QuantumWanderer Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2020 Γειά χαρά σε όλους. Αν και σταθερός πελάτης του e-food.gr για πολλά χρόνια, παρατηρώ ότι στα 2 τελευταία χρόνια, όσες «ποιοτικές» αξιολογήσεις κάνω που είμαι αναλυτικός σε μερικά αρνητικά πράγματα, π.χ. ειδικά στη μη παροχή νόμιμης απόδειξης ... η αξιολόγηση δεν εγκρίνεται ποτέ και όχι μόνο κόβονται τα σχόλια, αλλά δεν εμφανίζεται και ο βαθμός, ώστε να επηρεάσει την τελική βαθμολογία του καταστήματος. Αυτό, κατά την άποψή μου, αποτελεί μια πρακτική η οποία οδηγεί στο να μην αποτυπώνονται σωστά οι βαθμολογίες των χρηστών για τις επιχειρήσεις εστίασης και σε τελικό βαθμό, να επηρεάζεται η κρίση του καταναλωτή κατά την αγορά. Χωρίς να λέω ότι υπάρχει ενδεχόμενος δόλος, θεωρώ ότι δείχνει ότι η πλατφόρμα αυτή βρίσκεται σε πτώση του επιπέδου αξιοπιστίας. Ποιά είναι η εμπειρία σας;
NikosKallithea Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δεν είναι κοινωφελής οργανισμός μια ιδιωτική επιχείρηση ειναι και προσπαθεί να μην εχει αρνητικά Αν κατι δεν σου αρέσει στον ιδιωτικό τομέα απλα δεν το χρησιμοποιείς 1 3
billsnake21 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δεν χρειάζεται να είσαι επιθετικός :Ρ
QuantumWanderer Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 8 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Δεν είναι κοινωφελής οργανισμός μια ιδιωτική επιχείρηση ειναι και προσπαθεί να μην εχει αρνητικά Αν κατι δεν σου αρέσει στον ιδιωτικό τομέα απλα δεν το χρησιμοποιείς Εδώ μέσα σχολιάζουμε συμπεριφορές επιχειρήσεων και πρακτικές που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά όσο και λήψη υπηρεσίας, ουκ ολίγες φορές. Επίσης, ενημερώνουμε και άλλους για συμπεριφορές που παρατηρούμε και βλέπουμε μήπως τις παρατηρούν κι άλλοι, ώστε τελικά όντως να διακόψουμε να χρησιμοποιούμε μια παροχή υπηρεσίας. Σίγουρα, αυτό που προτείνεις αντιφάσκει με μια τέτοια πολύ βασική λειτουργία των διαδικτυακών κοινοτήτων, όπου ο κόσμος ανταλλάζει απόψεις πάνω σε πράγματα που τον ενδιαφέρουν. 😉 Αντιστοίχως, κι εσύ μπορείς να μη χάνεις το χρόνο σου να σχολιάζεις σε θέματα που δεν βοηθάς. 😉 (φαααααααπ, τάπα στα μούτρα) 😂
Rizas Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Μα δεν σου είπε γιατί άνοιξες το θέμα, ίσα ίσα σου απάντησε με την γνώμη του απλά λίγο απότομα..! Δεν είπε κάτι παράλογο! Τώρα αν κάποιοι δεν φέρνουν απόδειξη επέστρεψε την παραγγελία πίσω με τον ντελιβερα παρέα και να την βάλουν εκεί που ξέρουν! Άλλος τρόπος είναι να κάνεις καταγγελία! Στις αξιολογήσεις δεν είναι για να γράφονται όλα... σκέψου ότι με το να μην ανεβάζει την κριτική σου μπορεί να σε προστατεύει κιόλας! Αν κάποιος με μαγαζί έβλεπε κάτι τέτοιο θα μπορούσε να σε τρεχει στα δικαστήρια και αντε μετά να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας. Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2020 από Rizas
QuantumWanderer Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Θέτω αποκλειστικά το θέμα αν υπάρχει «κόψιμο» σε συγκεκριμένες βαθμολογίες και κάτα πόσον αυτό επηρεάζει την αξιοπιστία των βαθμολογιών στην πλατφόρμα. Η μη παροχή απόδειξης είναι μία από τις περιπτώσεις. Δεν έχουν εμφανιστεί κι άλλες μικρές βαθμολογίες που δεν αναφερόμουν σε φορολογικά θέματα. Σε αυτό που λες για τα δικαστήρια, δεν συμφωνώ. Η προσφυγή στα δικαστήρια θα μπορούσε να είναι σε άπειρα θέματα που αναφέρει κάποιος χρήστης στη αξιολόγηση. Π.χ. μπορεί να πει ότι ήταν κρύο το φαγητό και να μην ήταν! Αυτό δεν επηρεάζει με δόλο το brand name του καταστήματος! Φυσικά! Θα μπορούσε να προσφύγει δικαστικά; Θεωρητικά, ναι! Όταν συμμετέχεις όμως σε τέτοιες πλατφόρμες έχεις αποδεχτεί κάποιους όρους, μεταξύ των οποίων δέχεσαι το δικαίωμα του αξιολογητή και λαμβάνοντα την υπηρεσία, να έχει την άποψή του.
ifaist Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δεν το εχω διαπιστωσει, ισα-ισα, οσες κακες κριτικες εχω κανει εχουν αναρτηθει.
gpapadakis Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Υπαρχουν αναφορες και για το σκρουτζ οτι κανει κατι παρομοιο. Μαλλον θεωρουν οτι οι αρνητικες μειωνουν τα κλικς και κατ επεκταση τα εσοδα και του σαιτ και του πωλητη. Πλεον οταν κανω μια αγορα κοιταω reviews παντου και οχι μονο στα γνωστα site. Επισης καλο ειναι να χρησιμοποιουμε και αλλα site εκτος απο τα γνωστα, οταν κανουμε αγορες. Π.χ. Το delivery γενικα ειναι ενας τζιρος 300 εκατομμυρια ευρω ετησιως στην Ελλαδα, και υπαρχουν διαφορα site που μπορει να χρησιμοποιησει καποιος για να παραγγειλει.
QuantumWanderer Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2020 Μόλις τώρα, gpapadakis είπε Υπαρχουν αναφορες και για το σκρουτζ οτι κανει κατι παρομοιο. Μαλλον θεωρουν οτι οι αρνητικες μειωνουν τα κλικς και κατ επεκταση τα εσοδα και του σαιτ και του πωλητη. Πλεον οταν κανω μια αγορα κοιταω reviews παντου και οχι μονο στα γνωστα site. Επισης καλο ειναι να χρησιμοποιουμε και αλλα site εκτος απο τα γνωστα, οταν κανουμε αγορες. Π.χ. Το delivery γενικα ειναι ενας τζιρος 300 εκατομμυρια ευρω ετησιως στην Ελλαδα, και υπαρχουν διαφορα site που μπορει να χρησιμοποιησει καποιος για να παραγγειλει. Δεν ήξερα ότι το κάνει και το skroutz αυτό, αλλά αυτό που περιγράφεις είναι ακριβώς η αίσθηση που έχω τα τελευταία 2 χρόνια και με οδήγησε να διατυπώσω τον προβληματισμό μου στο παρόν θέμα. Προσωπικά, η όλη πρακτική μού δίνει την αυξανόμενη αίσθηση ότι δεν μπορώ να εμπιστεύομαι στον ίδιο βαθμό τις αξιολογήσεις που διαβάζω, αλλά και κυρίως το μέσο όρο βαθμολογίας ενός καταστήματος. Σίγουρα, είμαι στην κατεύθυνση να αναζητήσω άλλη λύση, έχοντας αυτή την αίσθηση πτώσης σε αξιοπιστία, αλλά περιμένω να ακούσω και άλλες εμπειρίες. 1
QuantumWanderer Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2020 Επίσης, παρατηρώ ότι όταν αποφασίζουν να λογοκρίνουν ένα σχόλιο και να μην εμφανίζεται, δεν δημοσιεύουν ούτε τη βαθμολογία, με αποτέλεσμα να επηρέαζεται προς τα πάνω τεχνητά η βαθμολογία ενός μαγαζιού. Αν το πρόβλημα ήταν μόνο το περιεχόμενο των σχολίων, θα μπορούσε να κόβεται αυτό, αλλά η βαθμολογία να περνιέται κανονικά και να επηρεάζει το μέσο όρο. Περίεργη στρατηγική, όσο και ανήθικη και με ενδεχόμενο δόλο, θα τολμούσα να πω. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα