Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Επισκευή κινητήρα


Bisbikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μα και ο άλλος κινητήρας δεν ξέρεις τι είναι.Γουρουνι στο σακί αγοράζεις.Ακομα και εγγύηση να σου δωσουν πάλι θα πληρωσεις εργατικά.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 136
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Το αμάξι είναι για την πρέσα.......όλα τα αλλα είναι αμπελοφιλοσοφίες!!!!!!

Φίλε για να κρατήσεις το δικό σου πρέπει να πας σε επισκευή - ρεκτιφιέ - πλανάρισμα - έλεγχο τρίψιμο βαλβίδων και ότι άλλο εξάρτημα χρειαστεί πακέτο από 800 έως 1000 ευρώ. Αναρωτήσου όμως αξίζει

Δεν   αλλαζεις   κινητηρα. Απλα   αλλαζεις   κυβισμο   στον  ιδιο  κινητηρα. Τα  παλια   μοτερ   VW   900-1050-1100-1300  ειχαν   το  ιδιο   μπλοκ   και   απλα   αλλαζαν   διαμετροι   και  δ

3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μα και ο άλλος κινητήρας δεν ξέρεις τι είναι.Γουρουνι στο σακί αγοράζεις.Ακομα και εγγύηση να σου δωσουν πάλι θα πληρωσεις εργατικά.

Τότε είναι ένας λόγος παραπάνω για να μην επιλέξεις το πολύ ακριβότερο "γουρούνι".

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρες ενα καλο μηχανικο και εφοσον αποφασισης οτι θα το κρατησεις για τουλαχιστον 5 χρονια προχωρα στην επισκευη

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, villasg είπε

Βρες ενα καλο μηχανικο και εφοσον αποφασισης οτι θα το κρατησεις για τουλαχιστον 5 χρονια προχωρα στην επισκευη

Έχεις απόλυτο δίκιο....θα μπορέσει να βάλει και πινακίδες ιστορικού οχήματος !!!!!!!!

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είμαι της άποψης να ρωτήσεις ποσό θα πάει το μαλλί και μετά να αποφασίσεις...Υπόψη ότι να περιμένεις από 500 και πάνω ευρώ οποιαδήποτε εργασία...Μόνο τα τσιμουχακια στις βαλβίδες μπορεί να κοστίσει κάτι λιγότερο από 500...Ρωτά και ζύγισε τα..Αλλά να ξέρεις ότι φτιάχνοντας το μοτέρ δν φτιάχνεις όλο το αμάξι...Δλδ το μοτέρ να είναι τζαμί και αργότερα να αρχίσουν να σε αφήνουν άλλα πράγματα...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Lezantas26 είπε

η πρωτη επιλογη δεν μου ακουγεται ιδιαιτερα φτηνη διοτι ανακατευονται πολυ νοματεοι μεσα*.. μιας και εχεις εμπειρια ποσο υπολογιζεις να του κοστισει συνολικα η μετατροπη?

*Αίτηση - υπεύθυνη δήλωση (το παρόν έντυπο)
● 'Αδεια κυκλοφορίας του οχήματος
● Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα ή δελτίο παροχής υπηρεσιών τοποθέτησης αυτού
● Παραστατικό καταβολής ισχύοντος τέλους αδείας οχήματος από τράπεζα συμβεβλημένη με την αρμόδια Ν.Α. (Το ποσό που πρέπει να καταβληθεί γνωστοποιείται στον ενδιαφερόμενο από την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών)
● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου-μηχανικού, στην οποία θα δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνεται ο τύπος του και ο αριθμός πλαισίου σύμφωνα με την 20270/73 όπως ισχύει
● Πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από την Δ/νση ΚΤΕΟ-Ελληνικό (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)
● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου μηχανολόγου-μηχανικού και του υπευθύνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής αυτοκινήτων που λειτουργεί νόμιμα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες. (Απαιτείται για διασκευή κινητήρων ή συστημάτων του αυτοκινήτου)
● Επιστολή του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής. Μπορεί να υποβληθεί η σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου - μηχανικού, με την οποία θα προσδιορίζονται τα συστήματα του αυτοκινήτου, που ενδέχεται να απαιτείται η αντικατάστασή των, εφόσον επηρεάζονται από το νέο κινητήρα και θα υπολογίζονται οι επί των αξόνων επιπτώσεις του νέου κινητήρα. (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)

Δεν   χρειαζεται   τιποτα  απ  ολα   αυτα   τα  γραφειοκρατικα.

Τουλαχιστον   παλιοτερα   που  το   αναλαμβανε   η   καρεντα   δεν  αλλαζε   η   "φορολογισημη   ισχυς"  του  κινητηρα   καθοτι   ειχε

τα   ιδια   νουμερα   και   κωδικους. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομιζα οτι ηταν μοντελο 9n αλλα ειναι πιο παλιο!! Δεν εχει κανενα νοημα να φτιαξεις κατι...

Ο λογος ειναι απλος...δεν ξερεις τι θα αλλαξουν οπως κ τι ποιοτητες θα βαζουν...λιγο να μην πατησουν καλα τα νεα υλικα παλι θα ειναι γ πεταμα...ειναι απολυτα λογικα να μην κανουν καλη δουλεια γιατι το κερδος ειναι μικρο για να ασχοληθουν...κ μιλαμε για μηχανη 1000cc 45 50 αλογα αυτοκ.μπορει κ χωρις a.c. abs αεροσακους κτλ 

Καπου διαβασα τα νεα τα πατας κ μπαινουν μεσα...old school...πρεπει να διαβασεις για ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια.

Ρωτα κ αυτους π εκαναν ρεκτιφιε σε rx7 8 και smart..αν τελικα ειχε νοημα..

Ειδα κατι τιμες εστω κ για 1400cc 2 3κ... οποιος τα δωσει εχει θεμα

Επεξ/σία από kage
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, papoys1 είπε

Δηλαδή ο δικός σου που καίει λάδια σα τζιμινιέρα του έχεις εμπιστοσύνη;;;;;;Το αυτοκίνητο θέλει συντήρηση στην ώρα του.Εμένα ο κατασκευαστής λέει 15.000-20.000 χιλ αλλαγή λαδιών εγώ τα αλλάζω στις 6.000 με 7.000 χιλιόμετρα. 298.000 χιλιόμετρα και δεν καίει λάδι από αλλαγή σε αλλαγή.

Αν οι άλλοι με το ταξί κάνουν 2-3 μήνες να του αλλάξουν λάδια και το δουλεύουν  24 ώρες το 24ωρο λογικό είναι η μαχανή να τα παίξει.

Δε το θεωρείς υπερβολή να αλλάζεις κάθε 6000 χιλιόμετρα λάδι?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, tigergreg είπε

Δεν   χρειαζεται   τιποτα  απ  ολα   αυτα   τα  γραφειοκρατικα.

Τουλαχιστον   παλιοτερα   που  το   αναλαμβανε   η   καρεντα   δεν  αλλαζε   η   "φορολογισημη   ισχυς"  του  κινητηρα   καθοτι   ειχε

τα   ιδια   νουμερα   και   κωδικους. 

Πως γινεται να εχει τα ιδια νουμερα διαφορετικος κινητηρας? Πρωτα πρωτα μιλαμε για διαφορετικα κυβικα.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
44 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

Πως γινεται να εχει τα ιδια νουμερα διαφορετικος κινητηρας? Πρωτα πρωτα μιλαμε για διαφορετικα κυβικα.

Δεν   αλλαζεις   κινητηρα.

Απλα   αλλαζεις   κυβισμο   στον  ιδιο  κινητηρα.

Τα  παλια   μοτερ   VW   900-1050-1100-1300  ειχαν   το  ιδιο   μπλοκ   και   απλα   αλλαζαν   διαμετροι   και  διαδρομες   πιστονιων.

Επισης   οι   παλιοι   κινητηρες   Μ10   που   φοραγαν   τα   1600-1800-2000   μοτερ  στις   BMW   1602-1802-2002  KAI   316-318-320  E21.

Aκριβως   το   ιδιο   μπλοκ   κατεβασμενο   στα   1499   κυβικα  με  τουρμπο  φοραγαν   οι   BRABHAM-BMW  BT55   ME   1500HP  

στην   Φ1   το  86   στις   δοκιμες  ξεπερνωντας   τα  350  χλμ!!!!

 

spacer.png

 

 

Πολλοι   κατασκευαστες   επαιζαν   με   2-3   κυβισμους   στο  ιδιο   μπλοκ.

 

 

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό που επί της ουσίας εννοεί ο tigergreg είναι οτι εξαιτίας της φύσης της μετατροπής και επειδή δεν αλλάζει ο κινητήρας και ο σειριακός αριθμός, είναι εξαιρετικά δύσκολο να αντιληφθεί κάποιος οτι έχει γίνει μετατροπή και συνεπώς σχετικά απίθανο να διαπιστωθεί η παράβαση. Κανονικα πρέπει να γίνει η δήλωση της μετατροπής, αλλά επειδή είναι απίθανο να σε πιάσουν, δεν εχει νόημα να το δηλώσεις...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, oikonikos είπε

Δε το θεωρείς υπερβολή να αλλάζεις κάθε 6000 χιλιόμετρα λάδι?

Εάν το έκανα στο συνεργείο και πλήρωνα 40-50 ακόμη και 60 ευρώ που δίνουν κάποιοι για μία αλλαγή λαδιών και φίλτρου ενδεχομένως να το έκανα πιο αραιά.

Όμως από τότε που αλλάζω μόνος με κόστος λάδια και φίλτρο 13 ευρώ το κάνω κάθε 6.000 με 7.000 χιλιόμετρα σε 10 λεπτά έξω από το σπίτι μου.Μετά από 160.000 - 170.000 χιλιόμετρα που το κάνω νοιώθω δικαιωμένος γιατί ο κινητήρας μου έφτασε τα 298.000 χιλιόμετρα χωρίς να καίει λάδι ή να έχει άλλα προβλήματα.Έχω αλλάξει μόνο μία φλάντζα (προσοχή καπακιού και όχι μηχανής) με 30 ευρώ για λόγους αισθητικής η οποία είχε στεγνώσει και δάκρυζε.

Τώρα πολλά έχω ακούσει από κάποιους για το συνηθισμένο "λάδι από το lidl" αλλά σκασίλα μου.:D

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Εάν το έκανα στο συνεργείο και πλήρωνα 40-50 ακόμη και 60 ευρώ που δίνουν κάποιοι για μία αλλαγή λαδιών και φίλτρου ενδεχομένως να το έκανα πιο αραιά.

Όμως από τότε που αλλάζω μόνος με κόστος λάδια και φίλτρο 13 ευρώ το κάνω κάθε 6.000 με 7.000 χιλιόμετρα σε 10 λεπτά έξω από το σπίτι μου.Μετά από 160.000 - 170.000 χιλιόμετρα που το κάνω νοιώθω δικαιωμένος γιατί ο κινητήρας μου έφτασε τα 298.000 χιλιόμετρα χωρίς να καίει λάδι ή να έχει άλλα προβλήματα.Έχω αλλάξει μόνο μία φλάντζα (προσοχή καπακιού και όχι μηχανής) με 30 ευρώ για λόγους αισθητικής η οποία είχε στεγνώσει και δάκρυζε.

Τώρα πολλά έχω ακούσει από κάποιους για το συνηθισμένο "λάδι από το lidl" αλλά σκασίλα μου.:D

Εφόσον το αλλάζεις μόνο σου ακόμα καλύτερα.!!!

Αλλιώς πήγαινε πολλά κάθε τόσο

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 ώρες πριν, Bisbikos είπε

Σε λάδι 5χιλιαδες χιλιομέτρων συμπληρωνω περίπου στα 2.5χιλιαδες σχεδόν ένα λίτρο. χωρίς όμως να έχει μείνει τελείως από λάδι. Απλά δεν αντέχω άλλο την κάπνα που βγάζει από πίσω.. Έχει αρχίσει να μου την δίνει 

Χάνεις καθόλου αντιψυκτικό;

Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις 15w40.

Επίσης δοκίμασε διάφορα πρόσθετα χημικά πριν πας για άνοιγμα κινητήρα μήπως και στρώσει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.