Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα συγχρονισμού με VDSL 100mbps Νova


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στο forum,

Στις 22/01 έγινε αλλαγή της σύνδεσής μου στη Nova από 24mbps ADSL Double Play σε 100mbps VDSL με VOIP. Επειδή δεν ήθελα να δώσω πολλά λεφτά για ρούτερ, ζήτησα να μου δώσουν ένα δικό τους με χρέωση 20€ και μου έδωσαν το γνωστό ZTE ZXHN H267N. Το θέμα είναι ότι το ρούτερ συγχρονίζει μόνιμα με 10999 upload και 55000-56000 download. Μετά από πολλά τηλέφωνα στο 13731, ήρθε ένας "τεχνικός" στο σπίτι, ο οποίος είπε ότι οι μετρήσεις που έκανε στη γραμμή του έδιναν συγχρονισμό στα 92mbps και αρνήθηκε να ελέγξει εκ νέου την ταχύτητα συγχρονισμού του ρούτερ επειδή βιαζόταν όπως είπε (τραγικός). Επίσης, σημείωσε στο έντυπο ότι αποκαταστάθηκε το πρόβλημα!!! Προφανώς δεν έχει αλλάξει τίποτα και η ταχύτητα download είναι ακόμα χαμηλή. Έχω ενημερώσει το 13731 αλλά δεν τους βλέπω να κάνουν κάτι σύντομα. Τι θα μπορούσα να κάνω για να φτιάξει αυτή η κατάσταση? Υπάρχει περίπτωση να φταίει το ρούτερ? Να σημειωθεί ότι υπάρχει και συναγερμός στο σπίτι και για να λειτουργεί σωστά έχω συνδέσει το τηλέφωνο σε διαφορετική γραμμή με φίλτρο, ενώ στη γραμμή του ρούτερ έχει τοποθετηθεί splitter. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Επεξ/σία από GeoDal7
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, bill2015 είπε

Για αρχή δοκίμασε το ρουτερ μόνο του χωρίς σπίλτερ η φίλτρα σκέτο στη γραμμή και δες αν έχει διαφορά 

Το έχω δοκιμάσει ήδη αυτό, ακόμα και στη γραμμή που βρίσκεται στην είσοδο του σπιτιού και ο συγχρονισμός download είναι στα 50mbps και κάτω, ενώ ο συναγερμός δε δουλεύει σωστά και γίνονται και αποσυνδέσεις.

Επεξ/σία από GeoDal7
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 λεπτά πριν, bill2015 είπε

στο συναγερμό υπάρχει φίλτρο; 

Αυτό δεν το γνωρίζω, υπάρχει περίπτωση να επηρεάζεται το download από αυτό? Μου κάνει εντύπωση...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, bill2015 είπε

Φυσικά και όταν θα πάει κάνει κλήση θα στο ρίχνει 

Δες το 

Εντάξει, θα επικοινωνήσω με τον άνθρωπο που έκανε την εγκατάσταση του συναγερμού για να έρθει να το δει. Ευχαριστώ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
40 λεπτά πριν, bill2015 είπε

Επίσης μπορείς να ανεβάσεις τα στατιστικά του συχρονισμού απο το ρουτερ να δούμε τη γραμμή; 

Βεβαίως, όταν γυρίσω σπίτι θα ανεβάσω φωτογραφίες με τα στατιστικά του τελευταίου συγχρονισμού και την συνδεσμολογία που ακολούθησα μετά από συμβουλή υπαλλήλου του τεχνικού τμήματος και σύμφωνα με το manual του ρούτερ. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά ήρθε ο άνθρωπος για τον συναγερμό όσο έλειπα, πέρασε ένα φίλτρο στον συναγερμό και τώρα συγχρονίζει στο μέγιστο 10999/109999. Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να απευθυνθώ περαιτέρω στη Nova, οι οποίοι πραγματικά δεν ήξεραν τι τους γίνεται. Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, bill2015 είπε

Τους είπες ότι έχεις συναγερμό; 

Ναι τους είχα ενημερώσει και πριν την αίτηση για την ενεργοποίηση του νέου πακέτου και το είχα αναφέρει και σε όλους τους υπαλλήλους του τεχνικού τμήματος, όπως και στον "τεχνικό" που μου έστειλαν, ο οποίος απάντησε ότι δεν ξέρει από συναγερμούς. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλαρακι GeoDal7 χωρις να θελω να υποστηριξω καποια εταιρεια. απο αυτα που λες , ο τεχνικος εκανε μετρηση μεχρι εκει που ειναι υποχρεωμενη η εταιρεια να σου παρεχει υπηρεσια ( εσκαλιτ, κατανεμητη πολυκατοικιας ) και μεχρι εκει ο συγχονισμος σου ηταν οπως πρεπει να ειναι. ο τεχνικος δεν ειναι υποχρεωμενος να εξετασει το σπιτι σου μεσα εφοσον στο εσκαλιτ η υπηρεσια ειναι μια χαρα. εχεις φουλ αδικο και πριν αρχισεις να ριχνειες ευθυνες.... φροντισε να διαβαζεις πρωτα καλα που βαζεις την υπογραφη σου ( οροι συμβολαιου )φιλαρακι GeoDal7 χωρις να θελω να υποστηριξω καποια εταιρεια. απο αυτα που λες , ο τεχνικος εκανε μετρηση μεχρι εκει που ειναι υποχρεωμενη η εταιρεια να σου παρεχει υπηρεσια ( εσκαλιτ, κατανεμητη πολυκατοικιας ) και μεχρι εκει ο συγχονισμος σου ηταν οπως πρεπει να ειναι. ο τεχνικος δεν ειναι υποχρεωμενος να εξετασει το σπιτι σου μεσα εφοσον στο εσκαλιτ η υπηρεσια ειναι μια χαρα. εχεις φουλ αδικο και πριν αρχισεις να ριχνειες ευθυνες.... φροντισε να διαβαζεις πρωτα καλα που βαζεις την υπογραφη σου ( οροι συμβολαιου )

Στις 28/1/2020 στις 6:02 ΜΜ, GeoDal7 είπε

Τελικά ήρθε ο άνθρωπος για τον συναγερμό όσο έλειπα, πέρασε ένα φίλτρο στον συναγερμό και τώρα συγχρονίζει στο μέγιστο 10999/109999. Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να απευθυνθώ περαιτέρω στη Nova, οι οποίοι πραγματικά δεν ήξεραν τι τους γίνεται. Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον!

φιλτρο ;; στον συναγερμο ;;; γιατι ;;; αχρηστο ειναι οπως τον εχεις συνδεδεμενο διοτι πολυ απλα δεν θα κανει κληση ο συναγερμος! συμφωνα με αυτα που ο ιδιος ειπες.... πηγες σε 100αρα με voip. οποτε ο συναγερμος για να δουλεψει και να συνδεθει θα πρεπει να τον συνδεσεις με τις υποδοχες 'phone ' του μοντεμ σου !!

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκτός αν έχει επιστροφή 

Δοκίμασε την εσωτερική καλωδίωση σου το είπαμε πολλοί εδώ μέσα το vdsl θέλει πολύ καλή καλωδίωση χωρίς ενώσεις 

 

Επεξ/σία από bill2015
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 28/1/2020 στις 10:30 ΜΜ, GeoDal7 είπε

Ναι τους είχα ενημερώσει και πριν την αίτηση για την ενεργοποίηση του νέου πακέτου και το είχα αναφέρει και σε όλους τους υπαλλήλους του τεχνικού τμήματος, όπως και στον "τεχνικό" που μου έστειλαν, ο οποίος απάντησε ότι δεν ξέρει από συναγερμούς. 

Μπορεί να τους είχες ενημερώσει, αλλά σίγουρα δεν τους ενημέρωσες για το φίλτρο που υπάρχει σ αυτόν. 

Είναι άχρηστο και αν το είχες αναφέρει, σίγουρα θα σου έλεγαν να το βγάλεις.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.