mindreader Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, teot είπε Ένα μεγάλο πρόβλημα σε πολλά Σκρουτζομάγαζα ειναι ότι η επιστροφή για εγγύηση ακόμη και σε DOA γίνετε με έξοδα του αγοραστή. Επίσης ότι τα προϊόντα πολλές φορές ταξιδεύουν με ευθύνη του αγοραστή.... Ψάχοντας τις τελευταίες ημέρες για ένα προιόν τεχνολογίας απέρριψα ένα κατάστημα που στους όρους έγραφε ... "οτι σε περίπτωση παραλαβής κακοποιημένης συσκευασίας να ενημερωθει άμεσα η Courier και τα καταστημα αλλιώς δεν θα υπαρχει δυνατοτητα ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ COURIER" ... προσέξτε απο την Courier οχι απο το καταστημα... Ενδιαφερουσα επισημανση, δεν το ηξερα. Χιλιες φορες eshop για προιοντα τεχνολογιας, τουλαχιστον αν σου ερθει χαλασμενο, το επιστρεφεις σε αυτους, εχεις να κανεις με αυτους... ακου εκει με την courier...πανε καλα....?^&! Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου 2020 από mindreader 1
teot Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, mindreader είπε Ενδιαφερουσα επισημανση, δεν το ηξερα. Χιλιες φορες eshop για προιοντα τεχνολογιας, τουλαχιστον αν σου ερθει χαλασμενο, το επιστρεφεις σε αυτους, εχεις να κανεις με αυτους... ακου εκει με την courier...πανε καλα....?^&! Αυτο ειναι αλήθεια και ειδικα αν μένεις επαρχία... Αγοραζα και αγοράζω απο το συγκεκριμένο... αλλα το κακό είναι από τότε που έβαλε τα πάντα και εγινε super market περαν απο τις αυξημένες τιμες δεν έχει την ποικιλία επιλογών του παλιού καλού καταστήματος, Για αυτο πολλες φορες τα σκρουτζομαγαζα ειναι λύση αναγκης αλλα θελει καλο διαβασμα των ορων καθε καταστήματος.... Ενδεικτικα παραθετω αποσπασματα απο ορους καταστημάτων... "Η εγγύηση D.O.A. παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις: κλπ κλπ.... Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε ρητά σε τέτοιες περιπτώσεις είναι η εξής: 1).... 2).... 3) Το κόστος των Μεταφορικών, όλων των επιστρεφόμενων προς την Εταιρεία προϊόντων, βαρύνει τον αγοραστή." "ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΥΛΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ – ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ 1. 2. κλπ κλπ 8. Στείλτε το προϊόν με courier της επιλογής σας με χρέωση αποστολέα στην διεύθυνση:" "ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ: Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση η διάρκεια της οποίας διαφέρει ανάλογα με το προϊόν και τη μάρκα. Τα προϊόντα που καλύπτονται από εγγύηση αντιπροσωπείας, την εγγύηση την καλύπτει η αντιπροσωπεία. Η επιστροφή των προϊόντων που καλύπτονται από εγγύηση γίνεται με ευθύνη και κόστος του πελάτη" "1. Παραλαβή στο χώρο σας πανελλαδικά Η εταιρεία μας συνεργάζεται κλπ κλπ Σε περίπτωση παραλαβής χτυπημένης συσκευασίας παρακαλούμε να ενημερώνετε άμεσα την εταιρεία ταχυμεταφορών και το τμήμα πωλήσεων της ΧΧΧΧΧΧΧ.gr. Σε περίπτωση που η ΧΧΧΧΧΧΧ δεν ειδοποιηθεί αυθημερόν, δε θα έχετε τη δυνατότητα να αποζημιωθείτε από την Εταιρεία Courier." "Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του στον πελάτη (καλούμενο εφεξής για συντομία DOA) και εφόσον το καλύπτει η πολιτική DOA του εκάστοτε κατασκευαστή, η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται με χρέωση του πελάτη. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει είτε από το φυσικό μας κατάστημα, είτε με αποστολή αυτού/αυτών με εταιρεία ταχυμεταφορών στην έδρα της Εταιρείας.Οι επιστροφές με ταχυδρομείο δεν είναι εφικτή." Βέβαια υπάρχουν και καταστήματα που δεν έχουν τέτοιου είδους όρους που και το DOA καλυπτουν και τις εγγυησεις απλα θα πρεπει να διαβαζουμε τους ορους και να σταθμίζουμε πριν προβουμε σε μια αγορα Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου 2020 από teot
mindreader Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2020 Διαβαζω για αλλαγες, για αντιδρασεις απο τα φιλοξενουμενα eshops, τι γινεται ρε παιδια;;;; https://techingreek.com/skroutz-o-calypse-simantikes-allages-to-e-commerce-se-nea-epochi/
mindreader Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2020 Τα σκρουτζομαγαζα, εξυπηρετουνται σχεδον αποκλειστικα απο εταιριες ταχυμεταφορων-courier; Εχω καταλαβει καλα; Ή εχει τυχει σε κανεναν να του εχουν στειλει και μεσω Ελτα;
tobindax Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, mindreader είπε Τα σκρουτζομαγαζα, εξυπηρετουνται σχεδον αποκλειστικα απο εταιριες ταχυμεταφορων-courier; Εχω καταλαβει καλα; Ή εχει τυχει σε κανεναν να του εχουν στειλει και μεσω Ελτα; Ότι θέλουν βάζουν. Πέρσι είχα δει ΕΛΤΑ και έκανε γύρω στη βδομάδα ενώ τα κούριερ έκαναν 3 μέρες. Το χειρότερο είναι όταν βάζουν τίποτα τελειωμένους τοπικούς φορτηγατζήδες (τυπικό σε πολύ βαριά αντικείμενα). Στις 31/1/2020 στις 10:09 ΠΜ, mindreader είπε Ενδιαφερουσα επισημανση, δεν το ηξερα. Χιλιες φορες eshop για προιοντα τεχνολογιας, τουλαχιστον αν σου ερθει χαλασμενο, το επιστρεφεις σε αυτους, εχεις να κανεις με αυτους... ακου εκει με την courier...πανε καλα....?^&! Στις 31/1/2020 στις 2:45 ΜΜ, teot είπε Αυτο ειναι αλήθεια και ειδικα αν μένεις επαρχία... Αγοραζα και αγοράζω απο το συγκεκριμένο... αλλα το κακό είναι από τότε που έβαλε τα πάντα και εγινε super market περαν απο τις αυξημένες τιμες δεν έχει την ποικιλία επιλογών του παλιού καλού καταστήματος, Για αυτο πολλες φορες τα σκρουτζομαγαζα ειναι λύση αναγκης αλλα θελει καλο διαβασμα των ορων καθε καταστήματος.... Ενδεικτικα παραθετω αποσπασματα απο ορους καταστημάτων... "Η εγγύηση D.O.A. παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις: κλπ κλπ.... Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε ρητά σε τέτοιες περιπτώσεις είναι η εξής: 1).... 2).... 3) Το κόστος των Μεταφορικών, όλων των επιστρεφόμενων προς την Εταιρεία προϊόντων, βαρύνει τον αγοραστή." "ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΥΛΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ – ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ 1. 2. κλπ κλπ 8. Στείλτε το προϊόν με courier της επιλογής σας με χρέωση αποστολέα στην διεύθυνση:" "ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ: Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση η διάρκεια της οποίας διαφέρει ανάλογα με το προϊόν και τη μάρκα. Τα προϊόντα που καλύπτονται από εγγύηση αντιπροσωπείας, την εγγύηση την καλύπτει η αντιπροσωπεία. Η επιστροφή των προϊόντων που καλύπτονται από εγγύηση γίνεται με ευθύνη και κόστος του πελάτη" "1. Παραλαβή στο χώρο σας πανελλαδικά Η εταιρεία μας συνεργάζεται κλπ κλπ Σε περίπτωση παραλαβής χτυπημένης συσκευασίας παρακαλούμε να ενημερώνετε άμεσα την εταιρεία ταχυμεταφορών και το τμήμα πωλήσεων της ΧΧΧΧΧΧΧ.gr. Σε περίπτωση που η ΧΧΧΧΧΧΧ δεν ειδοποιηθεί αυθημερόν, δε θα έχετε τη δυνατότητα να αποζημιωθείτε από την Εταιρεία Courier." "Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του στον πελάτη (καλούμενο εφεξής για συντομία DOA) και εφόσον το καλύπτει η πολιτική DOA του εκάστοτε κατασκευαστή, η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται με χρέωση του πελάτη. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει είτε από το φυσικό μας κατάστημα, είτε με αποστολή αυτού/αυτών με εταιρεία ταχυμεταφορών στην έδρα της Εταιρείας.Οι επιστροφές με ταχυδρομείο δεν είναι εφικτή." Βέβαια υπάρχουν και καταστήματα που δεν έχουν τέτοιου είδους όρους που και το DOA καλυπτουν και τις εγγυησεις απλα θα πρεπει να διαβαζουμε τους ορους και να σταθμίζουμε πριν προβουμε σε μια αγορα Υπερβολές. Απλά δείτε τη βαθμολογία του καταστήματος στο σκρουτζ και αποφύγετε όσα δεν έχουν άριστα ή σχεδόν άριστα (επίτηδες λέω άριστα για να καλύπτεται και το ότι είναι γνωστό ότι το σκρουτζ κάνει το λάθος να παίρνει το μέρος του μαγαζιού σε κάποιες αρνητικές βαθμολογίες ενώ να κάνει τα στραβά μάτια αν είναι θετικές αλλά ύποπτα θετικές). Πρόσφατα πήρα κάτι και ήρθε εντελώς σπασμένο και μου λέει η κούριερ "θα τους ζητήσουμε να το πάρουν πίσω για να το ξαναστείλουν" και όντως απλά έστειλαν σωστό (δεν πήραν πίσω καν το σπασμένο πριν το κάνουν) αν και να σημειώσω ότι το σπάσιμο φαινόταν άμεσα πριν το παραλάβω οπότε δεν ξέρω τι θα γινόταν ακριβώς αν το γύρναγα εγώ. Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου 2020 από tobindax
The_Judas Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 31/1/2020 στις 12:58 ΠΜ, teot είπε Ένα μεγάλο πρόβλημα σε πολλά Σκρουτζομάγαζα ειναι ότι η επιστροφή για εγγύηση ακόμη και σε DOA γίνετε με έξοδα του αγοραστή. Επίσης ότι τα προϊόντα πολλές φορές ταξιδεύουν με ευθύνη του αγοραστή.... Ψάχοντας τις τελευταίες ημέρες για ένα προιόν τεχνολογίας απέρριψα ένα κατάστημα που στους όρους έγραφε ... "οτι σε περίπτωση παραλαβής κακοποιημένης συσκευασίας να ενημερωθει άμεσα η Courier και τα καταστημα αλλιώς δεν θα υπαρχει δυνατοτητα ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ COURIER" ... προσέξτε απο την Courier οχι απο το καταστημα... Δεν νομίζω ότι υπάρχουν καταστήματα εκτός σκρουτζ που να καλύπτουν τα μεταφορικά. Είναι αναμενόμενο ότι παίρνεις ένα ρίσκο αγοράζοντας π.χ από κάποιο νησί. Προσωπικά προτιμώ προϊόντα τα οποία έχουν εγγύηση αντιπροσωπείας ή καταστήματα e-shops που είναι στην πόλη μου. Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου 2020 από The_Judas
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα