Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Επισκευή κινητήρα


Bisbikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

30 λεπτά πριν, Klausx είπε

Μια χαρά κάνει ο @papoys1 σίγα μην πληρώσει το marketing team του liqui moly κτλ.

Και φυσικά έχει κάνει τόσα χλμ απροβλημάτιστα διότι δεν το πάει στο συνεργείο που βάζουν από το καλό λαδάκι που έχεις πετάξει εσύ στα 5000-6000 χλμ (τούλι και είναι καινούριο).

Στο καινούριο λάδι αυτό που κοιτάω είναι να μην μυρίζει άσχημα. (από προσωπική εμπειρία ίσως να μην παίζει κάπου ρόλο)

Τα liqui moly δεν τα λες ακριβά.Εκτός αν πας σε εξειδικευμένα κλπ κλπ.

6 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

αρα με τα λεγομενα σου ολα καλα ετσι ? δεν φταιει τιποτα.. ποτε καιει λαδι χωρις λογο ..

το αυτοκινητο οσο το προσεξεις αλλα τοσο θα σε προσεξει... καποια ειναι οντως πιο ευαισθητα αλλα κανενα δν αναβει λαμπακι - καιει λαδια η οτιδηποτε χωρις θεμα... δν θα σχολιασω πολυ εαν αξιζει τα 2.5 ευρω για φιλτρο η τα 6 (και εαν μας ψιριζουν 3 ευρω παρπανω) ουυτε εαν ειναι καλυτερο το λαδι με 3 ευρω ανα λιτρο η 10... ο καθενας οτι νομιζει και οτι εχει μαθει απο παππου προς παππου... εγω θα πω μονο εας μαθει - δει γιατι καιει λαδι αρχικα και βλεπουμε... 

Μα δεν καίει λάδια του papous.Αλλου το αμάξι καίει λάδια.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 136
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Το αμάξι είναι για την πρέσα.......όλα τα αλλα είναι αμπελοφιλοσοφίες!!!!!!

Φίλε για να κρατήσεις το δικό σου πρέπει να πας σε επισκευή - ρεκτιφιέ - πλανάρισμα - έλεγχο τρίψιμο βαλβίδων και ότι άλλο εξάρτημα χρειαστεί πακέτο από 800 έως 1000 ευρώ. Αναρωτήσου όμως αξίζει

Δεν   αλλαζεις   κινητηρα. Απλα   αλλαζεις   κυβισμο   στον  ιδιο  κινητηρα. Τα  παλια   μοτερ   VW   900-1050-1100-1300  ειχαν   το  ιδιο   μπλοκ   και   απλα   αλλαζαν   διαμετροι   και  δ

3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μα δεν καίει λάδια του papous.Αλλου το αμάξι καίει λάδια.

δεν καταλαβα φιλε μου

4 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

@Bisbikos

τελικα τι θα κανεις; θα το κινεις οσο παει ή θα πας ρεκτιφιε;

το θεμα ειναι να δει εαν οντως χρειαζεται πλανιαρισμα κλπ 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, imr είπε

Αντι για 13 ευρω λαδια μπορεις να του βαλεις και σπορελαιο

(για να εχει 13 ευρω το 4λιτρο μαλλον σε ποιοτητα σπορελαιου ειναι)

 

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Μπορείς και να του πληρώνεις εσύ τα λάδια και να βάζει ακριβότερα.

 

1 ώρα πριν, pasxaliskar είπε

το φιλτρο (χωρις φπα σαν εμπορας) το περνεις 6-10 ευρω.. και το λαδι στην καλυτερη το λιτρο κανα 5-6 ευρω.. σε τιμη κοστους για φιλτρο + λαδι (απο βαρελι χοντρικης ) εχω πληρωσει 30 ευρω που ηταν οσο κοστιζει και στο αφεντικο της αντιπροσωπειας για το δικο του αμαξι.. οποτε 13 ευρω κατι παει λαθος 

δν εχει λογικη αυτο π λεει ..εαν απο τα 13 ευρω βγαλεις τα 6 του φιλτρου .. τα υπολοιποα 7 ειναι 4 λιτρα λαδια ? στο μηχανακι το διχρονο δν βαζω τετοια .. 

 

55 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

εδω λεει λαδι + φιλτρο 13 ευρω... 

ε κολας στο 6-10 απο το 6-7? εντξι ρε ψηλε το δικο μου εκανε 5.50 ευρω εβαλα 2-3 ευρω παρπανω να πιασω οελς τι περιπτωσεις μην κολλατε τοσο σε λεπτομεριες..

τελος παντων , o ts αλλο ψαχνει αλλο ρωταει μην αρχισουμε να μαλωνουμε για τα 1-2 ευρω για λαδια και φιλτρο... 

Αν βλέπατε το βίντεο θα καταλαβαίνατε.Προς το τέλος κάνω ανάλυση του κόστους και είναι ακριβώς όπως τα λέω.

Όταν το lidl εχει  τo 10/40 σε προσφορά έκανε 15 ευρώ τα 5 λίτρα τελευταία το έβαλε 16,οπότε βάλτε 13,5 την αλλαγή.:P

Το αυτοκίνητό μου θέλει 3,5 λίτρα άρα αν κάνουμε τη διαίρεση θέλει 10,5 ευρώ για λάδι και 2,50 ευρώ το φίλτρο μας κάνει 13.

Μια χαρά είναι το λαδάκι του lidl  παράγεται από την penasol μία μεγάλη Γερμανική εταιρεία και όχι σε κάποια αποθήκη στον Ασπρόπυργο ή στην Ελευσίνα.Τώρα αν εσείς θέλετε να πηγαίνετε στο συνεργείο να πληρώνετε 6,7 και 8 ευρώ το λίτρο για το 10/40 και 7-8 ευρώ το φίλτρο δική σας επιλογή.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, pasxaliskar είπε

αρα με τα λεγομενα σου ολα καλα ετσι ? δεν φταιει τιποτα.. ποτε καιει λαδι χωρις λογο ..

Αν σου πω πως κατάφερα να βγάλω νόημα από αυτή τη πρόταση, θα είναι ψέμα.

3 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

το αυτοκινητο οσο το προσεξεις αλλα τοσο θα σε προσεξει... καποια ειναι οντως πιο ευαισθητα αλλα κανενα δν αναβει λαμπακι - καιει λαδια η οτιδηποτε χωρις θεμα... δν θα σχολιασω πολυ εαν αξιζει τα 2.5 ευρω για φιλτρο η τα 6 (και εαν μας ψιριζουν 3 ευρω παρπανω) ουυτε εαν ειναι καλυτερο το λαδι με 3 ευρω ανα λιτρο η 10... ο καθενας οτι νομιζει και οτι εχει μαθει απο παππου προς παππου... εγω θα πω μονο εας μαθει - δει γιατι καιει λαδι αρχικα και βλεπουμε... 

Δεν μας εξηγείς όμως πως ακριβώς ΕΣΥ αντιλαμβάνεσαι το "προσέχω το αυτοκίνητο μου"...

Εγώ προσωπικά το αντιλαμβάνομαι ως "κάνω τη συντήρηση όπως ακριβώς προβλέπει ο κατασκευαστής", και από όσο ξέρω όλοι οι κατασκευαστές δίνουν συγκεκριμένες προδιαγραφές για λάδια, δεν λένε "όσο ακριβότερα πληρώσεις το λάδι τόσο καλύτερο θα είναι για τον κινητήρα".

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αν σου πω πως κατάφερα να βγάλω νόημα από αυτή τη πρόταση, θα είναι ψέμα.

Δεν μας εξηγείς όμως πως ακριβώς ΕΣΥ αντιλαμβάνεσαι το "προσέχω το αυτοκίνητο μου"...

Εγώ προσωπικά το αντιλαμβάνομαι ως "κάνω τη συντήρηση όπως ακριβώς προβλέπει ο κατασκευαστής", και από όσο ξέρω όλοι οι κατασκευαστές δίνουν συγκεκριμένες προδιαγραφές για λάδια, δεν λένε "όσο ακριβότερα πληρώσεις το λάδι τόσο καλύτερο θα είναι για τον κινητήρα".

συμφωνω οπως τα λες , δεν ειπα οτι το ακριβοτερο ειναι και το καλυτερο... απλα εχουμε παραξηγησει σε αρκετες περιπτωσεις τις προδιαγραφες και τα νουμερα. ο αλλος μπορει να πετυχει ενα λαδι με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη αλλα με ψιλα γραμματα και προυποθεσεις.. το να δωσω στον 1 χρονο 4 ευρω διαφορα για φιλτρο και αντι για 12 ευρω λαδια 25.. δλδ απο τα 15 να παω στα 30 συνολο/ χρονο πιστευω αξιψει το οπιο ρισκο κλπ.. η διαφορα ειναι οτι το λαδι του lidl μπορει στο 50% των μηχανων να δουλευει τελεια .. το λγο πιο ακριβο θα δουλευει στο 80% των μηχανων. αυτο π θελω ν πω ειναι οτι καθε κινητηρας ειναι διαφορετικοςκαι η καθε χρηση διαφορετικη. μπορει κ τιποτα να μην ισχυει κ να εινια κ ψυχολογικο ολο αυτο αλλα για 15ευρω το χρονο (δλδ 3 πακετα τσιγαρα η 4 καφεδες λιγοτερο ) αξιζει.. 

 

αυτο π σου λεω ισχυει , σε ενα στυλ ντοκιμαντερ - εκπαιδευτικο για αγωνιστικα κ sport αμαξια περνανε ιδιο τυπο λαδι απο διαφορες μαρκεςκ λπ και το τεσταρα σε αντοχες , οξειδωση κλπ... και σε ολα τα τουρμπο δν αντεχε το λαδι ακομα αυτο π οριζε ο κατασκευαστεις αλλα ηταν πιο φθηνο απο το μεσο ορο.. ξεφυγα σορι 

ξανα λεω μην πιασουμε κουβεντα για λαδια φιλτρα κλπ το παιδι αλλο ρωταει .. οκ τοσο τα αλλαζει παμε παρακατω... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, pasxaliskar είπε

ξεφυγα σορι 

Όντως ξέφυγες, οι περισσότερες από τις προτάσεις που έγραψες ξεκινούν με "μπορεί" και με "ίσως" συνεπώς δεν έχουν καμία βάση.

Κατά τα άλλα θα σου επαναλάβω αυτό που είπα και πριν, αν εσύ νιώθεις καλύτερα αν πληρώνεις 15 ευρώ παραπάνω (πού άσχετα αν τα κάνεις αναγωγή σε 3 καφέδες ή 1,5 κιλό μοσχάρι δεν αλλάζει κάτι, 15€ είναι 15€) τότε καλά κάνεις, αλλά μην προσπαθείς να πείσεις εμένα πως αξίζει. Εγώ βασίζομαι στην παρατήρηση για το ότι ο κινητήρας μου δεν έχει πάθει τίποτα μετά από τόσα χρόνια και τόσα χιλιόμετρα που του βάζω το συγκεκριμένο λάδι, και όχι στα "μπορεί να μην είναι τόσο καλό", "ίσως να είναι ψυχολογικό αλλά δεν φτώχυνε κανείς με 15€", και λοιπά χαριτωμένα.

ΥΓ

Λογικά τον ίδιο ακριβώς κινητήρα σαν το δικό σου πρέπει να φοράει και το δικό μου, το δικό σου αν είναι όντως του 1995 πρέπει να έχει και αυτό ψεκασμό, εγώ έχω P11-144 του 2000.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο ΤS καταλαβαίνω πως εχει δεθεί με ενα αυτοκίνητο πολύ παλιό, εμφανώς μηχανικά καταπονημένο απο τα χρόνια χρήσης.

Γνώμη μου ειναι πως δεν αξίζει να πληρώσει κάποιος για κάτι το οποίο δεν εχει πρακτική αξία αλλα μονο συναισθηματική.

Πιο φτηνά θα βγει να πάρεις ενα μεταχειρισμένο απο πρώτο χέρι απο ιδιοκτήτη που θα καταλάβεις αν το προσέχει ή οχι.

Επίσης πρέπει να μπει ο παράγοντας της ασφάλειας, οταν το σίδερο δεν λυγίζει, θα λυγίζει ο αυχένας.

 

Να συμπληρώσω επίσης προς όλους μας οτι: Η ρύπανση που οφείλεται απο αμέλεια ή φθορά οπως και επιθετική οδήγηση τη μεταφράζουμε σε καρκίνο για εμάς και τα παιδιά μας. Ελεύθερες εξατμίσεις για να πάρουμε 1 άλογο, ντουμάνια απο την πλειοψηφία των diesel και τα λοιπά όμορφα που βιώνουμε και αναπνέουμε καθημερινά.

 

Επεξ/σία από Vagosman
  • Like 1
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Όντως ξέφυγες, οι περισσότερες από τις προτάσεις που έγραψες ξεκινούν με "μπορεί" και με "ίσως" συνεπώς δεν έχουν καμία βάση.

Κατά τα άλλα θα σου επαναλάβω αυτό που είπα και πριν, αν εσύ νιώθεις καλύτερα αν πληρώνεις 15 ευρώ παραπάνω (πού άσχετα αν τα κάνεις αναγωγή σε 3 καφέδες ή 1,5 κιλό μοσχάρι δεν αλλάζει κάτι, 15€ είναι 15€) τότε καλά κάνεις, αλλά μην προσπαθείς να πείσεις εμένα πως αξίζει. Εγώ βασίζομαι στην παρατήρηση για το ότι ο κινητήρας μου δεν έχει πάθει τίποτα μετά από τόσα χρόνια και τόσα χιλιόμετρα που του βάζω το συγκεκριμένο λάδι, και όχι στα "μπορεί να μην είναι τόσο καλό", "ίσως να είναι ψυχολογικό αλλά δεν φτώχυνε κανείς με 15€", και λοιπά χαριτωμένα.

ΥΓ

Λογικά τον ίδιο ακριβώς κινητήρα σαν το δικό σου πρέπει να φοράει και το δικό μου, το δικό σου αν είναι όντως του 1995 πρέπει να έχει και αυτό ψεκασμό, εγώ έχω P11-144 του 2000.

δν θυμαμαι κινητηρα GA16 ... κατι παει αριθμος κινητηρα και p10 1995 1600cc 102 αλογα.. τα μπορει και τα ισως τα βαζω για να καλμαρω τον συνομιλητη μου οταν βλεπω οτι παει να ξεφυγει η κουβεντα...οπως ειπα και πιο πανω εαν ολα πανε καλα, καλα κανεις ρε.. 

Εγω προτιμω να βαζω επωνυμα λαδια castrol κλπ.. βασικα οτι μου προτεινει ο κολλητος μου που ξερω σιγουρα οτι θα με πει οτι καλυτερο πιστευει χωρις να εινια απαραιτητα 100% σωστο και χωρις να εχει καποιο κερδος. 

ΥΓ. οταν ελεγα να το προσεχεις εννοω τα παντα ολα οχι μονο λαδια φιλτρα, οπως εγω η μαλλον ο πατερας μου που δν εβαλε παραφλου και παγωσε το νερο.. το αφησε και του εβγαλε ζημια.. ετσι κ ολα τα αλλα .. τι νομιζεις ? ποσοι ακολουθουν πιστα ''τον'' κατασκευαστη ...πιστευεις οτι κανουν ρυθμιση βαλβιδων ανα 100κ που λεει το εργοστασιο η αλλα ομοια ? 

4 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Επίσης πρέπει να μπει ο παράγοντας της ασφάλειας, οταν το σίδερο δεν λυγίζει, θα λυγίζει ο αυχένας.

οτι πιο σωστο εχει γραφτει σε αυτο το ποστ 

@Joshua21  GA16DE αυτη νομιζω ειναι την βρηκα 

@Bisbikos μαθε καπως γιατι καιει λαδια για αρχη και ξεκινα απο εκει, μπορει ν μην ειναι κατι σοβαρο 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

δν θυμαμαι κινητηρα GA16 ... κατι παει αριθμος κινητηρα και p10 1995 1600cc 102 αλογα.. τα μπορει και τα ισως τα βαζω για να καλμαρω τον συνομιλητη μου οταν βλεπω οτι παει να ξεφυγει η κουβεντα...οπως ειπα και πιο πανω εαν ολα πανε καλα, καλα κανεις ρε.. 

Αν είναι 102 άλογα τότε έχουμε τον ίδιο ακριβώς κινητήρα, GA16DE, ο καρμπυρατεράτος είναι ο GA16E και αποδίδει 90 άλογα. Τα ίσως καλά κάνεις και τα βάζεις γιατί αυτά που γράφεις μετά το "ίσως" όχι μόνο δεν είναι αποδεδειγμένα αλλά ούτε καν βάση δεν έχουν.

11 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

Εγω προτιμω να βαζω επωνυμα λαδια castrol κλπ.. βασικα οτι μου προτεινει ο κολλητος μου που ξερω σιγουρα οτι θα με πει οτι καλυτερο πιστευει χωρις να εινια απαραιτητα 100% σωστο και χωρις να εχει καποιο κερδος. 

Εγώ πάλι δεν εμπιστεύομαι κανένα "κολλητό", τις προδιαγραφές του κατασκευαστή ακολουθώ, και φυσικά την προσωπική μου παρατήρηση, αυτό που βλέπω με τα μάτια μου.

Πάντως μια και ανέφερες castrol, μάθε πως ένα μεγάλο ποσοστό από τα λάδια που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά με αυτό το όνομα είναι μαϊμού.

11 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

ΥΓ. οταν ελεγα να το προσεχεις εννοω τα παντα ολα οχι μονο λαδια φιλτρα, οπως εγω η μαλλον ο πατερας μου που δν εβαλε παραφλου και παγωσε το νερο.. το αφησε και του εβγαλε ζημια.. ετσι κ ολα τα αλλα .. τι νομιζεις ? ποσοι ακολουθουν πιστα ''τον'' κατασκευαστη ...πιστευεις οτι κανουν ρυθμιση βαλβιδων ανα 100κ που λεει το εργοστασιο η αλλα ομοια ? 

Ένας από αυτούς είμαι εγώ.

Αλήθεια θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να μας εξηγήσεις πως μπορείς να ρυθμίσεις βαλβίδες σε έναν κινητήρα όπως αυτόν που φοράμε εμείς, δλδ που διαθέτει υδραυλικό σύστημα αυτορύθμισης βαλβίδων...

Επεξ/σία από Joshua21
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
26 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Εγώ πάλι δεν εμπιστεύομαι κανένα "κολλητό", τις προδιαγραφές του κατασκευαστή ακολουθώ, και φυσικά την προσωπική μου παρατήρηση, αυτό που βλέπω με τα μάτια μου.

τον εμπιστευομαι, εχει αντιπροσωπεια συνεργειο κλπ και παει εκει ολη η πολη + και απο αλλες πολεις (φαντασου ειναι 130 χιλιομετρα απο το σπιτι μου αλαλ παω μονο κ μονο για αυτο) προφανως ψαχνει το βιβλιο του εργοστασιου δν κανει εμπειρικα οτι θελει.. ο κολλητος δν εινια ο μαστορας αλλα ο ιδιοκτητης...

 

28 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αλήθεια θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να μας εξηγήσεις πως μπορείς να ρυθμίσεις βαλβίδες σε έναν κινητήρα όπως αυτόν που φοράμε εμείς, δλδ που διαθέτει υδραυλικό σύστημα αυτορύθμισης βαλβίδων...

αυτο δν το ξερω να σου πω με σιγουρια, ηξερα οτι τα πιο παλια μοντελα , τα οποια ειναι και τα δικα μας εχουνε χειροκινητες ρυθμιζομενες.. τωρα πρωτη φορα το ακουω απο εσενα.. δεν εχω ασχοληθει να της ρυθμισω απλα οταν εψαχνα ειχα βρει οτι δεν ειναι αυτοματες γιατι αυτο νομιζα... 

Το ανεφερα σαν ενα απλο παραδειγμα μην κολλας σε αυτο, απλα για να σου πω οτι στο 100% λιγοι κανουν οτι λεει το μανουαλ.. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρυθμιση   βαλβιδων....

Που   την  θυμηθηκατε   ρε  παιδια?:-)

Εχω   φαει   τα  χερια   μου   επι   ωρες   για   τετοια   πραγματα.

Νομιζω   πως   απο  το   90   και   μετα   ειχε   καταργηθει   σε   ολα   τα   αυτοκινητα.

Ρυθμιση   σε   φιατ   και   αλφα   ρομεο   με   ροδελες   σε   διαφορα   παχη   και   κοντρα   παξιμαδι   στα   υπολοιπα.

Παντως   να   ξερετε   οτι   το   15-40   "χτυπαει"   τις   βαλβιδες   τον  χειμωνα   μεχρι   να   ζεσταθουν. Το   10-40  οχι.

Το   εχω   συναντησει   τουλαχιστον  σε   3    μοντελα.

Επισης   οποιοδηποτε   λαδι   εχει   τις   σωστες   αναγραφομενες   προδιαγραφες   ειναι   οκ   ασχετα   απο   τιμη.

Για   να   ρυθμισεις   σωστα   κινητηρα   του   70-80   επρεπε.....

1.Να  ειναι   κρυος.

2.Να   διαθετεις   ολα  τα  σωστα   εργαλεια   συν   αναλυτη   καυσαεριων.

3.Να   εχεις   τον  ελληνικο   τομο   motor   data   οπου   γραφει   τις   προδιαγραφες   του   καθε   αυτοκινητου.

4.Να   κοβει   λιγο....ΠΧ   ΔΕΝ   ΥΠΗΡΧΕ   ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ   ΜΕ   ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ   ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ  ΑΒΑΝΣ   ΠΟΥ   ΝΑ  ΜΗΝ

"ΧΤΥΠΑΓΕ"   ΠΕΙΡΑΚΙΑ.....ΛΟΓΩ   ΣΟΒΑΡΗΣ  ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ   ΜΠΕΝΖΙΝΑΣ....:mrgreen:

Η  σειρα   πηγαινε  ως   εξης....

1.Βαλβιδες   με  σωστα   διακενα   κατασκευαστη.

2.Γωνια   ντουελ  48   μοιρες   στα   τετρακυλινδρα.

3.Αβανς   απο  -5  εως   +10   αναλογα  τον  κατασκευαστη....

4.Μετα   αρχιζε   ο  χαβαλες   του   μιγματος  (κατω   απο   2   στις   2,500  στροφες)  και   το  ρελαντι  

800-1000  αναλογα  τον  κατασκευαστη.

5.Ο  μεγαλος   και  πολυωρος   μπελας   ηταν   τα   2χ2   καρμπυρατερ   οπου   με   υποπιεσομετρο

εξισωνες   και  στα   4   σωματα   την   ροη   του   εισερχομενου   αερα.

LANCIA  FULVIA-ΟΛΕΣ  ΟΙ   ALFA  ΠΛΗΝ   ALFASUD-1600TI-1800TI-2000TI  LOTUS - FIAT   124 SPOR -ALPINE  ειχαν   εργοστασιακα   2χ2

Καποια   στιγμη   οταν  εστρωναν   ολα   το  πηγαινες   μια   βολτα   και   μετραγες   παλι   το  μονοξειδιο   για   επιβεβαιωση.

 

 

Επεξ/σία από tigergreg
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, pasxaliskar είπε

τον εμπιστευομαι, εχει αντιπροσωπεια συνεργειο κλπ και παει εκει ολη η πολη + και απο αλλες πολεις (φαντασου ειναι 130 χιλιομετρα απο το σπιτι μου αλαλ παω μονο κ μονο για αυτο) προφανως ψαχνει το βιβλιο του εργοστασιου δν κανει εμπειρικα οτι θελει.. ο κολλητος δν εινια ο μαστορας αλλα ο ιδιοκτητης...

Το ότι τον εμπιστεύεσαι εσύ και δεν ξέρω πόσοι ακόμα, δεν σημαίνει απαραίτητα πως ότι λέει είναι και σωστό.

Επίσης από τη μία ισχυρίζεσαι ότι ο κολλητός σου σου προτείνει λάδια castrol, από την άλλη όμως λες ότι δεν κάνει εμπειρικά ότι θέλει αλλά συμβουλεύεται το βιβλίο του εργοστασίου... είναι αντιφατικά αυτά τα δύο.

2 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

αυτο δν το ξερω να σου πω με σιγουρια, ηξερα οτι τα πιο παλια μοντελα , τα οποια ειναι και τα δικα μας εχουνε χειροκινητες ρυθμιζομενες.. τωρα πρωτη φορα το ακουω απο εσενα.. δεν εχω ασχοληθει να της ρυθμισω απλα οταν εψαχνα ειχα βρει οτι δεν ειναι αυτοματες γιατι αυτο νομιζα... 

Το ανεφερα σαν ενα απλο παραδειγμα μην κολλας σε αυτο, απλα για να σου πω οτι στο 100% λιγοι κανουν οτι λεει το μανουαλ.. 

Το πρόβλημα είναι ότι όχι μόνο δεν έχεις ιδέα, αλλά και ότι όλα τα παραδείγματα σου είναι άστοχα. Πιο πριν μιλούσαμε για τον κινητήρα που φοράνε τα δικά μας(ατμοσφαιρικό) και εσύ αντιπαρέθεσες τις ανάγκες ενός κινητήρα τούρμο για να πεις ότι "ίσως" το λάδι που χρησιμοποιώ εγώ δεν κάνει για τους δικούς μας κινητήρες...

Αν έχεις κάποιο σοβαρό επιχείρημα να παραθέσεις ευχαρίστως να το συζητήσουμε, αν συνεχίσεις να γράφεις τα ίδια δεν θα μπω καν στον κόπο να απαντήσω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, tigergreg είπε

Ρυθμιση   βαλβιδων....

Που   την  θυμηθηκατε   ρε  παιδια?:-)

Εχω   φαει   τα  χερια   μου   επι   ωρες   για   τετοια   πραγματα.

Νομιζω   πως   απο  το   90   και   μετα   ειχε   καταργηθει   σε   ολα   τα   αυτοκινητα.

Ρυθμιση   σε   φιατ   και   αλφα   ρομεο   με   ροδελες   σε   διαφορα   παχη   και   κοντρα   παξιμαδι   στα   υπολοιπα.

Παντως   να   ξερετε   οτι   το   15-40   "χτυπαει"   τις   βαλβιδες   τον  χειμωνα   μεχρι   να   ζεσταθουν. Το   10-40  οχι.

Το   εχω   συναντησει   τουλαχιστον  σε   3    μοντελα.

Επισης   οποιοδηποτε   λαδι   εχει   τις   σωστες   αναγραφομενες   προδιαγραφες   ειναι   οκ   ασχετα   απο   τιμη.

Για   να   ρυθμισεις   σωστα   κινητηρα   του   70-80   επρεπε.....

1.Να  ειναι   κρυος.

2.Να   διαθετεις   ολα  τα  σωστα   εργαλεια   συν   αναλυτη   καυσαεριων.

3.Να   εχεις   τον  ελληνικο   τομο   motor   data   οπου   γραφει   τις   προδιαγραφες   του   καθε   αυτοκινητου.

4.Να   κοβει   λιγο....ΠΧ   ΔΕΝ   ΥΠΗΡΧΕ   ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ   ΜΕ   ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ   ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ  ΑΒΑΝΣ   ΠΟΥ   ΝΑ  ΜΗΝ

"ΧΤΥΠΑΓΕ"   ΠΕΙΡΑΚΙΑ.....ΛΟΓΩ   ΣΟΒΑΡΗΣ  ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ   ΜΠΕΝΖΙΝΑΣ....:mrgreen:

Η  σειρα   πηγαινε  ως   εξης....

1.Βαλβιδες   με  σωστα   διακενα   κατασκευαστη.

2.Γωνια   ντουελ  48   μοιρες   στα   τετρακιλυνδρα.

3.Αβανς   απο  -5  εως   +10   αναλογα  τον  κατασκευαστη....

4.Μετα   αρχιζε   ο  χαβαλες   του   μιγματος  (κατω   απο   2   στις   2,500  στροφες)  και   το  ρελαντι  

800-1000  αναλογα  τον  κατασκευαστη.

5.Ο  μεγαλος   και  πολυωρος   μπελας   ηταν   τα   2χ2   καρμπυρατερ   οπου   με   υποπιεσομετρο

εξισωνες   και  στα   4   σωματα   την   ροη   του   εισερχομενου   αερα.

LANCIA  FULVIA-ΟΛΕΣ  ΟΙ   ALFA  ΠΛΗΝ   ALFASUD-1600TI-1800TI-2000TI  LOTUS - FIAT   124 SPOR -ALPINE  ειχαν   εργοστασιακα   2χ2

Καποια   στιγμη   οταν  εστρωναν   ολα   το  πηγαινες   μια   βολτα   και   μετραγες   παλι   το  μονοξειδιο   για   επιβεβαιωση.

ε τι λεγανε στο φορουμ οτι χονδρικα απο το 2000-2005 και μετα ειναι αυτορυθμιζομενες και τα αλλα με το χερι ? τι να πω δν ξερω τοτε απο αυτο 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Ρυθμιση   βαλβιδων....

Που   την  θυμηθηκατε   ρε  παιδια?:-)

Εχω   φαει   τα  χερια   μου   επι   ωρες   για   τετοια   πραγματα.

Νομιζω   πως   απο  το   90   και   μετα   ειχε   καταργηθει   σε   ολα   τα   αυτοκινητα.

Κάπως έτσι είναι, το τελευταίο αυτοκίνητο που είχα με ρυθμιζόμενες βαλβίδες ήταν ένα seat ibiza του 86΄...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Το ότι τον εμπιστεύεσαι εσύ και δεν ξέρω πόσοι ακόμα, δεν σημαίνει απαραίτητα πως ότι λέει είναι και σωστό.

Επίσης από τη μία ισχυρίζεσαι ότι ο κολλητός σου σου προτείνει λάδια castrol, από την άλλη όμως λες ότι δεν κάνει εμπειρικά ότι θέλει αλλά συμβουλεύεται το βιβλίο του εργοστασίου... είναι αντιφατικά αυτά τα δύο.

Το πρόβλημα είναι ότι όχι μόνο δεν έχεις ιδέα, αλλά και ότι όλα τα παραδείγματα σου είναι άστοχα. Πιο πριν μιλούσαμε για τον κινητήρα που φοράνε τα δικά μας(ατμοσφαιρικό) και εσύ αντιπαρέθεσες τις ανάγκες ενός κινητήρα τούρμο για να πεις ότι "ίσως" το λάδι που χρησιμοποιώ εγώ δεν κάνει για τους δικούς μας κινητήρες...

Αν έχεις κάποιο σοβαρό επιχείρημα να παραθέσεις ευχαρίστως να το συζητήσουμε, αν συνεχίσεις να γράφεις τα ίδια δεν θα μπω καν στον κόπο να απαντήσω.

δεν ειπα οτι μου προτεινει καστρολ... το καστρολ σου ειπα σαν παραδειγμα μια επωνυμη μαρκα .. π.χ. βρες μου που ειπα οτι μου προτεινε να βαλω καστρολ ...

ναι στους τουρμπο ειναι σιγουρα διαφορετικο απλα το εφερα σαν παραδειγμα και ειπα πιο πανω οτι το λαδι θα φανει στα ορια του το που εχει αστοχεια... προφανως ενα υλικο με ενα αλλο αλλης ποιοτητας φαινεται το ιδιο εαν δν φαει πιεση, στην πιεση καταλβαινεις την διαφορα.. 

δεν ειπα οτι ειμαι ιδικος ουτε φουλ γνωστης , και σε παρακαλω σταμτα το επιθετικο υφος

το μονο που δικαιολογω ειναι οτι επειδη πηδαμε απο το ενα θεμα στο αλλο οντως να εχεις καταλαβει καποια πραγματα διαφορετικα απο αυτα π θελω να πω 

1 ώρα πριν, pasxaliskar είπε

Εγω προτιμω να βαζω επωνυμα λαδια castrol κλπ.. βασικα οτι μου προτεινει ο κολλητος μου

αυτο ειπα οτι μου λεει, δν ειπα οτι μου λεει καστρολ , απλα ειπα τι προτιμω εγω και μετα σου λεω βασικα οτι μου προετεινει αυτος που ξερει ( δν ξερω τι εχει τωρα δεν θυμαμαι) 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.