Προς το περιεχόμενο

Καινούργιο ή "ακριβό" μεταχειρισμένο;


ikaruga24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν εισαι βορεια Ευρωπη μεταχειρο 2-3 ετων. Αν εισαι Ελλαδα καινουριο γιατι δεν υπαρχουν καλα μεταχειρισμενα. Τα ελαχιστα που υπαρχουν ειναι 2000€ φθηνοτερα απο καινουρια, τα υπολοιπα εχουν αμαρτιες, με τα γυρισμενα χιλιομετρα να ειναι το λιγοτερο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

18 λεπτά πριν, Annihilator είπε

Λίγα μάλλον είναι. Αλλά όποιος ψάχνει, βρίσκει. Υπάρχουν πολλοί που απογοητεύονται απ'την αγορά τους και πάνε σε κάτι άλλο.

Ακριβή μυρωδιά όμως...

Το να μιλάμε για απόκτηση αυτοκινήτου 15ετίας με το σκεπτικό ότι έχει πιο απλή τεχνολογία πάνω για να μπορούμε να το "πειράζουμε" μόνοι μας και να του "φορέσουμε" και εξοπλισμό αερίου, είναι ότι πιο outdated θα μπορούσε να σκεφτεί κάποιος.

Υπόψιν ότι αυτοκίνητα 15ετίας και πάνω υπάρχουν σκέψεις να πληρώνουν αυξημένα τέλη από δω και πέρα.

Εκτός αυτού, σκέψου πόσα features ασφαλείας υπολείπεται έναντι των τωρινών - σημαντικός παράγοντας για κάποιον που σκέφτεται την ασφάλειά του - , πόσες βλάβες θα "ξερνάει" όσο θα περνουν τα χρόνια, συν τις έξτρα πιθανές βλάβες που θα βγάζει το αέριο (τρόμπα βενζίνης η πιο συνηθισμένη).

Είναι λίγο άσχημο να προτείνει κάποιος μία τέτοια λύση σε άτομο που ψάχνει για καινούργιο ή ακριβό μεταχειρισμένο.

Και βασικά δεν θα πρέπει κανείς να προτείνει σε κάποιον να επενδύσει σε ένα τέτοιο όχημα. Εκτός αν θέλει το κακό του 😃

Και γω αυτο πηγα να του γραψω!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μην προτείνετε για αμάξια 15+ ετών με μετατροπές γιατί ήδη το αμάξι μου είναι 20 ετών (corolla hatch G6 1.3) και αν ήταν θα έκανα τα πειράματα μου εκεί. Ο σκοπός του καινούργιου ή νεότερου μεταχειρισμένου είναι φυσικά η άνεση, η ασφάλεια, τα gadgets, η γενικότερη οικονομία και όλα τα υπόλοιπα που έρχονται με την νεότερη τεχνολογία. 

Από ότι βλέπω πάντως οι απόψεις είναι 50/50. Αν πάω για luxury μεταχειρισμένο τότε θα πάω από κάπου βόρεια όπως Γερμανία ή ακόμα και Βουλγαρία. Για καινούργιο προφανώς από Ελλάδα. Ρίχνετε τις σκέψεις σας πάντως γιατί η απόφαση μεταξύ του ενός ή του άλλου είναι σίγουρα δύσκολη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Annihilator είπε

 

1)Το να μιλάμε για απόκτηση αυτοκινήτου 15ετίας με το σκεπτικό ότι έχει πιο απλή τεχνολογία πάνω για να μπορούμε να το "πειράζουμε" μόνοι μας και να του "φορέσουμε" και εξοπλισμό αερίου, είναι ότι πιο outdated θα μπορούσε να σκεφτεί κάποιος.

2)Υπόψιν ότι αυτοκίνητα 15ετίας και πάνω υπάρχουν σκέψεις να πληρώνουν αυξημένα τέλη από δω και πέρα.

3)Εκτός αυτού, σκέψου πόσα features ασφαλείας υπολείπεται έναντι των τωρινών - σημαντικός παράγοντας για κάποιον που σκέφτεται την ασφάλειά του - , πόσες βλάβες θα "ξερνάει" όσο θα περνουν τα χρόνια,

4)συν τις έξτρα πιθανές βλάβες που θα βγάζει το αέριο (τρόμπα βενζίνης η πιο συνηθισμένη).

5)Είναι λίγο άσχημο να προτείνει κάποιος μία τέτοια λύση σε άτομο που ψάχνει για καινούργιο ή ακριβό μεταχειρισμένο.

6)Και βασικά δεν θα πρέπει κανείς να προτείνει σε κάποιον να επενδύσει σε ένα τέτοιο όχημα. Εκτός αν θέλει το κακό του 😃

1) για σένα μπορεί να είναι outdated απο την άποψη ότι εσύ μπορεί να μην ξέρεις ούτε λάμπα να αλλάξεις  άρα δεν σε αφορά (δεν σε ξέρω αλλά υποθέτω είσαι όπως οι περισσότεροι, όποιου πιάνουν τα χέρια του γλυτώνει αρκετά λεφτα όχι μόνο στο αμάξι αλλά σε πολλά μαστορικά)

2) δεν είναι σίγουρο 

3) πες μου ένα το αμάξι μου είναι 20ετίας και έχει esp,abs,αερόσακους παντού,τέλεια ενεργητική και παθητική ασφάλεια (passat b5) και σαφώς ανώτερη απο ενα σμαρτάκι του 2019 η τα περισσότερα "κουβαδάκια" όπως iq, aygo,twingo,c1 κλπ που ούτε κρατήματα έχουν σε σχέση με το δικό μου , ούτε το φρενάρισμα του ούτε την παθητική ασφάλεια...... δεν λέω έχουν αυξηθεί λίγο οι προδιαγραφές ασφαλείας αλλά απο το 2000 και μετά οι κανόνες ήταν είδη αρκετά αυστηροί κυρίως στα ευρωπαικά, αν δεν γνωρίζεις καλό θα είναι να μην λες πράγματα που απλά τα υποθέτεις και τα φαντάζεσαι με την απλή λογική του κάθε ανθρώπου αλλά ψάχνοντας η αποκτόντας εμπειρίες απο πράγματα που έχεις δει, και εγώ έχω δει αρκετά σαν φαρνατζής που δούλευα με τον πατέρα μου απο τα 12 όλα τα καλοκαίρια και γιορτές 😉 πως γίνονταν τα αμάξια σε τρακάρισμα απο το 2000 και μετά μπορεί να έβλεπες όλο το αμάξι διαλυμένο και την καμπίνα "άθικτη" και τους επιβάτες με ελαφρά τραύματα όταν σε αμάξια του 80 και του 90 δεν υπήρχε ποτέ πελάτης να φέρει το αμάξι.

το μεγάλο άλμα λίγο πριν το 2000 έγινε όσο αφορά την ασφάλεια πιο πρίν ήταν το χάος.

όσο για τις βλάβες που θα ξερνάει πάλι δείχνεις πόσο δεν ξέρεις τίποτα απο αμάξια για ρώτα πόσους ειδικά με γερμανικά αμάξια τα πάνε για επισκευές χιλιάρικου στις 100.000 χιλιόμετρα για πλάκα για αστεία πράγματα και ρώτα πόσα καίνε λάδια και τι ανοχές έχουν,ρώτα πόσα χαλάνε απο τα καινούρια  και κάνε μια βόλτα στα συνεργεία να δεις πως όσο πιο παλιό τόσο πιο αξιόπιστο! ξέρω άτομο με αμάξι 100.000 χιλιόμετρα πήγε για ρεκτιφιέ με μοντέλο του 2010 γιατί δεν άντεχε να καίει 2 λίτρα λάδι τα 1000 χιλιόμετρα όταν εμένα με 150+ χιλιάδες δεν έχει κάψει σταγόνα ίδιας μάρκας και κατηγορίας. 

4) η τρόμπα βενζίνης μου έχει τόσο συγκεκριμένα και την αλλάζω μόνος μου για πλάκα , τον μήνα χάλαγα 200 ευρώ σε βενζίνες τώρα τα μισά οπότε και κάθε 3 μηνες να την καίω πάλι κερδισμένος  είμαι , αν εσύ πήγες και σου πήρανε 300 ευρώ να στην αλλάξουν σου πιάσανε τον ποπο αλλά δεν είμαστε όλοι έτσι.

5) άσχημο το θεωρείς εσύ ρώτα και έναν μηχανικό και κάποιον άλλο γνώστη ,πρακτικό και οικονομικότατο για την τσέπη κάποιου είναι γιατί εγώ δεν βλέπω μηχανικό να παίρνει νέο αμάξι γιατί ξέρει τι σημαίνει απο βλάβες και κόστος.

6) λοιπόν νέο αμάξι ξέρουμε τι είναι , μεταχειρισμένο ακριβό είναι χειρώτερο ρίσκο για μένα! γιατί ο άλλος μπορεί να στο γυρήσει 100.000 χιλιόμετρα πίσω για πλάκα ειδικά οι μάντρες, το αμάξι να έχει βγει ολική και να μην έχει καμία ακαμψία και να σου κοστίσει σε βλάβες στην τελική όσο δεν φαντάζεσαι ενώ το αμάξι που το πουλάει ο άλλος φτηνά και κάτσεις και ρίξεις λεφτά να ανακατασκευάσεις μοτέρ και να βάλεις αέριο ξεκινάς με σχεδόν καινούριο μοτέρ και ξέρεις που πατάς και που βρίσκεσαι , ένας μάστορας πήρε ένα opel astra 300 ευρώ με σκασμένο μοτέρ,έβαλε άλλο το έφτιαξε, του κότσαρε υγραέριο και το αμάξι πάει πένα ! και δεν του πήγε πάνω απο 5 χιλιάρικα με μοτέρ που έχει ελάχιστα χιλιόμετρα και θα αντέξει μια ζωη σε αντίθεση με το 5ετίας που θα πάρεις με 150+ χιλιάδες χιλιόμετρα που θα έχει πολύ λιγότερη ζωή μοτερικά με περισσότερα λεφτά.

και τέλος αν θες να απαντήσεις κάτι μίλα με δεδομένα και όχι με θεωρίες όπως εγώ που σου παραθέτω παραδείγματα βγαλμένα απο την ζωή όχι θεωρίες απο την φαντασία μου.

Επεξ/σία από georgepppo
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή τυχαίνει να έχω ένα αρκετά καινούργιο i30 (αδελφάκι του seed) και η σύντροφος να είχε ένα αρκετά πιο παλιό lexus full extra μεγάλο κτλ... Να πω μια γνώμη. Να ξεκαθαρίσω ότι μένουμε uk επομένως η εμπειρία είναι από εκεί. 

Τα lexus είναι τρομερά αυτοκίνητα, πολυτελείας και πολύ ωραία στην οδήγηση. Αλλά θα σε ταλαιπωρήσει αν βγάλει βλάβες και θα στοιχίσουν αρκετά χρήματα σε ανταλλακτικά. Γιατί προφανώς δεν πολύ κυκλοφορουν. 

Μεταχειρισμένο αν δεν είσαι της δουλειάς (που προφανώς μειώνει το κόστος επισκευών δραματικά) πας σε κάτι mainstream. Για να είσαι έτοιμος για το κόστος επισκευών. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπεις μεσα , θα κάνεις μια βόλτα.  Και δεύτερη άμα χρειαστεί. 

Και μετά οποίο σου έκατσε θα το παραγγείλεις χωρίς σκέψεις τύπου "τα λάδια κάνουν 300 αντί για 170" , "Τι θα πει η γειτονιά " κτλ

Αμάξι αγοράζουμε και με συναισθήματα,  όχι μόνο με τη λογική.  Και εμένα με έχουν γδαρει αρκετές φορές στα σέρβις,  τακάκια,  μπαταρίες κτλ ,γιατί θέλω το αυθεντικό ανταλλακτικό πχ. Αλλά όταν το κοιτάω από το μπαλκόνι λέω τι αμαξαρα έχω...

 

Και έχω ένα Seat Leon .....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κανόνας είναι ότι το premium θα σε ακολουθεί όχι μόνο στην κτήση αλλά στη συντήρηση και στις βλάβες. Ένας φίλος αγόρασε μεταχειρισμένη 997 turbo κοντά στα 50 χιλιάρικα αλλά χάρηκε μέχρι να του βγάλει βλάβη. Όταν οι επισκευες που έπρεπε να γίνουν  έφτασαν σχεδόν στο 1/3 της αξίας κτήσης παραπονέθηκε ότι είναι παράλογο σε σχέση  με την αξία του αυτοκινητου. Τότε του απάντησαν ότι μπορεί να το αγόρασε 50 αλλά για την εταιρεια είναι εργασία και ανταλλακτικά σε ένα αυτοκίνητο που κόστιζε 200+.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημέρα, προσωπικά δεν έχω αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο στη ζωή μου γιατί προτιμώ τα μεταχειρισμένα και συνήθως κάνω ανταλλαγές. Στα 5 αυτοκίνητα που έχω αλλάξει στη ζωή μου το τελευταίο μετά από πρόσφατη επίσκεψη σε ΚΤΕΟ πρόσθεσε 30.000 χλμ εν μία νυκτί (μικρό το κακό, λίγο παραπάνω ταλαιπωρία). Το κάνω εν γνώση μου, αλλά όταν με πιάνει η τρέλα χρησιμοποιώ τον εξής κανόνα στην αξία του προηγούμενου προσθέτω +3.000-5.000€ και όχι παραπάνω. Αυτό το κάνω για να μειώσω το πιθανό οικονομικό ρίσκο μίας μελλοντικής ζημιάς, κ το ακριβότερο σέρβις αφού με την απόκτηση του νέου μεταχ. πηγαίνω μόνο σε αντιπροσωπεία για συντήρηση (αγοράζω μόνο Ιάπωνες μέχρι στιγμής). Όλα αυτά τα χρόνια δεν έχω υποστεί κάποια μεγάλη ζημιά εκτός απτά χιλιόμετρα του τελευταίου, αλλά προχωρούσα σε αγορές αυτοκινήτων το πολύ έως τριετίας εκτός του τελευταίου που ήταν εξαετίας.

 Ειδικά εγώ λοιπόν στην περίπτωσή σου δε θα πήγαινα εύκολα σε αγορά premium υβριδικού 10ετίας, σαν το lexus εκτός αν έχεις κμία άκρη σε συνεργείο, αντιθέτως θα κοίταζα με τα χρήματα που διαθέτω να δω τι μπορώ να αποκτήσω από μεταχειρισμένο έως διετίας, (ακόμα και το ceed δλδ)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Annihilator είπε

Δεν έχω δώσει μόνο αυτά στο hyundai, απλά σου ανέφερα κάποια. Προσωπικά έχω δώσει πάρα πολλά.

Επίσης, την καραμέλα με τα φίλτρα DPF που χαλάνε και τις τρόμπες, την έχω 1000ακούσει.

ΔΕΝ χαλάνε έτσι απλά όσο τα παρουσιάζετε αυτά τα 2. Εκτός αν είσαι άσχετος και πας και βάλεις πετρέλαιο απ'τον "κυρ Μπάμπη" που έχει τιμή 20cents φθηνότερα από τους άλλους.

Αυτά που λες για το Passat, που υπόψιν είναι high class κατηγορία και πάμε σε ακριβότερα service, δεν υπολείπονται από τα μοντέρνα μικρομεσαία.

Το αν έχεις sedan ή hatchback, είναι προσωπικό γούστο, δεν σημαίνει κάτι. Κι εγώ με το hyundai έκανα μετακόμιση σπιτιού, χωρούσε μέχρι και το δίπορτο ψυγείο μέσα. Δεν μου λέει κάτι αυτό. Το όχημα δεν το παίρνω για να χωρέσω μέσα το σπίτι μου. Για να μετακινούμαι το παίρνω.

650 βασικός αλλά ένα καινούργιο μικρομεσαίο, πετρέλαιο θα σου κοστίζει ετησίως βαριά βαριά 1500 ευρώ, όλα μέσα.

Αμάξι 20ετίας θα σου βγαίνει 2500+ το χρόνο. Συν ότι θα έχεις καλύτερη μεταπωλητική αξία, αν πεις να το αλλάζεις κάθε 5 χρόνια.

Αυτή είναι οικονομική πρακτική. Όχι να κρατάς ένα αμάξι 20 χρόνια, να καταντάει χρέπι και να μην πιάνει μετά ούτε 2000 μεταπωλητικά.

Και ότι του ρίχνεις πάνω, είναι σαν να το πετάς στα σκουπίδια, γιατί δεν θα προσδίδει στην μεταπωλητική αξία. Έχεις ένσταση στα τελευταία που λέω; Γιατί τα βίωσα αυτά που λέω εγώ και πολλοί τριγύρω μου.

Και έβλεπα άλλους να αλλάζουν αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια, έχοντας μια μικρή χασούρα, αλλά ανανεώνοντας το όχημά τους διαρκώς.

Χωρίς να θέλω να μπω σε κάποια αντιπαράθεση, νομίζω ότι τα μαθηματικά σου πάσχουν. 

Αν παίρνω κάθε 5 χρόνια αμάξι των 20.000, στα 20 χρόνια θα έχω δώσει 4*20=80.000.

Εστω πως από τα 20.000 που πλήρωσα παίρνω πίσω τις 10.000 κάθε φορά. Άρα η ζημιά μου στα 20.000 χρόνια θα είναι 40.000. (80-40=40).

Εκεινος που πήρε μια φορά αυτ/το στην εικοσαετία θα έχει χάσει μόνο τις 20-30-40. 000 που έδωσε την μια και μοναδική φορά. Δηλαδή, έστω και αν έχει πλέον μηδενική μεταπωλητική αξία στο τέλος της 20ετιας, θα εχει το πολυ την ίδια ζημιά. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε George δεν κοιτάω για τέτοιο αμάξι που λες διότι ήδη έχω τέτοιο. Δόξα τω Θεό το corolla (το δεύτερο ίδιο) μόνο αναλώσιμα μου έβγαλε και μια τρόμπα νερού στα 20 χρόνια. Δεν θέλω να το αλλάξω επειδή έχω προβλήματα αλλά επειδή τώρα θα μπορέσω επιτέλους να πάω σε κάτι νεότερο. Όπως και να το κάνουμε όμως είναι αμάξι 20ετιας με τα "βάρη" και χρήση αυτών των ετών. 

Ότι και να αγοράσω μετά από αυτά τα corolla δεν περιμένω το ίδιο επίπεδο μηχανικής αξιοπιστίας και προφανώς θα ήθελα κάτι τέτοιο αλλά ξέρω ότι δεν θα το βρω. Τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν πολύ περισσότερη τεχνολογία και συνεπώς περισσότερα μπορεί να πάνε στραβά. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
11 minutes ago, chessplayer-alexis said:

Χωρίς να θέλω να μπω σε κάποια αντιπαράθεση, νομίζω ότι τα μαθηματικά σου πάσχουν. 

Αν παίρνω κάθε 5 χρόνια αμάξι των 20.000, στα 20 χρόνια θα έχω δώσει 4*20=80.000.

Εστω πως από τα 20.000 που πλήρωσα παίρνω πίσω τις 10.000 κάθε φορά. Άρα η ζημιά μου στα 20.000 χρόνια θα είναι 40.000. (80-40=40).

Εκεινος που πήρε μια φορά αυτ/το στην εικοσαετία θα έχει χάσει μόνο τις 20-30-40. 000 που έδωσε την μια και μοναδική φορά. Δηλαδή, έστω και αν έχει πλέον μηδενική μεταπωλητική αξία στο τέλος της 20ετιας, θα εχει το πολυ την ίδια ζημιά. 

Ναι αλλά έτσι έχεις μείνει 20 χρόνια πίσω τεχνολογικά, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε ασφάλεια, συνδεσιμότητα, κατανάλωση κοκ...

@ts: Το είδα το Lexus, ωραίο είναι αλλά όπως και να το κάνεις είναι 9 χρόνια λαμαρίνα. Θα βγάλει ζημιές. Είναι διατεθειμένος να τις υποστεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, GeorgeMan είπε

Ναι αλλά έτσι έχεις μείνει 20 χρόνια πίσω τεχνολογικά, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε ασφάλεια, συνδεσιμότητα, κατανάλωση κοκ...

@ts: Το είδα το Lexus, ωραίο είναι αλλά όπως και να το κάνεις είναι 9 χρόνια λαμαρίνα. Θα βγάλει ζημιές. Είναι διατεθειμένος να τις υποστεις;

Είχα την e200 13χρονια και ηταν σαφώς ανώτερη απ' οτιδήποτε συμβατικό πουλιόταν ως το 2016 που την έδωσα με 350κ χλμ. 

Έχω πάρει το c3 με 15.000€ ως 2ο και είναι ένας κουβάς που τρίζει (στα 40.000χλμ).

Ως 1ο έχω τώρα το ds5 (μτχ 3ετιας) που είναι καλό αλλά όχι Mercedes. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Φίλε George δεν κοιτάω για τέτοιο αμάξι που λες διότι ήδη έχω τέτοιο. Δόξα τω Θεό το corolla (το δεύτερο ίδιο) μόνο αναλώσιμα μου έβγαλε και μια τρόμπα νερού στα 20 χρόνια. Δεν θέλω να το αλλάξω επειδή έχω προβλήματα αλλά επειδή τώρα θα μπορέσω επιτέλους να πάω σε κάτι νεότερο. Όπως και να το κάνουμε όμως είναι αμάξι 20ετιας με τα "βάρη" και χρήση αυτών των ετών. 

Ότι και να αγοράσω μετά από αυτά τα corolla δεν περιμένω το ίδιο επίπεδο μηχανικής αξιοπιστίας και προφανώς θα ήθελα κάτι τέτοιο αλλά ξέρω ότι δεν θα το βρω. Τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν πολύ περισσότερη τεχνολογία και συνεπώς περισσότερα μπορεί να πάνε στραβά. 

Εγώ δεν λέω ότι είναι λάθος να πας σε νέο αμάξι αλλά ότι οικονομικά δεν συμφέρει , καθαρά και οικονομικά ειδικά εσύ που έχεις αθάνατο αμάξι, αν πας σε νέο σίγουρα θα σου αρέσει περισσότερο όμως θα αρχίσεις να βάζεις το χέρι στην τσέπη το μόνο σίγουρο, αλλά δεν σημάινει ότι θα μείνεις για πάντα με το corolla αν το έχεις βαρεθεί φυσικά.

αν πας σε καινούριο πάρε ένα toyota πάλι δεν είναι όπως παλιά αλλά δεν είναι και σαν τα χάλια άλλων σημερινών απο ζημιές , μικροπράγματα απο ζημιές και αν κάνεις λίγα χιλιόμετρα κάτω απο 10.000 το χρόνο πήγαινε σε βεζνίνη αν κάνεις πολλά σε diesel οικονομοτεχνικά για κάτω απο 10.000 το χρόνο δεν πολυ αξίζει να πας σε diesel μιας και θα κάνεις πολύ αργά την απόσβεση της διαφοράς τιμής και το κόστος τους σε μια βλάβη είναι παραπάνω συνήθως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Annihilator είπε

... 

Πες ότι παίρνεις ένα μεταχειρισμένο 4ετίας 7000.

Μετά από 5 χρόνια το πουλάς άνετα ένα 3.500άρι στην ξεφτίλα και παίρνεις αμάξι 4ετίας με 7000 πάλι. Έχεις δώσει 3500 χιλιάρικα σε 5 χρόνια (700 το χρόνο, 58€ το μήνα) . Τα μαθηματικά μου είναι μια χαρά επομένως.

Μόνο που ξεχνάς ότι το κάρο που θα θέλεις να δώσεις μετά από 5 χρόνια δικής σου ιδιοκτησίας θα είναι πλέον 9-10 ετών... 

Αν νομίζεις ότι θα δώσεις ένα 1400αρι 10 ετών 3.500€ "στην ξεφτίλα".... σου βγάζω το καπέλο!! 😉

Άντε και καλές πωλήσεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...