Προς το περιεχόμενο

Υβριδικό ή Diesel?


Jake07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, mrkra είπε

θα σου πω μερικους λογους γιατι να μην πας σε diesel.

- ευαισθησία στο καύσιμο. Αν βαλεις νοθευμενο η βρωμικο την εβαψες. Και μην πεις θα παω να βαλω ΕΚΟ εγγυηση γιατι απο κει την εφαγα. Δυστυχως δεν ειχα παρει αποδειξη για να κινουσα διαδικασια εναντιον τους πολυ μεγαλο λαθος.

- ας πουμε οτι την εχεις φαει απο καυσιμο και εχει βγαλει ενδειξη ο αισθητηρας dpf. Υπαρχουν ελαχιστοι που κανουν καθαρισμο εντος Αττικης. Και καποιοι δεν εχουν και πολυ καλη φημη... Επιπλεον θελεις μια 300αρα για καθαρισμο dpf. Και αν δεν βαλεις κανα κακο καυσιμο και το γλιτωσεις απο κει, επειδη θα κινεισαι στην πολυ ενδεχομενως να μην προλαβει να αναγεννηθει η να διακοψεις τον κυκλο λογω των μικρων διαδρομων και μεσοπροθεσμα να καταληξεις στον ιδιο παρανομαστη...

- κατι αλλο που παρατηρησα στο δικο μου diesel. Σταδιακα αρχισε να ανεβαζει καταναλωση καυσιμου. απο τα 5.5 πηγε στα 6 απο τα 6 στα 6.5 και πλεον ειμαι στα 7. Ενδεχομενως να χεις να κανει και με το φιλτρο dpf αλλα δεν εχω βρει σοβαρο συνεργειο που να μου δωσει μια υπευθυνη απαντηση για το προβλημα μου.

Δεν ξέρω πόσα χιλιόμετρα έχεις αλλά να δεις τους προθερμαντήρες. Εγω δεν ηξερα καν ότι χρειαζονται αλλαγή τακτικά, σαν αναλώσιμο δηλ. Οταν τους άλλαξα όλους μαζί είδα διαφορά στην κατανάλωση προς το καλύτερο βέβαια και καλύτερη επιτάχυνση

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Πάντως στην εταιρεία μου που ανανέωσαν τον στόλο από diesel σε υβριδικά το μετάνιωσαν όσον αφορά τη  κατανάλωση (μονο μέσα στην πόλη). Δεν εχω όμως προσωπική άποψη. 

Πάντως εγώ με Yaris του 16 diesel, χωρίς να κάνω καθόλου οικονομική οδήγηση (το αντίθετο) έχω μέσο όρο 6 λίτρα στα 100 χλμ (μετρημένα από εμένα, όχι από το trip computer). Και αυτά τα νούμερα τα έχω βγάλει με περίπου 100 γεμίσματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, Bourdoulas είπε

Πάντως στην εταιρεία μου που ανανέωσαν τον στόλο από diesel σε υβριδικά το μετάνιωσαν όσον αφορά τη  κατανάλωση (μονο μέσα στην πόλη). Δεν εχω όμως προσωπική άποψη. 

Πάντως εγώ με Yaris του 16 diesel, χωρίς να κάνω καθόλου οικονομική οδήγηση (το αντίθετο) έχω μέσο όρο 6 λίτρα στα 100 χλμ (μετρημένα από εμένα, όχι από το trip computer). Και αυτά τα νούμερα τα έχω βγάλει με περίπου 100 γεμίσματα. 

Το trip computer ποσο εδειχνε;

αντιθετως, η μετρηση με το γεμισμα δεν ειναι αξιοπιστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, bjj-p είπε

Το trip computer ποσο εδειχνε;

αντιθετως, η μετρηση με το γεμισμα δεν ειναι αξιοπιστη.

Δεν είχε απόκλιση. Αλλά θα διαφωνήσω. Με το γέμισμα μια χαρά αξιόπιστη είναι, όταν μιλάμε για μεγάλο αριθμό. Σε εφαρμογή βάζω γέμισμα, λίτρα, κόστος, χιλιόμετρα και βγάζει τα πάντα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, bjj-p είπε

Το trip computer ποσο εδειχνε;

αντιθετως, η μετρηση με το γεμισμα δεν ειναι αξιοπιστη.

Με το γέμισμα είναι η πιο σωστή ας πούμε γιατί θα ξέρεις περίπου με απόκλιση 30-40 Χιλ πόσο σου καίει αν οδηγάς συνέχεια στο ίδιο τέμπο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, bjj-p είπε

Το trip computer ποσο εδειχνε;

αντιθετως, η μετρηση με το γεμισμα δεν ειναι αξιοπιστη.

Η μέτρηση με το γέμισμα και λαμπάκι είναι γελοία.. 

Η μέτρηση με γέμισμα, μηδενισμο χιλιομέτρων, ξανά γέμισμα και διαίρεση τα λίτρα που βάζεις με τα χλμ που έκανες είναι η πιο ακριβής γιατί βγάζεις την μέση κατανάλωση ανά χλμ με απόλυτη ακρίβεια.

 

Οσο για την άποψή που είπε ο φίλος παραπάνω ότι τα υβριδικά είναι για πόλη και επαρχία και τα diesel για εθνική να του πω ότι τα υβριδικά είναι για το κέντρο της πόλης, για όλα τα άλλα diesel, ειδικά επαρχία όπου πας με 70-100 μέση με 6η, έχεις 4 λίτρα κατανάλωση στο πετρέλαιο, το υβριδικό που το δοκίμασα πάει ψηλά γιατί δουλεύει αρκετά η βενζίνη και γιατί όταν κάνεις συνέχεια αποστάσεις αδειάζει η μπαταρία... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Nikolas7_7 είπε

Η μέτρηση με το γέμισμα και λαμπάκι είναι γελοία.. 

Η μέτρηση με γέμισμα, μηδενισμο χιλιομέτρων, ξανά γέμισμα και διαίρεση τα λίτρα που βάζεις με τα χλμ που έκανες είναι η πιο ακριβής γιατί βγάζεις την μέση κατανάλωση ανά χλμ με απόλυτη ακρίβεια.

Οσο για την άποψή που είπε ο φίλος παραπάνω ότι τα υβριδικά είναι για πόλη και επαρχία και τα diesel για εθνική να του πω ότι τα υβριδικά είναι για το κέντρο της πόλης, για όλα τα άλλα diesel, ειδικά επαρχία όπου πας με 70-100 μέση με 6η, έχεις 4 λίτρα κατανάλωση στο πετρέλαιο, το υβριδικό που το δοκίμασα πάει ψηλά γιατί δουλεύει αρκετά η βενζίνη και γιατί όταν κάνεις συνέχεια αποστάσεις αδειάζει η μπαταρία... 

Δεν ειναι ακριβης αυτη η μετρηση, εχει ειπωθει αρκετες φορες σε διαφορα ενοτητες. Μπορεις να το ψαξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα είναι δύο εντελώς διαφορετικές κατηγορίες

Diesel αν κανεις πολλα χιλιόμετρα σε ανοιχτούς δρόμους/μακρινές αποστάσεις

Υβριδικό αν κανεις λιγα χιλιόμετρα μεσα σε πολύ/κοντινές αποστάσεις

 

Εγω εχω diesel και δεν καίει τίποτα με τέλη κυκλοφορίας 88.20 ευρώ επειδή εχω χαμηλούς ρύπους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βγαίνουν και μιλάνε με φανατισμό για το Diesel και παραβλέπουν ότι η μία μετά την άλλη οι αυτοκινητοβιομηχανίες δηλώνουν ότι το εγκαταλείπουν οριστικά.

Ο λόγος είναι ότι έχει φτάσει η τεχνολογία του στο κατώτατο δυνατό όριο στους ρύπους και δεν συμφέρει η επένδυση σε αυτό όταν επιβάλλεται σε αύριο η οδηγία των μηδενικών ρύπων και ότι ο ρυπαίνων πληρώνει.

Και οι απάτες τύπου diesel gate πλέον δεν περνάνε.

Αν δεν υπήρχε πλήρης εξάρτηση των μεταφορών και του στρατού από το diesel θα το είχαν σκοτώσει ήδη με συνοπτικές διαδικασίες..

Με το ζόρι φέτος η κυβέρνηση κατάφερε να γλιτώσει την οδηγία των τελών κυκλοφορίας με το γραμμάριο αλλά τον επόμενο χρόνο δεν θα μπορεί γιατί έρχονται πρόστιμα στη χώρα αν δεν το εφαρμόσει.

Όταν το εργοστάσιο της VW που φτιάχνει τα Passat μεταφέρεται ολόκληρο στη Τουρκία με κόστος 1.5 δισ και στη θέση του θα παράγονται μόνο ηλεκτρικά αμάξια αυτά μετά πρέπει να πουληθούν.

Έστω και δια της βίας των "πράσινων " τελών κυκλοφορίας που στη περίπτωση του mazda rx8 θα φτάσουν τα 1600€ το χρόνο !

Αυτά για του χρόνου αλλά σίγουρα δεν θα μείνουν εκεί τα επόμενα χρόνια

https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/283328/afta-einai-ta-teli-kykloforias-2021-kryvoun-tsouxteres-afksiseis

Συνεπώς δεν θα μπορείς να κρατήσεις αυτοκίνητο για 15 χρόνια όπως υπολογίζεις αν δεν είναι μηδενικών ρύπων.

Θα σε αναγκάσουν να το πετάξεις όπως έγινε και με αυτά που δεν ήταν καταλυτικά πριν.

Επειδή η τεχνολογία αυτή ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει ο ασφαλέστερος δρόμος είναι ένα υβριδικό με κάτω από 100 γραμμάρια το οποίο θα γίνει "βρώμικο" αργότερα από τα άλλα όταν επιβάλλουν τα μηδενικών ρύπων.

Επεξ/σία από Aprile
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύο πραγματάκια πάνω στο θέμα:

1. Ο Έλληνας δεν είχε την ευκαιρία να απολαύσει το πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο με την ηλίθια απαγόρευση κυκλοφορίας σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Όταν επετράπη, ήταν πλέον αργά και εν μέσω κρίσης οπότε δεν κυριάρχησε γενικά στα αυτοκίνητα όπως στην Ευρώπη. Μεγάλο μέρος του κόσμου κυκλοφορεί με παλιά βενζινοκίνητα που και μουλάρια είναι και καίνε πολύ. Το ντίζελ το ζηλεύει και τώρα στο μικρόκοσμο του χαίρεται. "Να, ήσασταν οι έξυπνοι που είχατε και ροπή και οικονομία, καλά θα σας κάνουν να απαγορεύσουν τα βρωμοντίζελ σας". 

2. Οι γνωστοί "δημοσιογράφοι" που καλύπτουν το ρεπορτάζ του αυτοκινήτου είναι γνωστό πως εδώ και αρκετά χρόνια προωθούν με λύσσα οτιδήποτε υβριδικό και πλέον ηλεκτρικό. Αν αυτή είναι η εντολή του αφεντικού, καλά κάνουν οι άνθρωποι, έχουν οικογένειες να θρέψουν. Πριν όμως αναπαράγετε τις αρλούμπες τους πρέπει να καταλάβετε πως το ντίζελ στην αυτοκίνηση είναι "Ευρωπαϊκό" καύσιμο, στην άλλη πλευρά της λίμνης δε το γνωρίζουν (άλλωστε έχουν τσάμπα βενζίνη) ενώ σε χώρες με υπερβολικά κρύο κλίμα, π.χ. Ρωσία, δεν είναι η πρώτη προτίμηση του κόσμου για πρακτικούς λόγους. Μια ιαπωνική φίρμα που πουλάει στην Ευρώπη λίγο και στην Αμερική πολύ (ναι φίλοι μου, η Toyota δεν πουλάει στην Ευρώπη όσο στην Ελλάδα) δεν έχει λόγο να ρίξει δις να αναπτύξει νέους κινητήρες πετρελαίου. Οι παλιοί της δεν πιάνουν τα όρια των ρύπων οπότε λογικό να τους καταργεί για αυτά τα μοντέλα της.

Οι Ευρωπαϊκές εταιρίες, που πουλάνε εκατοντάδες χιλιάδες νέα αυτοκίνητα κάθε χρόνο στη Γερμανία, τη Βρετανία, τη Γαλλία και τις άλλες μεγάλες αγορές, συνεχίζουν να προσφέρουν πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα και να αναπτύσσουν τους κινητήρες τους. Και θα το κάνουν για πολλά χρόνια ακόμα γιατί είναι κοινό μυστικό πως το plug-in ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν μπορεί να αντικαταστήσει πλήρως αυτό με τη ΜΕΚ. Με αντικειμενικά κριτήρια, ένας κινητήρας πετρελαίου τελευταίας γενιάς είναι η καλύτερη επιλογή για το μέσο οδηγό όσο και να σκούζετε κατά του πετρελαίου. 

Ντίζελ ο μπαμπας σας :P 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Aprile είπε

Βγαίνουν και μιλάνε με φανατισμό για το Diesel και παραβλέπουν ότι η μία μετά την άλλη οι αυτοκινητοβιομηχανίες δηλώνουν ότι το εγκαταλείπουν οριστικά.

Ο λόγος είναι ότι έχει φτάσει η τεχνολογία του στο κατώτατο δυνατό όριο στους ρύπους και δεν συμφέρει η επένδυση σε αυτό όταν επιβάλλεται σε αύριο η οδηγία των μηδενικών ρύπων και ότι ο ρυπαίνων πληρώνει.

Και οι απάτες τύπου diesel gate πλέον δεν περνάνε.

Αν δεν υπήρχε πλήρης εξάρτηση των μεταφορών και του στρατού από το diesel θα το είχαν σκοτώσει ήδη με συνοπτικές διαδικασίες..

Με το ζόρι φέτος η κυβέρνηση κατάφερε να γλιτώσει την οδηγία των τελών κυκλοφορίας με το μικρογραμμάριο αλλά τον επόμενο χρόνο δεν θα μπορεί γιατί έρχονται πρόστιμα στη χώρα αν δεν το εφαρμόσει.

Όταν το εργοστάσιο της VW που φτιάχνει τα Passat μεταφέρεται ολόκληρο στη Τουρκία με κόστος 1.5 δισ και στη θέση του θα παράγονται μόνο ηλεκτρικά αμάξια αυτά μετά πρέπει να πουληθούν.

Έστω και δια της βίας των "πράσινων " τελών κυκλοφορίας που στη περίπτωση του mazda rx8 θα φτάσουν τα 1600€ το χρόνο !

Αυτά για του χρόνου αλλά σίγουρα δεν θα μείνουν εκεί τα επόμενα χρόνια

https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/283328/afta-einai-ta-teli-kykloforias-2021-kryvoun-tsouxteres-afksiseis

Συνεπώς δεν θα μπορείς να κρατήσεις αυτοκίνητο για 15 χρόνια όπως υπολογίζεις αν δεν είναι μηδενικών ρύπων.

Θα σε αναγκάσουν να το πετάξεις όπως έγινε και με αυτά που δεν ήταν καταλυτικά πριν.

Επειδή η τεχνολογία αυτή ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει ο ασφαλέστερος δρόμος είναι ένα υβριδικό με κάτω από 100 μικρογραμμάρια το οποίο θα γίνει "βρώμικο" αργότερα από τα άλλα όταν επιβάλλουν τα μηδενικών ρύπων.

Γραμμάρια ίσως;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, bjj-p είπε

Δεν ειναι ακριβης αυτη η μετρηση, εχει ειπωθει αρκετες φορες σε διαφορα ενοτητες. Μπορεις να το ψαξεις.

Φίλε μου μαθηματικά ξέρεις ή ήσουν στο μηδέν στο σχολείο ? Ο τρόπος μέτρησης που είπα αναλυτικά είναι ο πιο ακριβής. Αν δεν. Μπορείς να το καταλάβεις στον ξανά εξηγώ. Εσύ πάλι δε μου είπες γιατί είναι λάθος, απλά πέταξες μια ανοησία έτσι για να πεις. Αν θες πες επιχείρημα, αλλά πρώτα μάθε μαθηματικά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Jake07 είπε

Να σας ξαναευχαριστησω όλους. Από όλες τις απαντήσεις σας, μαζί με όλα που έχω στο μυαλό μου ήδη, κατέληξα στο kona. Ευχαριστώ και πάλι! 

Να σαι καλά! Καλοτάξιδο...

1 ώρα πριν, Aprile είπε

Βγαίνουν και μιλάνε με φανατισμό για το Diesel και παραβλέπουν ότι η μία μετά την άλλη οι αυτοκινητοβιομηχανίες δηλώνουν ότι το εγκαταλείπουν οριστικά.

Ο λόγος είναι ότι έχει φτάσει η τεχνολογία του στο κατώτατο δυνατό όριο στους ρύπους και δεν συμφέρει η επένδυση σε αυτό όταν επιβάλλεται σε αύριο η οδηγία των μηδενικών ρύπων και ότι ο ρυπαίνων πληρώνει.

Και οι απάτες τύπου diesel gate πλέον δεν περνάνε.

Αν δεν υπήρχε πλήρης εξάρτηση των μεταφορών και του στρατού από το diesel θα το είχαν σκοτώσει ήδη με συνοπτικές διαδικασίες..

Με το ζόρι φέτος η κυβέρνηση κατάφερε να γλιτώσει την οδηγία των τελών κυκλοφορίας με το μικρογραμμάριο αλλά τον επόμενο χρόνο δεν θα μπορεί γιατί έρχονται πρόστιμα στη χώρα αν δεν το εφαρμόσει.

Όταν το εργοστάσιο της VW που φτιάχνει τα Passat μεταφέρεται ολόκληρο στη Τουρκία με κόστος 1.5 δισ και στη θέση του θα παράγονται μόνο ηλεκτρικά αμάξια αυτά μετά πρέπει να πουληθούν.

Έστω και δια της βίας των "πράσινων " τελών κυκλοφορίας που στη περίπτωση του mazda rx8 θα φτάσουν τα 1600€ το χρόνο !

Αυτά για του χρόνου αλλά σίγουρα δεν θα μείνουν εκεί τα επόμενα χρόνια

https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/283328/afta-einai-ta-teli-kykloforias-2021-kryvoun-tsouxteres-afksiseis

Συνεπώς δεν θα μπορείς να κρατήσεις αυτοκίνητο για 15 χρόνια όπως υπολογίζεις αν δεν είναι μηδενικών ρύπων.

Θα σε αναγκάσουν να το πετάξεις όπως έγινε και με αυτά που δεν ήταν καταλυτικά πριν.

Επειδή η τεχνολογία αυτή ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει ο ασφαλέστερος δρόμος είναι ένα υβριδικό με κάτω από 100 μικρογραμμάρια το οποίο θα γίνει "βρώμικο" αργότερα από τα άλλα όταν επιβάλλουν τα μηδενικών ρύπων.

Τα ‘χουμε ξανασυζητήσει αυτά σε άλλα θέματα...δεν έχει νόημα να τα γράφουμε συνέχεια!

Όποιος πιστεύει οτι θα καταργηθεί το diesel ή οι ΜΕΚ εν μια νυκτί μπορεί να πάρει πατίνι ή ποδήλατο...

Αν συζητάμε φιλοσοφικά για πλάνα 20-30 χρόνων και βάλε δεν νομίζω οτι έχει σχέση με το δίλημμα του φίλου και κατ’ επέκτασιν με το παρόν θέμα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Aprile είπε

Βγαίνουν και μιλάνε με φανατισμό για το Diesel και παραβλέπουν ότι η μία μετά την άλλη οι αυτοκινητοβιομηχανίες δηλώνουν ότι το εγκαταλείπουν οριστικά.

Ο λόγος είναι ότι έχει φτάσει η τεχνολογία του στο κατώτατο δυνατό όριο στους ρύπους και δεν συμφέρει η επένδυση σε αυτό όταν επιβάλλεται σε αύριο η οδηγία των μηδενικών ρύπων και ότι ο ρυπαίνων πληρώνει.

Και οι απάτες τύπου diesel gate πλέον δεν περνάνε.

Αν δεν υπήρχε πλήρης εξάρτηση των μεταφορών και του στρατού από το diesel θα το είχαν σκοτώσει ήδη με συνοπτικές διαδικασίες..

Με το ζόρι φέτος η κυβέρνηση κατάφερε να γλιτώσει την οδηγία των τελών κυκλοφορίας με το μικρογραμμάριο αλλά τον επόμενο χρόνο δεν θα μπορεί γιατί έρχονται πρόστιμα στη χώρα αν δεν το εφαρμόσει.

Όταν το εργοστάσιο της VW που φτιάχνει τα Passat μεταφέρεται ολόκληρο στη Τουρκία με κόστος 1.5 δισ και στη θέση του θα παράγονται μόνο ηλεκτρικά αμάξια αυτά μετά πρέπει να πουληθούν.

Έστω και δια της βίας των "πράσινων " τελών κυκλοφορίας που στη περίπτωση του mazda rx8 θα φτάσουν τα 1600€ το χρόνο !

Αυτά για του χρόνου αλλά σίγουρα δεν θα μείνουν εκεί τα επόμενα χρόνια

https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/283328/afta-einai-ta-teli-kykloforias-2021-kryvoun-tsouxteres-afksiseis

Συνεπώς δεν θα μπορείς να κρατήσεις αυτοκίνητο για 15 χρόνια όπως υπολογίζεις αν δεν είναι μηδενικών ρύπων.

Θα σε αναγκάσουν να το πετάξεις όπως έγινε και με αυτά που δεν ήταν καταλυτικά πριν.

Επειδή η τεχνολογία αυτή ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει ο ασφαλέστερος δρόμος είναι ένα υβριδικό με κάτω από 100 μικρογραμμάρια το οποίο θα γίνει "βρώμικο" αργότερα από τα άλλα όταν επιβάλλουν τα μηδενικών ρύπων.

Συγγνώμη αλλά είσαι εκτός πραγματικότητας. Ο ίδιος ο πρόεδρος της Mercedes το καλοκαίρι είπε ότι θα συνεχίσουν τa diesel γιατί έχουν πολύ μέλλον. Επίσης τα νέα diesel είναι καλύτερα από τα υβριδικά βενζίνης και έρχονται και υβριδικά diesel. Το ότι σταματάνε μερικά μοτέρ δε λέει κάτι. Οσο για τα απολύτως ηλεκτρικά, μέχρι να μπουν αρκετά στην κοινωνία θα φανεί πόσο τελικά επιβλαβη είναι και αυτά.  Το ιδανικό είναι υβρίδιο πετρέλαιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι ξεκάθαρο το τοπίο για το μέλλον υπάρχει πόλεμος συμφερόντων και τεχνολογιών.

Οι Γερμανοί ποντάρουν στις μπαταρίες παρά το ότι έχουν την ΜΤU και οι Αμερικανοί παρά το ότι έχουν την Tesla στο υδρογόνο μαζί με τους Ασιάτες:

Εάν το περιβάλλον είναι το μοναδικό κριτήριο για την ανάπτυξη αυτοκινήτων τότε πρέπει να περάσουμε απευθείας σε οχήματα υδρογόνου με τις γνωστές πλέον σε όλους τους εμπλεκόμενους κυψέλες καυσίμου και θα λύσουμε όλα τα προβλήματα. Στην εξάτμιση «Νεράκι του θεού» 
Ήδη η Άπω Ανατολή (Ιαπωνία και Κορέα) έχουν προσανατολιστεί προς αυτή τη λύση και παράγουν ήδη αυτοκίνητα με αυτές τις τεχνολογίες που πωλούνται σε Ευρώπη και Αμερική.

• Toyota - Mirai
• Lexus - LF FC
• Honda - Clarity
• Hyundai Ioniq
• Γερμανία Audi (και πρόσφατη ανακοίνωση συνεργασίας με Hyundai)
• Αμερική GM

Συμπερασματικά, εάν θα ζούσατε στην Αμερική όπου η βενζίνη είναι ακόμα σε λογική τιμή, δεν νοιάζεστε αν έχετε στην κατοχή σας κινητήρα ντίζελ, εκτός αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το όχημά σας για σκληρή δουλειά, στην οποία περίπτωση χρειάζεστε ένα ντίζελ.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν νόημα για σύντομες διαδρομές στην πόλη και θα αργήσουν να εξαφανίσουν το αίσθημα της ανασφάλειας από τους χρήστες τους για επαρκή αυτονομία και μεγάλα ταξίδια. 
Εάν οι κυβερνήσεις δώσουν σοβαρά πακέτα οικονομικών κινήτρων και πείσουν ότι θα είναι χρήσιμο για κάθε νοικοκυριό να έχει ηλεκτρικό μικρό αυτοκίνητο, τότε θα δούμε αποτελέσματα.

Όμως θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν πολλά υλικά και πόροι όταν πραγματικά ένα υβριδικό ντίζελ θα μπορούσε μεταβατικά να λύσει το πρόβλημα δίνοντας και τον απαραίτητο χρόνο στην τεχνολογία να μεταλλαχθεί.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, από μόνα τους σαν οχήματα, αποτελούν μία σοβαρή λύση εξετάζοντάς το κανείς από οποιαδήποτε πλευρά, όμως όταν είναι εύκολο να αναπτυχθούν ηλεκτρικά οχήματα με κυψέλες καυσίμου (υδρογόνοκίνητα), χωρίς τις τεράστιες σε αριθμό υποδομές φορτιστών. Τα βενζινάδικα μπορούν να μετατραπούν σε «υδρογονάδικα» για να είναι η καλύτερη λύση. Εξάλλου μια πλήρωση ενός αυτοκινήτου υδρογόνου διαρκεί 4- 5 λεπτά μόνο. Πληροφορίες από την εκπαίδευση του τεχνολόγου μηχανικού Π. Καραμπίλα στην Γερμανία στο Toyota Mirai.  

Τέλος και οι σημερινοί κινητήρες ΜΕΚ θα μπορούσαν να μετατραπούν σε υβριδικούς κινητήρες ή και αμιγώς ηλεκτρικούς και έτσι η σημερινή υποδομή θα μπορούσε επίσης να αξιοποιηθεί. Ήδη τεχνολογίες (motor in hub) έχουν παρουσιαστεί από την Zachs, Continental, NSK αλλά και εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων όπως η Honda, VW, Rimac κλπ.
Ακόμη οι αεριοκινητήρες με εργοστασιακή τεχνολογία CNG και πάντρεμα με την υβριδική τεχνολογία είναι άλλο ένα μοντέλο για μειωμένες εκπομπές CO2 κάτω από 50 gr/δοκιμή. 
Τo είδαμε στο φετινό Σαλόνι της Γενεύης από το Group VAG και συγκεκριμένα στο περίπτερο της Skoda με το Vision X.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...