επικουρικα στο ξεκινα του ηλεκτροκινητηρα;

θεωρητικα η μπαταρια πρεπει να ειναι μονιμως κατω απο το μισο στο τελος της ημερας αν πεις οτι την εκμεταλευεται στο επακρο. Αυτο σημαινει οτι την επομενη ημερα δεν θα μπρορει να αποδωσει, γιατι χρειαζεται φορτιση. Αυτο που ισχυριζομαι ειναι οτι μεσα στην πολη τελικα λειτουργει περισσοτερο απ’ οτι χρειαζεται ο κινητηρας για να φορτισει την μπαταρια. Εδω κερδιζουν τα τελευταιας τεχνολογιας υβριδικα που ειναι plug-in.

Τελος, επειδη εχουν ανακτηση ενεργειας δεν ξερω κατα ποσο «κοβουν» απο την κυληση σε αυτοκινητοδρομους αναγκαζοντας παλι τον βενζινοκηνητηρα να δουλεψει.

Κάτοχος auris 2013 με 160.000 χλμ.

1)Όταν είναι κρύος ο κινητήρας, παίρνει μπρος για να ζεσταθεί (για μην πάει κανένας κάγκουρας και το πλακώσει ενώ είναι κρύο το μποτέρ). Αποτέλεσμα τον χειμώνα να κάνει πιο πολύ ώρα να ζεσταθεί και έχω την εντύπωση ότι και η απόδοση της μπαταρίας πέφτει λόγω  θερμοκρασίας

2)Εάν έχει πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας και σβήσει, και βάλεις εσύ ζέστη στο καλοριφέρ, το μοτέρ θα λειτουργήσει για να καταφέρει να δώσει την κατάλληλη θερμοκρασία στην καμπίνα

3)Ο ηλεκτροκινητήρας δουλεύει συνδυαστικά με τον εσωτερικής καύσης σε όλο το φάσμα. Βλέποντας στην οθόνη του υβριδικού συστήματος, αν το σανιδώσεις δίνει φουλ δύναμη και η μπαταρία και ο κινητήρας. Σε νορμάλ χρήση η μπαταρία (ανάλογα το επίπεδο φόρτισης) είτε φορτίζεται, είτε δίνει κίνηση.

4)Μέχρι τα 80 χλμ/ω έχεις την δυνατότητα να κινηθείς μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα (Έχει να κάνει με  την φόρτιση αλλά και τον φόρτο λειτουργίας). Από το 80 και μετά ενεργοποιείται ο κινητήρας στο ρελαντί (ακόμα και σε κατηφόρα) αλλά με πολύ χαμηλή κατανάλωση.

Αυτά όσο αναφορά τον τρόπο λειτουργίας. Στα toyota δεν έχεις ούτε μίζα, ούτε δίσκο-πλατό σαν αναλώσιμα χώρια που 7 χρόνια δεν έχω πληρώσει τέλη κυκλοφορίας. Για άλλες εταιρίες δεν έχω εικόνα. Οι τιμές για σέρβις είναι σε φυσιολογικά επίπεδα.

Στην δική μου περίπτωση, άλλαξα μπαταρία στα 5 χρόνια λόγω αστοχίας(χωρίς χρέωση) ενώ η εγγύηση είναι 10 χρόνια (μετά τα 6 χρόνια πληρώνεις 60€ τον χρόνο για έλεγχο και επέκταση της εγγύησης)

Για κίνηση σε εθνική, αξίζει το diesel, για επαρχιακό και μέσα στην πόλη υβριδικό.

Αυτά από μένα😁

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Σχετικά με την τελευταία παράγραφο, οι diesel κινητήρες καταναλώνουν περισσότερο με την πάροδο του χρόνου. Το ίδιο διαπίστωσα με Opel insignia και Astra.....

Για να καταναλώσουν περισσότερο σημαίνει ότι κάτι δεν λειτουργεί σωστά.Η Οπελ έχει σοβαρά προβλήματα με τους Diesel κινητήρες,όλοι βγάζουν θέματα με το Dpf και την egr.Οταν λοιπόν αρχίσει να μπουκώνει  το dpf οι αναγεννήσεις είναι πιο συχνές και αναπόφευκτα ανεβαίνει η κατανάλωση.Ειχα κάποτε ένα Corsa και ευτυχώς το έδωσα γρήγορα και ησύχασα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, moure είπε

Για να καταναλώσουν περισσότερο σημαίνει ότι κάτι δεν λειτουργεί σωστά.Η Οπελ έχει σοβαρά προβλήματα με τους Diesel κινητήρες,όλοι βγάζουν θέματα με το Dpf και την egr.Οταν λοιπόν αρχίσει να μπουκώνει  το dpf οι αναγεννήσεις είναι πιο συχνές και αναπόφευκτα ανεβαίνει η κατανάλωση.Ειχα κάποτε ένα Corsa και ευτυχώς το έδωσα γρήγορα και ησύχασα.

Το ποιο πρόσφατο Astra 1.6cdti καινούργιο στα πρώτα 10,000χλμ (σύμφωνα με το trip) ήμουν στα 4.9. Τώρα στις 88,000 είμαι στα 5.5.

Και θυμάμαι το golf 1.4 του 2002 ότι καινούργιο έκανα 450-500χλμ μέχρι την ένδειξη τις βενζίνης και λίγο πριν το πουλήσω με 170,000χλμ έκανα 700χλμ με ένα γέμισμα .

Επεξ/σία από Dinos1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mε BMW 116d dieselαρα μετα απο 120.000 χλμ ειμαι στα ιδια....στα 4,5 λιτρα.

Με ορους βενζινης, κατω απο 4 λιτρα. 

Τα Service αντιπροσωπία. 

Επεξ/σία από ROG-X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κ εγω μεσα στην πολη με καινουριο polo diesel με start-stop για 1 ημερα, 4,4 καταναλωση σε μικτο δρομο. Αλλοτε πηγαινα με γνωμονα να δω ποσο μπορει να πεσει η καταναλωση, αλλοτε το ζοριζα να δω τις επιδοσεις του.

μεσα στην πολη το start-stop μπορει να συναγωνιστει το υβριδικο, μιας και σταματημενος ειναι τα ιδια. Στο σταματα ξεκινα εχεις λιγο ανεβασμενη καταναλωση, αλλα στην πραξη δεν τα γλιτωνεις στο υβριδικο παρα μονο αν εχει αρκετη μπαταρια.

κοστος μπαταριας start-stop περιπου 150€ σε 4-5 χρονια.

κοστος μπαταριας υβριδικου να μη σου τυχει!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, tutuyo είπε

Επειδή μάλλον εχει ξεχειλώσει λιγο το θέμα, απλα να πούμε οτι το ερώτημα του TS ειναι πολυ συγκεκριμένο με μοντελα και οχι μια γενικότερη συζήτηση περι ηλεκτροκίνησης.

Στο ερώτημα σου λοιπον εγω θα σου πρότεινα να πας στο CHR με την προυποθεση οτι οι χωροι δεν σε ενδιαφέρουν. Ειναι φοβερό σχεδιαστικά, πολυ ομορφο, ειναι Toyotαρα αρα αξιόπιστο και οσο αφορα το ηλεκτρικο σκελος, η Toyotαρα εδω και δεκαετιες βγάζει υβριδικά αρα εχει δοκιμασμένη συνταγη. Ούτως η άλλως νομιζω οτι το υβριδικο ειναι το ενδιαμεσο βημα προς την ηλεκτροκινηση, δεν ειμαστε ακομη εκει, πιθανως σε καμια 10αρια χρονια, οποτε εισαι καλυμενος

Για το ντιζελακι η μονη ένσταση είναι οτι υπάρχει η γενικότερη τάση απαξίωσης του,που δειχνει οτι ισως σε ενα βαθος δεκαετιας να εχουν περιοριστεί οποτε θα πρέπει να σκεφτείς οτι η αξία μεταπωλησης θα πεσει στο μηδεν.

Οπως και να εχει εγώ θα προτεινα να τα οδηγησεις και τα 2, γιατι η οδηγικη απολαυση παίζει τον μεγαλύτερο ρολο και να νοιωσεις κράτημα, κύλιση,ηχομόνωση ειδικα σε υψηλες ταχυτητες που λες οτι θα κινείσαι. Και μετα αφου ξερεις και τα χλμ που θα κανεις, δες τις καταναλώσεις, βαλε +1 για να ειναι ρεαλιστικο και κανε ενα υπολογισμό πόσο θα σου βγαίνει

15 χρόνια σου λέει θα το κρατήσει. 

Πιθανότατα το diesel θα έχει κρατήσει μεγαλύτερη αξία από το να αγοράζεις κάτι που μάλλον θέλει μπαταρία αλλαγή... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν πήγαινα σε υβριδικό , το πρώτο πράγμα που θα ρωτούσα είναι , πόση εγγύηση έχουν οι μπαταρίες και το συνολικό κόστος αντικατάστασής τους.

Επίσης πιο ποσοστό πτώσης της απόδοσης μπαταρίας δίνουν ωστε να δικαιολογεί αντικατάσταση

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, korakios είπε

Αν πήγαινα σε υβριδικό , το πρώτο πράγμα που θα ρωτούσα είναι , πόση εγγύηση έχουν οι μπαταρίες και το συνολικό κόστος αντικατάστασής τους.

Μακαρι αυτα τα 2 νουμερα να εφταναν. Αλλα το marketing των εταιρειων με τα αληθινα νουμερα διαφερουν παρασαγκας.

στα 11 χρονια ειναι τα 60€ ετησιως για ελεγχο αφου παρελθει η 6ετια. Ακομη και στην αντικατασταση δεν ξερεις αν το ποσο που σου λενε ειναι μονο η αγορα και δεν περιλαμβανει την τοποθετηση ή καποιο αλλο κοστος περιφερειακων. Τελος εστω οτι λες δεν με νοιαζει το κοστος αλλωστε μια φορα να τυχει να αλλαξω. Ποσο ειναι η εγγυηση για την καινουρια μπαταρια οεο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Μακαρι αυτα τα 2 νουμερα να εφταναν. Αλλα το marketing των εταιρειων με τα αληθινα νουμερα διαφερουν παρασαγκας.

στα 11 χρονια ειναι τα 60€ ετησιως για ελεγχο αφου παρελθει η 6ετια. Ακομη και στην αντικατασταση δεν ξερεις αν το ποσο που σου λενε ειναι μονο η αγορα και δεν περιλαμβανει την τοποθετηση ή καποιο αλλο κοστος περιφερειακων. Τελος εστω οτι λες δεν με νοιαζει το κοστος αλλωστε μια φορα να τυχει να αλλαξω. Ποσο ειναι η εγγυηση για την καινουρια μπαταρια οεο;

Γιαυτό και χρειάζεται και να πάρει απάντηση γραπτώς από την αντιπροσωπία που να περιλαμβάνει όλο το κόστος.

Επίσης αν χαλάσει πχ στα 10 χρόνια (edit : έστω μέσα στην εγγύηση) ,σου βάζουνε καινούρια ή μεταχειρισμένη ? Η εγγύηση σε περίπτωση μεταχειρισμένης πόσο είναι ? κτλ κτλ

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σας ξαναευχαριστησω όλους. Από όλες τις απαντήσεις σας, μαζί με όλα που έχω στο μυαλό μου ήδη, κατέληξα στο kona. Ευχαριστώ και πάλι! 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...