Προς το περιεχόμενο

Καινούργιο ή "ακριβό" μεταχειρισμένο;


ikaruga24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, imr είπε

Υπάρχουν επιλογές, δεν ειναι μονόδρομος η αντιπροσωπεια, μπορείς να πας και σε εξουσιοδοτημένο (χωρίς να χάνεις εγγυηση)

Προφανώς αλλά όταν θες να κάνεις μία σύγκριση αναγκαστικά πας σε τιμές αντιπροσωπείας για να έχεις ένα μέτρο. αλλιώς και εγώ ξέρω συνεργεία-γκαράζ αλλά μην ξεφεύγουμε από το θέμα μας! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Ήρθε η ώρα (και Θεού θέλοντας) να πάω σε νέο αμάξι. Μέσα στους επόμενους μήνες θα επιλέξω κάτι που μου ταιριάζει αλλά πριν από αυτό πρέπει να καταλήξω αν είναι καλύτερα να πάω σε καινούργιο (πχ Kia Ceed) ή αν θα ήταν καλύτερα να πάρω δοκιμασμένες λύσεις μεγαλύτερης χρηματικής κατηγορίας (πχ Lexus ct200h). Τα υπέρ και τα κατά τα προφανή τα γνωρίζω. Τα όχι και τόσο προφανή ρίξτε ιδέες. 

Το καινούργιο αυτοκίνητο έχει σίγουρα τα υπέρ ότι είσαι ο πρώτος κωλος που θα το δουλέψει αλλά και το "ακριβό" μεταχειρισμένο ίσως αποδειχτεί περισσότερο σκύλος με τα επιπλέον luxury χαρακτηριστικά. Η δική σας άποψη στο θέμα ποια είναι; 

Προσωπικά μετά τα 3 πρώτα ιχ, άρχισα να ακολουθώ τη λογική του ακριβού μτχ εκτός αν πρόκειται για σχετικά φτηνό οπότε κι οι διαφορές τους μικρές. 

Προϋπόθεση φυσικά να μην μιλάμε για κάποιο χρεπι. 

Αλλιώς παίρνεις περισσότερο αμάξι στα ιδια χρήματα. Αυτό δηλαδή που είναι το καπέλο του καινούργιου. 

Τώρα το κόστος συντήρησης, θα αλλάζει αναλογικά με το αμάξι, τις βλάβες, τον τρόπο οδήγησης κλπ. Τρέχα γύρευε δηλαδή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Ήρθε η ώρα (και Θεού θέλοντας) να πάω σε νέο αμάξι. Μέσα στους επόμενους μήνες θα επιλέξω κάτι που μου ταιριάζει αλλά πριν από αυτό πρέπει να καταλήξω αν είναι καλύτερα να πάω σε καινούργιο (πχ Kia Ceed) ή αν θα ήταν καλύτερα να πάρω δοκιμασμένες λύσεις μεγαλύτερης χρηματικής κατηγορίας (πχ Lexus ct200h). Τα υπέρ και τα κατά τα προφανή τα γνωρίζω. Τα όχι και τόσο προφανή ρίξτε ιδέες. 

Το καινούργιο αυτοκίνητο έχει σίγουρα τα υπέρ ότι είσαι ο πρώτος κωλος που θα το δουλέψει αλλά και το "ακριβό" μεταχειρισμένο ίσως αποδειχτεί περισσότερο σκύλος με τα επιπλέον luxury χαρακτηριστικά. Η δική σας άποψη στο θέμα ποια είναι; 

Η λογικη λεει να παρεις το ceed καινουργιο! Εξαλλου η τεχνολογια εχει ανεβει πολυ.. Δεν θα υστερει σε παρα πολλα σε σχεση με το lexus.. Και μελλοντικα θα σου φαει λιγοτερα χρηματα απο το lexus..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, chessplayer-alexis είπε

Προσωπικά μετά τα 3 πρώτα ιχ, άρχισα να ακολουθώ τη λογική του ακριβού μτχ εκτός αν πρόκειται για σχετικά φτηνό οπότε κι οι διαφορές τους μικρές. 

Προϋπόθεση φυσικά να μην μιλάμε για κάποιο χρεπι. 

Αλλιώς παίρνεις περισσότερο αμάξι στα ιδια χρήματα. Αυτό δηλαδή που είναι το καπέλο του καινούργιου. 

Τώρα το κόστος συντήρησης, θα αλλάζει αναλογικά με το αμάξι, τις βλάβες, τον τρόπο οδήγησης κλπ. Τρέχα γύρευε δηλαδή. 

Ισχύει αυτό που λες, αλλά χρονικά είμαστε σε 2 μεταίχμια:

1. στανταρ εξοπλισμοί ασφαλείας,

2. downsizing κινητήρων με αποτέλεσμα χαμηλότερη κατανάλωση και πιθανότατα και τέλη κυκλοφορίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, pp6210 είπε

Ισχύει αυτό που λες, αλλά χρονικά είμαστε σε 2 μεταίχμια:

1. στανταρ εξοπλισμοί ασφαλείας,

2. downsizing κινητήρων με αποτέλεσμα χαμηλότερη κατανάλωση και πιθανότατα και τέλη κυκλοφορίας.

Σωστά, για αυτό τελικά ο καθένας πρέπει να κάνει το δικό το προσωπικό ζύγισμα. 

Νομίζω, αν συγκρίνουμε το Lexus με το Hyundai, το 1ο θα είναι αναλογικά περισσότερο αυτ/το. Έστω και αν ει αι 3-4 ετών. Προσωπικά δε θα έπαιρνα παλαιότερο διότι - ναι- εκεί η διαφορά τεχνολογίας θα ειναι σημαντική. 

Το 2004 είχα αγοράσει την e200 πολύ ελαφρά μτχ και μου έβγαλε απροβληματιστα 350.000 χλμ. Κόστος συντήρησης ελάχιστο. Πχ δε είχε χρειαστεί να αλλάξω ελατήρια, ή δίσκους. Το σάλονι άριστο για όλα τα χρόνια. Η μόνη ζημιά ήταν 3 αντλίες βενζίνης. Ευτυχώς δεν είχα ατυχήματα. 

Τωρα φυσικά τα πράγματα έχουν αλλάξει και ακόμα και τα μικρότερα είναι αναλογικά καλύτερα. Και σίγουρα αυτό θα συνεχίσει να συμβαίνει. 

Πιθανώς να μην είναι η καλύτερη εποχή για να δώσει σημαντικό ποσό για κάρο.

Πιθανώς με 15-20.000 να βρίσκεις καλό μτχ που να είναι εξίσου future proof με ένα μικρότερο καινούργιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

3 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Ήρθε η ώρα (και Θεού θέλοντας) να πάω σε νέο αμάξι. Μέσα στους επόμενους μήνες θα επιλέξω κάτι που μου ταιριάζει αλλά πριν από αυτό πρέπει να καταλήξω αν είναι καλύτερα να πάω σε καινούργιο (πχ Kia Ceed) ή αν θα ήταν καλύτερα να πάρω δοκιμασμένες λύσεις μεγαλύτερης χρηματικής κατηγορίας (πχ Lexus ct200h). Τα υπέρ και τα κατά τα προφανή τα γνωρίζω. Τα όχι και τόσο προφανή ρίξτε ιδέες. 

Το καινούργιο αυτοκίνητο έχει σίγουρα τα υπέρ ότι είσαι ο πρώτος κωλος που θα το δουλέψει αλλά και το "ακριβό" μεταχειρισμένο ίσως αποδειχτεί περισσότερο σκύλος με τα επιπλέον luxury χαρακτηριστικά. Η δική σας άποψη στο θέμα ποια είναι; 

Αν ψάχνεις ένα αμάξι καλύτερο (συνήθως) σε παροχές, το οποίο μπορείς να συντηρήσεις και έχεις δυνατότητα να το βρεις καθαρό σαν μεταχειρισμένο πας εκεί. 
Αν ψάχνεις ένα αμάξι να μυρίζει εργοστάσιο το οποίο θα έχεις την χαρά (ή την υπομονή) το στρώσεις μόνος σου και θα έχει μπόλικη εγγύηση από πίσω πάς σε νέο.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, ikaruga24 said:

Ήρθε η ώρα (και Θεού θέλοντας) να πάω σε νέο αμάξι. Μέσα στους επόμενους μήνες θα επιλέξω κάτι που μου ταιριάζει αλλά πριν από αυτό πρέπει να καταλήξω αν είναι καλύτερα να πάω σε καινούργιο (πχ Kia Ceed) ή αν θα ήταν καλύτερα να πάρω δοκιμασμένες λύσεις μεγαλύτερης χρηματικής κατηγορίας (πχ Lexus ct200h). Τα υπέρ και τα κατά τα προφανή τα γνωρίζω. Τα όχι και τόσο προφανή ρίξτε ιδέες. 

Το καινούργιο αυτοκίνητο έχει σίγουρα τα υπέρ ότι είσαι ο πρώτος κωλος που θα το δουλέψει αλλά και το "ακριβό" μεταχειρισμένο ίσως αποδειχτεί περισσότερο σκύλος με τα επιπλέον luxury χαρακτηριστικά. Η δική σας άποψη στο θέμα ποια είναι; 

Αγαπητέ καλησπέρα. Ήθελα να αλλάξω το 150ρι Fiat Bravo μου του 2008 και βρέθηκα σε ίδιο δίλημμα. Αυτό που έκανα ήταν να ορίσω τις κατηγορίες που ήθελα (πχ δεν με ενδιέφερε για C segment μόνο, με καλύπτει και το B και το B-SUV) και τι στάνταρντς ήθελα να έχει (πχ ήθελα οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και τουλάχιστον 5 έτη εγγύηση). Σαν όριο τιμής είχα ακριβώς το φορολογικό "σκαλοπάτι" των 22300€ (όπου εκτοξεύεται το τέλος ταξινόμησης).

Έκατσα έκανα μια λίστα λοιπόν με τι καινούρια παίρνω σε αυτά τα χρήματα, πήγα είδα μερικά. Ε το Peugeot 208 ήταν ΕΡΩΤΑΣ. Μετά το σκέφτηκα λίγο αλλιώς, ότι όχι με 21900€ που θα μου κοστίσει, αλλά με 15000€ παίρνεις πολύ πιο "αυτοκίνητο" στα μεταχειρισμένα, ενώ και το καινούριο με το που το βάλεις μπροστά έχει χάσει 5 χιλιάρικα. Ξέρεις τι όμως; Με είχε κουράσει το Fiat 12ετίας με τα χαζά προβληματάκια του που δικαιολογούνται εν μέρει από την ηλικία (πχ μου έμεινε στο χέρι το σκίαστρο οδηγού, 73€ ανταλλακτικό...). Θέλω για 5 χρόνια να έχω απολύτως ήσυχο το κεφάλι μου ότι δε θα δώσω δεκάρα τσακιστή για προβλήματα. Αυτή τη ξεγνοιασιά την πληρώνεις. Πόσο; Ο καθένας όσο θέλει, το Ceed είναι αυτοκινητάρα και με 7 έτη εγγύηση και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. Αν δεν έβγαινε 26 χιλιάρικα το Xceed το αυτόματο αυτό θα είχα πάρει... Εντάξει η κονσόλα είναι λίγο μουντή σχεδιάστικα (αλλά τι δεν είναι μπροστά στο 208?) και κάποια πλαστικά είναι μέτριας ποιότητας, αλλά σαν σύνολο είναι αξιοπρεπέστατο και αξιοπιστότατο.

Επίσης για το κόστος των service που αναφέρθηκε, σιγά τα ωά. Είδαμε πόσο κάνουν και τα μπουζί ιριδίου για το Bravo ή τα τακάκια και οι δισκόπλακες για τις τετραπίστονες δαγκάνες του...

Με έναν καλό υπολογισμό, το κόστος χρήσης/συντήρησης για τα χιλιόμετρα που κάνω θα είναι 2800€ στο 208 από 4300€ που είναι σήμερα στο Fiat. Μιλάμε για μια διαφορά των 1500€ ετησίως!

10 minutes ago, agnostos13 said:

Αν ψάχνεις ένα αμάξι καλύτερο (συνήθως) σε παροχές, το οποίο μπορείς να συντηρήσεις και έχεις δυνατότητα να το βρεις καθαρό σαν μεταχειρισμένο πας εκεί. 
Αν ψάχνεις ένα αμάξι να μυρίζει εργοστάσιο το οποίο θα έχεις την χαρά (ή την υπομονή) το στρώσεις μόνος σου και θα έχει μπόλικη εγγύηση από πίσω πάς σε νέο.

Σιγά την υπομονή, 500km προσοχή θέλει και 2000km να μην το πηγαίνεις κόφτες, καθώς και να μην το πηγαίνεις κόφτες κρύο ποτέ (που ισχύει πάντα). Δεν είναι όπως παλιά...

Επεξ/σία από GeorgeMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, zourman1981 είπε

Πάντως μου κάνει εντύπωση bmw να θέλει 120 140 ευρώ όπως λες, και ένα yaris 2ετιας να θέλει 160

Yaris 2018, στα 30000km 210 έως 240 ευρώ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και η ερώτηση της ημέρας 

Ποιος Έλληνας (αφού ψάχνουμε ελληνικό ) πουλάει αυτοκίνητο σε 2.3 χρόνια ? Και μάλιστα καλό συντηρημένο ? 

Πόσο μάλλον να καταλήξει και σε μάντρα αντιπροσωπεία κλπ...

Λίγα ελάχιστα μη πω 

Καλή αναζήτηση 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω καταλήξει ακόμα σε κάποιο μοντέλο αλλά ας πούμε ότι ήμουν 100% σίγουρος για Kia Ceed. Σήμερα όμως μπήκα σε Lexus c200h του 2011 και έπαθα καζαμπουμπου με την ποιότητα σε όλα του. Ο τύπος το πήρε μεταχειρισμένο πέρυσι εδώ Αγγλία στα 14 χιλιάρικα σε ευρώ. Στην Ελλάδα φαντάζομαι βγαίνει στο περίπου στα ίδια. Το τσέκαρα γύρω γύρω και εντός εκτός και επί τα αυτά και έμεινα εντυπωσιασμενος. Από τα καθίσματα τα θερμαινόμενα ντυμένα με αλκανταρα μέχρι την στιβαρότητα και την ποιότητα κύλισης. 

Αυτό με έβαλε σε σκέψεις καθώς το Lexus σίγουρα πατάει χάμω το Ceed μάλλον στα πάντα. Οπότε τώρα ζορίζομαι στη σκέψη καινούργιο vs luxury μεταχειρισμένο. Για το συγκεκριμένο Lexus τα έξοδα συντήρησης δεν διαφέρουν και πολύ από μια corolla. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, paylidis said:

Αυτό δεν παίζει είναι φίδια . Λαδια και φίλτρα λαδιού και καμπινασ στην 7αρα δεκαετιασ σε αντιπροσωπεία είναι μαξ 180-200€. Αντίστοιχα στα μικρότερα μοντέλα που παίρνουν 4-5 μπουκάλια λάδι είναι 120-135€
 

@ts προσωπικα θα πήγαινα σε ένα καλό μεταχειρισμένο premium 

7αρα σεπτεμβριου του 2017 απλο service λαδια φιλτρο £567, δηλαδη κοντα 700 ευρω

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Que sera sera είπε

7αρα σεπτεμβριου του 2017 απλο service λαδια φιλτρο £567, δηλαδη κοντα 700 ευρω

Στην Αγγλία. Όπου οι μισθοί (άρα και η εργατοώρα) είναι τριπλάσιοι+++...

σε κάθε περίπτωση εμμένω ότι για ένα φυσιολογικό Αμαξι και όχι 7 και s class οι τιμές του σέρβις στις αντιπροσωπείες είναι σχετικά νορμαλ, ιδίως μετά τα 5 έτη που έχουν το value service ή όπως το λέει ο καθένας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Η λογικη λεει να παρεις το ceed καινουργιο! Εξαλλου η τεχνολογια εχει ανεβει πολυ.. Δεν θα υστερει σε παρα πολλα σε σχεση με το lexus.. Και μελλοντικα θα σου φαει λιγοτερα χρηματα απο το lexus..

Τα αυτοκίνητα δεν είναι υπολογιστές το ceed τεχνολογικά είναι 10 φορές κατώτερο απο ένα lexus 10ετίας που είναι ότι πιο premium απο toyota και αν έχεις αντίθετη άποψη τεκμηρίωσε την με πραγματικές διαφορές στο αυτοκίνητο και όχι τους αισθητήρες, τις οθόνες,τα φώτα που ανάβουν με το στρήψιμο του τημονιού κλπ.

ναι οκ ρίξανε λίγο τους ρύπους και την κατανάλωση αλλά μέχρι εκεί.

Χώρια ότι τα καινούρια όλα φτιάχνονται με την νοοτροπία του να χαλάνε για να πουλάνε οι εταιρείες ανταλλακτικά και αν πιστεύεις ότι λεω πράγματα της φαντασίας μου πήγαινε σε κανένα συνεργείο και ρώτα, ειδικά με τα γερμανικά το κακό είναι γιγάντιο να θέλουν ρεκτιφιέ στις 100.000km , να χαλάνε ηλεκτρονικά λες και η τεχνολογία προήλθε απο μαιμού iphone απο  πακιστανό σε φανάρι και τόσα μα τόσα προβλήματα.τόσα χρόνια όλα τα αμάξια πλην των ιταλικών και κάποιων γαλλικών και τώρα είναι πιο συχνά και απο bsod σε windows 2000.επίσης με το που ακουμπήσεις λίγο τον προφυλακτήρα σε ότι καινούριο υπάρχει σπάνε οι βάσεις που τον κρατάνε και μάντεψε 30-60 ευρώ το σετ πάνε και σε κάποιες περιπτώσεις πάνω απο 100!

δεν είναι τυχαίο τίποτα.

Για μένα δεν αξίζουν τα ακριβά μεταχειρισμένα , αυτό που αξίζει είναι ένα αμάξι των 3-4 χιλιάδων ευρώ με λίγα χιλιόμετρα και ένα γερό σέρβις 1 χιλιάρικο και είσαι έτοιμος αλλιώς δίνεις άλλα 2-2.5 και κάνεις ανακατασκευή το μοτέρ και έχεις αμάξι με σχεδόν καινούριο μοτέρ με 6 χιλιάρικα που θα σου βγάλει 250-300 χιλιάδες χιλιόμετρα, αρκετά vfm και το κάνεις και υγραέριο και τέλος ούτε πετρέλαιο ούτε ακριβά σέρβις και είσαι πένα

 και όσοι είναι ενάντια στο υγραέριο ας κάνουν μαθηματικά ! με το δικό μου με μια μέση κατανάλωση 9 λίτρα τα 100 (7 εκτός 13 εντός)  η απόσβεση σε 150.000 χιλιόμετρα είναι 10.500 ευρώ σε καύσιμα  κατά την μισή διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου σχεδόν και αν το μοτέρ άντεχε 300.000 χιλιόμετρα τότε μιλάμε για 20.100 ευρώ! δηλαδή 6 φορές η αξία του αυτοκινήτου μου που κάνει 3000 ευρώ περίπου (βγάλε το κόστος κανα χιλιάρικο την εγκατάσταση και άλλο ένα την συντήρηση και είσαι στις 18.000 ευρώ)

αυτή είναι η προσωπική μου άποψη πάντα γιατί ο άλλος μπορεί να μην γουστάρει να ρίξει λεφτά για αμάξι 10-15 ετών αλλά τα πρακτικά οικονομικά πράγματα δεν είναι ιδανικά για όλους γιατί αλλιώς θα τρώγαμε ρύζι για φαί κάθε μέρα,θα παίρναμε όλοι ποδήλατα και όχι αμάξια μηχανάκια κλπ κλπ αλλά αν δεν θέλει κάποιος να έχει ένα αμάξι να το δείχνει και να λέει τι αμαξάρα έχω ένα παλιό με υγραέριο είναι πολύ πιο οικονομικό απο όλες τις απόψεις (αγορά,συντήρηση,διαθεσημότητα aftermarket ανταλλακτικών,πλήθος έρευνας για προσθήκες/βελτιώσεις ,ελευθερία να το σκαλίζεις μόνος σου χωρίς να νομίζεις ότι βάζεις χέρι σε διαστημόπλοιο και να γλυτώνεις κόστος συνεργείου κάνοντας μόνος σου επισκευές όπως εγώ που άλλαξα γρύλο παραθύρου με 35 ευρώ μόνος και ο μάστορας ήθελε 100,tutorials για διάφορα για το αμάξι στο Internet και άλλα πολλά)

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...