Προς το περιεχόμενο

Επισκευή κινητήρα


Bisbikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά! Μπορεί κάποιος να με ενημερώσει τι ακριβώς αλλάζουμε στην επισκευή κινητήρα κ τι να προσέξω; το αυτοκίνητο έχει 290χιλιαδες χιλιόμετρα. Δεν συζητω την αγορά μεταχειρισμένου..θελω απλά να τον επισκευάσω γιατί έχει αρχίσει να καίει λίγο λάδι. Επομένως αναλυτικά τι αλλάζουμε;! 

Επεξ/σία από Bisbikos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 136
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Το αμάξι είναι για την πρέσα.......όλα τα αλλα είναι αμπελοφιλοσοφίες!!!!!!

Φίλε για να κρατήσεις το δικό σου πρέπει να πας σε επισκευή - ρεκτιφιέ - πλανάρισμα - έλεγχο τρίψιμο βαλβίδων και ότι άλλο εξάρτημα χρειαστεί πακέτο από 800 έως 1000 ευρώ. Αναρωτήσου όμως αξίζει

Δεν   αλλαζεις   κινητηρα. Απλα   αλλαζεις   κυβισμο   στον  ιδιο  κινητηρα. Τα  παλια   μοτερ   VW   900-1050-1100-1300  ειχαν   το  ιδιο   μπλοκ   και   απλα   αλλαζαν   διαμετροι   και  δ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δώσε περισσότερα στοιχεία για να σε βοηθήσει ο κόσμος που γνωρίζει.

Για ποιο όχημα πρόκειται κ ποιον κινητήρα συγκεκριμένα.

Για τι τεχνολογία μιλάμε (έτος κυκλοφορίας)?

Τι χρήση προορίζεται να γίνει?

Τι χρήση έχει γίνει κ αν γνωρίζεις λεπτομέρειες απο το ιστορικό?

Τι βλάβες έχει παρουσιάσει (εκτός απο το να καίει λάδι)?

Η επισκευή θα γίνει απο έμπειρο μηχανικό?

Λογικά θα πρέπει να γίνει βίδες (εντελώς) να γίνουν ΟΛΕΣ οι μετρήσεις με λεπτομέρεια κ οτιδήποτε ξεφεύγει απο το όριο που ορίζει ο κατασκευαστής (service-repair manual) να αντικατασταθεί όπως επίσης οτιδήποτε έχει υποστεί αρκετή φθορά (ένας έμπειρος κ σωστός μηχανικός, μπορεί να κάνει διάγνωση).

....κ φυσικά να συνυπολογίσεις τα κόστη.

Επεξ/σία από TechnoState
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, TechnoState είπε

Δώσε περισσότερα στοιχεία για να σε βοηθήσει ο κόσμος που γνωρίζει.

Για ποιο όχημα πρόκειται κ ποιον κινητήρα συγκεκριμένα.

Για τι τεχνολογία μιλάμε (έτος κυκλοφορίας)?

Τι χρήση προορίζεται να γίνει?

Τι χρήση έχει γίνει κ αν γνωρίζεις λεπτομέρειες απο το ιστορικό?

Τι βλάβες έχει παρουσιάσει (εκτός απο το να καίει λάδι)?

Η επισκευή θα γίνει απο έμπειρο μηχανικό?

Λογικά θα πρέπει να γίνει βίδες (εντελώς) να γίνουν ΟΛΕΣ οι μετρήσεις με λεπτομέρεια κ οτιδήποτε ξεφεύγει απο το όριο που ορίζει ο κατασκευαστής (service-repair manual) να αντικατασταθεί όπως επίσης οτιδήποτε έχει υποστεί αρκετή φθορά (ένας έμπειρος κ σωστός μηχανικός, μπορεί να κάνει διάγνωση).

....κ φυσικά να συνυπολογίσεις τα κόστη.

Polo 99 1000κυβικα.καμια άλλη βλάβη άψογα διατηρημένο. Χρήση μέσα στην πόλη το πολυ 2φορες την βδομαδα και 3 φορές το χρόνο ταξίδι 300χιλιομετρων

Επεξ/σία από Bisbikos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για 21 ετών όχημα (+κινητήρα) μήπως είναι πιο σωστό να γίνει η αντικατάσταση του με νεότερο?

(Φυσικά κ εννοώ με λιγότερα πραγματικά χιλιόμετρα, απο μηχανικό που μπορεί να κρίνει σωστά την κατάσταση του, αλλά επίσης να κάνει σωστά την αντικατάσταση)

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το λίγο λάδι που καίει δεν είναι πρόβλημα.Παρόλα αυτά αν έχεις λεφτά για ξόδεμα πας για ρεκτιφιέ,πιστόνια και ελατήρια,τσιμουχάκια βαλβίδων και τρίψιμο αυτών και γενικά ότι τσιμούχα και φλάντζα πρέπει να αλλαχθεί λόγω ηλικίας.Γνώμη μου αν όντως καίει μόνο λίγο λάδι το περπατάς για όσο πάει.

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, TechnoState είπε

Για 21 ετών όχημα (+κινητήρα) μήπως είναι πιο σωστό να γίνει η αντικατάσταση του με νεότερο?

(Φυσικά κ εννοώ με λιγότερα πραγματικά χιλιόμετρα, απο μηχανικό που μπορεί να κρίνει σωστά την κατάσταση του, αλλά επίσης να κάνει σωστά την αντικατάσταση)

Ήμουν ξεκάθαρος ότι δεν θέλω αντικατάσταση.. Θελω τον δικό μου κινητήρα. Η ερώτηση μου λοιπόν είναι αν κάποιος έχει γνώσεις να με ενημερώσει αναλυτικά για τα βήματα 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε για να κρατήσεις το δικό σου πρέπει να πας σε επισκευή - ρεκτιφιέ - πλανάρισμα - έλεγχο τρίψιμο βαλβίδων και ότι άλλο εξάρτημα χρειαστεί πακέτο από 800 έως 1000 ευρώ.

Αναρωτήσου όμως αξίζει ο κόπος να δώσεις τόσα λεφτά με τον κίνδυνο κάτι να μην πάει καλά με την επισκευή (υπάρχουν και αστοχίες σε αυτά) και να πας φτου και από την αρχή;;;;;; Παλαιότερα οι επισκευές ήταν πιο σίγουρες γιατί τις έκαναν πολλοί ήξεραν υπήρχαν δε και πολλά καλά και έμπειρα μηχανουργεία για αυτή τη δουλειά.Τώρα ελάχιστοι κάνουν τέτοιες επισκευές άρα μικρότερη και η γνώση.

Στη θέση σου και αφού το αυτοκίνητο δεν έχει μείνει μπορείς με την άνεσή σου και τη βοήθεια του μηχανικού σου να βρεις μία μηχανούλα μεταχειρισμένη  σε καλή κατάσταση με λιγότερα χιλιόμετρα να τι δοκιμάσετε να τη βάλεις πάνω και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο;;;;;Θα μου πεις και αυτή έχει τα ρίσκα της.Κατά την άποψή μου όμως λιγότερα από την επισκευή και το πλεονέκτημα θα είναι πιο φρέσκια από τη δική σου.

Από εκεί και πέρα διαλέγεις και παίρνεις.

  • Like 6
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Mόνο ο μάστορας ξέρει.Πόσο λάδι σου καίει ;

Σε λάδι 5χιλιαδες χιλιομέτρων συμπληρωνω περίπου στα 2.5χιλιαδες σχεδόν ένα λίτρο. χωρίς όμως να έχει μείνει τελείως από λάδι. Απλά δεν αντέχω άλλο την κάπνα που βγάζει από πίσω.. Έχει αρχίσει να μου την δίνει 

6 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Φίλε για να κρατήσεις το δικό σου πρέπει να πας σε επισκευή - ρεκτιφιέ - πλανάρισμα - έλεγχο τρίψιμο βαλβίδων και ότι άλλο εξάρτημα χρειαστεί πακέτο από 800 έως 1000 ευρώ.

Αναρωτήσου όμως αξίζει ο κόπος να δώσεις τόσα λεφτά με τον κίνδυνο κάτι να μην πάει καλά με την επισκευή (υπάρχουν και αστοχίες σε αυτά) και να πας φτου και από την αρχή;;;;;; Παλαιότερα οι επισκευές ήταν πιο σίγουρες γιατί τις έκαναν πολλοί ήξεραν υπήρχαν δε και πολλά καλά και έμπειρα μηχανουργεία για αυτή τη δουλειά.Τώρα ελάχιστοι κάνουν τέτοιες επισκευές άρα μικρότερη και η γνώση.

Στη θέση σου και αφού το αυτοκίνητο δεν έχει μείνει μπορείς με την άνεσή σου και τη βοήθεια του μηχανικού σου να βρεις μία μηχανούλα μεταχειρισμένη  σε καλή κατάσταση με λιγότερα χιλιόμετρα να τι δοκιμάσετε να τη βάλεις πάνω και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο;;;;;Θα μου πεις και αυτή έχει τα ρίσκα της.Κατά την άποψή μου όμως λιγότερα από την επισκευή και το πλεονέκτημα θα είναι πιο φρέσκια από τη δική σου.

Από εκεί και πέρα διαλέγεις και παίρνεις.

Μου φαίνεται σενάριο επιστημονικής φαντασίας να εμπιστευτώ άλλο κινητήρα.. Που να έχει πραγματικά χιλιόμετρα κ να μην έχει υποστεί σοβαρές βλάβες 

10 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Φίλε για να κρατήσεις το δικό σου πρέπει να πας σε επισκευή - ρεκτιφιέ - πλανάρισμα - έλεγχο τρίψιμο βαλβίδων και ότι άλλο εξάρτημα χρειαστεί πακέτο από 800 έως 1000 ευρώ.

Αναρωτήσου όμως αξίζει ο κόπος να δώσεις τόσα λεφτά με τον κίνδυνο κάτι να μην πάει καλά με την επισκευή (υπάρχουν και αστοχίες σε αυτά) και να πας φτου και από την αρχή;;;;;; Παλαιότερα οι επισκευές ήταν πιο σίγουρες γιατί τις έκαναν πολλοί ήξεραν υπήρχαν δε και πολλά καλά και έμπειρα μηχανουργεία για αυτή τη δουλειά.Τώρα ελάχιστοι κάνουν τέτοιες επισκευές άρα μικρότερη και η γνώση.

Στη θέση σου και αφού το αυτοκίνητο δεν έχει μείνει μπορείς με την άνεσή σου και τη βοήθεια του μηχανικού σου να βρεις μία μηχανούλα μεταχειρισμένη  σε καλή κατάσταση με λιγότερα χιλιόμετρα να τι δοκιμάσετε να τη βάλεις πάνω και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο;;;;;Θα μου πεις και αυτή έχει τα ρίσκα της.Κατά την άποψή μου όμως λιγότερα από την επισκευή και το πλεονέκτημα θα είναι πιο φρέσκια από τη δική σου.

Από εκεί και πέρα διαλέγεις και παίρνεις.

Οι μεταχειρισμένοι κινητήρες που κυμαίνονται σε λεφτά;; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, Bisbikos είπε

 

Μου φαίνεται σενάριο επιστημονικής φαντασίας να εμπιστευτώ άλλο κινητήρα.. Που να έχει πραγματικά χιλιόμετρα κ να μην έχει υποστεί σοβαρές βλάβες 

Οι μεταχειρισμένοι κινητήρες που κυμαίνονται σε λεφτά;; 

Ρώτησε και το μηχανικό σου αν και οι περισσότεροι θα σου πουν για μεταχειρισμένο οι οποίοι δεν νομίζω ότι είναι και πολλοί ακριβοί.Αν βρεις υπολόγισε από 200 έως 400 ευρώ.

Κάνε και μία έρευνα στο car.gr με το μοντέλο σου να δεις που παίζουν οι τιμές των μεταχειρισμένων

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

για επισκευη κινητηρα απο εμπειρους τεχνικος και οχι απο το μπαρμπα της γειτονιας υπολογισε απο 500 ευρ. 90% απο αυτα τα χρηματα ειναι εργασια (μηχανουργικες). Δυστηχως για το αμαξι που αναφερεις πιστευω οτι δε συμφερει.

 

Εδω πλεον ταξιτζηδες με μερσεντες πρωτο χερι πανε προς αγορα μεταχειρισμενης μηχανης αντι για επισκευη

Μηχανες βρισκεις Αθηνα στη Λιοσιων/Ασπροπυργο ή απο ψαξιμο στο νετ.

Και παλι με αγορα μτχ μηχανης πρεπει να κριτικαρεις οτι θα σου πουν και αν παιζει επιστροφη εστω μετα απο καμμια εβδομαδα

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

 

Εδω πλεον ταξιτζηδες με μερσεντες πρωτο χερι πανε προς αγορα μεταχειρισμενης μηχανης αντι για επισκευη

 

Ο κουνιάδος σε oktavia κάθε εξάμηνο μηχανή αλλάζει.Σε δύο χρόνια  τρεις στην κυριολεξία.  

Και οι δύο συνέταιροι είναι σιδεροφάγοι :D (400 χιλιόμετρα τη μέρα φτάνουν) αλλά λέει τους συμφέρει αφού το πάνε το πρωί συνεργείο και το άλλο πρωί βγαίνουν για δουλειά.

Επεξ/σία από papoys1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.