Προς το περιεχόμενο

Καινούργιο ή "ακριβό" μεταχειρισμένο;


ikaruga24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Annihilator είπε

Αφού επομένεις να με θεωρείς άσχετο, θα σου παραθέσω νούμερα, επειδή το παίζεις "τρελίτσα".

Πάμε λίγο για το Hyundai Accent 2001 μοντέλο, 1500 κυβικά (αυτό είχα, το ξέρω ότι βγάινει και σε 1300).

Τέλη: 240€

Ασφάλεια: 200€

Καύσιμο: Κατανάλωση 8.5λ/100, αν κάνεις 12000χλμ το χρόνο (τόσα κάνω εγώ): 120*8.5*1.57€ το λίτρο = 1600€

Service: ένα 50άρικο το μήνα, μες στο νερό = 600€

Σύνολο: 2640€ το χρόνο / 220€ το χρόνο.

Πάμε τώρα στο μεταχειρισμένο πετρέλαιο 4ετίας:

Seat Ibiza 2015 1.2 tdi, 75 ίπποι:

Τέλη: 89,10€

Ασφάλεια: 240€

Καύσιμο: Κατανάλωση 5.5λ/100, με 120000χλμ το χρόνο: 120*5.5*1.32€ το λίτρο = 872€ το χρόνο

Service: Σίγουρα λιγότερα από 50 ευρώ το μήνα. Στην αντιπροσωπεία άντε να δώσεις 400 το χρόνο, βαριά βαριά.

Σύνολο: 1600€ το χρόνο / 133€ το μήνα.

Πες μου τώρα πάλι πόσο άσχετος είμαι. Τα νούμερα δεν κάνουν λάθος φίλε.

 

50 ευρώ το μήνα για σέρβις ο χριστός και η μάνα του :D απο αυτό και μόνο κατάλαβα

τέσπα να σου πω και εγώ τώρα 

τέλη 280

ασφάλεια κάπου τα ίδια δηλαδη κανα 250 άρι κάπου 65 το τρίμηνο δίνω 

κατανάλωση 9 λίτρα τα 100 μεικτό κύκλο με 12.000 λέμε τα δικά σου με τιμή υγραερίου 0,715+ 0,07 βενίνη μίξη = 850 ευρώ περίπου 

σέρβις φίλτρα λάδια μπουζί 50 ευρώ το χρόνο μόνος μου αλλά σε ένα συνεργείο 70 πες βάλε και τακάκια και κανα σκατολοίδι πες με 150 ευρώ το χρόνο ξεμπέρδεψες 

ανα τετραετία λάστοιχα ,μεγάλο σέρβις άλλα 800 περίπου πας στα 350 ευρώ το χρόνο με τιμές συνεργείου και αν το αγόραζα το αμάξι 3 χιλιάρικα θα είχα δώσει 5 χιλιάρικα μαζί με το υγραέριο 😉 

 

Επεξ/σία από georgepppo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Annihilator είπε

Πάνε δες πόσο ξεκινούν τα μεταχειρισμένα 10ετίας στο car.gr. Από 3000€. Και 2500 να το δώσεις, καλύτερο κερδος έχεις απ'το να ταίζεις χρέπια που αν ποτέ χρειαστεί να τα δώσεις, θα πιάνουν 1000-1500€!

Δεν πειράζει παιδιά. Άμα σας φτάνουν μόνο για βενζίνες, μείνετε με τα χρέπια. Άμα μπορείς να κρατάς λίγα χρήματα στην άκρη, πας στη λογική που αναφέρω ή σε καινούργιο. Απλά τα πράγματα.

Ναι, μόνο που λίγο πιο πανω - όταν μου διορθωνες τα μαθηματικά μου - έλεγες πως ΔΕΝ αναφέρεσαι σε καινούργια αμάξια. 

Νομίζω πως το σφάλμα σου είναι απλό. Πας να υποστηρίξεις μια έννοια κέρδους που δεν υφίσταται. 

Αν κάποιος δεν έχει χρήματα, προσπαθεί να κρατήσει σε καλύτερη κατάσταση ο, τι έχει. 

Αν κάποιος εχει χρήματα μπορεί να κοιτάζει το καινούργιο πιο εύκολα. 

Άλλος θα προτιμησει να κρατήσει το polo το, ή την corolla 10-15 χρόνια,

Άλλος, ενώ μπορεί να πάρει καινούργιο, κρατάει το όχημα εμέ αλλά κριτήρια. 

Δεν υπάρχει όμως ρεαλιστικό κέρδος. 

Είναι προσωπικές επιλογές, και προφανώς δεν υπάρχει μια μοναδική που να είναι σωστή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, chessplayer-alexis είπε

Μόνο που ξεχνάς ότι το κάρο που θα θέλεις να δώσεις μετά από 5 χρόνια δικής σου ιδιοκτησίας θα είναι πλέον 9-10 ετών... 

Αν νομίζεις ότι θα δώσεις ένα 1400αρι 10 ετών 3.500€ "στην ξεφτίλα".... σου βγάζω το καπέλο!! 😉

Άντε και καλές πωλήσεις!

4.000€ πουλησε φιλος πριν ενα χρονο ενα toyota corolla 1.4l 14 ετων.

Κοιτωντας τωρινες τιμες για toyota auris 9-10 ετων, βλεπω οτι κυμαινονται πανω απο 6.000€:
https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&make=248&model=791&registration-from=>2009&registration-to=<2011&engine_size-from=>1300&engine_size-to=<1400
https://www.ix.gr/listings/?fs=1&type=car&category=5&make=131&model=3214&registration-from=2009&registration-to=2011&offer_type=sale

------------------------------------------------------

Προς topic starter:
 η ερωτηση δεν θα επρεπε να ειναι "Καινούργιο ή "ακριβό" premium μεταχειρισμένο πολλων ετων;", αλλά καινουριο ή μεταχειρισμενο 2-3 ετων με τιμη 30% κατω;

Προσωπικα, δεν θεωρω οτι υπαρχει χειροτερη οικονομικη αποφαση απο το να αγοραζει καποιος καποιο ακριβο αγαθο το οποιο θα κρατησει για χρονια, αλλα χανει 30+% της αξιας του στα πρωτα 2 χρονια. To depreciation των καινουριων αυτοκινητων ειναι τραγικο. Ακριβως αυτο που λεει το αρθρο εδω:  

43 λεπτά πριν, apostoleas είπε


Σημειωτεον οτι στο εξωτερικο, αυτοκινητα premium 4 ετων με εξτρα εξοπλισμο(που συνηθως δεν επηρεαζουν πολυ την τιμη μεταπωλησης, παρολο που μπορει να εδωσε καποιος 5.000-10.000€ για τα εξτρα ) πωλουνται στο ~50% της τιμης αγορας.

--------------------

Πχ το kia ceed καινουριο diesel 1.6l κανει ~22.000€. Με λιγοτερα απο αυτα τα χρηματα(γυρω στις ~20.000€), παιρνεις ενα audi a3 πετρελαιο ~2 ετων (εντος εγγυησης) ή με λιγα παραπανω(γυρω στις 24.000€) παιρνεις ενα bmw x1 suv diesel  ή παιρνεις το ιδιο kia ceed diesel 1.6l μεταχειρισμενο ενος ετους με 30%+ χαμηλοτερη τιμη στα 16.900€.

Δεν υπαρχει πιο αφελης οικονομικη αποφαση απο το να παρεις ενα καινουριο αυτοκινητο που σε 2 χρονια θα εχει χασει πανω απο το 30% της αξιας του οπως βλεπεις.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, apostoleas είπε

Leasing στην Ελλάδα!!!!!!! ανέκδοτο........ σε 3 χρονια εχεις πληρώσει το 50% τις αξιας του χωρίς να εχεις αυτοκίνητο!!!!!! μονο εάν δικαιολογείς το ΦΠΑ!!!!!!1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Leasing στην Ελλάδα!!!!!!! ανέκδοτο........ σε 3 χρονια εχεις πληρώσει το 50% τις αξιας του χωρίς να εχεις αυτοκίνητο!!!!!! μονο εάν δικαιολογείς το ΦΠΑ!!!!!!1

ΔΕΝ λεει για leasing.

"Buy a car that’s coming off of a two- to three-year lease, because that car is almost brand new and you can buy it at that 30 percent discount.”

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, haHa said:

 

Πχ το kia ceed καινουριο diesel 1.6l κανει ~22.000€. Με λιγοτερα απο αυτα τα χρηματα(γυρω στις ~20.000€), παιρνεις ενα audi a3 πετρελαιο ~2 ετων (εντος εγγυησης) ή με λιγα παραπανω(γυρω στις 24.000€) παιρνεις ενα bmw x1 suv diesel

Και για πόσα χρόνια θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο με το Audi A3; Για ακόμα 2-3, ενώ με το KIA θα το έχεις για ακριβώς 7.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε

Και για πόσα χρόνια θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο με το Audi A3; Για ακόμα 2-3, ενώ με το KIA θα το έχεις για ακριβώς 7.

Αυτό δεν το ξέρεις,είναι πολύ γενικευμένο.

Έπειτα άλλη αίσθηση το Α3 μοντέλο 2018 και άλλο το Ceed καινούριο.Προσωπικα χίλιες φορές το Audi.

Σχετικά με το θέμα,δεν υπάρχει απάντηση,είναι ανάλογα τα γούστα και τις ανάγκες του καθενός.Εγω π.χ. το 2003 έδωσα 23.000 ευρω και πήρα στη Γερμανία μια CLK230 του 1998 με 41.000χλμ από την επίσημη αντιπροσωπεία Μονάχου,προκάτοχός μια συνταξιούχος γυναίκα,με όλα τα σέρβις,2 δηλαδη μέχρι τότε στην επίσημη αντιπροσωπεία.Τοτε εκείνο μου άρεζε,εκείνο πήρα,μέχρι σήμερα το αμάξι δεν έχει βγάλει τίποτα πέρα της αλλαγής ρουλεμάν συμπλέκτη προληπτικά το 2013.Πλέον έχει 305.000χλμ.Σκυλι,πουθενά γρατζουνιές,πουθενά σκουριά,τίποτα.

Το 2016 ήθελα καινούριο και πήρα το Auris.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, jmmys said:

Αυτό δεν το ξέρεις,είναι πολύ γενικευμένο.

Έπειτα άλλη αίσθηση το Α3 μοντέλο 2018 και άλλο το Ceed καινούριο.Προσωπικα χίλιες φορές το Audi.

Σχετικά με το θέμα,δεν υπάρχει απάντηση,είναι ανάλογα τα γούστα και τις ανάγκες του καθενός.Εγω π.χ. το 2003 έδωσα 23.000 ευρω και πήρα στη Γερμανία μια CLK230 του 1998 με 41.000χλμ από την επίσημη αντιπροσωπεία Μονάχου,προκάτοχός μια συνταξιούχος γυναίκα,με όλα τα σέρβις,2 δηλαδη μέχρι τότε στην επίσημη αντιπροσωπεία.Τοτε εκείνο μου άρεζε,εκείνο πήρα,μέχρι σήμερα το αμάξι δεν έχει βγάλει τίποτα πέρα της αλλαγής ρουλεμάν συμπλέκτη προληπτικά το 2013.Πλέον έχει 305.000χλμ.Σκυλι,πουθενά γρατζουνιές,πουθενά σκουριά,τίποτα.

Το 2016 ήθελα καινούριο και πήρα το Auris.

Για την εγγύηση μιλάω που είναι 5 χρόνια στα Audi και 7 στα KIA, άρα ένα μεταχειρισμένο 2-3 ετών έχει ακόμα 3-2 έτη εγγύηση.

Καλά προφανώς και είναι θέμα τι γουστάρει κανείς κάθε στιγμή, εδώ εγώ πήγα κι έδωσα 22 χιλιάρικα για μικρό αυτοκίνητο :D 

Επεξ/σία από GeorgeMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

να πω και εγω τη γνωμη μου, συμφωνω οτι δε πρεπει να κοιτας σε πολυ παλια αμαξια. αμα θες μεταχειρισμενο "ακριβο" κοιτα σε πιο φρεσκα.

προσωπικα θα τα συνδιαζα και θα πηγαινα σε ελαφρως μεταχειρισμενο "μη ακριβο" αμαξι. ο λογος ειναι απλος, ασχετα με οτι ονειρευονται μερικοι το οτι δεν ειναι ακριβο δε σημαινει οτι ειναι και κουβας. αμα σε πηγαινει απ το σημειο Α στο σημειο Β ξεκουραστα και με ασφαλεια τοτε στα ματια μου ειναι καλο αμαξι. το αμα εχει δερμα στο σαλονι ή σου κανει μασαζ στα αρχιδια για μενα ειναι περιττη πολυτελεια και δε σκοπευω να την πληρωσω με ακριβοτερα ανταλλακτικα και συχνοτερες βλαβες

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΚ στη σύγκριση ενός καινούριου μικρομεσαίου με ένα premium παλαιότερο δε βγαίνει άκρη γιατί υπάρχουν αρκετά ισχυρά επιχειρήματα και για τα δύο και είναι καθαρά πως το προσεγγίζει ο καθένας.

Απλά η άποψή μου είναι πως όταν ένα π.χ. Α3 Sport Sedan 1,6D S Line έχει σήμερα καινούριο σχεδόν 40 χιλιάρικα και με 24-25 παίρνω το ακριβώς προηγούμενο (3-5 ετών max) με το ίδιο πακέτο εξοπλισμού και ελάχιστα χιλιόμετρα...ε..εγώ προσωπικά δε πάω να πληρώσω καινούριο. Ή για να το θέσω διαφορετικά δε πληρώνω 15-17 χιλιάδες για 2 χρόνια διαφορά εγγύησης. 

Και το ότι δεν υπάρχουν καλά μεταχειρισμένα είναι μια καραμέλα που δεν ισχύει ΚΑΘΟΛΟΥ. Υπάρχουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ μεταχειρισμένα και πολλά μάλιστα. Στο τέλος της ημέρας εάν κάποιος σκοπεύει να δώσει καμιά 25αριά χιλιάρικα θα τσιγκουνευτεί 100 ευρώ να δώσει στην αντιπροσωπία για να το ξετινάξουν σε έναν έλεγχο από άκρη σε άκρη? Οι αντιπροσωπίες μπορεί σε πολλές περιπτώσεις να γδέρνουν στις τιμές αλλά στον έλεγχο δε θα σε κοροιδέψει ποτέ..ότι βρει θα στο πει, όπως και ότι πιστεύει ότι θα βγει σύντομα, και αποφασίζεις ανάλογα.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Annihilator είπε

50 ευρω. Γιατί στο αμάξι 15ετίας+ θα αλλάξεις και δίσκο-πλατό, θα αλλάξεις και ιμάντες, θα αλλάξεις μπίλιες στους τροχούς, αναρτήσεις, 1002.

Εκτός αν το έχεις μόνο για κυριακάτικες βόλτες, οπότε πάω πάσο. Μιλάμε για χρήση έντονη και καθημερινή.

Αέριο για να το βάλεις θέλεις ένα 800άρι μες στο νερό. Για να το κάνεις απόσβεση θέλεις τουλάχιστον 1 έτος.

Αν δεν πετύχει η εγκατάσταση, θα σου σκάει προβλήματα. Δεν τα λέω εγώ, πάνε ρώτα όσους έχουν αέριο. Οι 8/10 θα σου πουν τι τραβάνε.

Αν είσαι στους 2 που έβαλαν το σούπερ ντούπερ ιταλικό σύστημα που κούμπωσε ιδανικά στον κινητήρα και δεν κάνει κιχ, τι να πω, μπράβο. Μαγκιά σου.

Anyway, επειδή δεν μπορώ να μπαίνω στη λογική του ποιος την έχει μεγαλύτερη, το θέμα είναι να κάνεις επιλογές που συμφέρουν την τσέπη σου, κι ο καθένας μας έχει διαφορετικά κριτήρια και κάνει διαφορετική χρήση του οχήματός του.

Στη δική μου περίπτωση, μου ταίριαξε η φάση που αναφέρω. Εσένα μπορεί να σε καλύπτει να κυκλοφορείς με αντίκα κυριακές για καφέ.

Ο άλλος θέλει να κόβει χιλιόμετρα με ασφάλεια, απροβλημάτιστα όσο γίνεται.

Ο παράλλος θέλει να μοντάρει τον κινητήρα με εναλλακτικά καύσιμα: υγραέριο, φυσικό αέριο, βιολογικά ανακυκλώσιμα απορρίματα σαν το back to the future, ότι γουστάρει ο καθένας. Δικιά σου η τσέπη με τα χρήματα, δικές σου και οι αποφάσεις

Εγώ τα 800 € του landi renzo τα έκανα απόσβεση σε 8 μήνες και 8 μήνες τώρα έχω κέρδος 80 τουλάχιστον ευρώ τον μήνα σε σχέση με την βενζίνη. Επίσης λάθη γίνονται στις εγκαταστάσεις αλλα συνήθως διορθώνονται άμεσα πριν προλάβουν να κάνουν ζημιά. Το αμάξι μόλις το πάρεις από μετατροπή πρέπει να είναι ίδιο σε συμπεριφορά κινητήρα με πριν. Τελικά είναι η καλύτερη επένδυση που έχω κάνει δεν σκέφτομαι να το πατήσω,δεν σκέφτομαι να το μετακινήσω , χαίρομαι ταξιδακια που αλλιώς θα τα διπλοσκεφτομουν . Βάλτε αέριο να σωθείτε, όχι στον γνωστό γνωστού ή σε αυτόν που κάνει τις περισσότερες διαφημίσεις σε κάποιον καλό και αξιόπιστο μάστορα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, GeorgeMan είπε

Και για πόσα χρόνια θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο με το Audi A3; Για ακόμα 2-3, ενώ με το KIA θα το έχεις για ακριβώς 7.

Παραδειγμα ηταν αυτο.

Μπορει τοτε καλλιστα να παρει ενα μεταχειρισμενο ceed μολις ενος ετους που κοστιζει κατω απο 16.900€, δηλαδη πανω απο 30% φθηνοτερο απο οτι καινουριο.

Γενικοτερα, δεν υπαρχει πιο αφελης οικονομικη αποφαση απο το να παρεις ενα καινουριο αυτοκινητο που σε 2 χρονια θα εχει χασει πανω απο το 30% της αξιας του οπως βλεπεις.

----------------------------

1 ώρα πριν, eMike είπε

Απλά η άποψή μου είναι πως όταν ένα π.χ. Α3 Sport Sedan 1,6D S Line έχει σήμερα καινούριο σχεδόν 40 χιλιάρικα και με 24-25 παίρνω το ακριβώς προηγούμενο (3-5 ετών max) με το ίδιο πακέτο εξοπλισμού και ελάχιστα χιλιόμετρα...ε..εγώ προσωπικά δε πάω να πληρώσω καινούριο. Ή για να το θέσω διαφορετικά δε πληρώνω 15-17 χιλιάδες για 2 χρόνια διαφορά εγγύησης. 

+1

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...