Προς το περιεχόμενο

EV , καταναλωση ρεύματος και πραγματικό κόστος


Que sera sera

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τους τελευταίους 3 μηνες εβαλα στο γκαραζ το box για φορτιση EV ( 600 λιρες κοστος μετα την επιδότηση). Το αυτοκίνητο είναι bmw 225xe. Με το ζορι η μπαταρία κανει 15 μιλια full EV το φορτιζω 2 φορες την ημερα , στην καλύτερη 30 μιλια την ημερα EV 6 μερες την βδομάδα. 

Στον μήνα το πολυ 900 μίλια EV και λεω πολλά ( γιατι Σάββατο μισή διαδρομή,  καμια φορα school run με το αλλο αυτοκίνητο κλπ. Αρα στο τρίμηνο  με τα χιλια ζορια 4300 χιλιομετρα.

Αυτους τους 3 μηνες λοιπον ο λογαριασμός ρεύματος ηρθε αυξημενος κατα 450 λιρες

 Χειμώνας,  αλλα τα θερμαντικά, μπανια κουζινες είναι με γκαζι που ειναι ξεχωριστος λογαριασμός. Επισης τα 4300 χιλιόμετρα το τριμηνο EV ειναι υπεραισιοδοξο σενάριο.

Με 450 λιρες έπαιρνα 375 λιτρα Βενζίνη. 

Οποτε μιλαμε το ρεύμα μου κοστισε 8.7 lt/100km χωρια το κοστος για τον φορτιστή 

Αυτα οσον αφορα την οικονομία των EV

 

Επεξ/σία από Que sera sera
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα αν είχες διαλέξει κάποιο αλλά ev όπως το nissan leaf θα ήταν διαφορετικό το αποτέλεσμα μάλλονη αντίστοιχη κατανάλωση της βενζινοκίνητης έκδοσης του οχήματος σου είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίζει μεγάλο ρόλο και η τελική τιμή της κιλοβατώρας.Αγγλια δεν ξέρω τι παίζει αλλά στην Ελλάδα ανάλογα με την κατανάλωση η τιμή της kwh σε εμένα έχει φτάσει και 0,25 ευρώ.Αν η εταιρία διαφημίζει την χαμηλή κατανάλωση στηριζόμενη σε τιμή 0,1 ευρώ(δηλαδή χωρίς φόρους,ρυθμιζόμενες χρεώσεις κτλ) τότε στην πράξη πληρώνεις 2,5 φορές αυτό που νόμιζες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Que sera sera είπε

Τους τελευταίους 3 μηνες εβαλα στο γκαραζ το box για φορτιση EV ( 600 λιρες κοστος μετα την επιδότηση). Το αυτοκίνητο είναι bmw 225xe. Με το ζορι η μπαταρία κανει 15 μιλια full EV το φορτιζω 2 φορες την ημερα , στην καλύτερη 30 μιλια την ημερα EV 6 μερες την βδομάδα. 

Στον μήνα το πολυ 900 μίλια EV και λεω πολλά ( γιατι Σάββατο μισή διαδρομή,  καμια φορα school run με το αλλο αυτοκίνητο κλπ. Αρα στο τρίμηνο  με τα χιλια ζορια 4300 χιλιομετρα.

Αυτους τους 3 μηνες λοιπον ο λογαριασμός ρεύματος ηρθε αυξημενος κατα 450 λιρες

 Χειμώνας,  αλλα τα θερμαντικά, μπανια κουζινες είναι με γκαζι που ειναι ξεχωριστος λογαριασμός. Επισης τα 4300 χιλιόμετρα το τριμηνο EV ειναι υπεραισιοδοξο σενάριο.

Με 450 λιρες έπαιρνα 375 λιτρα Βενζίνη. 

Οποτε μιλαμε το ρεύμα μου κοστισε 8.7 lt/100km χωρια το κοστος για τον φορτιστή 

Αυτα οσον αφορα την οικονομία των EV

Για τόσα λίγα χλμ μήπως πληρώνεις πολύ ακριβά την οικονομία που δεν κάνεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To oτι καταφέρνεις να κάνεις 30 μίλια με PHEV της BMW (ή και με οποιοδήποτε άλλο PHEV) είναι κατόρθωμα. Οι τυπικές τιμές είναι στα 20-25 μίλια και αυτές για να τις δεις θα πρέπει να έχει πολύ καλό καιρό, λιακάδα και καλό οδόστρωμα.

Το πλεονέκτημα στα PHEV είναι οι χαμηλοί ρύποι οπότε συμφέρουν για εταιρικά αυτοκίνητα λόγω της χαμηλότερης φορολογίας και για όσους κάνουν commuting εντός πόλης. Θα το πάρεις δηλαδή αν η δουλειά σου είναι 10-20 χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι και ακόμα καλύτερα εντός του αστικού ιστού, σε αυτή την περίπτωση το πήγαινε έλα σου βγαίνει αρκετά φτηνότερο από την κατανάλωση σε καύσιμο.

BTW, όλες οι BMW έχουν Type2 charger οπότε δεν κερδίζεις δραματικά πολύ (30-40 λεπτά;) που έβαλες wallbox.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Speculoos είπε

To oτι καταφέρνεις να κάνεις 30 μίλια με PHEV της BMW (ή και με οποιοδήποτε άλλο PHEV) είναι κατόρθωμα. Οι τυπικές τιμές είναι στα 20-25 μίλια και αυτές για να τις δεις θα πρέπει να έχει πολύ καλό καιρό, λιακάδα και καλό οδόστρωμα.

Δεν είπε ότι καταφέρνει 30, είπε ότι με το ζόρι καταφέρνει 15, 30 έγραψε με δύο φορτίσεις.

Επίσης δεν ξέρω τι εννοείς ως "τυπικές τιμές", πάντως σύμφωνα με τον κατασκευαστή το συγκεκριμένο μοντέλο μόνο με ρεύμα έχει εμβέλεια 53 χλμ ή 33 μίλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν είπε ότι καταφέρνει 30, είπε ότι με το ζόρι καταφέρνει 15, 30 έγραψε με δύο φορτίσεις.

Επίσης δεν ξέρω τι εννοείς ως "τυπικές τιμές", πάντως σύμφωνα με τον κατασκευαστή το συγκεκριμένο μοντέλο μόνο με ρεύμα έχει εμβέλεια 53 χλμ ή 33 μίλια.

Έχεις δίκιο θα πήρε το καινούργιο, είχα την εντύπωση ότι από το περασμένο φθινόπωρο η BMW είχε εξοπλίσει μόνο τις πεντάρες με την καινούργια μπαταρία που δίνει 20-25% περισσότερη εμβέλεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Speculoos είπε

Έχεις δίκιο θα πήρε το καινούργιο, είχα την εντύπωση ότι από το περασμένο φθινόπωρο η BMW είχε εξοπλίσει μόνο τις πεντάρες με την καινούργια μπαταρία που δίνει 20-25% περισσότερη εμβέλεια.

Και το παλιό δεν έχει καμιά τεράστια διαφορά, 28 μίλια αντί για 33 του καινούργιου, με το πρότυπο NEDC όμως.

Πάντως είτε το νέο έχει είτε το παλιό, ακούγονται λίγα τα "με το ζόρι 15 μίλια" που του βγάζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Τα plug-in hybrids είναι απλά μια απάτη που σκέφτηκαν οι παραδοσιακές αυοκινητοβιομηχανίες για να παρατείνουν όσο γίνεται την εξάρτησή μας από το ορυκτό καύσιμο. Δυστυχώς, στην απάτη αυτή, τους στηρίζει και η έλλειψη υποδομών για αμιγώς ηλεκτρικά. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που ακόμη δεν έχουν τοποθετηθεί ταχυφορτιστές σε ΟΛΕΣ τις εθνικές οδούς, πράγμα που θα έκανε ένα ταξίδι με το οποιοδήποτε αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο απροβλημάτιστο και "φυσιολογικό":

 

Η μεγάλη πλειονότητα των plug-in hybrids δυστυχώς καταναλώνουν περισσότερο απ' ότι η ίδια έκδοση χωρίς το υβριδικό σύστημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/ilektrokinisi_tha_plironate_50_euro_gia_mia_fortisi-7735856/

 

Ηλεκτροκίνηση: Θα πληρώνατε 50 ευρώ για μία φόρτιση;


ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ IONITY ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΣΕ 0,79 ΕΥΡΩ/KWH ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 50 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΕΝΟΣ NISSAN LEAF E .

  • 23/6/2020
 

Ακούγεται σαν κακόγουστο αστείο ωστόσο αποτελεί μια σκληρή, ευρωπαϊκή πραγματικότητα. Το δίκτυο φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων που δημιουργήθηκε από τη σύμπραξη των BMW, Daimler, Ford και VW αποφάσισε εν μία νυκτί να αυξήσει το τιμολόγιο χρέωσης στα σημεία φόρτισης ανά την Ευρώπη εκτοξεύοντας το αντίστοιχο κόστος για τους ιδιοκτήτες-χρήστες ηλεκτρικών οχημάτων.

Μέχρι και τις 31 Ιανουαρίου η Ionity, η οποία διαθέτει 200 ταχυφορτιστές σε ολόκληρη την Ευρώπη, χρέωνε για κάθε φόρτιση -ανεξαρτήτως κατανάλωσης KWh- 8 ευρώ. Το τιμολόγιο αυτό ωστόσο από την 1η Φεβρουαρίου πρόκειται να αλλάξει, συνυπολογίζοντας την κατανάλωση ενέργειας σε κάθε φόρτιση.

 

bmw-to-design-ionity-charging-stations-1
 

 

Συγκεκριμένα για κάθε 1 KWh που θα καταναλώνεται σε ταχυφορτιστή της Ionity το κόστος να ανέρχεται σε 0,79 ευρώ. Εν πρώτοις ακούγεται μικρό, ωστόσο, να κανείς το πολλαπλασιάσει με τα 62 KWh των μπαταριών ενός Nissan Leaf τότε το κόστος φόρτισης φτάνει τα 50 ευρώ.

Υπό ιδανικές συνθήκες με τη φόρτιση των 50 ευρώ θα διανύσει κανείς 385 χιλιόμετρα, όταν με το ίδιο ποσό μπορεί εφοδιαστεί με 31 λίτρα βενζίνης και να καλύψει με ένα τυπικό μικρομεσαίo hatchback περισσότερα από 400 χιλιόμετρα.

Προφανώς τα νούμερα είναι πολύ διαφορετικά αν στη θέση ενός βενζινοκίνητου μοντέλου τοποθετήσει κανείς ένα πετρελαιοκίνητο, το οποίο κατά κανόνα εμφανίζει μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.

 

charging-a-nissan-leaf-to-cost-50-euros-
 

 

Η απόφαση της Ionity για την υπέρογκη αύξηση των χρεώσεων στα σημείο φόρτισης που διαθέτει μπορεί να αποτελέσει μια πραγματική βόμβα στα θεμέλια της διάδοσης της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη, τη στιγμή που όλο και περισσότεροι κατασκευαστές είναι έτοιμοι να περάσουν στην παραγωγή ηλεκτροκίνητες προτάσεις οι οποίες μάλιστα θα είναι τηρουμένων των αναλογιών.

Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια ουσιαστική αντίδραση για την απόφαση της Ionity παρά μόνο η δήλωση του επικεφαλής της εταιρείας, Michael Hajesch, ο οποίος θεωρεί ότι η κίνηση αυτή καθιστά τη δραστηριότητα της Ionity οικονομικά βιώσιμη.     

 

Κατά τα άλλα η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, telis είπε

https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/ilektrokinisi_tha_plironate_50_euro_gia_mia_fortisi-7735856/

Ηλεκτροκίνηση: Θα πληρώνατε 50 ευρώ για μία φόρτιση;


ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ IONITY ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΣΕ 0,79 ΕΥΡΩ/KWH ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 50 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΕΝΟΣ NISSAN LEAF E .

  • 23/6/2020
 

Ακούγεται σαν κακόγουστο αστείο ωστόσο αποτελεί μια σκληρή, ευρωπαϊκή πραγματικότητα. Το δίκτυο φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων που δημιουργήθηκε από τη σύμπραξη των BMW, Daimler, Ford και VW αποφάσισε εν μία νυκτί να αυξήσει το τιμολόγιο χρέωσης στα σημεία φόρτισης ανά την Ευρώπη εκτοξεύοντας το αντίστοιχο κόστος για τους ιδιοκτήτες-χρήστες ηλεκτρικών οχημάτων.

Μέχρι και τις 31 Ιανουαρίου η Ionity, η οποία διαθέτει 200 ταχυφορτιστές σε ολόκληρη την Ευρώπη, χρέωνε για κάθε φόρτιση -ανεξαρτήτως κατανάλωσης KWh- 8 ευρώ. Το τιμολόγιο αυτό ωστόσο από την 1η Φεβρουαρίου πρόκειται να αλλάξει, συνυπολογίζοντας την κατανάλωση ενέργειας σε κάθε φόρτιση.

bmw-to-design-ionity-charging-stations-1
 

Συγκεκριμένα για κάθε 1 KWh που θα καταναλώνεται σε ταχυφορτιστή της Ionity το κόστος να ανέρχεται σε 0,79 ευρώ. Εν πρώτοις ακούγεται μικρό, ωστόσο, να κανείς το πολλαπλασιάσει με τα 62 KWh των μπαταριών ενός Nissan Leaf τότε το κόστος φόρτισης φτάνει τα 50 ευρώ.

Υπό ιδανικές συνθήκες με τη φόρτιση των 50 ευρώ θα διανύσει κανείς 385 χιλιόμετρα, όταν με το ίδιο ποσό μπορεί εφοδιαστεί με 31 λίτρα βενζίνης και να καλύψει με ένα τυπικό μικρομεσαίo hatchback περισσότερα από 400 χιλιόμετρα.

Προφανώς τα νούμερα είναι πολύ διαφορετικά αν στη θέση ενός βενζινοκίνητου μοντέλου τοποθετήσει κανείς ένα πετρελαιοκίνητο, το οποίο κατά κανόνα εμφανίζει μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.

charging-a-nissan-leaf-to-cost-50-euros-
 

Η απόφαση της Ionity για την υπέρογκη αύξηση των χρεώσεων στα σημείο φόρτισης που διαθέτει μπορεί να αποτελέσει μια πραγματική βόμβα στα θεμέλια της διάδοσης της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη, τη στιγμή που όλο και περισσότεροι κατασκευαστές είναι έτοιμοι να περάσουν στην παραγωγή ηλεκτροκίνητες προτάσεις οι οποίες μάλιστα θα είναι τηρουμένων των αναλογιών.

Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια ουσιαστική αντίδραση για την απόφαση της Ionity παρά μόνο η δήλωση του επικεφαλής της εταιρείας, Michael Hajesch, ο οποίος θεωρεί ότι η κίνηση αυτή καθιστά τη δραστηριότητα της Ionity οικονομικά βιώσιμη.     

Κατά τα άλλα η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον. 

Το άρθρο είναι σημερινό αλλά αυτά που γράφει έχουν εφαρμοστεί από 31/1.

Κι ένα συγκριτικό πινακάκι.

 

1878392389_.png.1b1e3892e49fd6ec423547d420ba7d17.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποιος νομιζει πως θα παρει ηλεκτρικο και θα κανει τρελη οικονομια προφανως δεν γνωριζει πως δουλευουν οι εταιρειες. Θα κανουν τους παντες να αγορασουν ηλεκτρικα και μετα θα βαρανε αλυπητα για το ρευμα.

Βεβαια αν Αγγλια και δεν συμφερει Ελλαδα δεν το συζηταμε καν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόνο σε γκαράζ και εναλλακτικό πάροχο και νυχτερινό , άλλως δε βγαίνουν τα νούμερα .

Edit : ο @Thanar είχε τη καλοσύνη να δώσει καταναλώσεις εδώ 


Σαν τα διόδια της μαφίας θα γίνουν οι σταθμοί φόρτισης .
Τουλάχιστον να επιδοτούσαν μόνο σκούτερ και ηλεκτρικά ποδήλατα αντί για αμάξια .

 

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...