Προς το περιεχόμενο

Νέος ΚΟΚ κατατάσσει τα ηλεκτρικά πατίνια σε τρεις κατηγορίες


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, cp5120 είπε

Το θέμα δεν είναι "ποιος το οδηγεί". Άλλωστε όλοι όσοι σκοτώνονται σε τροχαία από υπερβολική ταχύτητα θεωρούν τον ευατό τους "οδηγάρα".

Τα ζητήματα είναι ότι
1. Το μηχανάκι και το ποδήλατο το βλέπεις. Αυτό είναι σαν ένα όρθιο μπαστούνι. Εύκολα σου ξεφεύγει.
2. Τα πατίνια τα καβαλάνε και 12χρονα παιδιά με παντελή άγνοια κινδύνου. Τα μηχανάκια όχι.
3. Τα μηχανάκια και τα ποδήλατα κινούνται στο δρόμο. Αυτά στα πεζοδρόμια, ανάποδα και γενικά ...όπου λάχει.
4. Πόσοι φοράνε κράνος (έστω ποδηλάτου) από αυτούς που τα χρησιμοποιούν;
5. Τέλος, τι φταίει ο οδηγός που θα σκοτώσει έναν/μία από αυτούς/ες; Ακόμη υπάρχει η "συνυπευθυνότητα" 10% στα δικαστήρια).

Να μην αναφερθώ στο αισθητικό του θέματος (πόσο γελοίος -ειδικά μεγαλόσωμος- φαίνεται κάποιος πάνω σε πατίνι), ούτε στο ότι η νέα γενιά θεωρεί ότι το περπάτημα είναι βλαβερό για την υγεία και πρέπει να αποφεύγεται έστω για 500μ.)

γιατί άμα πας με 30 στον δρόμο και φάει σαβούρα μόνος του αυτός με το πατήνι και πέσει μπροστά σου και τον πατήσεις τι φταίς? 

2) πήγαινε έξω απο επάλ πρωί να δεις τι γίνεται με μηχανάκια , φίλος μου 16 χρονών όταν πηγαίναμε επαλ ακόμα πριν κάτι αιώνες έπεσε σε θάμνο γιατί έκανε σούζες έξω απο το σχολείο :D 

3) τα μηχανάκια, τα ποδήλατα ,τα αυτοκίνητα και ότι έχει ρόδες στο εξωτερικό δεν κινούνται και στα δύο, εδώ ελλάδα πάσης φύσεως οχήματα πάνε παντού 

5)εδώ ο νόμος είναι αυστηρός για τους οδηγούς αυτοκινήτων αλλά δεν οριοθετεί και τους μακάκες με αποτέλεσμα ότι συμπεριφορά και να έχουν εσένα να κατηγορήσουν.

στο αισθητικό μοιάζουν με αυτούς εδώ

eb64365b1c871f5f167b4ab5811de488.jpg

εγώ που κάνω συνεχώς εξωτερικές δουλειές σε πολεοδομίες και οικοδομές λόγο επαγγέλματος χρησιμοποιώ μόνο μετρό και ποδαράκια(πλην εξαιρέσεων στη νίκαια και πειραιά) , σε μια μέρα μπορεί να γράψω και 10 χιλιόμετρα με τα πόδια γύρω γύρω , υγεία είναι δεν είναι κακό.αλλά οι νέοι ξορκίζουν το περπάτημα!

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 ώρες πριν, WaxOnWaxOff είπε

Dashcam για να ειμαστε καλυμμενοι μαγκες..... 

Απαγορεύεται λόγω GDPR. Δεν μπορείς να έχεις κάμερα στο αυτοκίνητο και να βιντεοσκοπείς χώρο εκτός αυτού χωρίς άδεια και συναίνεση των υποκειμένων.

Ακόμα και να εμφανίσεις τέτοιο βίντεο σε δικαστήριο, θα σε τρέχουν για προσωπικά δεδομένα και παραβίαση GDPR.

Στη Ρωσία νομίζω έχουν απαγορευτεί δια νόμου τα dashcam όπως και τα φυμέ, τελείως. Αν σε δούνε με φυμέ πέφτει καμπάνα τσουχτερή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι ρε συ δεν γινεται ομως , προχθες πηγα να πατησω ποδηλατη . Δεξια ο μ2λ2κ2ς και μπηκε αποτομα στην αριστερη χωρις καν να κοιταξει , σε κεντρικο δρομο κιολλας . Πως να υπεραστιστω το δικιο μου στο τελος εγω ?

Δηλαδη η μοναδικη λυση ειναι να τους πατησουν , να σκοτωθει κοσμος και μετα να βαλουν μυαλο ? 

Αυτη η χωρα ειναι μονο στησε κολο και μη μιλας . 

Επεξ/σία από WaxOnWaxOff
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Sebu είπε

Απαγορεύεται λόγω GDPR. Δεν μπορείς να έχεις κάμερα στο αυτοκίνητο και να βιντεοσκοπείς χώρο εκτός αυτού χωρίς άδεια και συναίνεση των υποκειμένων.

Ακόμα και να εμφανίσεις τέτοιο βίντεο σε δικαστήριο, θα σε τρέχουν για προσωπικά δεδομένα και παραβίαση GDPR.

Στη Ρωσία νομίζω έχουν απαγορευτεί δια νόμου τα dashcam όπως και τα φυμέ, τελείως. Αν σε δούνε με φυμέ πέφτει καμπάνα τσουχτερή.

Δεν στεκει αυτο.

http://www.autogreeknews.gr/diafora-nea/13357-megali-erevna-paranomi-i-oxi-i-kamera-sto-aftokinito

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως είτε πατίνι, ποδήλατο, μηχανή, ΙΧ, νταλίκα ή βαπόρι, αν η νοοτροπία στους δρόμους δεν αλλάξει μια ζωή για κλάματα θα είναι όλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γεγονός ότι ο καθένας (και κυρίως ο οδηγός αυτοκινήτου) νομίζει ότι ο δρόμος έχει φτιαχτεί μόνο για τον τύπο οχήματος που που ο ίδιος οδηγεί είναι το πρόβλημα. 

Οι δρόμοι είναι για όλους. Αυτοκίνητα, μηχανές, ποδήλατα, πατίνια. Και πεζούς. Αν δεν υπάρχει ξεχωριστός ποδηλατόδρομος, πατινόδρομος κλπ, στο δρόμο που κινούνται αυτοκίνητα, επιτρέπονται και λοιπά οχήματα σύμφωνα με τους εκάστοτε κανόνες του κ.ο.κ.

Και προς όλους τους αυτοκινητιστές - να σέβεστε τα μικρότερα οχήματα όπως θα θέλατε να σέβεται εσάς ένας οδηγός νταλίκας.

Και κυρίως να σεβόμαστε τους πεζούς. Παλλόμενο φανάρι - προτεραιότητα πεζός. Διάβαση χωρίς φανάρι - προτεραιότητα πεζός και ούτω καθεξής. Τήρηση των ορίων ταχύτητας.

Σεβασμός σε όλους. Προσεκτική, αμυντική οδήγηση.

  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, lefi είπε

Να ρωτήσω κάτι; Αυτά τα ηλεκτρικά πατήνια με 6 km/h τελική που τα βρήκαν; σχεδόν όλα όσα κυκλοφορούν είναι με άνω από 10 km/h ταχύτητα. Ειλικρινά διορθώστε με εάν κάνω λάθος.

Μάλλον ετούτα εδώ θα εννοούν. Απλά τα ονομάζουν όλα... πατίνια.

2110011080_0003_01-huge.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ να θέσω ένα ρητορικό ερώτημα. Για ποιο λόγο έχει περισσότερο δικαίωμα στην χρήση των δρόμων ένας κύριος οποίος πηγαίνει με 7 θέσιο Volvo δυόμισι τόνων, το οποίο εκπέμπει τόσο καυσαέριο και καταναλώνει τόση βενζίνη κλπ κλπ, σε σχέση με έναν κύριο όποιος πηγαίνει με ένα ηλεκτρικό πατίνι ή το ποδηλατο του ακόμα καλύτερα; Μήπως έχουμε διαστρεβλώσει λίγο την πραγματικότητα;   Που λέμε να απαγορέψουν πατίνια , ποδήλατα κλπ (δεν αναφέρομαι στο νόμο, αλλά στα διαφορά σχόλια εδώ μέσα), για να μην τους πατάνε οι ασυνείδητοι οδηγοί αυτοκινήτων που δεν σέβονται ούτε ΚΟΚ ούτε ανθρώπινες ζωές;  

Προφανώς βέβαια και είμαι υπέρ της σωστής οριοθέτησης και τον περιορισμό, ιδιαίτερα όσον αφορά την τήρηση των κανονισμών και του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας από τα πατίνια, αλλά και υπέρ της απαγόρευσης δυνατων ηλεκτρικών οχημάτων σε παιδιά.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
30 minutes ago, n4sleep said:

Εγώ να θέσω ένα ρητορικό ερώτημα. Για ποιο λόγο έχει περισσότερο δικαίωμα στην χρήση των δρόμων ένας κύριος οποίος πηγαίνει με 7 θέσιο Volvo δυόμισι τόνων, το οποίο εκπέμπει τόσο καυσαέριο και καταναλώνει τόση βενζίνη κλπ κλπ, σε σχέση με έναν κύριο όποιος πηγαίνει με ένα ηλεκτρικό πατίνι ή το ποδηλατο του ακόμα καλύτερα;

Γιατί το Volvo έχει 100 διαφορετικά συστήματα ασφαλείας και προειδοποίησης του οδηγού για διάφορα πράγματα που συμβαίνουν γύρω του στο δρόμο, ενώ ο κύριος που πήρε ένα πατίνι και νομίζει πως οδηγεί ...volvo, δεν έχει ιδέα από βασικούς κανόνες ασφαλείας (και είναι και περισσότερο εκτεθειμένος σε ατυχήματα)! :) 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, billdanos είπε

Γιατί το Volvo έχει 100 διαφορετικά συστήματα ασφαλείας και προειδοποίησης του οδηγού για διάφορα πράγματα που συμβαίνουν γύρω του στο δρόμο, ενώ ο κύριος που πήρε ένα πατίνι και νομίζει πως οδηγεί ...volvo, δεν έχει ιδέα από βασικούς κανόνες ασφαλείας (και είναι και περισσότερο εκτεθειμένος σε ατυχήματα)! :) 

Μιλάω πάντα για τον ίδιο σεβασμό στον ΚΟΚ και από τους 2 οδηγούς. Δεν συγκρίνω έναν υπεύθυνο με έναν ανεύθυνο. Οπότε το επιχείρημα με τα συστήματα ασφαλείας του Volvo ειναι εντελώς άτοπο. Εγώ μιλάω από πλευράς επιβαρύνσης του περιβάλλοντος και των δίπλα, με καυσαέρια, με θόρυβο με κατανάλωση ορυκτών πόρων και φυσικα την ζημιά μπορεί να προξενήσει σαν ατύχημα. Πάντως να ξέρεις ότι ό,τι και τα F 16 έχουν πολύ εξελιγμένα ραντάρ, πολύ καλύτερα από το Volvo μήπως να πετάγαμε και τέτοια στην Αθήνα. Τα leopard εντοπίζουν ανθρώπους και οχήματα με θερμικές κάμερες!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καιρός ήταν... Βλέπω παιδιά 10 ετών να πάνε όπως να ναι μέσα σε κεντρικούς δρόμους..  Να πατήσεις κανένα και βα έχεις τύψεις για όλη σου τη ζωή... 

Αν δεν μπορούν να εφαρμόσουν τα μέτρα καλύτερα να αποσύρουν τα πατίνια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Grimson είπε

Όλα αυτά που περιγράφετε γίνονται και με ποδήλατα.Για να μην αρχίσω να περιγράφω περιστατικά με οδηγούς αυτοκινήτων

Λογικό τα περιστατικά με τα αμάξια μιας και κυκλοφορούν εκατομμύρια φίλε κάθε μέρα στη Ελλάδα ...ποδήλατα και πατίνια δεν κυκλοφορούν εκατομμύρια ...στατιστικά ουδεμία σύγκριση ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, zaratustra είπε

Το γεγονός ότι ο καθένας (και κυρίως ο οδηγός αυτοκινήτου) νομίζει ότι ο δρόμος έχει φτιαχτεί μόνο για τον τύπο οχήματος που που ο ίδιος οδηγεί είναι το πρόβλημα. 

Οι δρόμοι είναι για όλους. Αυτοκίνητα, μηχανές, ποδήλατα, πατίνια. Και πεζούς. Αν δεν υπάρχει ξεχωριστός ποδηλατόδρομος, πατινόδρομος κλπ, στο δρόμο που κινούνται αυτοκίνητα, επιτρέπονται και λοιπά οχήματα σύμφωνα με τους εκάστοτε κανόνες του κ.ο.κ.

Και προς όλους τους αυτοκινητιστές - να σέβεστε τα μικρότερα οχήματα όπως θα θέλατε να σέβεται εσάς ένας οδηγός νταλίκας.

Και κυρίως να σεβόμαστε τους πεζούς. Παλλόμενο φανάρι - προτεραιότητα πεζός. Διάβαση χωρίς φανάρι - προτεραιότητα πεζός και ούτω καθεξής. Τήρηση των ορίων ταχύτητας.

Σεβασμός σε όλους. Προσεκτική, αμυντική οδήγηση.

πήγαινε ξαναδιάβασε τον κοκ, αν τον έχεις διαβάσει ποτέ γιατί δεν στα είπανε καλά.

1 ώρα πριν, n4sleep είπε

Εγώ να θέσω ένα ρητορικό ερώτημα. Για ποιο λόγο έχει περισσότερο δικαίωμα στην χρήση των δρόμων ένας κύριος οποίος πηγαίνει με 7 θέσιο Volvo δυόμισι τόνων, το οποίο εκπέμπει τόσο καυσαέριο και καταναλώνει τόση βενζίνη κλπ κλπ, σε σχέση με έναν κύριο όποιος πηγαίνει με ένα ηλεκτρικό πατίνι ή το ποδηλατο του ακόμα καλύτερα; Μήπως έχουμε διαστρεβλώσει λίγο την πραγματικότητα;   Που λέμε να απαγορέψουν πατίνια , ποδήλατα κλπ (δεν αναφέρομαι στο νόμο, αλλά στα διαφορά σχόλια εδώ μέσα), για να μην τους πατάνε οι ασυνείδητοι οδηγοί αυτοκινήτων που δεν σέβονται ούτε ΚΟΚ ούτε ανθρώπινες ζωές;  

Προφανώς βέβαια και είμαι υπέρ της σωστής οριοθέτησης και τον περιορισμό, ιδιαίτερα όσον αφορά την τήρηση των κανονισμών και του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας από τα πατίνια, αλλά και υπέρ της απαγόρευσης δυνατων ηλεκτρικών οχημάτων σε παιδιά.

γιατί έχει δίπλωμα οδήγησης και έχει πληρώσει τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να δούμε τώρα τι θα γίνουν οι άνθρωποι που πήραν πατίνια με το προηγούμενο καθεστώς για να τα έχουν χωρίς πινακίδες, άδειες, μπλα μπλα για ταχύτητες <50 χμλ/ω. Σε αυτή τη χώρα λενε κάτι και το αλλάζουν απευθείας. Τέρας σταθερότητας στις αποφάσεις η Ελλάς, ετσι για να τα πάρουν απο περισσότερους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...